lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 2021-04-06, 18:10:20   przez: thomaass
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 112  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(74)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
asmodeusz_1
2021-04-09 10:06:03
Ocena: 8(glosow:8)-+
To jest obecnie telewizja partyjna, emitowana dla wyborców PiSu. Jest dostosowana poziomem do intelektu tych wyborców i jest to zrobione IDEALNIE W PUNKT. Poziom informacji, rozrywki, itd. To jest właśnie to, czego przeciętny ciemnogrodzianin potrzebuje.

zaldbag
2021-04-09 14:01:21
Ocena: 2(glosow:4)-+
Zdrojeski to jest jednak kulturalny facet, że tak grzecznie opisał to kur@#$two

StefanPantera
2021-04-09 12:02:52
Ocena: -7(glosow:9)-+
"Szajs" widać, jakiego kraju interesy są reprezentowane...

zaldbag
2021-04-09 14:03:12
Ocena: 3(glosow:3)-+
Ewidentnie rosyjskie. Ale to się już rozliczy po znianie władzy.

oloff
2021-04-09 15:52:38
Ocena: -1(glosow:3)-+
zaldbag a jaką ty byś tę władzę zaproponował ?

suchy61
2021-04-09 17:31:45
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

oloff
2021-04-10 07:29:52
Ocena: -1(glosow:1)-+
suchy czyli ty byś wolał Hitlera Polpota Stalina czy jakiego Mao, byleby tatusiowi emerytury nie odbierał tak przygłupku ???

suchy61
2021-04-10 13:07:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

suchy61
2021-04-10 13:09:08
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

oloff
2021-04-10 15:40:45
Ocena: -1(glosow:1)-+
piszesz " ... więc w którym miejscu niby stwierdzam oloffku żebym ich wolał? ... " więc cytuję " ... Każda władza jest lepsza niż komusza partia PiS " Ty naprawdę jesteś debil to było poprzedni twój wpis.

suchy61
2021-04-10 16:38:04
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

oloff
2021-04-10 16:45:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
zapytałeś, cytuję " Czy w Polsce był Hitler, Stalin ... Czy któryś z nich rządził w Polsce" obaj przygłupie rządzili ale ty jesteś na to za tępy aby to zrozumieć bo szambo które produkujesz doi opluwania innych zalewa ci rozum (jak już to wcześniej pisałem)

suchy61.2
2021-04-10 17:06:55
Ocena: -1(glosow:1)-+
Oloff debilu jak widać muszę prościej bo dalej nie rozumiesz. Chodziło mi o legalnie wybrane władze a nie rządy podczas okupacji czy już rozumiesz czy dalej nie? Dalej to zbyt skomplikowane dla PiSiora który nie zna historii? Dziecko to nie jest skomplikowane wystarczy myśleć. A no tak jesteś nazi PiS katolem wy nie myślicie.

oloff
2021-04-10 17:17:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
i tak za każdym razem jak debil nie wie co napisać to wymy7śla że chodziło mu o to czego nie napisał

suchy61.2
2021-04-10 17:22:51
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ale oloffku kretynie ja wyraźnie napisałem ty sobie coś dopowiadasz i bredzisz jak debil. To że u was PiSiaków są braki w wykształceniu przez co nie umiecie pisać i czytać o pracy nie wspominając wszyscy wiedzą. Wystarczy czytać ze zrozumieniem czego ty nie umiesz i pogrążasz się jeszcze bardziej. Za to w końcu ci płacą.

oloff
2021-04-11 09:46:16
Ocena: -2(glosow:2)-+
Napisałeś "... Hitler, Stalin czy pozostali których wymieniłeś? Czy któryś z nich rządził w Polsce?..." co chciałeś przez to powiedzieć a może zapytać bo nie wieszcz ??? piszesz że wszyscy byliby lepsi a żadnego nie potrafisz wymienić no geniusz naprawdę geniusz .

suchy61.2
2021-04-11 18:33:51
Ocena: -1(glosow:1)-+
Oloffku kolejny raz stwierdzam że twoja głupotą jest typowym przykładem debilizmu PiSowskiego i tego że edukację skończyłeś na szkole podstawowej bo masz problemy z czytaniem. Każda partia (poza Konfederacją) z obecnie będących w Polsce była by lepsza. Już rozumiesz czy nadal zbyt skomplikowane dla PiSiaka?

