lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu

Komentarze użytkownika elkaesiak


elkaesiak
2022-07-07 22:58:07
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Ale sumienie nie przeszkadza bo jest klauzula sumienia NIEUKU !! Jak innaczej zwracać się do osoby grzecznie w miarę która nie rozumie o czym piszę i jakie mamy prawo ? Staram się najgrzeczniej jak mogę ;) Piszesz androny na fakt że w Polsce prawo zezwala na aborcję w takim przypadku odpowiadasz, "czy wolno zmuszać lekarza" jak byś orientował się w rzeczywistości która cię otacza to byś nie zadawał tak głupich pytań......

elkaesiak
2022-06-24 23:03:12
Pokaż absurd
Ocena: -6(glosow:10)
Fanatykiem bo nie chce zabić na życzenie ciężarnej ? ? ? Fanatykiem trzeba być żeby tego wymagać od każdego ! Obrzydliwy ten Adaś sadysta

elkaesiak
2022-06-24 23:15:18
Pokaż absurd
Ocena: -5(glosow:7)
Lekarz ma na celu leczenie a nie zabijanie. Gdzie masz lekarzy co zabijają ? ? O czym ty pleciesz ?

elkaesiak
2022-06-24 23:22:19
Pokaż absurd
Ocena: -5(glosow:7)
no ale to jest fakt fizjologiczny że zabija się.... człowiek nie ożywa po porodzie.... Płód żyje i jego mózg pracuje, baaa nawet reaguje rytmicznimi ruchami na muzykę , reaguje rownież na głosy rodziców, i na ich emocje... Widzę ty ze szkoła na bakier byłeś :D kompletne androny piszesz niemające nic wspołengo z wiedzą medyczną i faktami.

elkaesiak
2022-06-24 23:37:31
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:4)
To opisują lekarze, jest dostępne w podręcznikach na studia. Sam studiowałem pedagogikę i miałem o tym wykłady. Mózg pracuje, to fakt opisany przez specjalistów i oczywista oczywistość. Jak wyciągniesz dziecko z brzucha matki to niewiele różni się od noworodka... rusza się płacze reaguje na bodzce itd Dobrym przykładem są wcześniaki... niektóre nawet 2 msc przed planowanym porodem. Myśle że to już wyjaśnia ci wszytko i naprawdę nie chec mi się edukować starego konia i argumentować oczywistości !

elkaesiak
2022-06-24 23:41:30
Pokaż absurd
Ocena: -3(glosow:5)
Lekarz nie ma obowiązku zabijać nikogo !!! O czym ty pleciesz !! Dziecko w łonie matki jest człowiekiem w świetle prawa i medycyny a nie żadnym organizmem choć tym też oczywiście, ma przyznaną ochronę ! Nikt nie pisze o żadnym gwałcie ! Absurd jest o aborcji na życzenie !!! Odlatujesz i się pogrążasz !

elkaesiak
2022-06-24 23:57:12
Pokaż absurd
Ocena: -4(glosow:4)
Oczywiście że niewiel różni się mózg dziecka której jest w łonie matki od jego mózgu w chwili wyciągniecia z łona ! To że zabija się człowieka nie oznacza że musi być świadomy... zabicie kogoś w śnie albo w stanie śpiączki jest zabiciem... nic tego nie zmienia Gruzawik czy jest osobą czy nie ! Płód nie jest kimś. ale wcześniak jest kimś ?? ? Chłopie tak kręcisz i takie dyrdymały gadasz że szkoda czasu na te twoje pierdoły... lekarze mówią, naukowcy, podręczniki.... ale ty dalej swoje, słabe to...

elkaesiak
2022-06-26 03:05:53
Pokaż absurd
Ocena: -5(glosow:5)
Pogrążasz się, zero argumentów żandego zdania naukowaca czy specjalisty.... ośmieszasz sie i gadasz głupoty. Według mnie aborcja możę być dostępna to zdanie ludzi do np 4-12 tygodnia, nawet na życzenie, ale to nie zmienia że płód w 4-5-6 czy 9 msc ciązy nie jest człowiekiem albo że zmuszanie lekarzy do zabijania przez idotki jest prawem !! Lekarz ma leczyć !! nie zabijać ! to podstawowe prawo ! Istota ludzka musi być chroniona nie ważne czy jest dzieckiem czy osobą w śpiączce czy niedorozwiniętą...

elkaesiak
2022-06-28 12:03:22
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:2)
lekarze się mylą, naukowcy się mylą, podręczniki się mylą, w pracach naukowych zaliczonych same błedy.... Ty masz rację :D żałosne. Chłopie !! OGARNIJ SIE !

elkaesiak
2022-06-24 22:43:23
Pokaż absurd
Ocena: -4(glosow:6)
gruzawik : hahahah to skoro dopiero po porodzie człowiek staje się osobą ludzką to w łonie matki dzień wcześniej jest jaką osoba ? Nie ludzką ? ? Człowiek to człowiek i jego etapy rozwoju są opisane przez podręczniki, faza płodowa jest "etapem życia człowieka" tak opisuje to podręcznik, używa się terminologi płód i dziecko zamiennie. Każdy lekarz o tym mówi i wie.

