Zaloguj przez FBZaloguj się  lub  Nowe konto
toggle menu
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
thomaass  20-11-01, 19:58 Zgłoś
+ 98 -
Dodano: 2020-11-01, 19:58:32   przez: thomaass
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 98  Zgłoś nadużycie
25
share Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(33)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
QUTAPHONE
    Ocena: 5 (glosow:7)
2020-11-04 10:36:24
Hooj tam, najważniejsze, że 500 puls przelali w tym miesiącu nie?

Greczynka111
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-11-04 22:13:25
komentarz usunięty przez moderatora

wielkiro1
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-11-04 16:45:20
Tak ale jak rząd zaoferuje odkup kwiatów to pierwsza poleci łajza bez krzty honoru? Powinien dostać potęzżego kopa w dupę.

rogslaw
    Ocena: -2 (glosow:2)
2020-11-04 13:03:17
Wszyscy co się podniecają tymi gwiazdkami ***** *** powinni DEMONSTRACYJNIE oddać kasę z tarcz covidowych, zapłacić ZUS za zwolnione 3m-c, oddać 5tyś pożyczki bezzwrotnej, oddać kasę PFR. Oddać kasę z 500+ i 300+ i nie pobierać więcej, zabrać rodzicom i dziadkom ich 13 emerytury i na Owsiaka dać! Przecież chyba wiecie PEŁOMATOŁY że jakby Wasi rządzili to tego by NIE BYŁO. TO JEST OCZYWISTE! Ale za to moglibyście legalnie zabijać własne dzieci bo to dla Was jest najważniejsze.

suchy61
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-11-04 16:45:19
I jest rogoslaw kur.. wioskowa. Nawet twój rezydent mówi płody a ty dalej zabijanie dzieci. Czyżbyś twierdził że duda kłamie? A może jest dzbanem takim jak ty? I dalej twierdzisz że wszyscy głosują na PO bo innych partii nie ma. Oj rogos rogos deklu ile jeszcze kaczor musi nasr.. ci do ryja żebyś przejrzał na oczy?

rogslaw
    Ocena: -2 (glosow:2)
2020-11-04 17:09:12
W nazwaniu dziecka płodem nie ma nic niestosownego. To jakbyś się bulwersował ze ktoś mówi na dziecko świeżo narodzone noworodek! No weź się w garść MATOLE! Powiem Ci więcej sam używam różnych słów na nazwanie dziecka dzieckiem. Wiem, że tego nie rozumiesz to jeszcze inaczej. Wyobraź sobie że widzisz KRZESŁO przed sobą. Ktoś inny wchodzi i mówi co to za MEBEL. Pamiętaj MATOLE, ta sama rzecz może być różnie nazywana co NIE ZNACZY że meblem nie może być krzesło. Może być! Naprawdę.

suchy61
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-11-04 18:14:02
rogoslaw czyli sam przyznajesz że w brzuchu kobiety do czasu porodu jest płód? Bo Duda tak stwierdził. Po narodzinach jest dziecko w brzuchu jest płód. Twój prezydent kaczorek będzie nie zadowolony. Twoja yntelygencja płynie z każdego twojego zdania. Normalnie mistrz samozaorania😂 A tak twoim językiem bo nie zrozumiałeś co napisałem (za skomplikowane słowa) jesteś mistrzem w byciu wioskowym idio..

rogslaw
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-11-04 18:29:00
Suchy-podstawy biologii Ci przedstawię:jeżeli plemnik(nie człowiek)"spotka się"z komórką jajową(nie człowiek) i dojdzie do zapłodnienia to mamy POCZĄTEK NOWEGO ŻYCIA-START CZŁOWIEKA NA TYM ŚWIECIE.Dalej możemy życie człowieka podzielić mniej więcej na takie etapy(przykładowo):zygota-zarodek-płód-noworodek-małe dziecko-główniak-junior-dorosły-senior-META ŻYCIA!Wszystkie te nazwy od zapłodnienia to śmierci to są nazwy odnoszące się do człowieka.Jeżeli dojdzie do zapłodnienia to życie samo już biegnie(no chyba że je zabijesz).Dziecko to zarówno płód jak i dorosły człowiek dla swojej matki.MATOŁ!

