lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 2021-07-05, 18:13:09   przez: suchy61
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 161  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(115)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
suchy61
2021-07-05 18:28:18
Ocena: 20(glosow:30)-+
JP II jako głowa kościoła odpowiada za to co kościół robił kiedy był papieżem czyli min. tuszowanie pedofilii czy to co się wydarzyło w Kanadzie i nie tylko.

ZgRyZ
2021-07-19 00:43:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

P1Z1
2021-07-07 18:52:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dacapo
2021-07-07 17:03:00
Ocena: -6(glosow:8)-+
A w którym to roku było? Wiecie? I wara od JP2. Jeszcze wtedy nosił pieluchy. Łatwo być niedouczonym arbitrem w cudzej sprawie.

JohT
2021-07-07 18:16:02
Ocena: 1(glosow:5)-+
Te szkoły w Kanadzie zostały zamknięte w drugiej połowie lat 90. To już chyba JP2 pieluch nie nosił.

suchy61
2021-07-07 18:57:57
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ostatnia z tych szkół została zamknięta w 1996 roku. Było ich w całej Kanadzie około 130.

JohT
2021-07-07 19:42:04
Ocena: 1(glosow:3)-+
P1z1 w tym roku też jest spis, zobaczymy ilu będzie teraz. Bo przez te 10 lat wiele się wydarzyło. Odnośnie strajku kobiet dlaczego nie powiesz ile osób było w październiku, listopadzie zanim kaczor naslal na kobiety policję(teraz wyszło, że chciał i wojsko)

suchy61
2021-07-07 19:45:01
Ocena: 1(glosow:3)-+
@JohT obawiam się że teraz będzie bardzo zbliżona liczba z prostego powodu kościół karze to PiS tak policzy żeby statystyki się zgadzały. A kaczor wysłał nie policję tylko zomo bo policją ich nazwać nie można.

antony
2021-07-06 14:22:20
Ocena: -11(glosow:13)-+
ww samym poznaniu przed pierwsza wojna swiatowa umierało 50% dzieci nie dożywało do 5 roku zycia a 15 kobiet umierało z powodu ciąży . po pierwszej wojnie sw na grype umarło 50 milionów osób

suchy61
2021-07-06 16:10:18
Ocena: 5(glosow:13)-+
A w Kanadzie i nie tylko w katolickich szkołach i sierocińcach ginęły tysiące dzieci co kościół przez lata ukrywał. Pomyśl dlaczego to robił.

homo_sapiens
2021-07-06 16:16:29
Ocena: 11(glosow:11)-+
Nie wiem jak w Kanadzie, ale w Irlandii katolickie sierocińce były prowadzone w latach 1922 - 1998. Śmiertelność dzieci wynosiła tam 15% i była dwukrotnie wyższa od średniej krajowej.

P1Z1
2021-07-07 12:40:47
Ocena: -6(glosow:6)-+
Homo sapiens czy masz też dane z nie-katolickich sierocińców? Jakie dzieci są w sierocińcach? Dzieci nichciane, czesto chore a mówimy o irlandii czasu wielkiego kryzysu gdzie ludzie umierali z głodu. Proponuje poczytać jakie warunki tam panowały i to nie tylko w latach 20tych i 30tych.

JohT
2021-07-07 12:58:49
Ocena: 3(glosow:5)-+
Antony i zakopywano je pod murami, plotami, w masowych grobach, bez krzyży itp.? Nie broń kościoła, on nigdy na to nie zasługiwał i nie zasługuje. Założę się, że i u nas w okolicach domów dziecka prowadzonych przez Kościół coś by się znalazło

suchy61
2021-07-07 13:19:19
Ocena: 3(glosow:5)-+
p1z1 gdybyś deklu nie był tak ślepy, głupi i fanatycznie zapatrzony w KK to byś sobie poszukał informacji i dowiedział się że w Kanadzie siłą bez zgody rodziców dzieci były zabierane do "szkół" i "sierocińców" katolickich przy których znaleziono tyle ciał zakopanych o których nikt nie wiedział a ciągle odkrywane są nowe. No ale taka ślepa katolicka PiSd. p1z1 będzie dalej tych chorych ludzi bronić.

suchy61
2021-07-07 13:26:54
Ocena: 1(glosow:5)-+
JohT nie tłumacz tym pustakom oni ślepo będą wierzyć w każde kłamstwa tej sekty zła i będą jej bronić mimo wszystkich dowodów na zło którego się ta sekta dopuściła.

homo_sapiens
2021-07-07 15:38:20
Ocena: 3(glosow:5)-+
P1Z1 - nie mam danych z nie-katolickich sierocińców, bo przy nie-katolickich jakimś dziwnym trafem masowych grobów najwyraźniej nie odkryto lub może w ogóle wtedy w Irlandii takowych nie było. Tak czy inaczej zakrojone na szeroką skalę śledztwo i raport rządu irlandzkiego dotyczył sierocińców katolickich. "Dzieci nichciane, czesto chore" - no i właśnie pokazałeś, że nie masz pojęcia, o czym piszesz. To były głównie sierocińce dla młodocianych matek i dzieci "z nieprawego łoża". A poza tym główną przyczyną śmierci było to, że dzieci były pozbawione podstawowej opieki lekarskiej.

