lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Rozsądku, spokoju i racjonalnego myślenia
główna
Dodano: 2020-12-21, 08:03:31   przez: Anna38234
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 152  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(42)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
franek1999
    Ocena: 14 (glosow:38)
2020-12-21 09:46:16
Masz rację drogi katolicku. Tylko dla czego ja płacę za Twoje katolickie zabobony. Wzięliście przykład z wolnych niedziel handlowych w Niemczech i we Francji. Weźcie przykład opodatkowania wiernych na rzecz waszych guseł i zabobonów. 17 mld rocznie, tyle kosztuje kościół katolicki Polskę i Polaków.

mulok
    Ocena: 2 (glosow:4)
2020-12-24 21:51:11
Faktem jest, że chrześcijaństwo to bajka tak jak wszystkie inne religie. Może Bóg istnieje, a może nie ale nigdy w historii nie było jego interwencji na tej planecie. Żadne modlitwy nikogo nie uchroniły przed śmiercią ani chorobami. Modły i wiara są dla ludzi słabych psychicznie, aby mogli zwalić swoje niepowodzenia oraz inne nieetyczne zachowania na urojone bóstwo. Taki ktoś jest sk.... na co dzień, a potem idzie do spowiedzi i już uważa się za "czystego". Człowiek oświecono żyje tak, aby nie musieć się spowiadać i mieć czyste sumienie na co dzień. Wesołych Świąt.

PanPantofelek
    Ocena: 5 (glosow:5)
2020-12-24 14:18:37
Daj spokój, to że żyjesz życiem w którym wszystko musisz obsrać żeby poczuć się jak u siebie nie oznacza, że pozostali mają podzielać Twój pogląd. Nie jestem fanem katotalibanu ale tradycje szanuje, niezależnie jaką genezę posiadają, więc mimo wszystko wesołych...

Robimax
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-12-26 13:40:10
BRAWO w punkt👍

Lysy88
    Ocena: 1 (glosow:5)
2020-12-24 13:59:36
Najlepiej odwołać święta w ogóle po co tam te zabobony a ci co nie obchodzą to do roboty. pracodawcy się ucieszą żadnych świąt jak by od tego zależało to wszyscy by zaraz byli wierzący a tak w ogóle to to najeżdżanie jedni na drugich jest już nudne kiedyś ten portal był śmieszny teraz już tak nie jest. Wesołych świąt dla wszystkich.

Mirmil
    Ocena: 4 (glosow:4)
2020-12-24 09:50:03
Dziękuję bardzo za życzenia. Ja również życzę wszystkim samych miłych rzeczy z okazji Święta Mikołaja, Elfów i Reniferów. Pozdrawiam serdecznie.

ElManiaco
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-12-24 08:33:06
komentarz usunięty przez moderatora

Bziut
    Ocena: -9 (glosow:13)
2020-12-24 08:22:02
Namieszał w judaizmie a i owszem,ale nikt tu cię nie trzyma na siłę,jedź sobie tam skąd przybyłaś żydówko

asfalt677
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-12-24 07:45:39
Mniej słow - mniej szkód

blukutakus
    Ocena: 4 (glosow:4)
2020-12-24 02:13:11
Nie prawda większość starożytnych bóstw rodziło się w dniu przesilenia nie jest to żadna cecha szczególna mitry. Równie dobrze możemy egipskiego Horusa traktować jako pierwowzór Jezusa. Data ta jak i świątynie zostały oficjalnie przyjęte po przekształceniu kultu sol invictus w chrześcijaństwo a to jeszcze inna historia.

wiocha84
    Ocena: -7 (glosow:15)
2020-12-24 00:12:41
A jak ateistom nie pauje to proszę 24.12 do roboty i za 25.12 nie odbierac dnia wolnego wszak według was św. Szczepan nie istniał.

tomi2000
    Ocena: 0 (glosow:14)
2020-12-24 00:27:02
Czyli co, mamy jeszcze zapierdalać, żebyście mieli za co odprawiać swoje gusła? W normalnym świecie to zwykłe dni wolne z Mikołajem, choinką i rodziną. Kto chce się modlić, niech się modli, bylebym nie musiał za to płacić

michalng
    Ocena: 6 (glosow:10)
2020-12-24 00:54:24
Nie da rady . Zakaz handlu 24 i 25 wprowadziliscie. Dla wszystkich. Ateistów tez.

homo_sapiens
    Ocena: 3 (glosow:9)
2020-12-24 02:49:42
A kto powiedział, że ateiści i agnostycy obchodzą wtedy święto RELIGIJNE? Równie dobrze mogą obchodzić przesilenie zimowe według kalendarza juliańskiego.

mmichal1981
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-12-25 06:25:55
A ja to nawet chętnie. Pójdę pod twoje okna, odpalę pile spalinowa i będę pracował. Zobaczymy kto pierwszy będzie mordę darł, że nie bo są święta.

