lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
XXI wiek według rządu w Ugandzie.
poczekalnia
Dodano: 02.04.2012, 20:04:02   przez: biegaczka
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 30  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(154)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
biegaczka
2012-04-03 22:55:37
Ocena: 15(glosow:19)-+
Jakże bym śmiała.

Bartek220
2012-10-26 22:06:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jak by to były lesbijki to zastanawiam się ile by miały minusów. ;]

Podlasiak1977
2012-04-09 10:27:56
Ocena: -1(glosow:9)-+
tyle zdjec zbokow jest na tym portalu,wiec wychodzi na to ze bycie pedziem to totalna wiocha

hardcor1929
2012-04-04 17:16:25
Ocena: 4(glosow:4)-+
hę oni wyglądają jak kumple....a nie jak...geje o.0

rusofil
2012-04-04 01:31:18
Ocena: -4(glosow:10)-+
Muszę zapytać swojego kumpla z Ugandy, czy naprawdę mają tam w rządzie taką patologię. To chore. Swoją drogą, ci kolesie wcale nie wyglądają jak geje. A tępi ludzie i tak nazwą ich pedałami.

uap1984
2012-04-04 13:57:13
Ocena: 3(glosow:9)-+
Ostatnio mówiłaś że gej i pedał oznaczają dwie różne sprawy . Jak to w koncu jest ? Gej to pedał ? Pedał to gej ?

sonchita
2012-04-03 23:27:57
Ocena: 9(glosow:17)-+
No to już im niedaleko do nazistów :/ Nie rozumiem, jak można kogoś karać za orientację seksualną. Jak w ubiegłych wiekach za "sodomię". "Prsegiętych ciot", ale jeśli zwykły gej nikomu nie robi krzywdy, nie obnosi się ostentacyjnie ze swoją orientacją, zupełnie mi się przeszkadza

Staradziffka
2012-04-03 23:30:54
Ocena: 0(glosow:12)-+
Ale cię zaraz zminusują. :) Spokojnie, tylko to potrafią. Niestety masz rację. Ludzie zieją tu nieuzasadnioną nienawiścią do homoseksualistów. Widocznie nikogo takiego nie znają. Ciekawe, czy mieliby odwagę wygłosić swoje chore poglądy w miejscu publicznym. :) Czekam na dwudniowego bana.

sonchita
2012-04-03 23:39:25
Ocena: 1(glosow:7)-+
Staradziffka, niech minusują. Tylko wystawiają świadectwo o swoim "człowieczeństwie". BTW: Jestem katolem i jakoś nie czuję nienawiści do gejów. I co? Macie dysonans poznawczy? :P

Staradziffka
2012-04-04 00:01:59
Ocena: -2(glosow:14)-+
Ja jestem deistką i też jestem nietolerancyjna... dla nazistów, ksenofobów i homofobów. :)

dedede66
2012-04-04 00:02:37
Ocena: 1(glosow:9)-+
Staradziffko, to nie jest nienawisc tylko brak akceptacji na szerzenie zboczen.I nie odwolujmy sie do takich skrajnych przypadkow jak ten w Ugandzie

Staradziffka
2012-04-04 13:44:48
Ocena: -2(glosow:12)-+
Czy jest zboczeniem, czy nie to tylko twoja subiektywna opinia na ten temat.

dedede66
2012-04-04 13:52:39
Ocena: -1(glosow:11)-+
A czym to sie rozni od pedofilii, zoofilii, czy nekrofilii oprocz stopnia zwyrodnienia?

szatano999
2012-04-04 14:36:19
Ocena: 3(glosow:13)-+
bardziej dupa boli...

Staradziffka
2012-04-04 14:53:44
Ocena: -1(glosow:11)-+
Może tym, że homoseksualizm to orientacja seksualna? :)

Sammie
2012-04-04 15:56:24
Ocena: 6(glosow:14)-+
dedede66, drogi gimbusie. Wytłumaczę jak dziecku. Są trzy orientacje seksualne: heteroseksualizm, homoseksualizm i biseksualizm. Stwierdzone jako zupełnie naturalne. Pedofilia, Zoofilia etc to parafilie seksualne. Skąd ten brak wiedzy, no ludzie... CZYTAJCIE KSIĄŻKI!!! TO NIE BOLI!!!

biegaczka
2012-04-04 16:11:36
Ocena: 1(glosow:5)-+
Staradziffka przeraziło mnie to - czemu miałabyś dostać bana?

dedede66
2012-04-04 17:47:45
Ocena: 4(glosow:10)-+
Droga sammie czy jak ci tam.Za moich czasow to jeszcze gimnazjow nie bylo.A co do reszty.Co to w ogole za okreslenie "orientacja seksualna"?Pedofil odczuwa poped do dziecka, zoofil do zwierzecia, a pedal do osoby tej samej plci.Podajcie jakies konkretne argumenty, bo widze, ze oprocz tego

dedede66
2012-04-04 17:52:24
Ocena: 4(glosow:10)-+
icie napisac, ze to ORIENTACJA SEKSUALNA to niewiele macie do powiedzenia.To w koncu jakie sa te roznice, dzieki, ktorym bede mogl odroznic homoseksualizm od innych zboczen?

Staradziffka
2012-04-04 19:11:54
Ocena: -5(glosow:11)-+
Biegaczka, niektórzy użytkownicy dostają minusy/plusy nie za treść. Lecz za nick. Dedede66, tak samo heteroseksualizm do pociąg seksualny do płci przeciwnej, a homoseksualizm to pociąg seksualny do płci tej samej. Wyjaśniać dalej nie trzeba. Piszesz o argumentach, a sam nie potrafisz ich podać.

dedede66
2012-04-04 21:51:41
Ocena: -1(glosow:1)-+
Skoro tak(idac Twoim tokiem rozumowania), to dlaczego dendrofila nazywa sie zboczencem?Tez odczuwa pociag seksualny, ale do drzew.

