lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Źle ,źle , źle , dobrze
główna
Dodano: 2011-08-23, 09:20:19   przez: andziaxdxd1
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 584  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(40)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
bono_1989
2012-03-24 13:56:10
Ocena: 16(glosow:16)-+
dobrze, że w końcu dali instrukcje do szczotki bo nie wiedziałem jak jej używać :D

Dzisus_666
2013-07-07 00:07:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
Hehe xD bliźniacza sytuacja na mojej stancji, nie każdy wie ,że jest obok muszli klozetowej szczotka aby to i owo wyczyścić

gurool
2012-03-26 13:57:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie no, ta instrukcja jest mega, mega :) A wiocha to że niektórzy naprawde nie umieją szczeotki używać.

ahmed098
2012-03-25 23:08:01
Ocena: 2(glosow:2)-+
Wiochy nie widzę.

xBaniakx
2012-03-25 20:36:07
Ocena: 2(glosow:2)-+
osada karbówko byłem tam fajnie tam

astro3000
2012-03-25 14:48:12
Ocena: 0(glosow:6)-+
a ja zawsze myslalem ze to szczotka do mycia butelek :o

Korneeeeelkaa
2012-03-25 09:54:58
Ocena: 2(glosow:2)-+
Bardzo fajna i zabawna instrukcja obslugi :)

drzewkus
2012-03-24 23:48:40
Ocena: 5(glosow:5)-+
Często bywam w tej Osadzie :D A instrukcja rzeczywiście genialna :P

syla_85
2012-03-25 19:56:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
Gdzie to jest dokładnie ? :)

wandern
2012-03-25 22:17:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
Okolice Golubia-Dobrzynia (dla niewtajemniczonych,pomiędzy Świeciem a Toruniem)

krisu007
2012-03-24 23:09:16
Ocena: 1(glosow:7)-+
Przykre ale prawdziwe - u mnie w pracy niektórym by się instrukcja przydała !!!

Bartt17
2012-03-24 22:28:14
Ocena: -1(glosow:1)-+
@rusofiil po pierwsze zapoznaj się z ortografią po drugie sam jesteś żałosny

Caliente85
2012-03-24 21:34:28
Ocena: -2(glosow:2)-+
o jejku to chyba nie powinnam używać mojej szczotki do zębów do czyszczenia toalety :P

molciak
2012-03-24 20:32:39
Ocena: 4(glosow:4)-+
To nie wiocha. Fotka z humorek ; d.

velbekkomen
2012-03-24 20:31:32
Ocena: 3(glosow:3)-+
patrząc na tą instrukcję stwierdzam, że powinna jeszcze być instrukcja używania mydła po wyjścia z kibla, bo niektórzy myślą, że leż na umywalce dla ozdoby...

AfGanistaNU
2012-03-24 20:14:18
Ocena: 0(glosow:2)-+
Kurde !!! Więc całe życie używałem tego nie tak jak trzeba !!

rafcio20
2012-03-24 20:06:52
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ha, to jest osada kolo mojego miejsca zamieszkania:) jest na wsi, wiec pewnie dlatego i tutaj:) Dobra darmowa reklama:)

gugulka
2012-03-24 19:58:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
no, ok, jest klop,jest chlop,papier i szczota,dobra robota ..ten zart jest tynfa wart ;)

drLOUBITCH
2012-03-24 19:53:32
Ocena: -2(glosow:6)-+
Wiochy brak.

gugulka
2012-03-24 20:00:29
Ocena: 1(glosow:1)-+
tez tak mysle doktorze...tylko skad sie te punkty zjawily ? moze sie "gdzies" kursor na zielonej lapce zawiesil ? ;)

rusofil
2012-03-24 19:12:41
Ocena: 1(glosow:3)-+
To nie jest wiocha. Wielu ludzi to brudasy i użycie szczotki to dla nich czarna magia.

