lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 2020-10-02, 15:35:43   przez: silversurfer2003
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 75  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(44)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Gruber
    Ocena: 13 (glosow:17)
2020-10-05 21:17:10
Szydzenie z samobójstwa dziecka jest świństwem, dnem, chamstwem i wieśniactwem!

Fixkot
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-10-07 17:54:29
haha tak

maximax
    Ocena: 2 (glosow:2)
2020-10-07 03:12:28
komentarz usunięty przez użytkownika

mikmas
    Ocena: 1 (glosow:3)
2020-10-06 11:58:15
W ogóle trochę z innej beczki. Zobaczcie, jak łatwo się można naciąć. Ja bym bez problemów uwierzył, że ma skończone 18 lat, a tu zonk - do pierdla

nowy2811
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-06 10:07:21
komentarz usunięty przez moderatora

danzby
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-10-06 04:45:24
nie ma to jak merytoryczna dyskusja na wysokim poziomie,

Gruber
    Ocena: 13 (glosow:17)
2020-10-05 21:17:10
Szydzenie z samobójstwa dziecka jest świństwem, dnem, chamstwem i wieśniactwem!

glonoyad
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-05 20:55:35
Pani Klaudio Prandzioch, gratulacje :)

starszypanzkotem
    Ocena: -6 (glosow:14)
2020-10-05 19:50:31
Przyczyny samobójstwa są już znane? Udało się podpiąć to środowiskom lgbt pod samobójstwo spowodowane zaszczuciem przez rówieśników z powodu orientacji seksualnej?

faja362
    Ocena: 2 (glosow:4)
2020-10-05 23:37:46
Zdaje się że ty to tak cynicznie napisałeś a pelikany łykają to na prawdę, mylę się ?

maalak
    Ocena: 0 (glosow:6)
2020-10-06 07:31:13
Obawiam się, że on tak na serio... no ale czego innego wymagać od takiego zacofańca jak kulson?!

starszypanzkotem
    Ocena: -1 (glosow:3)
2020-10-06 18:51:50
Wykorzystywanie śmierci dziecka do przedstawiania swoich racji związanych z szerzeniem dewiacji i zboczeń nazywasz nowoczesnością?Hahahahaha.

gregohr
    Ocena: 2 (glosow:2)
2020-10-05 19:46:49
Opiekun medyczny? Tzn opróżnia baseny i kaczki? Ahaaa

max1959
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-10 02:36:25
Tak to "salowa"

luc2233
    Ocena: -7 (glosow:19)
2020-10-02 16:20:08
A przypomnij mi czy równie mocno pietnowales panie pielęgniarki, które krytycznie wypowiadały się o kobietach pro life?była coś mowa o najgorszych welfronach etc....

OlafDiabel
    Ocena: -2 (glosow:8)
2020-10-02 18:02:09
Jeżeli użycie grubszej igly jest równoznaczne z zamykaniem w obozach to nie mamy o czy dyskutować.

luc2233
    Ocena: -4 (glosow:8)
2020-10-02 18:54:16
Czyli jednych można dyskryminowac a innych nie...ciekawe rzeczy pier...kosz olaf

a308273
    Ocena: 3 (glosow:9)
2020-10-02 19:04:10
Luc. Weźże kup sobie wagę klasyczną z dwoma szalkami i poeksperymentuj z różnymi ciężarami. Może skumasz różnice. Tak czy siak jedno i drugie zachowanie jest naganne. I tak jak tamtym się należało tak i tej się należy. Tej to w dodatku wielokrotnie, za rasizm, brak szacunku dla życia człowieka, a o gettcie i gazowaniu to nie chcę nawet myśleć.

luc2233
    Ocena: -5 (glosow:7)
2020-10-02 19:22:47
a308273...tyle że to nie ja usprawiedliwiam jednych, tylko olaf. Dla mnie tak jak dla ciebie w obu przypadkach zachowanie naganne, gdyż złamana przysięga hipokratesa i nie ma znaczenia ciężar przewinienia w tym przypadku. Stąd też moje pytaniue czy równie mocno piętnowano tu tamte panie...

a308273
    Ocena: 5 (glosow:5)
2020-10-02 19:25:03
Nie są równe. Tak jak zranienie kogoś nie jest równe zabiciu kogoś.

luc2233
    Ocena: -4 (glosow:6)
2020-10-02 19:46:38
powtórzę przysięga hipokratesa, świadome narażanie chorych na cierpienie...żadna z tych osób nie powinna pracować w tym zawodzie. Nie ma co dyskutować czy usprawiedliwiać która wykazała się mniejszym debilizmem

gruzawik
    Ocena: 3 (glosow:5)
2020-10-03 01:22:37
luc, nawet kodeks karny przewiduje od grzywny po ćwiartowanie, w różnych okresach... źdżbłodostrzegasz, i z belką równać chcesz, żeby tylko bydlę obronić. a bo u was Murzynów biją.