W1kt00r
2012-04-04 22:47:30
Ocena: -1(glosow:5)-+
Jak świat światem to było traktowane jak zboczenie, a teraz nagle się nam wmawia, że to normalne... Nie, to nie jest normalne. A już tym bardziej nie jest normalne propagowanie przez wszelkie media i wiele rządów i w ogóle sporą część UE, że jest to coś zwyczajnego, co trzeba tolerować!

W1kt00r
2012-04-04 22:50:20
Ocena: 1(glosow:3)-+
A z tą Ugandą czy to prawda, to pojęcia nie mam. Ale spójrzcie na to z drugiej strony - w wielu państwach afrykańskich warunki sanitarne i ogólna higiena i ochrona przed zachorowaniami jest naprawdę niska. Takie prawo pomogłoby uniknąć trochę chorób przenoszonych drogą płciową w tamtejszych regionac

Sammie
2012-04-05 00:50:13
Ocena: -1(glosow:5)-+
dede czy jak ci tam, skoro nie czytasz książek, to nie możesz przynajmniej wejść np. na wikipedię i poczytać na ten temat i przestać się błaźnić ? :) Twoje staroświeckie uprzedzenia chyba tutaj nikogo nie interesują.

dedede66
2012-04-05 10:38:48
Ocena: -4(glosow:8)-+
Nie, nie moge.Oprocz obrazania mnie nie przedstawilas zadnych konkretow.Ciesze sie, ze mam poglady takie jakie mam(wiekszosc normalnych ludzi rowniez) bo w takim duchu zostalem wychowany.Czy ja tu pisze o nabijaniu na pal czy inych bzdetach?Nie, bo to, ze ktos jest pedalem nie sprawia, ze nie moze b

dedede66
2012-04-05 10:45:28
Ocena: -1(glosow:3)-+
yc dobrym czlowiekiem i nie zasluguje na szacunek.Co nie zmienia faktu, ze jest zboczencem.

Staradziffka
2012-04-03 22:21:44
Ocena: 1(glosow:11)-+
To wy nie wiecie jakie prawo jest w Indonezji. Kara śmierci za... masturbację !

biegaczka
2012-04-03 22:05:32
Ocena: 2(glosow:6)-+
Flamingos i jej brachol znowu atakują!!! Lecą minusy tylko da biegaczki. He he, brawo dziecinko! Potrójne s w Twoją stronę.

kika1980r
2012-04-03 21:36:01
Ocena: 0(glosow:2)-+
@outlaws13 Również Ciebie witam i sciskam mooocno ;))

Dave2024
2012-04-03 21:17:53
Ocena: -3(glosow:3)-+
0_o czytanie ze zrozumieniem nie boli.

Dave2024
2012-04-03 21:21:33
Ocena: -2(glosow:4)-+
Oj, przepraszam. Powyższy komentarz był skierowany do kika1980r

kika1980r
2012-04-03 21:31:19
Ocena: 1(glosow:5)-+
Ups... Opisu małym drukiem nie zauważyłam, bez soczewek słabo widzę.

kika1980r
2012-04-03 21:16:29
Ocena: -1(glosow:7)-+
@biegaczka co Ci przeszkadza, że żyją?? A gdyby Twój syn był gejem też byś go wsadziła do więzienia albo zabiła?

outlaws13
2012-04-03 21:28:31
Ocena: 7(glosow:17)-+
Witam Piekny awater

Darcy
2012-04-03 21:30:54
Ocena: 0(glosow:6)-+
Kikuś, źle przeczytałaś, ona to neguje a nie popiera :)

biegaczka
2012-04-03 21:31:16
Ocena: 5(glosow:9)-+
Hej kika, proponuję, byś jeszcze raz przeczytała tekst w tytule, względnie byś opuściła kolejkę.... Chyba doszło do nieporozumienia.

kika1980r
2012-04-03 21:33:06
Ocena: 11(glosow:15)-+
Wybacz biegaczka bez soczewek nie zauważyłam. Przepraszam za zamieszanie...

foczka255
2012-04-03 20:54:42
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ja już kiedyś pod podobnym absurdem napisałam że głośno mówimy iż jesteśmy tolerancyjni tylko nasza tolerancja jest taka że nie wszystko tolerujemy...mnie oni ... jesli nie dobierają się do mojej du@y niech sobie żyją jak chcą

biegaczka
2012-04-03 21:04:19
Ocena: 1(glosow:7)-+
Amen.