P1Z1
2021-07-07 16:31:03
Ocena: -7(glosow:7)-+
No właśnie dlaczego nie było państwowych sierocińców? Bo taka bieda tam była że mieli wywalone na to kto umrze. Żeby nie te sierocińce to śmiertelność w śród tych niechcianych dzieci byłaby 50% lub wyższa.

suchy61
2021-07-07 16:40:55
Ocena: 1(glosow:5)-+
p1z1 ty jesteś naprawdę głupi. W Kanadzie też była taka bieda?

du-di
2021-07-07 16:58:12
Ocena: 3(glosow:3)-+
Tak, tak, p1z1: "Bo taka bieda tam była że mieli wywalone na to kto umrze." Czyli, skoro i tak miałyby te dzieci poumierać to dlaczego siostrzyczki zakonne i katabasy(oraz reszta kościelnych zwyrodnialców) nie mieli by skorzystać i "ZABAWIĆ" się z dzieciaczkami!!!??? Widać p1z1 jak przemawia przez ciebie ta, słynna już, katolicka "miłość bliźniego" i światopogląd, mentalność oraz moralność wykreowane przez jedyne i słuszne media tadzia r. oraz jego pobratymców "grzmiących" z ambony.

suchy61
2021-07-07 17:03:47
Ocena: 3(glosow:5)-+
p1z1 to cię przerośnie jak widać ale zobacz sobie o Kanadyjskich szkołach śmierci jak tam dzieci rdzennych Kanadyjczyków przez księży i zakonnice katolickie były traktowane min. sadzanie na krześle elektrycznym czy bicie skórzanymi pasami. Poczytaj sobie jak po przekroczeniu murów szkoły (do której były dzieci bez zgody rodziców zabierane) odbierano dzieciom ich imiona i dawano numer jak naziści w obozach.

suchy61
2021-07-07 17:07:54
Ocena: 2(glosow:4)-+
Dodam jeszcze kaczy deklu p1z1 że ostatnia z tych szkół w Kanadzie została zamknięta w 1996 roku. Było ich ponad 130 w całej Kanadzie i według oficjalnych danych zmarło tam ponad 6 tyś. dzieci ale szacuje się że było ich dużo więcej ale brak dokumentów nie pozwala dokładnie oszacować liczby.

homo_sapiens
2021-07-07 17:35:30
Ocena: 4(glosow:4)-+
P1Z1 - po pierwsze - czego nie zrozumiałeś w zdaniu "Śmiertelność dzieci wynosiła tam 15% i była dwukrotnie wyższa od średniej krajowej"? Po drugie pytanie za 100 punktów: dlaczego dzieci nieślubne były niechciane w katolickim kraju?

P1Z1
2021-07-07 17:44:38
Ocena: -4(glosow:4)-+
Po pierwsze rozmowa dotyczy irlandii nie kanady, po drugie spytaj sie rodziców tych dzieci dlaczego były niechciane, dlaczego zostaly oddawane do sierocińców.

suchy61
2021-07-07 17:54:02
Ocena: 4(glosow:4)-+
Po pierwsze wstawka którą wstawiłem dotyczy Kanady po drugie nie masz pojęcia o czym mówisz i powtarzasz brednie usłyszane w tvPiS. Kto powiedział że dzieci były nie chciane? To że te dzieci były niechciane stwierdziłeś ty biorąc te informacje z palca klechy. Nie masz pojęcia o czym mówisz i bronisz jak głupi kościoła. Prawdą jest że KK jest największą organizacją przestępczą na świecie i z jej ręki zginęło więcej ludzi niż przez Adolfa.

homo_sapiens
2021-07-07 18:06:43
Ocena: 3(glosow:3)-+
P1Z1 - nie muszę pytać, bo 1 - matki tych dzieci same trafiały do tych sierocińców i były traktowane jak niewolnice (jeśli były niepełnoletnie), albo dzieci były im odbierane siłą. 2 - naprawdę nie wiesz, jaki jest i był stosunek KK do seksu pozamałżeńskiego i nieślubnego potomstwa czy tylko rżniesz głupa? Oczywiście w ostatnich latach się to zmieniło, ale dziś podobnie traktują dzieci z in vitro w Polsce. A poglądy i nauki kleru przekładają się na postawy społeczne religijnego społeczeństwa a zatem i na decyzje rządzących. Tego też nie wiesz?

suchy61
2021-07-07 18:12:26
Ocena: 2(glosow:4)-+
Homo_Sapiens on nie rżnie głupa on taki jest. Ślepo wierzy w to że kościół jest cudowny, święty i nigdy nic złego nie zrobił a wszystko to co wychodzi na jaw to najpewniej lewacka propaganda i to wina Tuska, Merkel i złych Niemców.

homo_sapiens
2021-07-07 18:30:57
Ocena: 2(glosow:2)-+
Suchy - sam osobiście znam ludzi, którzy właśnie tak uważają. Tylko jakoś nigdy nie byli mi w stanie sensownie odpowiedzieć na pytanie, czemu w takim razie sam JPII przepraszał za błędy i zbrodnie Kościoła.

suchy61
2021-07-07 18:43:37
Ocena: 2(glosow:2)-+
Homo_Sapiens niestety takich jest wielu sam znam takich ale też coraz więcej ludzi zaczyna otwierać oczy i widzieć to wszystko i to dzięki właśnie samemu kościołowi i PiS przynajmniej jeżeli chodzi o Polskę.

P1Z1
2021-07-07 18:56:22
Ocena: -3(glosow:3)-+
Suchy ja pisałem do homo sapiens o Irlandii więc po co te twoje głupie wstawki nie na temat. Homo sapiens powiedz mi dlaczego te kobiety i dzieci trafiały do tych sierocińców? Dlaczego nie trafiały do innych ośrodków, dlaczego w ogóle musiały gdzieś trafiać? Gdzie były ich rodziny? Widzisz ja nie jestem katolem jak to suchemu się ubzdurało, ale nie można dopuścić do nagonki na kościół bo taka jest teraz moda. Uważam że robią dużo dobrego a czarne owce powinny odpowiadać za swoje czyny. JPll przepraszał za wszystko zło ktore kościół wyrządził.

