Zaloguj przez FBZaloguj się  lub  Nowe konto
toggle menu
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Ojciec.mateusz  21-02-21, 15:38 Zgłoś
+ 179 -
Dodano: 2021-02-21, 15:38:40   przez: Ojciec.mateusz
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 179  Zgłoś nadużycie
33
share Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(59)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
erwin1985
    Ocena: 5 (glosow:11)
2021-02-21 16:40:20
Problemy Polski kiedyś i dziś, co za tępy pisowski chooj. Skąd te muły się biorą.

fazer7788
    Ocena: 0 (glosow:0)
2021-02-24 20:54:14
Pedofile zawsze są bronieni i za platformy i za pisiorów nic im nie robią, więc koorwo wstawiająca takie goowno bądź obiektywna i walnij w pierś ojca.

bronkobill
    Ocena: 0 (glosow:0)
2021-02-24 18:46:52
Strach się bać jaka będzie następna dobra zmiana.

lukasz160288
    Ocena: 0 (glosow:6)
2021-02-24 08:58:22
Ile Platfusy płacą za takie wstawki? Ten portal został już zdominowany do cna przez zjebów z opozcji. Nawet normalnych wstawek brak.

P1Z1
    Ocena: -4 (glosow:6)
2021-02-24 06:37:05
Problemy do 2015 podążanie w niewolę niem- unijna. Problemy teraz pandemia

Doomek666
    Ocena: 0 (glosow:4)
2021-02-23 21:12:48
Powinniście jeszcze dodać że za Kwasniewy było ponad 20% bezrobocia.

muttley13
    Ocena: 1 (glosow:1)
2021-02-24 13:01:01
I byłoby tak nadal, gdyby Unie nie otworzyła swoich rynków pracy dla Polaków.

susza89
    Ocena: 2 (glosow:4)
2021-02-23 19:50:47
Rzady PO: rekordowo wysokie podatki, rekordowo wysokie zatrudnienie w administracji panstwowej, vat 23%,kwota wolna od podatku 3000zl. Teraz dla kontrastu rzady PIS:rekordowo wysokie podatki, rekordowo wysokie zatrudnienie w administracji panstwowej, vat 23%,kwota wolna od podatku 3000zl. POLITYCY CO BYLI I W PIS I W PO: Jaki, Gowin, Morawiecki, Sikorski, Morawiecki, Kaminski, Ujazdowkiski, Mezydlo, Dorn, Misiolek.

susza89
    Ocena: 0 (glosow:4)
2021-02-23 19:57:20
Dodam jeszcze, że ostatnie głosowanie w sprawie niepotrzebnych lockdownow PIS i PO i lewica jak zwykle zgodnie za. Konfederacja przeciw. Dokladnie tak samo było kiedy PIS chcial sobie dac podwyzki...

suchy61
    Ocena: -3 (glosow:7)
2021-02-23 20:42:20
suszku a ja kolejny raz spytam dlaczego według ciebie Konfederacja nazistów jest lepsza? Dlaczego według ciebie powinniśmy na nich głosować? Dlaczego nie potrafisz przedstawić żadnego powodu żeby nas przekonać? Ja wiem u ciebie 50 gr za komentarz dlatego od miesiąca ciągle ten sam komentarz bo nic więcej nie potrafisz.

gargus_bez_kota
    Ocena: 0 (glosow:8)
2021-02-23 19:46:36
Co ciekawe PO przez 8 lat nie wprowadziło obowiązku zgłaszania czynów pedofilskich każdemu kto posiadł o tym wiedzę.To PIS takie coś wprowadziło dopiero.Nie mówiąc o podnoszeniu kar czy rejestrze pedofilów.Wiec pytanie kto ich chronił.Co zrobiło peło przez 8 długich lat.Bo media Wam sieczke z mózgu zrobiły.

suchy61
    Ocena: -1 (glosow:7)
2021-02-23 20:44:15
gargus pedofilu co ciekawe mimo zgłaszania tych zwyrodnialców prokurator zero nic z tym nie robi. Klechy przenoszą pedofilów na inne parafie a zero ucisza wszystko. Nie zapomnijmy o tym jak Duda uniewinnił pedofila. Ty sam nie wiesz co piszesz gargusie zwyrodniały pedofilu.

