lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 2011-05-05, 22:13:25   przez: rymciaparymcia
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 239  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(23)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Bzdurney85
2011-05-09 11:06:08
Ocena: 12(glosow:18)-+
Ja nie wiem, nie rozumiem, ludzie się wygłupiają robią coś chociaż, a nie siedzą na tyłkach i chleją a jakiś wieśniak po prostu powie, że robią wiochę. Co w tym niby złego?

gwiazdkaa02
2011-07-27 10:35:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
czemu czerwony nie ma damskiej torebki!?? :(

zelusiaaaa
2011-05-14 12:37:37
Ocena: 3(glosow:3)-+
a tamten co? za odkurzacz trzeba bylo sie przebrac-jego rola jeszcze nie obsadzona xD

aneczka1810
2011-05-12 21:43:09
Ocena: 2(glosow:4)-+
wiocha, ale na wesoło :D przynajmniej maja poczucie humoru :D

lolka1234
2011-05-12 19:50:28
Ocena: 2(glosow:2)-+
i pozytywnie hehe ;P, mi tam sie podobaja :D

Oscar
2011-05-11 15:42:34
Ocena: -4(glosow:4)-+
Banda pedałów!!! tacy to odraz powinni dostac wpierdal

buzerant
2011-05-15 13:06:38
Ocena: 2(glosow:2)-+
Tak, tak, niejednego już takiego widziałem, który publicznie wzywa do nienawiści wobec gejów, a prywatnie łazi do nich jak suka w rui i skamle o porządne bolcowanie, a potem kwiczy z rozkoszy o jeszcze. :P

Frycz_Alex
2011-05-22 16:02:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
święte słowa, buzerant. najgorsze są takie sk*rwysyny zakłamane...

Kikula1910
2011-05-10 16:34:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
hahahaha ; D Jest sie czym chwalić , naprawde .... ; ]

terroristen
2011-05-10 15:44:45
Ocena: 1(glosow:3)-+
telegeje

moniczka1306
2011-05-10 13:40:37
Ocena: 2(glosow:2)-+
teletubisie są wśród nas;p strzeżmy się :D

asia_1989
2011-05-10 10:53:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
o w morde

Hidi
2011-05-09 21:27:17
Ocena: -1(glosow:3)-+
Rece mogli przynajmniej ogolic :)

kasia1998
2011-05-09 20:45:13
Ocena: -3(glosow:3)-+
ufoludy...! heh...!

Kuniiia
2011-05-09 20:32:36
Ocena: 0(glosow:2)-+
taaa . teletubisie to była moja bajka z dzieciństwa a teraz nie wiem co mam o tym myśleć ! :< + brawka za charyzmę (( ;

futrzak007
2011-05-09 19:08:08
Ocena: 7(glosow:7)-+
Ej ej Tinki zapomniał torebki ;D haha

rasta-girl
2011-05-09 18:33:50
Ocena: 2(glosow:2)-+
tee całkiem jak w sejmie - same debile ! :D

ins4ne
2011-05-09 17:30:54
Ocena: 6(glosow:6)-+
Tylko słoneczka brakuje xDDD Ale polewkę to mają konkretną. Pozytywnie :D

jebnijsiewleb
2011-05-09 16:59:25
Ocena: -5(glosow:5)-+
J A P I E R D O L E !!!!!!!!!

Nikodysta
2011-05-09 16:37:20
Ocena: -3(glosow:5)-+
Gaytubies

juzia7
2011-05-09 16:26:35
Ocena: 5(glosow:5)-+
Tuuuulimy sie .. ^^

Bzdurney85
2011-05-09 11:06:08
Ocena: 12(glosow:18)-+
Ja nie wiem, nie rozumiem, ludzie się wygłupiają robią coś chociaż, a nie siedzą na tyłkach i chleją a jakiś wieśniak po prostu powie, że robią wiochę. Co w tym niby złego?

Agiko92
2011-05-05 22:48:26
Ocena: -13(glosow:13)-+
JEZU....same Teletubisie to już wiocha.....ale TOOO...!!!

marchewa95
2011-05-05 22:15:20
Ocena: -2(glosow:8)-+
Lekarzowi przyda się okulista.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Biedaczyna
  •  Opinia
  •  Taka sytuacja
  •  Tutaj opis
A wy się dziwicie czemy wygrywają wstarym sporcie dla ci.t
główna
Dodano: 2018-07-05, 23:57:32   przez: vacarius
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 73Skomentuj (16) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.