Zaloguj przez FBZaloguj się  lub  Nowe konto
toggle menu
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
max-12345  20-12-07, 17:59 Zgłoś
+ 105 -
Dodano: 2020-12-07, 17:59:38   przez: max-12345
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 105  Zgłoś nadużycie
7
share Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(28)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
jakub1975wawa
    Ocena: 8 (glosow:16)
2020-12-07 22:29:31
No i prawidłowo, tak powinno być. Chcesz decydować o sobie bądź pełnoletni. Gdzie tu wiocha?

kocurxtr
    Ocena: 3 (glosow:3)
2020-12-11 13:06:57
18... ja bym ustalił 21 lat... niby tylko 3 lata różnicy, ale w tym wieku, zdobywane doświadczenia w tym okresie życia mają ogromny wpływ na psychikę i postawę młodego człowieka... a potem - cóż, jesteś dorosły, chcesz, to przerób się nawet na żyrafę - nikomu nic do tego, tylko pamiętaj - nie zawracaj tym nikomu głowy jak już to zrobisz, to Twoja sprawa, Twoja odpowiedzialność i Ty mierzysz się z konsekwencjami... Proste ? dla kościelnych i PiSiorów chyba za trudne do ogarnięcia, wszak włażenie innym do majtek to ich ulubione zajęcie...

artur0121
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-12-11 10:17:04
komentarz usunięty przez moderatora

slodki_kartofelek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-12-11 09:52:25
Jak ja lubię jak jeden z drugim stulejarzem mówią innym jak ruchać!

Eltominc
    Ocena: 1 (glosow:11)
2020-12-11 01:25:57
Ale ktoz to wogole takie glupoty rozpatruje przecież to niezgodne z naturą jakies tam zmiany płci i chyba logiczne

gargus_bez_kota
    Ocena: 1 (glosow:13)
2020-12-10 22:34:44
Trzeba napisać że ten wyrok jest dzięki pewnej kobiecie która została bardzo skrzywdzona i stała się "kaleką" dzięki organizacji genderowskiej/LGBT i dzięki lekarzom którzy testowali na młodej dziewczynie różne eksperymentalne "leki genderowskie" a w wieku 20lat wycięli jej piersi! Jak sama dziewczyna mówi NIKT szczególnie nie zastanawiał się czy ONA NAPRAWDĘ TEGO CHCE I JEST ŚWIADOMA KONSEKWENCJI. Po prostu zwyczajnie ją wykorzystali dla własnych ideologii chorej!!!

Gruber
    Ocena: 0 (glosow:4)
2020-12-10 22:20:28
Nie uważam tego za wiochę. Dorosła osoba powinna decydować o płci fizycznej

a80siwy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-12-10 23:06:54
komentarz usunięty przez użytkownika

a80siwy
    Ocena: 7 (glosow:21)
2020-12-10 23:08:59
o płci nie decydujesz rodzisz się z nią ... reszta to już zaburzenia psychiczne

Johnfromhell
    Ocena: -3 (glosow:7)
2020-12-11 11:01:18
Siwy, a wiesz co to jest chromosom? Psychiatrą jesteś żeby decydować co jest zaburzeniem psychicznym? W ogóle masz jakieś pojęcie o biologii i genetyce? Ile w tym roku książek przeczytałeś? Ja mam wrażenie, że im mniej ktoś wie tym chętniej komentuje.

jakub1975wawa
    Ocena: 8 (glosow:16)
2020-12-07 22:29:31
No i prawidłowo, tak powinno być. Chcesz decydować o sobie bądź pełnoletni. Gdzie tu wiocha?

gargus_bez_kota
    Ocena: -5 (glosow:11)
2020-12-10 22:37:16
Powiedz to zwolennikom zabijania nienarodzonych dzieci, bo oni chyba nie chcą czekać i tym "zachłyśniętym" zachodem gdzie i narodzone też się zabija!

Genno_Laskolnyk
    Ocena: -2 (glosow:6)
2020-12-11 08:50:37
Aborcja to nie zabijanie, a płód to nie dziecko. Chyba w rozmowie którą do dzisiaj wspominasz ze łzami w oczach zostało to udowodnione. Ale widzę, że ty nigdy nie zmądrzejesz rogslaw/gargus/najman

gargus_bez_kota
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-12-11 09:01:39
No mały gencio już tak kategorycznie stwierdza, a jeszcze wczoraj nie był pewny i musiał się pytać. I popatrz "aborcja to nie zabijania". Muchę czy komara można zabić ale płodu już NIE!

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:16)
2020-12-07 19:48:53
Patrząc na komentarze, widać, że jak zwykle najwięcej do powiedzenia mają ci, którzy o danej sprawie wiedzą jedynie z kazań księży i polityków. Ciekawe ilu z was zadało sobie trud poczytania tego, co na ten temat mówią lekarze zajmujący się takimi przypadkami.

Antytusk
    Ocena: -2 (glosow:16)
2020-12-07 20:01:59
I coś ty teraz mądrego wypocił? Jakieś przypuszczenia oparte na chorej wyobraźni. Skąd wiesz, kto skąd czerpie wiedzę? Jak nie masz nic ciekawego do powiedzenia, to siedź cicho.

