lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Ceterum censeo Ecclesiam Catholicam esse delendam
główna
Dodano: 02.03.2023, 16:25:49   przez: RonaldB
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 56  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(27)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Marmur87
2023-03-08 18:11:54
Ocena: 5(glosow:9)-+
Nie, to oznacza osła który marnuje czas i środki, na wypełnienie zbędnych papierków, by spełnić oczekiwania instytucji do której się nigdy świadomie nie zapisał i którą można zwyczajnie olać, bez dodatkowych formalności.

kejdzi
2023-03-08 21:56:30
Ocena: 1(glosow:1)-+
A ja jakoś zniewolony się nie czuję a apostazji nie zrobiłem

Krzysztof007
2023-03-08 19:51:54
Ocena: -3(glosow:5)-+
A co takiego złego jest w chrześcijaństwie?

mcLechRoch
2023-03-08 20:36:14
Ocena: 3(glosow:5)-+
Nic. Tylko ludzie

Marmur87
2023-03-08 18:11:54
Ocena: 5(glosow:9)-+
Nie, to oznacza osła który marnuje czas i środki, na wypełnienie zbędnych papierków, by spełnić oczekiwania instytucji do której się nigdy świadomie nie zapisał i którą można zwyczajnie olać, bez dodatkowych formalności.

mcLechRoch
2023-03-08 19:39:52
Ocena: -4(glosow:4)-+
Otóż to. Poza tym uważam, że tacy monotematyczni kretyni jak Ronald i cwelanka powinni zniknąć

witek40242
2023-03-08 16:34:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

studentjs39
2023-03-08 16:14:06
Ocena: -3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

stywen
2023-03-08 17:13:59
Ocena: 1(glosow:1)-+
Czyli człowiek wolny, katolik czyli posłuszny niewolnik, owieczka bezmyślny baran itd.

homo_sapiens
2023-03-08 19:09:12
Ocena: 0(glosow:2)-+
A te wyrazy bliskoznaczne to kto wymyślił i w jakim celu?

a80siwy
2023-03-03 02:06:05
Ocena: 0(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

homo_sapiens
2023-03-03 09:04:34
Ocena: 0(glosow:6)-+
Ależ Ty bzdury wypisujesz! "jakbym był tam zapisany a nie jestem" - może Ty nie jesteś, ale MILIONY Polaków SĄ, choć sami nigdy się nie zapisywali. Zostali zapisani przez rodziców przy chrzcie jako niemowlaki, których nikt o zdanie nie pytał. "apostazja znaczy że w coś wierzysz" - apostazja to ODSTĘPSTWO od wiary, religii, zasad itp. (definicja słownikowa). Poza tym to formalny akt, który z faktyczną wiarą nie musi mieć nic wspólnego. Nie mówiąc już o tym, że wiara to nie religia. Związek hodowców nie zapisuje ludzi do swego grona bez ich zgody i wiedzy i nie wykorzystuje takich danych.

a80siwy
2023-03-03 13:01:54
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

homo_sapiens
2023-03-03 13:54:51
Ocena: -2(glosow:4)-+
"homo widzę myślisz po katolicku" - szkoda, że Ty nie myślisz. Tu nie chodzi o jakąś "umowę", bo bycie wpisanym w kościelne kroniki to żadna "umowa". Chodzi o to, że jest się formalnie członkiem jakiejś organizacji, do której się nie zapisywało. "mi by nie była potrzebna", "szkoda mi czasu" - TOBIE. Pozwolisz łaskawie każdemu mieć swoje własne przemyślenia w tej sprawie? Jak widać "patrzenie oczami innych" jest dla Ciebie nieosiągalną sztuką, więc podpowiem - niektórzy nie chcą, być uwzględnianym w statystykach, które później służą np. do pokazywania, jak ogromna część narodu należy do KK.

a80siwy
2023-03-03 16:17:34
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2023-03-05 10:14:53
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ja sie nie wypisywalem, bo mi zwisa, a uwazam to za dzialalnosc do pewnego stopnia wywrotowa: ja nie jestem wobec kk neutralny. Korzystne statystyki jedynie prowokuja kk do glebszej kompromitacji i upadku. Wazne, by dzieci nie zapisywac, co tez wlasnie sie dzieje. Apostazji nie za wiele, a 20% ubylo w 20 lat.

