Komentarze użytkownika michalng

Łowca
michalng
2023-01-29 01:27:02
Pokaż absurdOcena: -2(glosow:2)
Elektryka kupujesz po to żeby jeździć taniej, wręcz prawie za darmo jak połączysz go panelami foto, żeby moc jeździć buspasami i parkować za darmo w mieście. Jak chcesz oszczędzać środowisko to pociągi, tramwaje i inny zbiorkom.

Łowca
michalng
2023-01-25 21:11:09
Pokaż absurdOcena: 2(glosow:4)
A w jaki sposób hotelarz miał by ustalić czy para jest małżeństwem czy nie ?

Łowca
michalng
2023-01-22 16:34:03
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
A kto to są 'Podatnicy' i kto to jest 'obywatel' ? Czy przypadkiem obywatel to nie są właśnie podatnicy ? Ci na górze którzy cały szmal płacą? Tylko kto w tedy byli by ci na dole w połatanej koszuli ?

Łowca
michalng
2023-01-22 13:10:12
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
Tak się bawi polska policja : małolaty, koks i granatniki. Pablo Escobar był by dumny.

Łowca
michalng
2023-01-16 20:55:41
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
Jak ktoś już zauważył, to jest kadr z pornosa. Tej pani zaraz pomogą a potem ona się odwdzięczy.

Łowca
michalng
2023-01-16 16:18:16
Pokaż absurdOcena: 2(glosow:2)
12 mlionow $ ? To ok 0,75 Sasina tylko ? I zdaje się ze rzeczona grecka europarlamentarzystka została aresztowana, wywalona ze swojej partii, zawieszona w PE a jej majątek zamrożony.

Łowca
michalng
2023-01-16 12:12:51
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
Mein Kampf mit Schuppen.

Łowca
michalng
2023-01-16 16:40:30
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
A dlaczego niby nie mógł by ci zaplombować zęba amator ?

Łowca
michalng
2023-01-16 11:55:35
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
Dokładnie. Do tego dochodzą jeszcze przepisy które zmuszają producentów do umieszczania różnego rodzaju zapisów. A dodatkowo 'współczesne' zapisy są efektem 'głupoty' poprzednich pokoleń. To ze teraz mamy na papierosach napis 'Palenia Zabija' nie świadczy o głupocie współczesnych tylko o tym ze przed kilkudziesięciu lat ludzie o tym nie wiedzieli czy w to nie wierzyli.

Łowca
michalng
2023-01-16 11:46:07
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
Plyn do spryskiwaczy był pijany w latach 70 i 80 ubiegłego stulecia. Płyn do spryskiwaczy (Autovidol) zawiera alkohol i w czasach gdy wódka była 'na kartki' wraz z denaturatem był popijany przez różnego rodzaju pijaczków/meneli. Także ew zapisy we współczesnych instrukcjach są efektem chlania go przez 'poprzednie pokolenia'.

Łowca
michalng
2023-01-12 14:50:25
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
komentarz usunięty przez użytkownika

Łowca
michalng
2023-01-12 15:01:29
Pokaż absurdOcena: 6(glosow:10)
Ja rozmawiałem z ludźmi z Elbląga. Są wkurzeni bo przekop otwarto i trwają prace przy pogłębianiu drogi wodnej do Elbląga ale tylko do ok 900 m od portu w Elblągu. A na ostatnie 900 m w rządowym projekcie nie ma kasy. O finansowanie tych 900m Elbląg kłuci się z rządem. A tymczasem przez przekop pływają żaglówki i kajaki z ludźmi którzy chcą sobie przekop 'zwiedzić'. (a raczej pływały na jesieni bo w zimę nikt nie pływa).

Łowca
michalng
2023-01-11 15:57:40
Pokaż absurdOcena: 3(glosow:3)
Odłamów katolicyzmu macie wiele. Poza katolicyzmem rzymskim są katolicyzmy unickie (wschodnie) (np grekokatolicy czy katolicy obrządku bizantyjsko-słowiańskiego) ,są też wspólnoty starokatolickie (np kościół polskokatolicki czy mariawici) a także 'najnowsze' odłamy jak Lefebryści czy np zwolennicy Natanka.

