lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 2021-10-06, 18:45:01   przez: ariel71
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 128  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(73)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
myhyhyhy
2021-10-08 07:47:48
Ocena: 12(glosow:24)-+
Kiedy słowa rzekomego "epidemiologa" nie zgadzają się nawet z podręcznikiem od biologii na poziomie gimbazy, za to są podparte lipnym modelem komputerowym napisanym na kolanie przez faceta który w środku strasznej pandemii łamie zasady i jedzie do loszki na bara bara, pracownicy producenta zastrzyku na ukrytej kamerze mówią że w sumie lepiej jest przechorować, a politycy w pośpiechu nakładają kneble tylko tuż przed włączeniem kamer (albo wcale), to powiedz mi, człowieku rozumny, komu ja mam wierzyć? To tylko wierzchołek góry lodowej bo komentarz na wiosce za krótki.

cyb155
2021-10-10 10:37:30
Ocena: 2(glosow:6)-+
Jak ostatnio jedna idiotka lewacka Środa napisała, że "Można mieć tylko nadzieję, że gawiedź niezaszczepiona wymrze rychło.." . Tak wygląda właśnie dbanie lewaków o dobro innych.

gruzawik
2021-10-10 11:06:23
Ocena: -1(glosow:3)-+
Tak jak dbanie o innych prezentowane przez niezaszczepionych. Pieknym za nadobne. A mize nie idiotka, w odroznieniu niejako, tylko nie wie, ze to tak nie dziala. Niestety.

cyb155
2021-10-10 17:19:25
Ocena: 1(glosow:3)-+
Szczepienia nie chronią przed zarażeniem tylko ponoć łagodzą skutki więc niby jak zaszczepienie się uchroni kogoś innego?

gruzawik
2021-10-10 18:07:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
Z racji takiej samej jak latwiej przebiec przed muszkieterem niz przed ckmista.

gruzawik
2021-10-10 19:38:07
Ocena: -2(glosow:4)-+
Tyle razy bylo, ale niech bedzie: oswiaty kaganiec za darmo. Organizm zaszczepiony posiada rezerwy gotowych przeciwcial atakujacych wirusa, ws. czego jest go sporo mniej. Powoduje to zarowno lzejszy przebieg jak i mniejsza ilosc wirusa emitowanego z organizmu. Wydaje sie proste? Dodatkowo chronia,o tyle ze lzejszy orzebieg mize oznaczac niezauwazalnosc kliniczna, a dopiero lab. wykrywa. Albo test.

zmudziak2
2021-10-10 20:02:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
To co napisałeś gruzawik w ostatnim komentarzu dotyczy tradycyjnych szczepionek a nie mrna

gruzawik
2021-10-10 20:11:33
Ocena: 0(glosow:2)-+
Czyzbys specjalista od mRNA zostal? A jak inaczej wywoluja reakcje antygen-przeciwcialo, oswiec mnie.

zmudziak2
2021-10-10 20:28:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie jestem specjalistą więc odsyłam cię do różnych publikacji na ten temat ale ty już wiesz wszystko podejrzewam że nawet więcej niż sami producenci więc co rzyczę owocnego wymądrzania się na wioscę

gruzawik
2021-10-10 20:37:29
Ocena: -1(glosow:1)-+
No to czekam na te publikacje, twierdzace ze w tazie kontaktu z wirusem nie nastepuje wcale degranulacja mastocytow...redukcja poglowia bakcyla...zmniejszenie emisji o transmisji... trzymam za slowo.

gruzawik
2021-10-10 20:51:12
Ocena: 1(glosow:1)-+
Powiedz mi dziecko, po co organizm ma produkowac wirusowe bialko? Nie w celu uzyskania uczulonych limfocytow, indukujacych produkcje nastepnych ich generacji?

zmudziak2
2021-10-10 20:57:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
Człowieku czy ty jesteś normalny? Nie napisałem że nie wytwarza przeciwciał tylko że robi to w sposób inny niż tradycyjnej szczepionki

gruzawik
2021-10-10 21:00:39
Ocena: 0(glosow:2)-+
Z jakim wiec twierdzeniem polemizujesz? Spytaj sie teraz sam: co nie dotyczy tej szczepionki w moim poscie?

