Zaloguj przez FBZaloguj się  lub  Nowe konto
toggle menu
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
maxicoveri  20-10-22, 22:35 Zgłoś
+ 402 -
Dodano: 2020-10-22, 22:35:01   przez: maxicoveri
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 402  Zgłoś nadużycie
72
share Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(62)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
homo_sapiens
    Ocena: 20 (glosow:22)
2020-10-22 23:27:52
Najważniejsze, że Episkopat "cieszy się ogromnie", a ci, którzy do tego doprowadzili mają świadomość tego, że tym oto chwalebnym czynem otworzyli sobie bramy nieba. A, no i stare babcie, które już od dawna rodzić nie mogą, ze szczęścia tłumnie ruszą do kościoła, by dziękczynnie rzucić dodatkową ofiarę na tacę. Cała reszta jest mało istotna.

pablo77_77
    Ocena: 2 (glosow:2)
2020-10-24 22:42:30
za chrzciny i pogrzeb kaska leci

christoff71
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-24 20:16:22
komentarz usunięty przez moderatora

ramzesx
    Ocena: -14 (glosow:16)
2020-10-24 19:34:49
Analogiczna sytuacja: żyjący już człowiek doznaje ciężkiej choroby, ulega wypadkowi, jest zniekształcony itd., za jakiś czas umrze. Idąc tokiem rozumowania aborcjonistów, to kula mu w łeb i do piachu jako wyraz człowieczeństwa, szacunku i tak dalej. Lewactwo to nienormalność, lewacy wywracają do góry nogami wszelkie pojęcia. Dla lewaków zabicie dzieciaka to oznaka człowieczeństwa a bronienie jego życia, to brak człowieczeństwa i etyki. Tego się nie da obronić zwolennicy zabijania nienarodzonych dzieci.

suchy61
    Ocena: 5 (glosow:9)
2020-10-24 19:38:32
Ramzes uju to adoptuj takie dziecko wiedząc że nie można mu pomóc i cierpi każdego dnia dlaczego nie adoptujesz? Dlaczego nie pomożesz takiemu dziecku? Skazujesz na cierpienie matkę i dziecko i nie robisz nic żeby im pomóc. Katolskie kurestwo nic więcej fałszywe kur.. PiSowskie

homo_sapiens
    Ocena: 4 (glosow:8)
2020-10-24 20:54:56
Odezwałsię ramzesx - zwolennik torturowania narodzonych dzieci... i dręczenia ich rodziców.

onogrzmot
    Ocena: 3 (glosow:3)
2020-10-25 02:25:40
Tak analogicznie to ty pierdolisz jak potluczony. Idz sobie do ciezarnej kobiety i tlumacz jej, ze ma sie 9 miesiecy po to meczyc, zeby dzieciak sam w meczarniach pare dni po porodzie zmarl.

gruzawik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-10-25 02:01:41
nie ma drewnianych kamieni, nie ma dzieci nienarodzonych. to propagandowa nowomowa, obliczona na rozjątrzenie emocji słowem "dziecko", jakich "płód" nie wzbudza. nikt dziecka nie zamierza zabijać. odrębne nazwy nie są odrębne bez powodu. te powody stanowią o różnicy zasadniczej między "analogicznymi" sytuacjami. weź się zapoznaj ze stanowiskiem nauki, a potem zreferuj mi stanowisko, no, właściwie jakich to specjalistów i od czego?

ramzesx
    Ocena: -4 (glosow:4)
2020-10-25 09:44:13
O czym wy wszyscy chrzanicie? Większość z tych zabijanych dzieci są chore, ale mogą żyć, np. choroby powodujące karłowatość - wy etyczni jesteście za mordowaniem ludzi takich jak Peter Dinklage aktor z gry o tron. Takiego Maćka z Klanu to byście wyskrobali, by się nie narodził, nie cierpiał, nie był torturowany a jego rodzice nie byli dręczeni jego widokiem.

homo_sapiens
    Ocena: 3 (glosow:5)
2020-10-25 11:12:06
No i weźmiesz na wychowanie takie żywe, niechciane, upośledzone lub nieuleczalnie chore dziecko? Czy Twojego katolickiego sumienia starcza Ci tylko na to, by żądać tego od innych?

