lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu

Komentarze użytkownika gordon.lameman


gordon.lameman
2015-01-05 11:20:42
Pokaż absurd
Ocena: -4(glosow:4)
Co za żenujące chwyty. Nie potraficie podać konkretów i jak typowe półgłówki od razu rzucacie puste oskarżenai 'czyim synem'. Dzieci drogie, mój ojciec był górnikiem, matka rolnikiem. Nie mam znajomości w polityce, nie mam znajomości wśród prawników, oprócz tych, które nawiązałem sam. Oceniam to na podstawie mojej znajomości przepisów. A Wy na podstawie czego? Bzdur podawanych przez dziennikarzy bo za głupi jesteście, aby samemu to ogarnąć. Żal mi Was, bo wy już zawsze będziecie tak głupi.

gordon.lameman
2015-01-05 12:02:27
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:2)
Tak, oczekuję konkretów zamiast durnych, puistych, rasistowskich uwag. Zamiast debilnych sugestii o tym, że jestem opłacany,albo spokrewniony. Bo to mnie obraża. Sami zaczęliście od obrażania. Piszecie puste slogany bo jak ktoś chce konkrety to się wykręcacie sianem. To typowe dla lemingów.

gordon.lameman
2015-01-05 12:25:24
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
To są nieprawidłowości, które trzeba poprawić - owszem. Ale autostrady się nam budują i to jest fajne. Co do nieprawidłowości przy przetargach - będą się pojawiać, bo pojawiają się niestety na całym świecie. Ale pamiętaj od czego wyszliśmy - od 'wyprzedawania Polski'. I na to chciałem konkrety. To, że władza nadużywa kasy to było wiadome. i robiła to każda władza od 1989 roku. Żeby to się zmieniło to musiałoby się zmienić społeczeństwo. Bo to społeczeństwo nie szanuje cudzej, ani wspólnej własności. To widać na każdym kroku. A politycy biorą się spośród nas. Pewnie, że od nich oczekujemy

gordon.lameman
2015-01-05 12:27:49
Pokaż absurd
Ocena: -4(glosow:4)
ale naiwnością jest wierzyć, że będą krystalicznie czyści podczas gdy całe nasze społeczeństwo to banda złodziei i kombinatorów. Ludzi prawdziwie uczciwych jest mniejszość. Większość społeczeństwa na miejscu polityków robiłaby takie same, albo gorsze wałki. Ja nie lubię PO, nie jestem ich żadnym fanem, ale nie lubię też kłamstw. Nie lubię gdy PiS i media manipulują posuwając się do kłamstw. Jak złapię PO na kłamstwach to też będę je wypisywał. Ale akurat tutaj złapałem PiS i ichnie media na kłamstwie. Nie wiem czemu im wierzycie. Z naiwności chyba.

gordon.lameman
2015-01-05 16:26:10
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:2)
@kawalrafala slawek Ale Wy jesteście głupi. Serio. Wymyślacie takie bzdury, że tylko płakać. @greg W przypadku Lasów Państwowych to nie może zadziałać. Zmiany własnościowe tylko na celep ubliczne oznaczają, że tereny LP mogą być przeznaczone tylko na cele publiczne. I nie da się tego zmienić. Choćbyś się zesrał to nie tego nie zmienisz. Dajecie sobą pomiatać i wmawiać Wam bzdury. Tu nie chodzi o to, że rządy są krystalicznie czyste. Oj, nie. Tu chodzi o to, że Wy nie sprawdzacie informacji. Bierzecie je za pewnik i bronicie, choć nic o tym nie wiecie. To domena lemingów.

gordon.lameman
2015-01-05 16:46:02
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:2)
Bzdury. Tu nie chodzi o żadną sprzedaż. To musi polegać na tym, że ten fragment lasu, który zmieni właściciela musi służyć celom publicznym, czyli ma naim powstać droga, elektrownia, szkoła, szpital... Serio, nic nie wiecie tylko bzdury wypisujecie. Te Wasz mityczne 'kruczki' to istnieją tylko w Waszych głowach.

gordon.lameman
2015-01-05 18:31:45
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:2)
Sęk w tym, że zmiana Konstytucji nie pozwala na prywatyzację! Pozwala na zmiany własnościowe, ale tylko na cele publiczne, czyli pod szpital, drogę etc. Właśnie tego nie potraficie zrozumieć.

gordon.lameman
2015-01-05 19:26:20
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:2)
RepublikaTV nie za wiele prawdy mówi. To wybitnie antyrządowy portal. Obiektywizmu tam za wiele nie ma. A o poziomie dziennikarstwa w Polsce to szkoda gadać. Oni nie wiedzą o czym piszą czy o czym reportaż robią. Różnica między nami jest taka, że ja sam sprawdzę informacje. Ty zaś naiwnie wierzysz w to co zobaczysz w TV, bez sprawdzania informacji. A wszystko jest dostępne. Trzeba tylko trochę oleju w głowie.

gordon.lameman
2015-01-05 19:47:15
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:2)
Sorry, miałem na myśli Podziemna TV. Nie, nie są. Ale lepszych na naszym poletku gówna nie widać. Niestety. Politycy odwzorowują to jakie mamy społeczeństwo. I takie właśnie mamy. Złodzieje i kombinatorzy. Do tego kłamcy i szaleńcy.

