lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 2021-07-07, 17:47:35   przez: thomaass
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 341  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(85)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
peghehe
2021-07-07 19:24:05
Ocena: 23(glosow:25)-+
kazdy kto nie ma wypranego sagana przez katoli i kler tez by sobie tego zyczy

Binio19
2021-07-09 23:54:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jestem za...

Binio19
2021-07-09 23:53:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jestem za...

DarkDaro
2021-07-08 21:24:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
Pomarzyć można...

wielkiro1
2021-07-08 17:24:54
Ocena: -7(glosow:7)-+
No spoko, wypowiedział się spermiarz piwniczak. I co z tego wynika? Otóż nic. Dziękuję za uwagę, zamykam temat.

suchy61
2021-07-08 18:24:46
Ocena: 2(glosow:6)-+
Zamykać to ty możesz wiesz co smakoszu kaczej spermy którą dostarczają ci w butelkach a ty pijesz ją ze smakiem chowając się jak PiSd. pod łóżkiem.

wielkiro1
2021-07-08 20:10:11
Ocena: -3(glosow:3)-+
zdechnij ku*wo sucha w końcu xd czego jeszcze nie zdechłeś psie.

suchy61
2021-07-08 20:13:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
Czekam na to aż Jarek i ty zdechniecie ruskie podnóżki :)

homo_sapiens
2021-07-08 22:59:05
Ocena: 2(glosow:2)-+
Dziwne... patrzę widzę, że temat wciąż otwarty, pomimo tego, że wielkiro ponoć go zamknął.

zmina
2021-07-08 17:18:33
Ocena: -1(glosow:3)-+
Chciałbym zauważyć, że na tych samych zasadach jadą synagogi, o czym się nie mówi. A wiem, że tam to się dopiero dzieje...

homo_sapiens
2021-07-08 23:00:43
Ocena: 4(glosow:4)-+
Nie wiedziałem, że "synagogi" mają w Polsce swoją prywatną partię u władzy.

irek720624
2021-07-08 16:21:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
jaką siekierą PIŁĄ ŁAŃCUCHOWĄ

ZmienilemNicka
2021-07-07 21:00:09
Ocena: 2(glosow:2)-+
I na tzw. odchodne powinni jakiegoś sakramentu w gratisie udzielić. A nieee, wróć...

a80siwy
2021-07-07 20:26:02
Ocena: -3(glosow:9)-+
dlaczego podpinasz pod ten tekst fikcyjną postać? swiaty ci się mieszają? swoją drogą zgadzam się z tym ale w tym wydaniu brzmi to jak hasło pzpr

aljar
2021-07-07 19:41:53
Ocena: 6(glosow:8)-+
i dość bezkarnych pedofilów w sutannach

RonaldB
2021-07-07 19:38:43
Ocena: 1(glosow:3)-+
To na początek

Albert41
2021-07-07 19:35:35
Ocena: 10(glosow:10)-+
Nawet nie wiesz jak gleboko siegaja macki kosciola. Kiedy zostana przycisnieci do muru wysla na ciebie cala armie moherow oraz "rycerzy" razem z ONR. Nie wspominajac nawet o RM czy TVTrwam. Jedynym wyjsciem jest edukacja wystepowanie z kosciola itd.

peghehe
2021-07-07 19:24:05
Ocena: 23(glosow:25)-+
kazdy kto nie ma wypranego sagana przez katoli i kler tez by sobie tego zyczy

mxii
2021-07-07 19:22:32
Ocena: 9(glosow:9)-+
To by im było nawet na rękę. Ich trzeba rozliczyć za przekręty, za przywłaszczenia, ze przestępstwa.

homo_sapiens
2021-07-07 18:39:57
Ocena: 8(glosow:10)-+
A ja zapytam retorycznie: i któż miałby tego dokonać? Która licząca się partia polityczna poszłaby na wojnę z Kościołem (i rzeszami jego wyznawców)?

Jarewa
2021-07-07 19:07:28
Ocena: 4(glosow:4)-+
Żadna, bo żadna nie ma takich jaj...

