Zaloguj przez FBZaloguj się  lub  Nowe konto
toggle menu
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 2021-02-26, 11:37:15   przez: acer326
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 105  Zgłoś nadużycie
17
share Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(62)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
wiesiek45
    Ocena: 13 (glosow:17)
2021-03-01 12:05:06
Jak rok temu sie mowilo o paszportach to sie wszyscy smiali ze foliarze na forach wyczytali. Wyszlo ze jednak mieli racje. Zobaczymy np po pieciu latach co wyjdzie po tym masowym szczepieniu niesprawdzona "szczepionka" i kto sie bedzie smial.

majowy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2021-03-10 11:47:45
Czyli dlatego że działaja tak zajebiscie to żaden producent nie chce brać odpowiedzialności za efekty i sam pisze w instrukcji że to nieprzebadany syf? No ale przecież prawdziwy POlak wiii lypiej

Krzysztof007
    Ocena: -1 (glosow:3)
2021-03-02 17:27:28
Tak, tak, a po szczepionce na świńską grypę dostaje się narkolepsji... a miało być tak pięknie. Pożyjemy, zobaczymy. Kto chce, niech się szczepi.

grabcan
    Ocena: 1 (glosow:5)
2021-03-01 22:59:07
Prezydent mówi: "Jest dobrze", premier mówi: "Jest dobrze", prezes mówi: "Jest dobrze, TVP mówi: "Jest dobrze", Trybunał mówi: "Jest dobrze" ... nie ma ch*ja,musi być dobrze!

bogas111
    Ocena: 3 (glosow:7)
2021-03-01 19:35:15
Skoro szczepionki działają to po co ludzie po zaszczepieniu noszą maseczki?

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:0)
2021-03-03 00:37:59
Na przykład dlatego, że ktoś mógł być zainfekowany przed szczepieniem, nawet o tym nie wiedząc.

demonek6
    Ocena: 6 (glosow:10)
2021-03-01 19:24:18
Pamiętacie kiedy Prof. Gut przestał być ekspertem rządu? Przypomnę: powiedział na wizji, że wirus będzie obecny tak długo jak koncerny farmaceutyczne będą mogły na nim zarobić. Dziękuję, dobranoc.

Dugi07
    Ocena: -1 (glosow:1)
2021-03-01 19:32:43
Pamiętamy !

Plastykpl
    Ocena: 0 (glosow:8)
2021-03-01 18:54:05
Bo Justyna nie ma kasy ze szczepionek. W przeciwieństwie do pozostałych.

Peyo1
    Ocena: 8 (glosow:16)
2021-03-01 14:56:54
Jeżeli przez kilkadziesiąt lat firmy farmaceutyczne nie uporały się z grypą, to na jakiej podstawie sądzicie, że w ciągu kilku miesięcy wyprodukowały szczepionkę, która upora się z cowid-19 ?

QUTAPHONE
    Ocena: -1 (glosow:1)
2021-03-01 18:05:58
Dokładnie.

gruzawik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2021-03-03 00:32:04
bo różne organizmy mają różne tempo mutacji.

wiesiek45
    Ocena: 13 (glosow:17)
2021-03-01 12:05:06
Jak rok temu sie mowilo o paszportach to sie wszyscy smiali ze foliarze na forach wyczytali. Wyszlo ze jednak mieli racje. Zobaczymy np po pieciu latach co wyjdzie po tym masowym szczepieniu niesprawdzona "szczepionka" i kto sie bedzie smial.

tenyearsafter
    Ocena: 8 (glosow:14)
2021-03-01 11:58:45
Lekarze, wirusolodzy, których dopuszcza się do zabierania głosu w mediach są za. Ci którzy mają inne zdanie są banowani, pozbawiania prawa wykonywania zawodu, albo aresztowani jak dr Simone Gold w USA.

susza89
    Ocena: 5 (glosow:11)
2021-03-01 11:24:01
Rzeczywistość: każda szczepionka musi być badana klinicznie 2-3 lata zanim da się ją większej populacji. Przypomnijcie mi ile już istnieje ta konkretna szczepionka na covid?

suchy61
    Ocena: -1 (glosow:5)
2021-03-01 16:39:30
suszku spokojnie zanim nasza kolej do szczepienia będzie i widząc jak PiS to pięknie robi to miną 2-3 lata 😂

gruzawik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2021-03-02 12:02:44
spróbuj dobrowolców normalnie nałapać, zebrać granty, przekonać o potrzebie w ogóle takiej szczepionki. nic nie musi trwać, kwestia parcia:) 19 już dziury w ludziach zostawia, trochę ubije, zawsze jest to kwestia ważenia ryzyka: ostatecznie 19 dotrze do każdego, bez szczepień, w niektórych zrobi zator, w niektórych zwłókni płucka. całkiem sporo ludzi zrobi inwalidami. usilnie się dopraszam czasami, jakie to długofalowe skutki negatywne wywołują szczepienia, ale prócz wzrostu populacji jakoś nie mogę nic wiarygodnego dostać. was to nawet na ospę już nikt nie szczepi. wybita.

