Zaloguj przez FBZaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 2021-03-03, 17:59:24   przez: Gall Anonim
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 60  Zgłoś nadużycie
3
share Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(120)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
homo_sapiens
    Ocena: 4 (glosow:4)
2021-03-05 10:29:48
"skonczenie, wedlug ciebie, lepszej uczelni gwarantuje lepsza prace i zarobki" - no i znów jesteś sobą! Czyli żałosnym małym manipulatorem i przekręcaczem cudzych wypowiedzi. A przez moment naiwnie myślałem, że już ci przeszło.

Gruber
    Ocena: -1 (glosow:3)
2021-03-07 12:10:41
Proszę się dowiedzieć czym jest transseksualizm

Shady76
    Ocena: 0 (glosow:2)
2021-03-08 09:59:44
Jest to choroba psychiczna powodująca urojenie, ze jest się czymś, czym de facto być się fizycznie nie może.

gruzawik
    Ocena: -1 (glosow:3)
2021-03-03 21:52:07
ależ może :) podobnież może być ginekologiem przecież.

franek1999
    Ocena: -1 (glosow:5)
2021-03-03 19:10:16
Ciemność widzę, polską ciemność parafiańską.

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:16)
2021-03-03 18:41:22
Zanim zaczniesz zadawać filozoficzne pytania, najpierw dokształć się w temacie kryteriów klasyfikacji płci i problemów z tożsamością płciową. I bynajmniej nie chodzi mi o dokształcanie się w tym zakresie u księdza na plebanii.

pibi80
    Ocena: 2 (glosow:4)
2021-03-03 19:09:08
Ale to nie jest kwestia kształcenia tylko perspektywy, z jakiej można obserwować rzeczywistość. Te pytania są zupełnie logiczne, chociaż wyraźnie prześmiewcze.

MTeresaJP
    Ocena: -3 (glosow:15)
2021-03-03 19:12:18
@pibi80 jeśli uważasz, że logiczne jest mieszanie anatomii (organy płciowe, macica) z tożsamością płciową (psychika), to tylko ci współczuć ...

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:4)
2021-03-03 20:11:31
Pibi - w pewnym sensie masz rację - to wybór między perspektywą wiedzy a perspektywą ignorancji.

damian.szefo
    Ocena: -2 (glosow:14)
2021-03-03 21:35:32
Homo co z moim pytaniem - jestes członkiem kosciola katolickiego? A powiedz jak to jest - jak archeolodzy znajda szczatki to definiują je jako kobieta lub mezczyzna, nie doszukuja sie 54 plci. A czemy tylko 54? Moze 154? Wasza glupota nie ma granic. Facet nie moze wypowiadac sie na temat aborcji, nie mlze o niej decydować ale moze zadecydowac o zmianie plci 365 dni w roku. I wy uważacie to za normalne. Brawo!

MTeresaJP
    Ocena: -1 (glosow:9)
2021-03-03 21:43:04
Bo oczywiście definiują szczątki na podstawie anatomicznej, niby skąd mają wiedzieć kim się czuł obiekt sprzed paruset lat np? Resztę tej propagandy ala prawicowo coś tam sobie daruj ... Macie jednego boga w trzech osobach, dziadka, faceta z krzyża zdjętego i oka w trójkącie z promyczkami i to wasz problem, ja się nie czepiam, póki mi z tym w życie nie wchodzicie, niestety wchodzicie bez przerwy ...

damian.szefo
    Ocena: 2 (glosow:8)
2021-03-03 21:47:11
Czemu daruj? To konkretne pytanie. Jak to jest mozliwe ze ktos moze sie czuć jednego dnia kobieta a drugiego mezczyzna? Jak to jest ze moze czuc sie kobieta i mężczyzną jednocześnie? Jak to jest ze dla ciebie to jest normalne. Otóż Tereso dopuki do psychologi nie wkradla sie teczowa ideologia, takie osoby diagnozowano jako zaburzone co do orientacji seksualnej.

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:8)
2021-03-03 21:50:14
Wprost w kazdej pracy naukowej pisamo o zaburzeniu ukierunkowania popedu płciowego. Teraz to przestarzały poglad, nie taki nowoczesny i teczowy. Zboczeniec nie chce byc nazywany zboczencem. Facet czujacy sie psem, paradujacy w skórzanym wdzianku na ulicy i na smyczy, jest dla ciebie normalny? Brawo, po prostu brawo!!!

MTeresaJP
    Ocena: 1 (glosow:7)
2021-03-03 21:56:07
Jak to jest? Nie wiem, ja tak nie mam, ty tak nie masz, to nie znaczy, że nikt tak nie ma. Nie mam na razie złośliwego nowotworu, tzn że rak nie istnieje? I nie wpieprzam się naukowcom w pracę, oni prowadzą badania, ty tanią propagandę opartą na niskich instynktach i tyle. Co do przeszłości i kiedyś, to kiedyś leczono wszystko np elektrowstrząsami, stosujesz? Życie idzie naprzód, wiedza też ...

damian.szefo
    Ocena: -2 (glosow:8)
2021-03-03 22:01:31
Czyli nie jestes zdolna do refleksji nad zadanymi kwestiami. Masz racje ze nauka ewoluuje, wpadala tez w ślepe uliczki, m.in. leczac elektrowstrzasami. Problem w tym ze tego nie dostrzegasz i przyjmujesz ostatnie rewelacje bezkrytycznie. Sprawdz sobie do kiedy who kwalifikowalo homoseksualizm jako zboczenie. To nie byly lata powojenne. Znajdź dowody na zmianę tego stanowiska. Powodzenia w szukaniu.

MTeresaJP
    Ocena: -2 (glosow:6)
2021-03-03 22:18:33
Jak już to dewiację seksualną, a nie zboczenie, co zmieniono w 1973 roku. Co do twojego dowodzącego ignorancji pytania wystarczy chwilka z wujkiem google i wikipedią, tam masz wszystko napisane co, kiedy i dlaczego zmieniono, jeśli poświęcisz czas i przeczytasz. > htt ps://pl.wikipedia.org/wiki/Homoseksualizm_w_klasyfikacji_DSM

damian.szefo
    Ocena: -2 (glosow:6)
2021-03-03 22:22:40
Who zmienilo w 1973r.? Szukaj dalej. Powodzenia, ignorancie. W dalszym ciagu nie jesteś zdolna do refleksji.

