Zaloguj przez FBZaloguj się  lub  Nowe konto
toggle menu
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Może by tak sprywatyzować całkowicie służbę zdrowia ?
główna
akuszer  20-10-05, 09:03 Zgłoś
+ 277 -
Dodano: 2020-10-05, 09:03:37   przez: akuszer
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 277  Zgłoś nadużycie
58
share Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(55)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
wiocha84
    Ocena: 8 (glosow:8)
2020-10-08 08:44:55
Nie chodzi o problem kto ile bierze ale chodzi o problem ze w szpitalu ci nie przyjemnie bo koronawirua ale prywatnie już jak najbardziej. zNie

mymysko
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-14 19:58:19
Co za dzban takie memy robi? Ja pracuję zdalnie za 100% pensji - nie, nie jestem lekarzem. Chętnie zobaczę przykład Grażyny-pediatry, która w dobie koronawirusa przyjmuje u siebie w domu. Powodzenia w szukaniu. A jeśli chodzi o przyjęcia w przychodni to po teleporadzie jeśli zachodzi taka konieczność to lekarz ZAWSZE Cię dzbanie przyjmie osobiście!

max1959
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-15 01:29:16
Popieram, taka jest prawda.Sam ostatnio korzystałem z takich wizyt bez problemu, kiedy była taka potrzeba lekarz przyjął mnie osobiście. Bez potrzeby kontaktu z różnymi pacjentami w poczekalni, którzy mogli załatwić sprawę telefonicznie.

anaksagoras
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-10-08 21:49:31
Korwin chciał sprywatyzować szpitale i zrobić dobrowolny zus ale was bardziej interesuje czy powiedział coś o inteligencji kobiet. Więc nie marudzić teraz. Sami chcieliście aby tak było

casey.mysz
    Ocena: -2 (glosow:4)
2020-10-08 16:26:02
Jeżeli Grażyna cię PRZYJEMNIE w domu to 200 zł nie jest wygórowaną ceną. BTW - jak można puścić mema i nie przeczytać, czy nie ma błędu... Co za patałach!

TommyAtommy
    Ocena: 1 (glosow:3)
2020-10-08 09:01:23
W niektórych krajach popularne są ubezpieczenia mechaniczne. Samochodu, kotła itp. U nas to dopiero raczkuje. Gdyby po latach płacenia coś się zepsuło, a firma gwarantująca usługę oświadczyła, że mają to w zadzie i można sobie to u nich naprawić odpłatnie, zaś ubezpieczenie płacić trzeba nadal, to byłoby duże prawdopodobieństwo wylądowania siekiery między uszami tego cwanego sukinsyna. Nie popieram, ale rozumiem. W odniesieniu do każdego cwanego sukinsyna, niezależnie od koloru kitla.

bigmarkus
    Ocena: -2 (glosow:2)
2020-10-08 10:35:51
Tak? A to u człowieka można wymieniać sobie zużyte części na nowe??????? Twoja głupota jest porażająca.

TommyAtommy
    Ocena: -1 (glosow:3)
2020-10-08 10:45:35
Widzę, że nie rozumiesz nawet tak prostej analogii dotyczącej odpowiedzialności za świadczenie usług, za które się bierze pieniądze, a nie tego czego konkretnie dotyczy usługa.

bigmarkus
    Ocena: -3 (glosow:3)
2020-10-08 11:36:20
No nie to ty nie rozumiesz specyfiki pracy lekarza.

broda28
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-10-10 07:27:58
bigmarkus ty tłoku

bigmarkus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-10 10:06:56
Broda ty debilu jaki merytoryczny komentarz. Typowy dla pisiora

starszypanzkotem
    Ocena: -1 (glosow:5)
2020-10-08 07:38:44
,,przyjemnie"??? za dużo lgbt za mało myślenia własnym rozumkiem, teraz widzicie jak to lpgt wchodzi go głowy!!!

