lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Od strzyżenia owiec (i dojenia kasy dla pisiorów)
główna
Dodano: 2021-04-04, 14:21:13   przez: bezyk
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 118  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(6)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Bekaj
2021-04-04 17:20:10
Ocena: 5(glosow:7)-+
A może od narciarza? Zdaje się, że taką zrobili konkurencje, iż chłopaki pozabijają się o te zamówienia i może nawet im jakiś przetarg wyjdzie, pt. kto więcej ukradnie.

Urzytkownik-drugi
2021-04-07 23:33:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wyrachowana cyniczna menda. Gdy sie skonczy ich (de)kadencja, pojdzie siedziec.

gargus_bez_kota
2021-04-06 19:44:34
Ocena: -6(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bezyk
2021-04-06 23:05:21
Ocena: 3(glosow:5)-+
Lepiej ma Ukraina. Przenieś się.

gargus_bez_kota
2021-04-07 07:09:15
Ocena: -4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

suchy61
2021-04-07 11:22:57
Ocena: 0(glosow:2)-+
gargus to fakt tobie się podoba bo w jakim innym kraju taki pasożyt po szkole podstawowej który nic nie wie i na niczym się nie zna a wiedzę czerpie z tvPiS i z kościoła będzie dostawał kasę za bycie debilem? Tylko PiS Polska. A w robieniu laski to gargusiu masz doświadczenie każdego dnia robisz ją prezesowi i Tadeuszowi.

Bekaj
2021-04-04 17:20:10
Ocena: 5(glosow:7)-+
A może od narciarza? Zdaje się, że taką zrobili konkurencje, iż chłopaki pozabijają się o te zamówienia i może nawet im jakiś przetarg wyjdzie, pt. kto więcej ukradnie.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  ... a TVP co na to ?
  •  Oda do Krystyny ...
  •  Trzecia Fala! To były czasy!...
  •  Twierdzi, że jego dziadek uratował 120 Żydów.
Amigo się doigrał
główna
Dodano: 2018-08-17, 19:15:42   przez: Lubiesza
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 153Skomentuj (12) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.