Komentarze użytkownika michalng

Łowca
michalng
2015-09-01 10:55:58
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
Nie. Chciałem powiedziec ze wykonywanie egzekucji po 3 dniach procesu jest objawem słabości państwa i próby zamaskowania tej słabosci przed obywatelami. Państwo nie radzi sobie z jakimś problemem od lat, więc zrobienie szybkiego , popisowego procesu odwraca ot tego uwagę opinii publicznej.

Łowca
michalng
2015-09-01 14:13:44
Pokaż absurdOcena: -2(glosow:2)
Sąd powinien wszystkie dowody w sprawie zbadac nie tylko te "oczywiste". Jak coś robisz "za szybko" to nie robisz tego dobrze. Sąd w cywilizowanym państwie nie ma powodów zeby się spieszyć. Sąd w państwie słabym musi "pokazac gawiedzi".

Łowca
michalng
2015-09-01 09:49:56
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
W Prawie Karnym jest w Prawie Skarbowym nie. Pozatym podatnik to nie "oskarżony" ;-)
Niby brzmi fajnie, ale kto na tym najwięcej zyska ? Kowalski ? Racze nie. PIT jest prosty i nie ma tam zadnych wątpliwości. A więc kto ? Koncerny unikające płacenia podatków, wszelkiego rodzaju mafie paliwiwe, oszuści wyłudzający zwrot VAT.

Łowca
michalng
2015-09-01 00:37:42
Pokaż absurdOcena: 3(glosow:15)
Wałęsa jest jednym z twórców Solidarności. od 1980 roku. Solidarność powstała na bazie Miedzyzakładowego Komitetu Strajkowego którego Wałesa był przewodniczącym.Na I Krajowym Zjezdzie Delegatów NSZZ „Solidarność” został tez wybrany przewodniczcym związku.

Łowca
michalng
2015-09-01 06:37:22
Pokaż absurdOcena: 3(glosow:3)
Do strajku dołączył. Bo w 1980r w stoczni nie pracował. Natomiast Solidarność tworzył.

Łowca
michalng
2015-08-31 18:00:55
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:2)
Adi ze wszystkich sił wspierał Arabów, wspierał arabski nacjonalizm i muzułmańskich ekstremistów religijnych. Gimbusek musiał na lekcjach historii przysypiać.

Łowca
michalng
2015-08-31 17:57:06
Pokaż absurdOcena: -2(glosow:2)
Młodzi Patrioci czy Młodzi antysemici ? Najpierw takie badziewie robią a potem płacz ze ich antysemitami nazywają.

Łowca
michalng
2015-08-31 14:31:43
Pokaż absurdOcena: -2(glosow:4)
Nieprawda. Jestem biały, nie chcę smierci europy, nie chcę smierci zadnego (a więc takze i białego) człowieka ani upadku zednej kultury i cywilizacji. Nikt nie nazywa mnie zadnym z tych epitetów.

Łowca
michalng
2015-08-31 13:18:35
Pokaż absurdOcena: 4(glosow:6)
Pytanie tak samo sensowne jak pytanie co lepiej pokazuje życie niedzwiedzi. 'Miś Uszatek" czy "Przygody Misia Colargola" ;-)

Łowca
michalng
2015-08-31 13:13:52
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:4)
Brednie. Banków ryzyko kursowe nie dotyczy. Jak bank udziela kredytu we frankach to poprostu pożycza franki w Szwajcarii. Pożycza franki i od kredytobiorcy otrzymuje ratę i oddaje Szwajcarom franki. Nie obchodzi go czy te franki kosztują 2 czy 8 zł.

Łowca
michalng
2015-08-31 13:31:43
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:4)
Nie. Banki nie są głupie. Nie stracą nawet jak by frank kosztował 15 gr ;-) w 2008 roku frank był zresztą ponizej 2 zł. Czy jakiś bank miał z tego tytułu straty ? Nie. Pchali kredyty we frankach na lewo i prawo. To kredytobiorca ponosi ryzyko kursowe. bo zaciągnął kredyt w innej walucie a zarabia w innej. Banki nie. One pożyczyły od szwajcarów franki i we frankach im klienci oddają , tak jak mówiłem nie ma znaczenia cena tego franka dla banku. Zysk jest zawsze.