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:4)
2021-03-03 23:18:30
"Jak to jest mozliwe ze ktos moze sie czuć jednego dnia kobieta a drugiego mezczyzna? Jak to jest ze moze czuc sie kobieta i mężczyzną jednocześnie? (...) takie osoby diagnozowano jako zaburzone co do orientacji seksualnej." - i autor tych słów nazywa innych "ignorantami". Wydaje mu się, że tożsamość płciowa i orientacja seksualna to jedno i to samo. Oczywiście o płci mózgowej, hormonalnej i psychicznej też nie słyszał. Nie dziwi zatem kompletny brak empatii i próby wczucia się w sytuację osób, u których np. układ hormonalny pracuje jak u przeciwnej płci genetycznej.

homo_sapiens
    Ocena: 1 (glosow:5)
2021-03-03 23:21:45
Albo w sytuację osób, których mózg pracuje (na poziomie biologiczno-chemicznym) w sposób charakterystyczny dla OBU płci, "przełączając się" w zależności od sytuacji.

gruzawik
    Ocena: 0 (glosow:4)
2021-03-04 00:18:04
damian, nie przerażą cię, że masturbację też wtedy, i z tych samych przyczyn usunięto? jesli to choroba, jak lgbt, to albo jesteś wśród 4 zdrowych na 100, albo powinieneś się zgłosić na odpowiedni oddział, tylko najpierw weź skierowanie od rodzinnego.

damian.szefo
    Ocena: -2 (glosow:8)
2021-03-04 12:48:31
Gruzawik mnie nie przeraża. A ciebie nie przeraża to ze lobby pedofilskie tez walczy o to samo co cala reszta lgbt? Nie przeraza cie to ze normalne jest zmienianie plci dwa razy w roku bo ktos sie rozmyslil? Czy nie przeraza cie wizja tranzwestyty opowiadajacego przedszkolakom ze jest normalny a oni tez moga isc jego droga? A moze przerazi ci uznanie za normalnego faceta ktory przebiera sie w lateks i obroze, ktory jest wyprowadzany na smyczy w parku? Etam... dla ciebie sa super normalni.

damian.szefo
    Ocena: -2 (glosow:4)
2021-03-04 12:50:36
Homo te bzdury przekopiowales ze stron lgbt czy sam wymysliles? A jestes czlonkiem kościoła katolickiego? :)

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:4)
2021-03-04 12:59:36
Ja rozumiem, że dla ciebie wszystko, czego nie usłyszałeś na katechezie to "bzdury", a słowa "nauka" czy w szczególności "seksuologia" budzą w tobie jedynie odrazę. Cóż, taki mamy klimat.

pibi80
    Ocena: 2 (glosow:4)
2021-03-04 15:13:57
@MTeresaJP: social-justice-warrior much? Nie, mnie nie trzeba współczuć. Współczuć trzeba ludziom, z którymi nie da się rozmawiać, bo się o wszystko obrażają. Wiesz, że to jest tak samo idiotyczne jak "obraza uczuć religijnych"?

MTeresaJP
    Ocena: -1 (glosow:1)
2021-03-04 17:46:42
Nie @pibi, prostu fakty ...

damian.szefo
    Ocena: -1 (glosow:7)
2021-03-04 20:34:48
A odpowiedzi jak nie bylo tak nie ma :) Coś czuję ze boisz sie zeby kur po trzykroć nie zapial, judaszu. Homo tak sie sklada ze z zaburzen i dewoacji a aspekcie prawnym pisałem pracę magisterską wiec mozesz darowac sobie te bzdury. Ty tepo powtazasz propagande z teczowych stron. A moze sie przyznasz? Judaszu?

gruzawik
    Ocena: 2 (glosow:4)
2021-03-04 20:55:20
pisałeś, ale czy obroniłeś, no i czy nie na kulu...

homo_sapiens
    Ocena: 1 (glosow:5)
2021-03-04 21:24:05
Szczegółową odpowiedź dostałeś w innym wątku. A praca o takim temacie pisana na "uczelni" Ojca Dyrektora czy na KUL, na podstawie przemyśleń czcigodnych "uczonych" kapłanów, ojców Kościoła czy XIX wiecznych naukowców - jakby to delikatnie ująć - nie ma zbyt dużej wartości naukowej i co za tym idzie, nie jest wyrazem zbyt wysokich kwalifikacji autora w rzeczonym temacie.

damian.szefo
    Ocena: -3 (glosow:5)
2021-03-04 21:52:36
Gruzawik przestań sie pogrążac.

damian.szefo
    Ocena: -3 (glosow:5)
2021-03-04 21:56:06
Widze ze teraz homo dzielisz uczelnie na lepsze i gorsze. Ja wiem ze najwybitniejsza uczelnia jedt teczowy uniwerek glupoty homo i gruzawika. Jestescie kazdego dnia bardziej żałosni. Ja nie czepiam sie waszych zawodowek. I jeszcze jedno - nie odpowiedziałeś judaszu.

gruzawik
    Ocena: 1 (glosow:3)
2021-03-04 22:34:10
oczywiście, że uczelnie sie dzielą na lepsze i gorsze, musiałeś coś egzotycznego zaliczyć, że ta stratyfikacja tak cię uwiera... ja po zawodówce kojarzę allele i zakaz kaziridztwa, ty, "prawnik", jakoś nie. tu wiedza z ogólniaka wystarcza...

homo_sapiens
    Ocena: 2 (glosow:4)
2021-03-04 23:14:53
"Widze ze teraz homo dzielisz uczelnie na lepsze i gorsze" - to nie JA dzielę uczelnie na lepsze i gorsze. Robi to cały cywilizowany świat i przekłada się to np. na możliwości zatrudnienia i zarobki absolwentów. Ale rozumiem, że na twojej uczelni o tym nie mówili, żeby nie psuć samopoczucia i samooceny studentów.

damian.szefo
    Ocena: -3 (glosow:5)
2021-03-05 09:29:18
Gruzawik ktos kto pisze "kaziridztwa" nie ma mandatu zeby komus wypominać pisownię. Problem z toba jest taki ze edukację skończyłeś zaocznie a bierzesz sie za segregacje uczelni. Nie masz pojecia o prawie i mgliste pojęcie o medycynie.

damian.szefo
    Ocena: -3 (glosow:3)
2021-03-05 09:33:05
Homo ty naprawde wierzysz w to ze skonczenie, wedlug ciebie, lepszej uczelni gwarantuje lepsza prace i zarobki? Jestes przezabawny. Znajdziesz tysiace bezrobotnych po UJ i UW. A ile z nich pracuje w MC to juz tylko oni wiedzą. Nie wyciagajcie tematu edukcji to to nie jest wasza mocna strona panowie.

gruzawik
    Ocena: 1 (glosow:3)
2021-03-05 09:45:14
no to mnie literówką pokonałeś... poddaję się, nie bij, wytłumacz: jak płód przestaje być dzieckiem, gdy nielegalny lub niezdrowy? albo , jesli wciąż dzieckiem, to dlaczego uważasz, ze można zabijać dzieci z takich powodów?

homo_sapiens
    Ocena: 4 (glosow:4)
2021-03-05 10:29:48
"skonczenie, wedlug ciebie, lepszej uczelni gwarantuje lepsza prace i zarobki" - no i znów jesteś sobą! Czyli żałosnym małym manipulatorem i przekręcaczem cudzych wypowiedzi. A przez moment naiwnie myślałem, że już ci przeszło.