homo_sapiens
    Ocena: 2 (glosow:6)
2021-02-23 22:46:43
Gargus - rozwinę twoją genialną myśl - PO przez 8 lat nie zrobiła też nic w kwestii pandemii covidowej. Trochę niżej w tym wątku niejaki tyrotyratorr, z którym masz wyjątkowo wysoką zgodność poglądów, perorował, że za PO media NIE UJAWNIAŁY skandali pedofilskich w Kościele i podobnie jak ty, odpowiedzialnością za brak działań w tym zakresie obarcza PO, nie widząc elementarnego braku logiki w tym zestawieniu. Więc zapytam konkretnie: po jakiej to burzy medialnej za rządów PO na temat pedofilii w Kościele PO nic nie zrobiła w tej sprawie?

gargus_bez_kota
    Ocena: -1 (glosow:5)
2021-02-24 08:57:38
Rozmawialiśmy już chyba 2 czy 3 razy i za każdym razem wspólnie dochodziliśmy do wniosku że powinieneś skrócić swojego nicka do "homo".Stawiając takie tezy potwierdzasz tylko słusznie poprzednich wniosków.Generalnie nie spodziewałem się że zajrzysz do mnie ale skoro to robisz to widocznie potrzebujesz "innego spojrzenia na rzeczywistość".Więc spróbuję ci urealnić nieco rzeczywistość."PO przez 8 lat nie zrobiła też nic w kwestii pandemii covidowej"-to jest nieprawda bo i ustawa powstała pewna(+/-)i zlikwidowali sanepidy i posterunki policji. ale wydaje się kluczowe Twoje pytanie "po jakiej burz

gargus_bez_kota
    Ocena: 0 (glosow:2)
2021-02-24 09:09:07
medialnej?Hmm.Postawienie takiego pytania jest objawem pewnej niedojrzałości obywatelskiej ponieważ sugeruje ze rządzący mają coś robić po jakiś medialnych "burzach".Ja osobiście mam większe wymagania.Chciałbym aby rządzący przewidywali i ubiegali rzeczywistość.Żeby myśleli na lata do przodu i mieli jakąś wizję Polski.Kompletnie nie zgadzam się z tezą że za PO media milczały o pedofilii a raczej o homoseksualizmie wśród czarnych.Nagodka jest od bardzo dawna i na podobnym poziomie.Różnica jest taka że Sekielski nie nakręcił wtedy filmu bo miał jeszcze za co żyć(pracował).A swoją drogą Sekielski

gargus_bez_kota
    Ocena: -2 (glosow:4)
2021-02-24 09:17:56
wcale nie zrobił filmów o pedofilii wśród księży tylko o homoseksualizmie (tylko 1 przypadek pedofili na szczęście bez najgorszego).Kończąc i reasumując przypadki pedofilii są i były od zawsze.Nie ma żadnych przesłanek mówiących że wśród czarnych jest ich więcej a do tego do jednego worka wrzucani są pedofile, homo i zwykli zboczeńcy.A PO nic/niewiele zrobiła pomimo że przypadki i to drastyczne występowały jak np gwałty na noworotkach. PIS cokolwiek istotnego w tym porównaniu jednak zrobiło!

homo_sapiens
    Ocena: -1 (glosow:1)
2021-02-24 13:08:58
"Rozmawialiśmy już chyba 2 czy 3 razy i za każdym razem wspólnie dochodziliśmy do wniosku że powinieneś skrócić swojego nicka do 'homo'." - stanowczo powinieneś ograniczyć spożywanie środków psychotropowych, bo powodują u ciebie jakieś dziwne urojenia. "Nagodka jest od bardzo dawna i na podobnym poziomie" - jeśli tak, to odświeżę nieco twoją kiepską pamięć - przed PO-PSL rządził PiS-LPR-S, wcześniej SLD-UP, wcześniej AWS-UW, wcześniej SLD-PSL, a jeszcze wcześniej był taki bajzel, że nawet nie ma co wspominać. Wszystkie te rządy zrobiły tyle samo co PO-PSL, ale ty widzisz TYLKO PO.