P1Z1
2021-07-07 19:00:04
Ocena: -3(glosow:5)-+
Tylko dziś nie można obwiniać kościoła za inkwizycję i wyprawy krzyżowe, inne czasy inni ludzie. Nikt nie oskarża Hiszpanów czy Amerykanów za wymordowanie Indian ani Rosjan za zbrodnie stalinizmu.

suchy61
2021-07-07 19:03:46
Ocena: 0(glosow:4)-+
A dlaczego przepraszał? Może dlatego że to wszystko zło wyrządził? Nie jesteś katolem ale kwiczysz jak dzika świnia na każdego kto coś na kościół powie co jest nie po twojej myśli a kobiety chcesz bić bo obrażają twoje uczucia religijne ale nie jesteś katolem chociaż jak sam się szczycisz jest ich 91% i wszyscy chcą tego co ty chcesz. Gdzie były rodziny tych kobiet? Może się ich wyrzekły bo co sąsiedzi i klechy by powiedzieli taka już wasza katolicka mentalność. Kobieta musi mieć męża a jak jest sama z dzieckiem to na stos.

suchy61
2021-07-07 19:05:58
Ocena: 1(glosow:3)-+
Tylko ty Rosjan nie oskarżasz o zbrodnie Stalina bo w końcu podziwiasz Rosjan. Dlaczego nie można obwiniać kościoła za tamto bo co? Przedawnienie? Ty potrafisz Niemców oskarżać za stare czasy a kościoła nie można? Te szkoły w Kanadzie to ostatnia została zamknięta w 1996 roku więc to nie są inne czasy.

P1Z1
2021-07-07 19:12:22
Ocena: -3(glosow:3)-+
Suchy prostak z ciebie wyłazi. Takie są fakty, katolików jest w Polsce 90% wiec są przytłaczającą większością, dodaj osoby innych wyznań a zobaczysz ilu jest przekonanych ateistów. Następnie weź pod uwagę że wśród tych ateistów większość jest normalna jak homo_sapiens i prostym działaniem matematycznym dowiesz się że furiatowi i oszołomów jak ty należy w Polsce liczyć w promilach a nie procentach.

JohT
2021-07-07 19:19:25
Ocena: 1(glosow:3)-+
P1z1 tak katolików jest w Polsce 90%,bo dzieci są włączane do tej sekty w niemowlęctwie poprzez chrzest. Ciekawe ilu z tych waszych 90 jest praktykujacych. 30 %? Ja i wielu innych zostało w dzieciństwie ochrzczonych i przez to jesteśmy katolikami. Więc przestań się podniecać tym, że jest was tak wielu, bo to nieprawda. Czas apostazy się zbliża i dzięki temu co się dzieje będzie ich dużo

suchy61
2021-07-07 19:27:04
Ocena: -1(glosow:3)-+
Czyli jesteś ślepym chorym katolem który jak wierny pies będzie zawsze bronił tej sekty mimo wszystkiego co robią złego. Prostakiem jesteś ty mówiąc nie jestem katolem ale nogi kobiecie połamać i obić mor.. bo obraża twoje uczucia religijne. Sam sobie zaprzeczasz. @JohT dokładnie tak jak piszesz on liczy też dzieci które bez swojej zgody są wpisywane na listę tej sekty.

P1Z1
2021-07-07 19:28:05
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

P1Z1
2021-07-07 19:31:33
Ocena: -1(glosow:3)-+
JohT, nie ważne ilu jest praktykujących ja tez nie chodzę do kościoła ale uważam się za katolika. Przeprowadzono 10 lat temu spis ludności i wyszło 90%. Idąc twoim rozumowaniem powiedz jakie poparcie w społeczeństwie ma tzw. strajk tzw. kobiet. Na ostatniej demonstracji w W-wie 8 marca było poniżej 1000 osób, wiec czy mamy się zajmować na poważnie sprawami kilkuset osobowej grupy? Czy to znaczy że sprawa aborcji dotyczy tylko tych osób bo były aktywne?

suchy61
2021-07-07 19:33:08
Ocena: 0(glosow:4)-+
Czyli dzieci które są od razu po urodzeniu wpisywani na listę tej sekty to też są praktykującymi katolami i też popierają PiS i są tak zaślepieni jak ty. Garstka oszołomów to ty i tobie podobne przygłupy.

homo_sapiens
2021-07-07 19:39:03
Ocena: 0(glosow:2)-+
P1Z1 - "Takie są fakty, katolików jest w Polsce 90% wiec są przytłaczającą większością" - na podstawie jakich danych? Technicznie rzecz biorąc nie jestem ateistą tylko agnostykiem, ale w wielu sytuacjach to rozróżnienie nie ma większego znaczenia. "dlaczego w ogóle musiały gdzieś trafiać?" - ano dlatego, że rodziny się ich wyrzekały pod wpływem lokalnej odmiany katolickiej ideologii i katolickiego kleru (w każdym kraju katolicyzm ma odrobinę inne oblicze, bo miesza się z lokalną tradycją , kulturą itp.).

P1Z1
2021-07-07 19:41:33
Ocena: -1(glosow:3)-+
Oczywiście suchy, skoro rodzice są katolikami i tak zadecydowali to tez dzieci są katolikami, idą do takiej szkoły a nie innej uczą się gry na gitarze, jadą na urlop do Zakopanego itd a jak będą pełnoletnie to będą samodzielne decyzje podejmować. Możesz wytoczyć proces własnej matce że cię do tej sekty jak ich nazywasz zapisała. Tak nawiasem czy ona tez się wypisała i tez dopiero w tamtym roku jak ty?

homo_sapiens
2021-07-07 19:43:28
Ocena: 3(glosow:3)-+
A skąd pomysł, że Kościoła nie można obwiniać za dawne czyny??? Państwo i firmy niemieckie jeszcze pod koniec XX wieku czuły się częściowo odpowiedzialne za zbrodnie Hitlera i wypłacały miliardowe odszkodowania ofiarom. Kościół w Polsce nawet nie czuje się odpowiedzialny za systemowe ukrywanie pedofilii i unika odszkodowań jak "diabeł święconej wody". Na tych wszystkich zbrodniach Kościół tuczył się przez 2 milenia. Na tym między innymi budował swój majątek i wpływy, z których dziś korzysta.

