Zaloguj przez FBZaloguj się  lub  Nowe konto
toggle menu
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Brawo Panowie. Wielki szacunek.
główna
demo32  20-10-19, 17:08 Zgłoś
+ 256 -
Dodano: 2020-10-19, 17:08:26   przez: demo32
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 256  Zgłoś nadużycie
37
share Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(164)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
LastNinja
    Ocena: 49 (glosow:71)
2020-10-19 17:22:23
Jakaś taka satysfakcja towarzyszy oglądaniu tego filmiku

mikesch
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-10-21 20:33:59
tak dalej Panowie, dobra robota...szacun

mariasz1962
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-21 20:27:38
Po tym filmie wraca wiara w policje

BloodyFace
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-21 13:10:28
Cyrk na kółkach. A ten ksiądz jest bohaterem juz kilku podobnych filmików z tym, że wtedy policjanci mu ulegli więc teraz trzeba było bardziej stanowczą ekipę wysłac na interwencje i prawidlowo

Tomalix1974
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-21 12:50:26
komentarz usunięty przez moderatora

Fantazma21
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-21 09:45:23
ZGadzam się Erwin1985!! . Śmiesznie ująłeś! Hihihi Brawo.

desp
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-10-21 02:15:55
Brawo

demo32
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-10-20 22:24:50
Najlepsze jest to, że jest zmieniony opis. Początkowo bylo:"Kino akcji. Grupa ry(D) zyka". Ja jako autor tego nie robiłem i nawet nie mam możliwości

ivat
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-10-20 22:02:41
Wyglądają jakby wlekli batmana ... brawo Policja.

Atalisha
    Ocena: 2 (glosow:2)
2020-10-20 21:01:11
Brawo Policja

neurotyczny_jan
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-20 20:24:43
znalazł się męczennik.

Nightcrawler39
    Ocena: 0 (glosow:6)
2020-10-20 20:23:24
Barwo brawo i jeszcze raz brawo , a księcia za jaja i na latarnie

Szpkaz
    Ocena: 3 (glosow:5)
2020-10-20 19:01:16
Po wielkości tej sali można wywnioskować, że mieści się w niej co najwyżej kilka osób, a z mediów już wynika, że to wcale nie o bezpieczeństwo chodziło, tylko konfidentom się nie podoba ten konkretny ksiądz.

Kermitass
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-10-20 19:58:13
Bo to nie jest ksiądz. W dodatku mieszka w tym pokoju nielegalnie. Salezjanie od lat nie mogą się pozbyć tego debila.

muttley13
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-20 18:58:14
Ło matko ile komentarzy, jak za dawnych lat na wiosce :0

willager666
    Ocena: -6 (glosow:18)
2020-10-20 18:32:14
Pomijając fakt, że przyjemnie się patrzy jak bezkarność czarnej zarazy jest ukrócana, to wzwody lewackich hipokrytów w komentarzach wywołują politowanie. Lewackie parchy podniecają się jak psy wynoszą księdza za brak maseczki, ale jak psy niosą lewackie ścierwo to lament na cały internet. Otóż lewaki, prawaki oraz klerykały każdej religii, mogę was lubić lub nie, dyskutować lub omijać z daleka, ale bez maseczek jesteście dla mnie bydłem..., WSZYSCY...,

erwin1985
    Ocena: 0 (glosow:6)
2020-10-20 19:47:26
Nawet nie wiesz pisowski imbecylu za co go zabrali z tej zaszczanej dziury. Sam widzisz ze myślenie nie jest twoją najlepszą stroną.

Nightcrawler39
    Ocena: 1 (glosow:3)
2020-10-20 20:24:27
willager666 morda PISowski śmieciu

willager666
    Ocena: -1 (glosow:7)
2020-10-21 14:44:35
Witam lewackie parchy. Czy już obrobiliście sobie nawzajem paróweczki pod tęczową flagą?

erwin1985
    Ocena: 1 (glosow:3)
2020-10-21 19:31:06
No witam cie pisowska świnio, muszę cię zasmucić ale pomyliłes nas ze swoimi kumplami z ONR.

Nightcrawler39
    Ocena: -1 (glosow:3)
2020-10-21 20:54:32
willager666 nie interesują nas twoje fantazje erotyczne PISdeczko

cobrawiocha
    Ocena: -3 (glosow:11)
2020-10-20 18:19:15
Jak za komuny, zomo

ToMy81
    Ocena: -5 (glosow:5)
2020-10-20 18:10:28
Hamstwo i prostactwo okropne !!!

ToMy81
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-10-20 18:05:56
komentarz usunięty przez użytkownika

citan77
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-10-20 17:54:40
A później zawieźli 3 mężczyzn jednym radiowozem bez maseczek 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

citan77
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-10-20 17:54:40
A później zawieźli 3 mężczyzn jednym radiowozem bez maseczek 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

citan77
    Ocena: -3 (glosow:3)
2020-10-20 17:54:40
A później zawieźli 3 mężczyzn jednym radiowozem bez maseczek 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

citan77
    Ocena: -2 (glosow:2)
2020-10-20 17:52:14
A później zawieźli 3 mężczyzn jednym radiowozem bez maseczek 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

prarock
    Ocena: 4 (glosow:8)
2020-10-20 17:40:37
No to ujęli przestępcę na miarę swoich możliwości a sasin z nich i was tu ujadających się śmieje.

Adamczyk123
    Ocena: 2 (glosow:6)
2020-10-20 17:33:42
Brawo. Pan policjant prosi o domumenty, nie wykonuja polecenia to zaprasza na komende. A co to ze ksiadz? Nie bedziesz mial bogow przedemna.. czarna zaraza żerujaca na statszych...

