Zaloguj przez FBZaloguj się  lub  Nowe konto
toggle menu
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
maxicoveri  20-10-14, 22:08 Zgłoś
+ 164 -
Dodano: 2020-10-14, 22:08:57   przez: maxicoveri
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 164  Zgłoś nadużycie
25
share Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(43)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
nissin
    Ocena: 4 (glosow:8)
2020-10-15 08:12:16
PS. - "Ksiądz ze Śląska odradza noszenie maseczek. Poleca za to święconą wodę. Ksiądz Daniel Galus, prowadzący Pustelnię Czatachowa (woj. śląskie) mówił podczas mszy o szkodliwości noszenia maseczek i nawoływał do ich zdejmowania. Polecił jednak wiernym odkażanie się wodą święconą." - wprost.pl

modoc
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-10-19 09:27:03
Ty maxiu to chyba nie lubisz konkurencji. Zero o sadowskim zero o celebrytach zero o polańskim. Czyli twoi pedofile są dobrzy ??

stoney
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-19 15:46:43
Palański i Sadowski przenosili swoich kumpli pedofili na inne plany filmowe? Pierwsze słyszę...

ZgRyZ
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-19 04:30:20
od wielu lat powtarzam, czego nauczył mnie pewien stary ksiądz, który z czterema fakultetami, w wieku 35 lat postanowił założyć sutannę. nigdy nie zdradził, z jakiego powodu to zrobił. chociaż był jezuitą, powiedział mi: boga nie ma w kościele, ale w sercach wiernych. to mnie trzyma przy wierze do dzisiejszego dnia. ponad 50 lat. tak, że nie obchodzi mnie, co kto mówi o księżach, czy innych napletkach miary rycerzy lub innego barachła. tylko proszę, nie obrażajcie wiary innych i nie jest ważne w co kto wierzy, gdyż wszędzie są ludzie i podobne do ludzi wybryki natury.

rogslaw
    Ocena: -3 (glosow:7)
2020-10-18 19:16:23
Wstawiający ten obrazek pełomatoł jak i inni komentujący spod tęczowej zarazy nawet nie wiedzą że prawny obowiązek zgłaszania przestępstw seksualnych wobec małoletnich jest dopiero od lipca 2017. I ustawę stworzył minister zero czyli Ziobro a podpisał długopis czyli duda. Wasi idole PEŁOMATOLY nawet takich prostych przepisów przez 8lat nie potrafili stworzyć.

suchy61
    Ocena: 1 (glosow:5)
2020-10-18 20:17:19
Rogoslaw psie czyli wcześniejsze akty pedofilii są nie ważne a te zboki w sutannach niewinne bo nie było ustawy i mogli legalnie się z dziećmi zabawiać? Ty na prawdę masz coś z deklem Goebbelsie

rogslaw
    Ocena: -4 (glosow:6)
2020-10-18 20:59:17
@suchy chłopie Ty nawet nie umiesz czytać ze zrozumieniem. MASAKRA. TYPOWY PELOMATOŁ

suchy61
    Ocena: 1 (glosow:3)
2020-10-18 21:31:19
rogoslaw typowy PiSior wiesz wszystko i o wszystkim i siejesz propagandę Goebbelsie. Skoro według ciebie wcześniej nie było prawnego obowiązku zgłaszania to znaczy że można było nie zgłaszać i uciszać sprawę wysyłając pedofilów na inne parafie. Lecz się zboku w sutannie

rogslaw
    Ocena: -1 (glosow:3)
2020-10-18 21:39:44
Suchy GŁĄBIE. Ja twierdzę tylko tyle co napisałem że Twoi przygłupi idole z peło nawet nie potrafili prawnie nakazać zgłaszania przypadków wykorzystywania małoletnich żeby móc później wyciągać wobec tych co wiedzieli a nie zgłosili karnych konsekwencji. A takie matoły jak TY twierdzą że to PIS chroni pomimo że w ustawie nakazał pod odpowiedzialnością karną zgłaszania wymiarowi sprawiedliwości każdemu kto wie. Jesteś głupi jak typowy pełomatoł i tyle.