P1Z1
2021-07-08 16:25:56
Ocena: -4(glosow:4)-+
Dlaczego nieliczna mniejszość walczy z kościołem czyli ok. 90% społeczeństwa? Tak nie działa demokracja. Czyż nie sprawiedliwiej byłoby walczyć przeciwko kryminalnym ,,urzednikom’’ KK.

suchy61
2021-07-08 17:04:10
Ocena: 4(glosow:6)-+
A idiota p1z1 znowu o 90%. Deklu dzieci które bez ich zgody są wpisywani na listę tej sekty i nie mogą przez 18 lat z niej wystąpić traktujesz jako katolików? Bo co? Bo są na chorej liście mimo że nie chodzą do kościoła? Lecz się chory człowieku. Kryminalni urzędnicy KK są bezkarni bo tacy jak ty ich bronią i nie pozwalają ich karać.

JohT
2021-07-08 17:09:44
Ocena: 4(glosow:4)-+
Patrzcie i wrócił nasz obrońca kk, co to do kościoła nie chodzi, ale broni do upadłego

P1Z1
2021-07-08 17:11:31
Ocena: -2(glosow:2)-+
Suchy jak nie masz co powiedzieć oprócz twoich wizji to zamilcz. Dzieci katolików powinni być spisani jako ateiści, mimo ze chodzą do kościoła na religię, do l komunii i bierzmowania? Logika nie jest twoja mocną strona. Proponuje tez nie określać płci dzieci ani narodowości póki same nie zadecydują. Oj suchy chyba czas leki zmienić.

suchy61
2021-07-08 17:16:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

suchy61
2021-07-08 17:20:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
Przecież deklu to ty roztaczasz swoje chore wizje nie ja. Powiedz mi deklu czemu dzieci osób innego wyznania są z automatu po urodzeniu wpisywane na listę tej sekty? Już wczoraj się pogrążyłeś i uciekłeś z podkulonymi ogonem jak Jarek. @JohT taki z niego nie katol który broni rękami i nogami zwyroli no bo według jego urojeń 90% Polaków jest katolami i każdy się zgadza z jego fanatyzmem.

P1Z1
2021-07-08 19:29:29
Ocena: -1(glosow:1)-+
Z innego wyznania są jako katolicy wpisywani? A co lekarz na to? Nie suchy ja nie uciekam ale te 20 komentarzy zostało wykorzystane. JohT ja nie bronię KK ale demokracji, ale by to zrozumieć trzeba osiągnąć pewien level inteligencji

JohT
2021-07-08 19:41:01
Ocena: 3(glosow:3)-+
Kościół ma tyle wspólnego z demokracja co baran z kozą.

suchy61
2021-07-08 19:52:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tak kaczy deklu p1z1 uciekasz jak Jarek. I tak kaczy deklu każde dziecko z automatu bez względu na to jakiego wyznania są rodzice jest wpisywane na kościelną listę jako katol i nie mówię tu o spisie powszechnym debilu tylko kościelnej liście z której trzeba się wypisać co nie jest łatwe bo pedofile to utrudniają bo statystyki dla takich idiotów jak ty muszą się zgadzać. A lekarz na to że lobotomia jest jedynym lekarstwem dla ciebie.

suchy61
2021-07-08 19:56:52
Ocena: 2(glosow:4)-+
@JohT ja bym dodał jeszcze że kościół ma tyle wspólnego z demokracją co wyborcy PiS czy Konfederacji z myśleniem czyli nic.

P1Z1
2021-07-08 22:07:39
Ocena: -3(glosow:3)-+
JohT widzę że na baranach i kozach się znasz co potwierdza twoje wiejskie pochodzenie. Suchy statystyki są prowadzone na podstawie powszechnego spisu ludności. Dziecko jest wpisywane do KK po chrzcie. Nie ośmieszaj się więcej.

suchy61
2021-07-08 22:20:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
p1z1 dziadku z pierdziszewa widać na byciu prostakiem i debilem znasz się najlepiej. Tak mówisz że po chrzcie? No dziwne bo ja nie byłem chrzczony a byłem na liście tej sekty więc jak to wyjaśnić debilu? Nie ośmieszaj się obrońco pedofilów. Jak zwykle pokazałeś swoje prostactwo i to jakim "inteligentem" jesteś. Wszyscy są głupi tylko p1z1 najmądrzejszy a wie tylko tyle co tvPiS powie. Debil

homo_sapiens
2021-07-08 22:56:22
Ocena: 1(glosow:1)-+
P1Z1 - "Dlaczego nieliczna mniejszość walczy z kościołem" - to pytanie zawiera w sobie fałszywą tezę. Po pierwsze nikt, poza skrajną lewicą, nie walczył z Kościołem po '89 roku... dopóki Kościół nie przyspawał się do jednej partii politycznej i nie zaczął przez tą partię narzucać swoich widzimisię całemu społeczeństwu. Ta partia ma około 30% poparcia w społeczeństwie. Więc Twoje pytanie powinno brzmieć: czemu Kościół walczy z większością Polaków (około 70%)? Poza tym faktycznych (czyli praktykujących), a nie kulturowych katolików jest w Polsce około 47%.

