Zaloguj przez FBZaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 2021-02-07, 21:19:29   przez: thomaass
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 108  Zgłoś nadużycie
8
share Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(49)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
kornas1988
    Ocena: 4 (glosow:6)
2021-02-07 23:17:58
Przecież Kaczyński tobstaty komuch i takimi samymi się otacza. Piotrowicz Pawłowicz czy stary Morawiecki co juz nie dycha

oloff
    Ocena: -3 (glosow:3)
2021-02-11 20:41:15
lepsze komuchy co zabrały ubowcom emerytury (choć symbolicznie ) niż te co im chcą prezywrócić

suchy61
    Ocena: -1 (glosow:1)
2021-02-11 20:52:23
oloff powtarzasz się i ciągle te same urojone kłamstw powtarzasz. Jakie zabrał skoro w PiSie siedzą komuchy i mają się dobrze bo kaczor je na wysokich stanowiskach posadził. W sumie kaczor też komuch. Zmień płytę debilu.

suchy61
    Ocena: -1 (glosow:1)
2021-02-11 20:54:23
Zresztą sam pokazujesz jakim debilem jesteś twierdząc że komuchy to naziole a chwilę później mówisz że komuchy lepsze bo ubowcom zabrali ale już nie pomyślisz że ubowcy to komuchy więc nikomu nie zabrali tylko posadzili u siebie i dali im więcej.

oloff
    Ocena: -1 (glosow:1)
2021-02-11 22:52:04
więc pytam ciebie kto zmniejszył ubowcom emerytury a kto chce im przywrócić jak dojdzie do władzy ??? czy to nie PIS zmniejszył a PO chce przywrócić ??? jak byś to wytłumaczył ???

suchy61
    Ocena: -1 (glosow:1)
2021-02-11 22:54:39
oloff a ja ci mówię że jednym zmniejszył a drugim dał wysokie stanowiska i kasę żeby z nimi siedzieli czy ty nie ogarniasz? Dziadkowi zabrali a Piotrowiczowi dali. Dziecko zacznij myśleć

oloff
    Ocena: -1 (glosow:3)
2021-02-12 00:23:50
a ja ci mówię że PO chce przywrócić wszystkim czego ty nie chcesz zauważyć ale to twój problem że dziadziuś przestał spłacać ci ratę za mieszkanie albo sam jesteś takim dziadziusiem - czerwonym folksdojczem.

suchy61
    Ocena: -1 (glosow:1)
2021-02-12 08:03:58
oloff co chce przywrócić skoro PiS tego nie zabrał? Mój jak go nazwałeś "dziadziuś" od dawna nie żyje. Pracuję od 16 roku życia sam i na wszystko sam zapracowałem w przeciwieństwie do ciebie komuszy synku na utrzymaniu PiS.

suchy61
    Ocena: -1 (glosow:1)
2021-02-12 08:06:49
I kolejny raz ci powtórzę bo to chyba naprawdę za skomplikowane na twój dzban. Czerwony nie może być folksdojczem bo czerwony to komuch taki jak ty twój pan i jego sekta. Konfederacja może być folksdojczem bo się bawi w nazistów. Ja jestem anty komunistą i anty nazistą coś czego zwykły debil sprzedajny jak ty pojąć nie może. Po tatusiu komusiu taki jesteś.

asmodeusz_1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2021-02-12 09:04:34
oloff, ty zmanipulowany PiSowski po*urwieńcu, włącz mózg, chociaż na chwilę, poczytaj coś (jeśli potrafisz), nie wiem... sięgnij do jakiegoś źródła wiedzy innego niż TVP i TRWAM i otwórz k*rwa oczy. Poczytaj sobie PiSowski szmatławcu, jak szef MSWiA w roku 2019 nagle "zmienił decyzję", znalazły się "nadzwyczajne przypadki" (a jakże, aparatyczki PiSowskie!), byleby swoim przywrócić emeryturki. Robią z ciebie i reszty waszego PiSowskiego ciemnogrodu debili takimi farmazonami, które wam serwują w mediach, a ty jak ten leming to łykasz i żyjesz w wyimaginowanym świecie.

