lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 2020-12-10, 13:18:39   przez: max-12345
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 80  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(22)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
dorix
    Ocena: 20 (glosow:22)
2020-12-10 13:28:08
Akurat ta substancja jest znana od dziesięcioleci, dobrze przetestowana przez miliony osób, znamy zasadę działania, dawkowanie, skutki. A i ona powoduje niekiedy "zejścia".

huhl726
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-12-14 20:25:18
pierdolisz jak poparzony. idz sie i zaszczep. fald na mozgu ci nie wygladzi... Nie ma fald, nie ma strachu

Necrathal
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-12-12 12:51:11
komentarz usunięty przez użytkownika

dosieci55
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-12-12 12:45:35
Jest to jakiś sposób na ograniczenie spożycia - powiedzieć ludziom, że rząd będzie rzucał na rynek działki z domieszką czipów

susza89
    Ocena: 1 (glosow:3)
2020-12-12 12:45:18
Szczepionki - tak. Przymusowe szczepionki dla wszystkich - zdecydowanie nie. Normalne szczepionki są testowane latami zanim się je daje populacji, a ta na covida to już jakoś nie trzeba... Dlaczego? Nie dziwię się, że ludzie są nieufni bo chyba każdy widzi, że media/rzady strasznie wyolbrzymiają i wirus nie jest w 1% tak grozny jak nam się to sprzedaje.

ikswohceicjow
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-12-12 15:33:48
Statystyki mówią o śmiertelności 2,5 %, oczywiście o ile liczby zgonów są w Polsce dobrze udokumentowane to liczba zakażeń może być kilka razy wyższa co zmniejsza faktyczną śmiertelność do mniej niż 1% , a biorąc pod uwagę dużą śmiertelność wśród osób z wyniszczającymi chorobami współistniejącymi, ta śmiertelność jest jeszcze mniejsza. Natomiast cały ten "armagedon" to niewydolność służby zdrowia, można więc powiedzieć że covid to choroba służby zdrowia nie ludzi

ikswohceicjow
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-12-12 12:33:22
Bez przesady, jeszcze nikt od wciągnięcia grama cukru nie umarł.

darekw6
    Ocena: 3 (glosow:7)
2020-12-12 10:42:56
Nie rozumiem tych waszych problemow na temat szczepien. Boisz sie to sie zaszczep bedziesz bezpieczny wtedy osoba nie zaszczepiona cie nie zarazi przeciez

michalng
    Ocena: -2 (glosow:2)
2020-12-12 12:15:41
Problem pojawia sie kiedy ktos ma przeciwskazania dotyczace szczepienia, np wczesniak, nie mozna go zaszczepic a jak zarazi go ktos kto mógł sie zaszczepic a tego nie zrobił to dziecko umrze.

darekw6
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-12-12 12:55:10
Michalng Przeciez nikt kto jest chory nie bedzie przebywal z takim dzieckiem. A jesli chodzi o bezobjawowych to ostatnio ogloszono ze nie ma ani jednego potwierdzonego przypadku na to ze ktos sie od takiej osoby zarazil. A wracajac do szczepionki to w UK juz pierwszego dnia szczepien NHS oglosilo ze ta mega bezpieczna i dokladnie przetestowana szczepionka wywoluje silne efekty uboczne u osob, ktore maja lub mialy uczulenie na cokolwiek

michalng
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-12-12 14:24:08
Ja akurat ogólnie o szczepienach a nie o covidowej. akurat dzieci civid przechodza najczesciej lekko. Jesli chodzi o Covid to ktos kto bedzie chory i bedzie miał 'poważne' objawy bedzie przebywał w szpitalu. Bedzie sie nim opiekował lekarz który w tym czasie nie bedzie mógł leczyc kogos innego, teraz ma jednego pacjenta któr umiera z powodu covida przypada dwóch którzy umierają bo system opieki zdrowotnej zajmuje sie głownie Covidem.