suchy61
2021-07-08 23:05:49
Ocena: 0(glosow:2)-+
@Homo_Sapiens jak widzisz p1z1 od wczoraj nie ogarnął i dalej brnie w swoje urojenia. Dla niego 90% i już bo tak powiedział i tak ma być i to 90% myśli tak jak on a każdy kto mówi inaczej jest głupi i jest zdrajcą Polski.

JohT
2021-07-09 05:31:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

JohT
2021-07-09 05:36:52
Ocena: 0(glosow:2)-+
Uuu. Widzę P1z1, że z braku argumentów doczepiłeś się mojego wiejskiego pochodzenia. No cóż, nie wstydzę się tego, bo nie mam czego. W czym jesteś lepszy ode mnie? W tym, że mieszkasz w mieście?

suchy61
2021-07-09 07:21:54
Ocena: 0(glosow:2)-+
@JohT bo nie masz czego się wstydzić. Wstydzić to się powinien ten stary zakompleksiony dziadziu p1z1 nie Ty. On wielki pan z "miasta". On jest właśnie tym typowym elektoratem PiS ze wschodniej Polski.

P1Z1
2021-07-09 17:29:16
Ocena: -3(glosow:3)-+
Homo sapiens, wy ludzie wierzący tylko w naukę i fakty powinniście się ich trzymać. Ostatni spis ludności był za po i 90% podało przynależność do KK, wiec nie rozumie skąd te 30%. Przynależność partyjna nie ma większego znaczenia, ilość katolików w po, PiS czy h2050 jest podobna. Nie ma tez znaczenie czy ktoś chodzi do kościoła czy nie. Przy takim argumencie trzeba stwierdzić ze poparcie marty l to jakieś 1000 osób bo tyle było ostatnio na ulicy. Napisz mi jeszcze jak kościół walczy. Dla mnie wierzysz albo nie idziesz na religie albo nie, nie chcesz należeć do KK to się wpisujesz.

suchy61
2021-07-09 23:12:59
Ocena: 1(glosow:1)-+
p1z1 ty sam z siebie deklu robisz idiotę. Mówisz o sobie nie jestem katolem ale powiedzenie czegoś na temat tej sekty cię obraża. Fakty naukowe do ciebie nie docierają bo wierzysz tylko w biblię i jej bajki. Nauka to lewacka propaganda liczy się biblia. Nie potrafisz się pogodzić z faktami i wymyślasz swoje katolskie teorie. Faktem jest że KK za kasę poprze każdego dzisiaj popiera PiS bo ten im płaci i broni pedofilów gdyby PO zapłaciło więcej KK kopnął by PiS w du.. no ale taki katol ogłupiony propagandą jak ty tego i tak nie ogarnie bo 90% w tym niemowlacy to fanatyczni katole popierający Pi

suchy61
2021-07-09 23:15:48
Ocena: 0(glosow:2)-+
.. fanatyczni katole popierający PiS większością bo 30% to większość. Brawo inteligencie z pierdziszewa. Tylko zrozum to deklu że kościół wprowadza cię na swoją listę bez twojej zgody nawet jak jesteś niewierzący ważne że dla nich jesteś. Za głupi jesteś żeby to zrozumieć co pokazałeś wiele razy.

homo_sapiens
2021-07-10 01:25:22
Ocena: 2(glosow:2)-+
P1Z1 - odsetek katolików w Polsce według spisu powszechnego z 2011 roku: 87,58%. "Nie ma tez znaczenie czy ktoś chodzi do kościoła czy nie" - wręcz przeciwnie. Już to tłumaczyłem, ale nie dziwi mnie, że nic z tego nie zrozumiałeś. To, że ktoś uważa się za katolika, nie znaczy jeszcze że nim faktycznie jest. Uważasz, że gdy pisowcy deklarują, że są prawicą, to tak w istocie jest na podstawie samej deklaracji? Jeśli "katolik" nie chodzi do kościoła, to nie tylko nie postępuje zgodnie z doktryną i naukami KK, ale pokazuje, że nie wierzy lub ma gdzieś podstawowe zasady swojej religii.