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-11-04 18:47:06
komentarz usunięty przez użytkownika

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-11-04 18:48:33
rogoslaw ty się sam pogrążasz 😂 Jeżeli już powołujesz się na biologię to byś wiedział że jak to napisałeś zygota-zarodek-płód to nie jest człowiek według biologi na którą się powołałeś bo człowiek jest dopiero po narodzinach. Tylko według was fanatyków religijnych jest inaczej według biologi nie. A skąd ty wiesz kim jest płód dla matki? Od godek? A może od księdza? Dzban 😂

rogslaw
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-11-04 19:02:46
Suchy.MATOŁ JESTEŚ.Jeżeli uważasz,że płód jest jakimś bytem niezidentyfikowanym(bo życie zaczyna się dopiero po urodzeniu).CZŁOWIEK TO COŚ WIĘCEJ NIŻ SKÓRA I KOŚCI!Nie możemy stawać się ludźmi tylko dlatego że przeszliśmy przez drogi rodne!I nie ma co do tego mieszać religii.Lekarze już od dawna operują dzieci w fazie płodowej np z rozszczepem kręgosłupa.Dawniej poprzez zabieg rozcięcia i wysunięcia płodu/dziecka!Co więcej np nie zabija się ZARODKÓW!!! ZARODKÓW!, które nie zostały wykorzystane podczas zapłodnienia in-vitro.Bo uważamy że nieetyczne jest zabijanie nawet zarodków!MATOŁ!

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-11-04 19:25:12
Rogoslaw tak w 12 tygodniu ciąży operuje się płody 😂 no co za młot 😂 w jednym komentarzu powołujesz się na biologię a w drugim jej zaprzeczasz no co za młot pneumatyczny z ciebie 😂 a jak płód będzie bez głowy to w brzuchu u kobiety się głowę przyszyje i urodzi się zdrowe dziecko? Wy fanatycy macie naprawdę dynki zryte. No co za młot udarowy z ciebie.

rogslaw
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-11-04 19:33:38
No suchy. Jeszcze w 12tyg. nie! Medycyna jak wiadomo nie jest doskonała i wile jeszcze nie potrafimy. Ale kto wie co ludzkość będzie potrafiła za 1000lat. Ale żebyś wiedział MATOLE płód jest to okres życia człowieka od zarodka (ok 11tydzień) do narodzin czyli 9m-c. Tak MATOLE. Operuje się płody nieco starsze niż 12tyg. ale nie dlatego że wcześniej życia NIE MA i nie ma KOGO OPEROWAĆ!. To jest tylko kwestia poziomu naszej wiedzy, technologii i umiejętności! Tutaj nie ma granicy! Radził bym patrzeć z pokorą na możliwości medycyny bo to się kiedyś wydawało niemożliwe teraz jest STANDARDEM!

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-11-04 19:45:43
rogos ale co mnie interesuje co będzie za 10000 lat? My żyjemy teraz a teraz takiej możliwości nie ma i nie będzie. Ale ja wiem czym jest płód mi tego tłumaczyć nie musisz. Widzisz więc skoro jak potwierdziłeś do 12 tyg nie można operować to taki płód może nie przeżyć i dlatego są aborcje. Aborcji nie dokonuje się w okresie kiedy już można taki płód operować no chyba że matka może nie przeżyć albo płód już jest martwy. Ale taki fanatyk rogos tego nie ogarnia. Pozatym że płód to nie człowiek ale to już za skomplikowane dla rogosiowego młotka

rogslaw
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-11-04 20:33:39
Wiem że cię nie interesują takie rzeczy bo jesteś baaardzo ograniczony.Jakby Jobs był taki jak ty to by nie ukradł pomysł na smartfona i czytałbyś na sedesie skąd proszku do prania.A wracając do tematu.Świetne podejście.Skoro nie potrafimy zoperować/wyleczyć to ZABIJMY.ŚWIETNIE.Proponuję tak samo postępować z chorymi na nieoperacyjnego raka.Skoro nie operuje się to pozwólmy zabić!A co do stwierdzenia że NIGDY NIE BEDZIEMY to wynika to z tego że patrzysz przez własny pryzmat.Skoro od przedszkolaka NIC się nie rozwinaleś to znaczy że ludzkość się nie rozwija.Ale to nie prawda. Człowiek nie ma ża

rogslaw
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-11-04 20:36:36
żadnych granic.Jeszcze 1000lat temu takie rzeczy jak loty w kosmos, samochody czy przeszczepy narządów nie były w zasięgu niczyjej wyobraźni. Ludzkość się rozwija. To tylko Ty stoisz w miejscu.

