Zaloguj przez FBZaloguj się  lub  Nowe konto
toggle menu
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
To mało powiedziane
główna
thomaass  20-10-23, 08:36 Zgłoś
+ 171 -
Dodano: 2020-10-23, 08:36:05   przez: thomaass
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 171  Zgłoś nadużycie
25
share Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(64)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Ejkum-Kejkum
    Ocena: 12 (glosow:14)
2020-10-23 08:50:25
A jak myślicie, ile płodów z defektami jest obecnie w pisie?...

wielkiro1
    Ocena: -1 (glosow:3)
2020-10-26 19:32:28
A co ma jej powiedzieć? Było się nie ruchać jak szmata skoro nie jesteś gotowa na konsekwencje?

rogslaw
    Ocena: -7 (glosow:7)
2020-10-26 12:08:39
A czy ktoś wie ile statystycznie rocznie wykrywanych jest dzieci w takim stanie że nie mają mózgu. Bo jeżeli chodzi o stan zdrowia to najczęściej są to takie jednostki chorobowe jak: trisomia 21, 13 i 18

suchy61
    Ocena: 2 (glosow:4)
2020-10-26 12:25:25
O i znalazł się Goebbels. A ty wiesz ile ? No tak ty wiesz wszystko. Co gdzie i za ile rogos wie wszystko.

rogslaw
    Ocena: -4 (glosow:4)
2020-10-26 12:29:00
Ale możesz odpowiedzieć na pytanie? Czy wolisz być uznawany z GŁUPIEGO co tylko potrafi obrażać, a nic z sensem nie jest w stanie napisać?

suchy61
    Ocena: 5 (glosow:5)
2020-10-26 13:11:16
Za głupiego to każdy ciebie ma tutaj. Ja ciebie nie obrażam ja tylko stwierdzam fakty potwierdzone wiele razy. Co tu więcej dodawać. Goebbels reinkarnacja

ojciecdyrektorrr
    Ocena: 2 (glosow:2)
2020-10-26 13:26:59
rogslaw a inne choroby płodu ?? Weź sie debilu pier... w ten pusty łeb. A te dane to skąd bierzesz z Tvn czy Tvp, w sumie bez różnicy itak jestes debilem.

rogslaw
    Ocena: -3 (glosow:3)
2020-10-26 13:27:35
Ja rozmawiam tylko z osobami co mają jakąś wiedzę (chociaż na poziomie podstawowym). Więc jeżeli nie masz wiedzy ile takich chorób (płodów bez mózgu) rocznie jest stwierdzanych to zamilcz! albo zwyzywaj mnie od kundli i idź stad!i nigdy nie wracaj!

rogslaw
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-26 13:35:20
@ojcze dyrektorze. Ja odnoszę się tylko do tego stenogramu z rozmowy z obrazka gdzie pada pytanie odnośnie PŁODU BEZ MÓZGU! Więc się pytam wszystkich pełomatołków czy wiedzą czy i w ogóle ile jest takich w Polsce przypadków. Bo być może pytanie jest czysto hipotetyczne bo nie ma takich przypadków medycznych. Ale jak chcesz pogadać to wyobraź sobie sytuacje, że narodzone już dziecko np w wyniku wypadku lub jakiejś choroby staje się "roślinką" - bez kontaktu. Można by rzec "bez mózgu". Co by ojciec dyrektor powiedział takiej matce?

ojciecdyrektorrr
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-10-26 13:36:39
CIULoslav widze że TY masz uszkodzony mózg a jednak się narodziłeś więc przeczysz sam sobie. Dalej dawaj kaczorowi du... pi$do :-))))))))

ojciecdyrektorrr
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-10-26 13:39:12
CIULoslaw to są 2 różne sprawy. Dziecko urodziło się ZDROWE. A jesli wiem ze podczas badania dziecko nie ma połowy mózgu lub głowy to powinna zadecydowac MATKA. A nie katolicka ideologia bo z wiarą to ma mało wspólnego. Za matki się biorą a kiedy księży wykasatrują jak juz zmieniasz temat.

