Zaloguj przez FBZaloguj się  lub  Nowe konto
toggle menu
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
AQQQ62  20-11-21, 14:14 Zgłoś
+ 279 -
Dodano: 2020-11-21, 14:14:04   przez: AQQQ62
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 279  Zgłoś nadużycie
89
share Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(87)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
martin987
    Ocena: 12 (glosow:30)
2020-11-21 18:58:02
marion26a gdzies ty widzial/a w Polsce homo z genitaliami na wierzchu??? Na paradzie rownosci, i to w Berlinie-raz w roku, a nawet jesli w Polsce to nikt cie nie zmusza w niej uczestniczyc. Nikt na codzien tak nie chodzi wiec nie pierd..l

krzak164
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-11-26 12:46:38
Żyj swoim życiem. Pod warunkiem, że mamusia ciebie nie wyskrobie

b0bik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-11-24 20:45:57
Nie podoba mi się to sformułowanie z wiarą. Może lepiej "Jestes wierzący to sobie bądź". Nie można nikogo nawracać na siłę.

b0bik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-11-24 20:42:12
komentarz usunięty przez użytkownika

mw71
    Ocena: -3 (glosow:5)
2020-11-24 09:55:28
No popatrz pan... Ale to działać powinno w dwie strony, nie? No tak myślę.

borekpp
    Ocena: -9 (glosow:13)
2020-11-23 14:41:35
Nie chcesz kraść , bić , czy mordować nie rób tego , ale pozwól innym , żyj swoim życiem..

radziu_2
    Ocena: 2 (glosow:2)
2020-11-23 14:35:55
Po co wstawiasz coś co było tydzień temu tylko inną czcionką?

tomic1
    Ocena: -5 (glosow:7)
2020-11-23 13:24:29
Bzdura! Mogę też wymagać, by inni nie kradli, nie oszukiwali, nie zabijali! Nie wystarczy, że tylko ja tego nie robię!

homo_sapiens
    Ocena: 7 (glosow:11)
2020-11-23 14:21:51
Potrafisz wskazać osobę poszkodowaną w wyniku kradzieży, oszustwa czy zabójstwa? No to teraz wskaż mi osobę poszkodowaną w wyniku zapłodnienia in vitro, zawarcia związku partnerskiego czy noszenia "rurek".

dziad5
    Ocena: -3 (glosow:5)
2020-11-23 13:09:38
Przeciez mamy demokrację. W demokracji większość decyduje o mniejszości.

dziad5
    Ocena: -1 (glosow:3)
2020-11-23 12:32:04
komentarz usunięty przez użytkownika

homo_sapiens
    Ocena: 5 (glosow:11)
2020-11-23 12:39:40
Lubisz powtarzać swoje pełne ignorancji komentarze w tym samym wątku? No to, żeby Ci nie umknęła moja wcześniejsza odpowiedź, to też ją tu powtórzę: W demokracji antycznej owszem. Jednym z kluczowych wyznaczników zachodniej współczesnej demokracji jest poszanowanie praw mniejszości. Inaczej to dyktatura większości a nie demokracja we współczesnym rozumieniu.

piter160686
    Ocena: -2 (glosow:16)
2020-11-23 11:46:04
Jesteś przeciwnikiem kościoła?? nie uczęszczaj i nie atakuj. Nie pasuje ci że ktoś chce wychowywać swoje dzieci według tradycji? nie przeklinaj go za to. Nie podobają ci się pomniki w twoim mieście? nie niszcz ich. Chcesz oczyścić świat z chamstwa?? zacznij od siebie.

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:12)
2020-11-23 12:00:47
@piter160686 żeby tego wszystkiego o czym napisałeś nie było najpierw trzeba oczyścić świat z fanatyków religijnych wtedy świat będzie spokojny. Najwięcej przeklinają tzw katolicy którzy atakują każdego kto myśli inaczej niż oni tak samo patidioci. Chcesz robić z dziecka pustaka rób ale nie zmuszajcie do tego innych. Najpierw przestańcie wpier..... się w nasze życie a później możecie sobie wierzyć w wasze bajeczki. Proste

aklemas
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-11-23 18:13:07
Suchy, miałeś rację, zwracam honor, chodzi o wybory w USA.