oloff
2021-04-11 21:28:58
Ocena: -1(glosow:1)-+
oprócz tego oprócz tamtego ale kto to umysłowy patałach nie potrafi napisać nie dostała mamea instrukcji i GŁUPI ???

suchy61.2
2021-04-11 23:02:52
Ocena: -1(glosow:1)-+
Oloffku kolejny raz potwierdziłeś że nie umiesz czytać bo pisałem nie raz i nie dwa na kogo głosuję ja ale nikogo do tego nie namawiam bo każdy może głosować na kogo chce a że jest debilem i głosuje jak ty na PiS bo się sprzedał jak dziw.. to już inna kwestia.

oloff
2021-04-12 04:04:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
muszą być niesamowici ci na których głosujesz skoro wstydzisz się napisać wprost zasłaniając się jak zwykle ulewaniem szamba z pyska i obelgami

suchy61.2
2021-04-12 08:16:01
Ocena: -1(glosow:1)-+
Oloff spytam poważnie umiesz czytać? Przecież w wielu ale to bardzo wielu komentarzach pisałem na kogo głosuję więc spytam raz jeszcze umiesz czytać? Czy jak na PiSiaka to cię przerasta? No tak człowieku po podstawówce rozumiem nie umiesz.

oloff
2021-04-12 15:51:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
więc tak bardzo się ich wstydzisz ???

suchy61.2
2021-04-12 19:06:53
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie mam się czego wstydzić ale jak tak bardzo nalegasz powtórzę kolejny. Od momentu kiedy mogę głosować a jest to już 21 lat ponad głosuję zawsze na SLD i będę głosować na nich zawsze. Tak wiem powiesz komuchy, lewaki itp ok ale komuchy i lewaki są w każdej partii w PiS jest ich bardzo wielu. Zadowala cię moja odpowiedź? Bez obrażania

oloff
2021-04-12 23:14:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
napisałeś „…lewaki są w każdej partii w PiS jest ich bardzo wielu.” Może i tak ale przecież pisałem ci że ja wybieram mniejsze zło a uważam że w PIS jest ich najmniej ito PIS nikt inny odebrał (choć moim zdaniem jedynie symbolicznie ) części z nich przywileje (inni nawet tego nie zrobili) a to jest dla mnie bezcenne (napisałem ci w innym poście co ja bym zrobił z sowieckimi folksdojczami).

suchy61.2
2021-04-13 07:56:03
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ale komu odebrał? Lekarzowi który zawinił tylko tym że pracując w szpitalu leczył komuchów zgodnie z przysięgą Hipokratesa? A może bibliotekarzowi który pracując w bibliotece wypożyczał książki komuchom? Takich sytuacji chorych było bardzo wiele. Im odebrał a swoim komuchom podniósł. Oni nie są mniejszym złem oni są gorszym złem bo robią dokładnie to co tamci których tak nienawidzisz.

oloff
2021-04-25 10:44:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
To teraz napoisz czemu lekarz który leczył czerwonych folksdojczy powinien mieć wg takich jak ty większą emeryturę od lekarza który leczył Polaków , czemu bibliotekarz który wypożyczał książki kotuchom powinien mieć większą emeryturę od tego co je wypożyczał uczciwym Polakom ????

oloff
2021-04-09 11:15:36
Ocena: -5(glosow:7)-+
wg niego dalej p[owinniśmy sponsorować filmy typu nasze matki nasi ojcowie i płacić Niemcom za to ???

suchy61
2021-04-09 15:17:54
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

oloff
2021-04-09 15:51:20
Ocena: -1(glosow:3)-+
no tak rozumiem dla CIEBIE Zenek to nie twój rodak a Smoleńskiem zajęła się Putinowo-Tuskowa ferajna więc po co ? wolisz Nasze matki nasi ojcowie z wiadomych przyczyn. Ja rozumiem takich jak ty doskonale tylko że ty się do tego nie chcesz zazwyczaj przyznać.

suchy61
2021-04-09 17:11:08
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

oloff
2021-04-10 07:27:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
napisałeś o Zenku : "...są ludzie którzy bardziej zasługują na film o ich życiu niż ktoś tak ..." I w tym jest właśnie szkopuł że dla ciebie i tobie podobnych z tego co piszesz są to postacie z filmu " Nasze matki Nasi ojcowie " a co do tego co napisałem o Smoleńsku to debilowi postaram się jaśniej chodzi o to że dla ciebie najlepsza jest interpretacja Tuskowo0-Putinowych fachowców niż jaka k0olwiek inna.