MTeresaJP
    Ocena: 0 (glosow:4)
2021-03-05 11:03:11
Tak się zastanawiam czy szefo w nicku damian.szefo to jakaś próba kompensacji?

gruzawik
    Ocena: 1 (glosow:5)
2021-03-05 22:52:21
ja wyść ze zdumienia nie mogę, na jakiej uczelni zacnej mozna skończyć prawo i nie być zdolnym do rozumienia słowa pisanego, już nie to, że mojego, ale ogólnie w temacie genetyki, do czego sapiens się posunął z powodzeniem. czego yam tzw. humanistów "óczą", że czarno-białym oglądem świata wychodzą, podają ewenement za regułę, a jak takiemu niespójność poglądu wytknąć, albo bezpodstawność i absurd ponury wyjaśnić, że już prościej się nie da, to udaje, ze nie widzi. dlaczego uważasz, że płody nielegalnego pochodzenia lub niezdrowe wolno jednak usuwać, choć dziećmi nazywasz jednako z innymi?

damian.szefo
    Ocena: -3 (glosow:5)
2021-03-06 21:10:00
Gruzawik proszę cie przetlumacz to na polski - "jak płód przestaje być dzieckiem, gdy nielegalny lub niezdrowy?" Potrafisz konstruować zdanie po polsku? Krótko mówiąc nie będzie tłumaczenia twojego laboratu na język ojczysty? Moze poproś kogoś. Poczekam.

damian.szefo
    Ocena: -4 (glosow:4)
2021-03-06 21:14:32
Tereska chcesz sie brac za nasze nicki? Moze zaczniej od swojego? A moze od Gruzawika? To od gruzu w glowie? A moze homo sapiens nie jest sapiens skoro nie potrafi odpowiedzieć na proste pytanie - jesteś czlonkiem KK?

damian.szefo
    Ocena: -5 (glosow:5)
2021-03-06 21:20:37
Homo ty jestes mega żałosny. Gdzie w pytaniu moze byc manipulacja? Ty nawet nie wiesz co to znaczy. Odsylam do slownika. Wystarczy taki dla dzieci z podstawówki. Pytaniem zadaje kłam twoim teoriom i od razu - manipulacja manipulacja! Ogarnij soe bo napisze do administratora o usuniecie "sapiens".

homo_sapiens
    Ocena: 3 (glosow:3)
2021-03-06 23:52:40
Ależ błagam cię, napisz do admina czym prędzej! Może i jestem żałosny, ale z pewnością nie tak bardzo jak ty, skoro nie potrafisz zrozumieć słowa pisanego w języku polskim w sposób mniej banalny i prosty niż instrukcja obsługi młotka, albo skoro zdumiewa cię fakt, że pytanie, w którym zawarte są przytoczone przez kogoś słowa ("Homo ty naprawde wierzysz w to ze..., wedlug ciebie...?") w sposób przekręcony, niedokładny, ze zmienionymi wyrazami itp. może być manipulacją i zabiegiem erystycznym (erystyka - sztuka nieuczciwego prowadzenia dyskusji). Z każdym komentarzem pogrążasz się coraz bardziej

gruzawik
    Ocena: 0 (glosow:6)
2021-03-06 23:57:32
dopuszczasz aborcję z racji kazirodztwa lub wady, jednocześnie mając płód za dziecko. czy zabijanie dzieci z wadami i z kazirodztwa dopuszczasz? czy też dostrzegasz jednak pewną róznicę miedzy płodem, a dzieckiem? jak płód z każirodztwa się różni medycznie od takiego bez tej wady prawnej, że dzieckiem już nie jest, albo nagle dzieci zabijać wolno? twój upór w wysiłkach włożonych w ponowne niezrozumienie pytania nie zmniejszy mojej ciekawości, jednak z przyjemnością będę patrzył na twoje wykręty:) manipulacja polega na wyciąganiu wniosków ogólnych z przypadków mniej licznych, w porównaniu.

homo_sapiens
    Ocena: 3 (glosow:3)
2021-03-06 23:57:51
A jeszcze tak z ciekawości zapytam, a propos prośby do Gruzawika o tłumaczenie, czy lektury szkolne i omawianą na lekcjach polskiego poezję też ci ktoś tłumaczył na zrozumiały dla ciebie język, czy po prostu ich nie czytałeś, żeby nie obciążać zbytnio mózgu? Bo jeśli to drugie, to by wiele tłumaczyło...

gruzawik
    Ocena: 0 (glosow:4)
2021-03-07 08:50:36
żeby damianek zrozumiał, postarałem się o tłumaczenie: ponieważ nawet po UJ zdarzają się ludzie pracujący za psie pieniądze, na zmywaku itp., to ranking uczelni można psu do budy na wyściółkę dać. nie bądź świnka, pochwal się alma mater, chyba jesteś z niej dumny, niegramotny kauzyperdo.

MTeresaJP
    Ocena: 2 (glosow:4)
2021-03-07 12:08:06
@damian.szefo twierdzisz, że pytanie nie może być manipulacją? Odpowiedz więc mi proszę na proste pytanie, czy lubisz gwałcić dzieci z powodu trudnego dzieciństwa (sam byłeś ofiarą), czy dla satysfakcji seksualnej? Czy stosunki homoseksualne odbywasz częściej niż raz w tygodniu? I dlaczego wolisz ministrantów?

damian.szefo
    Ocena: -3 (glosow:3)
2021-03-07 13:20:33
Homo odnosząc sie do twojego absurdalnego slowotoku, nie trzeba tlumaczyc cos co jest pisane w jezyku polskim. Gruzawik jest analfabeta, ktory nie wie ze zdanie zaczyna sie z dużej litery. Moge sie z toba nie zgadzać ale ty przynajmniej poslugujesz sie jezykiem polskim. Jemu na tej emigracji sie pozapominalo. Nie potrafi przepisac z sensem informacji z książek medycznych.