suchy61
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-11-23 18:34:35
@Aklemas a już wyniki potwierdzone? Bo nawet nie czytałem dzisiaj. Zapomniałem nawet o tym ale to że Ty pamiętałeś pokazuje że masz honor i potrafisz się przyznać do tego za to wielki szacun dla Ciebie.

aklemas
    Ocena: 2 (glosow:2)
2020-11-23 19:43:48
Oficjalnych chyba jeszcze nie ma, ale wszystkie znaki na ziemi i niebie wskazują, że miałeś rację, pozdrawiam

Genno_Laskolnyk
    Ocena: 2 (glosow:4)
2020-11-23 20:05:57
Jesteś zwolennikiem kościoła - uczęszczaj do niego i żyj według jego zasad, ale nie narzucaj innym zasad TWOJEGO kościoła.

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-11-23 20:31:53
@Aklemas to było wiadome od początku. Amerykanie się obudzili i Polacy się budzą w końcu ale lepiej później niż wcale. Mi tam ten Biden lata ważne że PiS się osra że Trump nie wygrał 😁 Pozdrawiam

P1Z1
    Ocena: -5 (glosow:13)
2020-11-23 11:28:15
Jeśli robisz to rzeczy to rób tylko nie wyłaź na ulice i niekrzycz że ty to robisz. Nikogo to nie interesuje

PLPsycho
    Ocena: 5 (glosow:11)
2020-11-23 11:41:11
Pijesz do Bożego Ciała i parady katolików?

suchy61
    Ocena: 1 (glosow:9)
2020-11-23 12:03:21
@p1z1 jeżeli chcesz sobie hajlować do wodza rób to w domu, jeżeli chcesz bronić pedofilów won do Watykanu, jeżeli chcesz zabawiać się z kolegami rób to w swoim kartonie na melinie nie na ulicy, jeżeli chcesz wyzywać każdego normalnego człowieka chodź do mnie ja pokażę ci czym jest katolicka tolerancja i zrobię to co wy robicie z kobietami.

P1Z1
    Ocena: -8 (glosow:10)
2020-11-23 12:37:15
Suchy możesz sobie pomarzyć. Te glupie i..ki z lapertowa na czele powinni spałować i zamknąć. Banda wariatów z poparciem 3%

Arakiel666
    Ocena: 4 (glosow:6)
2020-11-23 12:54:09
P1 spałować to Ciebie wielki katoliku z nazwy.

suchy61
    Ocena: 3 (glosow:5)
2020-11-23 13:49:58
@p1z1 głupie i..ki a możesz po polsku a nie po rusku PiSowski podnóżku? 3%? Kto ma te 3% poparcia kur.. ? Konfederacja? Banda wariatów to PiS i takie szma.. jak ty co pokazały ostatnie dni. Ja nie muszę marzyć lepiej ty zacznij marzyć damski bokserze chowający się jak tchórz prezes pod łóżkiem ze strachu przed kobietami.

Genno_Laskolnyk
    Ocena: 4 (glosow:4)
2020-11-23 14:03:21
A dlaczego ja mam akceptować kościelne dzwony, dzwoniące o 6 rano wzywające do modlenia się do semickiego bóstwa?

P1Z1
    Ocena: -7 (glosow:11)
2020-11-23 14:20:56
Dzwony musisz akceptować bo tak jest od 1000 lat. W Polsce według wikipedi jest 91% katolikow wiec musisz wiekszość akceptować bądź zniknąć

homo_sapiens
    Ocena: 3 (glosow:3)
2020-11-23 14:35:39
P1Z1 - palenie "heretyków" na stosach też musiałbym akceptować (gdyby nadal było legalne), bo "tak jest od 1000 lat"? A zjadanie ludzi w kulturach kanibalistycznych też należy akceptować, bo "tak jest od 1000 lat"? Albo, żeby nie wchodzić w makabryczne skrajności, weźmy prawa wyborcze i edukacyjne kobiet, które zostały przez nie wywalczone na początku XX wieku - według ciebie zakazać, bo "tak jest od 1000 lat"?