elkaesiak
2022-06-24 23:13:56
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:4)
Gdzie ty wyczytałeś że mózg dziecka po wyjęciu z macicy różni się od chwili wcześniej gdzie był w jej środku ? ? Płód to okres życia człowieka, jest żywy i jego mózg pracuje. Tak używa się zamiennie choćby w e podręczniku dostępnym zitegrowanej platformie edukacyjnej z certyfikatem ministerstwa Edukacji. To samo widzę na stronie NHS w UK gdzie również ten termin używa się zamiennie, to samo widzę w pracach naukowych akademickich... Nikt nie pisał o żadnych gwałtach, odnoszę sie do tego co jest w aburdzie, a najwyraźniej chodzi o aborcję na życzenie do 12 tygodnia...

elkaesiak
2022-06-24 23:33:30
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:2)
te zmiany nie dzieją się w chwilę ani w godzinę czy minutę.... o czym ty mówisz... e podręcznik jest pisany przez wykładowców Akademickich, prace naukowe również i tam wszędzie używa się terminu dziecko i płód zamiennie, to samo jest na stronie NHS w tekstach pisanych przez lekarzy. To oczywista oczywistość każdy o tym wie, w szpitalu lekarze zawsze mówią o dziecku. Okres płodowy życia człowieka nie oznacza że nie jest człowiekiem. Mózg pracuje i działa, dziecko reaguje na bodzce.... tak 12 tygodni to okres umowny i rzeczywiscie wtedy to dziecko istota jest pewnie bardzo mało świadoma.

elkaesiak
2022-06-24 23:52:16
Pokaż absurd
Ocena: -5(glosow:5)
e podręcznik do biologii na Zintegrowanej platformie edukacyjnej, Strona rządowa NHS Angielskie służby zdrowia, Barbara Czech-Szczapa praca doktorska, praca na stopień doktora Anna Partryka Uniwersytet Gdański. Setki wypowidzi lekarzy w mediach gdzie mówią o uratowaniu dziecka podczas ciąży matki czy choćby zwykły przykład z moją starszą siostrą z która byłem na skanie i doktor mówiła że z dzieckiem jest wszytko okej... Doprawdy trzeba tłumaczyć trolowni takie oczywistości ? ? Czy moze lepiej do książek zajrzeć ?

elkaesiak
2022-06-26 03:13:14
Pokaż absurd
Ocena: -5(glosow:5)
homo_sapiens Trzeba być debilem żeby twierdzić że CZłowieka można zabić przez lekarza, baa dodatkowo zmusić go do tego czyny ! Skoto Gruzawik i ty uważacie dziecko w łonie matki za człowieka, jak zreszta robią podręcznikio i lekrzet to na jakiej postawie Gruzawik ciagle mówi że zabicie go jest normalne ? ? ? Albo że kazanie zabiacia lekarzowi to norma ? ? Odlot na maksa i kompletna głupota !!!!!!!!!!!

elkaesiak
2022-06-28 12:05:01
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:2)
lekarze się mylą, naukowcy się mylą, podręczniki się mylą, w pracach naukowych zaliczonych same błedy.... Ty masz rację :D żałosne. Chłopie !! OGARNIJ SIE ! Dziecko w łonie matki jest chronione prawnie !! Co to ma za znaczenie czy ty uważasz za osobę czy nie !? Zabicie to zabicie i nie wolno zmuszać lekarza do tego czynu !!

elkaesiak
2022-06-24 18:29:45
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:2)
Gdzie tu pedofilia ? ? ? Zwykły cytat, może i nawet niepotrzebny ale nikt o żadnej pedofili nie mówi że jest w podręczniku..... coś się autorowi pomieszało wszystko, czyżby kolejny wioskowy Troll ?

elkaesiak
2022-06-24 11:59:48
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:2)
cyrk to i małpy musza byc !

elkaesiak
2022-06-24 11:58:22
Pokaż absurd
Ocena: -3(glosow:3)
jedna z najlepszych poslanek na sejm, to bardzo dobra wiadomosc ze zdecydowala wejsc do sejmu ! Trolownia szaleje alarmy we wszystkich centralach ! :D

elkaesiak
2022-06-24 11:54:11
Pokaż absurd
Ocena: -9(glosow:17)
Jedna z najlepszych posłów na Sejm tej kadencji. Mamy duże szczęście że trafiła do rządu ! Trzymam kciuki !!

elkaesiak
2022-06-24 14:45:08
Pokaż absurd
Ocena: -4(glosow:10)
Ja jak najbardziej, cieszy mnie że porządni ludzie wchodzą do rządu z głowa na karku, ale jak widać trolownia raczej nie bo szaleje ! Centrale rozgrzane do czerwoności.

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.