lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Ceterum censeo Ecclesiam Catholicam esse delendam
główna
Dodano: 01.02.2023, 17:36:45   przez: RonaldB
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 187  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(29)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
zoltarxx
2023-02-02 08:40:35
Ocena: 4(glosow:4)-+
Zgadzam się. Co ciekawe, wg ewangelii, człowiek przyjmujący chrzest, powinien być świadomy swojej decyzji, nie wspomnę o komunii, która niejako jest następnym w kolejności sakramentem i trzeba do niej dojrzeć w wierze bardziej, niż do samego chrztu. Prawo cywilne, świeckiego państwa może usunąć religię ze szkół, nie może wpływać jednak na zasady i prawa funkcjonujące wewnątrz wspólnot religijnych. Kościół katolicki, tak na prawdę niewiele ma wspólnego z ewangelią i opiera się na dogmatach i prawie kanonicznym, a te regulują zasady przyjęcia chrztu itp. Kościół NIGDY tych zasad nie zmieni.

guru2
2023-03-05 19:17:45
Ocena: -1(glosow:1)-+
Wyznawać

guru2
2023-02-05 09:39:43
Ocena: 1(glosow:3)-+
@viochman1, jak rozumiem zdecydowałeś już że twoje dzieci będą wuznawać Chrześcijaństwo i w związku z tym może je posuwać ksiądz.

Wacław54421
2023-02-05 09:36:37
Ocena: -1(glosow:1)-+
to w zasadzie o co ci chodzi? mam rację co do tego , kto jest naśladowcą Jezusa , powtarzając Jego słowa, czy nie mam? przetrawiając twoje słowa , domyślam sie, ze jesteś adwokatem. a jeżeli nie jesteś, to marnujesz swój niesamowity talent . rzadko na codzień spotykam takich przewrotnych ludzi jak ty.

Wacław54421
2023-02-05 09:17:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

witek40242
2023-02-04 15:20:35
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

viochman1
2023-02-04 11:40:29
Ocena: -3(glosow:3)-+
Lewactwo chce descydowac - zamiast rodziców.

homo_sapiens
2023-02-04 12:27:17
Ocena: 1(glosow:3)-+
Oj oj oj, "jeśli ktoś Kalemu zabrać krowy", to niefajnie, co? Lepiej, gdy Kali zabiera krowy innym.

Wacław54421
2023-02-04 10:26:36
Ocena: -3(glosow:3)-+
wydaje mi się, że nie ma w Polsce przymusu do wyznawania jakiejś religii? zakazywać natomiast, to mi pachnie średniowieczem, tylko w drugą stronę. Poza tym, czy naprawdę miłosć do Boga i bliźniego, dwa główne przykazania chrześcijaństwa, to coś złego? że trzeba zakazać?

homo_sapiens
2023-02-04 12:23:51
Ocena: 1(glosow:5)-+
Czy również średniowieczem pachnie Ci zakaz sprzedaży alkoholu i papierosów nieletnim albo limit wieku do udziału w wyborach lub do egzaminu na prawo jazdy? A z tą chrześcijańską "miłością do bliźniego" to był taki żarcik?

Wacław54421
2023-02-04 12:29:38
Ocena: -3(glosow:3)-+
nie , to nie żarcik, ale nie dziwi mnie, że tak to pojmujesz :) dla ciebie, jako małpy naczelnej to raczej walka o byt i przekazanie genów jest podstawowym prawem i sensem życia .

homo_sapiens
2023-02-04 15:51:51
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jeśli dla ciebie wyrazem miłości do bliźniego są wojny, morderstwa, tortury, gwałty itp., to obawiam się, że tobie znacznie bliżej do małpy niż mnie.

Wacław54421
2023-02-04 16:32:45
Ocena: -2(glosow:2)-+
jesteś głupi, czy głupiego udajesz? co ma miłość bliźniego do toczonych wojen? chrześcijanie mają miłować pokój, nie toczyć wojny. czy to takie niemożliwe do zrozumienia? to , że ludzie mordują się na wojnach, świadczy o tym, że nie są chrześcijanami . czego jeszcze nie rozumiesz?

homo_sapiens
2023-02-04 18:08:01
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jesteś głupi, czy głupiego udajesz? Przestudiuj sobie historię chrześcijaństwa, szczególnie papiestwa, to może zrozumiesz, jak wygląda "chrześcijańska miłość do bliźniego" w rzeczywistości a nie na papierze. A może twierdzisz, że lepiej od chrześcijańskiego kleru wiesz, kto jest a kto nie jest chrześcijaninem?

Wacław54421
2023-02-04 18:35:22
Ocena: -2(glosow:2)-+
no tak, zapomniałem, ze najlepiej na wszystkim ty się znasz. Jana 17:34 : Daję wam nowe przykazanie, żebyście się nawzajem kochali. Jak ja kocham was, tak wy kochajcie jedni drugich. 35 Po miłości widocznej wśród was wszyscy rozpoznają, że jesteście moimi uczniami”. znasz to? To Jezus zdecydował , po czym poznamy Jego naśladowców. nie ty, nie papież ani żaden inny klecha o tym nie decyduje.

homo_sapiens
2023-02-04 19:07:20
Ocena: 0(glosow:2)-+
"Nie ja, nie papież ani żaden inny klecha o tym nie decyduje", tylko ty w imieniu Jezusa. I wszystko jasne.