inns2
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-10-08 07:18:14
I co w tym dziwnego? Zmieniły się okoliczności, to zmieniły się ceny i dostępność usług. Przez zamknięcie szkół spadły pensje nauczycieli, ale wzrosły ceny korepetycji. Spadły ceny w restauracjach, ale wzrosły ceny dowozu jedzenia. Może ta lekarka utrzymuje się z leczenia i wynajmu mieszkania? Teraz zarobi więcej na leczeniu, ale straci na wynajmie. Więc wychodzi na to samo. Autor tej głupiej wstawki chyba tęskni do komuny, urzędowej regulacji cen i walki że spekulantami.

wiocha84
    Ocena: 8 (glosow:8)
2020-10-08 08:44:55
Nie chodzi o problem kto ile bierze ale chodzi o problem ze w szpitalu ci nie przyjemnie bo koronawirua ale prywatnie już jak najbardziej. zNie

GuruPiczka
    Ocena: 1 (glosow:7)
2020-10-05 14:50:03
Prywatyzacja sluzby zdrowia to dobry pomysl, niestety musimy z tym poczekac az normalnie pracujacy ludzie beda zarabiac srednia 10 tysiecy, poki co to zarabiaja mniej niz 3, mowie o pracujacych ludziach nie pasozytach z budzetowki i rzadu

a308273
    Ocena: 1 (glosow:9)
2020-10-05 12:58:00
Akuszer, ale z ciebie komunistyczny dzban. Podaż i popyt. Ślyszałeś kiedyś o nich? Prawa rynku. Nie ma żadnego przymusu, żeby iść do lekarza prywatnie. Masz darmową publiczną służbę zdrowia. Jeśli ona nie domaga to zapytaj rządu dlaczego. Czemy wyrzuca kasę na lewo (500+ dla bombelków i nierobów) i prawo (cały nacjonalistyczno kościółków teatrzyk) zamiast budować szpitale i zatrudniać lekarzy w publicznej służbie zdrowia.

akuszer
    Ocena: -1 (glosow:9)
2020-10-05 14:25:20
wszystko fajnie bo mam takie same zdanie co ty tylko dlaczego nazwałeś mnie komunistycznym dzbanem ?Nie ma przymusu powiadasz ? to czekaj do specjalisty 2 lata kiedy prywatnie przyjmie cię od reki.

gruzawik
    Ocena: 1 (glosow:7)
2020-10-05 14:34:30
to za imputowanie bezczelności taki epitet. zdziwiony? wytłumacz, co w tym bezczelnego?

akuszer
    Ocena: 0 (glosow:4)
2020-10-05 18:35:07
zapomniałeś się przelogować.Nie zamierzam się wdawać w zbędną dyskusję.

a308273
    Ocena: 1 (glosow:3)
2020-10-05 19:08:48
Akuszer. Jeśli masz takie samo zdanie to sorki, ale jakoś nie widać tego z twojego posta! Co do czekania - nikt nikomu nie karze czekać (poza rządzącymi). Rynek jest wolny. Myk w tym, że to nie jest wina lekarzy tylko pasibrzuchów rządowych. PS. Imputujesz, że gruz to moje 2e konto? Bujna wyobraźnia?

gruzawik
    Ocena: -2 (glosow:2)
2020-10-05 23:28:28
bo dla mnie przyczyna epitetu oczywista? akuszer, mniej sie w pipę gap, jak na awatarze, tylko za książkę bierz:) wypraszam sobie drugie konto alfanumeryczne i przepraszam właściciela za podobną insynuację której stałem się przyczyną.

cyb155
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-10-07 22:30:14
Jestem przeciwny państwowej służbie zdrowia, muszę płacić je.bany zus co miesiąc a nie mogę iść do je.banego lekarza tylko muszę płacić prywatnie . Nie ma czegoś takiego jak darmowa publiczna służba zdrowia DZBANIE qurwa. Cała służba zdrowia powinna być sprywatyzowana i tyle byłoby po problemie, ale komunistyczne spier.doleńce właśnie tego nie kumają bo myślą, że państwowa służba zrowia jest darmowa je.bane mongoły .