gruzawik
2021-10-10 21:04:49
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ja nic tam nie pisalem o sposobie wytwarzania przeciwcial... pisalem jak szczepienie jednego chroni innych,nawet jesli zaszczepiony wirusa w sobie zawiera. Co w tym nie bylo prawda? Ty faktycznie nie rozumiesz co czytasz, z lopatologicznymi definicjami, doslownie z biologii przepisanymi, wlacznie.

homo_sapiens
2021-10-10 22:06:14
Ocena: 0(glosow:4)-+
@cyb - "Szczepienia nie chronią przed zarażeniem" - gdzie tą mądrość wyczytałeś?

cyb155
2021-10-11 20:26:48
Ocena: -2(glosow:2)-+
Twoja stara mi powiedziała.

homo_sapiens
2021-10-12 20:49:20
Ocena: 1(glosow:1)-+
@cyb - tak właśnie myślałem, że jesteś zwykłym idiotą, ale i tak dziękuję za oficjalne potwierdzenie.

cyb155
2021-10-12 23:40:46
Ocena: -1(glosow:1)-+
Oficjalnie to cię ru.cha.ją, napisałbym człowieku, ale jesteś zje.bem szczep się, noś kaganiec, ale daj innym ludziom normalnie funkcjonować. Możesz sobie przyjmować nawet codziennie szczepionki, ale co to kogo obchodzi. Ja nie mam zamiaru się faszerować jakimś dziadostwem na życzenie władzy i reszty debili.

cyb155
2021-10-10 10:26:41
Ocena: 0(glosow:4)-+
Jak ktoś chce niech sobie chodzi w szmacie na ryju, ja nie mam zamiaru.

zmudziak2
2021-10-10 07:50:33
Ocena: 2(glosow:8)-+
Dobry przykład wypranego mózgu. Teraz wszyscy powinniśmy chodzić w takich skafandrach bo 1% populacji jest uczulona na jad pszczoły i nie ważne że 80% nie zauważy ukąszenia a pozostałym wyskoczy niegroźna opuchlizna

gruzawik
2021-10-10 10:16:08
Ocena: -1(glosow:3)-+
I jad babci przeniesiesz az kipnie. Jak nie twoja to wszystko gra, bo pan hrabia ma watpliwosci splodzone przez naczelnego immunologa wyzszej szkoly robienia halasu, Jej Mag ificencje Karyne:) kazda analogia ma swoje ograniczenia. Dlatego to analogia.

zmudziak2
2021-10-10 11:29:12
Ocena: 1(glosow:3)-+
Gruzawik nie wiem skąd ty masz swoich immunologów ale patrząc na to jak często twoi zmieniają zdanie na temat cudownego preparatu to mam wrażenie że dałeś się oszukać a teraz jest Ci się głupio do tego przyznać i tkwisz w tej urojonej pandemi gdzie już większość żyje normalnie

gruzawik
2021-10-10 12:21:37
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jak czesto? Bo ja o jakims cudownym preparacie pierwsze slysze zeby mowil ktory... miewasz rozne wrazenia, coz one maja do statystyki medycznej?

homo_sapiens
2021-10-10 14:07:29
Ocena: 0(glosow:2)-+
Gruzawik - czy to nie piękny przykład tego, jak fascynująco mogą zachodzić procesy myślowe w mózgu człowieka? "Pandemia jest urojona, bo większość już żyje normalnie". Oczywiście powszechne szczepienia nie mają z tym najmniejszego związku. A ja się śmiałem ze starożytnych Chińczyków, którzy w czasie zaćmienia przeganiali (skutecznie!) smoka pożerającego Słońce za pomocą walenia w bębny. Ech...

gruzawik
2021-10-10 15:24:34
Ocena: 1(glosow:1)-+
Przyklad szablonowy. Poniewaz jakims nikt nie placi, to oni mowia prawde, bo sa tacy utalentowani, ze nikt im placic nie chce. Wszyscy, ktorzy sie nie zgadzaja klamia, a tony dokumentacji to pomijalny detal w tej optyce:)

zmudziak2
2021-10-10 15:57:40
Ocena: -1(glosow:3)-+
Proponuję wam panowie wyłączyć TV wyjść z nory na zewnątrz i zauważycie wtedy że żadnej pandemi nie ma owszem jest garstka zarażonych ale daleko nam do pandemi. W tym momencie trzeba by ogłosić pandemie grypy, żółtaczki itd. Bo garstka społeczeństwa jest zarażona

gruzawik
2021-10-10 16:02:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
Proponuje zamiast patatajac na jednorozcu zapoznac sie z liczbami.