Pysialek8888
    Ocena: 6 (glosow:10)
2020-10-20 17:26:16
Słabo, że ich nie rzucili na glebę+gaz+kajdanki i pałowanie

rogslaw
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-20 17:15:33
komentarz usunięty przez użytkownika

Wlodi100986
    Ocena: 0 (glosow:10)
2020-10-20 15:59:50
Wzorowe zachowanie policjantów

michal8701
    Ocena: 2 (glosow:2)
2020-10-20 15:46:05
Polecam poczytać o co chodzi. Bo już że Policja zła... Jp90 %. ten były ksiądz został wydalony Ale nie chciał opuścić zakonu i odprawił nielegalnie msze.

rogslaw
    Ocena: 1 (glosow:11)
2020-10-20 15:41:06
A filmu z zatrzymania Konia nie ma?

suchy61
    Ocena: 3 (glosow:9)
2020-10-20 16:38:55
rogoslaw z tego bezprawnego według sądu zatrzymania które nie miało podstaw prawnych i którym ziober twój autorytet kolejny raz się skompromitował tak jak kiedyś oskarżając bezpodstawnie lekarza i nazywając go mordercą? Nie nie ma takiego filmu chociaż uj was wie pewnie tvPiS ma Goebbelsie PiSowski

rogslaw
    Ocena: -4 (glosow:8)
2020-10-20 16:50:36
1. Dlaczego twierdzisz że było bezprawne i 2. że nie miało podstaw prawnych!. To czy bezpodstawnie to się dowiemy po prawomocnym wyroku sądu. Odpowiedz na te dwa pytania po z pewnością chciałbyś być uważany za poważnego człowieka nie rzucającego głupot w eter!

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:4)
2020-10-20 17:00:21
I kolejny raz rogos zadaje pytania nie odpowiadając na zadane pytania. Dobrze Goebbelsie odpowiem ci na pytanie bo widać ty sam nie umiesz. Otóż uważam tak bo sąd sam tak stwierdził ale w tvPiS zapomnieli o tym wspomnieć widocznie skoro nie wiesz. A teraz wyskocz ze swoimi "mądrościami" wyssanymi z palca ziobra i nie odpowiadaj na pytania.

PLPsycho
    Ocena: 2 (glosow:4)
2020-10-20 17:00:45
Być może dlatego tak uważa, bo sąd tak stwierdził. Ponadto nie tylko nie zgodził się na areszt dla Krauzego i czterech innych osób. Nie wyznaczył dla nich ŻADNYCH zabezpieczeń: dozoru policyjnego, kaucji ani nawet zakazu opuszczania kraju.

rogslaw
    Ocena: 1 (glosow:5)
2020-10-20 17:06:38
Psychol. Sąd mógł jedynie stwierdzić że nie ma wystarczających przesłanek do tymczasowego aresztowania. Ty czasowe aresztowanie nie stosuje się ot tak. Muszą być konkretne przesłanki. To czy jest winny czy nie to dopiero po wyrokach. Przynajmniej dwóch.

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-10-20 17:09:52
Tyle że rogosiu ziober razem z tvPiS i z tobą już wydał na niego wyrok. Ziober nie nauczył się na swoich błędach. Już kiedyś tak zrobił oskarżając lekarza o morderstwa bez wyroku i dowodów a teraz robi to samo. Zero zawsze będzie zerem rogosiu to też o tobie.

rogslaw
    Ocena: -1 (glosow:3)
2020-10-20 17:12:14
A teraz kolejne pytanie czy któryś z was wie dla zego wogole prokuratura zajęła się tą sprawą? Jak się wogole o niej dowiedziała?

suchy61
    Ocena: -1 (glosow:3)
2020-10-20 17:13:45
Widzisz rogos piesku ty tylko zadajesz pytania a na żadne nigdy nie chcesz odpowiedzieć dlaczego? Czyżbyś sam nie umiał i czekasz na przekaz z nowogrodzkiej co masz odpowiedzieć? To zbyt skomplikowane dla ciebie? Samodzielne myślenie jest naprawdę takie trudne?

rogslaw
    Ocena: 1 (glosow:3)
2020-10-20 17:13:51
A konkretnie w jaki sposób wydał na niego wyrok. Co konkretnie zero powiedział bo ostatnio trochę zaległości informacyjnych mam

Maruda699
    Ocena: 2 (glosow:2)
2020-10-20 17:15:51
komentarz usunięty przez moderatora

rogslaw
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-10-20 17:17:59
Ja nie widzę twoich pytań. Sama paplanina tylko po to aby coś napisać. Umówmy się więc że pytania zaznaczasz numerami np 1. I kończysz takim znakiem "?" ok!? Chciałem być miły dla ciebie jak dla przedszkolaka a ty znowu mnie obrażasz. Więc jak nazwę cie matole albo jełopem to nie becz i nie skarż się Pani przedszkolance że cię hejtuje. Kumasz MATOLE!!

rogslaw
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-10-20 17:21:03
@maruda. Sławek Nowak też jest niewinny. Poręczają za niego znani z TV. Nie przeszkadza im nawet że DAŁ się nagrać jak mówił że go wsadza do więzienia jak zaczną crossować jego rachunek z żony rachunkiem.

Maruda699
    Ocena: 1 (glosow:3)
2020-10-20 17:25:10
komentarz usunięty przez moderatora

suchy61
    Ocena: -3 (glosow:3)
2020-10-20 17:33:48
W przeciwieństwie do ciebie ja się nie obrażam i nie walę fochów jak baba. Obrażam ciebie bo inaczej się nie da. Sprzedałeś się za garść srebrników i szerzysz propagandę. Poczytaj sobie jak pan zero oskarżał lekarza z Kamińskim mówiąc "Już nikt nigdy przez tego pana życia pozbawiony nie będzie" mówił to zanim zapadł jeszcze wyrok. Tak samo teraz na Giertycha jedziecie oskarżając go bezpodstawnie bez wyroku skazującego. Ale to za skomplikowane dla ciebie widać.

suchy61
    Ocena: -1 (glosow:3)
2020-10-20 17:37:59
Maruda deklu nie mówimy o tym co było a o tym co jest teraz. Jak Giertych s Ligą Polskich Rodzin bredził to inna sprawa była teraz jest inna. Dla was PiSiorków to zbyt skomplikowane ale czego się spodziewać bo osobnikach którzy ledwo szkołę podstawową skończyli.