damian.szefo
    Ocena: -3 (glosow:3)
2021-03-07 13:26:33
O widzę ze gruzawik sie skupil i da sie odkodowac tekst. Ja jestem przeciwnikiem aborcji z jakiegokolwiek powodu wiec twoje pytanie jest glupie. Od poczatkuo tym pisalem. Dotychczasowy kompromis byl dobry i rozsadny bo powstrzymywal radykałów jak ty. Przypomne ci ze ty chcesz zabijac dzieci do końca ciąży. Ty jestes najwiekszym radykalem jakiego znam. Roznica miedzy plodem a dzieckiem wynika z terminologii medycznej. Podobnie jak wszesniak i noworodek.

damian.szefo
    Ocena: -2 (glosow:2)
2021-03-07 13:30:32
Omawiane to bylo tyle razy do znudzenia. Przeciez obaj wiemy ze stoimy po dwóch stronach barykady. Nie dojdziemy do porozumienia. Ty zabilbys dziecko w 9 miesiacu ciąży. Gdzie chcesz szukać zgody? Medycyna, na ktora sie tak powolujesz, ratuje dzieci w 4, 5, 6, 7, 8 miesiacu ciąży. Dla mnie dzieckk z gwaltu i kazirodztwa jest takim samym czlowiekiem jak ja i ty, ani lepsze ani gorsze.

damian.szefo
    Ocena: -2 (glosow:2)
2021-03-07 13:35:25
Tego ostatniego belkotu nie odkodowalem? Chodzi ci o wykształcenie? Ależ oczywiście jestem z niego dumny. Skończyłem normalne studia, dzienne. Zeby licytować sie na dyplomy musisz go mieć.

damian.szefo
    Ocena: -1 (glosow:1)
2021-03-07 13:39:42
Teresa wskaz gdzie wctym zdaniu jest msnipulacja "Homo ty naprawde wierzysz w to ze skonczenie, wedlug ciebie, lepszej uczelni gwarantuje lepsza prace i zarobki". A jak juz sie obkawilas to mam normalne pytanie - tez jestes za aborcja do dnia porodu? Gruzawik chce skrobac do konca ciazy a homo do 6 miesiaca. Przypomne ze wczesniaki sprzed 6 miesiaca wspolczesna medycyna ratuje.

gruzawik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2021-03-07 13:40:16
chyba niezbyt normalne, skoro tekst rozumiesz tylko w ograniczonym zakresie, na co wielu zwraca ci uwagę. w imie powstrzymywania radykałów można zabijać dzieci:)

damian.szefo
    Ocena: -1 (glosow:1)
2021-03-07 13:42:34
Homo to jestes czlonkiem KK? :)

damian.szefo
    Ocena: -2 (glosow:2)
2021-03-07 13:48:06
Normalne to nie jest zabijanie dzieci. Jak zwkle nie zrozumiales. Złamanie dotychczasowego kompromisu spowodowalo ze tacy radykalowie, jak ty i Lempart, wyszliscie z mrokow. Dobrze sie jednak zlozylo ze pokazaliscie swoje prawdziwe oblicze. Wraz z haslem "aborcji bez granic" wasz ruch stracil poparcie spoleczenstwa.

damian.szefo
    Ocena: -2 (glosow:2)
2021-03-07 13:48:06
Normalne to nie jest zabijanie dzieci. Jak zwkle nie zrozumiales. Złamanie dotychczasowego kompromisu spowodowalo ze tacy radykalowie, jak ty i Lempart, wyszliscie z mrokow. Dobrze sie jednak zlozylo ze pokazaliscie swoje prawdziwe oblicze. Wraz z haslem "aborcji bez granic" wasz ruch stracil poparcie spoleczenstwa.

homo_sapiens
    Ocena: 3 (glosow:3)
2021-03-07 13:51:48
Jeśli zaczynanie zdania małą literą jest dla ciebie dowodem analfabetyzmu (sprawdź w słowniku, co to słowo znaczy, bo tego nie wiesz), to czego dowodem jest prawie całkowite nieużywanie polskich znaków diakrytycznych i to w sytuacji, gdy jednak czasem ich używasz, co oznacza, że odpada tłumaczenie kwestiami technicznymi? Co do twojej manipulacji pytaniem, chyba ci wyjaśniłem. Nie zrozumiałeś czy "rżniesz głupa"? Na twoje pytanie o moje członkostwo w KK udzieliłem ci szczegółowej odpowiedzi w którymś wątku.

gruzawik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2021-03-07 14:05:15
mam znaleźć, gdzie dopuszczasz aborcję z jakichś przyczyn, bo przecież nie jestes fanatykiem, czy wytłumaczysz żonie, a potem córce, że jakby się nieszczęście którejś zdarzyło, to wychowasz jak swoje, a im radość niespotykaną w postaci prezentu od gwałciciela ogłosisz? czy wówczas bedzie to sytuacja wyjątkowa? ty już z judasdzami się dziś w jednej ławce nasiedziałeś, że takie literówki walisz, jakbyś uznał, że już można chlać?

gruzawik
    Ocena: 3 (glosow:3)
2021-03-07 14:11:16
uzywanie jakichkolwiek podręczników, słowników, czegokolwiek zawierającego zdania złozone, pooddzielane przecinkami, przekracza zdolności interlokutora. możemy swobodnie kpic z niego w zywe oczy, a on nie zrozumie:)

damian.szefo
    Ocena: -3 (glosow:3)
2021-03-07 14:14:58
Gruzawik jesteś ostatnia osoba która może mnie pouczać co do literówek. Szukaj sobie co chcesz. W Internecie nic nje ginie, takze twoje wypowiedzi. Ja mam sumienie czyste. Nigdzie nie napisałem ze jestem za zabijaniem dzieci w gwaltu. Chyba osoby ci sie mieszają. Może homo jest za?