gordon.lameman
2015-01-05 20:08:38
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
No, takich mamy polityków jakie mamy społeczeństwo. Trudno spodziewać się, że półgłówki w głosowaniu wybiorą kogoś innego niż półgłówków. Jak można liczyć, że z moża gówna uda się wyłowić perełki, kiedy to gówno decyduje? Niestety, społeczeństwo jest głupie. Omamione telewizją - czy to prorządową, czy antyrządową. Takie są fakty.

gordon.lameman
2015-01-05 20:29:57
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
Nie, nie masz. Ludzie są głupi i dokonują głupich wyborów. Wiara w spiski, ogólną kontrolę i reszta to element tej głupoty, któa kieruje ludźmi. Wolnych mediów nie ma - to fakt. Każde są uwikłane w coś. Wstydem jest nazywanie mediów opozycyjnych wolnymi, bo one przekazują wszystko antyrządowo, a nie obiektywnie. Ot, taka podziemna tv. Nic mądrego tam nie ma.

gordon.lameman
2015-01-05 20:57:51
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
Nie miałem na myśli słowa 'antyrządową'. Miałem na myśli, że przekazują informację 'antyrządowo', czyli w sposó antyrządowy. Próbujesz używać trudnych słów, ale nie bardzo tu pasują i chyba słabo znasz ich znaczenie. Próbujesz się czepiać na siłę, ale słabo Ci to idzie. Głównie z braku wiedzy i zrozumienia tematu. Nie musisz mi odpisywać, tak jak i ja Tobie. Ale ja to traktuję jako misję niesienia kaganka oświaty :)

gordon.lameman
2015-01-05 21:06:39
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
Dlatego np. czepiam się na siłę (nieudolnie) kwestii lingwistycznych, jak Ty? Oj, chyba przypisałeś mi swoje cechy :)

gordon.lameman
2015-01-05 21:10:22
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Za to Ciebie do osób elokwentnych zaliczyć nie można. Osoby elokwentne wiedzą kiedy jakiego języka używać. Ty zaś próbujesz na siłę imponować. Wygląda to słabo, nienaturalnie i w sumie jest dość żałosne, gdy zestawi się to z brakiem argumentów.

gordon.lameman
2015-01-05 21:18:49
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
Och, ja nie staram się być elokwentnym na siłę. Nadto w temacie prawa i przepisów to ja mam rozeznanie. Ty polegasz jedynie na medialnych przekazach, a przecież 'media kłamią'. Przykro jest mi to mówić, ale te media w które do tej pory wierzyłeś też kłamią. I ta właśnie sprawa jest dobitnym przykładem. Pewnie, że będziesz się upierał przy swoim. Dlaczego? Bo zrujnowałoby to cały Twój antyrządowy światopogląd. Nie winię Cię za to. Na tym polega wolność. Swoje poglądy możesz manifestować przy urnie (o ile masz 18 lat). Jak widać jesteś w nich bardzo osamotniony. I daruj sobie te bzdury o fałs

gordon.lameman
2015-01-05 21:21:18
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
fałszerstwach, bo to ewidentne wymysły umysłów, które nie potrafią zaakceptować przygnębiającej rzeczywistości i szukają wymówki - 'wrogów', 'żydów', 'reptilian', 'ich'. Coraz śmieszniejsze są te Twoje komentarze. Może w gimnazjum robił wrażenie :)

gordon.lameman
2015-01-05 21:28:54
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
I znowu komentarz, który nie odnosi się do meritum. Nie jesteś w stanie polemizować merytorycznie to rzucasz puste hasła o braku logiki. Nawet nie jesteś w stanie tego wskazać (pewnie dlatego, że nie wiesz na czym logika polega), ale to i tak nie przeszkadza Ci w rzucaniu pustych haseł, bo próbujesz w ten sposó zachować szczątki wirtualnej godności. Słabo.

gordon.lameman
2015-01-05 07:28:35
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:2)
Dzieciaki tutaj stek bzdur wypisują. Nie mają pojęcia o prawie, a się ciskają. Dzieci głupiutkie, Konstytucja miała pozwalać na przekształcenia własnościowe jedynie na cele publiczne. A celem publicznym nie może i nigdy nie będzie sprzedaż prywatnemu podmiotowi. Takim celem jest np. elektrownia, droga, autostrada, szkoła. Ale nie jest nim centrum handlowe, market, sklep, blok mieszkalny. Pieprzycie, a nie wiecie o czym - po tym właśnie poznaje się leminga. Powtarza pierdololo po mediach - jednych czy drugich.

gordon.lameman
2015-01-02 12:04:34
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:3)
+1 immortalus. Trzeba po prostu sięgnąć po wiedzę z wielu źródeł. A jeśli można to samemu zapoznać się ze źródłem. Np. samemu przeczytać projekt zmian w Konstytucji związany z lasami państwowymi, samemu zapoznać się z definicją celu publicznego. Ale prawdziwy leming tego nie zrobi. On uwierzy w TV Trwam, że będą prywatyzować, albo uwierzy TVn, że nie będą. Choć fakt jest taki, że nie mieli zamiaru. Ale to w tym wypadku. Następnym razem może być odwrotnie.

gordon.lameman
2015-01-01 21:17:24
Pokaż absurd
Ocena: 4(glosow:10)
Bzdury. Wniosek do Sądu o zatrzymanie prawa jazdy poszedł. Będzie też grzywna 5 tys. zł. Policjanci nazwali to szeregiem wykroczeń. Piszesz kłamstwa. Po co?

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0