Wacław54421
2023-02-04 19:25:56
Ocena: -2(glosow:2)-+
W Biblii zapisano słowa Jezusa. to On określa KTO jest Jego naśladowcą. Nie ty, nie klecha. dlaczego przekręcasz moje słowa? a ze ty tego nie rozumiesz, to mnie to nie dziwi. poczytaj o pochodzeniu gatunków. to książka dla ciebie :)

homo_sapiens
2023-02-04 20:31:07
Ocena: 0(glosow:2)-+
"to , że ludzie mordują się na wojnach, świadczy o tym, że nie są chrześcijanami" - stwierdził Wacław54421 a nie Jezus. Nic tu nie jest przekręcone. To dokładny skopiowany cytat. A zatem tobie wolno interpretować słowa Jezusa i orzekać, kto jest chrześcijaninem, ale innym już tego prawa odmawiasz. I żeby było jasne, to oczywiste że ci wszyscy pseudochrześcijanie, a szczególnie katolicy mają tyle wspólnego z naukami Chrystusa, co PiS z prawem i sprawiedliwością. Zwracam tylko uwagę na twoją hipokryzję.

a80siwy
2023-02-01 21:26:40
Ocena: -3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bibi1212
2023-02-01 19:41:26
Ocena: -7(glosow:11)-+
Jeszcze raz się potwierdza porzekadło: "z lewakami się nie dyskutuje, do lewaków się strzela". Bydło satanistyczne ręce precz od naszych dzieci. Swoje sobie sprawcie i na nich testujcie swoje kretyńskie pomysły.

homo_sapiens
2023-02-01 19:49:00
Ocena: 2(glosow:8)-+
"do lewaków się strzela" - napisało faszystowskie ścierwo. "ręce precz od naszych dzieci" - nie dotyczy katolickich księży. Oczywiście "lewacy" nie mają prawa decydować o prawackich dzieciach, ale za to prawacy jak najbardziej mają prawo decydować o dzieciach lewackich (edukacja) czy o "lewackich" macicach. Piep..ony hipokryta.

kocurxtr
2023-02-01 19:31:54
Ocena: 1(glosow:7)-+
tylko idiota mógł napisać coś takiego; wystarczy usunąć religię ze szkół; dobrze by było gdyby chrzest, I komunia itd. możliwe były dopiero po zgodzie dorosłego człowieka (powiedzmy 21 lat); do tego czasu WSZELKIE związki wyznaniowe nie mogły by takiego człowieka wpisywać w swoich rejestrach i przedstawiać w statystykach.... i to by wystarczyło...

zoltarxx
2023-02-02 08:40:35
Ocena: 4(glosow:4)-+
Zgadzam się. Co ciekawe, wg ewangelii, człowiek przyjmujący chrzest, powinien być świadomy swojej decyzji, nie wspomnę o komunii, która niejako jest następnym w kolejności sakramentem i trzeba do niej dojrzeć w wierze bardziej, niż do samego chrztu. Prawo cywilne, świeckiego państwa może usunąć religię ze szkół, nie może wpływać jednak na zasady i prawa funkcjonujące wewnątrz wspólnot religijnych. Kościół katolicki, tak na prawdę niewiele ma wspólnego z ewangelią i opiera się na dogmatach i prawie kanonicznym, a te regulują zasady przyjęcia chrztu itp. Kościół NIGDY tych zasad nie zmieni.

RonaldB
2023-02-01 19:19:30
Ocena: 1(glosow:5)-+
Znika problem pedofilii, do kościoła idą ci, którzy chcą i nikt im na mszy nie zakłóca skupienia. Same plusy

sw2sw
2023-02-01 18:30:46
Ocena: -3(glosow:5)-+
RonaldB - idź Pan na ankiety .pl jak masz ochotę się czegoś dowiedzieć. Bo zamiast wyśmiewać się tu z wiochy, sam ją robisz.

homo_sapiens
2023-02-01 17:59:22
Ocena: 1(glosow:5)-+
Limit wieku na tytoń i alkohol w Polsce to 18 lat. Chyba, że ostatnio zmieniono prawo w tym zakresie, a ja nie zauważyłem.

RonaldB
2023-02-01 18:53:32
Ocena: -1(glosow:1)-+
W Polsce nabywać i palić papierosy od ukończenia 18 lat. Czasami, alkohol i papierosy można kupić wcześniej, bo już od 16. roku życia (niezależnie od osiągnięcia pełnoletności w sensie prawnym). Podobny zabieg może wynikać z przekonania, że pełnoletność (czyli samodecydowanie) a decyzja o tym, czy zacząć palić papierosy, to dwie różne kwestie.

homo_sapiens
2023-02-01 19:42:27
Ocena: 0(glosow:2)-+
"Czasami, alkohol i papierosy można kupić wcześniej, bo już od 16" - pierwsze słyszę. Możesz rozwinąć? Na jakiej podstawie, w jakich okolicznościach?

RonaldB
2023-02-02 00:13:53
Ocena: -1(glosow:1)-+
Masz rację, w Polsce limit to 18 lat. 16 czy 18 lat w tym memie,to wątek poboczy.

grzfilo
2023-02-04 12:17:38
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kiedy domagasz się myślenia u rolnika...
  •  To katotalib. Czy spodziewaliśmy się czegoś innego?
  •  Nerwy i strach sprawiły, że Jaki
  •  Czapki z głów! Bardzo mądra i szczera mowa.
główna
Dodano: 15.07.2018, 02:01:07   przez: vacarius
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 29Skomentuj (35) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0