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-18 21:55:48
A ja ci Goebbelsie kolejny raz powiem nie popieram po a drugie co z tego że pod odpowiedzialnością karną PiS nakazał zgłaszać jak się nic nie zmieniło i dalej pedofile w sutannach są pod ochroną ziobry. Typowy PiS dekiel

rogslaw
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-10-18 22:02:11
Jaki ty suchy jesteś głupi. Jak się nic nie zmieniło. Teraz jak coś wiesz ze ksiądz lub ktoś inny mógł coś robić to musisz zgłosić bo jak nie to cie wsadza do pudła. Więc musisz uważać chłopie jełopie. Dawaj konkretny przykład kogo i w jaki sposób Ziobro chroni. Konkret matole.

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-18 22:09:53
Typowy prostacki PiSowski język Goebbelsie a mówiłeś że wy PiSiorki takie grzeczne i nie (jak to się teraz modnie mówi) hejtujecie a tu proszę język typowego PiS matoła. Jesteś taki obeznany we wszystkim to skorzystaj z google tam wszystko znajdziesz no bo chyba umiesz to robić? Taki mądry jesteś i wszystko umiesz i na wszystkim się znasz.

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-18 22:13:06
Już ostatnio dałem ci konkretne przykłady na to że jesteś mułem ślepym i sprzedajnym a ja nie lubię się powtarzać więc jak masz sklerozę to witaminki na pamięć sobie kup.

rogslaw
    Ocena: 1 (glosow:3)
2020-10-18 22:33:01
Co zero przykładów? Nic? Na TVN-ie ci nie powiedzieli? Suchy ty jesteś najmniej wymagającym peło elektoratem. Tobie wystarczy retoryka. Taki prosty przekaz pis=zło, ksiądz=pedofil, ziobro=obronca pedofilów. Ty nie zadajesz pytań: kto, kiedy, jak, dlaczego, jak było wcześniej. Nic zero wymagań. A do tego jeżeli ty używasz słów: pisowski psie, dekiel goebbels, zbok itd to jest to ok. Jeżeli ja napiszę do ciebie "jełopie" to jest już hejt. Pełomatoł jesteś. Ale ja z jełopem przegiolem więc przepraszam. A teraz spadaj

suchy61
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-10-18 22:49:24
Tyle że ja deklu nie walę fochów jak mnie obrażacie tylko zwracam uwagę na wasz katolicki język pełen miłości. Ja wiem że taki yntelygent nie potrafi zapamiętać że nie głosuję na po i nie oglądam TVN bo dla was każdy kto was nie popiera to tęczowy TVN po. Poza tym nie tylko ja ale wielu tutaj ci to mówiło jesteś kłamliwą mendą która nie potrafi przyjąć argumentów bo ty wiesz wszystko najlepiej i tak być musi.

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-18 22:52:00
Idąc dalej twoim tokiem rozumowania. Każdy kto nie popiera PiS to PO, każdy nie oglądający kłamstw na tvPiS to ogląda TVN, każdy pedofil to LGBT. Takie typowe PiSowe myślenie. A jak powie ci się prawdę to walisz focha jak baba. Dowodów jest wiele i już ci je przedstawiałem ale ty nie potrafisz tego przyjąć do swojej pustej PiSiej główki.

rogslaw
    Ocena: 2 (glosow:2)
2020-10-18 23:06:53
To że ktoś coś mówi a nawet jeżeli takich osób jest więcej to nie znaczy że mają rację. Jeżeli więc twierdzisz że jestem "KLAMLIWĄ MENDĄ" to przytocz chociaż 1 JEDNO ONE MOJE KŁAMSTWO. KŁAMSTWO MATOLE. KŁAMSTWO. przeczytaj sobie najpierw matole definicję kłamstwa a po nie dawaj przykład co ja takiego naklamalem. Nie wiąże pedofilii z LGBT. Bo jedno to choroba a drugie ideologia. Tego się łączyć nie da. Focha nigdy nie walę. Czasami mi się limit kończy a czasami mam już dość twojego przedszkolnego rozumowania.

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-19 07:13:24
Jedno twoje kłamstwo. Proszę jakiś czas temu twierdziłeś że na świecie rocznie morduje się 56 milionów dzieci jakaś szajka czy coś 😂. No tak bo tylko ty masz rację a każdy inny jej niema. Ideologią jest PiSlam sekta smoleńska tak a chorobą jest chrześcijaństwo i bronienie pedofilów tak jak robi to kościół w Polsce i ty naczelny propagandzista PiS.

rogslaw
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-10-19 08:05:52
I ciągle tak twierdzę bo pomyśl matole. Te dzieci by żyły gdyby ktoś celowo i z premedytacją by ich nie zabił. No chyba że twierdzisz że same naturalnie bez niczyjej ingerencji by umarły? No dawaj Matole odpowiadaj. Żyły by te istoty na świecie czy by NIE? ODPOWIEDZ MATOLE!!! zanim coś napiszesz do mnie.

