Zaloguj przez FBZaloguj się  lub  Nowe konto
toggle menu
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Tak trafiony w punkt że bardziej już nie mozna
główna
jakub1975wawa  20-07-22, 14:32 Zgłoś
+ 89 -
Dodano: 2020-07-22, 14:32:33   przez: jakub1975wawa
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 89  Zgłoś nadużycie
8
share Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(22)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Agresor25
    Ocena: 3 (glosow:13)
2020-07-22 14:41:27
No tak, bo policja jadąc, ratując komuś życie, dobytek, etc. Musi najpierw znaleźć miejsce do zaparkowania....

AndrzejWaszPan
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-08-16 22:56:51
Słabe photomoto. Autor mógł trochę zagiąć prącie, żeby wyglądało, że faktycznie jest naklejony na szybie. Najśmieszniejsze, że imbecyle w komentarzach dają się nabierać na takie marne fejki. Cóż, POmioty nigdy nie były zbyt bystre...

uMorlok
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-08-16 21:11:53
początki fotoszopki, perspektywa nie gra i brakuje cienia ale tak, to całkiem dobrze, takie 3+

Slytytus
    Ocena: 2 (glosow:2)
2020-08-16 19:33:42
Nie stoi na znaku poziomym oznaczającym miejsce dla inwalidów i znak stoi po lewej stronie, a nie w miejscu radiowozu. Nie ma znaku wskazującego, że są to dwa miejsca dla inwalidów. Nie rozumiem po robić na siłę szum. Za to naklejający (pewnie autor mema) to cudo popełnił wykroczenie z art. 141 KW

michalng
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-07-23 09:12:39
'Pod rekaw' sie wjezdza jak nie stoi tan karetka albo inny pojazd. Jak rekaw jest zajęty, to staje się gdzieś indziej. Policja czesto nie może 'wezwać karetki' jak masz w radiowozie zatrzymanego który zgłasza ci 'problemy zdrowotne' musisz z nim jechać na SOR osobiście. I tak jak pisałem wcześniej, miejsce 'dla inwalidów' powinno byc poza znakiem pionowym oznaczone niebieska kopertą, to prawdopodobnie nie jest miejsce takie miejsce. To zdjęcie to fejk.

jakub1975wawa
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-07-23 13:49:55
Kochany kazdy madry policjant w razie problemow zdrowotnyvh wzywa karetke. Bo jak to sam zawiezie a nie ma w raiowozie warunków do przewozu chorych a mu klient zejdzie podczas jazdy to sie niewyplaci do końca życia i trafi za kraty. Wzywając karetke ma czyste recec i pozbywa sie problemu oraz odpowiedzialnosci. Czego nie rozumiesz? Jesli uwazasz ze tp fejk zapytaj autora o lokalizację i sobie sprawdź na Google Street view, to będziesz wiedział,a nie tylko jakieś podejrzenia

jakub1975wawa
    Ocena: 0 (glosow:4)
2020-07-23 13:51:45
PS super że już wiesz że podjazd na karetki był już zajety, Geniusz z ciebie

michalng
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-07-24 08:05:01
Jest dokładnie odwrotnie. Policjant zatrzymujac kogos w 100% odpowiada za niego. Wezwanie karetki to po pierwsze strata czasu.Zanim karetka przyjedzie ty juz dawno bedziesz z gosciem na SORZe. Po drugie ryzyko, ze delikfent ucieknie. Po trzecie ,wreszcie policjant nie moze jechac w karetce i nie moze tez 'rozstac' sie z zatrzymanym. I przekazujac zatrzymanrgo karetce Policjant w zaden sposób nie pozbył by sie odpowedzialnosci za niego, wrecz przeciwnie, stracił by mozliwosc dbania o bezpieczenstwo zatrzymanego.

michalng
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-07-24 08:28:50
Autora czego miał bym sie pytac? To 'zdjecie' od jakiegos czasu krązy po róznego rodzaju, portalach. Nawet to które Ty wrzuciłeś ma znaki wodne z hopaj i joeonstera. Na streetwiew sprawdzałem. To szpital w Sandomierzu, na ul Schinzla. (prawdopodobnie) Obecnie nie ma tam miejsca parkingowego dla inwalidów (ani zadnego innego) ale to nie dowód ze kiedys nie było.

jakub1975wawa
    Ocena: 0 (glosow:6)
2020-07-25 12:31:25
Bzdura nie spotkałem się z tym żeby lekarz wyrzucił policjanta z karetki, a tym kto może jechać w kartce decyduje kierownik zespołu ratowniczego. Bzdury gadasz i g... się znasz

michalng
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-07-27 23:20:27
I jak juz policjant pojedzie ta karetką to potem z zatrzymanym stopem sobie wrócą z tego SOR-u czy może Uberem?

krzesio
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-08-17 07:47:01
Przeważnie, jeśli policjant jedzie z kimś w karetce, to drugi z patrolu jedzie albo przed albo za ambulansem. O ile nie zawsze zgadzam się ze zdaniem Jakuba, o tyle dzisiaj w 100% przyznaję mu rację.

marcoo7
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-08-17 07:57:02
Panowie moze przyjechali na interwencje, bo jakis pijaczek byl agresywny, a moze z zatrzymanym po kwit, ze brak przeciwwskazan do osadzenia misia np w izbie wytrzeźwień, albo areszcie.