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:2)
2021-03-07 14:15:19
damianku pawianku po kolej mówisz o kimś analfabeta a sam nie umiesz pisać po polsku, nie używasz Polskich liter itp. Po drugie nie można zabić płodu bo to nie jest człowiek. Aborcji w żadnym kraju nie dokonuje się w 9 miesiącu no chyba że w Watykanie. I po czwarte jesteś debilem damianku rogosiu gargusiu kretynku.

damian.szefo
    Ocena: -3 (glosow:3)
2021-03-07 14:22:48
Homo widzę, że muszę wprost napisać. Przyznaję, piszę z telefonu i czasami przez swoje niedbalstwo pominę znaki diakrytyczne. Zadowolony? A co do twojej odpiwiedzi o członkowstwo w KK to tej odpowiedzi nie uzyskalem. Próbowałeś sie niezgrabnie wywinac od odpowiedzi. To jestes czlonkiem KK? Taki myśliciel nie powinien mieć problemów z tak prostym pytaniem. Albo się jest albo nie jest. Jeżeli uważasz ze jest ono "niepełne", to je opisz judaszu.

damian.szefo
    Ocena: -3 (glosow:3)
2021-03-07 14:25:06
Suchy naduzywasz mojej cierpliwości. Prowadzilismy tą dyskusje i nie byles w stanie uzasadnic dlaczego w tym a nie innym czasie jestes za aborcja. Krótko mówiąc zamilcz jak dorośli rozmawiają, swoja szanse miałeś.

gruzawik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2021-03-07 14:28:04
czyli, jakby ci żonę zgwałcili, to wychowasz jak swoje, córce tez każesz?

damian.szefo
    Ocena: -1 (glosow:1)
2021-03-07 14:28:25
Gruzawik widzę że cię to rajcuje, ze wzieliscie mnie chlopaki w krzyzowy ogień. Spokojnie mi to nie przeszkadza. Szczerze powiedziawszy wstydzilbym sie miec wspólnotę poglądów z suchym. Gruzawik powiedz, ty jako "medyk" byłbyś dumny z wyskrobania dziecka w 9 miesiacu?

damian.szefo
    Ocena: -3 (glosow:3)
2021-03-07 14:30:36
Suchy jeszcze jedno. Wiem, że słabo czytasz wiec ci powiem. Gruzawik skrobalby do konca ciazy, Homo do 6 miesiaca a ty do 3 miesiaca. Może byscie o tym porozmawiali. Łączy was aborcja ale co do terminu jest pole do dyskusji

damian.szefo
    Ocena: -2 (glosow:2)
2021-03-07 14:33:51
Gruzawik pewnie nie słyszałeś ze u nas w kraju mozna dziecko urodzic w szpitalu i oddac je do adopcji. Pewnie tez nie wiesz ze kobieta, która zglasza gwalt na dzień dobry dostaje tabletke wczesnoporonna.

damian.szefo
    Ocena: -2 (glosow:2)
2021-03-07 14:35:35
Fsjne jest to ze ktoś kto jest za aborcja bez granic wyciaga temat aborcji w przypadku kazirodztwa lub gwaltu, która zakazana nie jest. Facet jestes za skrobaniem zdrowych dzieci do dnia ich porodu. O czym my mówimy?

gruzawik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2021-03-07 14:42:32
damian.szefo Ocena: -2 (glosow:2)2021-02-15 20:19:03 Nigdy ale to niggdy nie dyskutowaliśmy o aborcji z przyczyn letalnych wiec po co ten zenujacy wybieg. Ja mowie o prawidlowo rozwijającej sie ciazy gdzie zabicie dziecka jest zwyklym kaprysem jego matki. Jestem i bylem za kompromisem ktory obowiazywal..." jesteś za, bo więcej narzucic nie jesteś w stanie?

damian.szefo
    Ocena: -4 (glosow:4)
2021-03-07 14:42:50
Widzę że ze szykujecie sie do Kościóła. Nie będę przeszkadzał :)

gruzawik
    Ocena: -1 (glosow:1)
2021-03-07 14:45:25
nie da się skrobać dzieci, chyba, ze aż tak brudne... nie jestem za skrobaniem płodów, tak jak nie jestem za wyrywaniem zębów, ale co zrobić, jak czasem trzeba, a przeciwne zdanie opiera się na mocnochceniu, bo o biologię nawet nie zahaczyło? zniżysz się do odpowiedzi, jak byś postąpił we własnym przypadku, i co byś poradził żonie i córce?

gruzawik
    Ocena: 1 (glosow:3)
2021-03-07 14:47:29
żonie poradzisz urodzić i oddać? córce też? one wiedzą o tym? czy tylko innym takie dobre rady, a sam to będziesz wyjątkowy?

gruzawik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2021-03-07 14:55:53
umówmy się: jesli która ciężarna powie, że ma taki kaprys, to nie skrobiemy. pozostałe powody uznajemy za ważne. bo co jakiś wyciągnąć, to czytamy że wtedy nie, tylko dla kaprysu zakaz.

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:2)
2021-03-07 15:02:10
damianku gargusiu już ci powiedziałem ale że masz problemy z ogarnięciem tematu o którym nie mówiono w tvPiS to tylko twoja wina. To według twoich urojeń aborcji czyli usuwania płodu nie człowieka nie dokonuje się w 9 miesiącu ciąży więc chyba masz coś z głową. Jesteś tak głupi że nie potrafisz odpowiedzieć na proste pytanie tylko udajesz że pytania nie było. No dziecko pokaż swoją wyższość odpowiedz w końcu po 2 miesiącach chyba umiesz? Czy zbyt mądre to pytanie dla ciebie?

gruzawik
    Ocena: 1 (glosow:3)
2021-03-07 15:10:37
dla niego to jest "dziecko", więc człowiek, a nie ludzki płód. no, chyba że uszkodzony, lub z wadą prawną, to zgadza się, żeby komuś wolno było takie "dziecko" "zabić". ale ciotki w podobnym stanie jakoś nie. za stara, urodzona, czy o co chodzi, że z waznych powodów ciotki jednak nie można, a "dziecko" tak? bo wyjdzie na jaw, że "dziecko" jeszcze nie żyje, a ciotkę łatwo odróżnić, czy zywa, czy nie?

suchy61
    Ocena: 1 (glosow:3)
2021-03-07 15:14:25
gruzawik dla damianka PiSiego dzbanka to wszystko jest zbyt skomplikowane. Zabrnął w swoje brednie i się bidulek pogubił.

damian.szefo
    Ocena: -3 (glosow:3)
2021-03-07 20:43:13
Gruzawik nie wiedziałem ze jestes az tak prostym czlowiekiem jak suchy i ze trzeba ci mowic wprost. Oczywiście ze tak bym poradzil żonie i córce. Ona w tych sprawach jeszcze bardziej zdecydowana. Sama pokazywala córce protesty w tv i wytłumaczyła ze to banda furiatek, które chcą zabijac dzieci w brzuchu. Ja wiem ze skrobanie i zabijanie wam uwiera ale takie sa fakty. Jakoś ty medyk nigdy nie odniosles sie do sukcesów medycyny w ratowaniu dzieci w 4, 5 i kolejnych miesiacach ciąży. Niewygodne?

damian.szefo
    Ocena: -3 (glosow:3)
2021-03-07 20:49:31
O tym że można oddać po urodzeniu tez pewnie się dopiero dzis dowiedziałeś. Przecież to rozwiazanie dla wszystkich najlepsze. Ostatnio się dowiedzialem ze wy lewaki też macie sumienie. Czy dla jego spokoju nie warto? Czym jest 9 miesiecy z czyimś calym życiem. A moze panie medyku słyszałeś o konsekwencjach psychicznych aborcji. To kolejny niewygodny temat. Nagle okazuje sie ze aborcja nie jest ok. Deoresje i zastanawianie sie do konca życia. A jakie by mialo oczy? Itd. Tylko zwyrodnialec uważa że jest ok.