suchy61
2021-04-10 13:12:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

suchy61
2021-04-10 13:14:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

oloff
2021-04-10 15:44:29
Ocena: -1(glosow:1)-+
ten film kupił Tusk od Niemców za nasze pieniądze dla takich jak ty a ty go stawiasz powyżej Zenka czy Smoleńska przygłupie ale w końcu rozumiem za to ci płacą

suchy61
2021-04-10 16:41:40
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

oloff
2021-04-10 16:48:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
jw. debilu

suchy61.2
2021-04-10 17:08:20
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jw. debilu czyli nadal potwierdzasz że masz urojenia i jesteś nazi PiS katolem kretynem który nie myśli tylko bredzi i powtarza kłamstwa z tvPiS. Wszystko jasne. Potwierdziłeś tylko moje słowa.

oloff
2021-04-10 17:19:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
w którym miejscu cokolwiek potwierdzam debilu ???

suchy61.2
2021-04-10 17:25:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
Skoro nie umiesz czytać i skoro masz jakieś omamy i urojenia mówiąc że ja coś powiedziałem a każdy może przeczytać że nie a ty dalej brniesz w te swoje brednie to potwierdzasz to co napisałem o tobie. Rozumiesz? Czy nadal za skomplikowane i musisz ten swój nazi PiS katolicki jad wylewać?

oloff
2021-04-11 10:27:42
Ocena: -1(glosow:1)-+
tak jak pisałem PIS to mniejsze zło io tak film Zenek dla mnie jest mniejszym złem niż Nasze matki nasi ojcowie. Co do Smoleńska to niemal wszystko byłoby lepsze od tego co zrobiła z wyjaśnieniem a raczej zamataczeniem sporawy Putinowo-Tuskowa ferajna

suchy61.2
2021-04-11 18:36:38
Ocena: -1(glosow:1)-+
To mówisz że komisja Antoniego lepiej wyjaśniła to że na rozkaz Lecha zginęli ludzie a lot organizował Sasin tak udanie jak wybory zresztą? Nie wiem nadal o jakim filmie mówisz ale mogę śmiało stwierdzić że na poziomie PiSiorka ogłupionego tvPiS i socjalem jak ty więc podziękuję nie obejrzę tv już dawno się pozbyłem na szczęście.

oloff
2021-04-11 21:51:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
patrząc na twój wpis na temat Smoleńska to ty uważasz że najlepiej zrobiła to klika Putinowo-Tuskowa pewnie sms-a z POlitbiura że winni byli piloci też dostałeś godzinę po katastrofie tak jak całe PO i reszta ubowców. A co do filmu to żałuj nie dowiesz się jak dię dyma...a i jakiego wała za twoje pieniądze robiła z ciebie partia którą wolisz od Ppisu

suchy61.2
2021-04-11 23:06:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
A ja kolejny raz powiem jesteś debil który lubi być dymany za socjala twój problem. Mówisz że Putin chciałby takiego szmaciarza jakim był Lechu zabić? Debila który nic nie znaczyło w Europie? Dobre dobre i co jeszcze powiesz o kato patolu? Oj zde...... z głodu jak ci socjal zabiorą. Za moje pieniądze partia komuchów którą wielbisz utrzymuje pasożytów takich jak ty.

suchy61.2
2021-04-11 23:14:15
Ocena: -1(glosow:1)-+
Tylko ciekawe dlaczego Antoni ok 11 latach dalej nie chce ujawnić dlaczego w takim pośpiechu uciekł wtedy? I dlaczego zapomniałeś że Sasin i Duda maczali palce w organizacji lotu? Dlaczego po tylu latach mimo podobno tylu dowodów cisza? Co na to powiesz PiSiaku debilu pato PiS nazi katolu?

oloff
2021-04-12 03:57:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
A ja kolejny raz powiem jesteś debil który lubi być dymany za socjala twój problem (żaden parch z opozycji łącznie z takim gównem jak ty nie zrzekł się do tej pory z ani złotówki z żadnego „pincet” Za moje pieniądze partia komuchów którą wielbisz utrzymywała takie gówno jak ty i twoja rodzina na ubowskiej emeryturze. Pogódź się® śmieciu z jej stratą i idź do roboty. Jak ci się śmieciu podoba twój styl?