Ramon1333
    Ocena: -12 (glosow:20)
2020-12-23 23:46:11
ciekawe kogo bedziecie prosić o życie na łożu śmierci, gdy lekarze rozłożą ręce. Zdrowy człowiek, to cwany człowiek

homo_sapiens
    Ocena: 5 (glosow:13)
2020-12-24 02:42:29
A czemu miałbym prosić o życie jakieś mityczne bóstwa? Czy ludzie chorzy i starzy umierają rzadziej w krajach, gdzie dominuje chrześcijaństwo, pomijając poziom bogactwa i inne przyziemne czynniki? Poza tym judeochrześcijański Bóg znany jest według Biblii raczej z uśmiercania ludzi i to masowo niż z ich uzdrawiania.

peghehe
    Ocena: 1 (glosow:15)
2020-12-23 22:33:10
i jak zawsze katolom zaczyna odpier... zamiast moze sprawdzic jak ta ich bajka powstala i kto ja tworzy/l, sam jestem ateista pomimo wychowania na typowej polskiej wiosce , chyba jako jedyny nie chodzac na spedy tej sekty . Sama wiara chrzescijanska nie jest taka zla i ma dorbe przeslanie , szkoda tylko ze w kaczystanie jest to tak skrzywione. Szczerze patrzac z boku i dystansem to jezeli bog istnieje (ja sadze ze nie ,ale nie wiem wszystkiego i moge sie mylic) to zapewne omija kosicily katoli szczegolnie w kaczystanie, bo kler na naszych terenach zachowuje/lal jaby boga nie bylo

peghehe
    Ocena: 2 (glosow:6)
2020-12-23 22:33:10
i jak zawsze katolom zaczyna odpier... zamiast moze sprawdzic jak ta ich bajka powstala i kto ja tworzy/l, sam jestem ateista pomimo wychowania na typowej polskiej wiosce , chyba jako jedyny nie chodzac na spedy tej sekty . Sama wiara chrzescijanska nie jest taka zla i ma dorbe przeslanie , szkoda tylko ze w kaczystanie jest to tak skrzywione. Szczerze patrzac z boku i dystansem to jezeli bog istnieje (ja sadze ze nie ,ale nie wiem wszystkiego i moge sie mylic) to zapewne omija kosicily katoli szczegolnie w kaczystanie, bo kler na naszych terenach zachowuje/lal jaby boga nie bylo

wiocha84
    Ocena: 3 (glosow:15)
2020-12-24 00:09:39
Masz prawo wierzyć czy nie wierzyć w to co chcesz. Ale obrażać ludzi nie powinieneś. Dla jednych jest czas świąt dla innych czas wolny więc uszanuj to.

miniek_nrw
    Ocena: -2 (glosow:8)
2020-12-23 22:30:48
Nie jestem wierzący, ale co ma wspólnego perski bóg z germańską religią pogańską???

Aster_master
    Ocena: 3 (glosow:5)
2020-12-24 00:52:48
Błyskotliwy też widać nie jesteś.

flavamed
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-12-24 14:07:33
serio, on naprawdę nie jest błyskotliwy

sudzio
    Ocena: 0 (glosow:8)
2020-12-23 22:25:32
Jestem tak zwanym ateistą, ale lubię święta i ten okres w roku. Wierzę że był kiedyś ktoś taki jak Jezus i to co Go spotkało, tak samo jak święty Mikołaj który istniał kiedyś roznosząc zabawki dziecią. No ale te życzenia to jakaś żałosna kpina.

miniek_nrw
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-12-23 22:35:39
Dziecią :D

sebus160
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-12-23 22:50:43
komentarz usunięty przez moderatora

peghehe
    Ocena: -1 (glosow:3)
2020-12-23 22:22:22
nie zapominaj o pierwszych wersjach bibli wyprodukowanej przez rzymskich kaplanow od ichnich bogow,

roalcoroman
    Ocena: 3 (glosow:3)
2020-12-21 19:22:26
i Ozyrys narodzony został w tym dniu i Apollo i aztecki wąż też. Kolejne bóstwo zodiakalne

pascuda
    Ocena: -4 (glosow:8)
2020-12-21 16:38:43
a posta wstawiła niby normalna niby polka napewno komunistka no i kobieta tak uczona że wie co chciał zrobić każdy człowiek urodzony na przestrzeni ostatnich 2 tysięcy lat dajcie jej jakiekolwiek nazwisko z historii ona wam wytłumaczy czego on chciał. ale przeczytać ze zrozumieniem to już nie potrafi; bo kuit boga mitry powstał w 2-wu tysięcznym roku p.n.e

peghehe
    Ocena: 5 (glosow:5)
2020-12-23 22:36:32
komunisci ostatnio duzo bywaja w kosciele albo czestochowa albo torun ,wystarczy obejrzec obchody radja "sredniowiecze" caly pis z przydupasami tam byl a czerwonych tam najwiecej.

homo_sapiens
    Ocena: 5 (glosow:7)
2020-12-21 12:16:08
25 grudnia 353 n.e. (lub 354) to pierwsze udokumentowane obchody święta rzymskiego bóstwa Sol Invictus (Słońca Niezwyciężonego), łączącego w sobie cechy mitranizmu i innych wierzeń grecko-rzymskich oraz bliskowschodnich, kultu wprowadzonego przez cesarza Aureliana. Co ciekawe, to cesarz Konstantyn Wielki, zanim mu przed śmiercią odbiło i uczynił chrześcijaństwo religią państwową w całym cesarstwie, uczynił niedzielę świętem Sol Invictus, co również przejęli chrześcijanie (wszak w judaizmie dniem świętym jest sobota).