Mundzio84
2012-04-03 21:07:13
Ocena: -1(glosow:9)-+
Foczka, z tego co widzę jesteś kobietą, więc o swoją du@ę jakby nie patrzeć tak, czy siak możesz być spokojna.

foczka255
2012-04-03 21:20:18
Ocena: 1(glosow:3)-+
masz rację ja moge być spokojna tylko jest takie małe ale że Ty też .... bulwersujecie sie fotkami gejów w necie ,tym jak żyją itd a gorsze zdjęcia są osób hetero tyle że to w waszym mniemaniu jest ok bo robi to facet i kobieta.

malgolina
2012-04-03 21:21:51
Ocena: 1(glosow:11)-+
Foczka, czyli, jeśli nie dobierają się do Twojej d... tylko do d... innych nie tolerujących tego,to nie rusza Cię to, tak? Tolerujemy coś wg swoich przekonań, racji, wychowania, świadomości i przede wszystkim wg punktu widzenia natury człowieka. Już w którymś komentarzu pytałam:

Dave2024
2012-04-03 21:22:50
Ocena: 1(glosow:5)-+
Polejcie waćpannie (foczka255), dobrze mówi!

malgolina
2012-04-03 21:25:57
Ocena: 0(glosow:14)-+
Czy widział ktoś wśród zachowań zwierząt dwa samce łączące się w pary...? Ludzie bulwersują się tym,bo homoseksualiści manifestują swoją odmienność, czują się pokrzywdzeni,bo ludzie ich nie akceptują. A skąd to się wzięło? No skąd?

foczka255
2012-04-03 21:28:39
Ocena: 10(glosow:14)-+
malgolina widze że w Twoim przypadku myślenie boli....odwołanie się do du@p jest dość przemyślne wedle w/w tematu ale ok sprecyzuję się jesli nikt nie wchodzi w moją przestrzeń życiową niech żyje jak chce z kim i w pozycji która mu odpowiada

foczka255
2012-04-03 21:32:34
Ocena: 3(glosow:3)-+
nic tak nie boli jak takie stereotypowe myślenie malgolina żyj i daj żyć innym...

malgolina
2012-04-03 21:46:57
Ocena: 0(glosow:6)-+
A co złego jest w stereotypowym myśleniu? W nim przecież dorastamy i wokół tego wytwarzamy swoją własną opinię. Daję żyć innym, nie wykrzykuję haseł na ulicy za ludźmi o innej orientacji tudzież o innych przekonaniach. Zauważ, że gdyby ludziom pozwolono na wszystko, w końcu i taka sytuacja doszłaby.

malgolina
2012-04-03 21:50:32
Ocena: 1(glosow:9)-+
...do Twojej przestrzeni życiowej. A wtedy co? Zmieniłabyś nagle zdanie, zaczęłoby Ci to przeszkadzać, czy nie?

foczka255
2012-04-03 21:54:04
Ocena: 1(glosow:5)-+
malgolina powiem Ci najprościej jak potrafie idąc Twoim tokiem myślenie powinniśmy powielać stereotypy w których wychowywali się np nasi rodzice tak? bo MY jako jednostki nie mamy własnego zdania tylko nabyte z otoczenia tak?i nie przesadzaj uważasz że gdyby nagle nie

foczka255
2012-04-03 21:57:21
Ocena: 2(glosow:4)-+
piętnowano gejów wyszli by na ulice i latali z siusiakami na wierzchu? podaj mi arumuent z czym są gorsi od nas heteryków?i zdania bym nie zmieniła gdyby zrobił mi krzywde hetero to co powinnam zmienić orientacje bo naperwo wszyscy tacy są?

opuncja
2012-04-03 21:59:49
Ocena: 2(glosow:4)-+
@malgolina, pytasz, co jest złego w stereotypowym myśleniu? Wszystko. Zgodnie ze stereotypami Polacy to w większości nieroby, alkoholicy i złodzieje. Wszystkie Niemki są brzydkie, a wszyscy księża to pedofile. Uogólnienie i stereotypy są krzywdzące. Dlatego nie warto.

foczka255
2012-04-03 22:04:55
Ocena: 1(glosow:1)-+
na pewno*

malgolina
2012-04-03 22:11:04
Ocena: -4(glosow:6)-+
Za mało miejsca jest tutaj na pisanie elaboratów :) Nie twierdzę,że powielamy te same stereotypy,tylko na ich podstawie wyrabiamy swoje zdanie, obserwujemy otoczenie, zachowanie, uczymy się myśleć. Nie jestem jak moja mama,mam w wielu sprawach inne zdanie, bardziej nowoczesne można powiedzieć, ale..

malgolina
2012-04-03 22:14:21
Ocena: 2(glosow:4)-+
...widzę, że należę już do tego starszego pokolenia, które nie miało do czynienia z taką odmiennością w życiu jak w dzisiejszych czasach. Nadal się uczę,ale trudniej mi jest zaakceptować niektóre sprawy.

Staradziffka
2012-04-03 22:26:43
Ocena: 0(glosow:6)-+
Stereotypami (tylko nimi) kierują się ludzie bez własnego zdania, ograniczeni. Nie pojadą do Niemiec, bo są "uprzedzeni" do Niemek, nie pojadą do ameryki, ponieważ są tam same grubasy. Nie pojadą do Włoch, bo tam wszyscy nastoletni chłopcy to "pedały". Można wymieniać jeszcze bar

foczka255
2012-04-03 22:27:28
Ocena: 3(glosow:3)-+
malgolina we własnych wypowiedziach sama sobie zaprzeczasz...i bez przesady w profilu wpisałaś 33 lata to nie jest jakaś inna epoka wszyscy (+ -) wychowywaliśmy się w tym samym czasie więc nie przesadzaj z tym starszym pokoleniem ...brak argumentów i tyle

opuncja
2012-04-03 22:31:10
Ocena: -1(glosow:7)-+
Osoba myśląca stereotypowo nie zastanawia się, czy to, w co wierzy i uważa za pewnik należałoby poddać głębszej analizie. Prawdopodobnie źle się wyraziłaś. Ze stereotypów warto sobie zdawać sprawę. Ale nie myśleć szablonowo i schematycznie.