homo_sapiens
2021-07-10 01:37:37
Ocena: 2(glosow:2)-+
Z takiej osoby jest taki katolik jak z koziej d.py trąba. Złodziej i oszust nie staje się z automatu uczciwym człowiekiem tylko dlatego, że tak się publicznie zadeklaruje albo że za uczciwego się uważa. Katolicyzm to nie tylko wiara w określone dogmaty, ale i określone postawy oraz obowiązki. Przykładowo "katolik" ziejący nienawiścią do wszystkiego, co się rusza nie po katolicku, to żaden katolik. O tym jakiś czas temu mówił obecny papież.

homo_sapiens
2021-07-10 01:44:04
Ocena: 2(glosow:2)-+
Porównanie tego do liczby uczestników strajku jest absurdalne, bo poparcie dla określonych poglądów to nie to samo co przynależność do określonego związku wyznaniowego. Słyszałeś może o "Katechizmie przeciwników zaostrzenia prawa aborcyjnego" albo "kodeksie zasad i obowiązków zwolenników budowy obwodnicy w Pipidówku Małym"? Nie mówiąc już o kwestii czysto praktycznej - jak daleko ma Polak do najbliższego kościoła, a jak daleko do miejsca demonstracji, szczególnie gdy w danym czasie organizowana jest jedna w całym kraju.

P1Z1
2021-07-10 08:04:47
Ocena: -2(glosow:2)-+
Oczywiście ze poparcie dla danej grupy ludzi tu przykładowo strajku kobiet ma znaczenie. Nie ma znaczenia twierdzenie ze odbywa się w jednym miejscu bo spowodowane jest to garstką zwolenników. Gdyby każdy katolik postępował według PŚ to byliby świętymi. Ludzie są wierzącymi katolikami ale nie chodzą do kościoła z wielu powodów. Głównym jest to że hierarchowie kościelni zaczynaja odpływać. Obecnego kościoła nie można porównywać do kościoła z lat 80tych. Czemu ja się sprzeciwiam to działaniom ludzi jak suchy 61 czy Marta l dążących do zlikwidowania kleru, palenia kościołów itd. Gdzie tu

P1Z1
2021-07-10 08:06:39
Ocena: -2(glosow:2)-+
...demokracja skoro sam mówisz że 87% czuje się katolikami. I na koniec prośba wytłumacz suchemu że ludzie zostają wpisani do KK po chrzcie a nie z automatu po urodzeniu

suchy61
2021-07-10 08:16:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
I widzisz p1z1 jak ty nic nie rozumiesz nic a nic a taki mądry jesteś podobno masz jacht, dwie alfy romeo a prostych rzeczy nie ogarniasz. W sumie czemu się dziwić wyborca PiS, obrońca pedofilów, nie katol ale broniący tych zwyroli, dla którego garstka oszołomów to większość. Działanie kościoła było zawsze takie same bez względu na okres czasu. No ale ktoś taki jak ty nie ogarnia bo żyje w świecie tvPiS.

homo_sapiens
2021-07-10 08:39:24
Ocena: 2(glosow:2)-+
P1Z1 - "Oczywiście ze poparcie dla danej grupy ludzi tu przykładowo strajku kobiet ma znaczenie" - oczywiście, tylko co to ma wspólnego z tym, co wcześniej napisałem? "Nie ma znaczenia twierdzenie ze odbywa się w jednym miejscu" - wręcz przeciwnie, ma bardzo duże znaczenie. Łatwiej jest przejść spacerkiem do pobliskiego kościoła niż przejechać pół Polski na demonstrację i to w czasie epidemii. "Gdyby każdy katolik postępował według PŚ to byliby świętymi" - ja nic o PŚ nie pisałem. "Katolik", który nie chodzi do kościoła, może być nadal chrześcijaninem, ale katolicyzmu się de facto wyrzeka.

suchy61
2021-07-10 08:42:28
Ocena: 1(glosow:3)-+
@Homo_Sapiens w czasie epidemii to jedno ale dodaj do tego że Jarek wysłał ZOMO przeciwko kobietom no i takich rycerzy Jezusowych czy nazioli takich jak p1z1 którzy chcą strzelać do kobiet czy łamać im nogi a jak się nie dawno okazało chciał też wysłać wojsko.

homo_sapiens
2021-07-10 08:45:30
Ocena: 2(glosow:2)-+
"wytłumacz suchemu że ludzie zostają wpisani do KK po chrzcie a nie z automatu po urodzeniu" - też tak myślałem, ale jeśli Suchy twierdzi, że sam był wpisany mimo braku chrztu, to nie mam powodu, by mu kłam zadawać. Zresztą w przypadku tej mafii wcale by mnie to nie zdziwiło. Wątpię, by tak się działo masowo w skali całego kraju, ale może gdzieś lokalnie proboszcz miał układy z urzędnikami USC?

homo_sapiens
2021-07-10 08:48:16
Ocena: 2(glosow:2)-+
Suchy - oprócz tego dochodzi jeszcze efekt zmęczenia. To była już któraś kolejna demonstracja i ludzie po prostu przestają w końcu wierzyć w sens takich działań, gdy nie przynoszą one żadnych efektów.