oloff
    Ocena: 1 (glosow:1)
2021-02-13 00:17:20
asmodeusz_1 skąd ty tyle merytorycznych argumentów bierzesz faszystowsko-komunistyczna kloako ??? suchy czy dowiadywałeś się co na takie coś jak ty mówi medycyna ???

asmodeusz_1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2021-02-15 08:53:51
oloff, tak jak myślałem, nie potrafisz na to odpowiedzieć, bo jesteś zwykłym sprzedajnym antypolskim komuchem, jak twoi przodkowie. Argument jest bardzo merytoryczny, więc nie wiem do czego pijesz, czerwony synu.

oloff
    Ocena: 0 (glosow:0)
2021-02-15 11:32:52
a czy czerwona ściwerka i fdaszystofko-kacapski śmieć potrafi wskazać tych co zrobili bądź zrobiliby to lepiej ???

asmodeusz_1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2021-02-15 13:00:24
Właśnie w tym sęk, cże tobie tylko WMAWIAJĄ, że coś robią, a robią syf gorszy niż był, dzieląc komuchów na "swoich" i "nie swoich". To jest odbicie tego co "rząd" robił za komuny, nie dostrzegasz tego, tępaku? Media zawładnięte przez partię rządzącą, tępienie inteligencji i prywatnych przedsiębiorców, pompowanie kasy w najniższe klasy społeczne... na tym właśnie polegała komuna w Polsce i PiS robi teraz dokładnie to samo, a ty jak ten kretyn się cieszysz, że oni niby "walczą" z jakąś post-komuną. Jesteś w tym po prostu śmieszny i żałosny.

oloff
    Ocena: 0 (glosow:0)
2021-02-15 14:42:57
Piszesz że …. Właśnie w tym sęk, cże tobie tylko WMAWIAJĄ, że coś robią, a robią syf gorszy niż był, dzieląc komuchów na "swoich" i "nie swoich". Czy to gorsze jest dzielenie komuchów niż wypasanie wszystkich czerwonych bandziorów na wysokich emeryturach… chyba nie Dalej piszesz … To jest odbicie tego co "rząd" robił za komuny, nie dostrzegasz tego, tępaku? Za komuny nikt nie mógł nic osiągnąć jak nie podpisał lojalki i nie wiem o jakim dzieleniu za czasów komuny mówisz . Komusze świnie miały przywileje mniejsze lub większa e ale zawsze miały więc niue bardzo wiem o czy

oloff
    Ocena: 0 (glosow:0)
2021-02-15 14:44:33
Za komuny nikt nie mógł nic osiągnąć jak nie podpisał lojalki i nie wiem o jakim dzieleniu za czasów komuny mówisz . Komusze świnie miały przywileje mniejsze lub większa e ale zawsze miały więc nie bardzo wiem o czym piszesz. I dalej piszesz … Media zawładnięte przez partię rządzącą. Popatrz na autorytety w TVNie: Kwaśniewki Lewandowski (minister zniekształceń własnościowych), Miler (nawet ostatnio widziałem i słyszałem jak mówili że Kiszczak łapał szpiegów ) pomijając to że wg tychże autorytetów to morderstwa stanu wojennego to wydarzenia kulturalne, w końcu okaże się że to też chło

oloff
    Ocena: 0 (glosow:0)
2021-02-15 14:46:23
w końcu okaże się że to też chłopaki z opozycji. Za Tuska wszystko było ogarnięte przez obcy kapitał i do dziś nikt z tym porządku nie zrobił ale masz wybór jak ci się TVP nie podoba to przełączasz na TVN za poprzedników wszędzie był TVN i ONET w różnych postaciach, Piszesz jeszcze że, „ … tępienie inteligencji i prywatnych przedsiębiorców, „ czyżby korona wirus to sprawka Kaczyńskiego ???? dalej piszesz „ …pompowanie kasy w najniższe klasy społeczne na tym właśnie polegała komuna w Polsce i poprzednicy robili dokładnie to samo …” Chyba kpisz czy