Maruda699
    Ocena: 0 (glosow:4)
2020-10-20 17:42:01
komentarz usunięty przez moderatora

Maruda699
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-10-20 17:45:25
komentarz usunięty przez moderatora

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:4)
2020-10-20 17:48:21
Maruda chyba w tvPiS ci nie powiedzieli ale kaucji i zarzutów nie ma. A CBA działa na rozkaz ziobra i na jego rozkaz szukają haka na każdego kto może zaszkodzić PiS.

suchy61
    Ocena: -2 (glosow:2)
2020-10-20 18:00:22
Maruda czytając twoje komentarze mam wrażenie że to drugie konto rogosia podobny język i podobny styl wypowiedzi. Tobie też nie dociera to tej pustej makówki to co się mówi i na co się dowody przedstawia.

Genno_Laskolnyk
    Ocena: -2 (glosow:6)
2020-10-20 18:24:28
Rogslaw i maruda. Wie pisowskie faje w natarciu. Jak zwykle, zero argumentów i przeinaczanie faktów :)

Maruda699
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-10-20 18:31:17
komentarz usunięty przez moderatora

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:4)
2020-10-20 18:47:20
Smerfie marudo chyba prezes Gargamel z klakierem za bardzo dup. ci obrobił bo będziesz jak wiecznie się uczący duda😂 Dzieckiem ty jesteś i tak samo się zachowujesz😂 Genno_Laskolnyk dwie faje które lubią obrabiać faję prezesowi 😂 Po wyznawcach PiSlamu nie można się spodziewać argumentów bo to zbyt skomplikowane dla nich a jedyne fakty które uznają to te z tvPiS

PLPsycho
    Ocena: 0 (glosow:4)
2020-10-20 18:48:09
Panowie, mam niemal 100% pewność, że rogslaw jest płatnym trolem i niestety wdając się z nim w dyskusję nabijamy mu kieszeń. Ile masz za wpis? Nie ma opcji, żeby ktoś był tak prymitywny i zaślepiony.

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-10-20 18:52:14
PLPsycho ja jestem tego w 100% pewny że to opłacana menda PiSowska zresztą tak ja maruda. Obstawiam że za komentarz dostają tak maks 50 gr.

rogslaw
    Ocena: -1 (glosow:5)
2020-10-20 18:53:06
Suchy grzeszy specyficzną GŁUPOTĄ. Np twierdzi że człowiekiem się stajemy dopiero po urodzeniu czyli np kobieta będąca w 9m-c ciąży nosi w sobie jak on to powiedział "zlepek komórek" dopiero ten zlepek w sposób magiczny (nie wyjaśnił jak) zmienia się w człowieka po urodzeniu czyli po przejściu przez drogi rodne. Nie wyjaśnił niestety jaka magia zachodzi jak jest wyjęte podczas cesarskiego cięcia. W tym temacie twierdzi natomiast że prokurator (Ziobro) oskarża Konia bezpodstawnie bo bez wyroku skazującego. Suchy jest niestety aż tak głupi że nie widzi i nie zobaczy pomimo że mu napisze że chyba

rogslaw
    Ocena: -1 (glosow:5)
2020-10-20 18:59:46
chyba KAŻDY Prokurator oskarża kogoś kto jeszcze nie ma wyroku. Ot taka już rola prokuratora. MATOŁ. NORMALNIE MATOŁ. Niestety nie ma też żadnego obycia. Wiedzę ma na poziomie amerykańskiego filmu bo twierdzi natomiast że "koń nie ma zarzutów" bo tak sąd powiedział?? KRETYN. Nie wie że zarzuty to stawia prokurator a ta rozprawa była o areszt a sąd nie rozpatrywał wogole czy ktoś jest winny czy nie. MATOŁ

suchy61
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-10-20 19:13:08
Widzisz jaki rogos ty głupi jesteś. Kto w 9 miesiącu ciąży dokonuje aborcji? Aborcję dokonuje się do 22 tygodnia maks w Czechach np do 12 nie później a ty stwierdziłeś że wtedy robi się cesarkę i magicznie mamy człowieka. Ja nigdy nie powiedziałem że w 9 miesiącu dokonuje się aborcji ani tym bardziej że wtedy nie jest to już człowiek. Ale rogos czytać nie umie i bredzi jakby miał czopka w du.. albo lepiej bolca prezesa.

suchy61
    Ocena: -1 (glosow:3)
2020-10-20 19:15:04
Rogos rogos Goebbels PiSowski dziadziu pewnie dumny z ciebie że poszedłeś w ślady przodka i tak samo siejesz propagandę. Głupiś oj głupiś sprzedajna kur..

rogslaw
    Ocena: -1 (glosow:3)
2020-10-20 19:31:55
Suchy MATOLE. Nie przekręcaj. Powiedziałeś że człowiekiem stajemy się dopiero PO URODZENIU!!!! I to 2x mi tak mówiłeś. Ja nic teraz nie pisze kiedy gdzie można kogoś legalnie zabić. PISZĘ GOLE TWOJE STEIERDZENIE: "człowiekiem jesteśmy dopiero po urodzeniu". Czyli kobieta w 9m-c nie ma dziecka tylko zlepek komórek. MATOŁ I TYLE

suchy61
    Ocena: -1 (glosow:5)
2020-10-20 19:39:19
Ale ty jesteś debil i kolejny raz na kłamstwie przyłapany. Napisałem że w momencie dokonywania aborcji nie zabijamy człowieka. Człowiek jest po urodzeniu w 9 miesiącu też ale wtedy nie dokonuje się aborcji chyba że w PiSlamie. Co do Giertycha sędzi prokuratura nie przedstawiła dowodów, które uprawdopodobniałyby popełnienie przestępstwa. Klamczuszek z ciebie zupełnie jak matełuszek.

rogslaw
    Ocena: -2 (glosow:4)
2020-10-20 19:51:05
Suchy ale ty jesteś MATOŁ i nawet nie zdajesz sobie z tego sprawy jakie głupoty wypisujesz. Na szczęście w internecie nic nie ginie. Cytat z MATOŁa:"Jak się urodzi to wtedy będzie człowiekiem. Komórki czy płód nie jest człowiekiem tak samo jak ty nim nie Jesteś".pytania pomocnicze:1.czy jak urodzi się marwe to też człowiek. 2.czy jak się nie urodzi tylko zostanie wydobyte to też. 3.Czy jak lekarze robią operacje dziecka w łonie matki to robią je na dziecku czy na zlepku komórek? Odpowiadaj matole!

