lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 25.09.2020, 09:33:44   przez: tomi2000
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 124  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(34)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Fixumdyrdum
2020-09-25 10:42:55
Ocena: 14(glosow:14)-+
Rocznik 1929, dzisiaj mamy 2020 i wcale na wsiach czy małych miejscowościach nie jest inaczej tylko inny przeciwnik często naznaczany przez kościół. Amen

Wolnowar
2020-09-29 08:35:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
Cieszyn uzyskał prawa miejskie w 1217 roku, a więc to nie o Cieszynie ("przyjmuje na wsi"). Wystarczy parę sekund z wujkiem Googlem, żeby się przekonać, że oryginalny artykuł jest o węgierskich chłopach, tutaj ktoś wyciął tę informację. A więc częściowy fejk.

vacarius
2020-09-28 23:37:40
Ocena: 4(glosow:6)-+
Prawaki 90 lat temu buhahaha. Tak samo za 90 lat będą się śmiali z was prawaki.

mariusz303
2020-09-29 08:47:27
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

vacarius
2020-09-30 01:32:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
Z Einsteina też się prawaki śmiali za jego życia. Śmiech prawaków to mud na moje uszy.

Mr_Flood
2020-09-28 22:58:04
Ocena: -6(glosow:6)-+
Wychodzi każdą niedxielę. Fake zrobiony na szybkiego w paincie.

rogslaw
2020-09-28 22:43:10
Ocena: -7(glosow:7)-+
1 stycznia 2020 roku w Polsce zaczęły obowiązywać nowe normy PEM, czyli dopuszczalnego promieniowania pól elektromagnetycznych. Są one znacznie wyższe niż wcześniej. Wzrost 100krotny-konieczny żeby można było budować w Polsce 5G.Wniosek taki że 5g powoduje nieporównywalnie większe promieniowanie. Drugi wniosek-wpływ pola na organizm człowieka jest słabo rozpoznany. Będziemy królikami doświadczalnymi dla rozwoju ludzkości

Genno_Laskolnyk
2020-09-28 23:06:09
Ocena: 6(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

asmodeusz_1
2020-09-29 10:02:36
Ocena: 2(glosow:2)-+
Mylisz się, rogslaw. 1) Normy muszą być zwiększone, bo kiedy je ustanowiono, ludzie byli w tak czarnej d*pie, że nie mieli pojęcia jak może się rozwinąć zastosowanie sieci komórkowej. 2) Wpływ pola na organizm człowieka jest bardzo dobrze rozpoznany. Badania trwają już od około 40 lat, nie ma żadnych dowodów na ich negatywne oddziaływanie na organizm człowieka. Międzynarodowa Agencja Badań nad Rakiem klasyfikuje fale generowane przez nie pole elektromagnetyczne, w kwestii potencjalnej rakotwórczości, na równi z warzywami konserwowymi. Ponadto, rozwiązania technologiczne dla sieci przesyłu 5G..

asmodeusz_1
2020-09-29 10:04:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
... wykorzystują innego typu i oczywiście bardziej nowoczesną infrastrukturę niż chociażby obecnie rozpowszechnione 4G. Anteny 5G generują w gruncie rzeczy mniejsze pole elektromagnetyczne niż te 4G - mają krótszy zasięg, przez co musi ich być więcej, co logiczne. Szarlatani strzelający do 5G z łuków wymyślają jakieś brednie niepoparte faktami naukowymi i nie należy w to wierzyć. Odsyłam do fachowej lektury i pozdrawiam.

Genno_Laskolnyk
2020-09-29 10:08:06
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

rogslaw
2020-09-29 11:21:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
1. W czym się mylę? a)nie zaczęły obowiązywać nowe normy?, b) nie są znacznie wieksze0wzrost 100x, c)nie po to je podnieśli żeby budować 5G tylko z innego jakiegoś powodu?, d)nie jest to nieporównywalnie większe promieniowanie, e)wpływ na człowieka jest w 100% rozpoznany. Wybierz prawidłową/we odpowiedź/dzi. 2.Byliśmy w czarnej d.pie ale ta czarna d.pa wystarczała do 4G. Dobre. Rzeczywiście musiała być czarna. 3.Dzisiaj tak samo mało wiemy jak jeszcze może rozwinąć się technologia. Jedyną osobą która to wie (we wszechświecie) to genno. Od "dogłębnie" wszystko zbadał. 4. A czy są dowody na to

rogslaw
2020-09-29 11:32:53
Ocena: -1(glosow:1)-+
że nie ma tych NEGATYWNYCH skutków. 5. Obawiam się że dzisiejsze tostery tez są "BARDZIEJ NOWOCZESNE" Ot taki urok rozwoju ludzkości. Jeżeli chodzi "fakty naukowe" to należy podejść do tego naukowo czyli z pokorą i powątpiewaniem. Tak tak. Popatrz tak: Lek który przeszedł długa drogę zanim trafił na rynek jak był badany. Na końcu klinicznie, na żywym organizmie, na odpowiedniej grupce ochotników. Na końcu powstaje taka spora lista (zazwyczaj) działań niepożądanych+co bardzo ważne informacja że lekarz jak coś zobaczy "niepokojącego" ma zawiadomić o tym. Po to że zawsze jest ryzyko że coś może n