rusofiil
2012-03-24 17:14:48
Ocena: -7(glosow:9)-+
hahahha wam rzalosnym polakom zlodziejom i nierobom potszebne nawet instrukcje do szczotki z kibla co nawet zle sie njom poslurzyc umjecie bo ona nie jest do kibla tylko do czyszczenia kafelek i wanny rzalosne tempe polaki

sciegoszmyjedupe
2012-03-24 16:16:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
kiupa

AnoukNL
2012-03-24 15:50:57
Ocena: 8(glosow:10)-+
No i dostalo darmową reklame w necie :) . Robia tą genialne kuligi zimą.

sciegoszmyjedupe
2012-03-24 16:17:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
no

Arisa1991
2012-03-24 14:34:05
Ocena: 11(glosow:11)-+
mieszkam 4 km od osady karbówko ale nigdy tam nie byłam

bono_1989
2012-03-24 13:56:10
Ocena: 16(glosow:16)-+
dobrze, że w końcu dali instrukcje do szczotki bo nie wiedziałem jak jej używać :D

Ksiwy
2012-03-24 12:55:10
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jaka wiocha, fajny pomysł

imperek21
2012-03-24 11:55:38
Ocena: 2(glosow:2)-+
niestety przydała by się taka instrukcja dla pewnych ludzi czy to w szkole czy w pracy zawsze znalazł się ktoś kto musiał narobić i nie spłukał oczywiście łazienka cała zasmrodzona, czy wszyscy Ci ludzie maja wychodki poza domem??

KONY2012
2012-03-24 11:52:30
Ocena: 0(glosow:2)-+
nie ma wichy, nie wszyscy wiedza jak uzywac szczotke klozetową

UdonowyMisiek
2012-03-24 12:07:40
Ocena: 3(glosow:3)-+
Prawda, jeszcze niedawno było tu zdjęcie panny, która wpychała sobie szczotkę do ust. Mam nadzieję, że zobaczy ten obrazek.

phobophobic
2012-03-24 11:47:39
Ocena: 1(glosow:1)-+
Mnie przeraża co innego - skoro dodali takie rzeczy do instrukcji obsługi to ktoś wcześniej musiał próbować używać szczotkę do klopa w ten sposób :D

Ouuuu
2012-03-24 11:35:45
Ocena: 3(glosow:3)-+
W czasach, jakich żyjemy, takie instrukcje wcale mnie nie zaskakują, patrząc jak liczba idiotów wzrasta...

kruchy777
2012-03-24 11:33:36
Ocena: 2(glosow:2)-+
A żeby tak wsztstkie te czynności wykonać od końca?

ka8al
2012-03-24 11:31:12
Ocena: 3(glosow:3)-+
antywiocha

Mundzio84
2012-03-24 11:12:39
Ocena: 5(glosow:9)-+
Jeśli to jest dobre, ale nie wiocha to daje się (-).Zrozumicie to wreszcie dzieci.

Stokrotka166
2012-03-24 10:41:35
Ocena: 10(glosow:10)-+
to nie wiocha, patrząc na kible w dzisiejszych czasach to można pomyśleć że ludzie naprawdę nie wiedzą do czego służy ta szczotka...

imperek21
2012-03-24 11:51:35
Ocena: 14(glosow:18)-+
dokładnie:)

skorek34
2012-03-24 10:39:24
Ocena: 1(glosow:1)-+
co jak co ale u mnie w pracy to by się przydało chyba sobie to wydrukuje bo nie którzy nie znają zastosowania tego urządzenia

Hell_Rider
2011-08-23 09:57:19
Ocena: 3(glosow:3)-+
Nie jest to wiocha, ale dość zabawnewg mnie (+)

xMaja
2011-08-23 09:25:53
Ocena: 4(glosow:4)-+
Hehe dobre ;)
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Wiadomo
  •  Tyle w temacie.
  •  Także tak...
  •  Wybacz Polsko #Sorry za Mejzę
główna
Dodano: 2018-07-22, 18:38:38   przez: seroten
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 97Skomentuj (20) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.