lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Lansuje się na fotka
główna
Dodano: 29.09.2012, 12:35:24   przez: cybershop
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 539  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(37)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Karolinexx666
2012-09-29 13:35:24
Ocena: 7(glosow:11)-+
To zdjęcie tyłka rozwala ;D

HotTigerSexy
2013-07-27 13:58:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
pięknie

liszka91
2012-11-07 21:48:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
O żesz w mordę jaki Alvaro.

franki123
2012-10-25 02:08:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
nastepny lucyfer z fotki...

klops3000
2012-10-22 16:09:37
Ocena: 0(glosow:2)-+
Sorry ludzie ale taka prawda...te wasze wyzywanie od "pedałów" jest bardziej wieśniackie niż ten koleś,przynajmniej widać że cokolwiek ze sobą robi a nie siedzi na du.ie i się nad sobą użala.

klops3000
2012-10-22 16:08:11
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ciekawi mnie dlaczego pod każdym zdjęciem tego typu wylewa się wręcz FALA bluzg ze strony panów? Ok takie 'fotki' są zdeka wieśniackie ale bez przesady...Jestem pewien że większość oburzonych typów tutaj siedzi całymi dniami przed kompem i wp.ala chipsy albo mają wielki "męski" bojler od p

Lola90009
2012-10-20 16:37:44
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Cadavera
2012-10-20 01:12:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ładnie zbudowany mężczyzna ale twarz radze zaslonić

vl_lucky
2012-10-19 19:48:20
Ocena: -2(glosow:2)-+
Cwel!!!

k4bleh
2012-10-19 16:08:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ślicznie zapadnięta klata. Przytyj ze 20 kilo to nie bedzie tego widac

drLOUBITCH
2012-10-17 10:17:47
Ocena: -1(glosow:1)-+
Oh, God. Why?

paranoya
2012-10-17 08:00:45
Ocena: -2(glosow:2)-+
rzygam

ZyklonB
2012-10-17 02:22:25
Ocena: 0(glosow:6)-+
Śmieszą mnie tacy anorektyczni panowie :D

paranoya
2012-10-17 08:03:35
Ocena: -2(glosow:2)-+
Mój chlopak też jest szczupły i co z tego? Jest śmieszny bo ma dobrą przemianę materii?? WTF?! Tu nie chodzi o masę, ale o sposób w jaki ten koleś prezentuje swoje "wdzięki".

ZyklonB
2012-10-17 09:01:45
Ocena: 2(glosow:2)-+
Dobra przemiana materii to nie anoreksja, a ten jegomość ma wyraźne objawy niedożywienia jakościowego, wystarczy spojrzeć na włosy i stan skóry.

PostAmerykanka
2012-10-18 19:23:39
Ocena: -4(glosow:4)-+
ZyklonB skórę ma bardzo dobrą, faceci w jego wieku bywają już całkiem łysi, poza tym ma ładny i umięśniony brzuch.

Cadavera
2012-10-20 01:16:13
Ocena: 0(glosow:2)-+
On nie jest anorektykiem xD to są mięśnie. Moja druga połówka jest bardzo szczupła.Jest dużo chudszy i mniej umięśniony ale wygląda fantastycznie i anorektykiem nigdy bym go nie nazwała.Powiem więcej...szczupli panowie mają to coś w sobie

paranoya
2012-11-04 21:23:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zgadzam się z koleżanką wyżej. Ja tez takich uwielbiam. Ale nie anorektyków, a szczupłych z takimi dużyyyymi plecami. Nigdy w życiu "pakery" :P

zjadamnogi
2012-10-16 21:00:50
Ocena: 0(glosow:4)-+
Suchoklates. I w dodatku łysiejący. I z miną jakby właśnie kończył defekować.

marcin6205
2012-10-16 19:45:16
Ocena: -3(glosow:3)-+
taki wyłysiały ten dziuniek chyba jusz mu picze klaczki zostały

ROBI00000000
2012-10-16 18:04:47
Ocena: -3(glosow:3)-+
Szykuj koleś wazelinę...Biedroń wybiera się do Ciebie...!

tata493
2012-10-16 16:59:15
Ocena: -1(glosow:1)-+
lokales matadores...

marciato
2012-10-16 16:49:41
Ocena: -2(glosow:2)-+
gejoza

sylvia0
2012-10-16 16:00:48
Ocena: 0(glosow:2)-+
nastepny z klata jak ges wyscigowa hehe i to opierzenie na lebku :D

erebeka7
2012-10-16 15:10:15
Ocena: -2(glosow:2)-+
Zapomnieliście dodać: brzydka męska dziunia, mówiąc oględnie, kurczak na wybiegu... ale niech mu się wydaje, co mi tam.

shadow27
2012-10-16 14:32:00
Ocena: 4(glosow:4)-+
włoski na głowie jak u małego kurczaka

p.fajny
2012-10-16 14:02:22
Ocena: 2(glosow:2)-+
fajny tyłek na 8 zdjęciu :D

vIntelektualistav
2012-10-16 12:52:48
Ocena: -1(glosow:3)-+
Do czego doprowadza kompleks małego penisa..

michu108b
2012-10-16 12:05:54
Ocena: 3(glosow:9)-+
70 kg szpetnego pedała:D

mcebury
2012-10-17 21:25:12
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jak by on ważył 70 kg to by był dwa razy większy...

maxi746
2012-10-16 11:31:09
Ocena: 2(glosow:6)-+
nie musi byc gejem zeby nazwac go pedalem :)

NmElite
2012-10-16 11:22:35
Ocena: -3(glosow:7)-+
BOSKI LYSOLEK!

qwerty777
2012-10-16 11:10:46
Ocena: 2(glosow:4)-+
Tacy ludzie sa potrzebni. Za kilka lat bede zatrudnial wlasnie takich przyglupow za minimalna krajowa :)

szulcik
2012-10-16 10:59:44
Ocena: 1(glosow:5)-+
Łysinka wyłazi wiec lansik na ciałko musi byc ... w koncu czas nie pała, nie stoi ..

Pater83
2012-10-16 10:59:18
Ocena: 1(glosow:3)-+
łysawy dziuniek....

AndroGun
2012-10-16 10:58:24
Ocena: 2(glosow:2)-+
Bi****ch please :D

maxi746
2012-10-16 10:40:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Karolinexx666
2012-09-29 13:35:24
Ocena: 7(glosow:11)-+
To zdjęcie tyłka rozwala ;D
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Rodzice będą dumni...
  •  Mózg Kowalskiego
  •  Klasyczna orka wieloskibowa
  •  Szkoda wysłuchiwać pissowskiego szczekania
główna
Dodano: 08.07.2018, 14:36:12   przez: benek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 44Skomentuj (24) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.