Zaloguj przez FBZaloguj się  lub  Nowe konto
toggle menu
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
vacarius  20-09-14, 16:45 Zgłoś
+ 96 -
Dodano: 2020-09-14, 16:45:11   przez: vacarius
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 96  Zgłoś nadużycie
20
share Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(49)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
michalng
    Ocena: 10 (glosow:12)
2020-09-15 00:48:54
To jest Tannenberg-Denkmal i pogrzeb Hindenburga. Hindenburg był ewangelikiem i w tym obrządku został pochowany.

kaadam5
    Ocena: 0 (glosow:4)
2020-09-19 12:19:04
Najbrutalniejsze na świecie są wojny religijne. Wszystko jedno jaka to religia! Tak było, jest i będzie.

piotrtenczynski
    Ocena: -1 (glosow:5)
2020-09-19 11:48:19
Hitlerowcy też popierali aborcję. Ale tylko wśród polskiego bydła. Czystą rasowo Niemkę za aborcję czekało więzienie.

Genno_Laskolnyk
    Ocena: 2 (glosow:2)
2020-09-19 13:55:37
Biblia też popiera aborcję

Franczesco
    Ocena: -3 (glosow:9)
2020-09-19 09:32:47
Kurde, nie jestem katolikiem, ale przeraża mnie do czego posuwa się lewactwo. Zakłamywanie prawdy i głupia narracja. Nawet jeśli największy morderca świata chodzi do kościoła nie oznacza to, że jest katolikiem, bo w biblii nigdzie nie ma nawoływania do zabójstw. Są religie np muzułmańskie które we własnych księgach nawołują do zabijania niewiernych i to jest problem. No może nie dla lewaków bo im zależy na destabilizacji świata

franek1999
    Ocena: 4 (glosow:8)
2020-09-19 10:00:05
Czy wy zaczniecie się uczyć historii? W starym testamencie bóg wydał dokładną instrukcję jak podbijać, zabijać, gwałcić i zniewalać. Kto i za ile organizował wyprawy krzyżowe, kto wymordował Katarów? Ewangelizacja z mieczem i krzyżem był pokojowa i radosne? W dobie reformacji chrześcijanie nawzajem się palili na stosach. Współczesna mentalność muzułmanów jest odzwierciedleniem mentalności katolików sprzed 400 lat. Jesteś chrześcijaninem.

Shady76
    Ocena: -2 (glosow:6)
2020-09-19 10:50:51
Franek: cos z tej Biblii przeczytales czy powtarzasz, co ci akurat wpadlo w ucho? Wiesz czym byly wyprawy krzyzowe? Odpowiedzią na najazdy Muzulmanow na chrzescijanskie tereny, morderstwa chrzescijan, niszczenie kosciolow i tak dalej. I to mocno spoznioną odpowiedzia.

franek1999
    Ocena: 3 (glosow:5)
2020-09-19 10:59:31
Shady76 -Znowu katolicka histeria. Wyprawy krzyżowe były odpowiedzią na pustki w papieskiej kasie. Za udział w wyprawie dostawało się bezwzględny odpust, zależny od wysokości wpłaty do watykańskiej kasy. Jerozolima było kosmopolityczna pod panowanie Saladyna. Po zdobyciu Jerozolimy katolicy, palili, gwałcili, grabili i mordowali równo, muzułmanów, żydów i chrześcijan. Hitler też napadł na Polskę, bo miał pretekst.

onogrzmot
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-09-19 11:04:17
Nie rozumiesz. Chodzi o to, ze powolujac sie na religie mozna usprawiedliwiac nawet najgorsze zbrodnie. Po "pam buk tak chce".

suchy61
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-09-19 13:44:32
Franczesko a kto kazał zabić własnego syna? A kto kazał składać ofiary sobie? Masz jak byk w Biblii deklu. Shady a inkwizycja i inne chore wynalazki kościoła to też odpowiedź na najazd muzułmanów??🤦

Genno_Laskolnyk
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-09-19 13:57:02
Co tam wyprawy krzyżowe, wojny religijne w Europie to dopiero pokaz chrześcijańskiej miłości. Katolicy i protestanci - wyznawcy tego samego Boga, wyżynali się wpień, palili klasztory, gwałcili zakonnice etc.