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-11-04 20:43:40
rogoslaw zacznijmy od tego że Jobs ukradł ale pomysł na system operacyjny czy myszkę nie na smartfona. Jeżeli porównujesz człowieka do płodu bez głowy albo z mózgiem na wierzchu czy bez czaszki to brawo ty. Ty ze swoim zacofaniem i fanatyzmem cofasz siebie do jaskiniowców w sumie kler dąży do tego bo takimi jak ty łatwiej sterować.

rogslaw
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-11-04 20:53:35
Nie wiesz wszystkiego. Na smartfona jest BAAAARDZO DUŻA SZANSA że też ukradł ponieważ prototyp dotykowego telefonu poznam podczas prezentacji w Europie na kilka lat przed jego smartfonem. Więc jest duże prawdopodobieństwo że NIE BYŁ TYM PIERWSZYM. Co generalnie nie umniejsza jego geniuszowi! Jakby wyznacznikiem kto jest człowiekiem było posiadanie głowy czy mózgu to sorry ale NIE ZAŁAPAŁBYŚ SIĘ na tą definicję. Więc przestań z takimi dziecinnymi porównaniami! Widzisz ludzkość na całym świecie zastanawia się co zrobić z zarodkami nie wykorzystanymi w invitro bo z jednej strony wiedzą że to czło

rogslaw
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-11-04 20:57:36
człowiek i nie ludzkie jest zutylizowanie a z drugiej...ludzkość chce mieć dzieci a nie zawsze naturalnie może. Powinni ciebie posłuchać że człowiek dopiero jest po narodzinach więc do klopa z zarodkami!!! Po dziejowym problemie. MASAKRA! A jeżeli ty się uważasz "nowoczesnego" to ja wolę być "zacofanym jaskiniowcem"

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-11-04 21:04:45
rogoslaw były wcześniej sprzęty z ekranami dotykowymi np pierwsze tablety początek lat 90 ale wszystkie potrzebowały rysik do obsługi Jobs zrobił coś więcej zastępując rysik palcem i od tego się era smartfonów zaczęła. Jestem z wykształcenia informatykiem więc co nieco wiem o IT ;) W invitro używa się zdrowe zarodki nie uszkodzone więc nie porównuj tego bo to są dwie różne sprawy. Ja całym sercem popieram invitro jak i aborcję ale tak jak było wcześniej w Polsce na takich samych warunkach i zdania nie zmienię.

rogslaw
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-11-04 21:38:01
To że możesz być informatykiem NIE znaczy że wiesz kto co komu ukradł. Bo to kwestia już bardziej kryminalna czy z wiedzy powszechnej. Po drugie poszukaj sobie w Googlach. Jest też nawet film dokumentalny o tym. Po 3 to nie tylko była kwestia rysika ale także rezygnacji z klawiatury a najbardziej z oprogramowania ios i ikon. Zupełnie inne (prawfopodobklnie) skradzione podejście do smart fonów. Ten pierwowzór też miał podobne ikony. Ja widzę twój podział zdrowy zarodek i uszkodzony. Zdrowy człowiek i chory. Jak człowiek chory i uszkodzony to zabić. Eugenika lepsza niż u Pana z wąsikiem kwadrato

rogslaw
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-11-04 21:44:20
A i jeszcze jedno na zakończenie. Może uświadomisz sobie wreszcie jakim MATOŁEM jesteś. Do invitro wybiera się najlepsze zarodki. Inne także te gorsze /uszkodzone zostają. I pomyś że ciągle ludzkość nie chce w przeciwieństwie do ciebie ich do klopa wrzucić. I jeszcze jedna ciekawostka o której niewiedzisłeś. Niewykorzystane zarodki można ADOPTOWAĆ. Czyli inna para jeżeli nie może mieć swoich adoptuje czyjeś. A nawet dąży się do tego aby tak je wykorzystywać! Tak wiem wiem to jacyś jaskiniowcy są bo CZŁOWIEKIEM STAJEMY SIĘ PO URODZENIU I KROPKA. KONIEC

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-11-04 21:55:51
Czytałem biografię Jobsa nie potrzebuję google. Jobs ukradł firmie Xerox myszkę i graficzny system operacyjny a później to samo zrobił Gates i buchnął Jobsowi dlatego przez wiele lat się nie lubili ale takie były czasy że kasy każdemu kradł w tej branży to było normalne. Pierwsze tablety działały z systemem dos a później windows 3.11. Sam system IOS był jako tako pierwszy bo androida jeszcze nie było a windows na telefonach to wyglądał zupełnie inaczej. Może ty do kubka wyrzucasz ale nie wmawiaj tego komuś. Twoje brednie i urojenia chorej głowy to twój problem nie mów za większość świata a wię

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-11-04 21:58:56
Ludzie na świecie chcą aborcji i są za nią tak samo ludzie w Polsce czego przykład masz obecnie jak poparcie dla karakana za to spadło bo nawet kobiety popierające PiS są za tym co było. Ale oczywiście ty wszechwiedzący wiesz lepiej co kobiety i mężczyźni na całym świecie myślą i że myślą tak jak ty czy chora godek. Prawda jest inna dlatego na świecie nie ma zakazu i w Polsce też nie będzie.