Marmur87
2023-03-08 18:25:53
Ocena: -2(glosow:2)-+
Niezbyt chyba "sapiens" kościół i tak trzyma dalej teczki apostatów i ma w czułym poważaniu jakiekolwiek krajowe prawa dotyczące danych osobowych. Już dużo prościej i bez problemu można sobie załatwić ekskomunikę. Ale tu już jeśli zechcesz wrócić do owczarni, to błagać o łaskę musisz w Watykanie. Więc większości gimboateistów brak do tego jaj. Natomiast normalny człowiek nie marnuje po prostu czasu na zbędne formalności.

homo_sapiens
2023-03-08 19:19:36
Ocena: -1(glosow:3)-+
@Marmur - "kościół i tak trzyma dalej teczki apostatów i ma w czułym poważaniu jakiekolwiek krajowe prawa dotyczące danych osobowych" - i co w związku z tym? Ja o czym innym pisałem. "normalny człowiek nie marnuje po prostu czasu na zbędne formalności" - normalny według jakiej definicji? Twojej prywatnej? Dla nie których ludzi "normalny" człowiek nie protestuje przeciw władzy albo nie zdobywa górskich szczytów. To, że tobie coś się wydaje normalne, nie znaczy, że innym również.

homo_sapiens
2023-03-08 19:20:53
Ocena: -1(glosow:3)-+
@siwy - płacić za co? Apostazja w KK jest darmowa.

homo_sapiens
2023-03-02 17:05:52
Ocena: 0(glosow:8)-+
Dokładnie. Oczywiście klechy powiedzą co innego, ale kto by się tym przejmował? Z drugiej strony apostazja to tylko formalny akt w kościelnej kancelarii. Znacznie ważniejsza jest apostazja dokonana we własnym umyśle.

Marmur87
2023-03-08 18:27:50
Ocena: -2(glosow:2)-+
Czyli, że wg ciebie potrzebujesz formalności u księdza, by się upewnić w swojej "niewierze". Ewidentnie widać, że do "apostazji w umyśle" to ci dalej niż z Moskwy do Władywostoku...

homo_sapiens
2023-03-08 19:10:41
Ocena: -1(glosow:3)-+
"wg ciebie potrzebujesz formalności u księdza, by się upewnić w swojej 'niewierze'" - i w którym miejscu w moich komentarzach to wyczytałeś???

Marmur87
2023-03-09 00:02:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Marmur87
2023-03-09 00:04:50
Ocena: -2(glosow:2)-+
Skoro nie przejmujesz się klechami, to po co ci ten papierek? Należysz do tych pustaków, którzy z ateizmu robią sobie substytut religii. Tylko tacy potrzebują zastępczych "relikwii" jak ten świstek. Tacy czują też potrzebę bycia "misjonarzami" ateizmu i narzucania go wszystkim wokół czy tego sobie życzą, czy też nie. Rozumny człowiek, po prostu nie marnuje czasu na gusła i zabobony, bo jest ponad nimi. Ty szukasz okazji by jedne bzdury zastąpić innymi. Tyle w temacie.

homo_sapiens
2023-03-09 00:17:10
Ocena: 0(glosow:2)-+
"to po co ci ten papierek?" - i gdzie wyczytałeś, że JA dokonałem apostazji? Widzę, że jesteś funkcjonalnym analfabetą, który nie rozumie tego, co czyta, w związku z czym rozważania o "pustakach" zacznij raczej od siebie. "Tacy czują też potrzebę bycia 'misjonarzami' ateizmu i narzucania go wszystkim wokół" - masz jakieś dane potwierdzające to, że osoby, które dokonały apostazji stają się "misjonarzami ateizmu", czy tylko wyssałeś to sobie z palca, jak inne bzdury, które tu wypisujesz?

Marmur87
2023-03-11 22:32:22
Ocena: -1(glosow:1)-+
No to skoro nie dokonałeś apostazji, to można wiedzieć, o czym od początku majaczysz niedorozwoju? Typowy stulejarz, który myśli, że zostanie wielkim ateistą, jak nazwie się "człowiekiem myślącym" i powrzuca idiotyczne memy na katoli. No cóż, niestety to trochę bardziej złożony temat. Jak mówiłem, z racjonalizmem masz tyle wspólnego co ja z nowoczesnym baletem mongolskim. Po prostu szukasz sobie zastępczych zabobonów, równie płytkich jak te katolickiej. Po prostu nie potrafisz inaczej. Sugeruję zmianę nicku na "Neandertalczyk" i zamknięcie ryja do czasu, gdy ewolucja się nie zakończy.

homo_sapiens
2023-03-11 23:55:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
"(...) i powrzuca idiotyczne memy na katoli" - jakie memy na katoli wrzuciłem i kiedy? Fascynujące, że "niedorozwojem" nazywa mnie osobnik, który nawet nie potrafi sprawdzić, kto jest autorem wstawki, pod którą publikuje swoje wypociny. Oczywiście brak odpowiedzi na pytanie o dane potwierdzające to, że osoby, które dokonały apostazji stają się "misjonarzami ateizmu". Nie interesują mnie sugestie od takich troglodytów jak ty, którzy nie potrafią dyskutować bez uciekania się do rynsztokowego słownictwa.

guru2
2023-03-02 16:49:33
Ocena: 0(glosow:4)-+
Tak.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Karma dla buca
  •  Tak to wygląda
  •  Pokaz buty i pogardy.Koleś jest od dobrych 8 lat
  •  Nerwy i strach sprawiły, że Jaki
główna
Dodano: 31.07.2018, 20:59:41   przez: thomaass
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 112Skomentuj (12) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0