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:2)
2021-02-24 13:15:00
"PIS cokolwiek istotnego w tym porównaniu jednak zrobiło!" - ależ oczywiście! Powołało komisję wydmuszkę, zajmującą się pierdzeniem w stołki, roztoczyło jeszcze skuteczniejszy parasol ochronny nad biskupami, co chwila przelewa miliony na konto Rydzyka - największego obrońcy pedofili w sutannach. Za filmami Sekielskich poszło wiele innych relacji z nazwiskami księży i chroniących ich biskupów. W ilu diecezjach prokuratura Ziobry (ulubieńca Rydzyka) zrobiła nalot o 6:00 rano na archiwa diecezjalne? Ilu biskupów przesłuchała?

gargus_bez_kota
    Ocena: 0 (glosow:2)
2021-02-24 14:07:03
To że nie pisze o oczywistych oczywistościach to NIE znaczy że ich nie widzę.Poprostu o oczywistych oczywistościach się nie pisze bo są oczywiste!To co zrobiło PIS istotnego to przeczytaj sobie w 1 moim komentarzu zamiast PAJACOWAĆ!(+brak przedawnień) i do tego możesz się odnieść!Jakbyś używał rozumu a nie kierował się nienawiścią to byś wiedział,ze nalot na biskupa nic nie da bo i co ma dać?(poważny jesteś bo piszesz jak dzieciak).Myslisz że biskupi u siebie filmiki trzymają.Do 2017roku nie mieli obowiązku zgłaszać(pis wprowadził taki prosty zapis).Teraz muszą a jak nie zgłoszą jest kk!Proste

homo_sapiens
    Ocena: -1 (glosow:1)
2021-02-24 18:24:18
Naprawdę nie sądziłem, że tak się zbłaźnisz, a tu proszę. I jakież są efekty tych znakomitych działań PiSu? Od lat wiadomo, że podnoszenie kar nie przekłada się na poziomem przestępczości (szczególnie seksualnej, która nie podlega racjonalnym decyzjom) ani tym bardziej nie ma związku z wykrywalnością przestępstw. Na przestępczość wpływ ma natomiast NIEUCHRONNOŚĆ KARY. Rejestr pedofilów? A ilu tam księży trafiło? Śmiech na sali! Obowiązek zgłaszania? I ilu biskupów zgłosiło znane sobie przypadki do prokuratury? Kpisz sobie?

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:0)
2021-02-24 18:27:50
"Jakbyś używał rozumu a nie kierował się nienawiścią to byś wiedział,ze nalot na biskupa nic nie da bo i co ma dać" - jakbyś w ogóle miał rozum, to byś wiedział, że takie zgłoszone sprawy są odnotowywane w diecezjalnych archiwach, o czym doskonale wiedzą śledczy z innych państw, jak np. USA czy Irlandii. Ale trudno oczekiwać takich działań w kraju, w którym episkopat to kumple i sojusznicy rządzących.

homo_sapiens
    Ocena: -1 (glosow:1)
2021-02-24 18:38:13
Pokazałeś właśnie, jak mało wiesz o sprawie, o której się wypowiadasz. Nie chodzi tu o wiedzę biskupów pochodzącą z plotek czy spowiedzi. Chodzi o oficjalnie zgłaszane sprawy do kurii przez ofiary lub rodziny ofiar. Sprawy, które następnie toczą się przed sądami biskupimi, gdzie ofiara ma przydzielanego "adwokata" - księdza. Sprawy, które są DOKUMENTOWANE przez machinę kościelną i ani prokuratura ani opinia publiczna nie ma o nich pojęcia, bo głównym celem takich "rozpraw" przez dziesięciolecia było dbanie "o dobre imię Kościoła", czyli zamiatanie tego pod dywan.

gargus_bez_kota
    Ocena: -1 (glosow:1)
2021-02-24 20:36:55
Nigdzie nie pisałem że podnoszenie kar zmniejsza ilość czynów pedofilskich co więcej twierdzę że nieuchronność kar o której piszesz również NIE!Wiele razy słyszałem i czytałem u fachowców że jedyną skuteczna metodą jest izolacja lub farmakologia!I się z tym zgadzam.Więc nie bredź głupot bo to nie kradzież babci torebki żeby nieuchronność miała jakiekolwiek istotne znaczenie!Ale co w związku z tym.Taką pałasz nienawiścią że żeby zrobić na złość to jesteś za obniżaniem kar czy jak?Podobnie nienawiścią się kierujesz wyśmiewając się z rejestru który może być wyjątkowo pożyteczny. Pośmiej się jeszc