P1Z1
2021-07-10 08:49:17
Ocena: -2(glosow:2)-+
Gdyby zwolenników marty l było więcej to nie musieli by jeździć do w-wy. Mogli by demonstrować w swoich miejscowościach, ale skoro liczba zwolenników czynnych spadła ze np. Kilkuset tysięcy do kilkuset osób dyskwalifikuje ta przykładowa organizację do ataków na kościół czy próby obalenia rządu ( dosłowne słowa tej liderki). Gdybys był bardziej dokładny i nie wyrzucał mi błędu z ilością katolików w Polsce to powinieneś wiedzieć ze według NSL 2011 było ok. 38,5 mln Polaków z czego udzielających odpowiedzi na pytanie o przynależność religijną było tylko 35,1 mln z czego katolików obrządku

P1Z1
2021-07-10 08:54:29
Ocena: -2(glosow:2)-+
....łacińskiego było 34,2mln Polaków. Więc nie uważam że reszta bez względu ilu by ich było (z czego większość to ludzie diametralnie inni niż taki suchy61 czy Marta l) maja prawo domagać się w drodze rewolucji niszczenie KK. Jeśli uważasz że blednie rozumie pojęcie demokracja to czekam na wyjaśnienia.

P1Z1
2021-07-10 09:01:48
Ocena: -2(glosow:2)-+
Homo sapiens to nie efekt zmęczenie tylko debilizm liderek tego ruchu. Sam jestem przeciwnikiem zaostrzenia prawa aborcyjnego ale wybacz jeśli ktoś popiera ten strajk tzw. Kobiet i podpisuje się pod Marta l to jest albo niespełna rozumu albo ekstremistą. Tak nawiasem mówiąc suchy to szczególny przypadek najpierw go zapisali do KK a potem nie chcieli wypisać, może takiego diamentu nie chcieli stracić proszę cię nie snuj teorii spiskowych między KK i usc, chyba uwłacza to twojej inteligencji to insynuacje na poziomie suchego61

suchy61
2021-07-10 09:03:21
Ocena: 1(glosow:3)-+
@Homo_Sapiens powiem więcej znam wielu ludzi którzy też zostali wpisani na tą listę mimo że ich rodzice są niewierzący i nie chrzcili dzieci no ale p1z1 wie lepiej w końcu ksiądz mu tak powiedział. On jest oderwany od rzeczywistości i tyle w temacie. Do niego nic nie dotrze. Efekt zmęczenia i ciągłych ataków ze strony tych tzw. prawdziwych Polaków, katolików którzy siłą chcą narzucić im swoje urojenia.

homo_sapiens
2021-07-10 09:03:53
Ocena: 2(glosow:2)-+
Oczywiście, że błędnie rozumiesz pojęcie demokracji. Gdzie jest napisane, że w demokracji mniejszość nie ma prawa się czegoś domagać??? Samo domaganie się czegoś nie oznacza automatycznego spełnienia takich postulatów. Poza tym demokracja jako władza większości to definicja demokracji antycznej. Współczesną demokrację określa kilka warunków, które musi spełniać, między innymi praworządność czy poszanowanie praw mniejszości. Inaczej byłaby to dyktatura większości a nie współczesna demokracja.

suchy61
2021-07-10 09:06:30
Ocena: 2(glosow:2)-+
p1z1 idioto ta sekta nikogo nie chce wypisać utrudniając to na każdym kroku np. jak w przypadku pewnej kobiety wzywając policję albo każąc płacić sobie za to bo statystyki dla takich fanatyków jak ty muszą się zgadzać. Ja dopiero jak z adwokatem przyszedłem to mnie wypisali no ale ty wiesz lepiej w końcu. Niespełna rozumu i ekstremistą jesteś ty broniąc ślepo tych ludzi.