gruzawik
    Ocena: 1 (glosow:3)
2020-10-25 11:15:02
jakich dzieci? dzieciobójstwo jest wszędzie zakazane. jakby się nie urodził, to by go nie było. tobie by było przykro, jakbyś się nie urodził? odpowiedz mi na jedno tylko pytanie: chciałbyś się urodzić jak Maciek czy karłem? patrzysz z zazrością i podziwem, wiedząc, że nigdy nie będziesz taki jak oni, nigdy im nie dorównasz? rozważ jedną kwestię: zanim ciś powstanie, to tego nie ma, i stan oczekiwany nie jest stanem faktycznym. toteż zanim się ktoś urodzi nie można go zabić, bo jego jeszcze nie ma, jest przygotowywany na to organizm. bywa, wadliwy. szczęśliwie niezasiedlony jeszcze.

gruzawik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-10-26 01:57:44
tak, wyskrobałbym, bo jakbym miał dostać takie życie to bym wolał być wyskrobanym zawczasu. jak krowie na rowie. zrozumiałeś? czy trzeba raczki-nóżki połamać, łomem łeb zdeformować, i wtedy spytać, czy nadal czarownie, czy zyciem się cieszysz, z jego pełni korzystasz i przy okazji masz majlepsze szanse na wypełnienie predykcji biologicznej, czyli progeniturę. tak, wolałbym ni urodzić się wcale, niż urodzić się ciężko zdeformowanym. to moje zdanie w miarę zdrowego człowieka. kalectwo oznacza cięzką biedę. mus ją powiększac?

avarice
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-24 19:01:15
ordynarne odwracanie uwagi...a pelikany to łapią i nie widzą co przeszło po cichu

artstr
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-25 09:21:20
no właśnie ,a co przeszło ?

mlodypsz
    Ocena: 3 (glosow:3)
2020-10-24 18:41:31
Prawaki ryja drą o ratowaniu życia poczętego a dziennie umiera ponad 100 osób. Brawo oddać władzę fanatykom religijnym a spierdolą całe państwo. Pięć lat wystarczyło by kraj zostawić w ruinie zniewolić kobiety, kraść pieniądze na respiratory, pozwolić zorganizować wybory nieudacznikowi, klerowi pozwolić się panoszyć i chronić pedofilów w sutannach. BRAWO PIS BRAWO PPPPPPRWACZKI

suchy61
    Ocena: 2 (glosow:2)
2020-10-24 20:07:41
mlodypsz nie taki młody jesteś bo starszy niż ja w każdym razie mądrze prawisz nie mogę nic więcej do tego dodać bo zgadzam się z Tobą w 100%. Niestety dopuściliśmy fanatyków do rządzenia a drudzy już się też szykują z boku powoli konfederacja to takie same gów.. fanatyków jak PiS i tym też nie można pozwolić dostać się do władzy.

takietam711
    Ocena: -2 (glosow:2)
2020-10-24 17:22:06
moderator, mistrz cenzury

takietam711
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-24 17:00:47
komentarz usunięty przez moderatora

takietam711
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-24 16:56:53
komentarz usunięty przez użytkownika

takietam711
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-24 16:53:36
komentarz usunięty przez moderatora

markus728
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-10-24 16:10:11
komentarz usunięty przez moderatora

elewatorro
    Ocena: -19 (glosow:23)
2020-10-24 15:32:03
Nic swoją nienawiścią nie wskóracie. Poczęte życie należy chronić a nie usuwać na podstawie własnych zachcianek czy procentowych wyliczeń! Zastanówcie się nad sobą, chore z nienawiści tumany.

tomi2000
    Ocena: 3 (glosow:3)
2020-10-24 15:48:03
Ty bucu, widziałeś kiedyś na oczy zdeformowany płód?