oloff
    Ocena: 0 (glosow:0)
2021-02-15 14:48:04
Chyba kpisz czy dla najniższej klasy społecznej były sklepy za żółtymi firankami czy wysokie emerytury po 15 latach znęcania się nad Polakami ???? Nikt nie mógł niczego osiągnąć bez sprzedania się komunie, nie mogłeś wyjechać bez podpisania ubowskiej lojalki, stokrotka nawet zakapowała własnego męża. W końcu piszesz …, a ty jak ten kretyn się cieszysz, że oni niby "walczyli" z jakąś post-komuną. Jesteś w tym po prostu śmieszny i żałosny. To ty jesteś żałosny z tym swoim wyciem za utraconymi przywilejami, nie potrafiąc wskazać lepszego rozwiązania.

asmodeusz_1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2021-02-15 15:46:13
komentarz usunięty przez użytkownika

asmodeusz_1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2021-02-15 15:58:22
Ręce opadają, jak cię czytam. PiS cofa emerytury ubekom, potem je oddaje swoim ubekom - dla Ciebie wszystko OK. Walczą z komuną jak lwy. Porównujesz TVP do TVN, k*rwa nie mam słów... TVN to jest prywatna stacja, dopóki nie łamią prawa to mogą tam pie*dolić co chcą. Na TVP płacimy chłopie wszyscy, a jest to telewizja partyjna, jak w je*anej Korei Północnej. Co ty gadasz, że wszędzie był TVN i Onet? Nie było innych telewizji, czy o co chodzi? Nie wiem... serio, szkoda strzępić mordy, bo żyjemy ewidentnie w dwóch równoległych rzeczywistościach.

oloff
    Ocena: 0 (glosow:0)
2021-02-15 19:10:28
czyli wg ciebie TVP za Tuska czy Kwaśniewskiego była telewizją niezależną nie mającą nic wspólnego z rządzącymi wtedy tak ??? Ty masz dobrze zrytą dynie

asmodeusz_1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2021-02-16 08:50:33
Tak, w porównaniu do tego co jest teraz, to owszem. Pokaż mi jeden przypadek, gdzie za czasów Tuska/Komorowskiego dziennikarz prowadzący debatę SAM atakował i krytykował posłów ówczesnej opozycji, tak jak to ma miejsce obecnie. Albo jak w wiadomościach mówili o nieudolnych rządach jakiegoś PiSowskiego radnego, czy w inny sposób próbowali podważać wiarygodność partii opozycyjnych. Pokaż mi JEDEN taki przypadek. Nagrań w internecie nie brakuje, więc nie powinieneś mieć z tym problemu.

asmodeusz_1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2021-02-16 08:51:39
To, że k*rwa telewizja publiczna zaśpiewa premierowi "sto lat", albo zrobią jakiś happening z prezydentem, to jest w pełni normalne. Nieważne kto by tym premierem nie był. Tak wręcz być powinno, publiczna telewizja musi stać po stronie rządu, ale nie k*rwa uprawiać w ich imieniu politykę, w dodatku przekłamaną i opartą na manipulacji, przemilczaniu lub przeinaczaniu faktów.

asmodeusz_1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2021-02-16 09:07:47
Wybacz, ale nie mogę traktować poważnie człowieka, który deklaruje się jako wróg komuny, a popiera partię, która w Polsce wprowadziła NAJBARDZIEJ odzwierciedlające komunę praktyki od czasu obalenia tego ustroju. Większość wyborców PiSu, których miałem okazję poznać (w rozmowie w 4 oczy mało kto się do tego przyznaje) to ludzie, którzy pod nosem mówią, że "za komuny do był porządek, nie to co teraz".