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-26 13:56:56
rogoslaw Goebbelsie ale ty nie masz żadnej wiedzy. Ty powtarzasz tylko brednie z tvPiS które niejako mają się do rzeczywistości. Dane wyssane z siura prezesa.

rogslaw
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-10-26 14:06:32
@ ojcze. Sprawa możliwości zabijania kogokolwiek z uwagi na stan zdrowia to nie sprawa naszego człowieczeństwa a nie religii. Skoro możemy dać matce wybór czy chce zabić dziecko z trisomię 21 to możemy również dać jej wybór czy chce zabić dziecko które ma wadę serca, czy jedną krótszą kończynę od drugiej. No chyba że są lepsze choroby lub gorsze? Suchy nie wiem co ty chłopie piszesz. Pisz konkretnie o co Ci chodzi bo jedyne co napisałem (jeżeli chodzi o dane) to to jakie najczęściej są choroby dzieci zabitych w Polsce. Dane MZ.

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-26 15:14:47
rogoslaw Goebbelsie żadna kobieta (chyba że z waszej sekty katoPiStalibańskiej) nie chce robić aborcji w przypadku kiedy ma wadę serca, zespół Downa, czy różne długości kończyn. Jeżeli nie masz o czymś pojęcia to się nie wypowiadaj. Poza tym aborcja to nie zabijanie dzieci psychopato to wy PiSlamiści chcecie zabijać dzieci.

PLPsycho
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-26 15:17:54
rogslaw, a jakie ma to znaczenie, ile jest takich płodów?

rogslaw
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-26 15:43:52
Suchy. Cały czas powtarzam Ci że nie nadajesz się na partnera do rozmowy ponieważ nie masz zupełnie podstawowej wiedzy. Zupełnie podstawowej. Np piszesz tutaj ze ŻADNA KOBIETA NIE CHCE ROBIĆ ABORCJI Z UWAGI NA ZESPÓŁ DOWNA. Natomiast statystyki rozpoznań lekarzy mówią że najczęstszą przyczyną w Polsce dokonania aborcji jest właśnie ZESPÓŁ DOWNA. Pytam się więc na jakiej podstawie Ty masz "swoje zdanie". Przecież nie możesz mieć swojego zdania nie znając podstawowych faktów i nie mając rozeznania w sytuacji. Ty musisz mieć czyjeś zdanie. Wiec powtarzam po raz kolejny. Wyłącz TVN!

rogslaw
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-26 15:57:37
@psycho. Odpowiadam. Ma to ogromne znaczenie. Po Pani "celebrytka" nie zadała pytania "co by Pan powiedział kobiecie, która ma w brzuchu dziecko z zespołem downa" - których to przypadków wg danych MZ jest najwięcej tylko akurat BEZ MÓZGU. Dlaczego akurat z taką chorobą? Logika by podpowiadała użyć "najczęstszego" przypadku do takich rozważań...

PLPsycho
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-10-26 16:37:54
Co mnie obchodzi jakaś celebrytka? Niech by to był jeden przypadek w PL - co powiesz rodzicowi takiego płodu? Że nie może usunąć, bo? Bo jest za mało takich przypadków i ma pecha?

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-26 16:46:13
rogoslaw Goebbelsie a ja się pytam ciebie skąd ty te statystyki wziąłeś? Z tvPiS? A może od kolegi lekarza? A może ksiądz ci powiedział? Powtarzam ci po raz kolejny bo widzę że głupota postępuje. Nie oglądam TVN bo nie mam na czym. Ja nie żyję tvPiS i TVN tak jak ty ja mam swoje życie.

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-26 16:49:13
PLpsycho dyskusja z tym kundlem rogoslawem nie ma sensu on ma swoje rozkazy z Nowogrodzkiej i musi je wykonywać jak wierny pies. Nie ma racji bredzi jak naćpany ale będzie dalej w to brnął bo taki ma rozkaz.

rogslaw
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-26 17:03:40
@psychol. Jak Cię nie obchodzi to po co tutaj komentujesz. Chyba potrafisz przeczytać co jest napisane na wstawionym obrazku? Najpierw napisz mi ile jest takich przypadków bo może nie być ŻADNEGO! Niestety pecha mają również rodzice i dzieci cierpiące na rzadkie choroby-ciągle brak programu leczenia takich przypadków. Celebryci nic o tym nie mówią. Co powiedzą dzieci i rodzice cierpiące na inne choroby, nie leczone w Polsce i nie refundowane przez NFZ, którzy żebrzą o pieniądze od ludzi na leczenie za granicą. Ty i inni pełomatoły nie myślicie o taki dzieciach. Chcecie za to inne zabijać