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:8)
2020-12-07 22:14:28
"Skąd wiesz, kto skąd czerpie wiedzę?" - to można poznać po tej "wiedzy", ale ktoś taki jak ty raczej nigdy tego nie ogarnie, więc nie musisz zawracać sobie tym głowy. Nie interesuje mnie, co jest, a co nie jest dla ciebie ciekawe i cicho będę siedział, kiedy JA będę tego chciał. Ty w tej kwestii masz g...o do powiedzenia.

Eltominc
    Ocena: -2 (glosow:8)
2020-12-11 01:31:59
Co za glupoty gadasz co maja księża i politycy do tego jak natura stworzyła czlowieka i inne istnienia jakby każdy przerabial by sie na co chcial to gatunek ludzki by wygina a niby jestesmy tacy inteligentni tak jest swiat stworzony i tylko zaburzenia psychiczne powoduja takie zachowania kiedys poprostu takie istoty by wyginely by gatunek przetrwal

Genno_Laskolnyk
    Ocena: 0 (glosow:6)
2020-12-11 08:53:38
Eltomic, przecież to właśnie klechy i politycy najbardziej gardłują przeciwko homoseksualizmowi, a przecież to natura sama stworzyła ludzi takimi. Hipokryci ....

homo_sapiens
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-12-11 14:00:13
Eltominc - właśnie udowodniłeś, że nie masz bladego pojęcia, o co w ogóle chodzi. Poczytaj, co na ten temat mają do powiedzenia naukowcy i lekarze zajmujący się takimi pacjentami, to pogadamy. A zasłanianie się (oczywiście tylko tam, gdzie to pasuje) specyficznie pojmowaną "naturą" (rozumianą "na chłopski rozum") i tzw. "prawem naturalnym" to domena duchownych.

Mariusz12322
    Ocena: 0 (glosow:6)
2020-12-07 18:33:32
popieram,18lat tak jak u nas ze mozna o czymkolwiek decydowac

piotrpw1
    Ocena: 0 (glosow:12)
2020-12-07 18:12:41
popieram wystawiajacego, nie wiem jak mlodsze dzieci ponizej 16 lat moga byc w ogole swiadome czegos co zmieni ich swiat na zawsze i bezpowrotnie i ze bedzie to swiadoma decyzja, ludzie dorosli 18 latkowie nie sa moim zdaniem na tyle dorosli zeby podejmowac wlasne decyzje tym badziej takie jak na obrazku powyżej.

franek1999
    Ocena: 0 (glosow:18)
2020-12-07 18:33:17
No popatrz, ale wolno chrzcić, czyli narzucać światopogląd niemowlakowi w kościele katolickim. "....nie wiem jak mlodsze dzieci ponizej 16 lat moga byc w ogole swiadome czegos co zmieni ich swiat na zawsze i bezpowrotnie i ze bedzie to swiadoma decyzja...", Twoje słowa.

a80siwy
    Ocena: 0 (glosow:12)
2020-12-07 18:54:13
franuś ty coś pomyliłeś... ja tu nie widzę zeby on napisał ze wolno chrzcić ... a 16 lat to ma w głowie różne zeczy... ale na pewno nie powinien o tym decydowac

franek1999
    Ocena: 3 (glosow:9)
2020-12-07 20:04:32
siwy. Przeczytaj wszystko jeszcze raz. I napisz nam co może człowiek po 16 roku życia, czego nie.

piotrpw1
    Ocena: -2 (glosow:12)
2020-12-07 20:55:18
"franek" nie powyrównywaj chrztu ze zmiana ciala (plci), zmienic wiare moze w kazdej chwili ale plec? chyba nie da sie, no chyba ze okrzykniesz sie ze jestes niebinarny to ci latwo pojdzie w sumie to teraz w modzie jest.

a80siwy
    Ocena: -3 (glosow:9)
2020-12-07 21:28:01
moim zdaniem człowiek niepełnoletni jest w większości niedojżały i nie powinien decydować o takich sprawach a o chrzcie to ty zacząłeś bredzić...moim zdaniem też nie powinno się o tym decydować za kogoś ale to i tak nieporównywalne bo wiary moze się wyrzec jak zmądrzeje... a weź takich rozchwianych zawistnych faszyzujących lewaczków jak ty pisin czy tęczaki typu margot... wam to się nie powinno pozwolić decydować nawet o jadłospisie a co dopiero o tym ale mamy demokrację i ja się z tym godzę pogódź się i ty

blackjezus666
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-12-11 02:48:00
Jadłospis to tutaj nawet żartem nie jest. We Włoszech karalnym jest nie karmienie dzieci mięsem. A u nas veganie mogą karmić jak chcą dopóki jest zdrowe.

slodki_kartofelek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-12-11 09:57:05
O tym kto jest dojrzały powinien decydować specjalista i badania specjalistyczne, a nie polityk, który na "widzimisię" ustala metryki. Ochajtać możesz się w jakim wieku?! A oglądać pornosy i kupić alkohol w jakim?! Gdzie sens i logika? W USA dojrzały jest 21 latek, w Polsce 18 latek, co ich różni, że jest taka różnica w prawnych wymogach? Dojrzałość emocjonalna nie jest wprost proporcjonalna do metryki.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  I słowa
  •  Nie może a NA PEWNO
  •  Życiowa rada
  •  Trzymać w okładce
Ile orgazmów w tym autobusie...
główna
vashek  18-06-13, 14:08 Zgłoś
+ 135 -
Dodano: 2018-06-13, 14:08:40   przez: vashek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 135Skomentuj (24) | Zgłoś nadużycie
14
share Udostępnij inaczej

kawusia facebook hopaj stars

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.