Prawdaboli1234
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-09-20 14:29:55
"bo w biblii nigdzie nie ma nawoływania do zabójstw" to moze pora w końcu przeczytać biblię? Bo widzę, że nie znasz ani pół cytatu. "największy morderca świata chodzi do kościoła nie oznacza to, że jest katolikiem" jęśli uważa siebie za katolika dzbanie, to znaczy że nim jest. "No może nie dla lewaków bo im zależy na destabilizacji świata" nie tak bardzo, jak prawackim śmieciom twojego pokroju.

komanmichal
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-09-19 07:16:07
komentarz usunięty przez użytkownika

broniar40
    Ocena: -2 (glosow:10)
2020-09-19 06:11:53
stawiać krzyże a modlić się pod nim to chyba dwie różne rzeczy ...ale co tam pelikany łykają wszystko co w necie na topie jest...po wuj mieć swoje zdanie...P

tomic1
    Ocena: 0 (glosow:6)
2020-09-19 00:41:05
Tworzycie sobie własne wizje świata. Nie ważne są dla Was fakty. A tymczasem, na świecie coraz więcej ateistów, a zamiast być lepiej jest coraz gorzej.

tomi2000
    Ocena: 2 (glosow:4)
2020-09-19 09:18:08
Pod jakim względem gorzej? Wojen mało, a tam gdzie są religia ma się świetnie. Akurat nie chrześcijańska, ale tym bardziej nie ateizm. Co by nie mówić ludzie w cywilizowanych krajach żyją w większym dobrobycie, nie wiem dlaczego uważasz że jest gorzej niż wtedy, gdy ciemny ludek myślał, że pleban wszystko za nich załatwi na górze

franek1999
    Ocena: 2 (glosow:4)
2020-09-19 09:24:56
Albo nie znasz historii, albo twój mózg wyprano katolicką histerią. Było lepiej w średniowieczu, gdy w całej Europie płonęły stosy i zakazano nauki? Czy było lepiej w Europie, gdy Hiram Stevens Maxim cieszył się z każdego wystrzelonego naboju? Może było lepiej, gdy papieżem był Polak i każdy pedofil w sutannie na świecie był uradowany?

elkaesiak
    Ocena: 4 (glosow:8)
2020-09-19 00:21:53
To jest Mauzoleum Ewagelisty to co mieli mu postawić gwiazdę Dawida na grobie ? W dodatku zrobili to pomimo tego że Hitler odrzucał całe chrześcijaństwo i według historyków uznawał za szkodliwe dla Rzeszy...

elkaesiak
    Ocena: 4 (glosow:6)
2020-09-19 00:40:46
PS : Krzyż stał już tam dawno przed Hitlerem, Adolf nie odważył się go zdjąć....

franek1999
    Ocena: 2 (glosow:6)
2020-09-19 09:38:07
Następny upojony katolicką histerią. Co mieli napisane na krzyżach Niemcy? Kto podpisał konkordat z Watykanem. Kto ściskał się z Piusem XII. Kto organizował przerzut do Argentyny zbrodniarzy faszystowskich? Nie masz przed sobą debili by się powoływać na katolickich historyków, którzy tworzą drugą katolicką historię?

Mirosabu_Prawak
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-09-19 10:19:02
No, powiedz, Franek, kto?

franek1999
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-09-19 11:01:02
Zapytaj wikarego.

elkaesiak
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-09-19 12:33:26
franek1999 no Hitler pomimo tego że nienawidził chrzerścijaństwa i uważał za złe, bał się ruszyć ten temat i nie raz wykorzystywał w swoich przemowach szczególnie tych z lat 28-32... Tak twierdzą wszyscy poważni Historycy i całe otoczenie Hitlera jest to wiedza dostępna od 60-70 lat...

elkaesiak
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-09-19 12:34:31
PS : To nie jest Katolicki krzyż tylko Ewangelików loool :D

Sromaaass
    Ocena: -2 (glosow:6)
2020-09-18 22:55:02
komentarz usunięty przez moderatora

franek1999
    Ocena: -1 (glosow:3)
2020-09-19 09:39:34
Twoi dziadkowie spłodzili tatę debila, zaś tata debil spłodził ciebie debila.