P1Z1
    Ocena: -1 (glosow:3)
2020-11-23 15:33:05
To jest postęp, wszystko musi sie zmieniać, jesli większość tego wymaga, tak było z prawem wyborczym kobiet czy zakazem palenia na stosie. Teraz nie będziemy palić koścołów bo lampert tak chce.

homo_sapiens
    Ocena: 3 (glosow:3)
2020-11-23 15:51:06
"(...) jesli większość tego wymaga" - naprawdę uważasz, że większość kanibali domagała się zakazu kanibalizmu? A może zostało to im narzucone? Skąd wiesz, jakie było poparcie różnych społeczeństw dla praw kobiet 100 lat temu? Masz na to jakieś dane? Palenia na stosach zaprzestano w czasach, gdy powszechna demokracja jeszcze nie istniała, a decydowały o tym będące u władzy elity. Nawet dziś to nie większość społeczeństwa uchwala prawo, tylko większość posłów i senatorów i nietrudno o przykłady przepisów wprowadzanych wbrew woli większości.

PLPsycho
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-11-23 16:47:30
P1Z1 skoro jest was tak dużo, to czemu samodzielnie nie utrzymujecie swoich kościołów? Dlaczego twój ksiądz ma wypłatę i emeryturę z moich podatków?

P1Z1
    Ocena: -2 (glosow:2)
2020-11-23 16:59:58
Nie wiem o co ci teraz chodzi. W Polsce wiekszosc wybrała takich posłów a nie innych. Jeśli nie będą robić tego co chcieli ich wyborcy to zostaną ukarani w następnych wyborach. Myślę jednak że musiał być duży nacisk społeczny za poparciem kobiet jak i przeciw paleniu na stosie.

P1Z1
    Ocena: -3 (glosow:3)
2020-11-23 17:03:04
Psycho, dlaczego z moich podatków są utrzymywane parki?

PLPsycho
    Ocena: -2 (glosow:2)
2020-11-23 18:02:57
Ale argument z d... Parki przeznaczone są dla wszystkich ludzi, bez względu na wyznanie. A wracając do tematu - skoro jest was tak dużo, to weźcie się w garść i utrzymujcie sami swoich szamanów. Potrzebujecie, żeby jakiś ateista lub agnostyk dostawał po kieszeni? Rozumiem tą katolicką miłość bliźniego, obserwuję ją od lat. Ja wiem dlaczego tak boicie się tego podatku. Przecież on nie będzie wysoki przy tak dużej liczbie wiernych. Ale wiesz, że gdy go wprowadzą (a to jest kwestia czasu) to zostanie was dokładnie 30%, z czego większość po 70 roku życia.

P1Z1
    Ocena: -5 (glosow:5)
2020-11-23 18:23:02
Dlaczego głupi przykład? Kościół tez jest dla każdego. Ja nie chce żeby z moich podatków dopłacać do komunikacji miejskiej. Od 9 lat nie siedziałem w autobusie a ci co chcą jeździć autobusami niech płaca za bilety tyle ile to kosztuje. Podejrzewam ze więcej ludzi chodzi do kościoła niż jeździ komunikacja miejską.

suchy61
    Ocena: -2 (glosow:4)
2020-11-23 18:37:50
@p1z1 też masz porównanie komunikacja miejska którą nie jeździsz bo boisz się wyjść z kartonu, parki do których boisz się pójść bo tam są kobiety porównujesz do kościołów pedofilów. Brawo ty PiSowski dzbanie

P1Z1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-11-23 19:10:01
suchy matołku, szkoda na ciebie czasu. Cieszy mnie tylko twoja wścieklizna i piana na ustach i świadomość że nic nie zmienisz.

suchy61
    Ocena: -3 (glosow:3)
2020-11-23 19:23:26
@p1z1 akurat to ty się wściekasz i pianą z ryja ci kapie na myśl o tym że Trump przegrał, poparcie PiS spada, kobiety się nie poddawają a ty nie długo kasę stracisz 😂 Kundlu 😂

PLPsycho
    Ocena: 0 (glosow:4)
2020-11-23 19:41:38
P1Z1, z całym szacunkiem, ale odleciałeś. Powtórzę - kościół powinni utrzymywać jego wierni, a nie zwalać na całe społeczeństwo tego ropiejącego wrzoda.

dziad5
    Ocena: -5 (glosow:11)
2020-11-23 11:23:08
Przeciez mamy demokrację. W demokracji większość decyduje o mniejszości.