Łowca
michalng
2015-08-31 14:54:02
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
Kwota jest stała. Stała we frankach. Porzyczyłeś 100 tyś franków powiedzmy. Jak pożyczałeś to frank kosztował powiedzmy 2,5 zł więc dostałeś 250 tyś zł. Masz oddać bankowi powiedzny 180 tyś franków. Bank zawsze bedzie do przodu. Zawsze zarobi swoje 80 tyś franków. To ty masz problem bo jak frank skoczy na 5 zł to masz 2 razy więcej złotówek do oddania. Jak frank spadnie do 1,5 to znowu masz zysk. Bank nie, on zawsze zarobi 80 tyś franków. Oczywiście bank ma też swoje koszty. Musi odsetki Szwajcarom zapłacić.

Łowca
michalng
2015-08-31 14:57:45
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
Więc jak się stopy procentowe w Szwajcarii zmieniają to bank przelicza ci oprocentowanie. Ale i tak zawsze jest do przodu. Pomyśl logicznie. Jak byś był bankiem to udzielał byś kredytów w taki sposób jak ty twierdzisz (ponosząc ryzyko) czy w taki sposób jak twierdze ja (czyli nic nie ryzykująć) ? W bankach nie pracują idioci. Bank zawsze jest do przodu.

Łowca
michalng
2015-09-01 00:01:52
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
Sam pisałes ze jak by frank był po 2 zeta to banki by miały straty. A to nie prawda. Kredyt był we franku.Kwota jest stała -stała we franku. To ze sobie przeliczasz go na złotowki i spłacasz w złotówkach nie zmiania faktu ze jest we franku. Wziołeś kredyt frankowy. Czy ja gdziekolwiek napisałem ze komuś "dobrze tak" ? Nie przyjmuje myślenia banków tylko staram ci się wyjasnic jak system bankowy działa. Bo wypisujesz straszne brednie.

Łowca
michalng
2015-09-01 00:15:28
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
Nie pożyczyłeś 300 tyś zł tylko pożyczyłeś xxx tys franków. I określoną sumę franków musisz oddać. To ze teraz frank kosztuje 4,5 a nie 2,5 to twój problem. Nie banku ale twój. Jak byś wziął kredyt w złotówkach to zapłacił byś za to dużo większe odsetki. Stopy procentowe w Polsce są wyższe od tych w Szwajcarii. To czy opłaca ci się kredyt przewalutowywac musisz obliczyć sobie sam. Swoją drogą to strasznie mało wiesz na temat kredytu który zaciągnąłeś.

Łowca
michalng
2015-09-01 14:26:25
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
Jest to kredyt we frankach. Bank pozyskuje franki. Gdyby kredytobiorca konto we frankach posiadał to mógł by kwotę we frankach otrzymać. Ponieważ większość Polaków konta we frankach nie posiada to bank franki sprzedawał i przelewał klientom złotówki. Podobnie ze spłatą wiele osób kupuje franki w "elektronicznych kantorach" i przelewa bankom raty we frankach Inne wpłacają złotówki ale w ilości zależnej od kursu franka. Wszyscy namawiali cie na franki ? Przeceiż twierdzisz ze to nie franki ? Ze kredyt w złotówkach wziołes?Weż sobie swoją umowę kredytową. Tam masz napisane "co i il

Łowca
michalng
2015-08-31 12:29:44
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:8)
Zdecydowanie lepiej jest być dumnym ze swoich osiągnięć a nie z rzeczy na które nie ma/miało się wpływu. Zrób coś dla Polski dziś, osiągnij coś i z tego bądz dumny. Bycie dumnym z cudzych osiągnięc to domena nieudaczników. Nawet jak to są osiągniecia przodków. Zwłaszcza ze często te katastrofy z przetrzymania których mamy być dumni (jak potop czy rozbiory) zostały spowodowane przez nas samych. Przez nasze błedy i zaniedbania.

Łowca
michalng
2015-08-31 10:09:04
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
NIe istnieje zadna Polska Agencja Jądrowa. Istnieje Polska Agencja Atomiastki. PAA zajmuję się głownie bezpieczeństwem jąrdowym i ochroną radiologiczną.

Łowca
michalng
2015-08-30 21:37:17
Pokaż absurdOcena: 23(glosow:29)
Niemcy w Polsce są mniejszością narodową. Polacy w Niemczech nie. Polacy w Niemczech to emigranci. Niemcy mieszkali na terenach które włączono do Polski. Stąd szkoły czy niemieckie nazwy miejscowości. Polacy w Niemczech mieszkają "wszędzie". Gdzie te tabliczki w języku polskim miały by być umieszczane ?

Łowca
michalng
2015-08-30 16:36:45
Pokaż absurdOcena: 3(glosow:7)
Może skoncentruj się narazie na nauce jezyka polskiego. Bo w tym temacie masz jeszcze spore braki.
<< Pierwsza
< Poprzednia
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
Następna >
Ostatnia >>

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.