lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu

Komentarze użytkownika dvorson88


dvorson88
2012-05-30 15:09:46
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
jestem porządny GP porządny Gej

dvorson88
2012-05-29 14:34:01
Pokaż absurd
Ocena: 2(glosow:4)
jak padną mochery to i radyjko padnie..

dvorson88
2012-05-25 21:45:14
Pokaż absurd
Ocena: 5(glosow:11)
nie gej tylko poprostu on kiedys byla kobieta.

dvorson88
2012-05-25 21:43:17
Pokaż absurd
Ocena: 3(glosow:3)
pewnie idzie expic:D

dvorson88
2012-05-24 13:09:04
Pokaż absurd
Ocena: 6(glosow:12)
kiedys wystarczalo trzymanie za reke, teraz juz nie:P

dvorson88
2012-05-18 13:30:05
Pokaż absurd
Ocena: 13(glosow:19)
no to jest chyba najgorsze co moze spotkac dzieciaka w jego zyciu...

dvorson88
2012-05-15 17:07:36
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
nurek z Jaworzna....

dvorson88
2012-05-15 17:04:08
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
Najmanowi by wlała...

dvorson88
2012-05-08 13:26:56
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
zegna widziales...ale ze napisal "jusz" to juz nie widziales...hehehe:D

dvorson88
2012-05-04 18:25:48
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:2)
adam wygra i tak...Najman pewnie sam sie znokautuje.

dvorson88
2012-05-04 17:52:58
Pokaż absurd
Ocena: 14(glosow:28)
to jest cysta a nie pryszcz!

dvorson88
2012-04-28 09:54:43
Pokaż absurd
Ocena: 8(glosow:20)
aj mysle ze ona jest po prostu chora,wiec dziekuj bogu ze ty jestes zdrowy,jak jestes...

dvorson88
2012-04-27 23:54:45
Pokaż absurd
Ocena: 5(glosow:25)
kiedys to bylo normalne ze dzieci rodzilo sie w domu...nie robcie z siebie takich oh ah...

dvorson88
2012-04-27 00:12:05
Pokaż absurd
Ocena: -4(glosow:38)
to nie wiocha tylko twoja zazdrosc...pewnie dalej walisz konia...

dvorson88
2012-04-26 14:38:10
Pokaż absurd
Ocena: 2(glosow:2)
poprostu ojciec poszedl na wywiadowke do szkoly...i okazalo sie inaczej niz córeczka mowila..:D

dvorson88
2012-04-21 12:13:44
Pokaż absurd
Ocena: -3(glosow:9)
pedalowi powinni dac dozywotnia dyskwalifikacje...to ciul by sie nauczyl grac a nie ....

dvorson88
2012-04-21 12:10:52
Pokaż absurd
Ocena: 5(glosow:9)
to jest reklama tabletek antykoncepcyjnych....choc powiem ze nie udana za bardzo:D

dvorson88
2012-04-19 14:19:42
Pokaż absurd
Ocena: -3(glosow:9)
no to bedzie kebab....

dvorson88
2012-04-11 20:12:18
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:8)
no tylko nasladowac :)ja jestem za tym zeby u nas z tymi gnojami tez porzadek zrobili w ten sposob:)

dvorson88
2012-03-31 21:26:38
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:4)
mentosow sie narzarl/a???

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.