damian.szefo
    Ocena: -3 (glosow:3)
2021-03-07 20:55:21
Suchy w tym belkocie bylo pytanie? A moze spytaj sie Gruzawik czy jest za aborcja do dnia porodu? A może nie słyszałeś ze w niektorych krajach aborcja jest do 6 miesiąca? Gruzawik skrobie do konca a homo do 6 miesiaca. Ich spytaj. Chyba sie nie boisz?

damian.szefo
    Ocena: -2 (glosow:2)
2021-03-07 20:56:46
A jak bylo w kościele drogie lewaczki? :)

homo_sapiens
    Ocena: 2 (glosow:2)
2021-03-07 21:05:07
"Gruzawik skrobie do konca a homo do 6 miesiaca" - do tej pory miałem cię tylko za niezbyt inteligentnego manipulatora. Ale tym zdaniem wskoczyłeś na główkę do szamba. Gratuluję.

ogrodnik66
    Ocena: 2 (glosow:2)
2021-03-07 21:17:50
dymon szefo miałeś kiepskie kazanie

gruzawik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2021-03-07 21:58:52
wiem, że się powtarzam, ale dostał się trudny materiał ludzki i trzeba: mie jestem za żadną interwencją medyczna, najszczęsliwszy jestem wysypiając się na kozetce. jestem za mozliwością, gdy trzeba. a kiedy trzeba, to decyzja pacjenta. konsekwencje są wyłącznie u takich, którym wmówiono jakieś brednie, reszta zdrowa, dziękuję. konsekwencje takowe wystepują bez wyjątków niemal w przypadku oddania, bo wtedy już było, a przedtem nie. każda kobieta to odróżnia bez problemów. jak się uratuje, to staja się wtedy dziećmi, znów się powtarzam. albo są martwo urodzone.

gruzawik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2021-03-07 22:04:29
hono, proszę Cię, nie wierz mu: ja dzieci namaczam, myję, płuczę nigdy nie skrobałem. szczególnie takich małych. co sobie ludzie o mnie pomyślą...:)

gruzawik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2021-03-07 22:12:49
każdy głupi wie, że jak tętno nie wskoczy z płodowego circa 60/min na najbidniej 100, to bieda, mus natleniać i uciskać, a sekcja wykaże poważną wadę, jeśli nic z tego. nigdy też wtedy nie dochodzi do pojawienia się napiecia mięśniowego, odruchów, oddechu. no a cóż żona, nie furiatka, tylko urodzi i odda, czy wychowacie jakby co? czy nie rozmawialiście, i będziecie szukać pokątnie w ostatniej chwili?

gruzawik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2021-03-07 22:18:13
i jeszcze takie pytanie: czy wszyscy tak muszą, jak ty z żoną? bo wam się coś zdaje?

gruzawik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2021-03-07 23:29:02
O tym że można oddać po urodzeniu tez pewnie się dopiero dzis dowiedziałeś. Przecież to rozwiazanie dla wszystkich najlepsze." dla kogo? zastanawianie się, jakie oczy BY miało zestawiasz beztrosko z zastanawianiem się, jakie oczy MA? spytaj żonę, czy odda. a potem wróć, z dzieckiem gwałciciela swojej żony na reku, i nakaż wszystkim tak. wielki dym z "oknami zycia" od powojnia nie ma sensu, tak zawsze było można. chyba, że chodziło o pokazanie grozy późniejszych męczarni kobiet, co urodziły i oddały, i zblatowanie z czym? ulgą?o uczuciach chcesz, czy faktach?

homo_sapiens
    Ocena: 1 (glosow:3)
2021-03-08 01:20:08
Gruzawik - wierzę na słowo. :) I tak sobie myślę, że na temat skrobania moja wiedza i doświadczenie są znikome w porównaniu do wiedzy i doświadczenia jednego z głównych dzisiejszych obrońców płodów - prof. Chazana... którego w zasadzie, biorąc pod uwagę jego przeszłość zawodową, można by nazwać ludobójcą - według standardów "obrońców życia", w tym jego własnych (dzisiejszych).

damian.szefo
    Ocena: -2 (glosow:2)
2021-03-08 08:37:44
Homo jesteś przrzabawny z tą manipulacja. To jakaś obsesja. Nie pamietasz ze przyznales ze jesteś za aborcja do 6 miesiaca. Gdzie tu manipulacja? To sie sie da leczyć farmakologiczne.

damian.szefo
    Ocena: -2 (glosow:2)
2021-03-08 08:49:39
Gruzawik nie nam sie zdaje tylko tobie sie zdaje. Juz jakiś czas temu ustaliliśmy ze nie jesteś lekarzem wiec o kozetkach nie opowiadaj. Kreujesz sie na inteligenta a nie potrafisz czutac ze zrozumieniem i zadajesz absurdalne pytania. Każda normalna kobieta, nie furiatka, rodzi dziecko i zostawia w szpitalu. Ofiary gwałtów na dzien dobry dostaja pigułkę. Zjawisko aborcji po gwaltach nie występuje. Co do ratowania wcześniaków twoja wypowiedź podsumuje jako, niewygodny dla ciebie, bełkot.

damian.szefo
    Ocena: -2 (glosow:2)
2021-03-08 08:55:23
Krotko mowiac panie "doktorze" kwestia skutków ubocznych dla psychiki kobiet jest ci obca. Pewnie na tym wykladzie spałeś. Po co mielić temat aborcji po gwalcie skoro ona nie wystepuje. Przeciez ty jestes za aborcja na żądanie do końca, w każdym przypadku. Aborcja po gwalcie jest w Polsce dopuszczalna. Nie słyszałeś o tym czy udajesz glupiego? A moze nie masz juz co pisać. A moze wrócimy to twojej bzdurnej wypowiedzi o Hitlerze?

gruzawik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2021-03-08 12:35:43
o, chyba w miękkie dostał, bo nagle rozumie, co piszę:) prócz medycyny, na którą się zaparł, aż mój niewygodny dla mnie(sic!) bełkot spłodził, jak chciał być kreatywny. a różnicę między mieć idola a być idolem już pojąłeś?