gargus_bez_kota
    Ocena: 1 (glosow:1)
2021-02-24 20:41:31
ze z likwidacji przedawnienia.Ale przejdźmy do konkretów.Napisales"I ilu biskupów zgłosiło znane sobie przypadki do prokuratury".Zgodzisz się pewnie że dorośli ludzie powinni rozmawiać na poziomie FAKTÓW i WIEDZY więc powiedz mi KONIECZNIE i KONKRETNIE czy znasz taki przypadek bo sugerujesz że są tylko ze nie zgłaszają. Informuje Cię bo nie wiesz ze obowiazek ten jest od ok.4lat i jest zagrożony odpowiedzialnością KK.Jezeli nie odpowiesz na to pytanie to nie pisz więcej do mnie bo upośledzonych przez media jest tu wielu!Kolejne 2twoje komentarze świadczą o Twojej miernocie ale to dopiero jak o

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:0)
2021-02-24 21:11:59
"Wiele razy słyszałem i czytałem u fachowców że jedyną skuteczna metodą jest izolacja lub farmakologia!I się z tym zgadzam.Więc nie bredź głupot bo to nie kradzież babci torebki żeby nieuchronność miała jakiekolwiek istotne znaczenie" - pisząc o nieuchronności kar, pisałem o przestępczości ogólnie, co wyraźnie podkreśliłem. Oczywiście że przestępstwa seksualne rządzą się swoimi prawami. Ale jeśli ja "bredzę głupoty" o nieuchronności, to ty bredzisz o obowiązku zgłaszania, podniesieniu kar i rejestrze.

gargus_bez_kota
    Ocena: -1 (glosow:1)
2021-02-24 21:17:51
Przestań się głupio tłumaczyć bo mi się na mdłości zbiera.Przecież kontekst rozmowy jest oczywisty.Bredzisz co ci ślina (albo media) na język przyniosą.Odpowiadaj na pytanie albo spie...aj dziadu.I generalnie podumaj nad własną marnością intelektualną bo nie powala. PS.O dniu wolności też Ci odpisałem MATOLE NIEDOINFORMOWANY

homo_sapiens
    Ocena: -1 (glosow:1)
2021-02-24 21:18:36
"Taką pałasz nienawiścią że żeby zrobić na złość to jesteś za obniżaniem kar czy jak?Podobnie nienawiścią się kierujesz wyśmiewając się z rejestru który może być wyjątkowo pożyteczny." - No to już jest szczyt żenady. Co to w ogóle miało być? Argumenty? "Rejestr może być wyjątkowo pożyteczny"? To mam lepszy pomysł: odsunięcie Zjednoczonej Prawicy od władzy może być wyjątkowo pożyteczne! "czy znasz taki przypadek bo sugerujesz że są tylko ze nie zgłaszają" - ano znam i ty również byś znał, gdybyś nie oglądał jedynie rządowej propagandy.

homo_sapiens
    Ocena: -1 (glosow:1)
2021-02-24 21:25:48
Gargus, o tym, że jesteś manipulującym pisowskim trollem już od dawna wiadomo. Teraz jeszcze wyszło, że jesteś nie tylko intelektualnym zerem, ale i zwykłą kanalią. Dalsza dyskusja z tobą nie ma sensu. A jeśli coś będę pisał pod twoimi komentarzami, to wbij sobie do łba, że nie będę zwracał się do ciebie, tylko do innych.

Beznickowy
    Ocena: -2 (glosow:2)
2021-02-23 19:38:49
problemy autora dziś: schizofrenia paranoidalna

tyrotyratorr
    Ocena: 0 (glosow:14)
2021-02-21 17:02:43
Za poprzedników to Afery pedofilskie w ogóle nie wychodziły prawie :) nie dojść że chroniono to nawet o tym nie mówiono za dużo. Teraz chociaż wychodzą te sprawy ;) oprócz zgonów to reszta się zgadza. Tylko brakuje w kiedyś : Mafii wszelakiego rodzaju wyłudzających pieniądze z Budżetu państwa i Atak na wolne media Policji za Tuska i wyrywanie dziennikarzom materiałów i nielegelne wtargnięcia do redakcji, Pis przy tym to pikuś ;)