rogslaw
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-10-26 17:12:59
suchy. Przestań. Przestań. Nie można być chyba takim KRETYNEM żeby nie wbić sobie w google i nie poszukać na "w miarę wiarygodnych stronach". Daj spokój. To też wszyscy (oprócz Ciebie) wiedzą. Nikt temu nie zaprzecza. Zwolennicy aborcji też temu nie zaprzeczają (jeszcze raz -oprócz ciebie). Dlatego Ci pisałem że jesteś NAJGŁUPSZY ze wszystkich! Zapytaj się kogokolwiek. Serio. Tylko Ty jeden tego nie wiesz. To wiedza powszechna wynikająca z kwalifikacji przez lekarzy. Nie polityka czy kogokolwiek innego. Te dane są w papierach medycznych GŁĄBIE!

PLPsycho
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-26 17:19:00
Komentuję twój durny wpis, a nie absurd, z którym się w pełni zgadzam. co byś powiedział matce, która urodzi płód bez mózgu? Że miała pecha? Jesteś ŻAŁOSNY

rogslaw
    Ocena: -3 (glosow:3)
2020-10-26 17:41:30
A co powiesz matce, która po urodzeniu dowie się że dziecko ma chorobę genetyczną lub inne schorzenie i że umrze albo będzie bez kontaktu. Może takie urodzone dziecko też zabić (a sorry to nie brzmi dobrze - napiszmy eutanazji eugenicznej). Czym się rożni zabicie dziecka nienarodzonego od już narodzonego? A że jedno nazwiemy PŁODEM żeby nie mieć wyrzutów sumienia? To może te urodzone np do czasu usamodzielnienia nazwijmy tez jakoś np NOWOPŁÓD. Brzmi całkiem całkiem

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-26 18:03:21
Rogoslaw jeżeli ty jesteś tak głupi że porownujesz embrion czy płód do dziecka to o czym my mamy dyskutować? Dlaczego twój cudowny rząd ani kk nie pomaga matkom z takimi dziećmi? Dlaczego zmusza je do rodzenia a później się na nie wypina? Jesteś tak głupi że przekraczasz wszystkie granice. Ty i te twoje statystyki z palca kaczki wyssane.

ojciecdyrektorrr
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-10-26 18:32:37
Ciulosław Twoje argumenty są z du.. kaczora wyssane. Tłumaczysz sie jak typowy pisuar, my jedno a Ty drugie. My o płodzie a on o wadach serca i o dzieciach po wypadku pisze. Ja wiem że ty byś z uśmiechem na twarzy chciał byc r.chany przez kaczora ale my nie. Jakoś tabletke dzien po TWÓJ rząd wprowadził, czyli potem już matka nie ma nic do gadki. Dziecko rodzi sie z mózgiem na zewnątrz tak jak TY a państwo ma to w du.e. Państwo nie umie się zając zdrowymi dziecmi, nie stac polski na higienistki dentystów ale na CHORE dzieci stać. OD KIEDY debilu.

PLPsycho
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-10-26 18:37:09
Czy ty kiedyś odpowiesz na zadane pytanie?

ojciecdyrektorrr
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-10-26 18:38:04
Kiedys może zmienisz zdanie gdy Ci zgwałcą córke. Aborcje powinno sie przeprowadzac TYLKO przy mocno uszkodzonym płodzie, a Twoi pisuarowi ziomale chcą żeby się rodziło więcej takich jak oni debili.

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-26 18:47:07
Rogoslaw widzisz kundlu nie tylko ja uważam że jesteś chory i bredzisz jak naćpany. Nie potrafisz odpowiedzieć na proste pytanie tylko powtarzasz ciągle swoje urojone bajki.

rogslaw
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-10-26 19:28:44
@Ojcze. Zgadzam się że Państwo w niewystarczający sposób zajmuje się chorymi zarówno dziećmi jak i dorosłymi. Jest w tej kwestii wiele do zrobienia ale czy wg Ciebie to wystarczający powód żeby chore dzieci zabijać bo jak tak to zabijajmy też dorosłych chorych bo tymi państwo też nie zajmuje się tak jak powinno. Też jestem zdania żeby tylko "mocno" chorych zabijać skoro ZD to "mocna" choroba. A jeżeli chodzi o gwałty to statystycznie jest to 1 przypadek na rok. @suchy. Ludzką rzeczą jest czegoś nie wiedzieć. Ale tylko KRETYNI jak poznają fakty nie zmieniają zdania. Dzisiaj dowiedziałeś się że