gruzawik
    Ocena: -1 (glosow:3)
2021-03-08 12:39:57
nie o to chodzi, czy jest dopuszczalna po gwałcie, tylko czy uważasz, że powinna być. i dlaczego nazywasz furiatkami kobiety, które protestują w obronie swych praw, które im odebrano. uważasz więc, że protestują niesłusznie? mają rodzić?

suchy61
    Ocena: 1 (glosow:1)
2021-03-08 12:59:53
damian jeżeli twoja żona gumowa lala tłumaczyła twojej córce kondonkowej że w brzuchu u kobiety jest dziecko to gratuluję jest tak samo głupia i zaślepiona kościołem jak ty. A moje pytanie jest proste chociaż jak widać dla ciebie zbyt skomplikowane bo od wielu tygodni odpowiedzieć na nie nie umiesz. Byłeś obrobić pałę księżulkowi? No gratuluję normalnie szczyt twoich prawiczkowych możliwości 😂.

homo_sapiens
    Ocena: 2 (glosow:2)
2021-03-08 12:59:59
"Gdzie tu manipulacja?" - nawet nie będę próbował ci tłumaczyć. Już wielokrotnie pokazałeś, że jesteś albo zbyt tępy, żeby to zrozumieć, albo zbyt cyniczny, by to przyznać. "Zjawisko aborcji po gwaltach nie występuje" - KŁAMSTWO! W ostatnich 10 latach było średnio kilka LEGALNYCH aborcji rocznie spowodowanych podejrzeniem czynu zabronionego, choć zdarzył się rok czy dwa bez takich przypadków. Dane Ministerstwa Zdrowia. Do tego nieznana liczba nielegalnych. "(...) nie potrafisz czutac ze zrozumieniem i zadajesz absurdalne pytania" - ech, ta błoga nieświadomość autokompromitacji...

suchy61
    Ocena: 0 (glosow:2)
2021-03-08 13:05:33
Już twój brat damianku gargusiem zwany mówił że wy prawicowi katole rozcinacie kobietą brzuch żeby wyjąć płód a potem wkładacie go z powrotem i zaszywacie. Że o tym że potraficie prawicowi katole w 12 tygodniu przeprowadzić operację na sercu płodu w brzuchu kobiety. W 12 tygodniu 😂. Ty nie lepszy też takie same debilne mądrości wymyślasz 😂 Widać rodzina albo ten sam garguś z dwóch kont😂

gruzawik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2021-03-08 13:11:53
ile takich ze szpitala wziąłeś?

suchy61
    Ocena: -1 (glosow:1)
2021-03-08 13:20:04
damianku garguś dzbanku powiedz mi ile takich chorych dzieci adoptowałeś ty albo jakiś inny taki fanatyczny katol patol? Powiedz mi ilu matkom lub takich chorym dzieciom którym rząd nie chce pomóc bo one mają się tylko rodzić pomogłeś? Tobie tak samo jak Pawłowicz takie dzieci śmierdzą? Nazywanie płodu dzieckiem już potwierdza twoją głupotę ale odpowiedz na proste pytania od ponad 2 miesiący czekam na odpowiedź a ona ciągle cię przerasta damianku.

gruzawik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2021-03-08 13:31:28
z żoną (normalną ponoć) sprowadzicie na świat człowieka, który na start wyląduje w bidulu... jesteście potworni. zamiast zapobiec jego powstaniu zawczasu. jeszcze mogę zrozumieć, jeśli zamierzasz wychować, ale tak to jedziesz na gapę. córkę masz ze szpitala podrzutka? pasożyt jesteś, byle swoje kocopołki ocalić, to w potworność zafundowania komuś TAKIEGO zycia bez wahania nura dajesz, najlepiej na cudzy koszt, oszust więc, dodatkowo... a że niezdolny do pojęcia biologicznych podstaw czegokolwiek, to i chyba "prawnik" po akademii smorgońskiej, czy innej "sorbonie"...

gruzawik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2021-03-08 14:59:00
ty nie jesteś normalny: wyfraczony, z żoną w sukni poszedłeś na badanie ginekologiczne. albo nic na piśmie nie dostałeś, więc to mogła być ekipa tynkarska, albo przyznać nie możesz, że tam jest "płód" jak wół napisane, żeby się inni lekarze nie śmiali.

homo_sapiens
    Ocena: 2 (glosow:2)
2021-03-08 15:13:43
Małe sprostowanie do mojego ostatniego komentarza: oczywiście chodziło nie o "nielegalne aborcje z powodu gwałtu", bo aborcje z tego powodu są legalne, tylko o te wykonywane poza systemem, poza NFZ. Niektórzy wolą prywatnie zapłacić, by mieć wyższy standard usług, a tu dochodzi jeszcze większe ryzyko wycieku informacji w publicznym szpitalu. I najważniejsza sprawa - jak pokazał przykład Chazana, są ideologiczni ginekolodzy, którzy nie mogąc wprost odmówić kobiecie legalnego zabiegu, robią wszystko, by go uniemożliwić, przekładając terminy, grając na czas itd.

damian.szefo
    Ocena: -2 (glosow:2)
2021-03-08 15:15:09
Gruzawik jakie miekkie? Ja sie na medycynę nie obrażam. Ty chcesz skrobac do porodu a jak pisze ze ta sama medycyna ratuje dzieci w lonie matki to cisza. Podobnie jak pisze o ratowaniu dzieci w 4, 5, 6, 7, 8 miesiącu ciąży. Jezeli nie rozumiesz slowa "kompromis" to odsylam do slownika języka polskiego.

gruzawik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2021-03-08 15:22:02
a po co mam komentować oczywiste brednie o łonach i dzieciach? kompromis z foliarzami też mam honorować?

gruzawik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2021-03-08 15:30:02
nie zamierzałbym honorować żadnego kompromisu w kwestii zabijania dzieci, gdyby taki się pojawił na horyzoncie zdarzeń. dziwię ci się: albo nie wierzysz sam w te banialuki, bo z całych sił byś chciał wszystkim prawnie zabronić, jak w Salwadorze, albo jesteż padalec.

gruzawik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2021-03-08 15:37:48
jedyne ratowanie dzieci w ciąży jakie mogę opisać, to faktycznie młodociane matki, szczególnie w tropikach, tam dziewczynki szybciej dojrzewają, a dzięki takim, co brednie te same co i ty głoszą, zdarza się, że zalecaną metodą na HIV nie jest prezerwatywa, tylko gwałt na dziewicy. potem takie dziecko, niedojrzałe do ciąży, nieraz trzeba ratować.