luc2233
    Ocena: -6 (glosow:6)
2020-10-03 05:26:12
A gdzie ja bronię?wytykam hipokryzje. A stosowanie kodeksu karnego gdy mowa o erycye mija się z celem...sam autor użył zwrotu wykwalifikowana służba zdrowia...tamte tak samo były wykwalifikowane. Etyka panie, etyka!!!!

gruzawik
    Ocena: 1 (glosow:3)
2020-10-04 01:01:00
to nie hipokryzja, tylko proporcją, mocium panie, i w czas. jeżeli wtedy było źle, choć krytycznie zaledwie(to już krytykować nie wolno?), to teraz pierwszy powinieneś ją od czci i wiary odsądzać, żeby na hipokrytę nie wyjść, zamiast odwracać uwagę. groźba użycia grubszej igły na kimś, kto zamierza zaszkodzić pacjentkom nie wydaje mi się szczególnie nieetyczna. natomiast zachęta do gazowania ludzi owszem.

luc2233
    Ocena: -5 (glosow:5)
2020-10-04 07:15:24
A od kiedy każda aborcja na życzenie to zagrożenie życia kolego???

luc2233
    Ocena: -3 (glosow:5)
2020-10-04 07:16:57
I ciężko mówić o proporcji jeśli tamto się olało, a teraz wielkie oburzenie...a oburzenie powinno być w obu przypadkach

gruzawik
    Ocena: 1 (glosow:5)
2020-10-04 14:33:41
zgadzam się w całej rozciągłości: aborcja na życzenie to żadne zagrożenie życia ludzkiego. a kolegów sobie poszukaj gdzieś indziej. olało się działanie na szkodę pacjentek, co są w ciąży, a nie chcą. innych pacjentów tu nie ma, z przyczyn tak znanych medycynie, że aż nudnych. medycyna przeciwwskazań do aborcji nie widzi, więc kto widzi, ten niedouk lub ignorant zgoła, czemu się takim przejmować?

luc2233
    Ocena: -4 (glosow:6)
2020-10-04 20:29:50
Dziad swoje, baba swoje. Wg etyki zawodu jaki wykonują żadne z nich nie powinno być usprawiedliwiane...jak widać, niektórzy przymykają oko, bo wg nich użycie grubszej igły to nie problem...eot

gruzawik
    Ocena: 2 (glosow:6)
2020-10-04 21:01:12
wg etyki zawodu, to broniły prawa pacjentek do decydowania o sobie. zagrożenie grubszą igłą chcesz zblatować z propozycją gazowania ludzi. kurtyna, bo już pora...

suchy61
    Ocena: 1 (glosow:3)
2020-10-05 20:25:56
luc2233 kolejny kato PiSowski przygłup. Aborcja jak najbardziej w każdym przypadku powinna być legalna i nie tobie ani żadnym fanatykom o tym decydować to tylko i wyłącznie decyzja kobiety jej ciało jej decyzja ona może mieć później wyrzuty sumienia a nie wy fanatycy katolscy

luc2233
    Ocena: -7 (glosow:7)
2020-10-05 20:37:05
Suchy zgoda, zatem szkoda że twojej masce nie dali szansy i cię nie wyskrobała

suchy61
    Ocena: -2 (glosow:4)
2020-10-05 20:53:48
luc2233 ciebie powinien wyskrobać twój ojciec widelcem debilu. Dlaczego ty czy jakieś zboczone kur.. w czarnych sukienkach mają decydować o tym? Kobieta ma prawo decydować za siebie a nie ty za nią.

gruzawik
    Ocena: 3 (glosow:3)
2020-10-05 22:19:07
jego matka chciała z pewnością, skoro nie wyskrobała, a mogła. twoja, luc, zwyczajnie musiała cię chcieć. teraz widać efekty. z jednej strony płaczesz nad wyskrobkiem, że to człowiek, a drugim okiem łypiesz, że kogoś nie zabito przecież, a szkoda wielka się stała. rozpaczasz, że wg twojej własnej ideologii go nie zabito jak już był jako osoba. gratuluję samozaorania, poszło jak przez bielicę z dużą dawką obornika:) ludzie myślący nie mają problemów z konsekwencjami chronologii zdarzeń, i próba wmówienia komuś, że jakby nie powstał, to by mu było przykro tylko bawi.

onogrzmot
    Ocena: 2 (glosow:4)
2020-10-05 23:31:07
@luc2233 Zaloze sie, ze w nocy tez slyszysz placz rozrywanych embrionow....kolejny jelop.

