lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 17.08.2011, 10:22:11   przez: powero
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 646  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(101)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Swingers
2011-08-22 12:17:45
Ocena: 5(glosow:5)-+
on sobie botox wstrzykuje

umyjmydlo
2019-10-24 19:47:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ten wons nie jednom pipom trzons

dupa1314
2011-10-30 09:19:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
olek ty pało

arbuzik15
2011-09-28 18:01:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
A jaką dżunglę ma pod pachą

artimorfront
2011-09-11 20:17:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
znam go to koleś z tego filmu my dzieci z dworca zoo to detlef

ewaole91
2011-09-08 22:55:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie ma to jak udawanie wstrzykiwania syntholu HARDKOROWY KOKSU

rudi-fb
2011-09-08 21:27:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ta! Zabłysnął jak chrząstka w salcesonie ;/

morales92
2011-09-06 21:24:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
hardcorowy koks. haha ale popa :)

Dario1918
2011-09-01 09:03:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
koksuje się:D:D:D

krzychuuu122
2011-08-30 21:43:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
na ch*j mu pusta strzykawka??

damiangocyla
2011-08-28 13:00:31
Ocena: 1(glosow:1)-+
a ten wąs nie jednym chu*** trząs :D

Ruszi89
2011-08-28 12:56:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
Może tam sterydy były^^

KeroK111
2011-08-28 12:55:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wąsik prawiczka, meszek pod nosem :D A powiedzcie mi o co mu chodzi z ta pusta strzykawką ?

jagger88
2011-08-25 19:43:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
Chociaż mógł do niej wody trochę wlać...:P

abraxus
2011-08-24 22:42:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
"don wonso"

bartoz94
2011-08-24 22:33:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
Bardzo Fajne zdjęcie ... ;) Ale co on chciał sobie wstrzyknąć , powietrze ? :D

karniak91
2011-10-31 16:55:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
powietrze w zyle = zgon kiedy dojdzie do serca

Kubek331
2011-08-24 21:00:12
Ocena: -1(glosow:5)-+
Mógłby pachy ogolić...

lock80
2011-08-24 18:54:29
Ocena: 1(glosow:1)-+
Szczura pod nosem trzeba pogratulować :)

TheStokrotka84
2011-08-24 18:10:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
jakiego wąsa hi hi

sadzonyony
2011-08-24 01:51:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
Żeby mu wonsy szybciej wyrośli

Czarna_Raca
2011-08-28 12:57:47
Ocena: 0(glosow:2)-+
gratuluje poprawnej polszczyzny... szkola sie zaczyna, nadrob zaleglosci prosze!!

myszenia
2011-08-24 01:47:19
Ocena: 1(glosow:1)-+
Hhaha ale dziewiczy wąs ;p za mocne padam ze śmiechu jak widzę taki wąsik :D

Rachel92
2011-08-24 00:33:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
i włosy pod pachą ?

VooDoo
2011-08-23 21:47:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
jego wyraz twarzy wskazuję właśnie na to jak bvy sobie coś bombnął w żyle ;p

madz_iara
2011-08-28 13:11:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
nieee :D on jest po prostu zaje*istym aktorem :D:D

pannaY
2011-08-23 17:35:13
Ocena: -1(glosow:1)-+
przeraziło mnie to zdjęcie...

meriangela
2011-08-23 13:30:09
Ocena: -2(glosow:4)-+
oo tak....zabłysnął jak chrząstka w salcesonie........;)

IHateBitch
2011-08-23 12:17:33
Ocena: -1(glosow:3)-+
Chcial sie pochwalic ze byl na szczepionce .

Moniczqaaaa
2011-08-23 11:21:20
Ocena: -1(glosow:1)-+
Niech najpierqw zgoli dziewicze wąsiki, a potem 'szpanuje' strzykawką.

anekka120120
2011-08-23 09:35:40
Ocena: -2(glosow:2)-+
Strzykawka nawet nie do tyka jego ramienia

bananowaty
2011-08-23 01:02:39
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jak każdy idota i ten zabłysnął na wiocha ;]

windcloud
2011-08-22 23:48:47
Ocena: 0(glosow:4)-+
Szkoda tylko, że strzykawka jest pusta

mlody1224
2011-08-22 23:10:04
Ocena: 1(glosow:3)-+
hahaha ale ma włochy pod pachą

klaudynkaa89
2011-08-22 22:50:46
Ocena: 2(glosow:6)-+
pewnie botoks sobie wbija na porost włóczykija :D

SweetHamster
2011-08-22 22:45:29
Ocena: -1(glosow:1)-+
Hahahaha , Ale ma penera !

silverstar2007
2011-08-22 22:26:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
w dupe se wbij!!