homo_sapiens
    Ocena: 2 (glosow:10)
2021-02-21 18:29:45
A to od "wychodzenia afer" jest rząd czy media? Ile afer pedofilskich ujawniła Kurwizja? A "Mafii wszelakiego rodzaju wyłudzających pieniądze z Budżetu państwa" to może dzisiaj nie ma, z największą na czele - Kościołem Katolickim? Jakie wtargnięciA? Możesz je wymienić, bo ja pamiętam jedno, do jednej redakcji. To pikuś przy próbie przejęcia lub wykończenia wszystkich niezależnych mediów przez PiS.

tyrotyratorr
    Ocena: 0 (glosow:0)
2021-02-21 20:23:10
komentarz usunięty przez użytkownika

tyrotyratorr
    Ocena: -4 (glosow:12)
2021-02-21 20:24:49
Ja nie pisałem że rząd wyjawia, tylko że wtedy w ogóle o tym nie mówiono i nic nie wychodziło na światło dzienne, państwo totalnie milczało i ukrywało ten proceder media widać miały zakaz mówienia o tym lub nie było to mile widziane, to co dzieje się teraz to potwierdza. A Mafia również i kościelna oczywiście i dziesiątki innych watowskie, paliwowe itd. Tak mówię o wtargnięciu do redakcji Wprost po niewygodnych faktach dla rządu, takie akcje to nawet na Białorusi się nie zdarzają. Co masz na myśli mówiąc o wykończeniu niezależnych mediów i które to media niby są niezależne dla ciebie ? ? :D

tyrotyratorr
    Ocena: -4 (glosow:6)
2021-02-21 20:27:46
nie mówiąc o sędziach na telefon i Aferach Amber Gold gdzie Syn premiera przyznaje że Ojciec wiedział że to lipa i on tez :D nie ma czego bronić syf jest w Polsce od lat ;) trzeba być bardzo głupim albo naiwnym by tego nie widzieć.... Mafia kościelna dostawało milony do poprzedników a Tusk regularnie podwyższał fundusz kościelny, nie mówiąc o bidzie jaka wtedy panowała inflacji i masowych wyjazdach z kraju... Teraz nie jest wiele lepiej fakt ;)

homo_sapiens
    Ocena: 3 (glosow:11)
2021-02-21 20:43:06
"(...) media widać miały zakaz mówienia o tym lub nie było to mile widziane" - Ty serio wierzysz, w to co piszesz, bo ten tekst to jakaś farsa? "(...)wtedy w ogóle o tym nie mówiono i nic nie wychodziło na światło dzienne, państwo totalnie milczało i ukrywało ten proceder" - skoro "o tym w ogóle nie mówiono", bo media nie ujawniały, to co miało państwo ukrywać i o czym wiedzieć? Nie widzisz tu braku logiki? "takie akcje to nawet na Białorusi się nie zdarzają" - dobry dowcip! "które to media niby są niezależne dla ciebie" - te, które nie podlegają władzy.

tyrotyratorr
    Ocena: -2 (glosow:8)
2021-02-22 13:14:05
No skoro twierdzisz że teraz państwo czegoś broni a media wtedy na temat pedofili w kościele milczały, to chyba można myśleć że coś jest na rzeczy prawda? Ty zacząłeś te innsynuacje, w których jest jeszvze mniejsza logika od tego co ja napisałem. Policja w żadnym cywilizowanym kraju nie wchodzi do mediów niezależnych i nie walczy fizycznie z dziennikarzami to co było to poziom Rosjii. Niezależność mediów nie określa się na podstawie czy ppodlegaja pod rząd, nie rozumiesz tego słowa widać....

tyrotyratorr
    Ocena: 0 (glosow:2)
2021-02-22 13:18:21
Poziom manipulacji i ogłupienia ludzi w Polsce osiąga szczyty. Sedziow na telefon też nie pamiętasz... Wyłącz TV włącz myślenie! Jak będą na ciebie szczali to o wiesz ze deszcz pada?? Byle by nie był to pisowski szczoch jak teraz? Żenujące... Zachowujesz się jak partyjny troll, bo nie sądzę że Tak masz namieszane w głowie..