gruzawik
2021-10-10 16:03:27
Ocena: -1(glosow:1)-+
Btw. wlasnie jestem nad morzem. Ukwialy tropie bo odplyw sygizyjny:)

zmudziak2
2021-10-10 16:28:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
Gruzawik ja właśnie o tych ogromnych liczbach mówię ale żebyśmy mówili o tym samym to ja sprawdziłem i według moich danych wczoraj zaraziło się coś poniżej 1 dziesiątej promila a jakie są te twoje liczby? Dodam że opieram się na oficjalnych danych ale ty może masz lepsze źródło

gruzawik
2021-10-10 18:10:00
Ocena: 0(glosow:2)-+
0.1 %%?z czego? Czyli szczepionki dzialaja skoro ludzie laza jak chca a zaraza sie malo kto, inaczej niz przedtem?

zmudziak2
2021-10-10 18:35:03
Ocena: -1(glosow:1)-+
Tłumacz to sobie jak chcesz, może to skuteczność szczepionki(tylko wtedy niezrozumiały jest lęk zaszczepionych), a może to odporność stadna, a może ta delta jest mało groźna, tylko nie nazywaj obecnej sytuacji pandemią

gruzawik
2021-10-10 19:12:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
Musisz sobie sprawdzic znaczenie tego slowa. Zaszczepieni nie boja sie o siebie, po raz nie wiem ktory. Grupa szczepiona a grupa chroniona to nie to samo.

zmudziak2
2021-10-10 19:29:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
Sprawdziłem; W polskim prawie administracyjnym stosowana jest definicja legalna epidemii choroby zakaźnej, którą sformułowano w następujący sposób: „wystąpienie na danym obszarze zakażeń lub zachorowań na chorobę zakaźną w liczbie wyraźnie większej niż we wcześniejszym okresie albo wystąpienie zakażeń lub chorób zakaźnych dotychczas niewystępujących, jak rozumiem ty masz swoją definicję i nie będziesz czytał oficjalnych "bredni" bo przecież to nie występuje w mediach

gruzawik
2021-10-10 20:02:44
Ocena: 0(glosow:2)-+
Pisales o pandemii. Ponadto wyglada, ze nie rozumiesz co czytasz: czyzby covid wystepowal wczesniej? W mniejszym nasileniu? Nic ci ta definicja nie rozjasnila nawet? Czegos brakuje?

zmudziak2
2021-10-10 20:07:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
Brakuje mi u ciebie logicznego myślenia i łączenia faktów a teraz uważaj bo to może cię zaskoczyć ale w Polsce już mieliśmy covid w tym okresie

gruzawik
2021-10-10 20:09:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
Aha. To po jakim czasie choroba nie wystepujaca staje sie norma, ze epidemie odwolujesz?

gruzawik
2021-10-10 20:17:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jakim " tym" okresie? Co ty bredzisz? Jakies promole niewiadomo z czego, jakis okres nie wiadomo jaki, definicje cytujesz swietnie wypelniona na dowod nieistnienia. Byl przedtem? A teraz jest. Okresowo wiecej. Juz i na mRNA sie znasz? Co za tupet ignoranta... Czy ty mozesz sie okreslic jako fachowiec od czegos? Co myslisz o kims bredzacym bez pojecia bo sie karyn naczytal?

zmudziak2
2021-10-10 20:48:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
Podałem Ci definicję jaka występuję w polskim prawie a teraz mam Ci tłumaczyć poszczególne wyrazy bo ich nie rozumiesz?

gruzawik
2021-10-10 20:58:08
Ocena: 0(glosow:2)-+
No i nie rozumiesz co czytasz: covid wystepowal na jakim obszarze? Skoro nie, to jest to epidemia. Nowa choroba zakazna na obszarze. Niewiarygodne, jak mozna byc odpornym na slowa przed oczami... Zamierzasz porownywac okres kiedy juz byl z okresem kiedy byl, zeby nie przyznac tego okreslenia? A moze w tymze prawie jest napisane ile ma trwac nowa choroba, zeby juz nowa nie byla?