asmodeusz_1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2021-02-16 09:10:05
... w kontekście tego, że rząd powinien jeszcze bardziej dokręcić śrubę, jeszcze bardziej uderzyć w "bogatych" i dawać "biednym" - nierobom, bez szkoły, wiedzy, bez jakichkolwiek umiejętności. Bo im się najbardziej przecież należy. Nie ma przecież nic gorszego niż sukces drugiego Polaka, nic tak nie boli przeciętnego Kowalskiego.

oloff
    Ocena: 0 (glosow:0)
2021-02-16 20:37:35
odp 1. obejrzyj wywiady stokrotki tzn. Olejnik Moniki.odp 2. Pokaż mi taką telewizję. odp 3. nie popieram PISu mówię jedynie że jest to najmniejsze zło od 1989 r. Lepsze to niż mafia typu Pruszków czy Wołomin stworzona po 1989 r przez byłą bezpiekę czy to ubowską czy wojskową ze swoich byłych TW która wykańcza do dziś wszystkich którym się powiodło a którzy byli z poza układu a takim np.jak Krauze umożliwiała zakup kilkunastu hektarów ziemi w Warszawie (obecnie Wola Park) opdp 4. Pięćset plus dla dzieci zamiast nagród dla czerwonych folksdojczy to cię boli ???

asmodeusz_1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2021-02-17 11:18:33
Odp. 1 - DZIENNIKARZ W TVP, CH*J KOGO OBCHODZĄ PRYWATNE MEDIA CZŁOWIEKU!; Odp. 2 Telewizja pulibczna w Polsce między 1989 rokiem a przejęciem ją przez Kurskiego taka była. 3. A dla mnie to jest największe zło. 4. Nie, boli mnie po prostu dawanie patologii 500+, a odebranie przywilejów post-komuchom popieram - ALE TYLKO JEŻELI JEST TO ROBIONE SPRAWIEDLIWIE I KONSEKWENTNIE! A nie, że k*rwa PiS sobie wybiera komu zabierze, a komu odda (z nawiązką!) bo wystarczy głośno krzyczeć, że się popiera Jarka i jest się w tym kraju bezkarnym, DOKŁADNIE JAK ZA KOMUNY!

oloff
    Ocena: 0 (glosow:0)
2021-02-17 15:24:01
Odp 1 mnie akurat obchodzi czy ktoś \opluwa Polaków bez względu na to czy robi to za Niemieckie Rosyjskie czy jakiekolwiek inne pieniądze. Odp. 2 Telewizja publiczna w Polsce między 1989 rokiem była tubą propagandową komuchów którzy uwłaszczali się na majątku narodowym i stworzyli mafie pt Ministerstwo zniekształceń własnościowych na czele z Lewandowskim obecnie w ekipie Tuska w EP. Od-p 3. To Twój problem i byłej sitwy. Odp 4 piszesz że dawać ale tylko sprawiedliwie – nikt przed PISA nawet nie spróbował dalej piszesz DOKŁADNIE JAK ZA KOMUNY – bredzisz poczytaj o resortowych d

oloff
    Ocena: 0 (glosow:0)
2021-02-17 15:25:04
Odp 4 piszesz że dawać ale tylko sprawiedliwie – nikt przed PISA nawet nie spróbował dalej piszesz DOKŁADNIE JAK ZA KOMUNY – bredzisz poczytaj o resortowych dzieciach … dla mnie to największa patologia z możliwych. Ps polecam dla odprężenia „ Ojca Marysi i Tomasza Lisa życiorysy równoległe

asmodeusz_1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2021-02-18 09:19:33
No dobra, człowieku, dla Ciebie za PiSu jest super, bo w Twojej chorej głowie "walczą z komuną" z jakimś tajemniczym "układem" - fajnie. Ja też ci mogę dać wiele książek do przeczytania. Idź sobie lepiej żyj swoim życiem, jak ci tak dobrze za PiSu - cóż, nic nie poradzę. Cieszę się twoim szczęściem i do ostatniego tchu będę zwalczał tą zarazę. Ch*j mnie obchodzi, że kilku osobom na pokaz odbiorą jakieś świadczenia emerytalne, skoro sami mają w swoim gronie komuchów. Dla mnie - najwyraźniej w przeciwieństwie do Ciebie - honor, uczciwość i sprawiedliwość są na pierwszym miejscu.