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-19 08:12:36
No widzisz piesku mówiłem że chory jestes. Chory i głupi do tego. Jeżeli wiesz coś o jakiejś szajce mordującej dzieci powinieneś zgłosić to do Ziobry deklu. Poza tym że te twoje urojenia są chore (ale w końcu bycie PiSiorem zobowiązuje) to ty naprawdę masz coś nie halo z deklem.

rogslaw
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-10-19 08:49:37
MATOLE MATOLE MATOLE. Nic nigdy nie pisałem o żadnej szajce. O co ci chodzi? Czy ty GŁĄBIE nie rozumieć że zabić może jedna osoba. Nie musi być szajka. Zabić mogą dwie czy trzy osoby. Nie rozumiesz że można także podrzegać do zabójstwa. Co więcej powiem Ci ze zabić można nie tylko człowieka. Można też psa czy kota albo muchę na ścianie. Więc odpowiedz MATOLE czy jakby ktoś nie zabił to te istoty by żyły czy nie. Proste pytanie na poziomie przedszkolaka. A i żebyś głupot dalej nie pisał to te liczby dotyczyły świata nie polski. MASAKRA. ODPOWIEDZ CZY BY ŻYŁY I CHODZIŁY PO ŚWIECIE A PÓŹNIEJ ZADA

rogslaw
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-19 08:51:15
ZADAJ SOBIE TRUD I ZASTANÓW CO SIĘ STAŁO ŻE ICH NIE MA. TO PROSTE CHYBA CIE NIE PRZEROŚNIE. Jak nie będziesz odpowiadał na pytania (ja ci odpowiadam wprost) to nie ma sensu dalej cokolwiek tobie pisać MATOLKU.

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-19 09:19:58
No właśnie póki co deklu nie odpowiedziałeś mi na żadne pytanie które ci zadałem. Dlaczego skoro wiesz że tyle dzieci "zabijają" na świecie nigdzie tego nie zgłosiłeś? Wiesz że w ten sposób popełniasz przestępstwo i jesteś współwinny? Jeżeli chcesz by cię traktowano poważnie to zachowuj się poważnie. Chcesz odpowiedzi sam zacznij odpowiadać na pytania jak ty to mówisz konkretnie dowody chcę na poparcie twoich odpowiedzi już w tej chwili zaraz mów Goebbelsie

rogslaw
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-10-19 09:28:26
Czyli jak nazwiesz sytuację w której bez niczyjej ingerencji (z zewnątrz) jakaś istota by się urodziła. A ponieważ zaszła jakaś ingerencja ludzka tej istoty na ziemi nie ma? A by sobie chodziła....a nie chodzi...Jak to nazwiesz. Czy to nie jest pozbawienie możliwości ŻYCIA!

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-19 09:45:28
Rogoslaw odpowiedz na moje pytanie. Oczekujesz odpowiedzi od innych to odpowiedz pierwszy bo ja pierwszy zadałem ci pytanie. Czy to takie trudne? Dla ciebie który znasz odpowiedzi na każde pytanie i jesteś wszechwiedzący

rogslaw
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-19 10:14:03
MATOLE JEDEN przecież ci odpowiedziałem że jednej szajki nie ma. Generalnie każdy zabija na własne konto. Aleś ty głupi. A jeżeli chodzi Ci o to dlaczego nie da się zgłosić zawiadomienia do Ziobry to informuję Cię MATOLE że te liczny dotyczą świata a nie tylko Polski. więc co ma do tego Ziobro. A po drugie każdy kraj ma swoje prawo. W sporej części krajów można legalnie zabijać. Ale co to zmienia? Jeżeli prawo pozwoli mi legalnie Cię zabić to nie będziesz miał nic przeciwko? matoł skończony. Spadaj bo to ty mi zawracasz d.pę albo odpowiadaj jak człowiek. A nie najpierw ty najpierw ty. Dziecko