suchy61.2
2021-04-12 08:21:11
Ocena: -1(glosow:1)-+
Zmartwię cię bo nie wziąłem ani grosza z tego pincet wiesz czemu? Bo w przeciwieństwie do ciebie pasożycie pracuję i potrafię zapewnić rodzinie wszystko sam. Co do ubeckiej emerytury spytam raz jeszcze umiesz czytać? Nie wiem może twój był ubekiem może jemu zabrali dlatego do partii komuchów wstąpiłeś nie wiem mój zmarł jak był młodszy niż ja teraz więc do emerytury daleko miał. Naucz się czytać w końcu.

oloff
2021-04-12 16:28:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
styl widzę że ci się podoba ale przywilejów ubowskich dzięki niemui takim jak ty prostaczkom nikt w twojej rodzinie już nie odzyska i dobrze .

suchy61.2
2021-04-12 19:09:29
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie wiem jak w twojej rodzinie ale w mojej przynajmniej mówię o matce bo ojciec nie żyje a matka ma najniższą emeryturę a jeżeli ktoś w rodzinie był to ja o tym nic nie wiem ale tej osoby nie bronię to PiS broni komuchów wbrew temu co mówi wręcz przeciwnie chętnie ich do siebie przyjmuje i wysokie stanowiska im daje.

oloff
2021-04-12 20:42:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
coś mi się tu nie zgadza piszesz że twoja matka ma najniższą emeryturę a popierasz SLD kontynuatorkę PZPR a przecież twoja matka zarabiała na tą emeryturę właśnie za ich czasów i warunków które oni stworzyli ???

suchy61.2
2021-04-12 21:16:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ale co ma moja matka do tego kogo ja popieram? Nawet gdyby PiS dał jej 5000 to nie poprę ich bo ich program do mnie nie trafia. Ich fanatyzm religijny i to że wygrali wybory kupując sobie głosy ludzi oraz że wykorzystali śmierć ludzi w wyborach. Nie poprę PiS przez to że wchodzi klechom w du. i płaci im tyle kasy. Moje przekonania polityczne nie mają nic do mojej matki po prostu. Moja matka to 46 rocznik pracowała od 16 roku życia ale to nie zmieni tego że nie poprę PiS który niszczy Polskę ale też nie poprę PO czy Konfederacji.

oloff
2021-04-12 23:20:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
napisałeś " Ale co ma moja matka do tego kogo ja popieram" ano to że jakby zaczęli rządzić ci których ty popierasz a rządzili za czasów twojej matki to jest dalece prawdopodobne że ty i większość ludzi na starość też miałoby najniższą emeryturę tak jak Ona. Dalej piszesz "PiS przez to że wchodzi klechom w du. ja wolę klechów od dewiantów z gender i innych zboków co chcą legalizacji pedofili i adopcji dzieci przez pedryli (każda partia która rządziła przed PIS im właśnie ładowała kasę w zadek)jak to opisałem dla mnie to mniejsze zło

suchy61.2
2021-04-13 10:38:39
Ocena: -1(glosow:1)-+
Moja matka przeszła na emeryturę za pierwszych rządów PiS tych z Lepperem i Giertychem i ma najniższą emeryturę więc jak to wyjaśnisz? Nie wiem kto ci tych bajek naopowiadał ale wyłącz tvPiS osoby LGBT chcą po prostu żyć normalnie móc zawierać związki małżeńskie jak każdy inny i żyć bez prześladowania. Póki co rząd PiS klęka przez zboczeńcami mało tego płaci im kasę i wspiera ich na każdym kroku no więc jak to wyjaśnić?

oloff
2021-04-25 10:54:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
Napisałeś „Moja matka przeszła na emeryturę za pierwszych rządów PiS tych z Lepperem i Giertychem i ma najniższą emeryturę więc jak to wyjaśnisz?” A kiedy na nią pracowała i czyje prawo wtedy obowiązywało bo chyba nie chcesz powiedzieć że ktokolwiek przez dwa lata rządów jest w stanie zmienić system emerytalny ???? Dalej piszesz „Nie wiem kto ci tych bajek naopowiadał ale wyłącz tvPiS osoby LGBT chcą po prostu żyć normalnie – dla mnie adopcja dziecka, przez dwóch pedryli, czy uczenie go masturbacji w przedszkolu to takie samo zło co pedofilia Dalej piszesz R

oloff
2021-04-25 10:55:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dalej piszesz „móc zawierać związki małżeńskie jak każdy inny” – jeszcze powtórz teorią którą głoszą lewicowi dewianci o tym że w związkach jednopłciowych rodzi się więcej dzieci niż w związkach dwupłciowych. Dalej piszesz „Póki co rząd PiS klęka przez zboczeńcami” - czy piszesz o tych co chcą legalizacji pedofilii ???