homo_sapiens
    Ocena: 4 (glosow:4)
2021-02-22 18:43:03
"Niezależność mediów nie określa się na podstawie czy ppodlegaja pod rząd, nie rozumiesz tego słowa widać...." - to oświeć mnie i podaj "poprawną" definicję. No to Rosji czy Białorusi? Coś czuję, że w następnej wypowiedzi będzie KRLD. "(...) innsynuacje, w których jest jeszvze mniejsza logika" - jakie insynuacje, konkretnie proszę. Sędziowie na telefon (a konkretnie jeden taki ujawniony przypadek - to tak odnośnie manipulacji, podobnie jak z wtarnięciAMI do redakcji) to pikuś przy tym, co z wymiaru sprawiedliwości zrobił PiS.

homo_sapiens
    Ocena: 2 (glosow:2)
2021-02-22 18:45:58
Teraz nawet telefon nie potrzebny, bo na wszystkich kierowniczych stanowiskach w sądownictwie i prokuraturze są sami swoi, którzy doskonale wiedzą, czego chce władza i jak się jej przypodobać. "Byle by nie był to pisowski szczoch jak teraz? Żenujące... Zachowujesz się jak partyjny troll, bo nie sądzę że Tak masz namieszane w głowie.." - gratuluję poziomu hipokryzji. Zupełnie jak rządowa propaganda.

tyrotyratorr
    Ocena: -2 (glosow:6)
2021-02-22 19:41:50
Niezależne media to są takie które nie sprzyjają i nie zależą od żadnych partii czy grup interesów... takich w Polsce ze świecą szukać ! Tak służby specjalne wchodzące do redakcji dziennikarskich to Białoruś i Rosja się kłania a tak było jeszcze niedawno w Polsce. Sędziowie na telefon co sam potwierdziłeś, jak by podzwonić po większej ilości znalazło by się dużo wiecej pewnie, tak teraz sędziowie też są pod butem władzy tu się nic nie zmieniło masz rację, tylko że ja tego nie bronie za to ty tak. Oczywiście że można uznać cię za trolla skoro bronisz korupcji złodzejaszków i kolesiostwa. Żeując

tyrotyratorr
    Ocena: -2 (glosow:2)
2021-02-22 19:43:14
Miliony złotych i podwyżki dla Rydzyka i na Fundusz kościelnych za poprzedników tez będziesz bronił ? I brak jakichkolwiek dochodzeń czy zainteresowania polityków i mediów pedofilom w kościele też cię nie zastanawia ? ? echh ludzie ludzie....

homo_sapiens
    Ocena: 1 (glosow:3)
2021-02-22 22:33:17
"Niezależne media to są takie które nie sprzyjają i nie zależą od żadnych partii czy grup interesów" - KAŻDE media mają swojego właściciela, szefostwo i dziennikarzy. Wszyscy oni mają określone poglądy, mniej lub bardziej jawne. Więc Twoja definicja jest utopią. Od tego, by zapewnić pluralizm i zróżnicowanie głoszonych poglądów jest dywersyfikacja właścicielska mediów. Czyli kierunek całkowicie odwrotny do nacjonalizacji w stylu węgierskim, na której wzoruje się KAczyński.

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:0)
2021-02-22 22:37:02
A istotą mediów jest to, by patrzyły rządzącym na ręce, by rządzący nie mogli bezkarnie przekształcać państwa w swój prywatny folwark, jak się dzieje obecnie w Polsce z udziałem rządowej gadzinówki, którą stały się media publiczne i jak już się stało na Węgrzech. "tak teraz sędziowie też są pod butem władzy tu się nic nie zmieniło" - NIE! Zmieniło się dużo - na gorsze! Wcześniej to były odosobnione przypadki, których ujawnienie było kompromitacją sędziego. Dziś zrobiono z tego politykę państwa, gdzie usłużni są jawnie nagradzani a niesforni karani dyscyplinarnie.

homo_sapiens
    Ocena: 1 (glosow:1)
2021-02-22 22:45:23
"tylko że ja tego nie bronie za to ty tak. Oczywiście że można uznać cię za trolla skoro bronisz korupcji złodzejaszków i kolesiostwa." - To ja Ciebie mógłbym uznać za trolla, który usprawiedliwia przewały, afery i skandale PiSu "pikusiami" (zachowując proporcje) Platformy. Przejęcie TK, SN, dyscyplinarki dla niewygodnych sędziów? To nic, przecież za PO był jeden sędzia na telefon! Zrobienie z TVP propagandowej gadzinówki, radiowa Trójka, próby nacjonalizacji niezależnych OD RZĄDU mediów? Co tam, przecież za PO wpadli do jednej redakcji!