Agresor25
    Ocena: 3 (glosow:13)
2020-07-22 14:41:27
No tak, bo policja jadąc, ratując komuś życie, dobytek, etc. Musi najpierw znaleźć miejsce do zaparkowania....

jakub1975wawa
    Ocena: 1 (glosow:3)
2020-07-22 14:58:58
Panie funkcjonariuszu, jak policja ratując komuś zycie , dobytek, jest w trakcie realizacji zgłoszenia, nikt nie ma nic przeciwko jak zatrzymacie się gdzie chcecie bo robicie to na włączonych bombach. Tu panowie na pewno byli na kebabie. Ja nie mam nic przeciwko. Temu kazdy musi coś zjeśc musi, tylko zachowujcie sie jak ludzie a nie jak skończone dupki, które łamią przepisy bo wiedzą że im i tak nikt nie podskoczy.

michalng
    Ocena: 0 (glosow:4)
2020-07-22 15:08:21
Zwłaszcza jak pod SOR-em parkują. Bo to pewne że przyjechali to na kawę i pączka w towarzystwie przemiłych seksi pielęgniarek. ;-) a swoja droga to pachnie to fejkiem. Miejsca dla niepełnosprawnych powinny byc poza znakiem pionowym oznaczone niebieska kopertą. znak wydaje sie trochę zbyt maly i umieszczanie go 'na słupie' a nie na fasadzie budynku wydaje sie bez sensu.

jakub1975wawa
    Ocena: -2 (glosow:4)
2020-07-22 15:35:59
Pod sorem zajeli miejsce dla niepelnosprawnych? Czy szpital to nie jest takie miejsce w ktorym mozna w miare czesto spotkac niepelnosprawnych? i którym takie miejsce na pewno jest potrzebne? Rozumiem jak jakis h.j złamał sobie nogę niech czeka aż panowie niebiescy załatwią swoje sprawy. Nie wiem czego tu bronisz ale każde auto do którego jest 100 procent pewności że przyjechali nim pełnosprawni bardzo źle wygląda na miejscu z wózkiem dla inwalidów

michalng
    Ocena: 1 (glosow:3)
2020-07-22 16:46:40
Ale pomysl, poco mundurowi przyjeżdżają na SOR ? Po pierwsze mogli kogoś przewieźć. Kogos chorego albo z obrażeniami. Po drugie mogli zostać wezwani do jakiejś awantury na SOR-e albo wezwali ich lekarze którzy podejrzewaja że doszło do jakiegoś przestępstwa. (w stylu pobicie dziecka czy gwałt na dziecku). Oczywiscie istnieje tez szansa ze załatwiaja jakies 'mało pilne' sprawy służbowe w stylu musza kogos przesłuchac albo jakies papiery uzupełnic. Natomiast raczej nie sa tam 'dla przyjemnosci'

martin987
    Ocena: 1 (glosow:3)
2020-07-22 18:51:56
Nie ma znaczenia czy sa na paczkach czy na interwencji, niech parkuja gdzie chca. Zalozmy ze sa na kebabie a radiowoz zaparkowany legalnie 300 metrow dalej - dostaja zgloszenie i co maja biec 300 metrow? A pozniej zal ze policja za pozno interweniowala? Policja ma byc efektywna a nie poprawna

jakub1975wawa
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-07-22 19:20:07
Nie zgadzam sie z wami. Prawo to prawo i powinno być przsytrzegane, bez waszego pierd...enia że okoliczności ważne były . Jeśli niebiescy tak bardzo musza korzystać z miejsc dla niepelnosprawnych bo mają za daleko do kebab niech wprowadza poprawkę do prawa że oni też mogą i bedzie okej. Ja też mam odpowiedzialna spolecznie prace, od której zalezy zycie ludzi i zapewniam ze nikogo nie będzie obchodziło jak zablokuje parking kobiecie na wozku z ważnego powodu. Dostanę slusznie mandat i tyle

jakub1975wawa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-07-22 19:25:41
Pod szpitalami są parkingi na pewno miejsce by się znalazło dla policji troche dalej w mniej ważnych sprawach, a jak są w interwencji to niech parkuje jak chce ale na włączonej dyskotece i nikt się nie będzie slusznie czepiał. Uważam że zaparkowali w tym miejscu dlatego że im się nie chciało daleko chodzić a po drugie wolno im bo nikt im i tak nie podskoczy. Karny k... należy się całkowicie slusznie

jakub1975wawa
    Ocena: -3 (glosow:3)
2020-07-22 19:27:45
Ty tez pomyśl jak sie wiezie chorego lub rannego to sie wjeżdza bezposrednio na sor pod rekaw a nie parkuje na inwalidach. Po drugie pomyśl jak polocja ma rannego nie wiezie chorych lub rannych tylko wzywa ppgotowie

tomi2000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-08-16 22:48:34
Policja w 99% jedzie się do kogoś przypierdolić, bo żeby ratować, to trzeba się napracować. I to jest ten 1%. To nie moje są słowa, to jest legenda ludowa, a właściwie opowieści znajomych policjantów
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Coś w tym jest...
  •  Dumna
  •  Tylko jedno w głowie mam
  •  Gdzie schować
Kiedy sądzisz, że wskoczysz na 4 komputery na biurku.
główna
kubson15432  18-07-28, 11:53 Zgłoś
+ 91 -
Dodano: 2018-07-28, 11:53:44   przez: kubson15432
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 91Skomentuj (12) | Zgłoś nadużycie
8
share Udostępnij inaczej

kawusia facebook hopaj stars

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.