Bafomet
    Ocena: 4 (glosow:6)
2020-09-18 22:53:03
Jest zasadnicza różnica, ci na zdjęciu niszczyli inne kraje a nie własny.

franek1999
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-09-19 10:02:20
Nie zgadzam się. Jaki był końcowy efekt budowy państwa wielkich Niemiec? Upadek, śmierć i ruiny.

pascuda
    Ocena: 3 (glosow:7)
2020-09-15 22:32:06
to że ktoś stawia krzyże albo modli się publicznie na pokaz nie czyni z niego ucznia Jezusa który powiedział po czynach ich poznacie jestem wierzący praktykujący a mimo to mam własne zdanie

franek1999
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-09-19 09:41:21
Na ironię po czasach wymyślonego Chrystusa, nastały wojny religijne. Piękny owoc.

michalng
    Ocena: 10 (glosow:12)
2020-09-15 00:48:54
To jest Tannenberg-Denkmal i pogrzeb Hindenburga. Hindenburg był ewangelikiem i w tym obrządku został pochowany.

fvvc
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-09-19 12:22:16
Kościoły ewangelickie[1] – nazwa organizacji kościelnych powstałych w wyniku reformacji w XVI wieku, głoszących odnowę chrześcijaństwa w duchu Ewangelii. Słowo „ewangelicki” ma na celu zaakcentowanie potrzeby życia w zgodzie z Ewangelią, czyli zgodnie z wolą Jezusa Chrystusa. Większość Kościołów ewangelickich w Europie tworzy wspólnotę kościelną na mocy przyjętej w 1973 roku Konkordii Leuenberskiej, będącej wyrazem ich jedności eklezjologicznej (z zachowaniem swoistych dla własnej tradycji zróżnicowań w zakresie nauki czy kultu). Historycznie stanowią najstarszy nurt w łonie

kornas1988
    Ocena: 6 (glosow:20)
2020-09-14 17:10:09
Cii nie mów tego bo katole u nas dalej twierdzą ze Hitler był ateistą jak i jego całą rzesza

vacarius
    Ocena: 1 (glosow:9)
2020-09-14 17:13:20
Takim ateistą jak jarek i połowa księży.

kornas1988
    Ocena: 4 (glosow:6)
2020-09-14 17:15:45
Wiesz to ze był osobą wierzaca to fakt . Powiązania z watykanem i błogosławieństwo papieża plus klechy blogoslawiacy armię do tego sam napis na mundurach niemieckich

vacarius
    Ocena: -1 (glosow:9)
2020-09-14 17:28:40
Ja wątpię w to czy ktokolwiek jest osobą wierzącą. Bo skoro są wierzący to czemu boją się śmierci. Czemu plączą po swoich zmarłych bliskich. Teiści tak naprawdę wszyscy nie wierzą.

kornas1988
    Ocena: -1 (glosow:3)
2020-09-14 18:39:56
Wiesz tak w zasadzie to masz sporo racji bo jeżeli się kocha Boga wierzy się w niego itp to śmierć nie powinna być końcem a tak właściwie początkiem życia wiecznego z Bogiem itp

aklemas
    Ocena: 0 (glosow:4)
2020-09-18 22:37:42
Sorry, że się wtrącę, ale chcę o coś zapytać, czemu ateiści obchodzą święta skoro nie wierzą?

darekw6
    Ocena: -1 (glosow:5)
2020-09-18 23:01:37
Aklemas, a widziales jakiegos ateiste w kosciele wtedy? Ciesza sie ze maja dzien wolny od pracy i tyle. A choinka, prezenty i cala reszta to tradycja świecka