homo_sapiens
    Ocena: -1 (glosow:1)
2021-02-22 22:46:50
"(...) bronisz korupcji złodzejaszków i kolesiostwa." - W którym miejscu tego bronię, konkretnie?

tyrotyratorr
    Ocena: -2 (glosow:2)
2021-02-23 00:40:51
O czym ty mówisz chłopie... jeśli na media mają wpływ politycy to po prostu nie są niezależne i tyle :D Dlatego takich mediów jest bardzo mało, ale istnieją :D to nie żadna utopia ! Tak media są od tego między innymi żeby patrzeć rządowi na ręce i jedna z redakcji która próbowała to zrobić została napadnięta i okradziona przez służby specjalne podległe rządowi :D Ja niczego nie usprawiedliwiam, chyba potrafisz czytać ze zrozumieniem, to ty usprawiedliwiasz ! Przypominam że w poprzednich latach też było przejęcie TK. Bronisz usprawiedliwiając czego ja nie robie:D po prostu poczytaj co piszesz

tyrotyratorr
    Ocena: 0 (glosow:0)
2021-02-23 00:49:10
komentarz usunięty przez użytkownika

tyrotyratorr
    Ocena: -1 (glosow:3)
2021-02-23 00:53:22
Przeczytaj od początku co piszesz, po prostu zacząłeś wybielać i usprawiedliwiać poprzedników i tyle :D a twoim tłumaczeniem jest że teraz jest gorzej, słabe to. Gdzie usprawiedliwiasz ? :D czy ty z Konia spadłeś ? Cały czas używasz "bo teraz jest gorzej" Cały czas deprecjonujesz napad na redakcje co było ewenementem na Skale Europejską, Sędziego na Telefon co tez było i jest Ewenementem na skalę Europejską również deprecjonujes, a milony na kościół i brak poruszania tematu pedofili w ogóle pomijasz. Skoro nie chcesz Bronić i usprawiedliwiać to po co w ogóle do mnie piszesz ?

tyrotyratorr
    Ocena: 0 (glosow:2)
2021-02-23 00:56:39
Skoro nie masz zamiaru bronić i usprawiedliwiać to po prostu napisz że było gówno wielkie, ale według ciebie teraz jest większe i tyle, a nie deprecjonujesz sytuacje o których cały świat ze zdziwieniem mówił i w kontrze zaczynasz wywody na temat pisu....

homo_sapiens
    Ocena: 2 (glosow:2)
2021-02-23 11:45:05
Nawet jeśli założysz swoje własne "niezależne" medium, to będzie ono zależne - od Ciebie. "Przypominam że w poprzednich latach też było przejęcie TK" - tak? A niby kiedy dokładnie? Może wtedy, gdy PO bezprawnie próbowało przed końcem swojej kadencji wsadzić tam sędziów, co Trybunał skutecznie zablokował? "Ja niczego nie usprawiedliwiam" - ależ usprawiedliwiasz, twierdząc, że za PO było znacznie gorzej ("Pis przy tym to pikuś"), co jest kompletną bzdurą.

homo_sapiens
    Ocena: 1 (glosow:1)
2021-02-23 11:51:33
"(...) a twoim tłumaczeniem jest że teraz jest gorzej, słabe to" - niestety, ale to Ty tak robisz OD PIERWSZEGO SWOJEGO KOMENTARZA w tym wątku (2021-02-21 17:02:43). Ja jedynie prostuje te bzdury, pokazując kontekst i proporcje. "Cały czas deprecjonujesz napad na redakcje" - jedyne, co deprecjonuję, to Twoje manipulacje polegające na używaniu liczby mnogiej w pojedynczych przypadkach, albo demagogiczne hasła typu "takie akcje to nawet na Białorusi się nie zdarzają". Wejście do redakcji Wprost było skandalem i nigdzie temu nie zaprzeczyłem.