rogslaw
2020-09-29 11:37:48
Ocena: -1(glosow:1)-+
niespodziewanego i niewykrytego się przydarzyć. Znane są tez przypadki, ze pomimo takich badań DROBIAZGOWYCH NA ŻYWYM ORGANIZMIE leki są wycofywane. A Ty twierdzisz że promieniowanie 5G jest BARDZO DOBRZE ROZPOZNANE. Dobre, naprawdę dobre. A tak już na koniec i zupełnie na marginesie. Mój 1 komentarz to INFORMACJA, nie wyrażałem w nim za bardzo swoich opinii. Nie każdy wiedział z pewnością ze 100x normy podnieśli. A to wydaje się istotne. Nie bardzo chce mi na ten temat dyskutować ponieważ jak to się zakończy to można przypuszczać z prawdopodobieństwem graniczącym z pewnością.

Genno_Laskolnyk
2020-09-29 11:52:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

asmodeusz_1
2020-09-29 12:15:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
To tylko odnośnie o pytania czy są dowody na to, że nie ma negatywnych skutków. Dotychczasowe wieloletnie badania faktycznie NIE wykazały żadnych skutków negatywnych. ŻADNYCH. Czy to znaczy, że nie wykażą w przyszłości? Nie można tego wiedzieć. Tak samo jak nie można wiedzieć, czy picie herbaty nie spowoduje, że uderzy w Ciebie meteoryt. Dlatego właśnie ludzie, którzy chcą wierzyć, że 5G przejmie kontrole nad ich mózgami albo ich usmaży, dalej będą w to wierzyć. Bo kto im udowodni, że tak nie jest? Jest jakaś taka kretyńska tendencja, przecząca logice, wedle której ludzie oczekują, że ktoś im.

asmodeusz_1
2020-09-29 12:17:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
...udowodni, że coś "nie istnieje." No rzesz k**wa mać, ja pie*dolę. Udowadniać można tylko i wyłącznie, że coś istnieje, a nie że coś nie istnieje. Reszta to jest kwestia wiary. Czy to w Boga, czy w elfy, czy w wyimaginowane teorie spiskowe.

rogslaw
2020-09-29 12:29:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
Asmo. Teraz to już przeginasz. Nie znasz definicji słowa "ŻADEN". Sam napisałeś że MABnR sklasyfikowała fale na poziomie szkodliwości 2B. A to nie jest już ŻADEN. A stanowisko WHO odnośnie żaden brzmi mniej więcej tak: "uczeni nie są w stanie wykazać wystarczających dowodów na szkodliwe oddziaływanie PEM". Tu nie ma ŻADEN. Po 2 uczeni ostatnio niezalecają: noszenia telefonu blisko jąder, trzymania telefonów przy uchu w chwili nawiązywania połączeń, spania z telefonem w obrębie głowy. Po 3 uczeni twierdzą że dawki hormonów i innych substancji chemicznych dodawanych do żywności także nie mają

suchy61
2020-09-29 12:29:59
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

rogslaw
2020-09-29 12:33:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
"żadnych" negatywnych wpływów na organizm człowieka. A tu popatrz średni wzrost mężczyzn chyba w 2 pokolenia wzrósł ok. 12cm (z pamięci). Ze 165 na 177chyba. I myślisz, ze to ewolucja? a może herbata?

rogslaw
2020-09-29 12:37:55
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ale żeby nie było ja nie jestem przeciwnikiem rozwoju ludzkości. Tylko trzeba mieć świadomość, ze rozwój powoduje kolejne zagrożenia z którymi trzeba walczyć i stawiać czoło. Wy pełomatołki przypominacie mi stado krów z westernów które z jakieś powodu biegnie w jednym jakimś kierunku i żadne bydło z tego stada nie wie dlaczego, po co, jak długo będzie biec, dlaczego akurat w tym kierunku, żadne nie myśli ze może by biec w poprzek. Biegną dopóki im starczy sił. Mnie nie odpowiada bycie BYDŁEM. Ale co kto lubi.

suchy61
2020-09-29 12:43:46
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

asmodeusz_1
2020-09-29 13:39:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie mam już siły dyskutować, to jest bez sensu. Pozdrowienia.