Homo_erectus
2012-04-03 22:38:40
Ocena: 6(glosow:12)-+
a ja się częściowo zgadzam z Malgolina, jej nie chodzi o to, że trzeba myśleć stereotypami czy w nich trwać, chodzi o to, że kultura w której się wychowaliśmy ma na nas ogromny wpływ niezależnie od nas samych i nie chodzi tu o śmieszne stereotypy jak uroda Niemek tylko coś innego

foczka255
2012-04-03 22:39:43
Ocena: 2(glosow:4)-+
opuncja zauważ że zaczyna się tak trochę łamać...że niby wiek,że epoka nie ta....myśle że stereotypy które jej wpojono mają wpływ na tok myślenia i wypowiedzi a Jej chwiejnośc spowodowana jest tym że kilka osób mówi że nie ma racji przy dłuższej roz. polubiła by gejów....

opuncja
2012-04-03 22:44:35
Ocena: -3(glosow:5)-+
Foczka, z drugiej strony te ograniczenia w kwestii długości komentarza są irytujące. ;) A stereotyp jak stereotyp, bardziej lub mniej wyrafinownay - każdy jest krzywdzący.

malgolina
2012-04-03 22:46:41
Ocena: 0(glosow:6)-+
Foczka, bo każdy z czasem mięknie gdy dookoła niego zbiorą się osoby zagłuszające jej przekonania :P Dzięki Homo_, o to mi również chodziło. W realu, w takiej grupie byśmy pewnie całą noc dyskutowali. A na klawiaturze ciężko czasem wystukać co się ma do powiedzenia. Dobranoc :)

foczka255
2012-04-03 22:48:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ja się wychowywałam i dorastałam wsród tych samych stereotypów i na mnie ( i pewnie nie tylko )nie miały wpływu mam WŁASNE zdanie i potrafię je przedstawić taka argumentacja to dla mnie żadna agr.

Homo_erectus
2012-04-03 22:49:10
Ocena: 1(glosow:9)-+
również uważam, że takie dyskusje ciekawsze są w rzeczywistości, w każdym bądź razie, jakiekolwiek te poglądy i zdania nie są, plus dla Malgoliny za kulturalne i rzeczowe komentarze, bez złości, zgryzoty i osobistych przytyków, tego tu mi ostatnio brakowało... (buziaki Tensor)

foczka255
2012-04-03 22:52:23
Ocena: 5(glosow:9)-+
tak czasem te ograniczenia są irytujące ale to i może lepiej...malgolina szkoda że tak łatwo poddałas się grupie i zmiękłaś jak to nazwałas.Różnimy się ja wierzę we własne zdanie i przekonania więc grupa mnie nie przytłacza...pozdrawiam

Staradziffka
2012-04-03 23:17:33
Ocena: -1(glosow:5)-+
Oto to Opuncjo. Stereotypy są ludziom potrzebne chociażby dla zaznajomienia się z dany tematem/kulturą. Ale żeby kierować się tylko stereotypami trzeba być ograniczonym. I to na własne życzenie. Tak napisałam.

Dave2024
2012-04-03 20:15:28
Ocena: -1(glosow:3)-+
Jedni się już odezwali, ciekawi mnie tylko kiedy jakiś branżowy wda się z tym pierwszymi w bezsensowną dyskusję. Uganda przebija nawet Polskę ;].

Mundzio84
2012-04-03 19:47:09
Ocena: 7(glosow:21)-+
Wiadomo, że bambusy w Afryce zawsze były zacofane i od zarania dziejów wyżynali się między sobą z najróżniejszych powodów.Bycie homosiem to nie żadne przestępswo, żeby wsadzać za to do paki.Jednak, nie można też żądać od każdego tolerancji dla nich.Niektórzy, w tym ja nigdy nie będą uznawać

biegaczka
2012-04-03 19:50:07
Ocena: 7(glosow:13)-+
Mundzio, nikt Ci nie każe uznawać, ale pomiędzy uznawać do nienawidzić jest chyba różnica.

Mundzio84
2012-04-03 19:50:36
Ocena: -3(glosow:11)-+
bycia homosiem za normalną rzecz.Jeśli się nie afiszują i ograniczają swoje wyczyny do ścian własnego domu, nie domagają się adopcji dzieci, ani małżeństw to ok.Ale jeśli ktoś nazywa mnie homofobem, dlatego, że uważam homoseksualizm za nienormalny to sam przeczy propagowanej przez siebie idei.

Mundzio84
2012-04-03 19:53:23
Ocena: -2(glosow:6)-+
Ja nikogo nie nienawidzę.Ale nie będę też patrzył obojętnie jak jakieś pedały i cioty manifestują na ulicy swoją seksualność, tudzież obrzydzają mi obiad wstawianymi przez siebie obleśnymi fotkami.Bez afiszowania się i domagania się praw, które z racji orientacji im się nie należą, to będzie ok

biegaczka
2012-04-03 20:03:17
Ocena: 3(glosow:9)-+
Powiem Ci coś, różnimy się jak widać i dobrze. Natomiast nie pochwalam machania fajfusem na ulicy bez względu na to czy się jest homo czy hetero. Ni mylmy homoseksualizmu z ekshibicjonizmem.

Mundzio84
2012-04-03 20:09:10
Ocena: -3(glosow:7)-+
Heteroseksualiści raczej nie skomlą o tolerancję, organizując jakieś parady równości.Poza tym manifestowanie seksualności nie sprowadza się tylko do "machania fajfusem".Oni robią to na bardzo różne sposoby.Niektóre z nich są irytujące, niektóre obrzydzające.

biegaczka
2012-04-03 20:23:16
Ocena: 1(glosow:7)-+
Wydaje mi się, że masz jakieś skrajnie złe przykłady. Ja znam bardzo skromnych homo, niektórzy z nich naprawdę przeżyli gehennę godząc się ze swoją orintacją.