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-19 10:22:40
Dlaczego nie złościsz tych morderst które są w Polsce do Ziobry? Nie odpowiedziałeś na moje pytanie a jest przecież bardzo proste. Może dlatego że to brednie wyssane z palca a Ziobro się wystarczajaco skompromitował w ostatnich dniach tak jak ty każdego dnia. Ciebie to tylko do zakładu zamkniętego dać bo między ludźmi nie powinieneś przebywać zagrażasz ludziom chory człowieku.

rogslaw
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-10-19 10:30:57
masakra co z ciebie za matoł przecież Ci wyżej napisałem. "A po drugie każdy kraj ma swoje prawo. W sporej części krajów można legalnie zabijać". Tak w Polsce też możną w określonych przypadkach legalnie zabijać! A teraz zupełnie serio. Nigdy ale to nigdy nie spotkałem jednostki społecznej w takim wieku z tak słabo rozwiniętej intelektualnie. Bez obrazy ale już nie mogę Ciebie strawić. Wszystko trzeba pokazać paluszkiem. MASAKRA. Do przedszkola a nie do komentowania poważnych spraw.

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-19 10:39:31
Ale to jest proste pytanie skoro oskarżasz o morderstwo kogoś to powinieneś to zgłosić inaczej jak Ziobro oskarżasz bezpodstawnie czym pokazujesz że jesteś debilem. Ja już wiele razy ci mówiłem że do 22 tygodnia ciążę można usunąć wtedy nie usuwa się ciąży w 8 miesiącu czyli w 22 tyg dla mnie nie jest to dziecko tak samo jak ty mimo swojego wieku nie jesteś człowiekiem. A ty nadal nie potrafisz odpowiedzieć na proste pytanie dzban jesteś i tyle.

rogslaw
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-19 11:07:45
Jeżeli ktoś ginie w skutek działania innego człowieka to wtedy mówimy że ktoś kogoś zabił.Możesz zabić wroga na wojnie. Czy wtedy komuś zgłaszasz?Możesz zabić kogoś nieumyślenie w wypadku-ktoś Ci wbiegł nagle pod koła w niedozwolonym miejscu w sposób który nie mogłeś zareagować jadąc zgodnie z przepisami.I co wtedy idziesz siedzieć?No nie?Możesz też zabić w obronie własnej i tez nie idziesz siedzieć.Możesz też zabić muchę i nie idziesz siedzieć ale jak zabijesz psa to już możesz.Możesz też zabić dziecko w odpowiedniej fazie i też możesz kary uniknąć.A z tymi22tyg to byś sobie do tej pory w ust

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-19 11:32:26
No jeżeli ty porownujesz dziecko do muchy to brawo rogos. Poza tym parę komórek to nie człowiek i później płód to nie człowiek. Chociaż patrząc na ciebie to ty też człowiekiem nie jesteś tylko tą muchą. Co do usuwania ciąży w Czechach gdzie półki muszą to robić można usunąć ciążę do 12 tygodnia więc dzbanie baranka o ścianę w tej chwili

rogslaw
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-10-19 11:54:34
Ty naprawdę jesteś taki GŁUPI czy nie miałeś już coś napisać a chcesz mieć ostatnie słowo bo w twoim pustym mniemaniu ten kto ostatni napisze to ma rację.Weź się ogarnij: porównywałem i do żołnierza i do uczestnika wypadku i do sytuacji z obroną konieczną i do muchy i do psa.A Ty się uczepiłeś muchy. Przez takich MATOŁÓW jak ty jestem czasami chamski dla innych co na to nie zasługują.To odpowiedz MATOLE NA PYTANIE.MIEJ HONOR-TERAZ TWOJA KOLEJ.Co się stanie z tym czymś/z tym zlepkiem komórek/z tym płodem jak go nikt nie usunie nie zabije.Co się z tymi komórkami stanie jak nikt nic nie zrobi????