onogrzmot
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-08 09:39:44
@cyb155 Pierd.lisz jak potluczony. Prywatna sluzba zdrowia jest patologiczna i nieefektywna. Na jednych wydaje sie kupe forsy na zupelnie niepotrzebne badania a drugi dostanie aspiryne. Po drugie, wcale nie ogranicza biurokracji - wystarczy popatrzec na USA i tamtejszy system. Prywatne ubezpieczenie jest fajne, jak zarabiasz 100.000k USD na rok. Ale takich jest niewielu. Do reform Obamy ubezpieczalnia mogla cie takze po prostu wcale nie przyjac. Nie bez powodu amerykanskie rednecki z reguly maja tylko kilka zebow w paszczy.

akuszer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-10 10:56:46
@gruz... gapiąc się na pipę a nie na fajfusa to oznaka normalności w przeciwieństwie do Twoich upodobań.

vacarius
    Ocena: -6 (glosow:8)
2020-10-05 11:55:00
Znieść wymóg recept! To i lekaże przestaną być potrzebnui. Mądrzy ludzie sami znajdą se lek. A głupi prawacy no cóż kupią nie ten lek i bedą łykać nie w tej ilości co trzeba. Naturalna selekcja idiotów musi działać.

bigmarkus
    Ocena: 3 (glosow:9)
2020-10-05 13:32:39
No no i tabletką wyleczysz sobie niedrożność, zawał, raka, zrobisz cięcie cesarkie, połamane kości się zrosną, zaćma się wyleczy itd.itd. można tak wymieniać do wieczora. Jak czytam takie debilizmy to się zastanawiam jakim cudem tacy jak wstawiający funkcjonują w świecie.

jakub1975wawa
    Ocena: 2 (glosow:6)
2020-10-05 11:28:55
Po pierwsze sluzba zdrowia jest w 90% prywatna, po drugie w Polsce nie ma pediatrow i innych lekarzy też nie ma stad 200 zl za wizyte. Sorki takie sa twarde prawa rynku popyt i podaż ksztaltują cenę. Tak sie ma jak sie nie szkoli pediatrow a mimo to karze sie im spie...lac za granice. Patrz słynne ,, niech jadą" z ław sejmowych. Czytelniku myśl nie bądź jak autor dzieła powyzej.

bigmarkus
    Ocena: -2 (glosow:6)
2020-10-05 14:01:38
Kuba a co to jest 200 zł.??? Po tylu latach nauki. Wizyta powinna kosztować 500 zł. minimum. Skoro kosmetyczka czy fryzjerka po zawodówce biorą po 100-200 zł.że o elektrykach czy hydraulikach nie wspomne.

Menelzlasu
    Ocena: 3 (glosow:3)
2020-10-05 15:49:06
Dokładnie Markus. A jeszcze znajdż fachowca, który przyjdzie cos w weekend zrobic. Albo Ci powie, że za podwojna stawke, albo w ogole kaze spierda*ać, bo jest weekend.

bigmarkus
    Ocena: 2 (glosow:2)
2020-10-05 19:08:49
Dokładnie tak. A jak już znajdzie czas to za 15 minut 150 zł. Naprawdę dziwię się że lekarze po tylu latach nauki biorą za wizytę takie grosze.

wiocha84
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-10-08 08:49:03
Bigmarkus ale przeciętna wizyta u kosmetyczki czy fryzjera 45-60min ; u lekarza 10-15. Ja nikomu nie liczę tylko chodzi o jęczenie tej grupy zawodowej która w szpitalu pozamykana na siedem spustów a po godzinach pootwierani na całą szerokość.

bigmarkus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-08 10:39:39
Aha i dlatego że wizyta u lekarza jest krótsza to powinna kosztować mniej niż u kosmetyczki czy fryzjerki. Nie no przekonałeś mnie. Ciekawe że w żadnym cywilizowanym kraju świata nikt na to do tej pory nie wpadł.