rogslaw
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-11-04 22:19:47
To prawda że dużo ludzie chcą aborcji. Część z nich tak jak ty (chyba nie taka duża część) z GŁUPOTY. Bo jak słyszą płód to nie wnikają i wydaje im się że to jakiś kosmiczny byt. To się zmienia wraz z rozwojem technologii bo nawet najgłupsi przedstawiciele w usg 3d widzą dziecko. Czyli mają namacalny obraz. Większość jest za zabijaniem z egoizmu. Bo każdy chce mieć zdrowe, piękne i mądre dziecko...albo wygodne życie bo60m2 na 2 dzieci to za mało. Twierdzenie że jak się przeczytało biografię to się wszystko wie jest tak głupie jak ty. Żadna książka film czy cokolwiek nie odda pełni wiedzy. Ciąg

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-11-04 22:46:26
Rogoslaw zacząłeś tą dyskusję od powołania się na biologię więc ci odpowiedziałem według biologi to jest płód według religii dziecko. Dla mnie to jest płód. Dziecko jest po urodzeniu proste jak drut. Nie mieszaj religii do nauki bo to dwie różne sprawy. Ja nie chodzę do kościoła bo mam swoje powody co nie zmienia faktu że wierzę w Boga ale Boga ma się w sercu nie w kościele. Dlatego też nie mieszajmy Religi i Boga do nauki

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-11-04 22:49:21
I oczywiście ty tą pełnię wiedzy posiadasz i wiesz wszystko i wszystko widziałeś. Pierwszy system graficzny można było już znaleźć min na commodore 64 czyli dużo wcześniej przed mac os czy windows ale ty o wszechwiedzący nie wiesz pewnie co to commodore 64 że już nie wspomnę o ZX spectrum czy Atari i o węgiel do niego potrzebny.

rogslaw
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-11-04 23:00:51
Ty jednak MATOŁEM pozostaniesz.Ale Ty jesteś głąb.To czy jesteśmy ludźmi to matole nie jest sprawa ani wiary ani religii.To czy ktoś kogoś może zabić to też nie jest sprawa WIARY.To że PŁÓD to człowiek w określonej fazie życia to WSZYSCY wiedzą.Wiedzą nie wierzą (wszyscy oprócz ciebie).MASAKRA.Nie miałeś już co napisać to ni zgruszki ni z pietruszki o Bogu i wierze.Po co?Zabijanie to kwestia człowieczeństwa a nie wiary w tego czy innego Boga!Ja np nie popieram zabijania ani zdrowych ani chorych,ani morderców. Jedynie widzę usprawiedliwienie w obronie koniecznej i na wojnie!A ty niestety nie ma

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-11-04 23:14:40
rogoslaw i widzisz sam sobie przeczysz. Otwórz pierwszą lepszą książkę od biologii i co tam pisze? Że do czasu narodzin mamy płód po narodzinach mamy człowieka. Według nauki mamy płód według religii i was fanatyków mamy człowieka. To wy sobie wymyśliliście że to jest człowiek więc wy wmieszaliście w to religię nie ja tylko ty, godek, klechy i inni fanatycy. Jesteś tak zaślepiony że nie widzisz faktów a faktem naukowym nie religijnym jest że do narodzin mamy płód. Sam robisz z siebie debila.

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-11-04 23:17:19
I raz jeszcze powtórzę nikt dzbanie nikogo nie zabija to twoje urojenia powinieneś się leczyć psychiatrycznie bo jak nie widzisz wszędzie jak ty to mówisz pełowców to TVN albo zabijanie dzieci. Kto zabija te dzieci ja się pytam? Deklu lecz się może jest jeszcze szansa żebyś był normalny w co wątpię ale nie poddawaj się.

Edek_Kotek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2020-11-04 12:30:43
Świetny pomysł, chętnie wykupie wszystkie chryzantemy od tego sprzedawcy ;-)

grochodrzew
    Ocena: 1 (glosow:9)
2020-11-04 10:07:17
Dali kasę hienom cmentarnym i jeszcze im mało. Handel to ryzyko, zaryzykowałeś i przegrałeś. Jak kurs franka?

QUTAPHONE
    Ocena: 5 (glosow:7)
2020-11-04 10:36:24
Hooj tam, najważniejsze, że 500 puls przelali w tym miesiącu nie?

QUTAPHONE
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-11-04 10:36:24
komentarz usunięty przez użytkownika
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  *** ***
  •  Cukierek albo psikus!
  •  Kreatywnosc nie zna granic!
  •  To już wiemy dlaczego tak chętnie roznosi zakupy
"Jeśli nie mieliście z kumplami takiego tripa, to nie znacie życia".
główna
adi122002  18-08-04, 18:29 Zgłoś
+ 99 -
Dodano: 2018-08-04, 18:29:13   przez: adi122002
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 99Skomentuj (16) | Zgłoś nadużycie
15
share Udostępnij inaczej

kawusia facebook hopaj stars

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.