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-26 19:36:27
rogoslaw tyle że nikt dzieci nie zabija i zabijać nie chce to są tylko twoje chore urojenia które powiedzieli ci w tvPiS. Jesteś tak głupi że nie odróżniasz embriona czy płodu od dziecka. Powtórzę raz jeszcze za dużo religii w szkołach za mało biologii i innych ważniejszych przedmiotów bo później takie niedouczone rogosie się wypowiadają w kwestiach o których pojęcia nie mają.

rogslaw
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-26 19:37:04
@psychol. Odpowiadam na Twoje pytanie co bym powiedział matce której dziecko ma ciężka wadę. Powiedziałbym to samo co matce ktora rodzi martwe dziecko, to samo co matce której dziecko rodzi się rośliną, której dziecko w czasie życia ciężko i nieuleczalnie ginie, to samo której dziecko wpada do studni czy pod koła ciągnika którego dziadek kieruje. Co mam powiedzieć. Nie wiem dlaczego jedne dzieci są chore już w okresie płodowym, inne rodzą się martwe, a jeszcze inne chorują po urodzeniu. Nie wiem co można powiedzieć i dlaczego tak jest ze jedne dzieci są zdrowe, ładne i mądre, a inne tylko mądr

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-26 19:45:23
Rogoslaw bo wy nic nie nie mówicie wy tylko skazujecie kobiety na piekło i ból a nie chcecie im pomóc. A powiedz mi co byś zrobił gdybyś miał do wyboru śmierć kobiety która umrze podczas porodu a ratunkiem będzie aborcja czy śmierć kobiety zmuszając ją do porodu i śmierci dziecka po 5 godzinach?

rogslaw
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-26 20:01:08
Każde życie jest tak samo ważne i nie mnie oceniać które ważniejsze. Kobieta ma prawo ratować swoje życie i zdrowie. Natomiast nie widzę różnicy między zabiciem płodu czyli nienarodzonego dziecka bo jest śmiertelnie chore z zabiciem już narodzonego z tego samego powodu. A odnośnie wcześniejszego komentarza powiedz mi co musisz zrobić aby zarodek czy płód stał się dzieckiem narodzonym. Wiem że nie wiesz wiec ci powiem. Nic nie musisz (już żyje i rośnie). Wystarczy że nie zabijesz!

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-26 20:11:00
Rogoslaw ja nic nie mogę z tym zrobić płód po urodzeniu jest dzieckiem ja nie mogę tego zmienić nie znam czary mary nie zmienię płodu w brzuchu kobiety w dziecko taka jest natura. Tylko nie kumasz że taki śmiertelnie chory płód może umrzeć parę godzin po narodzinach tyle że w okropnym bólu chcesz dziecko na ból skazywać? Psychopata

rogslaw
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-26 20:18:55
Suchy ty naprawdę jesteś GŁUPI. Myślisz że jak ktoś nazwie fazę życia człowieka PŁODEM to automatycznie nie jest dzieckiem. To tak jakby ktoś powiedział że noworodek to nie dziecko. A sytuacja jest prosta i jednoznaczna i bezsporna. Jak nie zabijesz płodu to urodzi się dziecko. A jak chcesz rozmawiać na tak niskim poziomie to napisz od razu że dziecko które ma nowotwór też bardzo cierpi. I nie jesteś psychopatą żeby skazywac je na tak potworny okropny ból szczególnie w przypadku jak medycyna jest bezsilna. Trzeba więc humanitarnie zabić takiego noworodka (dzieckiem jest dopiero po tym okresie)

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-26 20:34:19
Czyli czekaj jak ty nazwiesz płód to za pomocą twoich czary mary płód się w dziecko zmieni? 🤦 Nie porównuj dziecka z nowotworem do płodu bo robisz z siebie kreatyna. Sam się ośmieszasz ja nawet nie muszę tego robić bo robisz to za mnie.

PLPsycho
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-10-26 20:36:26
Rogslaw, a widziałeś inne wady letalne? Rozumiem, że skazałbyś siebie i swoje dziecko na takie życie - twój wybór. Ale na litość... nie zmuszaj do tego innych.