P1Z1
2021-07-07 19:45:32
Ocena: -2(glosow:2)-+
Homo_sapiens, 10 lat temu był spis ludności i takie dane zostały zebrane. Skoro rodziny się ich wyrzekały to może należy winy wśród rodzin szukać. Gdzie był rząd, policja prokuratura ..... cyli tym rodzina było obojętne że ich dzieci umierały? Dobrze że nie jestem Irlandczykiem.

suchy61
2021-07-07 19:49:08
Ocena: 1(glosow:5)-+
Oczywiście p1z1 głupiś jak zwykłe. Nawet jeżeli rodzice nie są katolikami to dziecko automatycznie jest wprowadzane na listę tej sekty więc bredzisz. Moja matka dużo wcześniej niż ja się wypisała. Ja też chciałem dużo wcześniej ale wbrew temu co twierdzisz nie jest to taki łatwe bo ta zaraza utrudnia to jak tylko się da. @homo_sapiens sam widzisz p1z1 potwierdza moje słowa które mówiłem o nim.

homo_sapiens
2021-07-07 19:50:02
Ocena: 2(glosow:2)-+
P1Z1 - widzę, że uparcie udajesz, że nie widzisz tego, co piszę już w którymś komentarzu o wpływie religii na postawy religijnego społeczeństwa. Ale dobrze, udajmy, że tego wpływu nie było. Rodziny były złe, rząd był zły. Tylko w jaki sposób usprawiedliwia to zbrodnie katolickiego kleru popełniane masowo w tych placówkach?

suchy61
2021-07-07 19:52:23
Ocena: 3(glosow:3)-+
p1z1 ty naprawdę jesteś głupi. Wina rodziny która się wyrzekła za to że dzieci zmarły w katolickim sierocińcu bo przecież to nie wina kościoła tylko rodziców. Spis w którym są nawet tygodniowe dzieci z automatu jako katole jest bardzo wiarygodny.

JohT
2021-07-07 19:56:12
Ocena: 1(glosow:3)-+
P1z1 w Polsce też się cuda działy. Moja ciotka mieszkała przez płot z domem dziecka dla dziewczyn upośledzonych prowadzonym przez zakonnice. I nie raz widziała co się tam działo. Ja raz byłam świadkiem jak te dzieci w polu pracowały, chudziutkie. A nad nimi się działy wypasione krowy-zakonnice z rozgami. Widziałam jak te dziewczyny biły, bo zjadły truskawkę z krzaka. I wiesz co jest najgorsze? Na początku lat 90 zrobiła się afera, ktoś coś doniósł na milicję i zrobili tam kontrolę. Okazało się, że większość tych dziewczyn rodziło dzieci. Jak, gdzie? Ojczulkiem okazał się pobliski proboszcz. Al

JohT
2021-07-07 19:59:22
Ocena: 1(glosow:3)-+
P1z1 ale nikt nie wiedział co się z tymi dziećmi stało. Możliwe, że skończyły jak te w Kanadzie nie tylko.

homo_sapiens
2021-07-07 19:59:32
Ocena: 1(glosow:3)-+
Odsetek katolików w Polsce według spisu powszechnego z 2011 roku: 87,58%. Nie mogę doczekać się wyników tegorocznych. "W porównaniu do ubiegłych lat zmniejsza się religijność Polaków - przed pandemią odsetek wierzących i praktykujących regularnie był najniższy od ponad 20 lat (47 proc.), natomiast udział osób niepraktykujących wynosił 15 proc. (tyle samo co w 2019 roku)" - dane CBOS. Przy czym "niepraktykujący katolik" to oksymoron. Taki katolicyzm nie ma nic wspólnego z wyznaniem, a jest jedynie przejawem tożsamości kulturowo-historycznej i rodzinnej tradycji.

suchy61
2021-07-07 20:05:12
Ocena: 2(glosow:4)-+
@JohT takich sytuacji o których mówisz jest wiele i niestety w Polsce do dzisiaj mają miejsce. @Homo_Sapiens zauważ że ten p1z1 udaje że nie widzi co się do niego pisze jak nasz stary znajomek gargus to ten sam przypadek. Ciekawe jestem co teraz Ci odpisze i czy w ogóle odpisze. Po za tym że jestem prostakiem ;)

homo_sapiens
2021-07-07 20:14:25
Ocena: 1(glosow:3)-+
Suchy - dostrzegam pewne podobieństwa w sposobie prowadzenia dyskusji, jednak nie przesadzajmy! Gargus to Himalaje wiochowego chamstwa i buractwa okraszone niebywale wygórowanym mniemaniem o sobie samym. P1Z1 utrzymuje mimo wszystko jakiś poziom. Choć się nie zgadzamy, to przynajmniej daje się z nim w miarę normalnie rozmawiać. Przynajmniej w tym wątku (nie pamiętam już jak w innych). :)

suchy61
2021-07-07 20:23:45
Ocena: 2(glosow:4)-+
A w ogóle to gargus wrócił pod innym nikiem czy zaginął w akcji? Bo tak nagle zniknął? Nie no tutaj to fakt p1z1 wyjątkowo jak na niego się zachowuje:) Chociaż ja nie powinienem o tym za bardzo mówić bo zdaję sobie sprawę z tego że sam zachowuję się często jak cham :)

homo_sapiens
2021-07-07 20:32:17
Ocena: 2(glosow:4)-+
Po tym jak zaginął bez śladu, pojawił się jakiś czas temu ktoś pod innym nickiem w jakimś wątku. Zachowywał się identycznie jak Gargus i został szybko zdemaskowany. Potem już go nie widziałem, ani nikogo, kto by go przypominał.