Mirosabu_Prawak
    Ocena: 1 (glosow:9)
2020-09-18 23:14:30
Srogo pier*olisz. Żadnego błogosławieństwa dla hitlerowców od papieża nie było. Były anty-dyktatorskie encykliki, a jednymi z pierwszych więźniów Dachau byli katoliccy księża i część ewangelickich pastorów. Chociażby pastora Niemollera wymienię. Doucz się, bo się ośmieszasz.

marcoo7
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-09-19 07:55:58
Blogoslawienstwa moze nie bylo, ale pomoc Watykanu w przrdostaniu sie nazistow do Ameryki Poludniowej juz tak.

aklemas
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-09-19 09:36:35
darekw6 jeśli ubierają choinkę i robią sobie prezenty z okazji świąt nie pracując przy tym w dany dzień to obchodzą święta razem z katolikami , innr religie w te dni nie ubierają choinki i nie obdarowują się prezentami więc tak różnie z tym ateizmem ://

franek1999
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-09-19 09:46:23
aklemas - Jestem ateistą. Cieszę się ze świąt katolickich, ponieważ mogę w tedy poświecić więcej czasu dla rodziny. Jest to nieliczny czas (oprócz wakacji) na spotkania rodzinne.

franek1999
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-09-19 09:50:00
aklemas - Nie wiedziałem, że atrybut choinki jest katolicki? Czy śmigus dyngus, święcenie jajek są katolickie? Może jeszcze napiszesz, że same święta bożego narodzenia są katolickie? Więcej religii w szkołach i mam więcej ciemnych ludzi, których myślenie bardzo boli.

franek1999
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-09-19 10:09:13
Mirosabu_Prawak - Nie zakłamuj historii i nie twórz alternatywnej katolickiej historii. Wyjątki potwierdzają regułę. Sam Watykan więził, mordował i palił na stosach niejednego swojego klechę. Pius XII był tak niedorozwinięty do współczesnych mu czasów, że zachowywał do wszystkiego dystans. Kto organizował przerzuty faszystowskich oprawców do Ameryki południowej?

Mirosabu_Prawak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-09-19 10:20:30
franek1999 - jakieś źródła? wiarygodne?

franek1999
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-09-19 11:04:47
Mirosabu_Prawak - Wróć się do szkoły, nie katolickiej. Poucz się o Mikołaju Koperniku. Wydał rozprawę naukową na łożu śmierci. Jako biskup bał swego kościoła. Jak biskup, był wielokrotnie straszony. Cóż więcej religii w szkołach..........

aklemas
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-09-19 13:33:26
Wychowałem się na tym i uważam, że są, czy muzułmanie ubierają choinkę i świeca jajka, raczej nie buddyści też tego nie robią i może się mylę ale nie słyszałem żeby robiły to inne religie oprócz tej na której się wychowałem, być może nie jestem tak wyuczony jak Ty, ale nie zmienia to faktu, że ateiści też obchodzą święta katolickie.

franek1999
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-09-19 17:07:28
aklemas - Buddyzm nie jest religią. Poczytaj co Budda powiedział na temat religii. Islam i Judaizm nie zmienili 1-przykazania co to oznacza, pomyśl. W niektórych latynoskich krajach podczas świąt pali się kukłę Chrystusa. Katolicyzm, w drodze szybkiej ewangelizacji przejmował i adaptował lokalne tradycje i obrządki. Święta bożego narodzenia to skradzione Rzymianom Saturnalia. Jak byłeś dzieckiem wierzyłeś w istnienie św Mikołaja. Czy teraz wierzysz? Czas dorosną i pomyśleć.

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-09-19 19:37:55
aklemas kobieto a dlaczego ty nie z mężem? Czyżby wypuścił cię z klatki ?😂
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Może powtórzymy angielski?
  •  A na wyposażeniu
  •  Pracownik Sanatorium
  •  Właściwe słowo...
Zobacz jak zareagowali kierowcy. Wielka klasa!
główna
zwidi  18-06-13, 02:56 Zgłoś
+ 527 -
Dodano: 2018-06-13, 02:56:46   przez: zwidi
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 527Skomentuj (28) | Zgłoś nadużycie
33
share Udostępnij inaczej

kawusia facebook hopaj stars

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.