Wojtas81
2011-08-22 22:15:22
Ocena: 0(glosow:4)-+
próbujący koksować Adam Małysz

ihimlen
2011-08-22 21:59:49
Ocena: 1(glosow:3)-+
Za pomocą tego eliksiru w strzykawie Gollum stanie sie Aaragornem

Basileus_Jebaka
2011-08-22 21:42:40
Ocena: -7(glosow:9)-+
Ukułbym go, ale peniskiem. W dupę.

windcloud
2011-08-22 23:49:41
Ocena: 2(glosow:2)-+
Raczej negatywnie. Dowartościowujesz się takimi tekstami czy co?

aapaulinaa
2011-08-22 21:13:40
Ocena: 0(glosow:2)-+
pusta strzykawka ale ciii.. nikt nie widzi :D

Yankee
2011-08-22 21:14:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
Pobieranko krwi ; )

BiskupPro
2011-08-22 21:08:48
Ocena: -3(glosow:3)-+
Wygląda jakby dawał po kablach.

Betka96
2011-08-22 21:02:59
Ocena: -1(glosow:1)-+
a widać jak ciul że ta strzykawka jest pusta ha ha ha XD:D

stanislaw666
2011-08-22 21:02:44
Ocena: -2(glosow:2)-+
Fredy Mercury zmartwychwstał

marta8c
2011-08-22 20:53:12
Ocena: -2(glosow:2)-+
Wstrzyknął sobie botox w ... hmmm...jak myślicie w co?? :D hihih...

artur9822
2011-08-22 20:41:23
Ocena: -1(glosow:3)-+
hah spójrzcie że ta strzykawka jest pusta xD

BezKituu
2011-08-22 20:25:09
Ocena: 2(glosow:2)-+
hahaha "olek" widzę ,że sławny jesteś :D może jakiś autograf ??? lepiej usuń resztę zdjęć z nk bo zaraz będziesz mieć swój album na "wiocha" i oczywiście nieśmiertelną sławę :D jak ty z domu wyjdziesz ?? będziesz "rozchwytywany " :D

Mortis23
2011-08-22 20:13:18
Ocena: -1(glosow:3)-+
Pusta strzykawka, hmm... Może krew chce sobie pobrać :)

Shwejk
2011-08-22 20:02:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
Toż to Marian Koniuszko!

KONSERWANT
2011-08-22 19:58:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kolejny buraczany bezmózg. Aż strach się bać !

drLOUBITCH
2011-08-22 19:51:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
A strzykawka oczywiście pusta.

Sanderson
2011-08-22 19:26:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
Proponowany podpis: Nowy trend na wąsa, pustą strzykawkę i włochy pod pachami?

kimbo69
2011-08-22 19:15:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

pawel99
2011-08-22 18:55:00
Ocena: 1(glosow:1)-+
przed pójściem szczepienia prosiaków xD hahhaha

kirer2
2011-08-22 18:36:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
może młody po kablach wali...

rkeuro
2011-08-22 18:21:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
Widać po oczach że już po , strzykawa pusta i w dzień pali światło.

longcock
2011-08-22 18:08:03
Ocena: 1(glosow:1)-+
ciezkie jest zycie artysty disco-polo, imprezy, dziwki , narkotyki

karej_z_dzekiem
2011-08-22 17:40:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
to nie dragi!! to botoks - czy jak to się tam nazywa - ten taki co się wstrzykuje żeby zapchac gruczoły potowe żeby się nie pocił XDDD

longcock
2011-08-22 18:09:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
botoks to sobie twoja mama wstrzykiwala w ciazy , dlatego jestes takim debilem

Mateusz2037
2011-08-22 16:59:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
I brudnymi pazurami...

mdfka
2011-08-22 16:16:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
HAHAHAHHAHAHAHHAHHAHA OMG BUAHAHHAA

damianppc
2011-08-22 15:47:33
Ocena: 2(glosow:2)-+
hera nie wybiera

fajoowo
2011-08-22 15:42:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
jaki koleś czym on tu chciał zabłysnąć - pustą strzykawką i wąsem .mwłahahahaha

rejczi85
2011-08-22 14:38:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kakamt
2011-08-22 14:09:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
pusta strzykawka i trzyma 3 cm ad ramienia zal

neo86
2011-08-22 15:52:00
Ocena: 1(glosow:1)-+
dokładnie ! Widać , że to jakiś ściemniacz ....

cannabiscup
2011-08-22 14:07:26
Ocena: 3(glosow:3)-+
ogól se ten mech pajacu

OooJapierdoleooO
2011-08-22 14:04:54
Ocena: 3(glosow:5)-+
Nienawidze chłopaków którzy mają wąsy. Porażka

AnonimowyPremier
2011-08-22 14:28:55
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