suchy61
2021-07-10 09:09:10
Ocena: 2(glosow:2)-+
W końcu według ciebie p1z1 każdy kto podobno jest katolikiem te twoje magiczne 90% popiera to co robicie i to co prezentuje kk i z jaką partią się zadaje.

homo_sapiens
2021-07-10 09:21:11
Ocena: 2(glosow:2)-+
P1Z1 - Dziękuję! Właśnie dzięki Tobie dowiedziałem się czegoś ciekawego. Gdybyś Ty był bardziej dokładny, sprawdziłbyś, że dzieci i młodzież w wieku poniżej 18 roku życia stanowiły w 2011 roku 18,5% ludności Polski czyli ponad 7,1 mln. W spisie ludności do udzielenia odpowiedzi o osobach małoletnich obowiązane były pełnoletnie osoby, wspólnie z nimi zamieszkałe. W tym kontekście odsetek katolików według spisu ludności obarczony jest tak dużym błędem, że powoływanie się na niego jest po prostu absurdalne.

suchy61
2021-07-10 09:24:21
Ocena: 1(glosow:3)-+
@Homo_Sapiens jak widzisz sam on nie rozumie. On żyje tym swoim 90% i będzie uparcie twierdził to co wyżej napisałem. Każdy z tych magicznych 90% tej jego większości myśli tak jak on i tak jak PiS i on wie lepiej bo tak i już. Nie dotrzesz do niego.

P1Z1
2021-07-10 10:05:33
Ocena: -2(glosow:2)-+
Homo sapiens, masz racje że tyle osób poniżej 18 roku życia było w Polsce w 2011 roku, ale mniej więcej taki sam odsetek niepełnoletnich był w poprzednim spisie ludności i te osoby pozostały w KK do 2011 roku wiec twoje rozumowanie nie jest zbyt logiczne. Co do demokracji to tez nie jest tak jak ty to widzisz, w teorii masz rację, komunizm tez jest w założeniach piękny ale skoro uważasz ze niewielka, podkreślam marginesów cześć społeczeństwa na drodze przemocy domaga się likwidacji KK to chyba coś jest nie Hallo.

P1Z1
2021-07-10 10:10:29
Ocena: -2(glosow:2)-+
Suchy matole zrozum ze jeśli ktoś nie należy do KK to nie musi się wypisywać. Akt chrztu jest dowodem na wstąpienie do KK i jeśli proboszcz takiego w księgach swoich nie ma to nie ma dyskusji. Równie dobrze możesz jako Polak domagać się zrzeczenia obywatelstwa hiszpańskiego. Przestań się ośmieszać i szczuć nań wiocha.pl. Jak już pisalem ty jesteś osoba szczególnej troski.

suchy61
2021-07-10 10:16:00
Ocena: 1(glosow:3)-+
A jak debilu nazwiesz niewielką część społeczeństwa która nie jest większością tak jak twierdzisz siłą chce narzucić innym ludziom swoje banialuki i brednie? To jest demokracja według idioty z PiS. No popatrz debilu a ja jak i wiele osób które znam musiało to zrobić więc robisz z siebie kolejny raz debila i tyle w temacie. A co do szczucia to wystarczy poczytać twoje komentarze ty który chciałeś strzelać do kobiet czy łamać im nogi a tych którzy nie popierają PiS i pedofilów pozbawić obywatelstwa. Lecz się chory człowieku. Pamiętaj lobotomia.

suchy61
2021-07-10 10:31:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

suchy61
2021-07-10 11:04:49
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jesteś tak ogłupiony że aż brakuje słów. Ty nie wiesz co się dzieje nie ogarniasz tego powtarzasz usłyszane w tvPiS brednie i jedziesz dalej. Mówisz że kobiety które nazywasz kur.... i szma.... na drodze przemocy coś chcą walcząc o swoje prawa co jest chore a wy im przemocą te prawa odbieracie? Czyli wy możecie bo wy ludzkie katolickie PiSie pany wszystko możecie a my mamy się przyglądać jak garstka chorych z nienawiści oszołomów niszczy Polskę i odbiera prawa obywatelom? Lecz się chory człowieku.