Menelzlasu
    Ocena: 3 (glosow:7)
2020-10-05 11:14:08
Grażyna bierze 200, a nie 100. No dramat. Do sądu z konowałem. Przecież każdy tylko patrzy jak tu stracić, dołożyć do interesu, a tu lekarzyna odwala jakieś cuda. No co za tupet. Większy niż 500% przebicie cenowe na maskach, rękawiczkach i płynach do dezynfekcji.

bigmarkus
    Ocena: 0 (glosow:4)
2020-10-05 13:35:28
100/100 200 zł. Za wizytę za wizytę u lekarza specjalisty to skandal ale 200 zł. za fryzurę albo 100 zł. za paznokcie albo 150 zł. za hydraulika to luzik. Co za ciemnota

primal69
    Ocena: -1 (glosow:3)
2020-10-05 10:45:12
niestety NFZ za nasze hajsy na to pozwala bo jestesmy społeczeństwem wielbiacym głupote i wiarę w zabobony. tak wogle to wiara was wybawi tak dla przypomnienia uleczy zbawi i wogle. Enjoy yourself

de_vall
    Ocena: -2 (glosow:10)
2020-10-05 09:39:56
Prawda !!! Największymi zwycięzcami istnienia koronowirusa okazali się PISiory i lekarze...

gruzawik
    Ocena: 2 (glosow:4)
2020-10-05 09:49:26
racja, ja się cieszę, że ludzie chorują, wpadają po tramwaj czy oblewają wrzątkiem, inaczej musiałbym się za coś innego wziąć. a największymi beneficjentami pożarów są strażacy. tylko nie mam jak się do pisiorów przyczepić... im się należy. tak po prostu:)

Bekaj
    Ocena: 2 (glosow:6)
2020-10-05 09:37:18
Natomiast możesz być bezszczelny, jak PiSdzielec, bo wówczas będzie Ci się należało.

kacynski
    Ocena: 1 (glosow:5)
2020-10-05 09:34:53
"Studia na medycynie są wyjątkowo trudne. To wyzwanie dla bardzo pracowitych, upartych, cierpliwych, lubiących się uczyć ludzi. W każdym tygodniu dziesiątki godzin wykładów i laboratoriów, wiele kolokwiów i zaliczeń. Niemal każda sesja egzaminacyjna to 5 – 8 egzaminów o niezwykle wysokim stopniu trudności. Pierwsze pięć lat studiów to właściwie ciągły stres zaliczeniowy i egzaminacyjny. Wakacje studentów medycyny też nie są czasem w pełni poświęconym na wypoczynek. Medycyna to nie tylko najtrudniejsze, ale również najdłuższe studia. Na kierunku lekarskim trzeba się uczyć sześć lat."

gruzawik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2020-10-05 10:16:46
a to dopiero początek nauki...

gruzawik
    Ocena: 3 (glosow:7)
2020-10-05 09:28:47
skoro zagrożenie większe, to i stawka rośnie, czego nie rozumiesz? płać, ile fachowiec kaze, bo do mechanika jak pójdziesz, to bulisz jak każe, a nie uwazasz, że za póldarmo ma być.

kacynski
    Ocena: 2 (glosow:6)
2020-10-05 09:27:57
"Lekarz w Szwecji? Na stażu szwedzki lekarz (AT-läkare) zarabia brutto 34700 koron miesięcznie. 1 SEK ≈ 0,42 PLN, więc pensja lekarza stażysty wynosi przed podatkiem równowartość około 14 600 zł. W trakcie robienia specjalizacji (ST-läkare) lekarz zarabia tutaj średnio 48 700 sek brutto miesięcznie (20 454 zł)." - szwecja.net

de_vall
    Ocena: -7 (glosow:7)
2020-10-05 09:42:14
Niech wypierda...łał studiować medycynę w Szwecji a nie opier...lal się za podatnika kasę a później nic nie chce z siebie dac..

gruzawik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-10-05 09:47:14
de val, to z niezapłaconej pracy rodziców medyka...

nissin
    Ocena: 4 (glosow:8)
2020-10-05 09:58:32
Wyksztalciuchy i kulturni zawsze byli wrogami zacofanego elektoratu PiSu...(Dlaczego zamist isc do lekarza nie modla sie o wyzdrowienie?)