PLPsycho
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-10-20 19:52:34
Rogaty, ty nie tłumacz jak działa proces sądowy, bo póki co rzadnego nie ma. Co z tą prokuraturą Ziobry? Nie potrafią zarzutu sformułować? Tak samo nieudolni jak rząd... nic nie potrafią zrobić dobrze?

suchy61
    Ocena: -2 (glosow:2)
2020-10-20 20:01:32
W internecie nic nie ginie więc zacytuję ciebie ze komentarzy z przed paru tyg. "W 20 tygodniu ciąży dokonuje się operacji na dziecku w łonie matki. W 12 tygodniu robi się kobiecie cesarkę i wyciąga dziecko które nazywamy człowiekiem." Jeżeli nie potrafisz czytać ze zrozumieniem to lepiej wogole nie czytaj. Powiedziałem że jak się dokonuje aborcji to nie dokonuje się jej w 9 miesiącu ciąży to ty tak powiedziałeś. Człowiekiem jest się po urodzeniu a nie w 12 tygodniu ciąży.

suchy61
    Ocena: 1 (glosow:3)
2020-10-20 20:03:30
Jesteś tak głupi że nie potrafisz nawet ze zrozumieniem czytać. Widzisz co chcesz widzieć i liczy się tylko to co ci się uroiło tak jak mordowanie na świecie 56 milionów dzieci albo gadający wąż, czarodziejskie jabłko, 6 dni stworzenia świata, płaska ziemia, magiczny ludzik.

rogslaw
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-10-20 20:10:08
Dlatego jesteś MATOLEM bo nie może do ciebie dotrzeć że to jest NIELOGICZNE żeby ktokolwiek w magiczny sposób zmieniał się w człowieka. Po co lekarze mieliby leczyć zlepku komórek? 3. Czyli jak dziecko umrze w 9m-c przed urodzeniem to rozumiem że nie umarło bo to był tylko zlepek komórek? Ale nie ważne. Nie mam do ciebie już siły. @Psychol.procesu nie ma ale pewnie będzie. A co do błędów. Każdy kto coś robi popełnia błędy. Kto nic nie robi też popełnia błąd. Nie spodziewam się że jakiś rząd czy minister będzie idealny i bezbłędny. Co innego jest od tego DUŻO DUŻO ważniejsze.

suchy61
    Ocena: -1 (glosow:3)
2020-10-20 20:18:20
Chłopie w 12 tygodniu operację na sercu w łonie matki? Czy ty widzisz co piszesz? W 12 tygodniu od zapłodnienia masz człowieka tak? Kolejny raz ci napiszę w 9 miesiącu nie dokonuje się aborcji aborcji dokonuje się do 22 tyg w Czechach do 12 wtedy nie ma człowieka nie robi się cesarek i operacji na sercu. W 9 miesiącu co innego. Człowiekiem się stajemy po urodzeniu. W 9 miesiącu nie są komórki nigdy nie powiedziałem tego. Dziecko weź pigułkę bo bredzisz.

rogslaw
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-10-20 20:25:57
Suchy ostatnią szansę ci daje żebyś zrozumiał. Uważaj. Sprawa tyczy się tego konkretnego stwierdzenia które ciągle powtarzasz. "CZŁOWIEKIEM STAJEMY SIĘ PO URODZENIU, PO URODZENIU". A teraz spróbuję powoli jak dziecku za pomocą obrazków. Wyobraź sobie matole że jesteś na sali operacyjnej podczas cesarki. Lekarz robi kobiecie cięcie po brzuchem i rozchyla skórę. Nic więcej. Zaglądasz i co widzisz zlepek komórek, człowieka czy coś innego. Jak tak to co?

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-10-20 20:37:03
A teraz ja ci rogos debilu kolejny raz powtórzę jak dziecku. Do 22 tyg maks dokonuje się aborcji w Czechach gdzie najczęściej robią półki do 12 tyg. Czy powiedzmy w 12 tygodniu dokonuje się cesarki? Czy wtedy masz dziecko? A teraz ci powtórzę w 9 miesiącu nie dokonuje się aborcji wtedy też nie ma komórek które sobie uroiłeś nie ja. Ty. Ja powiedziałem że komórki parę tygodni po zapłodnieniu nie w 7,8, 9 miesiącu to ty to ciągle powtarzasz nie ja.

rogslaw
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-10-20 20:48:37
Suchy, gdzie ja w tym ostatnim komentarzu pisze o aborcji albo jakiś tygodniach. Pytam tylko co/kogo widzisz? Proste. Możesz na to odpowiedzieć. Tylko nie skomlaj że ja też nie odpowiadam pisz. 1. I? A obiecuje że będę

suchy61
    Ocena: -2 (glosow:4)
2020-10-20 20:51:56
Przecież debilu odpowiedziałem ci w poprzednim komentarzu ale ty czytać nie umiesz. Ta cała dyskusja toczy się o aborcję i od tego się zaczęła a ty sobie coś uroiłeś i nawet czytać nie umiesz. Dziecko. Deklu. Wróć do szkoły jak nie umiesz. Obiecywać możesz jarkowi, mateuszkowi albo zbigniewowi. Ja nie będę 100 razy odpowiadać na jedno pytanie skoro ty nie potrafisz ogarnąć pewnie dlatego że odpowiedź jest nie po twojej chorej myśli.

rogslaw
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-10-20 21:12:44
NIE ODPOWIEDZIAŁEŚ MATOLE. NAPISAŁEŚ tylko że komórki nie 7,8,9 m-cu. Nie jest człowiekiem bo się nie urodziło. Nie zlepkiem komórek więc KIM!!! TY SKONCZONY MATOLE. KIM KONKRETNIE KIM. Nie napisałeś też czy zlepkiem komórek jest w Polsce między 12tygodniem a 6 miesiącem a w Czechach między 22 tygodniem a 6 miesiącem. Bo istoty inaczej się rozwijają w łonie matki w Polsce a inaczej w CZECHACH.ODPOWIADAJ KRETYNIE ALBO NIE PISZ WIĘCEJ POD MOIMI KOMENTARZAMI. KOGO/CO WIDZISZ SKORO TO NIE ZLEPEK KOMÓREK I NIE CZLOWIEK