suchy61
2021-07-07 20:37:50
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ciekawe jak długo wytrzyma i kiedy wróci bo nie wierzę że długo wytrzyma :) Ja jakoś w lipcu albo na początku sierpnia też zniknę na 2 tygodnie więc parę osób się ucieszy :)

peghehe
2021-07-05 22:48:42
Ocena: 7(glosow:15)-+
qrwa sraja sie ludzie z Kanada , a to tylko wierzcholek gory , caly kosciol byl taki przez wieki , gwaltem i mordem wmuszal swoje boga , przez wieki dzieci z sierocincow przy koscielnych zapierd... w polu na tluste klechy i dziennie byly dostarczane do zaspokajania potrzeb seksualnych czarnych zwyrodnialcow. W kazdym kraju gdzie sie czarna zaraza rozplenila!!!!wszystkie te religie zreszra z jednej historyjki powstaly i wszystkie po jednych pieniadzach

suchy61
2021-07-05 22:55:18
Ocena: 3(glosow:7)-+
Był i jest nadal dlatego trzeba zrobić porządek z każdą religią.

astro4
2021-07-05 22:47:35
Ocena: 6(glosow:6)-+
Szybka inflacja zbrodni: najpierw 200, potem 750, teraz już 1,5k. Rośnie jak akcje cdp przed premierą cp. To tak na marginesie, bo cała sprawa okropna - powinni zaj***ć tych zwyroli a nie tylko palić budynki...

suchy61
2021-07-05 22:58:08
Ocena: 3(glosow:5)-+
A po premierze akcje w dół. Swoją drogą kupiłem grę na premierę i żałuję bo mogłem poczekać trochę. Niestety obawiam się że te zwyrole wąchają już kwiatki od spodu ale można zrobić porządek z resztą i nie zamiatać takich spraw pod dywan.

homo_sapiens
2021-07-05 19:44:46
Ocena: 8(glosow:8)-+
Bardzo cenię JPII za pewne rzeczy, choć nie jestem katolikiem. Mimo to nie da się zaprzeczyć, że jako SZEF ponosi odpowiedzialność (moralną , polityczną itp.) za to, co jego firma wyprawiała na świecie podczas jego szefostwa. To, czy wiedział o tych zbrodniach czy nie (o wszystkim na pewno nie mógł wiedzieć z samego względu na wielkość firmy i ilość pracowników) nie ma znaczenia w tym sensie, że nawet jeśli o niczym nie wiedział, to nie zwalnia go to z odpowiedzialności za całokształt. To samo dotyczy prezydentów, premierów i ogólnie ludzi na wysokich stanowiskach.

suchy61
2021-07-05 20:04:04
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Cyber69
2021-07-05 21:32:06
Ocena: 0(glosow:6)-+
Ehhh, a mógłbyś rozwinąć za co go tak cenisz? Ja jakoś nie widzę powodów do zachwytu, ale może czegoś nie wiem...

suchy61
2021-07-05 21:42:08
Ocena: 1(glosow:3)-+
Cyber69 jeżeli to pytanie do mnie bo nie napisałeś kogo o to pytasz. W każdym razie można go cenić za to kim był przed byciem papieżem jak był zwykłym klechom przynajmniej ja go za to cenię. Ale też rozumiem dlaczego nie widzisz powodów do zachwytu.

homo_sapiens
2021-07-05 21:57:35
Ocena: 1(glosow:3)-+
Przede wszystkim za jego wkład w walkę z komunizmem. Do tego za działania na rzecz pokoju na świecie, choćby poprzez ekumenizm - rozpoczęcie dialogu między religiami (nie oceniam skuteczności a jedynie fakt, że wykorzystał swój autorytet i pozycję do działań w tym kierunku). Był pierwszym papieżem, który oficjalnie przepraszał za zbrodnie inkwizycji (m.in. zrehabilitował Galileusza). I inne pomniejsze kwestie.

homo_sapiens
2021-07-05 22:03:42
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ludzie zazwyczaj nie są czarno-biali. Szczególnie ludzie na tak wysokich stanowiskach. Większość ludzi oceniając postaci historyczne czy znane ma klapki na oczach i albo widzi same negatywy albo same pozytywy. Jeśli "nie widzisz powodów do zachwytu" nad postacią JPII, to zachowujesz się dokładnie tak samo, jak ci, którzy w Wałęsie widzą jedynie "agenta Bolka". Spójrz na Michaela Jacksona lub Romana Polańskiego. Czy ich twórczość traci wszelką wartość, dlatego, że popełnili przestępstwa seksualne?

suchy61
2021-07-05 22:11:25
Ocena: 1(glosow:3)-+
Homo_Sapiens dokładnie tak w 100% się z Tobą zgadzam mimo że nie jestem katolikiem ani nie słucham Jacksona ale filmy Polańskiego lubię :). Wszyscy z nich popełnili jakieś tam błędy nikt nie jest idealny i każdy z nas je popełnia. JP II jako głowa kościoła nie zrobił nic żeby zrobić porządek z pedofilami w kościele ale zrobił bardzo dużo tak jak napisałeś dla pokoju na świecie czy walcząc z komunizmem. Nie uważam go za świętego ale kamieniem w niego bym nie rzucił.

gruzawik
2021-07-06 09:16:06
Ocena: 3(glosow:3)-+
no, z tym ekumenizmem to trochę potrzeba chwili: religie nie mogą sobie pozwolić obecnie na namiętne żarcie się miedzy sobą, czasy krucjat minęły, i mogą na tym tylko stracić. mus w pokoju, żeby w ogóle. wkład moralny, polityczny, owszem. ale jakoś stingerów Afgańcom nie sponsorował chyba? faktycznie jednak trochę z piedestału zlazł między zwykły plebs. też pytanie, czy inaczej się już dłużej nie dało. obawiam się też, że Galileuszowi wiele to nie pomogło, tym bardziej, że nowe kocopoły utwardzał, stając się winnym biedy z przeludnienia i zwiększenia zakażeń HIV.

