lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu

Komentarze użytkownika NecrosDeus


NecrosDeus
2015-01-22 20:55:41
Pokaż absurd
Ocena: 3(glosow:3)
Poza tym, Pesa nie startowała w przetargu bo nic nie miała do zaproponowania. Miała być szybka kolej, dlatego prędkość minimalna miała być 230 km/h. Pesa do zeszłego roku produkowała tylko model "Elf" z prędkością 160 km/h. Dwa człony tego składu to koszt blisko 60 mln zł, Pendolino, wyższej klasy i prędkość 250 km/h kosztuje 80 mln zł.

NecrosDeus
2015-01-22 20:49:18
Pokaż absurd
Ocena: 8(glosow:8)
Proszę podać nazwę tego "super pociągu" Pesy. Europę "zdobywa" spalinowy "Link" na zachodnich wózkach jezdnych i z zachodnim silnikiem. Prędkość max to 140 km/h i przeznaczenie koleje regionalne! Elektryczny "Elf" nigdzie w Europie nie wygrał przetargu! Jego prędkość to 160 km/h. Jest nowy "Dart" ale to nowość, prędkość max 200 km/h. Czyn chcesz zastąpić Pendolino?

NecrosDeus
2015-01-22 20:45:08
Pokaż absurd
Ocena: 8(glosow:8)
komentarz usunięty przez użytkownika

NecrosDeus
2015-01-22 21:06:00
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:2)
Wpierw ja też byłem "przeciw" bo wszędzie gadano negatywnie o Pendolino, a superowo o Pesie. Ale poczytałem co Pesa produkuje i...szok! Nie wiem skąd wzięły się takie brednie, głupoty, i idiotyzmy o super pociągach Pesy. Na dodatek podaje się przykład spalinowego szynobusa!!! Paranoja! Sama Pesa nie wie jakie "cuda" produkuje. Wystarczy zobaczyć w Necie co produkuje Pesa a potem komentować, ale gimbusy wola bzdety wypisywać!

NecrosDeus
2015-01-23 10:38:18
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
komentarz usunięty przez użytkownika

NecrosDeus
2015-01-22 17:36:07
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
komentarz usunięty przez użytkownika

NecrosDeus
2015-01-22 17:44:17
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
komentarz usunięty przez użytkownika

NecrosDeus
2015-01-22 17:10:08
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Przesada! Jakość Unitry nie była dobra, miałem tego mnóstwo, kilka "sprzętów" oddałem do sklepu po trzech naprawach, dwa "sprzęty" odniosłem po godzinie po po włączeniu padły. Ale fakt, płaciło się za to dziadostwo mnóstwo pieniędzy. Poza tym, używalność tego Kasprzaka to ok. 4-5 lat ciągłej eksploatacji, później siadała mechanika. Ten był po prostu nieużywany przez 30 lat, i to jest sekret działania tego sprzętu

NecrosDeus
2015-01-22 17:13:17
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
komentarz usunięty przez użytkownika

NecrosDeus
2015-01-22 16:58:35
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Wreszcie ktoś mądry! Zgadza się, nawet Radmor serii 5100 w części radiowej to klasa "popularna", dziś zwana jamnikową. Dobry był tylko wzmacniacz. Konstrukcje były o dekadę wstecz do zachodnich, poza tym makabryczna jakość potencjometrów Telpodu Kraków, patologiczne wykonanie przełączników typu Isostat (to i tak licencja), zła jakość półprzewodników CEMI, a końcówki mocy na BDP i sterujących BD to jakaś masakra była, paliły się same z siebie!!!

NecrosDeus
2015-01-22 17:11:57
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
To była odpowiedź do "Antycyponek"

NecrosDeus
2015-01-22 16:52:56
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Ale przez te 30 lat nikt go nie używał!!! To nie kaszanka która po tygodniu się zepsuje! Używałem mnóstwo sprzętu Unitry i zapewniam cię, to żadna rewelacja. Ten Kasprzak to licencyjny Grundig z 1976 roku, tylko zmodernizowany przez naszych "inżynierów", mechanika pozostała bez zmian a w niej kupa plastiku. Te magnetofony, po 4-5 latach użytkowania nadawały się do wyrzucenia kolego! Gięły i wciągały taśmę!

NecrosDeus
2015-01-22 12:20:36
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:7)
komentarz usunięty przez użytkownika

NecrosDeus
2015-01-21 13:04:07
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:2)
Za PRL było coś takiego jak ZBOWiD. Niektórzy w nim zapisani kombatanci, mieli za okupacji 3 miesiące. A powodem bycia "kombatantem" był fakt, że w wózku z niemowlakiem przewożono granaty i "bibułę", więc "kombatant", będąc oseskiem, brał faktycznie "czynny" udział w walce zbrojnej! Teraz, na różnych "uroczystościach", widzę coraz to młodszych uczestników walk. Im dalej od wojny, tym więcej, i tym młodsi "kombatanci". Od czasów PRL nic się w tym temacie nie zmieniło!

NecrosDeus
2015-01-21 13:56:14
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
komentarz usunięty przez użytkownika

NecrosDeus
2015-01-21 13:28:22
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
komentarz usunięty przez użytkownika

NecrosDeus
2015-01-21 13:11:29
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
Dokładnie! Mówią więcej niż widzieli i słyszeli. Często można niezłą książkę napisać z takich opowieści. Szkoda tylko, że leją po podłodze i potem trzeba "organizować" jakieś spodnie na podmianę.

NecrosDeus
2015-01-19 20:09:32
Pokaż absurd
Ocena: 4(glosow:6)
komentarz usunięty przez użytkownika

NecrosDeus
2015-01-19 20:24:05
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
To kompletnie nie ma znaczenia. Praktycznie w każdym kraju kierowca ma obowiązek zmienić pas ruchu dopiero w tedy, kiedy jest pewny, że nie dojdzie do kolizji. Kierunkowskaz służy wyłącznie do sygnalizowania zamiaru skrętu i kompletnie nie zobowiązuje innych pojazdów do jakiegoś określonego zachowania!!! Możesz sobie "kilometrami" mrygać i nikt nie ma obowiązku cię "wpuścić". Czy tu kierunkowskaz coś by zmienił?

NecrosDeus
2015-01-22 21:10:53
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Ja nie wiem dlaczego co chwila pojawiają się takie "njusy" o super pociągach Pesy. Wystarczy sprawdzić co produkuje Pesa, ale wtedy nie byłoby "dyskusji!!! Pierwsza sprawa, Pesa nie startowała w przetargu więc nie można było jej wybrać! A nie startowała bo nic nie produkowała spełniającego warunki przetargu. I tyle w tym temacie!

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.