Zaloguj przez FBZaloguj się  lub  Nowe konto
toggle menu
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
FED0RA  20-08-23, 09:00 Zgłoś
+ 283 -
Dodano: 2020-08-23, 09:00:48   przez: FED0RA
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 283  Zgłoś nadużycie
42
share Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(16)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Beznickowy
    Ocena: 3 (glosow:7)
2020-08-24 20:28:34
Bardzo współczuję taniego plecaka, piórnika zresztą też ale ze wstawianiem memów radzę poczekać do czasów gdy piórnik nie będzie Ci już potrzebny. Unikniesz sytuacji w której trafisz na swoje wstawki po latach i będziesz się ich wstydził.

honza69
    Ocena: 2 (glosow:2)
2020-08-26 10:52:04
Ano stało się tak, że markowe rzeczy stały się synonimem patoli. Nie wszyscy jednak o tym wiedzą :)

wdupe69
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-08-25 15:53:37
Coś widać słabo pracują

ciku81
    Ocena: 1 (glosow:3)
2020-08-25 08:57:07
I co twoi starzy robią? Jaką mają pracę że oboje pracują i nie stać ich na plecak? Nawet jak tylko ja pracowałem to moje dziecko chodziło ubrane w markowe ciuchy.

Beznickowy
    Ocena: 3 (glosow:7)
2020-08-24 20:28:34
Bardzo współczuję taniego plecaka, piórnika zresztą też ale ze wstawianiem memów radzę poczekać do czasów gdy piórnik nie będzie Ci już potrzebny. Unikniesz sytuacji w której trafisz na swoje wstawki po latach i będziesz się ich wstydził.

cafemax
    Ocena: 1 (glosow:9)
2020-08-24 20:06:39
Takie wstawki utwierdzają mnie w przekonaniu że 500 złotych to taka kasa że nic tylko rzucić pracę i zrobić sobie dziecko.... Ja rozumiem, że można nie lubić PiS czy kogoś tam, ale jakim trzeba być albo głupim albo ślepym z nienawiści by wrzucać takie bzdury?

kword
    Ocena: 1 (glosow:3)
2020-08-25 07:47:55
koleś ma kieszonkowego 50zł na miesiąc i dla niego 500 to już majątek za który 3-osobowa rodzina może żyć komfortowo przez miesiąc

Ratto
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-08-24 18:30:43
komentarz usunięty przez użytkownika

biedronka2019
    Ocena: -1 (glosow:3)
2020-08-24 17:00:32
Nie przejmuj sie dzieciaku. I tak wszystko made in China czy to firmowe czy Biedronkowe.

kamuimac
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-08-24 17:00:09
a ja tu sobie w sobotę kupiłem bardzo fajny plecak na promocji w decathlonie za 39,99 :) bedzie naprawde dobry na wiele krótkich górkich wycieczek przez najblizsze kilka lat :) po co kupować markowy chłam gorszy w wykonaniu od tego niemarkowego

vacarius
    Ocena: -2 (glosow:12)
2020-08-24 16:11:56
Rodzicie uczą go jak być bogatym. Kup plecak w lidu a nie z adidasa a resztę pieniędzy zainwestuj. Dzięki temu mieszkasz w nowiutkim mieszkanku albo domu. A nie w jakiejś socjalnej kamienicy jak PISowska patola. Może teraz ciężko ci się przed patolą pokazać. Ale jak masz mądrych rodziców to ci powiedzą ze patola musi palić w piechach bo nie mają centralnego ogrzewania. No chyba ze wstąpili do PISu i dostali mieszkanko z centralnym z przydziału.

michalng
    Ocena: -1 (glosow:13)
2020-08-23 19:03:48
Dziecko. Naprawde sa woieksze tragedie od twojego bólu doopy ze ktos ma lepszy plecak niz twój. Zazdroscic innym to jest wiocha, natomiast zazdrościć takim co mają w życiu znacznie gorzej od Ciebie bo ich starzy chleją to jest prawdziwa patologia.

komandos13
    Ocena: -4 (glosow:8)
2020-08-23 13:19:00
No co zrobic? Taka prawda.

CHODOR
    Ocena: 0 (glosow:12)
2020-08-23 09:57:33
A gdzie to tak jest bo jakąś wymyślona ściema u mnie patola to nie ma tak jak tu napisane

support300
    Ocena: 0 (glosow:8)
2020-08-23 09:22:07
Państwo PIS w pigułce

mir11
    Ocena: -7 (glosow:11)
2020-08-24 17:14:07
Dzięki Państwu PiS praktycznie zniknęła bieda. Teraz dzieci w szkole nie musza się wstydzić że maja gorszy plecak , buty czy ubranie bo kazdegi jest na nie stać. Pomyśleć E jeszcze parę lat temu za czasów PO niektóre dzieci musiały przychodzić głodne do szkoły.

darekw6
    Ocena: -1 (glosow:9)
2020-08-24 17:52:22
A co mnie obchodzi jak bylo za PO. Jak wezmiesz pozyczke w providencie to tez jest fajnie dopuki nie trzeba jej splacac. Zobaczysz co bedzie niedlugo przez rozrzutnosc PiSowcow
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Wódka się skończyła
  •  Najbardziej zaraźliwy wirus
  •  Z żoną
  •  Wielcy znawcy...
Chyba nie powinien go budzić.
główna
byciek2  18-06-08, 17:05 Zgłoś
+ 121 -
Dodano: 2018-06-08, 17:05:55   przez: byciek2
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 121Skomentuj (9) | Zgłoś nadużycie
19
share Udostępnij inaczej

kawusia facebook hopaj stars

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.