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-10-20 21:28:15
Ty jesteś naprawdę poje.... w którym miejscu napisałem że się inaczej rozwija w Polsce a inaczej w Czechach? Napisałem że aborcji dokonuje się do 22 tygodnia ciąży a w Czechach do 12 tygodnia maks. Nie próbuj pisać czegoś czego nie powiedziałem. W 6,7,8,9 miesiącu ciąży nie jest jak to nazwałeś zlepkiem komórek czytaj bo ostatni raz ci to piszę. Człowiekiem można być po urodzeniu w łonie matki nie jest człowiekiem więcej nie będę ci tłumaczyć skoro nie umiesz czytać to wróć do szkoły. Boże co za kretyn brak słów.

rogslaw
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-10-20 21:47:14
MATOLE MATOLE MATOLE. Piszesz ze 6-9m-cu NIE JEST zlepkiem komórek ALE NIE JEST TEŻ człowiekiem (bo tym jest po urodzeniu). PROSTE MATOLE PYTANIE: KIM / CZYM WIĘC JEST. Nie kim NIE JEST tylko kim jest. Bo kimś czymś musi być. Z tymi tygodniami to nawet nie próbuję Ci wytłumaczyć jak głupi jesteś bo jak z tak prostą rzeczą nie mogę to do tamtego mi życia braknie.

suchy61
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-10-20 21:51:50
Naucz się czytać jełopie tylko tyle naucz się czytać. Płód to nie człowiek. Człowiekiem jest jak się urodzi. Dopóki się nie urodzi nie jest człowiekiem. Nie myśli więc nie jest zresztą patrząc na ciebie to przekonuję się że nawet po urodzeniu niektórzy nie są człowiekiem. Co za kretyn pusty kur.. idealny przedstawiciel rasy panów deb.. PiSiorski. Naucz się czytać tylko tyle więcej nie wymagam pusty dzbanie. Komórka dzizus kur.. ja pier....

rogslaw
    Ocena: 0 (glosow:4)
2020-10-20 22:02:35
Ciągle MATOLE NIE NIE NIE NAPISAŁEŚ kim jest to COŚ co patrzysz jak lekarz rozetnie brzuch ciężarnej kobiecie. Ale pojawiło się kolejne słowo PŁÓD. CZY mam rozumieć że patrzysz na PŁÓD (który nie jest człowiekiem)?Dobrze Cie rozumiem? A jak wwyjmiesz z brzucha to jest człowiekiem? A jak znowu włożysz to znowu PŁÓD (i znowu nie człowiek). Czy dobrze Cie MATOLE rozumiem?

suchy61
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-10-20 22:08:46
Patrzę na dzbana który ma płacone za bycie dzbanem dlatego sto razy pyta o to samo znając odpowiedź. Rogosia kretyna komórkę która nie potrafi samodzielnie myśleć. Czy ty nie potrafisz zrozumieć tego co się do ciebie pisze? Płód u człowieka od 11 tygodnia do porodu rozumiesz?

suchy61
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-10-20 22:11:14
A jeżeli nie wiesz czym jest płód to wróć do szkoły nie tylko na naukę czytania ale też biologii bo widać masz bardzo duże braki.

rogslaw
    Ocena: -2 (glosow:2)
2020-10-20 22:24:00
Ale ja rozumiem czym jest płód. I wcale nie twierdzę inaczej. Nie rozumiem tylko tego zjawiska chyba biologicznego? Jak to się dzieje że PŁÓD NIE JEST CZŁOWIEKIEM. Czyli otwieramy kobiecie brzuch jest płód. Podnosimy płód do góry-człowiek. Opuszczamy znowu do brzucha kobiety. Znowu PŁÓD-nie człowiek. I tak w kółko. Hmm. Czy już widzisz bezmiar swojej GŁUPOTY?

suchy61
    Ocena: -1 (glosow:3)
2020-10-20 22:29:27
Jeżeli nie rozumiesz to wróć do szkoły. Nie do kościoła do szkoły. Jesteś tak tępy że aż brak słów. I dlaczego się upadłeś na otwieranie brzucha? Nie wiesz czym jest poród naturalny? To tym bardziej mniej kościoła i telewizji więcej szkoły i nauki. No kretyn normalnie kretyn.

suchy61
    Ocena: 1 (glosow:3)
2020-10-20 22:47:03
Kto wkłada dziecko z powrotem po narodzinach do brzucha kobiety? Ja wiem że u was w sekcie się różne rzeczy praktykuje no ale żeby aż tak? Nie no ten kato PiSlam to naprawdę chora religia.

Genno_Laskolnyk
    Ocena: -1 (glosow:3)
2020-10-21 08:06:16
Suchy, muszę przyznać, że za każdym razem kiedy myślę, że nie da się już nic głupszego napisać, przychodzi rogslaw i pokazuje, że jednak jego głupota jest nieskończona :)

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-10-21 08:37:01
Genno_Laskolnyk też tak myślę. Rogoslaw potrafi swoją głupotą za każdym razem zaskoczyć przekraczając granice głupoty nawet jak na PiSiorka:) Takie są skutki jak facet bawi się kotem :)

Gre1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-20 15:36:08
Polski cyrk

anubisgd
    Ocena: -17 (glosow:23)
2020-10-20 15:29:37
komentarz usunięty przez użytkownika

darek286
    Ocena: 3 (glosow:5)
2020-10-20 16:11:48
Czy ty kretynie w ogóle orientujesz się co piszesz? A kim jest ten klecha? Zwykłym zdrajcą,który kolaboruje z okupantem watykańskim. Niech się cieszą, że pałami po gołych dupach bigoci nie otrzymali. A ty wstawiając się za kataniarzem jesteś takim samym sprzedawczykiem jak on.

anubisgd
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-10-20 16:36:40
komentarz usunięty przez użytkownika

suchy61
    Ocena: 1 (glosow:3)
2020-10-20 16:41:00
Anubisgd jeżeli nie wykonuje poleceń to lać mendę pałą bo pustej dyńce a potem kajdanki i do suk.

anubisgd
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-10-20 22:51:42
komentarz usunięty przez użytkownika