Mundzio84
2012-04-03 20:31:13
Ocena: 0(glosow:10)-+
I też do tych "skromnych" homo nic nie mam.Mówię o tych złych przykładach, bo z tego co widzę jest ich coraz więcej i wydaje mi się, że przydałaby się w końcu jakaś granica.Podejrzewam, że tym homosiom, o których mówisz też jest nie na rękę to, że niektóre cioty psują im wizerunek.

biegaczka
2012-04-03 20:42:37
Ocena: 1(glosow:7)-+
To zupełnie tak, jak puszczalskie zdziry lub tępe łychy psują reputację mnie jako kobiecie. Ta sama logika.

Mundzio84
2012-04-03 20:47:15
Ocena: 0(glosow:6)-+
Można tak powiedzieć, chociaż to nie do końca tak.Ale prócz tego nie będę tolerował tego, że w internecie, tv przedstawia się homoseksualizm jako coś zupełnie normalnego, czasem nawet jako jakiś trend.Druga sprawa to to, że niektórzy z nich domagają się adopcji dzieci, czy małżeństw

Mundzio84
2012-04-03 20:49:18
Ocena: 1(glosow:7)-+
czyli praw przeznaczonych typowo dla normalnych heteroseksualnych par.Związki partnerskie jestem w stanie przełknąć, ponieważ ich brak ograniczałby im prawa przysługujące każdemu obywatelowi.A jak ty się zaopatrujesz np. na adopcję dzieci przez homosiów?

Darcy
2012-04-03 20:49:24
Ocena: -3(glosow:7)-+
Mundzio, a jak Ty mnie obrzydzasz to muszę patrzeć obojętnie tak ? :)

Mundzio84
2012-04-03 20:52:49
Ocena: 0(glosow:6)-+
Darcy witam tęczowy przyjacielu.A w jaki sposób ja cię obrzydzam, jeśli mogę wiedzieć?

biegaczka
2012-04-03 20:57:11
Ocena: 2(glosow:8)-+
He he he, zaraz zaczniecie sobie pociskać, jak zwykle. Lepiej rzeczowo pogadać.

Darcy
2012-04-03 20:59:02
Ocena: 0(glosow:8)-+
Obrzydzasz mnie swoją ignorancją.. A czy to ważne w jaki sposób? Chcę tylko wiedzieć czy ja muszę ciebie tolerować? ;]

Mundzio84
2012-04-03 20:59:33
Ocena: -1(glosow:5)-+
Biegaczka, no co ty.Darcy to mój kolega.Bywa co prawda trochę porywczy czasem, ale należy mu wybaczyć.Poza tym wydawało mi się, że do tej pory rozmawialiśmy rzeczowo.

Mundzio84
2012-04-03 21:01:50
Ocena: -2(glosow:8)-+
Darcy, ależ nie musisz i też tego nie robisz.Nie tolerujesz mnie w bardziej dosadny sposób, niż ja niektórych ludzi będących podobnie jak ty - homosiami.

Darcy
2012-04-03 21:04:41
Ocena: -4(glosow:8)-+
Polemizowałbym. Ja nie nazywam cię chorym, nienormalnym etc. Powstrzymuję się. I to ja muszę się chamować ? :)

Darcy
2012-04-03 21:05:43
Ocena: -1(glosow:7)-+
*hamować !!! FUCK, wybaczcie, nie wierzę , że to zrobiłem.

Dave2024
2012-04-03 21:08:53
Ocena: -2(glosow:6)-+
Darcy, naprawdę chce Ci się wałkować ten sam temat z tymi samymi osobami po raz kwintylionowy?

Mundzio84
2012-04-03 21:10:44
Ocena: 0(glosow:6)-+
Spokojnie Darcy, czasem nerwy biorą górę i nawet mistrzom ortografii zdarzy się byk.Ja uważam że homoseksualizm nie jest normalny.Znasz moje zdanie nie od dziś.Nie musisz się hamować, ale nazwałeś mnie już kretynem czy homofobem.Ja ciebie w podobny sposób ani razu.

Darcy
2012-04-03 21:11:30
Ocena: 1(glosow:9)-+
Dave, jestem waleczny xD Poza tym odchodzę teraz trochę od 'tego' tematu ;>

biegaczka
2012-04-03 21:11:48
Ocena: 2(glosow:8)-+
Tak, chce się.

Mundzio84
2012-04-03 21:13:05
Ocena: -2(glosow:6)-+
Dave, słuszna uwaga.Darcy jednak pomimo mojej homofobii chyba mnie lubi.Inaczej by mnie już dawno olał.

Darcy
2012-04-03 21:14:38
Ocena: -1(glosow:7)-+
Mówisz, że homosie są chorzy i nienormalni. Później sam nazywasz mnie homosiem. Czy to nie jest jednoznaczne? A co, mam siedzieć cicho i Ci przytakiwać, tak ? :) Tym razem tylko sprawdzałem czy nie jesteś hipokrytą.

Dave2024
2012-04-03 21:16:43
Ocena: -1(glosow:5)-+
Przyłączę się do "walki" jak któryś "przyjaciel" poleci ostro po bandzie. Do tej pory czytam jedno i to samo, aczkolwiek w wersji dużo łagodniejszej niż jeszcze kilka tygodni temu. Niechaj moc będzie z Wami. NO H8!