suchy61
    Ocena: 5 (glosow:9)
2020-10-24 16:14:56
elewatorro to dlaczego żaden z was obrońców życia nie adoptuje takiego dziecka? Zmuszacie kobiety żeby rodziły a żadnej pomocy później im nie dajecie. Może ty dasz przykład i adoptujesz? Czy jesteś taką samą ciotą jak kaczor czy godek

elewatorro
    Ocena: -2 (glosow:6)
2020-10-24 16:32:16
Zapewnienie wsparcia takim rodzicom to temat rzeka, nie będę się rozpisywał poza dodaniem, oczywiście że powinno być! I co to za generalizowanie "nikt z obrońców życia nie adoptuje". Oczywiście że są takie rodziny. Nikt nie każe brać na barki wychowania, po prostu nie macie prawa zabijać tych dzieci.

tomi2000
    Ocena: 3 (glosow:3)
2020-10-24 16:33:21
Ale takich dzieci nie da się nawet adoptować, bo leżą pod aparaturą podtrzymującą życie, o ile mają tyle szczęścia, że posiadają płuca, a nie posiadają mózgu, a nie na odwrót

suchy61
    Ocena: 4 (glosow:6)
2020-10-24 16:37:31
elewatorro czyli niech rodzą a później niech się martwią że nie mają pieniędzy na leki czy na sprzęt albo operację dla takiego dziecko bo taki uj jak ty który nie miał i nie będzie miał dzieci nigdy chce. Nie macie kundle prawa decydować za kobiety. Nikt nikt nie każe brać na barki wychowania to co później z tymi dziećmi ma się stać? Adoptować nie chcecie, pieniądzy na pomoc dać nie chcecie więc niech umrze po godzinie albo dniu uj nas obchodzi cierpienie matki i dziecka!!!

elewatorro
    Ocena: -3 (glosow:5)
2020-10-24 16:42:07
To skrajne przypadki, jest też wiele łagodniejszych w tym zespół Downa. Te osoby zasługują by żyć, mają też szansę znaleźć rodzinę.

suchy61
    Ocena: 3 (glosow:5)
2020-10-24 16:48:26
elewatorro debilu tu nie chodzi o dzieci z zespołem Downa tylko o dzieci które umrą w cierpieniach czy ty jesteś tak głupi że tego nie kumasz? Za dużo kaczki i rydzyka i główka nie funkcjonuje. Aborcja będzie dalej tyle że nie legalnie albo kobiety do Czech jeździć będą a wy przegraliście i już nic tego nie zmieni.

elewatorro
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-10-24 17:54:18
@suchy61 nawet Ciebie Pan Bóg kocha, miej nadzieję. Może spotkasz kogoś w życiu co Ci oczy otworzy...

Piotrek266
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-10-24 18:12:31
Tomi, a ty widziałeś?

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-24 19:36:51
komentarz usunięty przez moderatora

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-10-24 19:41:48
elewatorro w sram na takiego Boga który skazuje matki i dzieci na cierpienie i który pozwala takim zerom decydować w jego imieniu o cierpieniu matek i dzieci! Kim jesteś żeby o tym decydować? Kim jest kaczor i klechy? Nie macie prawa żeby o tym decydować i skazywać dzieci na piekło i cierpienie! Dlaczego nie pomagacie takim dzięciom i nie adoptujecie ich skoro tak chcecie żeby cierpiały i żyły?! Sram na was i waszego boga !!!

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-24 19:44:30
Piotrek kolejny pan który decydować chce o życiu i cierpieniu matek i dzieci i piekle które je czeka. Jak to bosak kundel powiedział że jak takie dzieci umrą to umrą trudno mamy metody które pomagają bezboleśnie im umrzeć! Dlaczego nie pomagacie takim matkom i dzieciom? Każecie im cierpieć w samotności ale żaden z was nie chce im pomóc!

tomi2000
    Ocena: 2 (glosow:2)
2020-10-25 00:26:40
Piotrek, tak widziałem, za dużo na twoją wyobraźnię

onogrzmot
    Ocena: 3 (glosow:5)
2020-10-25 02:28:27
Widac ze kobiety masz za mieszakne inkubatora, krowy rozrodzczej i trumny na dwoch nogach. A pier...enie o tym mitycznym pambuku to sobie odpusc. Takie teksty mozesz murzynom w dzungli wciskac ze jak beda niegrzeczni to dziadek z broda co na chmurce siedzi sie pogniewa.