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-21 10:05:16
anubisgd nie no aż tak to nie wystarczy pałą lać po zakutym łbie za to że nie wykonuje się poleceń. Trzeba przestrzegać prawa bez względu kim się jest. Jak się każe wylegitymować to trzeba to zrobić itp jeżeli ktoś tego nie ogarnia to pała, kajdanki i na dołek. Oni go wyjątkowo łagodnie potraktowali za łagodnie moim zdaniem.

anubisgd
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-10-22 15:40:32
komentarz usunięty przez użytkownika

anubisgd
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-22 15:42:15
komentarz usunięty przez użytkownika

JanWladeczek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-10-20 15:22:49
Da się ?!

tomic1
    Ocena: 2 (glosow:6)
2020-10-20 15:03:50
No ok, ale ciekawe dlaczego Wasza reakcja była zgoła odmienna, gdyby wyprowadzano Margot albo inne osoby LGBT? Dlaczego ludzie nie potrafią być obiektywni, tylko urzeczywistniają moralność Kalego? Prawo powinno obowiązywać wszystkich, zarówno księdza, jak i osoby LGBT, feministki, artystów, kiboli, narodowców, komunistów, rządzących i rządzonych.

PLPsycho
    Ocena: 1 (glosow:3)
2020-10-20 15:23:20
Możesz doprecyzować kogo reakcja? Nie zauważyłem, by ktoś tu płakał po Margot. Jak na moje to uwierzyłeś we wroga w postaci LGBT, komunistów itp. które jest lansowane przez podobnych do tego wyprowadzanego pana w spódnicy.

coyote33
    Ocena: 7 (glosow:11)
2020-10-20 14:41:01
Pierwszy raz gratuluję niebieskim że pojechali z pedofilem.

carmamir
    Ocena: 2 (glosow:4)
2020-10-20 14:34:43
Pomijajac ze Bog nakazuje rozmowe z nim i zakazuje klekanie i modlenie do czegokolwiek na Ziemii (obrazki tip.) czy sluzeniu (ksieza itp.), to nie modla sie, tylko lamia przepisy dot. przeciwdzialaniu epidemii. Wiec cos jednak nie tak robia, chca sie modlic, niech sie modla do Boga, Bog nie chce zadnych budynkow i innych smieci.

m_a_c_i_e_k_85
    Ocena: -8 (glosow:16)
2020-10-20 14:33:42
Na waszym miejscu bym się tak nie cieszył, bo to początek. Starsi niech przypomną młodszym lata 80-te. Początek końca naszej wolności.

Genno_Laskolnyk
    Ocena: 5 (glosow:9)
2020-10-20 14:40:23
Pierdu pierdu. A co to księża ponad prawem? Wszyscy są równi wobec prawa.

m_a_c_i_e_k_85
    Ocena: 0 (glosow:10)
2020-10-20 15:06:30
Nie chodzi o księży tylko o wszystkich. Restrykcje, które wprowadzili są bezprawne. Sądy odrzucają wnioski policji o ukaranie ludzi za brak masek.

Genno_Laskolnyk
    Ocena: 3 (glosow:3)
2020-10-20 15:45:54
No to niech się ksiądz odwołuje do sądu, skoro zatrzymanie było nielegalne. Dla mnie w tym wszystkim jedyną pozytywną rzeczą jest to, że w końcu skoczyły się święte kościelne krowy.

m_a_c_i_e_k_85
    Ocena: -1 (glosow:5)
2020-10-20 16:47:14
Święte kościelne krowy? Teraz wyobraź sobie, że przyjechała rodzina do Ciebie w odwiedziny, sąsiad Janusz Cię nie lubi bo kupiłeś Passata, dzwoni na policję, że zrobiłeś nielegalne zgromadzenie w domu i to w dodatku bez maseczek, przyjeżdża policja i robi to samo z Tobą.

Genno_Laskolnyk
    Ocena: 2 (glosow:4)
2020-10-20 18:22:35
Mylisz dwie kompletnie różne rzeczy. Zapoznaj się, kto i dlaczego wezwał policję. Po drugie, dotychczas księża to były święte krowy, których policja i służby bały się w ogóle dotykać. A tu klecha myślał, że jest mądrzejszy i się zdziwił. .

ambroszpp
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-10-20 22:14:11
Maciusiu, klechę zwinęli na dołek nie dlatego, że mszę odprawiał. Też nie dlatego, że głupoty chrzanił i maseczki nie miał. Zwinęli go, bo się stawił, nie wykonywał poleceń, nie okazał dowodu tożsamość. Normalna procedura w takim przypadku.

psykopunkz69
    Ocena: -2 (glosow:2)
2020-10-22 04:26:27
O, proszę, jak genipedrylek z kolegą pochwalają pisowską dyktaturę.

akuszer
    Ocena: 4 (glosow:6)
2020-10-20 14:29:58
to ten szaman co ośmieszył wcześniej policjantów głupimi pytaniami.Teraz widzę zdecydowaną reakcję wobec przygłupa. Do domu wariatów z tym gościem.

adaselk
    Ocena: 4 (glosow:4)
2020-10-20 14:29:53
Brawo prawidłowo przeprowadzona interwencja

darek286
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-20 17:58:30
A właśnie,że nie brakowało pały i po plerach katabasowi wra z tą ciemną zgrają.

Maruda699
    Ocena: -2 (glosow:8)
2020-10-20 14:10:12
komentarz usunięty przez moderatora

Agresor25
    Ocena: 1 (glosow:7)
2020-10-20 13:56:08
Te lamentujące stare baby są najgorsze....

primal69
    Ocena: 2 (glosow:8)
2020-10-20 13:54:43
przeprowadzam sie do POZNANIA!! Niech zyje wolne miasto Poznań!!

erwin1985
    Ocena: 1 (glosow:3)
2020-10-20 13:44:34
Zawinęli Batmana.