Mundzio84
2012-04-03 21:20:48
Ocena: -2(glosow:6)-+
Darcy, jeśli uważasz, że wszystko z tobą w pełni w porządku to twoja sprawa.Nazywanie kogoś chorym to nie obraza, choroba nie zależy od nas.Aczkolwiek akurat ta nie jest szkodliwa, dopóki nie nazywa się jej czymś normalnym i propaguje jako normalnego zachowania i braku zachowań odstających od normy.

Mundzio84
2012-04-03 21:24:05
Ocena: -3(glosow:5)-+
Dave my polemizowaliśmy tylko raz.Ty przyjąłeś do wiadomości moje zdanie ja twoje.Obyło się bez ubliżania, wyzwisk, powtarzania w kółko tych samych rzeczy.I jest spokój.Mało tego mogę śmiało powiedzieć, że mam do ciebie tu szacunek.Jednak Darcy, to twardsza sztuka.

Darcy
2012-04-03 21:25:37
Ocena: -1(glosow:5)-+
Dave, może jestem naiwny i się łudzę , że kogoś 'nawrócę'... Cóż, nic na to nie poradzę. NO H8 ;) Tak, Mundzio, uważam się za całkowicie normalnego. To nie jest choroba i dobrze o tym wiesz ;) Zastanawia mnie dlaczego nigdy, nikt mi w twarz nie powiedział tego co piszesz...

Darcy
2012-04-03 21:27:50
Ocena: -2(glosow:6)-+
Cóż, może spotykam samych dobrych ludzi na swej drodze ? ;]

Mundzio84
2012-04-03 21:32:01
Ocena: 2(glosow:10)-+
Darcy, jeśli chodzi ci o to, że pod twoim wpływem zmienię poglądy, to zapomnij.Ja powiedziałem tu co myślę.Jeśli twierdzisz, że to nie choroba, ok.Wiadomo, że lepiej żyć w świadomości, że wszystko jest dobrze.Ja powiedziałem to tym homosiom których znam.Paru się obraziło, ale nie wszyscy.

Darcy
2012-04-03 21:49:37
Ocena: -1(glosow:7)-+
No przecież wiem, że jesteś 'stracony' już. Mundzio, ale ten na fotce po prawej nawet, nawet, co nie? xD

Staradziffka
2012-04-03 22:33:52
Ocena: -3(glosow:5)-+
Chce ci się znów powielać ten temat? owszem adopcja dzieci przez homoseksualistów to rzecz zbędna i szkodliwa dla nich jak i dzieci, ale co w małżeństwach jest złego? To tacy sami ludzie. Już dawno rząd powinien to poprzeć. Homofobia powoli umiera.

Staradziffka
2012-04-03 22:46:25
Ocena: -3(glosow:5)-+
@Dave2024, tak się zastanawiam. Jaką ty masz orientacje seksualną. Możesz odpowiedzieć na pw. jeśli tu się boisz.

Dave2024
2012-04-04 05:58:16
Ocena: 5(glosow:9)-+
Staradziffka jam jest naczelnym gejem wiochy. Amen.

Staradziffka
2012-04-04 13:46:18
Ocena: -3(glosow:3)-+
Pytam szczerze, więc nie odpowiadaj ironicznie.

Dave2024
2012-04-04 14:44:53
Ocena: 2(glosow:4)-+
Już parę razy mówiłem, że jestem gejem :)

uitNL
2012-04-04 15:51:06
Ocena: -1(glosow:3)-+
Argument Mudzia jest bez sensu. Mówi, że hetero- się nie afiszują ze swoją orientacja itp itd. i że homoseksualiści (słowo homoś wyraża pogarde dla tych ludzi) sa ok dopóki się nie ujawniają. Przepraszam bardzo, ale jakby z chodzeniem za rękę z dziewczyną i całowaniem się w miejscach publicznych był

uitNL
2012-04-04 15:52:56
Ocena: -2(glosow:4)-+
związane obelgi i chamskie wyzwiska to nikt by nie protestował. Wg Ciebie gej jest ok dopóki udaje że jest hetero. A niby dlaczego nie może iść za rękę z chłopakiem np? Tobie naprawdę to tak by przeszkadzało??? Bo ja tego nie jestem w stanie zrozumieć, co w tym jest takiego niestosownego?

uitNL
2012-04-04 15:56:19
Ocena: -1(glosow:5)-+
W Polsce panuje demokracja i wolność orientacji seksualnej. Jeśli komuś takie rzeczy tak strasznie przeszkadzają no to taki ktoś powinien sie zastanowić nad zmianą miejsca zamieszkania, a nie ten gej. Naprawde - to jest czasem nie do pojęcia że inteligentny, wykształcony człowiek (zakładając) w XXI

uitNL
2012-04-04 15:57:27
Ocena: -1(glosow:3)-+
może miec problem z czymś takim...

Sammie
2012-04-04 16:11:32
Ocena: 1(glosow:9)-+
Inteligentni ludzie nigdy nie mają z tym problemu. Uwierz mi, ja próbowałam porozmawiać z Mundziem na ten temat. Ale nie dało rady, tylko mnie obrażał.

Mundzio84
2012-04-04 16:20:59
Ocena: -2(glosow:2)-+
UitNL, chodzenie za rączkę to pół biedy, ale od tego byłoby niedaleko do przyzwolenia publicznego na np. przelizywania się na oczach tych ludzi, których tak jak mnie mogłoby to obrzydzać.Chodzi o to, że trzeba postawić gdzieś granicę i tyle.Tak masz rację panuje demokracja i to mniejszość powinna si

Mundzio84
2012-04-04 16:23:41
Ocena: 0(glosow:6)-+
się dostosować do większości, a nie na odwrót.Podejrzewam, że dużą większość hetero facetów obrzydza widok całujących się homosiów, więc nie ma o czym gadać.Poza tym nie dziwię się że próbujesz negować to co mówię, bo też jesteś gejem.A co do ciebie Sammie, nie przypominam sobie

biegaczka
2012-04-04 16:23:48
Ocena: 1(glosow:3)-+
A pary hetero się przelizywać mogą?