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-26 20:44:42
PLPsycho nie widział bo w TVP tego nie pokazali

rogslaw
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-26 20:45:22
Suchy. Nie czytasz ze zrozumieniem. Nigdzie dziecka nie porównuję z nowotworem. Piszesz ze tylko psychopata pozwala na cierpienie (okropny ból) jak to nazwałeś więc lepiej być takim dobrym Samarytaninem jak ty i je zabić. Więc dałem Ci przykład że narodzone dziecko może mieć np nowotwór i też mieć "okropny ból" więc tylko psychopata pozwala takiemu dziecku żyć i cierpieć. No chłopie to żadne czary mary. To życie zwykle. Wyobraź sobie płód którego nie zabijasz i czekasz. I patrz bez niczyjej ingerencji z zewnątrz chodzi mówi i śpiewa. To życie nie czary mary. Żadnych zaklęć, sama magia życia. W

rogslaw
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-26 20:48:45
WYSTARCZY NIE ZABIĆ! @PSYCJOL też uważam że nikogo nie wolno skazywac na cierpienie. Każdy kto cierpi powinien zostać humanitarnie zabity. Nie można nikogo skazywac na to żeby patrzył jak jego matka, ojciec, brat czy siostra cierpi. A już w przypadku dzieci to szczególnie. Cierpi ból/medycyna nie ma ratunku. Zabić. Niech nie cierpi bo tylko psychopata może patrzeć jak dziecko czy ktokolwiek nawet pies cierpi.

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-26 21:00:23
Rogoslaw a ja ci kolejny raz powtarzam nikt nie chce zabijać dzieci i nikt o to nie walczy. Chodzi o przypadki kiedy ten płód poza łonem matki nie przeżyje a jeżeli przeżyje będzie bardzo cierpieć z bólu rozumiesz? Nie chodzi o dzieci z zespołem Downa bo to są normalne dzieci które mogą funkcjonować a chodzi o płody które albo nie przeżyją a jak przeżyją to w bólu. Rozumiesz?

rogslaw
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-10-26 21:55:15
Zgadzam się z tobą. Też jestem za tym aby dzieci z niuleczalnym złośliwym nowotworem zabijać bo one i tak nie przeżyją a jak przeżyją to w bólu. Wyłącz tvn. Zacznij samodzielnie myśleć!

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-26 22:16:31
Widzisz jakim jesteś idiotą nawet czytać nie umiesz. Wyłącz tvPiS i TVN bo z każdym dniem kretyniejesz coraz bardziej. Nikt nie chce zabijać dzieci z nowotworem bo z rakiem można walczyć z brakiem głowy, bezmózgowiem, mózgiem na wierzchu i wielu innych uszkodzeniach płodu nie. Jesteś szczególnym przypadkiem debilusa PiSiorusa tvPiS odniosło skutek zidiociałeś do reszty.

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-10-26 22:18:03
A jak mi dasz tv (bo powtórzę po raz milion pierwszy nie posiadam go) to chętnie obejrzę TVN i zobaczę co ty tam takiego widzisz że ciągle o nim mówisz.

Makr
    Ocena: -2 (glosow:2)
2020-10-27 09:49:57
Uważam, że rogosław to jest jedyny normalny człowiek na tym portalu. Uważam też, że jest nienormalny dlatego, że się użera z takimi debilami.

suchy61
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-10-27 10:18:26
Makr a ja uważam że jesteś kolejnym kontem rogoslawa na którym wielbi sam siebie. Nikt normalny nie skazuje kobiet i dzieci ból i cierpienie. Ale wy katolickie pomioty zawsze lubieliście torturować kobiety znamy to dobrze z historii.

PLPsycho
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-10-27 15:47:52
Konsekwencje takiego konserwatywno fanatyckiego myślenia będą bardzo poważne. Już młodzi nie garną się do rozmnażania. Po takiej decyzji TK będzie jestlynie gorzej i mogą sobie dawać nawet o po 1000 plus.

Grzeloo
    Ocena: -1 (glosow:3)
2020-10-26 10:55:45
stokrotka powiedziałaby - spoko zabijemy twoje dziecko tak jak 500 downów rocznie

susza89
    Ocena: -2 (glosow:6)
2020-10-26 10:44:51
"od momentu powstania życie ludzkie staje się więc wartoscia chroniona konstytucyjnie. Dotyczy to także fazy prenatalnej". Orzeczenie TK z dnia 28.05.1997 sygn.akt K 26/96... Jak sami KODowcy mowili konstytucja to święty akt prawny którego trzeba przestrzegać, a wyroków TK sprzed rzadow PIS nie można podwarzać. Tak to mówiliście prawda? Czyżbyście byli za ŁAMANIEM KONSTYTUCJI!!!11