zmudziak2
2021-10-10 21:13:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
Gruzawik zróbmy tak żyj sobie dalej w tej pandemi i bój sę i szczep się i noś maskę albo i dwie a ja będę sobie dalej żył normalnie i nie nie wchodźmy sobie w drogę, tutaj się nie dogadamy żyjemy w innych światach

gruzawik
2021-10-10 21:19:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
Gdybyz tak sie dalo... a masz na oku jakis rezerwat dla antyszczepionkowcow? Zyje rowniez w kapitalizmie, 21szym wieku, klasie sredniej, i co z takiego czy innego okreslenia ma wynikac? To okreslenie wynika z obserwacji faktow, ty zdajesz sie im przeczyc, bo nazwa, nie wiedziec czemu, ci nie pasuje.

gruzawik
2021-10-10 21:21:53
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jesli przez niewchodzenie w droge rozumiesz swoje milczenie w tematach o ktorych nie masz pojecia to zgadzam sie z ulga... Swoboda gloszenia bredni nieskontrowanych nalezycie odpada.

gruzawik
2021-10-10 21:25:53
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie boje sie na tyle, ze za krolika lab. robie. Wlasnie dlatego ze sie szczepie. Z niedowierzaniem spogladam na ludzi z nie tak wytresowana immunologia, ktorym z racji paskudnych kontaktow zawodowych cos sprzedalem niechcaco i tak. Mnie nic nie jest. Prawie nigdy. Ty babke pochowales, ze takim stalowym nerwem strusia polityke uprawiasz?

homo_sapiens
2021-10-10 22:04:59
Ocena: 1(glosow:1)-+
@zmudziak - "(...) albo wystąpienie zakażeń lub chorób zakaźnych dotychczas niewystępujących". Jeśli twierdzisz, że do tej definicji COVID-19 nie pasuje, to proszę o informację: gdzie i kiedy przed listopadem 2019 roku występował COVID-19 (w Polsce i na świecie)?

gruzawik
2021-10-10 22:19:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
bo widzisz, jemu, jak to ignorantu, konkretnej liczby trupa trzeba. jak jest 1000 to epidemia, a jak 999 to wcale jeszcze nie. tak działa umysł nieciągły. separacja jest nam psychicznie i poznawczo potrzebna, ale liczą się fakty, a te czasami przechodzą płynnie z jednego stanu w drugi. definicja mówi jedynie o wzroście lub zjawieniu sie nowej zarazy. głównie dlatego, że rózne paskudztwo róznie sobie sposób na życie uskutecznia w róznych warunkach. tak to jest, jak się nawet definicji nie rozumie...

gruzawik
2021-10-10 22:55:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
zmudziak: wracając do twojego 1go postu, jesli 1% użądlonych umrze, ale jakby wszyscy dostali zastrzyk, po którym umrze 0,01% a reszta zapomni zaraz, że takie uczulenie kiedyś było, to warto? spodziewasz się być nieuczulony, nie wiadomo na jakich podstawach, a insekt z tych, co lubi i umie mutować. zabijać też umie. pojęcia nie masz o temacie, więc jak co naparza w trzewiach, to leziesz do łapiducha, czy wykopujesz dołek i czekasz? burczysz, że przed wycięciem pęcherzyka każą się doszczepić czasami?

darekw6
2021-10-09 21:31:45
Ocena: 4(glosow:8)-+
Pytanie do admina. Można wrzucać w komentarzu linki? Media w UK piszą (BBC i SKY) że większość chorych na covid w szpitalach to osoby zaszczepione. Potwierdzone osoby zarażone covidem też w większości to osoby zaszczepione.

darekw6
2021-10-09 21:34:17
Ocena: 0(glosow:4)-+
I jeszcze dodają ze to nie znaczy że szczepionka nie dziala

gruzawik
2021-10-10 00:41:15
Ocena: 0(glosow:2)-+
to sprawdż, jaki % zaszczepionych. dość trudno niezaszczepionego trafić, a ci co sie nie kwalifikuja się wystrzegają. ludek sobie inne zabezpieczenia olał, a jakos nie kładzie pokotem... czyli jakies zabezpieczenie jednak działa, ciekawe jakie...