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-19 12:18:39
Tylko Goebbelsie ty jesteś dla wszystkich chamski bo wy nie umiecie inaczej chamstwo jest wpisane w waszą religię. Już wiele razy odpowiedziałem ci na to pytanie ale jeszcze raz powtórzę bo pianą z pyska oczy ci zasłoniła. Jak się urodzi to wtedy będzie człowiekiem. Komórki czy płód nie jest człowiekiem tak samo jak ty nim nie jesteś.

rogslaw
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-10-19 12:55:09
Suchy tak na koniec zupełnie informacyjnie. Suchy jesteś NAJGŁUPSZĄ istotą jaką kiedykolwiek poznałem. Nawet najwięksi zwolennicy zabijania dzieci (aborcja), a znam wypowiedzi sporej liczny takich osób NIE TWIERDZĄ tak jak Ty że człowiekiem stajemy się dopiero po urodzeniu. NIE TWIERDZI TAK CHYBA NIKT OPRÓCZ CIEBIE!. Że to jakaś magia zachodzi jak lekarz wyjmuje podczas cesarki zlepek komórek. Wtedy zachodzi jakaś magia i patrz dziecko. Nie pisz więcej pod moimi komentarzami. Jeżeli ty się uważasz że istotę ROZUMNĄ (ROZUMNĄ) homosapiens to ja chyba nie należę do twojego gatunku!

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-19 13:16:17
Czyli w 12 tygodniu lekarz według ciebie dokonuje cesarki i wyciąga człowieka. Normalnie rogos większego debila nie widziałem. Masz rację ty nie należysz do mojego gatunku bo ty jesteś PiSiorkiem bez rozumnym wierzącym w gadającego węża stworzenie świata w 6 dni i magicznego ludka latającego w chmurkach a Jarosław to twój Bóg o wszechwiedzący rogosiu najmądrzejszy z mądrych dzbanów PiSiorskich.

andrzejandrzej
    Ocena: -1 (glosow:5)
2020-10-18 19:13:54
Najbardziej szkodliwe społecznie to jest samo społeczeństwo. Kłócicie się, opluwacie, wyzywacie i uj z tego macie. Nagonka jednych na drugich - tak się nie buduje zdrowych relacji w narodzie.

willager666
    Ocena: -3 (glosow:5)
2020-10-18 18:22:37
Zgadzam sie. Kosciol to g*wno! Tak samo lewactwo oraz ten portal

Nightcrawler39
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-20 20:28:46
I ty śmieciu .

nissin
    Ocena: 4 (glosow:10)
2020-10-15 08:05:46
Sekta kosciola jest przyczyna ciemnoty i zacofania w Polsce...

nissin
    Ocena: 4 (glosow:8)
2020-10-15 08:12:16
PS. - "Ksiądz ze Śląska odradza noszenie maseczek. Poleca za to święconą wodę. Ksiądz Daniel Galus, prowadzący Pustelnię Czatachowa (woj. śląskie) mówił podczas mszy o szkodliwości noszenia maseczek i nawoływał do ich zdejmowania. Polecił jednak wiernym odkażanie się wodą święconą." - wprost.pl

PLPsycho
    Ocena: 3 (glosow:3)
2020-10-18 16:10:37
Ale żadna kara go za to nie spotka. Od lat mogą pie..ć głupoty i wyciągać od ludzi kasę bez żadnych konsekwencji.

AndrzejWaszPan
    Ocena: -2 (glosow:4)
2020-10-18 17:16:56
komentarz usunięty przez moderatora

darek286
    Ocena: 4 (glosow:6)
2020-10-15 06:57:10
I co by to dało jak oni i tak mają obrońców w rządzie,w sądzie i wsród zacafanej społeczności katotalibów.

GuruPiczka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-10-18 17:01:23
Gdyby kosciol zglaszal na swoich to chyba by cos dalo, ale to jest tajemnica wiary. Jak o tematy nieprzychylne kosciolowi chodzi to jest tajemnica sluzbowa, milczenia czy cos, generalnie taka kaluzula sumienia haha ktorego nie maja... a ze prawo nie moze za bardzo ingerowac w religie a juz bron bosze w uczucia religijne... to maja doskonale alibi.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Polscy skaldowie już śpiewają pieśni o Jarosławie...
  •  Rachunek wydatków PiS
  •  Wszyscy pomijają ten aspekt
  •  Najbardziej zaraźliwy wirus
Finał dość zaskakujący, więcej szczęścia niż rozumu.
główna
torna  18-07-20, 15:00 Zgłoś
+ 108 -
Dodano: 2018-07-20, 15:00:44   przez: torna
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 108Skomentuj (12) | Zgłoś nadużycie
14
share Udostępnij inaczej

kawusia facebook hopaj stars

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.