lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Czy nie dość, że ten nierząd daje na tę szczujnię 2 miliardy rocznie z naszych podatków ?
główna
Dodano: 08.06.2021, 16:03:55   przez: AQQQ62
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 150  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(17)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
franek1999
2021-06-08 18:23:32
Ocena: 8(glosow:10)-+
Nie, nie likwidować. Zakodować i niech sobie płacą i oglądają te katolickie brednie. Wolność nie polega na zakazach. Wolność to możliwość wyboru.

zoltarxx
2021-06-10 11:28:25
Ocena: 2(glosow:2)-+
Abonament Radiowo - Telewizyjny, to haracz na media publiczne. W całym cywilizowanym świecie, media publiczne, utrzymywane są z budżetu państwa. W Polsce, posiadanie telewizora stwarza domniemanie możliwości oglądania tego szamba i trzeba za to płacić. Słyszałem, że milicja zaczęła wręczać mandaty za usiłowanie wypicia alkoholu w miejscu publicznym, domniemaniem jest np. zamknięte piwo, kiedy siedzisz w parku na ławce. Czasem cieszę się, że wyjechałem z tego chorego kraju.

pafcio80
2021-06-10 10:57:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
to ktos to płaci???

stoney
2021-06-10 11:06:24
Ocena: 3(glosow:3)-+
Jak pracujesz to płacisz podatki, a jak płacisz podatki to łożysz na TVPiS.

caleanka
2021-06-08 17:14:25
Ocena: 0(glosow:6)-+
"Wniosek o likwidację TVP Info na ostatniej prostej. Trwa zbiórka podpisów. Działacze i młodzi posłowie Platformy Obywatelskiej przyśpieszają ze zbiórką podpisów pod projektem ustawy likwidującej TVP Info i opłatę abonamentową. Dziś podpisy zbierano w centrum Warszawy." - warszawa.wyborcza.pl

franek1999
2021-06-08 18:23:32
Ocena: 8(glosow:10)-+
Nie, nie likwidować. Zakodować i niech sobie płacą i oglądają te katolickie brednie. Wolność nie polega na zakazach. Wolność to możliwość wyboru.

montesuma
2021-06-08 16:28:30
Ocena: -17(glosow:27)-+
A co ma do rzeczy oglądanie czy nie oglądanie, od zawsze abonament RiTV płaciło się za posiadanie odbiornika telewizyjnego czy radiowego, taki podatek od luksusu, a to czy oglądasz tvpis nikogo nie obchodzi.

ojciecdyrektorrr
2021-06-08 17:18:02
Ocena: -1(glosow:9)-+
Nas nie interesuje ile razy liżesz du.e kaczorowi, Twoja sprawa CWELU.

Lech978
2021-06-08 17:33:36
Ocena: 1(glosow:7)-+
Jezeli za odbiornik. To dlaczego oplaczasz z tego tylko media publiczne a nie wszyskie ogladane na tym odbliorniku?

franek1999
2021-06-08 18:21:36
Ocena: 1(glosow:7)-+
Oto wypowiedź ... . Ma mnie nie obchodzić na co płacę. Mam być posłusznym katolickim kretynem i płacić za występ PiSowskich małp WUCa towarzysza Yarosława. Powinno się kanał dla debili zakodować i niech ogląda ten, któremu ten produkt katolicki się podoba.

rapp
2021-06-08 20:05:07
Ocena: 5(glosow:7)-+
Telewizor kupiłem za własne opodatkowane pieniądze. W cenę odbiornika wliczon był podatek. Opłacam abonament za telewizję cyfrową w cenę której wliczony jest podatek. Dlaczego mam płacić państwu haracz za to, że kupiłem sobie telewizor? Zarobiłem na niego uczciwie więc z jakiej okazji mam płacić skoro państwo mi do niego nie dołożyło?