homo_sapiens
    Ocena: 4 (glosow:6)
2020-11-23 12:26:40
W demokracji antycznej owszem. Jednym z kluczowych wyznaczników zachodniej współczesnej demokracji jest poszanowanie praw mniejszości. Inaczej to dyktatura większości a nie demokracja we współczesnym rozumieniu.

momomati321123
    Ocena: -3 (glosow:15)
2020-11-23 11:05:04
Eh bzdurny manifest, to wszystko bylo dozwolone i byl spokoj ale teczowe poeje... Nie potrafily zyc bez indoktrynowania innych wsteczny komunizm zapier... Na teczowych skrzydlach a najgorsze jest to ze robi to gardlami mlodych i naiwnych + w duzej czesci sa to Panie ktore z natury slabiej sobie radza z analitycznym mysleniem a ta osedo wolnosc tylko coraz bardziej je uprzedmiotawia.....

sonq
    Ocena: -5 (glosow:13)
2020-11-23 11:03:04
Lewactwo to chorobą niestety albo akceptujesz to co Ci narzucają a jak nie jesteś zacofany faszystą rasistą homofobem jesteś tępy aaaa i jesteś za kaczorem Rydzykiem i jestem pisiorem?dlaczego bo nie toleruje tego że facet wkłada prącie w kiszkę stolcowa drugiego faceta.?

homo_sapiens
    Ocena: 1 (glosow:7)
2020-11-23 12:24:12
Ponieważ publiczne akty płciowe są zakazane bez względu na to, czy uprawiający je są homo- czy heteroseksualni, pozwolę sobie zapytać, co cię interesuje, co dwie dorosłe osoby wkładają sobie "w kiszkę stolcowa" w prywatnym zaciszu? Pytam, bo mnie by do głowy nie przyszło się tym - jak widać dla ciebie - niezwykle frapującym tematem fascynować.

Arakiel666
    Ocena: 3 (glosow:5)
2020-11-23 12:55:50
sonq a jak wkłada w kobiecą to ok?

fakes
    Ocena: -2 (glosow:10)
2020-11-23 11:02:51
mam rozumieć, że te proste i życiowe hasła nie dotyczą tow.Lempart i jej zwolenników

mgoscins
    Ocena: 2 (glosow:8)
2020-11-23 10:47:55
Nie chodzisz do kościoła, nie niszcz go i nie przeszjadzaj w nabożeństwach.

delik
    Ocena: -4 (glosow:12)
2020-11-23 10:47:30
Jesteś pedałem? Nie informując j o tym na obleśnych paradach.

susza89
    Ocena: -1 (glosow:11)
2020-11-23 10:41:23
Zgadzam się ze wszystkim, ale ludzie co protestowali ostatnie parę razy o łamanie konstytucji to chyba nie powinni? Art. 18. Małżeństwo jako związek kobiety i mężczyzny, rodzina, macierzyństwo i rodzicielstwo znajdują się pod ochroną i opieką Rzeczypospolitej Polskiej.

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-11-23 12:15:59
Dlatego nazwano to "związek partnerski" a nie małżeństwo osób tej samej płci. A poza tym Konstytucję można LEGALNIE zmienić, dysponując odpowiednią większością w Parlamencie. To zupełnie inna procedura niż lanie na Konstytucję ciepłym moczem, kiedy tej większości nie ma, jak robi PiS.

suchy61
    Ocena: 1 (glosow:5)
2020-11-23 13:54:17
@susza89 tak samo jak ochrona pedofilów jest w statusie PiS dlatego tak zaciekle bronicie tej czarnej zarazy

susza89
    Ocena: 1 (glosow:3)
2020-11-23 14:28:09
Ja nie popieram PiSu ani KK, ale 50gr za komentarz się musi zgadzać co? Musisz coś napisać żeby dostać nie? Mama pęka z dumy na pewno

suchy61
    Ocena: -2 (glosow:2)
2020-11-23 19:26:19
@susza89 ale jesteś wyborcą Konfederacji czyli tego samego gów.. co PiS. Moje komentarze są w prezencie dla was prawiczków za darmo zarabiam wystarczająco i nie muszę się sprzedawać tak jak wy

gargus_bez_kota
    Ocena: -1 (glosow:17)
2020-11-23 10:20:53
Jesteś przeciwnikiem kazirodztwa-nie współżyj z siostrą.Nie odpowiada Ci sex z mamusią-nie rób tego.Jesteś przeciwnikiem poligamii-miej jedną żonę(albo wcale).Jesteś dziewczyną i nie widzisz sensu startować w zawodach bo okazało się że rośli koledzy poczuli się kobietami i nie masz z nimi żadnych szans-nie startuj!Nie lubisz oglądać dziecięcej pornografii-nie oglądaj!Masz dziecinny rozumek i musisz wstawiać takie tekściki-wstawiaj.Żyj swoim życiem. Nie cudzym!