Mundzio84
2012-04-04 16:26:27
Ocena: -2(glosow:4)-+
żadnej naszej rozmowy.Były wymiany zdań, kiedy jeszcze podawałaś/eś za faceta, w których nie pisałeś/aś nic konstruktywnego.Zresztą każdy kto zagłębia się w różne tematy na tym portalu dobrze cię zna.

Mundzio84
2012-04-04 16:28:11
Ocena: -1(glosow:5)-+
Przelizywanie się par hetero w miejscach publicznych, owszem jest niestosowne, ale nikogo normalnego nie powinno wprawiać w obrzydzenie, takie jak to ma miejsce u homosiów.

biegaczka
2012-04-04 16:36:51
Ocena: 3(glosow:5)-+
To, co piszesz jest pełne sprzeczności. Cała ta logika sprowadza się do jednego stwierdzenia, że jest tak, jak Ty uważasz, bo tak i koniec.

Mundzio84
2012-04-04 16:40:22
Ocena: -1(glosow:3)-+
Podałem powody dlaczego mam na ten temat takie a nie inne zdanie.Możesz sobie to interpretować w dowolny sposób.Nie dbam o to.

Sammie
2012-04-04 16:50:24
Ocena: -2(glosow:6)-+
Dlatego powinieneś Mundzio zachować się jak prawdziwy facet i mnie przeprosić. Nikt mnie dobrze nie zna. No jest mały wyjątek ale to zachowam dla siebie.

uitNL
2012-04-05 10:25:23
Ocena: -3(glosow:3)-+
Masz mylne pojęcie o demokracji... Normalnemu człowiekowi nie przeszkadza to, że 2 facetów pogłoby sie pocałować w miejscach publicznych... No hello - to w ogóle nie podlega kategorii czy to kogoś obrzydza czy nie. Mnie może obrzydzać para hetero całująca się w miejscu publicznym bo są np. obleśni w

uitNL
2012-04-05 10:28:27
Ocena: 2(glosow:4)-+
dwójkę. Ale świat sie składa z wielu różnorodności i chodzi o to, żeby wszyscy nauczyli się jakoś żyć ze sobą, wzajemnie się szanując , a nie na zasadzie, ja jestem w wiekszości - wiec ja mam rację - ty jesteś w mniejszości - nie masz żadnych praw - bo ten argument jest zwyczajnie prymitywny!

Ubermensch
2012-04-03 19:44:06
Ocena: -1(glosow:15)-+
Palić pedałów żywcem, niech zdychają w męczarniach.

biegaczka
2012-04-03 19:48:50
Ocena: 6(glosow:16)-+
Brzydko napisałeś...

Ubermensch
2012-04-03 19:53:31
Ocena: 0(glosow:8)-+
Dobra dobra niech zdychają na palach.

biegaczka
2012-04-03 20:04:20
Ocena: 3(glosow:9)-+
Jakiś miłosierny, Panie :-)

Ubermensch
2012-04-03 20:09:59
Ocena: 0(glosow:8)-+
Ostateczni zamknać w rezerwacie.

biegaczka
2012-04-03 20:16:54
Ocena: 3(glosow:9)-+
No proszę, jeszcze lepiej. W rezerwacie by mieli lepiej niż my, na wolności. A tak serio, wszyscy homo, których znałam byli wyjątkowo dobrymi ludźmi.

Staradziffka
2012-04-03 23:07:34
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ja mam dobre znajomości z wieloma homoseksualistami biseksualistami. Najczęściej są to wrażliwi ludzie, godni zaufania, przyjacielscy i są całkowitym zaprzeczeniem stereotypów, jakie o nich krążą.

Sammie
2012-04-03 23:12:46
Ocena: -2(glosow:6)-+
Ja też staradziffko. Zgodziłabym się z tobo całkowicie, gdyby nie te wąsiki ; )

uitNL
2012-04-05 10:40:27
Ocena: -2(glosow:4)-+
Ubermensch, znowu spie*doliłeś z psychiatryka czy jesteś na przepustce wielkanocnej?

EnjoyTheSilence
2012-04-03 19:43:59
Ocena: 4(glosow:6)-+
niech się pukają nawet w uszy, tylko po co się z tym afiszować...

sedziadread
2012-04-03 19:41:55
Ocena: 4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

biegaczka
2012-04-03 19:51:54
Ocena: 6(glosow:12)-+
Pan Bóg przykazał się miłować, zamiast nienawidzić innych. Niech tego spróbują Polacy - to będzie DOPIERO ZABAWNE.

malgolina
2012-04-03 20:15:23
Ocena: -1(glosow:9)-+
A co wyniknie z tego miłowania? Zwłaszcza wśród dwóch osobników tej samej płci. Sedzia ma rację. A rozwijając jego zdanie można zapytać, jaka przyszłość czeka ludzkość,kiedy nastąpi eksplozja homo i nie będzie możliwości rozmnażania...? Niestety na tym świecie jest tak, że część z nas nigdy....

sedziadread
2012-04-03 20:15:58
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

malgolina
2012-04-03 20:20:08
Ocena: 3(glosow:9)-+
...nie zaakceptuje takiej sytuacji, zawsze ktoś będzie z pogardą patrzył na dwóch całujących się chłopców lub dziewczyny. Nie można obrzucać się wyzwiskami tylko dlatego, że komuś się to nie podoba i nie akceptuje tego. I na odwrót. Ciężko jest zmienić swoje przekonania.