asmodeusz_1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2021-02-18 09:23:45
Nie zaakceptuję partii, która pada na mordę przed Rydzykiem, tańczy trzymając się za rączki na jego imprezkach, która zawłaszcza media publiczne, manipuluje, przeinacza fakty, wmawia ludziom jakieś brednie. Nie do przeskoczenia jest poziom sk*rwienia tych politykó, ich wały, wymuszenia, "nagrody" które sobie przyznają, poziom nepotyzmu NAJWYŻSZY OD CZASU OBALENIA KOMUNY! Nie ma już w Polsce instytucji państwowej nie obsadzonej przez PiSowskiego kacapa, bez kompetencji. Ile dróg wybudował PiS? Jak wyglądają inwestycję w kolej? W ogóle w infrastrukturę kraju? Są ŻADNE albo ZNIKOME.

asmodeusz_1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2021-02-18 09:25:03
wymyślili k*rwa przekop przez mierzeję, wyśmiany przez wszystkich ekonomistów i specjalistów od gospodarki - oczywiście poza tych opłacanych przez PiS, TVP i TV Trwam. Mogę tak wymieniać w nieskończoność, nie ma i nie było gorszego rządu. Wolałbym obsadzić u sterów państwa stado świń niż te złodziejskie k*rwy. Tobie to pasuje - super, takie masz standardy nie wnikam.

asmodeusz_1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2021-02-18 09:33:08
A ponad wszystko - jeżeli dla Ciebie obecny poziom zeszmacenia, zakłamania, manipulacji i jawnej agitacji politycznej w TVP jest porównywalny do agitacji TVNu (który jest niezaprzeczalny, ale nawet do pięt im nie dorasta) albo mówisz, że za poprzednich rządów w TVP było tak samo, tylko w drugą stronę... No to cóż. Dla mnie jedyną odpowiedzią jest, że dałeś sobie wyprać mózg, albo jesteś ślepy.

oloff
    Ocena: 0 (glosow:0)
2021-02-18 14:58:48
Piszesz … Ch*j mnie obchodzi, że kilku osobom na pokaz odbiorą jakieś świadczenia emerytalne, skoro sami mają w swoim gronie komuchów. – pokaż mi partię w której ich nie ma (już ci to pisałem a ty się powtarzasz nie podając odpowiedzi) I dalej piszesz … Dla mnie - najwyraźniej w przeciwieństwie do Ciebie - honor, uczciwość i sprawiedliwość są na pierwszym miejscu. – chyba kpisz sprawiedliwość dla byłych resortowo i ich dzieci które robiły kariery życiowe dzięki układom z bezpieki komunistycznej to więzienia. Dalej piszesz … Nie zaakceptuję partii, która pad

oloff
    Ocena: 0 (glosow:0)
2021-02-18 14:59:50
Nie zaakceptuję partii, która pada na mordę przed Rydzykiem, - czy lepsza taka którą „pada na mordę” przed Putinem ( wpisz w wyszukiwarkę pieniądze w walizkach z Moskwy) czy taka którą pada na mordę przed Merkel ( wpisz pieniądze w reklamówkach dla Tuska) już ci to mówiłem ale ty nie chcesz tego usłyszeć i klepiesz swoje. A może finansowanie GENDER bardziej ci się podoba … mnie zdecydowanie nie. Dalej piszesz … , poziom nepotyzmu NAJWYŻSZY OD CZASU OBALENIA KOMUNY problem w tym że to „obalenie” polegało na tym że Polska przed 1989 r. była komunistyczna a