Genno_Laskolnyk
    Ocena: -2 (glosow:16)
2020-11-23 10:29:06
Chcesz być idiotą jak gargamel - bądź, ale nie informuj wszystkich o swojej głupocie.

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-11-23 12:07:06
@gargus_bez_kota rogosiu chcesz wchodzić w odbyt prezesowi rób to w domu, chcesz być dymany przez rząd to wypinaj się dalej ale nie zmuszaj do tego innych, chcesz oddać swoje dziecko (jeżeli masz w co wątpię) pedofilom to rób to ale nie zmuszaj do tego normalnych ludzi, chcesz wierzyć w gadające węże i ludziki w chmurkach rób to ale nie zmuszaj do tego normalnych ludzi. Chcesz być PiS matołem bądź ale po cichu w domu,

homo_sapiens
    Ocena: 2 (glosow:4)
2020-11-23 12:10:07
Gargus - ciekawe, czy pisząc to, zdawałeś sobie sprawę z idiotyczności tego porównania. W kwestiach, które wymieniłeś nie trudno wskazać osoby poszkodowane, których prawa chronione są poprzez penalizację wymienionych zachowań. A teraz, skoro jesteś taki bystry, napisz, kto zostaje poszkodowany poprzez in vitro, związki partnerskie, "rurki" czy pornografię.

gargus_bez_kota
    Ocena: -2 (glosow:2)
2020-11-23 12:24:29
@sapiens. Ty mi najpierw powiedz kto jest poszkodowany jak brat z siostrą i mamusią postanowią zupełnie świadomie umilać sobie wspólnie wieczory. W myśl zasady żyj swoim życiem nie cudzym co masz do trojga dorosłych ludzi. To samo w przypadku poligamii. Poproszę o te osoby poszkodowane w powyższych sytuacjach które NIE TRUDNO wskazać! I nie zasłaniaj się obowiązującym prawem bo dla przykładu np homoseksualizm jest penalizowany w 74krajach i terytoriach!

homo_sapiens
    Ocena: 1 (glosow:3)
2020-11-23 12:34:54
@gargus - jeśli nie wiesz, kto jest chroniony zakazem kazirodztwa, to znaczy, że nie jesteś taki bystry za jakiego się uważasz. Po pierwsze chronione jest dziecko lub słabsze (zazwyczaj młodsze) z rodzeństwa przed wykorzystaniem. A nawet jeśli jest to obopólna świadoma zgoda, to dzieci poczęte z kazirodczych związków mają znacznie większą szansę na poważne wady genetyczne jak upośledzenie umysłowe itp. w stosunku do pozostałych dzieci.

suchy61
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-11-23 12:35:51
@gargus_bez_kota rogoslawie PiS matole to tobie przeszkadza że dorosły facet z dorosłą kobietą (nie ważne że to rodzina brat z siostrą jeżeli się dorośli) się bawią a nie przeszkadza ci że pedofile w sutannach dobierają się do dzieci i są uniewinniani. Jaką szma.. trzeba być. A no tak wystarczy być PiS matołem i wszystko jasne

gargus_bez_kota
    Ocena: -3 (glosow:5)
2020-11-23 12:57:40
@sapiens.No daj że spokój.Jeżeli piszesz o ochronie"dziecka"to nie o to chodzi-na to są inne paragrafy.Rozmawiajmy na poziomie albo wcale.Dla ułatwienia zagadnienia to wyobraź sobie ze rodzeństwem są dwaj 30-sto letni bliźniacy jednojajowi.Ciężko powiedzieć kto jest słabszy i kto dzieckiem.Dlaczego oni nie mogą,a inni mogą?A teraz wyobraź sobie że ich matka rodzi kolejne dziecko z jednym z nich a Ci dwaj je adoptują i tworzą szczęśliwą rodzinę jak z obrazka tęczowej zarazy.A dziećmi z wadami to się nie zastawiaj bo na to też masz przecież rozwiązanie-aborcja-zakończenie życia.Kto poszkodowany?