Maruda699
    Ocena: -8 (glosow:14)
2020-10-20 13:37:50
komentarz usunięty przez moderatora

tomi2000
    Ocena: 2 (glosow:6)
2020-10-20 13:52:55
To prawda co piszesz. Niestety, księdza z normalnego kościoła by nie wyciągnęli, nawet jeśli byłyby podstawy. Polska to kraj wyznaniowy, a duchowni tak przesiąknięci esbecką przeszłością, że donoszą nawet na swoich. Gdyby zadzwonił normalny człowiek z ulicy, policja nie kiwnęłaby palcem. Nie czuję się lewakiem, może dlatego nie wojuję z kościołem, chciałbym jednakowoż, żeby księża byli traktowani dokładnie tak, jak inni obywatele. Ani lepiej, ani gorzej

asmodeusz_1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-20 13:54:19
komentarz usunięty przez użytkownika

carmamir
    Ocena: 1 (glosow:5)
2020-10-20 14:36:21
mhm Ja mam mocno prawicowe poglady, wierze w Boga, czytam Biblie. Jednakze kosciol nie ma nic wspolnego z Bogiem i kazdy kto chocby poswiecil 5min na czytanie Biblii (najlepiej najblizszej oryginalowi), wie dlaczego kosciol i papiez jest falszywym prorokiem przed ktorym ostrzega Bog. Takze ten teges. Ja sie ciesze z wygranej prawa nad jakims oszolomem.

szatano999
    Ocena: 1 (glosow:5)
2020-10-20 13:36:35
Jeden poszedł...teraz reszta i deport do Watykanu!!!

vacarius
    Ocena: 1 (glosow:3)
2020-10-20 13:32:22
Żeby tak rydzyka wynieśli.

stranger
    Ocena: 2 (glosow:4)
2020-10-20 13:26:13
Brawo dla policji. Cudowna wzorowa akcja policji. Wreszcie jakiś pozytyw w tym kraju.

mordoklejas
    Ocena: 7 (glosow:9)
2020-10-19 22:26:44
Myślał ze jak raz ich pogonił to drugi raz się uda. Popłynął jak większość cwaniaków stojąc okoniem (król dzielni) Pokazałby dowód, mandatu nie przyjął, a w takim stanie prawnym ( brak stanu wyjątkowego i rozporządzenie) by wygrał. Dla mnie proste rozwiązanie - masz mandat za brak maseczki (nie mówię o tym ze ktoś zapomiał i po upomnieniu włożył i nie dyskutował) wypad z kolejki od lekarza. Z marszu 99% tych wszystkich nieśmiertelnych zamknęło by się w domu.

PIXXL
    Ocena: -4 (glosow:4)
2020-10-19 20:33:46
Niezła ustawka. Aktorzy są wszędzie...

asmodeusz_1
    Ocena: 1 (glosow:5)
2020-10-20 13:53:08
Hehehe, typowo. Prawda płynie tylko z dwóch źródeł. TVP i Trwam. Reszta to ustawki, kłamstwa, itd. W pięknej PiSowskiej bańce mydlane sobie żyjecie, aż zazdroszczę.

Ejkum-Kejkum
    Ocena: 1 (glosow:11)
2020-10-19 20:23:04
Jako osobnik niekościółkowy, jestem przeciwko takim działaniom. Dzisiaj macie heheszki, jutro wywleką was z domu za fraki a po drodze przywalicie ryjem o futrynę i powiedzą, że to wasza wina, bo można to było rozegrać inaczej. To jest napaść i naruszenie miru.

Maruda699
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-10-20 13:34:16
komentarz usunięty przez moderatora

carmamir
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-20 14:38:29
Co Ty tam bredzisz ? Sa zasady, trzeba ich przestrzegac, na calym swiecie, nawet w Afryce radza sobie z tym, tylko w Polsce nie. Wielcy wojownicy o wolnosc sie znalezli, ale nie potrafia zrozumiec ze ich wolnosc nie moze byc kosztem wolnosci drugiej jednostki.

oleum
    Ocena: -6 (glosow:18)
2020-10-19 18:56:57
Nie popieram takich aktów ze strony milicji. Nie ma przyzwolenia na przemoc :(((

damsie5
    Ocena: 8 (glosow:8)
2020-10-19 20:01:47
Jakby miał trochę oleum w głowie to by się obyło bez przemocy :)))

oleum
    Ocena: 1 (glosow:7)
2020-10-19 20:13:56
Ja rozumiem, że KK w tym kraju kojarzy się z podłością, obłudą i pazernością :/ Ale targanie człowieka jak szmatą nie powinno mieć miejsca. Nawet jeżeli nie ma kropli oleum pod czaszką :)

mordoklejas
    Ocena: 3 (glosow:3)
2020-10-19 22:38:47
Gość sam się prosił. Temat mógł się zakończyć na spisaniu i odmowie mandatu. Zreszta zrobił to drugi raz. Pomijam ze naraża naiwnych. Myśle ze urażona duma tego pana nie warta jest żyć które naraża bo robi notorycznie . Wystarczy ze już Ci co powinni to ogarniać z góry nie panują od początku tego cyrku. I tak się z gościem obeszli komfortowo - trafili by na nadpobudliwych mógł skończyć w kajdankach albo podgazowany. Nie widać wszystkiego na filmie ale było krótko, rzeczowo i stanowczo. Policja nie stanowi prawa ale ma je egzekwować takie jakie jest.

blablel
    Ocena: -13 (glosow:13)
2020-10-19 18:48:50
Czyli prawo ponad wiarą? A więc przepowiednia się zapewne dopełni. Widząc to ile kłamst na codzień siane jest z covidem i jakie rzeczy działy bądź dzieją się na świecie sprawa budzi niepokój.

Yiddish
    Ocena: 7 (glosow:7)
2020-10-19 19:15:24
Tak prawo ponad wiarą! Dotyczy każdego tak samo - wiarę każdy może mieć (lub nie) swoją. Co by było gdyby wiarą muslimów była ponad prawem i obcinała nam głowy jak ostatnio nauczycielowi we Francji?

blablel
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-19 19:44:16
komentarz usunięty przez moderatora

blablel
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-19 19:45:49
komentarz usunięty przez użytkownika

blablel
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-19 19:47:25
hmm usunął ciekawe jaki powód

damsie5
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-19 20:03:56
Może usunął z tego samego powodu co ty.