luc2233
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-10-06 05:29:49
Obrońcy się znaleźli...a skąd ta pewność że matka chciała jego mieć?może też chciała się go pozbyć tylko szansy nie miała??a teraz omnibusy wracajcie do szkoły, bo w żadnej mojej wypowiedzi nie ma o płaczu embrionów, a co do chronologii..najwięcej do powiedzenia mają ci co nie mają z tym nic wspólnego...a że kogoś zabolało prostota przekazu, że mogło go nie być.. cóż, życie pany, życie

luc2233
    Ocena: -3 (glosow:3)
2020-10-06 06:01:17
Gruzawik i żeby uciąć gow.. burzę, nie jestem jakimś prolifem. Jednak uważam że dostęp do aborcji na obecnym poziomie jest wystarczający, nie ma co łagodzić i tym bardziej zaostrzać jak chcą tego inni. Bardziej potrzeba świadomości i edukacji w tych tematach.

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-10-06 07:21:53
luc2233 edukacji ludzi takich jak te kościelne oszołomy czy ta sekta Ordo Iuris oni są najlepszymi specjalistami od edukacji w tych sprawach. Aborcja to wybór każdego człowieka i każdy ma prawo decydować sam a nie ty za niego. To tak jakbym ja kazał ci coś robić bo tak zdecydowałem i tak ma być godzisz się na to?

luc2233
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-10-06 09:40:48
Suchy żyjesz wyidealizowanym świecie...wolni ludzie w obecnych czasach?spójrz co udostępniasz, do jakich danych mają dostęp aplikacje w np twoim telefonie, ta strona etc...nie ośmieszają się z takimi hasłami, a co do decydowania i kazania czegoś zrobić...znów cię zmartwie, tak jest urządzony świat, że dadzą ci pseudo wolność ale tak jak obwaruja nakazami i zakazami że i tak nic samemu nie możesz.

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-10-06 09:58:18
luc2233 tylko przypomnę ci bo chyba nie ogarniasz technologii możesz nie instalować aplikacji które mają dostęp do twoich danych nikt cię do tego nie zmusza prawda? Wolność jaka jest taka jest tym bardziej w Polsce ale nie oznacza to że mamy się jak lemingi podporządkować czemuś z czym się nie zgadzamy i do czego jesteśmy zmuszani. Powtórzę to raz jeszcze każdy kobieta ma prawo decydować o tym bo to jej ciało i jej sumienie i nikomu ani mi ani tobie ani tym bardziej klechom nie wolno tego robić za nią ogarniasz choć trochę czy to za skomplikowane?

luc2233
    Ocena: -2 (glosow:2)
2020-10-06 10:39:31
Suchy żyjesz złudzeniami

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-10-06 12:06:52
luc2233 a ty czym żyjesz? Poza tym że żyjesz pod butem kaczora.

gruzawik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-06 13:10:26
z punktu widzenia wiedzy medycznej nie jest. a tu jeszcze jakiś oszołom zamierza ograniczyć bardziej. uczciwego medyka krew zalewa na takie coś.

luc2233
    Ocena: -2 (glosow:2)
2020-10-06 20:39:36
Suchy jestem realistą, stawiam piwo że ci co najwięcej krzyczą o wolności jednostki to akceptują wszystko jak leci, instalują co popadnie i nawet nie wiedzą kiedy stają się niewolnikami, nawet tutaj... gruzawik pewnie masz rację, aż takiej wiedzy nie mam w tym temacie, ale powtórzę nie trzeba grzebać przy tej ustawie-wiecrj wiedzy i edukacji to skrobanki też nie będą tak potrzebne...

gruzawik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-10-06 22:26:34
jakkolwiek by były potrzebne lub nie, nic nikomu do tego prócz pacjentki. obecna ustawa też jest do kitu, z powodów jak wyżej: bezpodstawnie ogranicza dostęp do procedur medycznych z przyczyn religijnych. a że edukacja potrzebna, to swoją drogą. niekoniecznie jednak sama w sobie do właściwych skutków prowadzi: Angole znajomi nie pojmują, jak można jedną ręką ograniczać dostęp do aborcji, a drugą do antykoncepcji. prócz wiedzy poytrzebne są środki. realne, nie fantastyczne, jak watykańska ruletka czy szklanka wody zamiast.

suchy61
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-10-06 22:44:56
luc2233 piwo jak najbardziej dobrego piwa nie odmówię co nie zmienia faktu że jak ktoś nie potrafi żyć bez tych wszystkich aplikacji jest niewolnikiem. Co do drugiego powtórzę raz jeszcze kobieta ma prawo sama za siebie decydować i nikomu nic do tego ani mi ani tobie tym bardziej nie politykom i klerowi to tylko i wyłącznie decyzja kobiety
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  A u Krysi ... dzień jak co dzień
  •  Taka sytuacja
  •  Głos ludu
  •  Dokładnie tak !!!
główna
Dodano: 2018-06-27, 19:23:32   przez: Schizofrenik
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 220Skomentuj (16) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.