homo_sapiens
2021-07-06 16:13:10
Ocena: 2(glosow:2)-+
@Gruzawik - oczywiście, że Galileuszowi to nie pomogło, podobnie jak nie pomogło Turingowi pośmiertne zrehabilitowanie przez rząd brytyjski. Chodzi o gest (przyznanie się do winy w imieniu organizacji czy państwa) i przekaz dla wyznawców czy obywateli. Nie musisz mnie przekonywać, że lista "minusów" na karcie osiągnięć JPII jest długa. Ja jedynie zwróciłem uwagę na fakt, że oprócz "minusów" są tam też "plusy". Ludzie mają tendencję, by dostrzegać tylko jedną stronę medalu.

gruzawik
2021-07-07 00:04:01
Ocena: 2(glosow:2)-+
no i co poradzić, że jedna strona przeważa... szczególnie przy nachalnej propagandzie świetlanej postaci nawet i trafione uwagi pozytywne jakoś nie brzmią. gest i przekaz: tak, ale drugą rączką próby tego samego postępowania, w innym miejscu, na inną skalę. zgodnie z oczekiwaniami są już pierwsze ofiary pogłębienia szariatu w zakresie aborcji. chwała ci panie, że skala inna, ale ohyda taka sama. ja ekumenizm mam za koniunkturalizm, a komunizm padł z wielu przyczyn i przy udziale wielu nawet bardziej znaczących ludzi. o filozofii nie wspomnę...homo sum.

gruzawik
2021-07-07 00:12:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
oczywiście, mogło być gorzej. znacznie gorzej.

P1Z1
2021-07-07 12:45:48
Ocena: -3(glosow:5)-+
Skoro JPll ukrywał pedofilów to dlaczego komunistyczna a później pełowska Polska nie skozała żadnego księdza? Potrafili ich mordować a nie mogli oskarżyć?

suchy61
2021-07-07 13:15:55
Ocena: 1(glosow:3)-+
A dlaczego teraz żaden klecha pedofil p1z1 nie jest skazywany? Odpowiedź jest bardzo prosta bo takie dekle fanatyczne jak ty i Ziobro bijący brawo na słowa rydza o klechach pedofilach czy Duda i Jarosław na to nie pozwalają.

suchy61
2021-07-07 14:14:30
Ocena: 3(glosow:3)-+
Poza tym p1z1 deklu chciałbym ci przypomnieć pewien malarz wąsaty z Austrii na którego rozkaz zginęło min. bardzo wielu Polaków w tym paru klechów był katolikiem i był wspierany przez papieża i Watykan a po wojnie wielu tych zbrodniarzy uciekło z Niemiec dzięki pomocy Watykanu za "co łaska". No ale tego to już nie pamiętasz bo na religii tego cię nie nauczono.

P1Z1
2021-07-07 16:37:08
Ocena: -2(glosow:2)-+
Pytanie brzmiało suchy dlaczego nie skazano żadnego księdza przed 2015 rokiem? Najgorzej jak się jest matolem i uważa wszystkich księży za pedofilów to tak jak stwierdzić na twojej podstawie że w całej opozycji same debile są. Ty hipokryto.

suchy61
2021-07-07 16:43:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

suchy61
2021-07-07 16:44:23
Ocena: 0(glosow:2)-+
Odpowiedź deklu masz powyżej. Nie skazali bo były te sprawy tuszowane a pedofile przenoszeni na inne parafie. Do tego dochodzą takie fanatyczne oszołomy które broniły i bronią nadal tych zboków.

P1Z1
2021-07-07 17:47:06
Ocena: -2(glosow:2)-+
Komuniści walczący z kościołem tuszowali sprawy księży pedofilów? Ciekawa teoria.

suchy61
2021-07-07 17:56:23
Ocena: 1(glosow:3)-+
Co w tym dziwnego że komuniści tuszowali? Skoro klechy donosiły komuchom na ludzi to komuniści mieli interes żeby ich chronić. Poza tym że kościół sam tuszował wszystkie te sprawy a jak coś wypłynęło to tacy jak ty bronili ich i bronią nadal traktując ich jak świętych a próbę ich skazania traktujecie jako atak na waszą chorą sektę.

P1Z1
2021-07-07 19:04:36
Ocena: -3(glosow:3)-+
Kościół walczył z komunizmem przynajmniej ja taki znam wiec twierdzenie że komuchy chroniły księży to takie twoje bredzenie. Zapytaj Millera czy ich bronił i dlaczego? Wtedy i dzisiaj wiesza psy na religii idź i go rozlicz z jego czynow

suchy61
2021-07-07 19:11:03
Ocena: -1(glosow:3)-+
Tak ci powiedzieli że walczył a ty ślepo wierzysz. No popatrz a towarzysz Piotrowicz komuszy prokuratur obecnie w trybunale Przybłędy bronił klechy pedofila no dziwne nie? Ciekawe ilu jeszcze komuszki broniły. Poczytaj sobie o rydzu jakie miał chody u komuchów. No ale co tam PiS mówi że nie to tak musi być a w ogóle to wina Tuska, Merkel i złych Niemców.

P1Z1
2021-07-07 19:20:16
Ocena: -2(glosow:2)-+
Czyli komuchy i pełowcy bronili Rydzyka a dzisiaj są twoimi ideałami? Gratuluję przewrotności. Dlaczego komuchy nie przeproszą za to co polskiemu Narodowi wyrządzili. Idź do Millera i spółki i do agat się sprawiedliwości.

suchy61
2021-07-07 19:30:04
Ocena: 2(glosow:2)-+
Po broniło rydza? Kiedy? Podaj przykład chociaż nie znowu masz odlot😂. Deklu Rydzyk współpracował z urzędem bezpieczeństwa dzięki temu mógł sobie podróżować po całym świecie kiedy inni nie mogli, dzięki temu mógł w Rosji (nie pamiętam już gdzie dokładnie) postawić nadajnik radiowy jako jedyny z poza Rosji żeby nadawać swoje urojenia min do USA. Jak myślisz czemu? Wina Tuska? Merkel? Millera?