homo_sapiens
    Ocena: 1 (glosow:3)
2021-03-08 15:39:56
I to jest właśnie ta obłuda i hipokryzja "obrońców życia poczętego" - narzucić wszystkim własną ideologię, zmusić innych do heroicznych decyzji, czując przy tym dumę i satysfakcję z własnej "wyższej moralności" i jednocześnie umyć ręce od wszelkich konsekwencji tych decyzji: niech ONI (ewentualnie domy dziecka) wychowują te niechciane lub schorowane lub umierające dzieci, niech ONI za to płacą, niech oni borykają się na co dzień z wszystkimi problemami z tym związanymi itd. Życie poczęte interesuje ich tylko do chwili porodu. Potem to już nie ich problem.

gruzawik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2021-03-08 15:40:46
no i wciąż masz problem ze zrozumieniem, ze nie ja bym coś chciał, tylko kobiety. mam na to wywalone, nie moja broszka, obrazowo mówiąc:) nie moja decyzja, nie mój problem, skoro medycyna problemu nie ma.

homo_sapiens
    Ocena: 1 (glosow:1)
2021-03-08 15:45:46
A nie, moment! Jednak potrafią miłosiernie zaoferować coś konkretnego kobiecie: ... pokój do wypłakania się. Łaskawe pany.

gruzawik
    Ocena: -1 (glosow:1)
2021-03-08 15:48:05
jak stwierdziłeś, ze zgwałconą żoną zgadzasz się urodzić i oddać: potwór i hipokryta. teraz: czy innym wolno być powinno inną decyzję podjąć, czy wolałbyś zakaz, a jedynie nie dasz rady tej potwornosci przeforsować? w dodatku tchórz...

gruzawik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2021-03-08 15:50:21
a ile lat pozwalają tam spędzić?

gruzawik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2021-03-08 15:56:12
jest taki żart, o pacjentach: połowę medykowi płacą za pracę, a drugą za nieokładanie ludzi taboretem po głowach:) ponieważ żarty takie plenią się jak myszy, czekam tylko, kiedy coś o kolesiu we fraku i babie w sukni wieczorowej u ginekologa wypłynie... z pewnością spora część wypłaty przypada na zachowywanie kamiennej twarzy:)

damian.szefo
    Ocena: -3 (glosow:3)
2021-03-08 17:04:16
Oczywiste brednie? Sukcesy medycyny w ratowaniu wcześniaków to brednie? Panje doktorze nie wypada. Padalec? Teraz z biologa sie bawisz. Wzruszyla mnie opowieść o salwadorze. Pomyślałem o wakacjach, odebrałem sie od tego belkotu. Nie próbuj ucieczek jak ci temat nke idzie. Nie rozmawiamy o salwadorze tylko o Polsce. A moze teraz bedziesz geografem?

damian.szefo
    Ocena: -2 (glosow:2)
2021-03-08 17:08:02
Potwór i hipokryta? Gruzawik przestań, ta siła argumentu mnie niszczy :) A tak na poważnie to nie strugaj głupka. Sam dobrze wiesz, jako lekarz, ze kazda zgwalcona kobieta dostaje pigułkę. Przestań powielać brednie. Aborcja z gwaltu nie występuje. No chyba ze której furiatce przypomni sie po 3 miesiacach że byla zgwałcona. Gonisz wlasny ogon.

damian.szefo
    Ocena: -1 (glosow:1)
2021-03-08 17:10:38
Co przeforsowac? Ile spędzić? Co ty bredzisz. Nie pisz po pijaku. Radzę przeprosić się z kropką na koncu zdania.

suchy61
    Ocena: 1 (glosow:1)
2021-03-08 17:46:47
damianku gargusi dzbanku to co odpowiesz na moje proste pytanie? Czy nie odpowiesz? Nadal po ponad 2 miesiącach cię przerasta? Może twierdzisz tak jak na drugim gargusiowym kącie że w 12 tygodniu ciąży można przeprowadzić operację na sercu płodu? Albo że rozcinacie kobiecie brzuch żeby wyjąć płód a potem włożyć z powrotem i go zaszyć?😂

homo_sapiens
    Ocena: 2 (glosow:2)
2021-03-08 17:54:19
"Aborcja z gwaltu nie występuje" - a ten dalej swoje, mimo oficjalnych danych. "I żadne płacze i żadne krzyki nie przekonają nas, że białe jest białe a czarne jest czarne."

gruzawik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2021-03-08 18:30:17
to wczoraj urodzony wcześniak ma 5 miesięcy? he, to i emerytura wcześniej:)

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2021-03-09 20:32:16
Suchy jestes skończonym kretynem i nie mam zamiaru znizyc sie do twojego poziomu. Raz to zrobilem i do tej pory bierze mnie na wymioty.

damian.szefo
    Ocena: -1 (glosow:1)
2021-03-09 20:35:10
Suchy nie próbuj scigac sie z suchym. Powiedz mi ile w ciagu ostatnich lat bylo aborcji po gwalcie i z kazirodztwa? Ile w analogicznym czasie bylo aborcji dzieci z downem? Dostrzegasz różnicę?

homo_sapiens
    Ocena: 1 (glosow:1)
2021-03-09 21:54:36
"Powiedz mi ile w ciagu ostatnich lat bylo aborcji po gwalcie i z kazirodztwa?" - wygooglowanie tych oficjalnych danych Ministerstwa Zdrowia zajmuje chwilę. Nawet ty sobie z tym poradzisz. Podpowiem tylko, że to liczba większa od zera, co dowodzi fałszywości powtarzanej przez ciebie tezy. I nie ma tu znaczenia, ile było w tym czasie aborcji z innych powodów. Napisałeś "aborcja z gwałtu nie występuje", a nie "aborcja z gwałtu jest rzadsza niż...". Swoją drogą podobno dla prawników precyzja wypowiedzi jest bardzo ważna. Widać więc, jaki z ciebie prawnik.

gruzawik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2021-03-10 00:52:57
chciałbyś się urodzić z zespołem Downa? dlaczego komuś takie życie chcesz zafundować? w jakim wieku jest urodzony przedwczoraj wcześniak po 32 tyg ciąży? ma 2 dni, czy 36 tyg? chyba fakt donisły porodu ci umyka...

gruzawik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2021-03-10 00:55:03
nie chce mi się pooprawiać liczby tygodni, jak się uprze, to i tego nie zrozumie. obstawiam literówki:)
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Polskie dylematy XXI wieku...
  •  Bandyta
  •  10-04-2010 Czy można było tego uniknąć?
  •  Dawaj Jurek. Odpalaj ...
Stacjonarnych.takich jak łapanie kobiet czy starców na protestach.kibole-psy 1:0
główna
Dodano: 2018-05-28, 10:20:37   przez: maxicoveri
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 132Skomentuj (41) | Zgłoś nadużycie
29
share Udostępnij inaczej

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.