oloff
    Ocena: 0 (glosow:0)
2021-02-18 15:00:51
a po nim stała się prywatna komunistów i ich dzieci stąd nazwa resortowe dzieci, oczywiście po sprzedaniu za łapówki wszystkiego co było możliwe. Dalej piszesz … wymyślili k*rwa przekop przez mierzeję, wyśmiany przez wszystkich ekonomistów – oczywiście tych Putinowych bo to jemu on najbardziej przeszkadza abyśmy byli od niego mniej zależni (przecież w budżecie państwa to są grosze) Dalej piszesz … . Mogę tak wymieniać w nieskończoność, - i to mnie ciesz bo to co przeszkadza Merkel i Putinowi co wyrażają ustami takich jak ty jest dobre dla Polski. Oczywiście takim jak T

oloff
    Ocena: 0 (glosow:0)
2021-02-18 15:06:28
Oczywiście takim jak Ty może to przeszkadzać ale cóż … „obecny poziom zeszmacenia wyprania mózgu ślepoty itp.” … dalej już sam wiesz co napisałeś

asmodeusz_1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2021-02-19 11:22:57
Szkoda nerwów na tą dysksuję serio. Nie ma sensu dyskutować, bo żyjemy w innych światach, koleś. Wmawiasz sobie i mnie jakieś niestworzone rzeczy, k*rwa, dla mnie jesteś totalnie odklejony. Z drugiej strony - w pełni akceptuję i rozumiem to, że ty tak samo musisz się czuć wobec mnie, więc się nie dogadamy. Bądź sobie PiSiorkiem i się ciesz. Jak za 5-10 lat ten kraj nie będzie w totalnej ruinie to wierz mi, że pierwszy przyjdę, uścisnę Ci rękę i - Z RADOŚCIĄ - przeproszę za swoją naiwność i błędną ocenę sytuacji. Nic mnie bardziej nie ucieszy, niż to żebym się mylił względem tej sitwy złodziei.

asmodeusz_1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2021-02-19 11:41:23
Ja to wszystko co piszesz doskonale wiem i rozumiem, ale uważam że przy przekrętach, wałach, nepotyzmie, uległości względem kościoła i Rydzyka, sposobu zarządzania państwem w ostatnich latach przez PiS, który oceniam fatalnie - to wszystko to jest kropla w morzu. W tym kraju zawsze wybieramy mniejsze zło, nie było jeszcze "dobrej" partii i pewnie nie będzie. PiS to jest największe szambo w jakim byliśmy, odkąd żyję. Ani ty mnie nie przekonasz, ani ja Ciebie, więc na koniec powiem - wybacz mój agresywny ton, mimo wszystko życzę miłego dnia i dzięki za wymianę zdań.

oloff
    Ocena: 0 (glosow:0)
2021-02-19 20:13:36
Piszesz … Wmawiasz sobie i mnie jakieś niestworzone rzeczy, - co konkretnie ?? Dalej piszesz … Jak za 5-10 lat ten kraj nie będzie w totalnej ruinie to wierz mi, że pierwszy przyjdę, uścisnę Ci rękę i - Z RADOŚCIĄ – Już podczas pierwszych wyborów różni fachowcy obecnie opozycyjni tacy jak ty nie dawali Polsce szansy przetrwania pół roku pod rządami PIS więc ochłoń. Dalej piszesz … PiS to jest największe szambo w jakim byliśmy, odkąd żyję. – jednocześnie nie potrafiąc wskazać lepszych. Dalej piszesz … uległości względem kościoła i Rydzyka – Po pierwsze

oloff
    Ocena: 0 (glosow:0)
2021-02-19 20:15:07
Rydzyka – Po pierwsze nie przeszkadza ci służalczość poprzedników za Moskiewską pożyczkę czy za p[pieniądze w reklamówkach … czemu ??? Po drugie Co prawda nie jestem praktykujący ale mam świadomość że to w dużej mierze to właśnie dzięki KK możemy obecnie cieszyć się względną wolnością, co jest przyczyną frustracji i ulewania szamba na prawo i lewo tych co dzięki temu utracili przywileje za dobrą służbę sowiętom w Polsce więc się nie dziwię

asmodeusz_1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2021-02-22 08:40:44
Ale czego nie rozumiesz? Napisałem przecież, że nie ma sensu z Tobą dyskutować, więc również proponuję żebyś ochłonął. Na podstawie dotychczasowej dyskusji nie uważam, żeby cokolwiek co napiszę mogło otworzyć Ci oczy, więc szkoda męczyć palce na klawiaturze.