Menelzlasu
    Ocena: 4 (glosow:12)
2020-10-05 12:02:02
De_vall architekt, inżynier, elektryk, ślusarz też się wyksztalcili za pieniądze podatnika. Czemu nie ma presji, żeby oni dymali za darmo??. Co w zawodzie lekarza jest tak wyjątkowego, że musi pracować za darmo?? I to dla motłochu, który nie ma dla niego krzty szacunku??

de_vall
    Ocena: -4 (glosow:4)
2020-10-05 12:12:44
umiesz czytać ? Gdzie ja napisałem za darmo ? Jakiś qutas porównuje pensje lekarza w szczeci z tym w Polsce to niech porówna też ceny towarów, mieszkań i pense w innych branżach ?.

gruzawik
    Ocena: 3 (glosow:3)
2020-10-05 14:08:12
z mechanikiem chcesz na przykład porównać zarobki i wkład, obciążenie i odpowiedzialność? bez obrazy dla mechaników, dobry fachowiec powinien brać.

de_vall
    Ocena: -4 (glosow:4)
2020-10-05 14:28:04
fachowcem to on będzie po 15 latach stażu pracy w różnych szpitalach a nie będąc na stażu po studiach czy jak będzie rezydentem czy na specjalizacji - woda sodowa uderzyła do głowy - jak nie chcesz pracować w PL jako lekarz to wynos sie z polski ale oddawaj to co obywatele płacący podatki w ciebie włożyli x 50

gruzawik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2020-10-05 14:37:18
jak mi obywatele zwrócą, co mi nie dopłacili przez 15 lat, zobaczymy, kto komu ile i za co. z resztą: tutaj to będzie jedna wypłata... wyjechałem, cieszysz się? pozdrów resztę pacjentów, i narzekaj, że kolejki i drogo bez kolejek dalej.

gruzawik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2020-10-05 14:43:03
nie od rzeczy będzie wspomnieć, że ja studiowałem płatnie, wielu innych również. tak jak hydraulicy czy ktokolwiek inny. tez mają zwracać przy wyjeździe? a jakby wrócili, to oddać im trzeba? łaski nikt nikomu nie robi, dawaj chodź, na medycynę, zamiast od innych za półdarmo się domagać.

de_vall
    Ocena: -2 (glosow:2)
2020-10-05 14:47:47
akurat ty za tępy jesteś gruzwik - sadzać po twoich wypowiedziach - na skończenie jakichkolwiek studiów - a wyjechałeś pewnie pomidory zbierać - wiec nie spamuj w temacie

gruzawik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2020-10-05 14:56:27
to tyle tytułem dyskusji: odnoszenie się ad personam mam za skowyt trafionego celnym argumentem ignoranta, niezdolnego do odpowiedzi na przedstawioną informację. dlaczego x50, i ile razy refundacja przy powrocie ewentualnym, i jakie grupy zawodowe obejmujesz takimi sankcjami? czy tylko tak pianę bijesz, a propos spamowania w temacie...

Menelzlasu
    Ocena: 3 (glosow:3)
2020-10-05 15:35:16
De_vall skoro 15k to wg Ciebie za duze wymagania i ma kandydat spier* do Szwecji, a operator koparki wyciaga w tym kraju 8k lekko, to ile wg Ciebie i Tobie podobnych powinien zarabiać lekarz??

plokijuty
    Ocena: -4 (glosow:6)
2020-10-05 09:21:50
Za nieudzielenie pomocy medycznej, tym bardziej jak ktoś ma uprawnienia, grozi do trzech lat więzienia.

gruzawik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2020-10-05 09:26:57
z wyjątkiem sprawowania opieki nad nieletnim lub zagrożenia dla siebie. zonk. witajcie w prawdziwym świecie, gdzie usługa jest warta tyle, ile ktoś skłonny jest zapłacić, w odróżnieniu od sytuacji, gdy medycyna jest "za darmo", a medykowi się płaci jakby z pierwszej łapanki można ich nazbierać na pęczki.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Też się zastanawiam
  •  Słowo na niedzielę
  •  Im się to po prostu należy...
  •  W punkt!
Dzień jak co dzień w RPA.
główna
adi122002  18-09-01, 17:49 Zgłoś
+ 103 -
Dodano: 2018-09-01, 17:49:39   przez: adi122002
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 103Skomentuj (14) | Zgłoś nadużycie
8
share Udostępnij inaczej

kawusia facebook hopaj stars

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.