lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Robienie wody z mozgu, to ich specjalnosc!
główna
Dodano: 01.06.2022, 14:12:57   przez: caleanka
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 148  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(14)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
greenbmw316
2022-06-01 14:18:07
Ocena: 9(glosow:11)-+
I najlepsze jest to że ludzie w to wierzą i nic z tym nie robią

Jarek74907
2022-06-04 21:42:27
Ocena: 1(glosow:3)-+
Drodzy ciemnogrodzianie... Już niedługo będziecie w****ć gruz :D Tak nakazuje pambuk. xD Nie zdziwił bym się jak by tak w TVPis mówili namawiając polaków do oszczędzania żywności bo nie będzie ich stać. Gdzieś w Afryce katolicki klechnik namówił ludzi do żarcia trawy! Ciemnota wyszła przed kościułek i dosłownie żarła trawę! Filmiki na YT idzie jeszcze znaleźć xD

pafcio80
2022-06-04 17:59:05
Ocena: 3(glosow:3)-+
i polaczki dalej nie wychodzą na ulice..nawet jak bedzie 500% i pisuary wszystko im zabiorą

Bekaj
2022-06-01 15:25:06
Ocena: 2(glosow:6)-+
Jest zła inflacja, bo za mała. Dopiero powyżej 12% jest stymulująca i powodująca dobrobyt. Różnice w cenie pokrywa miłość do jedynie słusznej partii PiSdzielców i jej wodza, kurdupla.

caleanka
2022-06-01 14:26:34
Ocena: 3(glosow:15)-+
"Dzisiaj blisko 40 proc. Polaków nie rozumie tego, co czyta, a kolejne 30 proc. rozumie w niewielkim stopniu. Co dziesiąty absolwent szkoły podstawowej nie potrafi czytać. Aż 10 mln Polaków (ok. 25 proc.) nie ma w domu ani jednej książki. Analfabetą funkcjonalnym jest co szósty magister w Polsce. 6,2 mln Polaków znajduje się poza kulturą pisma, czyli nie przeczytało nic, nawet artykułu w brukowcu. 40 proc. Polaków ma problemy z czytaniem rozkładów jazdy czy map pogodowych. To są dane tak niewiarygodne, że aż zabawne. A jednak napawają grozą." - tvn24.pl

evender
2022-06-01 15:15:55
Ocena: 0(glosow:4)-+
dałabyś se na luz całaanko , nie zliczyć ile razy już to widziałem od zaznajomienia sie z wiochą co nastąpiło w 2014 roku i wszyscy mający nieco rozumu to wiedzą a nikt nic nie proponuje więc ? spotkamy się w nowej Polsce bo ta wkrótce padnie ale może zrobimy coś porządnego ?

psuj1
2022-06-01 16:20:02
Ocena: -5(glosow:15)-+
dobrze piszesz calineczka, ze swojego innego konta (vikary) tez malo panimajesz pa polski a sie udzielasz, jprd nastepny kvrwa wykladnik wiedzy tvn :))))))))), spojrz na amerykanow-min 70% z nich nie wie gdzie jest polska lub europa, to samo dotyczy spasionych na frytkach z majonezem angoli, dozywionych ryba utopiona w tluszczu, nie wspomne o ich tępym humorze

Lucyfer8119
2022-06-01 16:50:30
Ocena: 0(glosow:4)-+
do psuj1, a ty wiesz gdzie jest np. Delawere? skoro tak krytykujesz brak wiedzy amerykanów.

nissin
2022-06-01 17:32:51
Ocena: 0(glosow:8)-+
Jedyna pociecha ze sa jeszcze bardziej zacofane narody...bo trzeba sie porownywac do dolu, jak zacofany elektorat PiSu w polskim narodzie to robi!

nissin
2022-06-01 17:36:20
Ocena: -2(glosow:8)-+
PS. - Dla mnie to jeden .uj, zal mi tylko tego zacofanego narodu, okradanego przez sojusz PiSu z sekta kosciola. Oni sa najwiekszym zrodlem zacofania tego narodu!

Jarek74907
2022-06-04 21:45:25
Ocena: 0(glosow:2)-+
@caleanka. Ale ważne że do kościułka im nikt nie zabrania chodzić na który idą miliardy z kasy wszystkich co do joty. To im też nie przeszkadza więc jak ich własna głupota ma im przeszkadzać? Oni nawet nie wiedzą że są imbecylami xD Ten kraj ma pczyszłość w d...ie xD

skandynaw
2022-06-01 14:20:47
Ocena: 1(glosow:3)-+
nowa matematyka według qrwizji cała edukacja psu w doope

d2shs
2022-06-01 15:38:29
Ocena: 2(glosow:4)-+
Dlatego im tak bardzo zależy żeby społeczeństwo było niewykształcone. Nie od dziś wiadomo, że niewykształtowanymi ludźmi najłatwiej jest manipulować.

greenbmw316
2022-06-01 14:18:07
Ocena: 9(glosow:11)-+
I najlepsze jest to że ludzie w to wierzą i nic z tym nie robią

Kazach1982
2022-06-04 16:27:20
Ocena: 1(glosow:3)-+
Kłamstwo powtórzone 1000 razy... Cześć społeczeństwa nie ma dostępu do innych informacji więc nie może krytycznie ocenić serwowanej papki
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Eeee, zamordyzmu stalinowskiego z lat 50tych nie przebiją.
  •  No to taki apel
  •  Na ludzką głupotę jeszcze nie wynaleziono lekarstwa niestety
  •  Posłuchajcie suwerena
Sprawca podobno uciekł z miejsca zdarzenia.
główna
Dodano: 24.06.2018, 15:41:00   przez: vashek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 139Skomentuj (19) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.