frajerzynawiosce
2021-04-09 10:56:19
Ocena: 2(glosow:4)-+
Pozycje stałe emitowane na okrągło : 1. Retransmisja mszy świętych 2. Janosik (zabiera bogatym oddaje biednym) 3. Czterej pancerni (wojnę wygrali Polacy) 4. Ojciec Mateusz (ksiądz jest dobry na wszystko).

grzfilo
2021-04-09 10:22:10
Ocena: -2(glosow:4)-+
Pełna zgoda co do treści programów informacyjnych TVP :), ale krytykowanie gustów muzycznych czy kabaretowych jest SŁABE panie były ministrze.

inns2
2021-04-09 10:51:34
Ocena: 5(glosow:7)-+
Niby dlaczego jest słabe? Dlaczego nazywanie kiczu i tandety po imieniu jest złe? Rolą telewizji publicznej miało być m. in. krzewienie kultury i sztuki, które, jako mało popularne, nie są emitowane przez nadawców prywatnych. Emitowanie ludycznych rozrywek typu disco polo, serialowe tasiemce czy kabarety to nie tylko marnowanie publicznych pieniędzy. To, niestety, wmawianie mniej wykształconej części społeczeństwa, że jest to rozrywka mądra i cenna. Nikt nikomu nie broni słuchać Zenka. Ale wmawianie prostym ludziom, że jest to SZTUKA tworzona przez ARTYSTÓW to ogłupianie społeczeństwa.

PietroKor
2021-04-09 10:19:02
Ocena: -3(glosow:5)-+
Sam też w tym brałeś udział cwaniaku. Teraz odgonili od koryta, więc krytykujesz!

zoltarxx
2021-04-09 11:06:11
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ale, że w czym brał udział ? W tym co PiS zrobiło z TVP ? O ile wiem, opozycja nie ma wpływu na telewizję publiczną, a w czasach PO, jednak aż tak chamskiej propagandy i indoktrynacji tam nie było.

oloff
2021-04-11 16:11:23
Ocena: -1(glosow:1)-+
zoltarxx bo była jeszcze większa

suchy61.2
2021-04-11 19:31:37
Ocena: -1(glosow:1)-+
Oloffku czytając twoje "mądrości" i to jak wierzysz w kłamstwa w tvPiS to pokazuje najlepiej że teraz jest większa.

oloff
2021-04-11 21:34:42
Ocena: -1(glosow:1)-+
napiszę coś na twoim poziomie. suchelcu czytając twoje "mądrości" i to jak wierzyłeś w kłamstwa w tvPiS to pokazuje najlepiej że wtedy była jeszcze większa, a ty mi powiedz ile warty jest taki dialog ?

suchy61.2
2021-04-12 09:24:53
Ocena: -1(glosow:1)-+
Oloffku dopóki nie zaczniesz myśleć samodzielnie a jak widać doskonale to cię przerasta to ten dialog nie będzie nic warty. Powiem tyle możemy gadać normalnie bez obrażania się wzajemnie ale musisz zacząć czytać co ktoś pisze ale tak ze zrozumieniem bo czytasz tylko co chcesz a resztę odpowiadasz sobie sam. Ja jestem w stanie tak normalnie rozmawiać a ty? Możesz być normalny a nie jak Pawłowicz?

oloff
2021-04-12 16:32:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
no cóż ludzie wybrali i musisz z tym żyć że ubowcy stracili przywileje choć szkoda że tak symbolicznie ale twój skowyt jest jak muzyka.

suchy61.2
2021-04-12 19:12:00
Ocena: -1(glosow:1)-+
Stracili przywileje? Hmm no widząc na jakich stanowiskach w PiS komuchy siedzą to bym powiedział że wręcz przeciwnie że zyskali no ale to tylko potwierdza twoje zaślepienie i to że widzisz to co tvPiS chcę żebyś widział. Ludzie wybrali ale ludzie też mają prawo wyrazić swój sprzeciw przeciwko niszczeniu Polski, rozkradaniu jej i odbieraniu wolności obywatelom.