suchy61
    Ocena: -1 (glosow:3)
2020-11-23 13:53:06
@gargus_bez_kota rogosiu szma.. czyżbyś znowu miał focha i nie umiał odpisać? To za to że złapałem cię na kłamstwie i na tym jakim obłudnym i fanatycznym psem jesteś? Znowu ze swoimi chorymi teoriami rodem z tvPiS wyskakujesz? Chronić pedofilów to tylko umiesz. Gdzie ty widziałeś takie sytuacje o których piszesz poza tvPiS?

homo_sapiens
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-11-23 14:11:51
Nie chodzi o ochronę "dziecka". Stosunki seksualne z osobą, która ukończyła 15 lat są legalne (wyjąwszy gwałt, kazirodztwo itp.), więc np. 15-letnia dziewczyna traciłaby ochronę prawną przed wykorzystującym ją ojcem. Natknąłem się kiedyś na wyniki badań, według których w USA co czwarta dziewczyna i co ósmy chłopak są wykorzystywani seksualnie przed osiągnięciem pełnoletności i zazwyczaj sprawcą jest członek rodziny lub znajomy. Bez regulacji prawnych te odsetki byłyby jeszcze wyższe.

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-11-23 14:18:32
Co do "30-letnich bliźniaków jednojajowych" to jeszcze o podobnej sprawie sądowej nie słyszałem. Może dlatego, że nikt przy zdrowych zmysłach nie podałby ich do sądu, nawet gdyby jakimś cudem się z tym nie kryli, a nawet jeśli to pewnie żaden sąd by ich nie skazał? "A dziećmi z wadami to się nie zastawiaj" - nie ja "się zastawiam"; to główny powód zakazu kazirodztwa w różnych kulturach i krajach od wieków.

gargus_bez_kota
    Ocena: -2 (glosow:2)
2020-11-23 14:46:52
@sapiens.Czy ty czytasz czasami to co napiszesz zanim puścisz w eter.Że niby zakaz kazirodztwa jest z powodu ochrony dzieci po 15roku życia ale do 18lat? Serio? Ty tak na poważnie?Albo z większego prawdopodobieństwa urodzenia chorego dziecka? Hehe!Dobre!I kogo obchodzi to ze Ty nie słyszałeś?Na takim poziomie chcesz rozmawiać!Dobrze to jeszcze raz-3 szansa.Napisałeś"nie trudno wskazać osoby poszkodowane".Kto jest poszkodowany w kazirodczym lub poligamicznym związku DOROSŁYCH ludzi zabezp. się antykonc. a w ostat. stosujących aborcję(żeby nie było jak się boisz o zdrowie przyszłych pokoleń)

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-11-23 15:13:33
No to oświeć mnie i napisz, z jakiego powodu zakazy kazirodztwa występują prawie na całym świecie, bez względu na kulturę i religię.

gargus_bez_kota
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-11-23 15:39:38
W dalszym ciągu nie napisałeś kto jest poszkodowanym skoro jak twierdzisz "nie trudno wskazać osoby poszkodowane". Skoro nie trudno więc napisz. I dla Twojej informacji są kraj całkiem nieodległe gdzie kazirodztwo nie jest penalizowane jak: Francja, Hiszpania, Portugalia, Holandia, Belgia czy Szwecja. I co ty na to?

homo_sapiens
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-11-23 16:02:46
"(...) są kraj całkiem nieodległe gdzie kazirodztwo nie jest penalizowane jak: Francja, Hiszpania, Portugalia, Holandia, Belgia czy Szwecja. I co ty na to?" A ja na to, że to KŁAMSTWO, bo w tych krajach nie jest penalizowane kazirodztwo TYLKO wśród osób DOROSŁYCH. Ja Ci już wiele razy odpowiadałem na różne pytania. Teraz Ty mi odpowiedz: z jakiego powodu zakazy kazirodztwa występują prawie na całym świecie, bez względu na kulturę i religię? Wyśmiałeś powody, które podałem, więc chętnie przeczytam, jak jest według Ciebie.