OooJapierdoleooO
2011-08-22 22:18:49
Ocena: 0(glosow:2)-+
No ba ;>

Martinos
2011-08-22 13:50:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
strzały bierze, patrzcie jak go wywaliło, cóż za masa, czysty mięsień ;]

Adriana88
2011-08-22 13:20:27
Ocena: 1(glosow:1)-+
:D pusta strzykawka :D a śladu nie ma :D:D:D hahahahahahahahha

slonce11
2011-08-22 13:18:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
ohydne włosy pod pachamiiiii

anka_zaciesz1
2011-08-22 13:17:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
haha Powero znasz tego kolesia? bo ja tak.;D;/ Paweł na wiocha.. o jEee.;P

malutkakasia
2011-08-22 13:02:53
Ocena: -2(glosow:2)-+
nie wiem co chcial przez tä fotke pokazac? debilizm?

migotka17
2011-08-22 12:56:22
Ocena: -1(glosow:1)-+
haha a poco mu ta pusta strzykawka ; dd . no no widać ze ma kompleksy ; d wąsik mega ! ; d czyżby taka moda?

radixal
2011-08-22 12:52:30
Ocena: 2(glosow:2)-+
omg co za ziomek ale tak najbardzie mnie rozwalil ten wasik malysza xD

adzio3004
2011-08-22 12:50:30
Ocena: -1(glosow:1)-+
Omka Pompka... Igła Piątka... ;] Ale Kolo :D:D

prowaldemar
2011-08-22 12:49:59
Ocena: -1(glosow:1)-+
Strzykawka do napełniania tuszu w drukarce.

damian789456
2011-08-22 12:41:35
Ocena: -1(glosow:1)-+
ogól się dziadu

hanys92
2011-08-22 12:41:17
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

sQnis
2011-08-22 12:40:47
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jaka żałoba pod paznokciami ulala

fisiabella
2011-08-22 12:38:01
Ocena: -1(glosow:1)-+
chciał zablysnac ze az zapomnial sie ogolic pod paszka hahhah

sadejester
2011-08-22 12:35:56
Ocena: -2(glosow:2)-+
saur0n100 ???

bandytka
2011-08-22 12:23:54
Ocena: -1(glosow:1)-+
a ja zawsze bede powtarzac " kuj du*p*e bedziesz wielki" moze kolega mysli ze od glukozy tez bedzie duzy:P

DanceOfDeath
2011-08-22 12:20:39
Ocena: -1(glosow:1)-+
no, włosy pod pachą muszą być...

Swingers
2011-08-22 12:17:45
Ocena: 5(glosow:5)-+
on sobie botox wstrzykuje

ilikethis
2011-08-22 12:12:05
Ocena: 0(glosow:4)-+
Nawet nie dotknął igłą skóry, a już go zamroczyło :)

p09876
2011-08-22 12:07:50
Ocena: -2(glosow:2)-+
A co tam ! wstrzyknę se powietrze ze strzykawki ;d

nissja123
2011-08-17 23:00:15
Ocena: 0(glosow:4)-+
i ten wzrok narkomana.

duszek_vw
2011-08-17 19:39:51
Ocena: -2(glosow:2)-+
Gdzie niby ten strzał!? w pache?!!:P

psulina
2011-08-17 13:47:56
Ocena: -2(glosow:4)-+
Żałosne

Dexter100
2011-08-17 13:12:52
Ocena: 0(glosow:4)-+
tusz do drukarki sobie uzupełnia :)

Rafix111
2011-08-17 12:33:08
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

gutek24
2011-08-17 11:46:44
Ocena: -2(glosow:4)-+
fajne włosy pod pacha . :)

bazylrs
2011-08-17 10:52:39
Ocena: -1(glosow:7)-+
wypadało by zeby cos było wewnatrz tej strzykawki :)

JointJuice
2011-08-17 10:45:04
Ocena: 3(glosow:9)-+
jaki disko polo wąs :D

A123456
2011-08-17 10:38:44
Ocena: 0(glosow:6)-+
mógł ją napełnić:)

endriu990
2011-08-17 19:28:42
Ocena: -1(glosow:3)-+
...cyjankiem

fuckitfuckit
2011-08-23 02:21:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
oj tam oj tam. czepiacie sie. podobno kobiety lubia zarosnietych facetow ktorzy sa troche nieokrzesani troche niegrzeczni zadziorni. on o tym przeczytal w internecie i sprobowal to opatentowac na facebooku a to ze wyszlo jak wyszlo to juz inna sprawa
Kompletnie pijany kierowca Alfy Romeo został zatrzymany przez policjantów.
główna
Dodano: 23.07.2018, 16:36:10   przez: monciaak
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 131Skomentuj (54) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0