homo_sapiens
2021-10-10 01:11:16
Ocena: 1(glosow:3)-+
Z artykułu z 13 września tego roku można się dowiedzieć, że zaszczepionych co najmniej jedną dawką było już wtedy 90% Brytyjczyków (powyżej 16 lat), a obiema 80%. Dziś ten odsetek musi być jeszcze wyższy. Nie dziwne więc, że większość trafiających do szpitala to osoby zaszczepione. Pewnie Cię zaskoczę, gdy napiszę, że w populacji 100%-owo zaszczepionej do szpitala będą trafiać sami zaszczepieni. Pamiętaj, że szczepionka nie ma 100%-owej skuteczności, a u osób w podeszłym wieku lub z różnymi chorobami nie wywołuje odpowiedniej reakcji immunologicznej.

homo_sapiens
2021-10-10 01:14:11
Ocena: 1(glosow:3)-+
"Według danych rządowego Biura Statystyki Narodowej (ONS), w Anglii od stycznia do lipca 2021 roku na COVID-19 zmarło ponad 51 tysięcy osób, wśród nich było jedynie 256 pacjentów zaszczepionych od co najmniej 14 dni dwiema dawkami preparatu chroniącego przed wirusem SARS-CoV-2. 'Dane te wskazują na wysoką ochronę przed tym zakażeniem, uzyskaną dzięki szczepieniom' – stwierdza na swej stronie internetowej ONS. Oznacza to, że na ludzi zaszczepionych przypadło 0,5 procent zgonów z powodu zakażenia SARS-CoV-2." A zamiast pytać admina, przeczytaj regulamin Wiochy - link na dole strony.

homo_sapiens
2021-10-10 01:19:00
Ocena: 0(glosow:2)-+
I na koniec pamiętaj, że skuteczność obecnie dostępnych szczepionek przeciw COVID maleje z czasem (stąd, między innymi, III dawka, tzw. przypominająca). Żadna firma nie wyprodukowała jeszcze szczepionki przeciw COVID "na całe życie".

cyb155
2021-10-10 10:21:40
Ocena: 1(glosow:5)-+
Szczepcie się sami nawet z 20 razy, ale jak ktoś nie ma zamiaru to się odpii.erd.dolcie.

gruzawik
2021-10-10 10:25:34
Ocena: 0(glosow:2)-+
A to siedz w gluszy jakiej, a jak miedzy ludzi leziesz to myjesz zeby, zmieniasz gacie i skarpety oraz szczepisz sie. A jak nie to wiedz, co o tobie mysla.

cyb155
2021-10-10 10:29:14
Ocena: -1(glosow:3)-+
No tak lewaki by najchętniej wszystko przymusowe zrobili, no bo przecież dla mojego dobra, a spier.. od mojego dobra.

cyb155
2021-10-10 10:32:30
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jeszcze na szczęście nikt nie może mnie zmusić do niczego, ale jak będzie przymus to nie tak trudno sobie załatwić papier że szczepienia i po problemie haha.

gruzawik
2021-10-10 11:16:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

gruzawik
2021-10-10 11:26:19
Ocena: 0(glosow:2)-+
nie znam się na lewakach, ja próbuję tłumaczyć jak komu rozumnemu, nie wiem, czy własciwie adresuję... ależ wybieraj sobie, tylko licz się z konsekwencjami, jak to w dorosłym zyciu, że do samolotu nie wpuszczą , czy coś w tym guście. brak odwagi i uczciwosci w zyciu nazywa sie kufniarstwo. albo gorzej.

homo_sapiens
2021-10-10 13:56:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
@cyb - "bo przecież dla mojego dobra" - w d... mam twoje dobro. Chodzi o dobro ludzi, którzy chcąc, nie chcąc, muszą mieć z tobą kontakt, a którzy z różnych powodów medycznych zaszczepieni być nie mogą, bądź są w tzw. grupie ryzyka ze względu na wiek lub różne choroby.

homo_sapiens
2021-10-10 13:59:37
Ocena: 0(glosow:2)-+
@cyb - "nikt nie może mnie zmusić do niczego" - ile ty masz lat? A może jesteś jakiś lekko upośledzony umysłowo? Rząd zmusza cię do wielu rzeczy, np. płacenia podatku VAT, kiedy kupujesz chleb (o innych podatkach nie mówiąc), a może zmusić do jeszcze kolejnych rękami policji, prokuratury, sądów i urzędników.