oloff
2021-04-12 20:40:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
Napisałeś „…Stracili przywileje? Hmm „ – masz rację gdyby to ode mnie zależało wszystkie czerwone folksdojcze UB SB PZPR i innych kolaboracyjnych organizacji które były na usługach ZSRR wisiałyby na latarniach W 1989 roku. Napisałeś „…Ludzie wybrali ale ludzie też mają prawo wyrazić swój sprzeciw przeciwko niszczeniu Polski, rozkradaniu jej i odbieraniu wolności obywatelom. „ więc wyrazili odsuwając PO od steru.

suchy61.2
2021-04-12 21:20:37
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ale ja nie popieram PO którzy mimo że kradli to kradli dużo mniej niż PiS. Nie poprę też Konfederacji bo to tacy sami fanatycy jak PiS. Jak dobrze widzisz jedni stracili a inni wstąpili do PiS i dzięki nim Polska cofa się do tamtych czasów. Dla PiS komuch jest zły chyba że wstąpi do PiS wtedy jest dobry. Jak karać to karać wszystkich a nie tylko części.

suchy61.2
2021-04-12 21:22:20
Ocena: -1(glosow:1)-+
Poza tym że wiele przypadków było że odebrali emerytury lekarzom którzy pracowali w szpitalach i leczyli komuchów zgodnie z przysięgą Hipokratesa czy sumieniem i uważasz że oni są gorsi od takiego Piotrowicza który skazywał działaczy solidarności?

oloff
2021-04-25 11:04:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
Napisałeś „Ale ja nie popieram PO którzy mimo że kradli to kradli dużo mniej niż PiS.” Więc przypomnij sobie jak UD, UW KLD AWS poprzedniczki PO na zmianę z SLD dokonało tego co ironicznie nazwano prywatyzacją a to ekonomicznie można porównać jedynie doi rozbiorów Polski Dalej napisałeś „Jak karać to karać wszystkich a nie tylko części.” A czy ktokolwiek przed PIS choćby spróbował, jeśli takich wskażesz to podziękuję. Dalej napisałeś „Poza tym że wiele przypadków było że odebrali emerytury lekarzom którzy pracowali w szpitalach i leczyli komuchów „ a w cz

oloff
2021-04-25 11:06:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
a w czym są lepsi że mają mieć większe od tych co leczyli normalnych Polaków ???? a swoją drogą czy potrafisz wskazać źródło na którego podstawie piszesz o takich lekarzach ???

asmodeusz_1
2021-04-09 10:06:03
Ocena: 8(glosow:8)-+
To jest obecnie telewizja partyjna, emitowana dla wyborców PiSu. Jest dostosowana poziomem do intelektu tych wyborców i jest to zrobione IDEALNIE W PUNKT. Poziom informacji, rozrywki, itd. To jest właśnie to, czego przeciętny ciemnogrodzianin potrzebuje.

psuj1
2021-04-06 21:38:34
Ocena: -19(glosow:21)-+
szkoda ze nie ogladal polsatowych i tvnowych tv, tam nie jest lepiej, stado ciotowatych seriali dla starych spoconych bab i ulomnych nie pracujacych madek

asmodeusz_1
2021-04-09 10:08:10
Ocena: 4(glosow:4)-+
Polsatowe i TVNowe TV to są prywatne stacje, fundowane z prywatnych pieniędzy i mogą puszczać co chcą i dla kogo chcą, tak długo jak nie łamią prawa to ch*j komukolwiek do tego. TVP to jest RZEKOMO telewizja publiczna, która z MOICH i TWOICH pieniędzy jest fundowana jako medium propagandowe PiSu. Dostrzegasz tu jakąś subtelną różnicę?

a80siwy
2021-04-06 18:23:40
Ocena: -10(glosow:12)-+
w sumie ma rację a w logo powinni mieć pejsy

cobra_verde
2021-04-09 11:17:44
Ocena: 0(glosow:2)-+
Raczej sierp i młot.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  PiS zniszczył Polskę
  •  Kłamstwo za judaszowe srebrniki
  •  Kukło, zdrówka życzę
  •  Rymowanka
Gdy koledzy mówią łap to nie mów żeby rzucali
główna
Dodano: 2018-07-05, 00:57:09   przez: vacarius
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 72Skomentuj (10) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.