Pysialek8888
    Ocena: 8 (glosow:8)
2020-10-24 15:17:27
PiSSowskie antypolskie sksyny

ixtab86
    Ocena: 5 (glosow:5)
2020-10-24 15:12:44
Prosta kalkulacja. Więcej chrztów = więcej kasy. Czysta matematyka

suchy61
    Ocena: 4 (glosow:6)
2020-10-24 15:24:42
ixtab86 najpierw chrzest a za parę godzin albo dni pogrzeb czysty interes dla okupanta Watykańskiego

fati65
    Ocena: 12 (glosow:12)
2020-10-24 14:27:35
Ale bez kręgosłupa da się żyć .... mamy przecież prezydenta Anżeja bez kręgosłupa ....

vacarius
    Ocena: 9 (glosow:9)
2020-10-24 14:18:14
Prawaki to bydło. Każdy sam powinien decydować czy bierze taki krzyż na swoje barki czy nie!!!! A nie jakaś dewota jedząca sałatki w sejmie i postkomuch!!!!

faysall
    Ocena: -3 (glosow:3)
2020-10-24 14:07:46
[\levak mode_on]

tomic1
    Ocena: 0 (glosow:8)
2020-10-24 13:55:26
Absolutnie nie popieram zmuszania kobiet do rodzenia ciężko uszkodzonych, nie mających szans na życie bez cierpienia dzieci. Decyzja Trybunału, dodatkowo podjęta w takim momencie, bez jakichkolwiek społecznych konsultacji jest skandaliczna. Ciekawe jest jednak, że w tej sprawie najbardziej oburzeni są ci, którzy nigdy dzieci mieć nie chcieli, określali je mianem bachorów, a tak naprawdę są zwolennikami aborcji na życzenie. Dziś udają strasznie zatroskanych o los dzieci.

gruzawik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-25 02:57:01
czyżby? ja dzieci mam, i jestem oburzony. oczywiście, że jak się postarają to i bachora przypominają do złudzenia. masz na myśli kler? albo można skrobać na życzenie, bo nie ma problemu etycznego w tym, albo wcale, bez względu na stan prawny, legalność pochodzenia czy stan zdrowia. albo, wnrew faktom biologicznym uznajemy je za podlegające ochronie dzieci, albo nie. nie można zabić dziecka, bo z gwałtu, albo się popsuło gdzieś po drodze, prawda?

anubisgd
    Ocena: 9 (glosow:11)
2020-10-24 13:50:33
komentarz usunięty przez użytkownika

faysall
    Ocena: -3 (glosow:5)
2020-10-24 14:09:17
Obalić można flaszkę.

anubisgd
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-27 09:59:36
komentarz usunięty przez użytkownika

dulcza
    Ocena: -11 (glosow:13)
2020-10-24 13:40:01
glupie baby mowia moj wybor ! jaki wybor? decydujesz sie na ciaze bierzesz ryzyko to nie market ze masz wybor zdrowe biore kocham a chore na dowwna moge w piach to nie market mie masz wyboru

kaadam5
    Ocena: 6 (glosow:8)
2020-10-24 14:10:54
Zacznij się uczyć zasad pisowni polskiej, bo piszesz jakbyś miał zespół Downa.

suchy61
    Ocena: 3 (glosow:5)
2020-10-24 15:28:28
dulcza kundlu tu nie chodzi o dzieci z zespołem Downa tylko dzieci które umrą po paru godzinach czy dniach. I nie chodzi też o to że kobieta chciała to chodzi też o ciążę z gwałtów czy to pełnoletnich kobiet czy dziewczynek które zostały zgwałcone. Dla takiego PiSiorskiego kundla ciężko to ogarnąć.