Staradziffka
2012-04-03 23:08:48
Ocena: 3(glosow:5)-+
Biegaczka, oj tak. To by było dziwne. :)

outlaws13
2012-04-03 19:32:25
Ocena: 6(glosow:22)-+
Ta może 1& od podatku na bilety do Ugandy? Ja jestem na tak Nawet 2%. Od tego jest rząd i demokracja żeby wspierać takie inicjatywy.

biegaczka
2012-04-03 19:34:14
Ocena: 3(glosow:11)-+
Na Ciebie ZAWSZE można liczyć w tych kwestiach ....

raflo997
2012-04-03 21:21:43
Ocena: 1(glosow:7)-+
out mogę zafundować kilka biletów,byle by mniej tego pedalstwa w Polsce było,albo lepiej do Holandii na darmową eutanazję?

Staradziffka
2012-04-03 23:15:09
Ocena: 4(glosow:6)-+
Holandia? zbyt cywilizowana jak na naród Polski. Ostatnimi czasy wielu polaków wyjeżdża do tego ciekawego kraju. :)

Psiapsiolek
2012-04-03 19:31:13
Ocena: -2(glosow:8)-+
Katole najchętniej palili by niehetoresexualistów na stosach. DOść zabobonu ustalającego prawoo

outlaws13
2012-04-03 19:33:50
Ocena: 1(glosow:13)-+
Do katola mi baaaaaaaaardzo daleko a "homików" na stos

biegaczka
2012-04-03 19:40:38
Ocena: 6(glosow:12)-+
Jejuuuu.... kocham ludzi, jeno tak trudno mi uwierzyć, że można mieć w sobie tyle nienawiści...

raflo997
2012-04-03 21:24:36
Ocena: 4(glosow:6)-+
Nie masz zielonego pojęcia kto to jest katolik,a nie tylko katolicy palili by homo na stosie,znasz jakąś religię na świecie która legalnie dopuszcza homoseksualizm??

Sammie
2012-04-03 23:22:58
Ocena: -2(glosow:4)-+
Co dowodzi, że wszystkie religie są dla kretynów. Powiedziałam, com powiedziała !

sonchita
2012-04-03 23:35:19
Ocena: 0(glosow:2)-+
out, "homików na stos". Znowu wyłazi z Ciebie prymitywny (a może nieszczęśliwy) homofob. Oglądałeś "American Beauty"? Jeden z bohaterów (ten wojskowy) jako żywo przypomina ciebie. Każdy, kto pisze pedałów/Cyganów/mohery/Żydów itd. na stos/do gazu nie zasługuje nawet na odrobinę s

sonchita
2012-04-03 23:42:04
Ocena: 0(glosow:2)-+
... na odrobinę szacunku.

wiochmenczlowieku
2012-04-02 22:14:12
Ocena: -4(glosow:10)-+
PRAWIDŁOWO !

biegaczka
2012-04-03 19:26:46
Ocena: 2(glosow:14)-+
Spłyń.

Devon-Devon
2012-04-02 20:17:20
Ocena: 2(glosow:14)-+
Widocznie Uganda to chory kraj.

biegaczka
2012-04-03 19:28:27
Ocena: 2(glosow:10)-+
A Polska jest "zdrowa" pod tym względem... Widać to choćby po klientach wiocha.pl.

outlaws13
2012-04-03 19:36:36
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

biegaczka
2012-04-03 19:47:47
Ocena: 6(glosow:14)-+
Nieprawda. Nigdy nie zacząłeś ze mną dialogu w tej kwestii, więc nie mów proszę, że "dla nas" wszyscy anty homo są chorzy. Moja wiocha co innego "mówi".

outlaws13
2012-04-03 20:03:52
Ocena: -1(glosow:9)-+
Były wyzwiska,dialog i ponownie wyzwiska ale dlatego ze tym homo się znudził dialog i na ich własne życzenie powróciłem do swojej miłości dla nich. Homo są chorzy a nie hetero . Im najbardziej doskwiera brak uznania sie za innych od normalnych. :) Pobiegamy razem? Pale dla Kolegi Ubermenscha

biegaczka
2012-04-03 20:08:57
Ocena: 3(glosow:7)-+
Upieram się, że ze mną nigdy o tym nie rozmawiałeś, więc nie uogólniaj... Jeśli dobrze kminię - wnosisz, że homo potrzebują uznania za ałtsajderów, że inność ich podnieca...hm..Pobiegać możemy, ale nieskromnie obawiam się, że nie dotrzymasz mi kroku..

outlaws13
2012-04-03 21:03:25
Ocena: -1(glosow:7)-+
Dlaczego we mnie wątpisz

biegaczka
2012-04-03 22:55:37
Ocena: 15(glosow:19)-+
Jakże bym śmiała.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Świetna diagnoza obecnej sytuacji i dosadne słowa!
  •  Były PIS-owski prezes urzędu ochrony danych osobowych
  •  Dokładnie tak! Jechać z tymi PiSowskimi qrwami ...
  •  Takie skojarzenia mam:
Sunia najwyraźniej nie ma najlepszych doświadczeń z ludźmi, jak można tak potraktować psa??
główna
Dodano: 15.06.2018, 17:50:31   przez: adi122002
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 164Skomentuj (45) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0