P1Z1
2021-07-07 19:37:28
Ocena: -2(glosow:2)-+
Jak chcesz swojego prostackiego języka używać to proponuję zostać w domu. To co zrobiło peło w jego sprawie. Wszyscy wszystko wiedzieli i nikt palcem nie ruszył. Znasz księdza przestępcę osobiście? Zgłosiłeś to policję? Ja wie żona wuja szwagra coś słyszała ja dwie sąsiadki rozmawiały.

suchy61
2021-07-07 19:42:53
Ocena: -1(glosow:3)-+
Póki co to ty używasz prostackiego języka nie ja. Nie znam żadnego księdza z prostego powodu nie zadaję się z tymi ludźmi. Ale była akcja z pedofilem u mnie w mieście który dzieciom siura wysyłał a później przed kamerami biedak przepraszał że nie chciał. Rydz jest nietykalny bo takie prostaki ograniczone jak ty zawsze będą go bronić.

P1Z1
2021-07-07 19:49:50
Ocena: -3(glosow:3)-+
I co z tym księdzem, nie skazali go? Dlaczego, skoro była to oczywista sprawa i sam się przyznał. A jeśli został skazany to o co chodzi, czy to jacyś ponadludzką są?

suchy61
2021-07-07 19:53:35
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie skazali go został przeniesiony najpierw do innej parafii a później gdzieś za granicę.

vacarius
2021-07-05 19:17:01
Ocena: 8(glosow:10)-+
Jeśli JP2 nic nie wiedział to może Adolf Hitler też nic nie wiedział o holokauscie. A Stalin o łagrach.

caleanka
2021-07-05 18:57:45
Ocena: 5(glosow:11)-+
JPII juz nie swiety...mimo ze ma tysiace pomnikow w Polsce, tym zacofanym, wiejskim narodzie wschodniej Europy!

caleanka
2021-07-05 19:00:23
Ocena: 3(glosow:7)-+
PS. - Bo czym by byla Polska bez papieza Polaka? NICZYM!!!

suchy61
2021-07-05 19:04:59
Ocena: 5(glosow:7)-+
Tak samo jak Kaczyńskiemu stawiają pomniki tylko za to że kazał lądować przez co zabił wielu ludzi. Ale to do czasu prędzej czy później (oby prędzej) wszystkie pomniki runą zarówno JP II jak i Lecha.

caleanka
2021-07-05 19:07:45
Ocena: 4(glosow:8)-+
To tylko przyklad, jak mozna manipulowac tym zacofanym narodem, bez rozsadku!

studentjs39
2021-07-05 18:28:28
Ocena: -8(glosow:12)-+
a jakie to są te czrzescijanskie wartosci ? ile klas ukończyłeś ? albo może jak piszesz jakiegoś posta spróbuj być trzeźwy. i jeszcze mam pytanie do tego suchy61 - a ty biedny człoweczku byłeś tam na miejscu i sprawdzałeś ?

suchy61
2021-07-05 18:33:01
Ocena: 4(glosow:8)-+
Według PiS i KK w Polsce chrześcijańskie wartości to nienawiść do ludzi myślących, bicie kobiet, nienawiść do każdego kto nie wierzy w bajki KK, nienawiść osób LGBT, miłość do Jarosława. To wszystko są wasze chrześcijańskie wartości. Możesz sobie sprawdzić informacji na ten temat jest bardzo dużo. Chociaż nie do kogo ja piszę wy nie umiecie takich rzeczy robić wy wierzycie tylko w kłamstwa klech i PiS.

peghehe
2021-07-05 22:59:09
Ocena: 2(glosow:6)-+
chrzescijanskie wartosci? coz religia duzo mowi o milosci ,wybaczaniu i qrewsko wielkim milosierdziu boga, ale jak spojrzec na katolikow w kaczystanie to za uj nie zaobserwujesz owych ( no moze w czasie swiat bozego narodzenia jedyy okres w ktorym i katole zachowuja sie jak ludzie) a jak juz trafisz na bardzo prawego zolnieza chrystusa , maryji czy jak sie tam te cwiercmozgi wabia to juz wogole nie zaobserwujesz zadnych wartosci, te egzemplarze roznia sie od terrorystow samobujcow jedynie miejscem urodzenia i rodzajem bzdur wciskanych od malego.

studentjs39
2021-07-05 18:23:07
Ocena: -14(glosow:18)-+
Biedny zakompleksiony mizerny człowieku, jak znajdą w lodzie na Grenlandii ciała jakis dzieci to może też bedzie wina JPII ?

suchy61
2021-07-05 18:28:18
Ocena: 20(glosow:30)-+
JP II jako głowa kościoła odpowiada za to co kościół robił kiedy był papieżem czyli min. tuszowanie pedofilii czy to co się wydarzyło w Kanadzie i nie tylko.

caleanka
2021-07-05 18:22:12
Ocena: 6(glosow:12)-+
A w Polsce: "Jeden Naród, jeden Kościół, jeden Kaczyński. Kto go nie popiera, przestaje być Polakiem" - oko.press

caleanka
2021-07-05 18:19:56
Ocena: 2(glosow:6)-+
Chrzescijanskie - errata

caleanka
2021-07-05 18:18:46
Ocena: 5(glosow:9)-+
To te "czrzescijanskie wartosci" za zloto i dolary...