P1Z1
2021-07-10 12:11:16
Ocena: -2(glosow:2)-+
Suchy twój ptasi móżdżek nie ogarnia pewnych spraw wiec się nie wypowiadaj. Fakty są takie że większość wyborcza wybrała taki kierunek a margines społeczny jak ty rości sobie prawa do zmiany kierunku polityki państwa. Idź na wybory idź na ulice, demonstruj w ramach demokracji. Palenie, szczenię kościołów , zakłócanie mszy, rozbieranie się w kościele, plucie na księży w twoim przypadku nawoływanie do szczania na księży podczas mszy świadczy o waszym ubóstwie intelektualnym. Gdzie jest twoja amazonka gdzie te tłumy na ulicach taka silna opozycja a siedzicie jak szczury w piwnicy

suchy61
2021-07-10 12:25:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
Znowu odleciałeś w swoich urojeniach? W którym miejscu debilu namawiałem do szczania na pedofilów? Większość? Ile to było 30% i ta garstka idiotów takich jak ty ma decydować za pozostałą część społeczeństwa jak mają żyć? Kim wy jesteście poza chorymi z nienawiści ludźmi? To że ty jesteś chory do wiem to że nienawidzisz kobiet też wiem dlatego chcesz do nich strzelać i łamać im nogi. Póki co jak szczur to chowa się kaczor i takie nazistowskie śmieci jak ty. Jak nie ogarniasz to przypomnę nie żyjemy w średniowieczu debilu. 30% to nie większość to garstka debilów.

suchy61
2021-07-10 12:28:17
Ocena: 2(glosow:2)-+
Demokracja nie polega na odbieraniu praw obywatelom ani na narzucaniu siłą i przemocą tak jak wy to robicie tego jak mają żyć inni ludzie. Może w twojej ukochanej Rosji o której tak marzysz tak jest ale nie w normalnych krajach chory katolu. To że nienawidzisz ludzi którzy myślą i są wykształceni pokazuje tylko jakim prymitywnym elektoratem są wyborcy PiS i jak łatwo takimi idiotami sterować.

suchy61
2021-07-10 12:32:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
A jeżeli już twierdzisz że ja do czegoś nawoływałem to chociaż mnie zacytuj bo robisz z siebie debila kłamiąc jak kaczor. Ja jeżeli piszę że coś powiedziałeś czy do czegoś nawoływałeś czy jak PiSd. obrażałeś moją rodzinę potrafię przytoczyć cytat ty potrafisz jak ostatni debil tylko kłamać więc lecz się chory człowieku i żyj w swoich urojeniach dalej w swojej nienawiści katolickiej Jezusowej.

P1Z1
2021-07-10 14:42:10
Ocena: -2(glosow:2)-+
No i teoria webera się potwierdza wiec trzeba zakończyć dyskusje z matolem, który ubzdurał sobie jakieś 30%.

suchy61
2021-07-10 15:41:40
Ocena: 2(glosow:2)-+
Póki co to ty tą teorię na którą lubisz się powoływać ciągle potwierdzasz idioto. Ile osób głosowało na PiS? To jest debilu większość o której tak ciągle mówisz? Ta większość debilu która popiera PiS i sektę pedofilów? Jesteś głupi że brak słów żeby to określić. Grupa oszołomów.

homo_sapiens
2021-07-10 16:09:07
Ocena: 2(glosow:2)-+
P1Z1 - "i te osoby pozostały w KK do 2011" - a skąd to wiesz? W poprzednich spisach ludności, np. w 2002 i wcześniejszych nie pytano o wyznanie. O tym, że liczba wiernych na przełomie lat spada, mówią dane samego KK. Wynik koalicji PiSowskiej w ostatnich wyborach to 44,56%, a więc poniżej większości, choć dzięki arbitralnie przyjętej metodzie przeliczania wyniku na mandaty (metodzie promującej najlepsze wyniki) przekłada się to na większość mandatów w Sejmie. Oj P1Z1, wygląda na to, że nawet nie wiesz, jak wybory w Polsce działają.

suchy61
2021-07-10 16:16:24
Ocena: 2(glosow:2)-+
@Homo_Sapiens nie no jak to on nie wie on wie wszystko w końcu tvPiS ogląda a tam samą prawdę mówią. W Polsce wszyscy popierają PiS, bezrobocia niema, zarobki są kosmiczne, PiS nie kradnie i można by tak długo jeszcze wymieniać. No i oczywiście te jego magiczne 90% to wszyscy popierają to co robi PiS i kk według niego.

homo_sapiens
2021-07-10 16:36:02
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ech Suchy... aż mi się smutno zrobiło, bo nawet we własnej rodzinie mam osoby, które DOKADNIE tak uważają i są święcie przekonane, że to prawda. "I nic ich nie przekona, że czarne jest czarne."

suchy61
2021-07-10 16:50:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
U mnie na szczęście nikogo takiego w rodzinie nie ma a przynajmniej ja nic o tym nie wiem chyba że się ukrywają z tym ale mam takiego jednego sąsiada stary komuch towarzysz który po 89 się nawrócił i z takim dużym złotym krzyżem na szyi chodzi żeby wszyscy widzieli i tak właśnie dokładnie myśli i tak się zachowuje jak ten p1z1. Dokładnie taki sam przypadek. Mi nie jest smutno ja mam wkur. że tacy nienawistni ludzie chcą nam mówić jak mamy żyć i mówiąc że to my ich atakujemy i to my mówimy jak oni mają żyć.