SierzantYelonek
    Ocena: 9 (glosow:15)
2021-03-01 11:12:24
W obozach koncentracyjnych też byli lekarze chemicy specjaliści pielęgniarki etc podobnie jak i w wagonach też były osoby które powątpiewały w te całe ludobójstwo myśląc, że idą pod prysznic.

Ejkum-Kejkum
    Ocena: 10 (glosow:18)
2021-03-01 10:49:23
Oczywiście, że te szczepionki działają -tylko nikt jeszcze nie wie jak i jakie będą ich skutki za jakiś czas...

pablo77_77
    Ocena: 5 (glosow:15)
2021-03-01 10:17:49
a może przeczytała na oficjalnej stronie rządowej ze jest to produkt medyczny a akcja zaszczepianka ludzi jest nazwana eksperymentem medycznym . zachęcam do lektury

Dugi07
    Ocena: 4 (glosow:4)
2021-03-01 19:37:08
Angielski rząd napisał też sporo ciekawych rzeczy na temat szczepionki.. warto poszukać..zakazują ludziom z problemami krzepliwości krwi, w i przy planowaniu ciąży.. a u Nas ? Każdy się nadaje. A po co karetka dla tych którzy nie mogą dotrzeć ? Skoro nie ma siły przyjechać do punktu szczepień to jak może być zdolny do szczepienia ?

pablo77_77
    Ocena: -2 (glosow:8)
2021-03-01 10:15:30
tylko Justyna nie ma z tego kasy.

Piotr58061
    Ocena: 2 (glosow:16)
2021-02-26 19:35:52
Mój dziadek powtarzał - chcesz wiedzieć czy ktoś jest wiarygodny? Obejrzyj jego pasek płac.

PLPsycho
    Ocena: -6 (glosow:10)
2021-03-01 10:14:08
A mój powtarzał, że głupota jest dziedziczna. Jak widać miał rację.

slodki_kartofelek
    Ocena: 2 (glosow:12)
2021-03-01 10:46:15
Twój dziadek miał rację. Tak właśnie jest. Żaden ze specjalistów od COVID-19 i orędowników tylko jednej terapii uznawanej za skuteczną, powtarzam uznawanej, bo dowodów na skuteczność póki co brak. A więc żaden z tych profesorów nie podpisał i nie przedstawił publicznie Oświadczenia o braku konfliktu interesów z producentami specyfików zwanych szumnie szczepionkami przeciwko...niczemu.

slodki_kartofelek
    Ocena: 0 (glosow:10)
2021-03-01 10:47:27
A jak się okazuje powiązani są biznesowo i to mocno z korporacjami. Bo ktoś sponsorował ich prace naukowe, publikacje, tytuły.

slodki_kartofelek
    Ocena: 0 (glosow:6)
2021-03-01 12:23:06
Zminusowali cię i mnie niewykształceni orędownicy "TYLKO TO NAM POZWOLI PRZETRWAĆ I ZWALCZYĆ WIRUSA" i niejakiego Matołusza.

Dugi07
    Ocena: 0 (glosow:2)
2021-03-01 19:39:46
To trole minusują.. za to im płacą. Zobacz na większość komentarzy - sceptycznych do szczepień.

Premier666
    Ocena: -4 (glosow:10)
2021-02-26 15:20:15
Brakuje kilku akapitów: Media: szczepionki działają Rząd, politycy, minister zdrowia: szczepionki działają Bill Gates: szczepionki działają

wampires8
    Ocena: 1 (glosow:21)
2021-02-26 13:51:33
Mam koleżankę pielęgniarkę w naszym szpitalu i 85%personelu nie ma zamiaru się szczepić bo nikt nie daje gwarancji na nią i skutki uboczne ...Jak miłośnicy szczepionki na covid(nie inne) będą się szczepić to spytajcię się osoby która będzie was kłuć o gwarancje na skutki uboczne czy na funkcjonalność jej..I ŻYCZE POWODZENIA Nie co ekspercji piszą i lekarze na forach tylko oko w oko spytajcie się o to przed szczepionką.

franek1999
    Ocena: 0 (glosow:6)
2021-02-26 21:38:28
Wykonująca szczepienie pielęgniarka, ma wiedzę mechanika na temat biosu w komputerze, w samochodzie.