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-11-23 16:09:34
Poczytałem sobie kilka opracowań prawniczych na ten temat i generalnie potwierdzają to, co napisałem. Więc tym bardziej chciałbym poznać, co Ty masz na ten temat do powiedzenia. I żeby było jasne, nie oceniam tu słuszności "ratio legis" czyli powodów, jakie miał ustawodawca wprowadzając takie przepisy. Stwierdzam tylko, co potwierdzają czytane przeze mnie opracowania, że takie powody przyświecały tym przepisom, choć są te powody bardzo kontrowersyjne.

gargus_bez_kota
    Ocena: -3 (glosow:3)
2020-11-23 16:19:04
Niestety nie odpowiedziałeś na pytanie które osoby są poszkodowane pomimo że twierdzisz że "nie trudno jest je wskazać".Wskaż więc i uzasadnij i możemy przejść dalej.Nie wiem o co ci chodzi z tym kłamstwem i "TYLKO wśród osób DOROSŁYCH" ponieważ rozmawiamy w kontekście motta "żyj swoim życiem" więc samo to rozumie się że chodzi o ludzi dorosłych.Wiec po raz kolejny napiszę Ci że jak chcesz rozmawiać to wskocz na wyższy poziom. Pamiętam jak czepiałeś się że nie dałem Ci pełnej definicji "demokracji" tylko ta główną, zasadniczą część. To było żałosne!. Nie idź tą drogą więcej.

homo_sapiens
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-11-23 16:50:53
"Pamiętam jak czepiałeś się że nie dałem Ci pełnej definicji 'demokracji'(...) To było żałosne!" Też tak uważałem, gdy jako małolat próbowałem rozmawiać na poważne tematy z dorosłymi. Dopiero na studiach zrozumiałem i doceniłem, jak ważne jest precyzyjne wypowiadanie się i definiowanie dyskutowanych pojęć. A zatem - DOROŚNIJ! Co do wskazywania, już to zrobiłem. Możesz oczywiście czepiać się szczególnych przypadków i twierdzić, że jak okradnie się dom zmarłego, który nie pozostawił żadnych spadkobierców, to nie ma osoby poszkodowanej, więc kradzieże nikomu nie szkodzą.

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-11-23 16:57:08
Wyszukałeś sobie specyficzny przypadek kazirodztwa i na tej podstawie próbujesz przepchnąć tezę, że kazirodztwo jako takie nie wiąże się z żadnymi poszkodowanymi. Ja nigdzie nie pisałem, że polskie prawo w tym zakresie jest idealne, że nie należy wykluczyć pewnych przypadków. Do każdego przepisu prawa można się tak czepiać i znajdować szczególne okoliczności, których ustawodawca nie przewidział, albo zignorował. I co ma niby z tego wynikać? Że prawo jest zbędne? Niestety nie odpowiedziałeś na pytanie: z jakiego powodu zakazy kazirodztwa występują prawie na całym świecie (...).

gargus_bez_kota
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-11-23 17:10:51
Czyli kończymy temat.Nie wskazałeś poszkodowanych ale za to musiałeś się pochwalić i dowartościować.Na koniec Ci powiem że Twoje zdanie o"kradzieży spadku"też jest nieprawdziwe bo zawsze jest spadkobierca.Tak tak,zawsze!.Widzisz-wykształ. to jedno ale...A żebyś nie musiał szukać po netach to Ci powiem że spadkobiercą jest albo gmina albo Skarb Państwa czyli w takim przypadku okradasz Nas wszystkich czyli jest poszkodowany!Aaaa i to nie był żaden"specyficzny przypadek".Jeżeli rozmawiamy o dorosłych ludziach to każdy przypadek jest tak samo specyficzny.A tamto bym Ci powiedział ale jesteś FANATY

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-11-23 17:47:08
A Ty nie odpowiedziałeś na moje pytanie. Tyle w temacie. Co do sprawy spadku - gratuluję oczywistego spostrzeżenia. Zastanawiałem się, czy na to wpadniesz. Ale skoro to Ci się udało, to teraz spróbuj równie sprawnie sam wydedukować sobie odpowiedź na swoje pytanie. "Jeżeli rozmawiamy o dorosłych ludziach to każdy przypadek jest tak samo specyficzny" - piękny banał, tylko dlaczego ma dotyczyć jedynie dorosłych? Co miałem na myśli, pisząc o "szczególnych przypadkach", wyjaśniłem wcześniej dosyć jasno.