tomi2000
    Ocena: 5 (glosow:5)
2020-10-24 15:52:35
Dulcza, kiedyś ludzie umierali ze starości w 30 roku życia, a potem pojawiła się medycyna. Ta sama, która pozwala wreszcie wziąć odpowiedzialność za ciążę, zrobić badania prenatalne i nie ryzykować bez potrzeby życia matki. Zresztą wy katotalibańskie oszołomy jesteście przeciw in vitro, więc nie mówcie, że zależy wam na dzieciach. No chyba, że dla proboszcza

broniar40
    Ocena: -5 (glosow:13)
2020-10-24 13:29:48
tylko tak sie zastanawiam dziś będziemy dusić chore a jutro zdrowe bo co mi będzie ktoś mówił co mam robić...ma wybór niech urodzi i zostawi...zawsze mówię najwięcej mają ci do powiedzenia co ich temat nie dotyczy...

suchy61
    Ocena: 2 (glosow:4)
2020-10-24 15:29:41
broniar40 czyli tak jak w tym przypadku ty więc zamknij mordę i do budy

mlodypsz
    Ocena: 1 (glosow:3)
2020-10-24 18:35:30
Popieram buda PiSi kundlu.

bohun2006
    Ocena: 4 (glosow:4)
2020-10-23 18:23:41
qurwy i mwendy to najlepsze porownanie

Binio19
    Ocena: 5 (glosow:7)
2020-10-23 12:17:10
Kim jest ten, kto decyduje za innych? W imię jakich racji ktoś, kto nigdy nie miał z tym tematem cokolwiek wspólnego, decyduje jak mają postapić Ci których temat dotyczy? Kim są ci (ludzie)? może to nie są ludze???? Pora się zastanowić....

beeveer
    Ocena: 5 (glosow:7)
2020-10-23 11:26:00
wszystkim zwolennikom i członkom pisu życzę jak najszybszej śmierci, czy to od covidu czy innej, świat będzie dużo lepszy bez was, ścierwa

primal69
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-23 11:59:50
komentarz usunięty przez moderatora

faysall
    Ocena: -2 (glosow:6)
2020-10-24 14:10:48
CZY JEST TU JAKIŚ MODERATOR?! CZŁOWIEKU ZASTANÓW SIĘ NA JAKIE SZAMBO POZWALASZ NA TYM PORTALU!

trolik1
    Ocena: 9 (glosow:11)
2020-10-23 07:23:53
Rodzić, rodzić, rodzić. A potem spier.... i radźcie sobie sami.

gruzawik
    Ocena: 8 (glosow:12)
2020-10-23 00:38:13
ja jestem zdruzgotany nieludkością tego podejścia: żaden bydlak sobie by czegoś takiego nie zyczył. nawet z zespołem Downa by nie chciał się urodzić. a jednak deklaruje, że swojemu dziecku by to zrobił: zafundował takie życie. zmuszanie innych do podobnej potworności mam za szczyt chamstwa i zniewolenia. aż w BBC dzisiaj o tym było. kiedy likwidacji łaskawego zezwolenia na aborcję z gwałtu lub kazirodztwa? co następne?

homo_sapiens
    Ocena: 20 (glosow:22)
2020-10-22 23:27:52
Najważniejsze, że Episkopat "cieszy się ogromnie", a ci, którzy do tego doprowadzili mają świadomość tego, że tym oto chwalebnym czynem otworzyli sobie bramy nieba. A, no i stare babcie, które już od dawna rodzić nie mogą, ze szczęścia tłumnie ruszą do kościoła, by dziękczynnie rzucić dodatkową ofiarę na tacę. Cała reszta jest mało istotna.

kornas1988
    Ocena: 7 (glosow:9)
2020-10-22 23:26:07
Kaczyński już kilka lat temu mówił ze nieważne jakie dziecko sie urodzi apecwazne żeby było ochrzczone
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Niemcy to głupcy?
  •  Kiedy wreszcie
  •  Ewolucja
  •  Może powtórzymy angielski?
główna
vacarius  18-07-15, 02:01 Zgłoś
+ 99 -
Dodano: 2018-07-15, 02:01:07   przez: vacarius
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 99Skomentuj (11) | Zgłoś nadużycie
47
share Udostępnij inaczej

kawusia facebook hopaj stars

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.