Gordon72
    Ocena: 1 (glosow:3)
2020-10-19 20:37:24
Rzecznik Inspektorii Towarzystwa Salezjańskiego św. Jana Bosko we Wrocławiu ks. Jerzy Babiak poinformował w poniedziałek, że ksiądz, którego dotyczyła interwencja policji, nie jest salezjaninem. W 2018 roku został wydalony ze zgromadzenia. Oznacza to, że bezprawnie zamieszkuje na terenie domu zakonnego przy ul. Wronieckiej w Poznaniu i wbrew naszej woli wprowadza poza klauzurę zakonną obce osoby, przez co w obecnej sytuacji pandemicznej naraża na niebezpieczeństwo zarażenia koronawirusem wszystkich mających prawo tam przebywać

blablel
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-19 21:59:04
To był załącznik do komentarza bez komentarza okazuję się zbędny.

blablel
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-10-19 22:00:15
No tak w dzisiejszych czasach jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o wirusa i padnemie w która wpomopowane są potężne pieniądze i tym samym zarabiane. Śmiem podejrzewać, że nie jest już salezjaninem też ze względu na wirusa. I tu zaczynam mieć powody by twierdzić, że tacy ludzie powinni móc mieć swoją enklawę(co pewnie ekonomicznie nikomu się nie opłaci chyba, że znajdą bogatego sponosora).Do takiej enklawy nie wchodzili by ludzie co to boją się pandemii i wirusa a mieszkańcami byli by wyłącznie ludzie co wieżą w Boga nie robią sobie testów co papai na plus wychodzą.

carmamir
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-10-20 14:40:11
wiara ???? Co Ty gosciu bredzisz, co niby Kosciol ma wspolnego z wiara w Boga ? To ze sobie wzieli biblie, wywalili polowe rzeczy IM niepotrzebnych, nie znaczy ze to cokolwiek wspolnego z Bogiem. Czytales jakas Biblie bliska oryginalowi ? Wiesz w ogole co mozesz a co nie ? Jakbys czytal to nigdy w zyciu bys sie nie zblizyl do kosciola na 1km.

blablel
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-21 00:24:12
Jest trochę dobra w tym kosciele jest spoko księzy, fajnych opowieśći i ewangelia a poza tym tak zgadzam się niestety kościół też ma za uszami konkretnie ale zważywszy, że ludzie są ludzmi i na każdym kroku są jakieś skur'syństwa to akurat tej religii cos jeszcze dobrego można wyciągnąć

Blinky
    Ocena: 7 (glosow:11)
2020-10-19 18:44:41
brawo POlicja ale ci ludzie sa tempi 21 wiek jest

esbek3
    Ocena: 7 (glosow:9)
2020-10-19 18:23:31
Nie podniecajcie się, tylko poczytajcie kogo policjanci usunęli. To ksiądz rozłamowiec który miał na pieńku z hierarchią kościelną. Przeciw niemu Salezjanie toczyli sprawę o eksmisję. I sam się podłożył.

blablel
    Ocena: 2 (glosow:4)
2020-10-19 18:41:47
No Ciekawe czym podpadł pedofila by tak nie eksmitowali.

elpapiotr2
    Ocena: -4 (glosow:6)
2020-10-19 18:19:32
No to się narobiło. Święte miejsce tak zbrukać. Co na to pan biskup?

mirek.k
    Ocena: 4 (glosow:6)
2020-10-19 18:09:32
Ciekaw jestem czy chłopaki jeszcze pracują? Myślę że nie długo trzeba było czekać na interwencję jakiegoś Pisdowskiego posła.

blablel
    Ocena: -4 (glosow:6)
2020-10-19 18:06:00
Stwierdzam bezprawie Policjant ma obowiązek wylegitymowania się.

elpapiotr2
    Ocena: 8 (glosow:10)
2020-10-19 18:29:47
Zgadza się. Ale ten ksiundz kazał mu klęczeć! Dobre. Naiwny, myślał, że to średniowiecze.

blablel
    Ocena: -2 (glosow:2)
2020-10-19 18:40:13
Przecie tylko prosił jego wola i wiara bądź nie wiara.

antek188
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-10-20 17:07:13
Policjant umundurowany przedstawia się z imienia i nazwiska oraz stopnia chyba, że jest to kontrola drogowa wówczas na wezwanie okazuje legitymację służbowa. Osoba legitymowana na podst. art 65 ma obowiązek udzielic informacji nt. imienia i nazwiska, itd. Na podst art 45kpow osoba odmawiająca podania danych osobowych może być zatrzymana i doprowadzona celem ustalenia tożsamosci łacznie z użyciem siły fizycznej.

trele-morele
    Ocena: 2 (glosow:8)
2020-10-19 17:59:02
Nareszcie normalne gliny, a nie jakieś wycinacze konfetti!

makrelson
    Ocena: 1 (glosow:7)
2020-10-19 17:40:58
..szkoda że nie na kopach sukienkowego wyprowadzili.

Milandrzej
    Ocena: -3 (glosow:5)
2020-10-19 17:35:07
Ale gdzie tu jest wiocha? Bo nie widzę.

a308273
    Ocena: 3 (glosow:7)
2020-10-19 18:16:51
Wiocha jest w tym, że po raz kolejny klecha i jego wasal ponad prawem się postawili. Bo przecież woda święcona od koronawirusa uchroni.

Milandrzej
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-10-19 17:33:39
Ale gdzie tu jest wiocha? Bo nie widzę.

fejfer12
    Ocena: 3 (glosow:3)
2020-10-19 17:32:11
I śmieszno i straszno w sumie.

gumbad
    Ocena: 2 (glosow:6)
2020-10-19 17:25:31
Wrażenie pozytywne. Swoją drogą ciekawe, pracują jeszcze, czy już wdrożyli procedury usunięcia?

akuszer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-20 14:49:31
spacyfikowali niesfornego jegomościa którego dawno biskup pozbawił możliwości wykonywania usług duszpasterskich

klx2
    Ocena: 2 (glosow:4)
2020-10-19 17:23:42
to w PISLANDII NIE MOŻLIWE

LastNinja
    Ocena: 49 (glosow:71)
2020-10-19 17:22:23
Jakaś taka satysfakcja towarzyszy oglądaniu tego filmiku

Gruber
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-10-20 22:04:58
Spuściłem się w gacie...

ambroszpp
    Ocena: 0 (glosow:8)
2020-10-19 17:21:13
Brawo chłopaki. Nie ma się co cackać.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  *** ***
  •  Prawdziwy
  •  Sprawa Don Stanislao
  •  Bayer Full

kawusia facebook hopaj stars

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.