suchy61
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-11-23 18:42:30
@homo_sapiens nie oczekuj od rogoslawa bez kota odpowiedzi na pytanie bo on nigdy nie odpowiada szukając jakichś głupich wymówek i zadając kolejne urojone pytania byle nie odpowiedzieć na zadane pytanie.

homo_sapiens
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-11-23 18:54:52
Suchy - masz rację. Właśnie sprawdziłem, że to ja pierwszy zadałem mu pytanie "kto zostaje poszkodowany poprzez in vitro, związki partnerskie, 'rurki' czy pornografię." Do tej pory nie odpowiedział, a uczepił się swojego pytania "jak rzep psiego ogona".

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-11-23 19:30:15
@homo_sapiens bo to cały rogoslaw nic się nie nauczył i jak głupi był tak dalej jest ale w końcu to PiS młotek nie ma co wymagać więcej 🙂 Łatwo takiego zagiąć a że nie ma odpowiedzi z góry wysłanej to sam nie potrafi odpowiedzieć taki inteligent z niego 😂

kristofs
    Ocena: -1 (glosow:19)
2020-11-22 00:00:50
lewactwo nie zrozumie,zieje nienawiścią

Genno_Laskolnyk
    Ocena: -1 (glosow:9)
2020-11-23 10:31:26
Prawda, lewactwo z pisu rzeczywiście niewiele zrozumie

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:4)
2020-11-23 12:08:26
@kristofs póki co to komusze lewaki z PiS zieją nienawiścią wobec normalnych ludzi co ostatnie wypowiedzi kurdupla idealnie pokazały tak samo jak wasze ataki na kobiety.

homo_sapiens
    Ocena: -1 (glosow:15)
2020-11-21 21:14:26
Ale przecież życie cudzym życiem to kwintesencja bycia katolikiem nad Wisłą. A już szczytem tego szaleństwa jest uniemożliwianie chętnym udziału w sztukach teatralnych, koncertach, wystawach itp., bo "obrażają uczucia religijne" tych, którzy ich nawet nie widzieli, ale nie pozwolą, by ktokolwiek mógł je zobaczyć.

marion26a
    Ocena: -7 (glosow:29)
2020-11-21 16:08:25
Tak?To niech te kur## nie obnoszą się po mieście z genitaliami na wierzchu.Nikogo nie interesuje, że się pedałują.A jak nie,to niech wypierda***ją.Na pochybel.

elpapiotr2
    Ocena: 0 (glosow:4)
2020-11-21 16:46:57
Tutaj muszę się zgodzić, jakby ktoś pytał.

franek1999
    Ocena: -3 (glosow:7)
2020-11-21 18:16:54
Był taki popier....dolony papież zwanym kastrata. Ubił wszystkim rzeźbom w bazylice genitalia. Nie będzie parad równości, gdy będą mieli wszystkie prawa, jakie obowiązują w Polsce.

martin987
    Ocena: 12 (glosow:30)
2020-11-21 18:58:02
marion26a gdzies ty widzial/a w Polsce homo z genitaliami na wierzchu??? Na paradzie rownosci, i to w Berlinie-raz w roku, a nawet jesli w Polsce to nikt cie nie zmusza w niej uczestniczyc. Nikt na codzien tak nie chodzi wiec nie pierd..l

dpnmtlg
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-11-23 17:22:53
Mi też się nie podobało jak Dobromir Sośnierz manifestował "nago" na ulicy (dla zainteresowanych film do wygooglowania).

elpapiotr2
    Ocena: 0 (glosow:6)
2020-11-21 14:17:01
To list do kaczora?

herstan
    Ocena: 2 (glosow:12)
2020-11-21 14:53:01
To list do KATOTALIBÓW
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Wesołych świąt
  •  Wszystkiego
  •  Idź postaw trójkąt
  •  Kiedy twoja kumpela nie jest najbystrzejsza
Pasowałoby jako dodatkowa scena do filmu Dzień Świra.
główna
zwidi  18-06-04, 18:16 Zgłoś
+ 159 -
Dodano: 2018-06-04, 18:16:32   przez: zwidi
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 159Skomentuj (16) | Zgłoś nadużycie
58
share Udostępnij inaczej

kawusia facebook hopaj stars

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.