asmodeusz_1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2021-02-22 09:19:21
Nie będę na koniec niemiły i jeszcze nie zostawię Twoich 3 pytań bez odpowiedzi. "Niestrzworzone rzeczy" - wszystko co napisałeś, przeczytaj sobie wyżej. Zafiksowałeś się na tych pieniądzach z Moskwy/Niemiec, jakby to było nie wiem... co najmniej 50% budżetu Polski w czasach rządu PO czy SLD, czy kogo tam jeszcze. Partie dostały kasę na start od partii o podobnych poglądach za granicą, to była i jest powszechna praktyka. Sam Kaczyński przyznał kiedyś, że startując w polityce liczył na pomoc finansową z Niemiec, której ostatecznie nie otrzymał.

asmodeusz_1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2021-02-22 09:21:28
odp. 2 PiS to szambo, ale nie potrafię wskazać lepszych? Przecież napisałem wyraźnie, wolę żeby rządziło nami stado świń, niż te złodziejskie bezczelne k*rwy. Czyt. każda inna opcja polityczna jest obecnie lepsza. Wreszcie, Odp. 3 nie przeszkadza mi "służalczość"? Przeszkadza, ale nie obrała nigdy kierunku działań TAK negatywnych dla Polski, jak negatywne są działania PiSu. Pozdrawiam i serio dajmy już sobie spokój :)

oloff
    Ocena: 0 (glosow:0)
2021-02-23 21:00:01
piszesz : … Zafiksowałeś się na tych pieniądzach z Moskwy/Niemiec, jakby to było nie wiem... co najmniej 50% budżetu Polski -- nie chodzi o to ile ich było ale ile Polska straciła przez rządzących nią sprzedawczyków., Dalej piszesz : … PiS to szambo, ale nie potrafię wskazać lepszych? Przecież napisałem wyraźnie, wolę żeby rządziło nami stado świń, -- przed PISem rządziło nami stado sprzedajnych świń złodziejskie bezczelne k*rwy sponsorowane z obcych państw które sprzedały Polskę (przykład ministerstwo zniekształceń własnościowych Lewandowskiego) a to chyba gorsze, a teraz najba

oloff
    Ocena: 0 (glosow:0)
2021-02-23 21:01:17
a teraz najbardziej przeciw są czerwone pozbawione koryta dalej piszesz : … Pozdrawiam i serio dajmy już sobie spokój :) – to czemu kontynuujesz ???

peghehe
    Ocena: 2 (glosow:2)
2021-02-11 20:36:56
to dlatego wszystko niszcza i robia wszystko zeby wujka putina zachecic do odwiedzin?

kornas1988
    Ocena: 4 (glosow:6)
2021-02-07 23:17:58
Przecież Kaczyński tobstaty komuch i takimi samymi się otacza. Piotrowicz Pawłowicz czy stary Morawiecki co juz nie dycha

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:4)
2021-02-11 20:20:58
kornas1988 Rajmund ojciec Kaczora to nie lepszy też komuch

ZIWK
    Ocena: 3 (glosow:3)
2021-02-07 21:28:44
Resortowe dziecko lubi mieć wokół siebie ludzi o podobnej moralności, przeszłości i powiązaniach.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Hipokryzja
  •  W punkt.
  •  ANIOŁKI KURSKIEGO
  •  Dawaj Jurek. Odpalaj ...
Stacjonarnych.takich jak łapanie kobiet czy starców na protestach.kibole-psy 1:0
główna
Dodano: 2018-05-28, 10:20:37   przez: maxicoveri
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 131Skomentuj (41) | Zgłoś nadużycie
29
share Udostępnij inaczej

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.