JohT
2021-07-10 19:41:03
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie wiem P1z1 czy to przeczytasz, ale my tu nna wsiach i małych miasteczkach nadal strajkujemy przeciwko zaostrzeniu prawa aborcyjnego. Tylko ci zapomnieli w TVP pokazać. A odnośnie tych twoich magicznych 90%katolikow w Polsce. Powiedz mi ile lat miał Jezus jak został ochrzczony? A dlaczego teraz chrzci się małe dzieci zamiast poczekać choćby do 18,zeby mogły podjąć same decyzję, czy chcą należeć do kościoła? Pewnie dlatego, że większość by nie chciała i twoje magiczne 90% diabli by wzięli. A tak jak suchy napisał wypisać się z tej sekty jest bardzo trudno. A tak a propos. Suchy, Ty znasz Mar

suchy61
2021-07-10 19:50:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
@JahT obawiam się że nawet jak przeczyta to i tak nie ogarnie to po prostu jest dla jego głowy nie do pojęcia on wie lepiej 90% i już inaczej być nie może. Czy znam kogo? Mar bo ucięło komentarz

JohT
2021-07-10 20:04:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
Cześć Suchy. O Martę L. mi chodziło, bo P1z1 ciągle pisze Suchy i Marta L. Jakoś się tak Was przyczepil

suchy61
2021-07-10 20:14:42
Ocena: 1(glosow:1)-+
Cześć :) Dziadziu ma urojenia i jak mu argumentów brakuje a często to się zdarza to ma takie odjazdy i atakuje albo moją rodzinę albo Martę. Osobiście niestety nie znam czego bardzo żałuję bo z wielką przyjemnością bym ją poznał. A dziadziu p1z1 niech ujada dalej.

kacynski
2021-07-07 18:37:42
Ocena: 8(glosow:12)-+
Im bardziej religijny narod tym bardziej zacofany i ubogi... to elektorat PiSu z polskich wsi.

JohT
2021-07-08 17:31:07
Ocena: 2(glosow:2)-+
Wypraszam sobie. Te zacofane wsie to chyba wschodnia Polska. U nas na wiosce na 40 domów, tylko 6 chodzi do kościoła. Ponad połowa nie przyjmuje księdza po kolędzie. Więc nie powielaj stereotypów

suchy61
2021-07-08 19:29:03
Ocena: 1(glosow:1)-+
kacynski nie przesadzaj to że na wschodzie jest fanatyczny elektorat PiSu tam gdzie prąd to czarna magia to może tak jest ale tak jak JohT napisała nie wszędzie tak jest więc bez przesady.

Serbi
2021-07-07 18:35:13
Ocena: 5(glosow:7)-+
Już dawno ktoś powinien wziąść się za ta pedofilska mafię

kacynski
2021-07-07 18:39:39
Ocena: 2(glosow:4)-+
Tylko kto? Kiedy Watykan i PiS rzadza w Polsce, tym zacofanym kraju i narodzie wschodniej Europy!

kacynski
2021-07-07 17:55:29
Ocena: 9(glosow:9)-+
Im szybciej tym lepiej dla Polski!

borekpp
2021-07-08 16:44:24
Ocena: 0(glosow:2)-+
I zaborcy i okupanci i komuna i platforma, rządziła i co - jajco... Tym bardziej pis. ... na tej opoce zbuduje Kościół mój, a bramy piekielne go nie przemogą. Psy zawsze szczekały, a karawana pójdzie dalej,a o psach nikt pamiętał nie będzie...
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Proporcje
  •  BHP w pracy
  •  Może jeszcze jakiś medal uda się uratować ?
  •  ...
A wy się dziwicie czemy wygrywają wstarym sporcie dla ci.t
główna
Dodano: 2018-07-05, 23:57:32   przez: vacarius
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 66Skomentuj (17) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.