Kicktrue
2021-10-09 21:29:10
Ocena: 2(glosow:4)-+
Jako propaganda swirusowa to nędzne to

lukasz111183
2021-10-09 19:13:00
Ocena: 3(glosow:11)-+
Tzn, że niby mamy nosić maseczki ? Ja prd

gruzawik
2021-10-09 21:24:47
Ocena: -4(glosow:6)-+
no własnie poszczepcie się i nie musicie. choć gdybyście trochę jeszcze ponosili po wyszczepieniu populacji to moznaby wrócic do normalnosci. ale chciałoby sie miec ciastko, i zjeść ciastko...

cyb155
2021-10-10 10:23:42
Ocena: 0(glosow:4)-+
Jakiej normalności, będą was kłuć do usranej śmierci tymi szczepionkami a ja mam to w d...

gruzawik
2021-10-10 11:17:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
ale że cały tramwaj?

mw71
2021-10-07 12:18:58
Ocena: 5(glosow:13)-+
Tylko musiałbyś te siatki w kapeluszach narysować 1000x większe i dopisać: "Oni naprawdę uwierzyli, że przez nie nie przejdą" : )))))

homo_sapiens
2021-10-06 20:33:50
Ocena: -6(glosow:18)-+
Świetne porównanie, ale o ile byle idiota potrafi wyobrazić sobie związek przyczynowo-skutkowy między rojem pszczół, brakiem ochrony i bolesnymi użądleniami, a co po niektórzy z nich mają nawet świadomość istnienia ludzi uczulonych na jad owadów, o tyle już nie każdy jest w stanie zrozumieć analogiczny związek w kwestii szczepień, bo to już nie jest takie namacalne i oczywiste. To już wymaga fachowej wiedzy bądź uznania autorytetu specjalistów z odpowiednich dziedzin medycznych. A byle dureń po zawodówce jest z definicji mądrzejszy od wirusologa czy epidemiologa, bo obejrzał filmik na YT.

myhyhyhy
2021-10-08 07:47:48
Ocena: 12(glosow:24)-+
Kiedy słowa rzekomego "epidemiologa" nie zgadzają się nawet z podręcznikiem od biologii na poziomie gimbazy, za to są podparte lipnym modelem komputerowym napisanym na kolanie przez faceta który w środku strasznej pandemii łamie zasady i jedzie do loszki na bara bara, pracownicy producenta zastrzyku na ukrytej kamerze mówią że w sumie lepiej jest przechorować, a politycy w pośpiechu nakładają kneble tylko tuż przed włączeniem kamer (albo wcale), to powiedz mi, człowieku rozumny, komu ja mam wierzyć? To tylko wierzchołek góry lodowej bo komentarz na wiosce za krótki.

homo_sapiens
2021-10-08 11:53:13
Ocena: -3(glosow:9)-+
A od kiedy to podręczniki na poziomie gimbazy wyznaczają aktualny poziom wiedzy z danej dziedziny? Pierwsza rzecz, której uczą na wydziałach fizyki to "zapomnijcie, czego nauczyliście się w szkole - to albo nieprawda albo uproszczenie".

gruzawik
2021-10-08 23:25:08
Ocena: -2(glosow:4)-+
a co, wygodnictwo to tylko dla nieuków zarezerwowane? lepiej dla ciebie pod względem nabycia odporności, czy babci, której sprzedasz?

Daviit77
2021-10-06 19:36:31
Ocena: -2(glosow:4)-+
No i w necie pisali, że wkurzone pszczoły pszczelarza nie żądlą.

spirytusspozywczy
2021-10-20 21:44:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
czemu jestes taki glupi? to wrodzone czy nabyte?

spirytusspozywczy
2021-10-06 19:35:44
Ocena: 1(glosow:15)-+
nawet juz nie chce mi sie komentowac debili co uzywaja tkich porownan do wiadomo czego, nie ma slow na wasza glupote

Daviit77
2021-10-06 19:39:39
Ocena: -2(glosow:14)-+
Głupotą jest słuchanie, na wiadomo co, internetowych szpecjalistów niż działanie zgodne z nauką i doświadczeniem osób, które na problemie się znają. Więc rzeczywiście przyznam ci rację, lepiej zamilcz!
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nic dodać, nic ująć ...
  •  Kto z Was też tak ma ?
  •  To oczywista oczywistość ...
  •  Teraz lekarz już nie prowadzi ...
Chyba nie powinien go budzić.
główna
Dodano: 2018-06-08, 17:05:55   przez: byciek2
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 128Skomentuj (13) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.