PLPsycho
    Ocena: 3 (glosow:7)
2020-10-26 10:52:58
Zgodnie z prawem (160 Kodeksu karnego) człowiek staje się nim w chwili urodzenia. Skoro tak bardzo chcesz przestrzegać prawa to dokształć się troszkę.

kret88
    Ocena: -2 (glosow:4)
2020-10-26 13:02:41
@PLPsycho- Konstytucja jest aktem nadrzędnym. „Skoro tak bardzo chcesz przestrzegać prawa...”

polkowski
    Ocena: -4 (glosow:6)
2020-10-26 10:41:12
A znacie sprawę Noah Wall'ea . Jeśli nie , to zamilknijcie , przeczytajcie o nim i pomyślcie nad swoją niewiedzą i brakiem wiary.

PLPsycho
    Ocena: 2 (glosow:4)
2020-10-26 10:50:40
Gdybyś potrafił wyciągać wnioski, z tego co przeczytałeś, wiedziałbyś, że Noah przyszedł na świat w kraju, gdzie aborcja jest legalna. Matka zdecydowała, że chce urodzić kalekie dziecko i zapewnić mu wszelkimi możliwościami w miarę normalne życie. Zwracam ci uwagę na słowa "matka zdecydowała". Ty tymczasem chcesz, by wszycy, bez względu na wszystko - stopień uszkodzenia płodu, warunki materialne, pomoc państwa (chyba nie twierdzisz, że gdyby Noah urodził się w Polsce to miałby taką samą pomoc od państwa jak w swoim kraju?) rodzili kalekie dzieci i zostawali z tym sami. Niezły sk..l z ciebie.

Kwinto
    Ocena: -6 (glosow:10)
2020-10-23 22:48:48
Monisia Stokrotka, kolejne resortowe dziecko ... nie z aborcji ... zalosne.

asmodeusz_1
    Ocena: 4 (glosow:6)
2020-10-26 10:25:21
A ustosunkujesz się do tematu? Czy jeszcze nie masz instrukcji od opiekuna ds. propagandy? Nakazałbyś swojej córce urodzić dziecko bez mózgu i kazał jej patrzeć jak miesiącami umiera?

suchy61
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-10-26 12:03:19
asmodedusz on tak jak pozostałe kundle PiSowskie wyrzucił by takie dziecko na śmietnik albo porzucił w szpitalu.

ariel71
    Ocena: 3 (glosow:5)
2020-10-23 14:33:06
Napiszmy to bardziej zrozumiale. Pan minister jest zdrowo pierdol..nięty. Kurtyna...

Kicktrue
    Ocena: 2 (glosow:4)
2020-10-23 11:28:46
No jakaś pomoc Państwa jest. Ten typ tez nie ma mózgu o został prezesem jakiejś fikcyjnej spółki. Ale wypłata z naszych pieniędzy prawdziwa

z_arki
    Ocena: 7 (glosow:7)
2020-10-23 09:54:37
No i takie uszkodzone istoty powinny po urodzeniu być zanoszone do najbliższego proboszcza, niech się opiekuje skoro tego chcieli.

akuszer
    Ocena: 1 (glosow:5)
2020-10-23 09:48:05
Gdynia powinna się wstydzić za Horałę

elpapiotr2
    Ocena: 6 (glosow:8)
2020-10-23 09:46:12
Pan minister, jak większość politykierów PiS, też nie ma mózgu. Ale ma jęzor do czyszczenia rowu kaczorowi!

akuszer
    Ocena: 4 (glosow:4)
2020-10-23 08:52:51
takim płodem był ten typ

Ejkum-Kejkum
    Ocena: 12 (glosow:14)
2020-10-23 08:50:25
A jak myślicie, ile płodów z defektami jest obecnie w pisie?...

Fixumdyrdum
    Ocena: 4 (glosow:4)
2020-10-23 08:55:33
Ja bym zapytał ile nie jest z defektammi.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Lewacka nEuropa
  •  Po kolędzie
  •  Super popieram i reszta gmin powinna zrobić to samo
  •  Jak to narodowo
Koleś na Brudstocku tarza się w śmieciach, na które wszyscy leją.
główna
torna  18-08-08, 13:05 Zgłoś
+ 42 -
Dodano: 2018-08-08, 13:05:05   przez: torna
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 42Skomentuj (56) | Zgłoś nadużycie
8
share Udostępnij inaczej

kawusia facebook hopaj stars

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.