Asteroth
    Ocena: 0 (glosow:0)
2021-03-01 11:13:38
Zdziwilbys się ile porządny mechanik wie o komputerze samochodu. Oczywiście nie mówię tu o panu Mietku co do napraw używa dużego młotka, przecinaka i trytytek

trolik1
    Ocena: 1 (glosow:3)
2021-02-26 13:29:43
Rynce łopadajo, bo scypionki nie działajo. ;)

mw71
    Ocena: 2 (glosow:28)
2021-02-26 12:31:26
No, ręce opadają jak się słucha tych wszystkich "ekspertów". Szkoda, że "zapominają" powiedzieć, że... to nie są żadne szczepionki, tylko eksperyment medyczny, którego pierwsza faza badań zakończyć się ma w maju... 2023 r. I kto tu jest dzbanem??????

homo_sapiens
    Ocena: -1 (glosow:21)
2021-02-26 12:48:13
Jak to kto? Ty. Jeśli kiedyś zachorujesz na nowotwór, to pewnie pójdziesz na terapię wahadełkiem do znachora.

erwin1985
    Ocena: 2 (glosow:8)
2021-02-26 13:17:20
Albo uleczą go zdrowaśką.

muchomorro
    Ocena: 4 (glosow:12)
2021-02-26 13:36:12
Nie słuchajcie go, to nie są jego słowa, tylko to czip za niego mówi!! Zaczipowali go i teraz musi tak pisać.

plokijuty
    Ocena: 1 (glosow:11)
2021-02-26 14:48:29
@homo_sapiens Jak sama nazwa wskazuje, szczepionka, jest wyprodukowana na jeden szczep wirusa. Ile mamy aktualnie szczepów wirusa covid 19? Z drugiej strony mamy skuteczne lekarstwa na covid 19 – jedno przetestowałem z najlepszym skutkiem – ale lekarze bronią się rękami i nogami przed ich użyciem. Jak to szło: pacjent wyleczony to pacjent stracony.

Jarewa
    Ocena: -6 (glosow:8)
2021-02-26 17:20:17
Po pierwsze to nie powinna się nazywać szczepionka, bo ona nie chroni przed zarażeniem a jedynie ma chronić przed groźnymi skutkami zarażenia inaczej mówiąc ma powodować łagodnie przejście korono wirusa..

homo_sapiens
    Ocena: 6 (glosow:12)
2021-02-26 17:33:17
@plokijuty - "Z drugiej strony mamy skuteczne lekarstwa na covid 19" - opublikuj to w jakimś piśmie medycznym, bo specjaliści najwyraźniej o Twoim rewolucyjnym odkryciu nie wiedzą. @Jarewa - gdzie to wyczytałeś? Który specjalista tak stwierdził?

Jarewa
    Ocena: 0 (glosow:8)
2021-02-26 19:44:43
Wystarczy sobie poszukać odpowiedzi na kilka pytań. Skoro jesteś zaszczepiony po co ci maseczka? Skoro ludzie są zaszczepieni czego obawiają się ludzi niezaszczepionych?

homo_sapiens
    Ocena: 4 (glosow:6)
2021-02-26 21:33:29
"Wystarczy sobie poszukać odpowiedzi na kilka pytań" - to czemu jeszcze nie poszukałeś? Odpowiedzi specjalistów na te pytania są znane i ogólnodostępne.

Jarewa
    Ocena: -4 (glosow:4)
2021-02-26 22:48:58
No jak znasz już, to rusz tym orzeszkiem....

gruzawik
    Ocena: 3 (glosow:5)
2021-02-26 23:15:53
mogę? bo się chłop nie doszuka, niezdolny. dlatego maseczka, bo niektórzy mimo szczepienia odporności nie nabędą, a nawet ci, co nabędą, to choć sami nie zachorują, tzn. nawet nie zauważą, mogą przenosić na innych, co do których odporności można mieć zastrzeżenia. uprzedzę, ze nie ma niczego w 100% w przyrodzie, ok? Novovax miał coś ponad 80% skuteczności ostatnio. ponadto ja usiłuję sobie nie wyobrażać chaosu który zapanuje na hasło: kto szczepiony, może zdjąć. i sru: 80 % zaszczepionych, cudem...

elmus9ch
    Ocena: -1 (glosow:19)
2021-02-26 12:06:09
Tu brakuje jeszcze jednego akapitu. Producent: nie wiemy czy szczepionka działa i jak działa ale na wszelki wypadek będziemy zwolnieni z odpowiedzialności gdyby coś poszło nie tak

homo_sapiens
    Ocena: -3 (glosow:13)
2021-02-26 12:28:49
To, że Ty tego nie wiesz i nie rozumiesz, nie znaczy wcale że producent również.

muchomorro
    Ocena: -1 (glosow:11)
2021-02-26 13:37:26
Kto ci nakładł tych głupot do łba, że producent jest zwolniony z odpowiedzialności?? Na fejsie przeczytałeś i teraz łazisz i powtarzasz jak małpa...

muchomorro
    Ocena: 2 (glosow:6)
2021-02-26 17:52:09
youtube.com/watch?v=o9fhxfdrt6E - masz i skończ te bzdury powtarzać. Są linki.