suchy61
2021-07-05 18:20:52
Ocena: 4(glosow:6)-+
Zaraz będzie oburzenie prawaków że to kłamstwa i lewacka prowokacja a JP II święty jest. Tylko szkoda że nie pofatygują się i nie sprawdzą tego że te szkoły były katolickie.

caleanka
2021-07-05 18:24:31
Ocena: -1(glosow:11)-+
JPII obalil komunizm...z dnia na dzien zamienil kmuchow na katoli i teraz wszyscy w PiSie...ta polska ciemnota ze wsi!

suchy61
2021-07-05 18:26:47
Ocena: 3(glosow:5)-+
Wyspowiadał komuchów dał rozgrzeszenie i tak jak Jezus wodę w wino zmienił tak JP II zmienił komuchów w katoli.

caleanka
2021-07-05 18:40:18
Ocena: 1(glosow:7)-+
Wiesniacy witali Bieruta w Lublinie z kwiatami za morge ziemi w reformie rolnej, teraz witaja Kaczynskiego za 500+... taki przekupny narod z polskich wsi, bez honoru i rozsadku. Tych dumnych wiesniakow kazdy moze lupi, jak Kukiza!!!

suchy61
2021-07-05 18:45:55
Ocena: 1(glosow:5)-+
Nie każdy ze wsi jest głupi to trochę przesada bo są na wsiach też bardzo wykształceni ludzie ale nie zmienia to tego że na PiS głosowali w ogromnej większości ludzie bez wykształcenia po ledwo podstawówce i głównie ze wsi bo tak im ksiądz kazał a że się sprzedali za 500 to już inna bajka. O Kukizie wolę nie mówić bo byłem głupi i na niego głosowałem czego do dzisiaj żałuję.

caleanka
2021-07-05 18:53:18
Ocena: 1(glosow:7)-+
@suchy - Masz racje...od kazdej regoly sa wyjaki, ale nie maja odwagi sie ujawniac i dalej na kolanach popieraja PiS, zeby cholota ich nie zjadla na zacofanej wsi polskiej.

suchy61
2021-07-05 18:56:52
Ocena: 1(glosow:3)-+
Gdyby się odważyli i powiedzieli że głosowali na kogoś innego to wsioki by nie dały im żyć i mieli by przesrane dlatego razem ze stadem głosowali tak samo.

caleanka
2021-07-05 19:05:42
Ocena: -1(glosow:7)-+
To ta Polska PiSu, wstajaca z kolan i padajaca na pysk, przed sekta kociola i Watykanem!!!

suchy61
2021-07-05 19:11:29
Ocena: 1(glosow:5)-+
Zapomniałeś dodać padająca przed Jarkiem i jego panem Putinem ;)

caleanka
2021-07-05 19:20:16
Ocena: 1(glosow:3)-+
Raz komuch, zawsze komuch...Kaczynski pisal pace naukowe o Leninie i Stalinie i teraz je stosuje w praktyce, ten oszolom!

suchy61
2021-07-05 19:33:19
Ocena: 0(glosow:2)-+
Kaczor bardziej do Adolfa się upodabnia z tą nienawiścią do Żydów, osób LGBT i każdego kto myśli. Adolf wprowadził nowy ład w Niemczech i tak też to nazwał jeżeli się nie mylę a Jarek nawet bardzo się nie starał i nazwy nie zmieniał też wprowadził nowy ład.

caleanka
2021-07-05 19:42:39
Ocena: 0(glosow:6)-+
Sam niczego nie wymyslil ten psychopata, wzoruje sie na wszystkich dyktatorach, ten maly zwyrol, oszolom!

suchy61
2021-07-05 19:44:36
Ocena: 3(glosow:3)-+
Bardzo łagodnie go nazwałeś ale rozumiem że to tylko dlatego że nie można tutaj używać wulgaryzmów a inaczej tego kurdupla się nie da nazywać.

caleanka
2021-07-05 19:48:44
Ocena: -1(glosow:7)-+
Tworki to jego nastepny przystanek...tego senilnego prymitywa, manipulujacego wiejskim badziewiem, wladzy kupionej za pieniadze uczciwie pracujacych.

JohT
2021-07-07 13:04:50
Ocena: 2(glosow:4)-+
CaleAnka, nie obrażaj wsi. Nie wszyscy są tam zacofani. Teraz to już raczej tylko ludzie starsi, młodzież myśli przyszłościowo. Bo można by powiedzieć, że w miastach też tylko patologia. Nie róbmy podziałów, tylko łączmy się żeby w tym kraju wkońcu było normalnie

JohT
2021-07-07 13:16:42
Ocena: 0(glosow:2)-+
Suchy, bo jak Cię lubię, to za tych wsioków masz u mnie minusa. Powielasz stereotypy? Kiedy ostatnio byłeś na wsi?

suchy61
2021-07-07 13:32:36
Ocena: 3(glosow:3)-+
JohT tych wsioków to przepraszam źle się wyraziłem. Na wsi byłem ostatnio w marcu :) Nie każdy ze wsi jest tak jak napisałem wyżej jest głupi czy nie wykształcony bo to nie te czasy ale też nie każdy młody jest tam ogarnięty bo dużo młodych jest ogłupionych propagandą wystarczy popatrzeć jak wielu przypadkach bronią pedofilów wręcz robiąc z nich świętych. I miło mi że mnie lubisz :)

JohT
2021-07-07 13:39:54
Ocena: 0(glosow:4)-+
Masz odpuszczone. Pozdrawiam

suchy61
2021-07-07 13:51:44
Ocena: 1(glosow:3)-+
Dziękuję :) Również pozdrawiam :)
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Do prezesa
  •  I tak to właśnie wygląda
  •  Brutalna walka
  •  Komentarz
główna
Dodano: 2018-06-27, 19:23:32   przez: Schizofrenik
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 228Skomentuj (16) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.