michalng
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-12-12 14:42:16
A jeśli chodzi o GB to ta reakcja alergiczna wystapiła u dwóch (słownie dwóch) osób które maiły poważne alergie a wiec zdecydowanie nie u osób ' ktore maja lub mialy uczulenie na cokolwiek'. I tu wracamy do tego co mówiłem wczesniej, beda osoby które nie beda mogły sie zaszczepić (np kobiety w ciazy, osoby z alergiami itp) i one mogą sie zarazić odo kogos kto mógł sie zaszczepic a tego nie zrobił.

michalng
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-12-12 14:42:16
A jeśli chodzi o GB to ta reakcja alergiczna wystapiła u dwóch (słownie dwóch) osób które maiły poważne alergie a wiec zdecydowanie nie u osób ' ktore maja lub mialy uczulenie na cokolwiek'. I tu wracamy do tego co mówiłem wczesniej, beda osoby które nie beda mogły sie zaszczepić (np kobiety w ciazy, osoby z alergiami itp) i one mogą sie zarazić odo kogos kto mógł sie zaszczepic a tego nie zrobił.

Donofrio
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-12-12 10:40:03
Od kokainy jeszcze nikt nie umarł.... zaraz zaraz..

bboygdi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-12-12 10:17:28
Przecież powiedziała, że "nie znanych", a to już bardzo dobrze zna, przetestowane i wszystkie objawy, jak i skutki uboczne są znane, i nikt niczego nie ukrywa.

Zbigniewlachacz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-12-11 07:14:10
Cocaine jest znana od dawna. 😃😃

polbauer
    Ocena: -2 (glosow:2)
2020-12-10 19:23:57
Ale t to się umie i będzie za chwilę ruchać!!!

dorix
    Ocena: 20 (glosow:22)
2020-12-10 13:28:08
Akurat ta substancja jest znana od dziesięcioleci, dobrze przetestowana przez miliony osób, znamy zasadę działania, dawkowanie, skutki. A i ona powoduje niekiedy "zejścia".

Genno_Laskolnyk
    Ocena: 0 (glosow:6)
2020-12-12 11:55:40
To zależy, czy jest to kokaina, amfetamina, sproszkowane extasy, MDMA, a także jakaś z nowych substancji ogólnie nazywanych "dopalaczami". Poza tym, kupienie czystej kokainy w Polsce graniczy z cudem, więc w większości jest to mieszanka 20% (przy dobrych wiatrach) kokainy z paracetamolem, mlekiem bebilon, a czasem środkami czystości. Wiec myślę, że Karina nie ma pojęcia co wciąga :)

gargus_bez_kota
    Ocena: 1 (glosow:3)
2020-12-12 12:54:43
Gencio wie co pisze. Jego pisany bełkot jest właśnie spowodowany tymi dodatkowymi nieznanymi substancjami...Także Karina nie ma pojęcia co wciąga, a gencio co pisze...

Genno_Laskolnyk
    Ocena: -2 (glosow:2)
2020-12-12 14:04:56
Rogslaw, zobacz jak bardzo się ośmieszyłeś. Najpierw piszesz "Gencio wie co pisze" a potem "Także Karina nie ma pojęcia co wciąga, a gencio co pisze...". Zdecyduj się w końcu na coś :)

psykopunkz69
    Ocena: 0 (glosow:4)
2020-12-12 15:55:45
Wiesz, genno, dilerzy wiedzą kogo mogą wyruchać, dlatego dostajesz koks pół na pół z proszkiem do pieczenia.

Genno_Laskolnyk
    Ocena: -4 (glosow:4)
2020-12-12 21:58:23
Psycho dzieciaku, po koksie do którego ja mam dostęp, ty byś trzy dni nie spał :). Ale poważni ludzie nawet na ciebie nie spojrzą :)
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Opinia
  •  No właśnie ... Jak długo jeszcze ?
  •  10-04-2010 Czy można było tego uniknąć?
  •  Jak widać puste kościoły można dobrze wykorzystać.
główna
Dodano: 2018-07-08, 14:36:12   przez: benek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 84Skomentuj (19) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.