KRZYCH.C4
    Ocena: 1 (glosow:11)
2021-02-26 11:40:47
przyłbice też chroniły

homo_sapiens
    Ocena: 2 (glosow:10)
2021-02-26 12:31:09
Znajdź mi wypowiedź wirusologa lub epidemiologa od początku ubiegłego roku, w której twierdzi, że przyłbica chroni przed wirusem.

koronny
    Ocena: 3 (glosow:5)
2021-02-26 13:26:27
co tam wirusolog czy ten drugi - najmadrzejszy z Polaków pozwolił używać a może nawet sprzedawał ?

muchomorro
    Ocena: 3 (glosow:5)
2021-02-26 13:38:41
@KRZYCH - tak właśnie jest, jak się słucha polityków, a nie specjalistów. Taki twój poziom wiedzy, jakie i twoje autorytety.

KRZYCH.C4
    Ocena: -1 (glosow:5)
2021-02-26 14:06:57
światowa organizacja zdrowia zalecała stosowanie maseczek lub przyłbic .

homo_sapiens
    Ocena: 1 (glosow:3)
2021-02-26 17:28:06
KRZYCH - napisałeś "przyłbice też chroniły", a nie "były zalecane", więc nadal czekam na odpowiedź.

Dugi07
    Ocena: -1 (glosow:3)
2021-03-01 19:43:23
Po co zalecali wiec skoro nie chroniły ?

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:0)
2021-03-03 00:35:03
Po to, żeby nie pluć na innych i nie zostać oplutym. Specjaliści od początku zalecali przyłbice jako dodatkową ochronę razem z maseczką (profesjonalną, a nie robioną przez babcię na drutach). O niejednakowej skuteczności i działaniu różnych maseczek też mówili od początku pandemii (przynajmniej od marca ubiegłego roku).

vacarius
    Ocena: -5 (glosow:9)
2021-02-26 11:40:36
Ja szczepionki działają w 90%. 10% zaszczepionych i tak może zachorować i zdechnąć. A już im się pozwala na chodzenie bez masek. No i gdzie jest prawda?

muchomorro
    Ocena: 0 (glosow:6)
2021-02-26 13:41:20
Jaką śmiertelność ma wirus?? Załóżmy dla potrzeb przykładu, że ok. 0.5 promila. Oblicz ile to jest pół promila od całej populacji, a potem policz ile to będzie pół promila od 10% populacji! Wiem, że to trudna matma, ale pomóż sobie kalkulatorem i porównaj te wartości. Pewnie nie dotrze, ale zrób to i tak!

franek1999
    Ocena: 0 (glosow:2)
2021-02-26 21:42:47
Nie ma sensu tłumaczyć. Dla nich prawa biologii, fizyki są abstrakcją. Matematyka to szczyt magii.

vacarius
    Ocena: 0 (glosow:2)
2021-02-27 00:21:45
To co mam kłamać ze szczepionki działają w 100%? Żadna szczepionka nie działa w 100%. Wiem dobrze ze 90% wystarcza. Ale powiedz ze szczepionka działa w 90% to ciebie zaszczują bo idioci przestaną się szczepić.

Asteroth
    Ocena: 0 (glosow:0)
2021-03-01 11:18:46
10 procent może zachorować, 1% umrzeć. 0.1*0.01 daje nam umieralność 0.001 czyli jeden promil zamiast jednego procenta trupów. Zamiast 100.000 na milion umrze 10.000 - trochę różnicy jest?

Chiny_X
    Ocena: -1 (glosow:1)
2021-03-01 20:33:13
Zapominacie o fakcie co Bill powiedział. Od szczepionki umrze 0.07% ludzi i tę cenę trzeba zapłacić.

gruzawik
    Ocena: -1 (glosow:1)
2021-03-01 23:46:06
no i co? od aspiryny też parę osób rocznie umiera. większość komentarzy to niekoniecznie większość czytających. jak się kto nie zna, a niegłupi, to się nie kompromituje wydłubanymi skądś uproszczeniami świata, jakimi są teorie spiskowe. jakby napisali, ze chronią, to połowa debili by nie zrozumiała kogo, i miała się za oszukanych. niestety, foliarzy i ich dyrdymały też trzeba brać pod uwagę. straszne rzeczy szczepionka zrobi nam za 50 lat? ja nie dożyję. tymczasem 19 już robi w nas dziury.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  ANIOŁKI KURSKIEGO
  •  W mordę pedofila
  •  Hipokryzja
  •  Polska to jednak dziwny kraj
główna
Dodano: 2018-08-14, 12:41:42   przez: cooler100
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 66Skomentuj (49) | Zgłoś nadużycie
13
share Udostępnij inaczej

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.