Genno_Laskolnyk
2020-09-29 15:50:56
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

rogslaw
2020-09-29 16:36:03
Ocena: -1(glosow:1)-+
Też zauważyłem, że najlepiej Wam się rozmawia we własnym gronie. Poklepiecie się po plecach, utwierdzicie się w przekonaniu własnej wyższości, nieomylności, nowoczesności. Do tego nie grzeszycie rozumem więc każdemu z was wydaje się jaki to on mądry jest tym bardziej ze drugi kolega mówi to samo. Brawo. Rozmowa z kimś spoza wprowadza w Was frustracje bo jak to można myśleć inaczej niż w tefałenie mówili, można podważać obowiązującą narracje, można myśleć inaczej niż NIEOMYLNA WHO, można w ogóle myśleć i po co jak inni myślą za nas. MASAKRA. Co za biedota intelektualna jest tutaj.

Genno_Laskolnyk
2020-09-29 17:57:35
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

franek1999
2020-09-29 19:43:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
rogslaw - Dlaczego w sprawach fizyki zabierają głos matoły. Napisz sobie wzór na rozkład natężenia promieniowania elektromagnetycznego w funkcji odległości od źródła. Pomierz sobie natężenie pola elektromagnetycznego (50 Hz wraz z wszystkimi harmonicznymi) w pobliżu ściany z przewodami elektrycznymi. Bardzo dobrze zbadana jest inna zależność, że każda wiara ogłupia i wysysa zdrowy rozsądek.

suchy61
2020-09-29 20:16:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

asmodeusz_1
2020-09-30 09:22:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
rogslaw, to ty kundlu jesteś biedotą intelektualną. Jesteś jak zacięta płyta. Nic tylko TVN i TVN, chłopie, ty masz jakąś obsesję, powinieneś się leczyć psychiatrycznie. Jak mam z tobą rozmawiać, skoro po raz tysięczny piszesz te same obelgi, a ja co - mam po raz tysięczny temu zaprzeczać? Po co, skoro żyjesz w swoim chorym świecie. Siły do dyskusji opadły mi po przedstawieniu przez ciebie argumentów rodem z epoki kamienia łupanego. Tyle w temacie, naprawdę. Naucz się dyskusji na poziomie, a nie wyjeżdżania od razu z "mózgami wypranymi przez TVN" wobec wszystkich ludzi o odmiennych poglądach.

asmodeusz_1
2020-09-30 09:25:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nigdy cię pierwszy nie obraziłem, ale jak po raz kolejny od ciebie dowiaduję się - bo ty wiesz oczywiście lepiej - co ja myślę, że oglądam TVN, że popieram PO, i tego typu światłe pomysły, z których żaden nie jest prawdą - no to k*rwa krew mnie zalewa i poważnie, gdybym miał cię w zasięgu ręki to bym ci po prostu przypie*dolił.

asmodeusz_1
2020-09-30 09:32:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
I dlatego właśnie, drogi rogslawie, nie będę z Tobą dyskutował. Skoro ty podnosisz argument o zmieniającym się wzroście mężczyzn w tym kontekście... no to serio, ręce opadają i naprawdę, nie czuję się na siłach do walki słownej z kimś, kto w ogóle jest w stanie wymyślić coś takiego. To zbyt mocno przekracza moje zdolności pojmowania świata.

Fixumdyrdum
2020-09-25 10:42:55
Ocena: 14(glosow:14)-+
Rocznik 1929, dzisiaj mamy 2020 i wcale na wsiach czy małych miejscowościach nie jest inaczej tylko inny przeciwnik często naznaczany przez kościół. Amen

franek1999
2020-09-29 19:44:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
Sto lat różnicy, ciemnoty i zabobonów wcale nie ubyło.

Edek_Kotek
2020-09-25 09:59:08
Ocena: 8(glosow:10)-+
polak z dziada pradziada debilem jest i już ;-) dzisiaj walczą z 5G he he he

nissin
2020-09-25 09:47:34
Ocena: 9(glosow:11)-+
"Dzisiaj blisko 40 proc. Polaków nie rozumie tego, co czyta, a kolejne 30 proc. rozumie w niewielkim stopniu. Co dziesiąty absolwent szkoły podstawowej nie potrafi czytać. Aż 10 mln Polaków (ok. 25 proc.) nie ma w domu ani jednej książki. Analfabetą funkcjonalnym jest co szósty magister w Polsce. 6,2 mln Polaków znajduje się poza kulturą pisma, czyli nie przeczytało nic, nawet artykułu w brukowcu. 40 proc. Polaków ma problemy z czytaniem rozkładów jazdy czy map pogodowych. To są dane tak niewiarygodne, że aż zabawne. A jednak napawają grozą - mówił Warlikowski w Parlamencie Europejskim" - tvn2
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Czekamy, czekamy ale już widać, że się doczekamy
  •  Nosił wilk razy kilka...
  •  Czapki z głów! Bardzo mądra i szczera mowa.
  •  Dla kolegi pytam ...
Tylko u ojca dyrektora w Radio Maryja
główna
Dodano: 08.07.2018, 20:54:04   przez: czeskiwafel
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 154Skomentuj (29) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0