freshmeat
    Ocena: 8 (glosow:18)
2020-12-21 08:23:29
Kościół katolicki nie ma chyba ani jednego święta, którego nie przejąłby od innej religii, ale taka specyfika tej sekty. "Innowierców" wybić, spalić ich świątynie, przejąć święta. Może ciemny lud nie zauważy różnicy.

wordeck
    Ocena: -13 (glosow:27)
2020-12-21 08:13:55
No i co z tego? W listopadzie jest rocznica rewolucji październikowej, którą nazywacie ploretariacką, chociaż była inspirowana - podobnie jak francuska - przez loże masońskie (do których należał także Lenin). Niech sobie każdy obchodzi, co chce.

franek1999
    Ocena: 14 (glosow:38)
2020-12-21 09:46:16
Masz rację drogi katolicku. Tylko dla czego ja płacę za Twoje katolickie zabobony. Wzięliście przykład z wolnych niedziel handlowych w Niemczech i we Francji. Weźcie przykład opodatkowania wiernych na rzecz waszych guseł i zabobonów. 17 mld rocznie, tyle kosztuje kościół katolicki Polskę i Polaków.

elpapiotr2
    Ocena: 6 (glosow:14)
2020-12-21 10:17:26
Możesz sobie obchodzić święto rewolucji październikowej, dopóki ja za nią nie płacę. Ale płacę na szarlatanów KK, to mam prawo wiedzieć, że golą mnie od dziesięcioleci.

koronny
    Ocena: 1 (glosow:5)
2020-12-21 10:43:27
no , decku sedesowy - odpowiedz - tylko na temat !

wordeck
    Ocena: -1 (glosow:15)
2020-12-21 11:56:17
Oczywiście, że płacę. Np. za dekorowanie miasta w tęczowe barwy i ochronę "marszów równości". To raz. A po drugie: w którym miejscu napisałem, że popieram finansowanie KK z budżetu państwa? Widzisz coś poza skrajnościami? A może to taka taktyka "odwracania kota ogonem", żeby skrajność lewacka byłą zawsze "na wierzchu"?

wordeck
    Ocena: 1 (glosow:11)
2020-12-21 12:03:39
Kwestię lewackiej "kultury" bijącej w waszych wpisów pominę, dobrze? I tak nie zrozumiecie, braków w waszym wychowaniu i edukacji nie naprawię w ten sposób. Poza tym, dlaczego miałbym to robić? Albo się reprezentuje jakiśtam poziom, albo nie. Cyt. słowa prof. Rzeplińskiego, wypowiedziane w chwili szczerości: "A myśli pan, że hołota francuska zachowuje się inaczej? A hołota amerykańska jest inna?".

pibi80
    Ocena: 4 (glosow:12)
2020-12-21 12:19:24
@wordeck: już samo użycie określenia "lewacka" skreśla cię jako dyskutanta. To jest tak głupie określenie, że pasuje jedynie do pisu. Niech sobie każdy nie obchodzi czego chce, jeśli ja mam mu za to płacić. Wypieprzać ze swoimi bliskowschodnimi gusłami. Chcesz pustynnych bzdur to jedź na pustynię, może być na ośle.

wordeck
    Ocena: -4 (glosow:12)
2020-12-21 12:34:52
Wyjaśniam po raz kolejny: lewica jest to opcja światopoglądowa wyrosła na gruncie walki o sprawiedliwość społeczną i prawa proletariatu. Lewactwo jest wynaturzeniem ideałów lewicy, w którym zamiast praw niższych warstw społecznych za cel postawiono destrukcję systemu demokratycznego i niszczenie wartości służących ładowi społecznemu. Skupia środowiska feministyczne, anarchistyczne i część LGBT. To taki skrajny odłam, podobnie jak bojownicy islamscy w Islamie. Do tego jest to ideologia z gruntu fałszywa, bo finansowana se środków wielkiego kapitału.

wiocha84
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-12-24 00:31:20
Nie myślałem że na wiocha aż tylu obrońców rowerowych pomyleńców.

mmichal1981
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-12-25 06:32:43
Do pibi80. Tak się nie da. Osioł na ośle?

onogrzmot
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-12-25 15:41:40
Opowiadasz bzdury i uzywasz slow, jakich nie rozumiesz. Pojecie "lewak" pochodzi od Stalina i uzywal go w odniesieniu do frakcji trockistowskiej, jako lewicowego "odchylenia" od linii partyjnen. Wiecej ksiezek, ale nie takich do nabozenstwa....
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  1 : 0
  •  Szczera odpowiedź
  •  Biedaczyna
  •  Poczta belgijska wyemitowała znaczek WOŚP.
Sprawca podobno uciekł z miejsca zdarzenia.
główna
Dodano: 2018-06-24, 15:41:00   przez: vashek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 144Skomentuj (18) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.