montesuma
2021-06-08 20:13:47
Ocena: -20(glosow:26)-+
Dla debili ignorantów. Ustawa o opłatach abonamentowych Stan prawny aktualny na dzień: 08.06.2021 Dz.U.2020.0.1689 t.j. - Ustawa z dnia 21 kwietnia 2005 r. o opłatach abonamentowych Art. 2. Obowiązek uiszczania opłat abonamentowych 1. Za używanie odbiorników radiofonicznych oraz telewizyjnych pobiera się opłaty abonamentowe. 2. Domniemywa się, że osoba, która posiada odbiornik radiofoniczny lub telewizyjny w stanie umożliwiającym natychmiastowy odbiór programu, używa tego odbiornika. 3. Obowiązek uiszczania opłaty abonamentowej powstaje z pierwszym dniem miesiąca następującego po mie

rapp
2021-06-08 22:47:26
Ocena: 3(glosow:3)-+
Owszem mam telewizor i owszem oglądam na nim telewizję. Za to oglądanie płacę co miesiąc abonament platformie cyfrowej która mi tą telewizję dostarcza. Nie jest to Państwo Polskie bo czasy kiedy używało się anten naziemnych i państwowych nadajników minęły. Skoro Państwo Polskie nie bierze już od dawna absolutnie żadnego udziału w dostarczaniu telewizji to z jakiej racji ma pobierać od obywateli opłatę za to? Równie dobrze można by płacić podatek od luksusowego auta. Co prawda większość takiego nie ma w teoretycznie może mieć więc niech płaci?

montesuma
2021-06-09 08:24:19
Ocena: -19(glosow:19)-+
rapp dalej nie kumasz, operator kablowy, platforma cyfrowa czy operator tv naziemnej to tylko dystrybutorzy sygnału dostarczanego do twojego odbiornika i za to płacisz. Abonament RiTV jest za używanie odbiornika, oglądasz płacisz, słuchasz płacisz koniec. Użytkownicy czy też posiadacze każdego auta, motocykla też płacą taki podatek i jest on doliczany do ceny paliwa kiedyś to się nazywało podatek drogowy, są setki opłat, które nie nazywają się wprost podatkiem.

rapp
2021-06-09 18:50:57
Ocena: 3(glosow:3)-+
Reasumując Twoją wypowiedź: państwo Polski pobiera od obywatela opłatę za to, że kupił sobie telewizor, wykupił abonament i w związku z tym może oglądać telewizję. Ja wiem o ustawie ale chciał bym aby ktoś tak rzetelnie i normalnie wyjaśnił za co ta opłata? W czasach kiedy to państwo było dystrybutorem sygnału to ok. Na chwilę obecna tak nie jest a opłata dale istnieje. Ba! Spytałem kiedyś o to znajomej urzędniczki i poza klepaniem ustawy też nie potrafiła wyjaśnić w zasadzie za co dziś jest abonament. Jest to na zasadzie: wasi dziadkowie płacili, rodzice płacili to wy płaćcie bo tak.

szatano999
2021-06-10 10:25:06
Ocena: 4(glosow:4)-+
Płaci się za posiadanie odbiornika? Problem? ZMIENIĆ USTAWĘ!!!! Niech płacą tylko ci którzy mają możliwość oglądania TVP, zaraz wszystkie platformy wyrzucą te programy ze swojej oferty i będzie spokój.

caleanka
2021-06-08 16:09:18
Ocena: 1(glosow:7)-+
Placic, czy nie placic...oto jest pytanie. Za propagande oglupiajaca polski narod, razem z sekta kosciola w drodze do sredniowiecza?

caleanka
2021-06-08 16:14:17
Ocena: 3(glosow:5)-+
PS. - Teraz juz bez znaczenia...Polacy na kolanach, jak za czasow chlopow panszczyznianych w sredniowieczu. Zacofany narod taniej sily roboczej, osamotniony w Europie i na swiecie, od lat dogania cywilizowana Europe i dogonic nie moze!
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Tak to wygląda
  •  Kiedy domagasz się myślenia u rolnika...
  •  Zgadzam się ze wszystkim co Filiks Magdalena tu powiedziała.
  •  Same quot;komplementy" dla pRezydenta Dudy...
Od jakiegoś czasu wychodził ze sklepu nie płacąc za zakupy. W końcu kasjer zamknął drzwi.
główna
Dodano: 31.08.2018, 17:20:51   przez: vashek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 75Skomentuj (25) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0