tyrotyratorr
    Ocena: 0 (glosow:2)
2021-02-23 15:29:14
Chłopie czytaj że zrozumieniem , pisałem niezależna od polityków którym patrzą na ręce!! TK było obsadzone przez PO 8 lat to robili i przejęli całe prawie 2 sedziow tylko nie było z nadania politycznego... To że napad służb specjalnych i sędziowie na telefon to "pikuś" do tego co jedt teraz to według mnie fakt nie usprawiedliwianie. Takie rzeczy tylko w Korei i Rosji się dzieją. Miło że to potępiasz :) jest źle i było źle i długo jeszcze będzie. Jakie bzdury prostujesz? Ja pisze o faktach które sam potwierdziłeś!?

homo_sapiens
    Ocena: -1 (glosow:3)
2021-02-23 18:06:16
"TK było obsadzone przez PO 8 lat to robili i przejęli całe prawie 2 sedziow tylko nie było z nadania politycznego" - WSZYSCY sędziowie TK są z nadania politycznego, bo to Sejm ich wybiera. Co nie znaczy, że są oni wszyscy z automatu uzależnieni od tego, kto ich tam umieścił, jak mgr Przyłębska. Ci sędziowie wybrani przez PO to w wielu przypadkach autorytety prawnicze a nie politycy i to oni zablokowali niekonstytucyjną próbę wyboru nowych sędziów przez PO. Nawet spośród sędziów wybranych przez PiS, jeden potrafi się wyłamać i orzekać po swojemu, wbrew woli partii. Jeden.

tyrotyratorr
    Ocena: -2 (glosow:2)
2021-02-23 22:38:02
No napisałeś o Przejęciu TK to ja ci napisałem że wcześniej było tak samo Przejęte i w ten sam sposób i z nakazu wodza partii rządzącej... taki mamy klimat w Polsce niestety....a kogo tam wybierano to już inna bajka ważne że był zależny i przejęte od jednej partii.... Wiele się nie zmieniło jedni mówią że jest gorzej inni że było gorzej.... to też się nie zmieniło, nie warto bronić tego układu Po-Pis ;) Już nie mogę się doczekać aż system się rozsypie... Że sędziowie wała wetowali to powiem tyle > Duda też wetował ustawy i nie oznacza to że jest niezależny.....

Oliolo
    Ocena: -8 (glosow:12)
2021-02-21 16:21:04
i za tę rekordową liczbę zgonów odpowiada "dobra zmiana"? miałeś na myśli Polskę czy cały świat?

erwin1985
    Ocena: 5 (glosow:11)
2021-02-21 16:40:20
Problemy Polski kiedyś i dziś, co za tępy pisowski chooj. Skąd te muły się biorą.

homo_sapiens
    Ocena: 2 (glosow:6)
2021-02-21 18:33:56
Skoro za awarię oczyszczalni i zrzut ścieków do Wisły oraz za zaśnieżone drogi (w tym krajowe) po nagłych opadach śniegu odpowiada Trzaskowski - według polityków PiS i Kurwizji, to za rekordową liczbę zgonów odpowiada PiS.

bigmarkus
    Ocena: 0 (glosow:2)
2021-02-22 17:09:24
Olosrolo pisowski idioto chodzi o tzw. nadliczbowe zgony. Tych mamy obok Bułgarii najwięcej w Europie. XXXXX XXX

yurek6819
    Ocena: -4 (glosow:6)
2021-02-21 15:45:59
Umiera kilka tysięcy, to jest afera. Ale jak umarło kilkadziesiąt tysięcy, to jest pandemia winna,"...i o czym tu deliberować".

ataret
    Ocena: 0 (glosow:6)
2021-02-21 15:43:18
dobra, bo 500 zł daje a tamete nie dawały
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Narciarz
  •  Dlaczego prezydent lubi jeździć na nartach
  •  Pokoje do wypłakania się dla rządzących czekają ...
  •  Taka sytuacja
Kiedy to wystarczyl sam płot placu zabaw do zabawy
główna
vacarius  18-07-15, 01:41 Zgłoś
+ 158 -
Dodano: 2018-07-15, 01:41:23   przez: vacarius
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 158Skomentuj (19) | Zgłoś nadużycie
11
share Udostępnij inaczej

kawusia facebook hopaj stars

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.