Łowca
michalng
2023-01-11 21:04:57
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:2)
Nie. Większości kościołów chrześcijańskich nie można nazwać odłamami katolicyzmu. I katolicyzm rzymski nie jest żadnym 'głównym nurtem' ;-) Choć to stara się nam wmówić kler katolicki, jak widać dość skutecznie.

Łowca
michalng
2023-01-12 14:22:59
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
Nie istnieje żaden główny nurt. Katolicy są najliczniejszym odłamem chrześcijaństwa obecnie. Ale po Wielkiej Schizmie wschodniej i wielkiej schizmie zachodniej najliczniejsi nie byli. Owszem potem ma kościół wschodni zmagał się z ekspansją Islamu a katolicy zjednoczyli sie zdobywali nowych wyznawców ale zaraz potem reformacja podzieliła znowu kościół zachodni a teraz szybciej rozwija się protestantyzm i ma szanse 'wyprzedzić' katolicyzm w liczbie wyznawców.

Łowca
michalng
2023-01-12 14:28:35
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
Tylko ze to nie ma żadnego znaczenia. Za 'główny nurt' katolików uznają jedynie katolicy. Prawosławni za główny nurt uznają prawosławnych. a protestanci uznają protestantyzm ;-) I kazdy ma argumenty na twierdzenie ze to on jest 'główny' i każdy ma argumenty na to ze inni głowni nie są ;-) Podobnie jest z muzułmanami ;-) Szyići uznają szyitów za głowny nurt a sunnici sunnitów. I jeszcze mamy żydów którzy uznają sie za główny nurt religii monoteistycznych. A chrześcijan i muzułmanów za nurty poboczne.

Łowca
michalng
2023-01-13 22:25:55
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
Na dokumentach ? Sytuacji formalno-prawnej ? ;-) poważnie ;-) Przypominam ze mówimy o okresie starożytności, średniowiecza i renesansu. Ale dobra. Schizma wschodnia odbyła się w ten sposób ze nawzajem obrzucono się klątwami. Z jednej strony wysłany z Rzymu
biskup Humbert z Silva Candida obłożył ekskomuniką arcybiskupa Michała Cerulariusza (patriarchę konstantynopola) a patriarcha Konstantynopola obłożył ekskomuniką biskupa Huberta. Z tym ze ta pierwsza ekskomunika nie była kanonicznie skuteczna bo była nakładana po śmierci papieża.

Łowca
michalng
2023-01-13 22:44:52
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
Wiec z formalno-prawnej strony z kościoła usunięto jedynie biskupa Huberta. ;-) i tak naprawdę formalno-prawnie schizma nie odbyła się. ;-) ale to tez kompletnie nie ma znaczenia, bo chrześcijaństwo to wyznanie, religia a nie organizacja kościelna. Prawosławie dzieliło się mniej niż katolicyzm. Reformacja i powstanie protestantyzmu to efekt podziału w kościele rzymskim.

Łowca
michalng
2023-01-13 22:57:14
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
Islam szedł ze wschodu. Wszystkie jego 'fale' najpierw uderzały kościół wschodni a dopiero później ewentualnie rzymski. I ekspansja arabska, i Turcy i Mongołowie/Tatarzy. Wreszcie islam zdobył Konstantynopol, a Rzymu nie.

Łowca
michalng
2023-01-16 17:47:17
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
No własnie. To cesarstwo regulowało. Następnie cesarstwo się podzieliło na wschód i zachód i kościół podzielił się na wschód i zachód. Każda część cesarstwa miała swoją część kościoła. A potem zachodnie cesarstwo upadło. Zostało wschodnie ze swoim wschodnim kościołem wschodnim i peryferyjny kościół zachodni. Owszem kościołów wschodnich jest wiele ale to nie jest skutek schizm tylko tego ze prawosławie nigdy nie wytworzyło scentralizowanej formy. Ono wygląda tak jak wyglądało 'starożytne chrześcijaństwo'.
<< Pierwsza
< Poprzednia
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
Następna >
Ostatnia >>

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.