lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
A na łapach... (brawo Owsiak)
główna
Dodano: 30.11.2020, 20:56:22   przez: Meczybula39
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 103  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(152)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
wordeck
2020-12-03 16:14:43
Ocena: 6(glosow:8)-+
Kłopot jest taki, że to nie są protestu przeciwko zaostrzeniu, tylko za całkowitą liberalizacją. Do tego z silnym podtekstem totalno-opozycyjnym. O zaostrzeniu mowy nie było, było tylko orzeczenie Trybunału. Ale jest okazja, żeby pokrzyczeć i dorobić Polsce gombrowiczowską gębę. No i żeby wyjść na chwilę z domu.

Robimax
2020-12-04 12:32:34
Ocena: -1(glosow:7)-+
Z całym szacunkiem ale kim jest Owsiak żeby strofowac policjantów.Ten pajac już czyl dyspozytorow medycznych, teraz bedzie pouczać policje? Chlopak po zawodowce. To jakieś jaja.

Nightcrawler39
2020-12-04 16:00:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
Na pewno nie taka PISdą jak ty

Meczybula39
2020-12-05 14:37:40
Ocena: -1(glosow:1)-+
Widac taki kraj ze tylko panowie po zawodowce maja godnosc sile przebicia i szacunek u ludzi, a nie pseudo elity co gasna i sie blaznia co chwile..

Transluk1
2020-12-04 08:59:05
Ocena: 1(glosow:3)-+
Paradoks logiki lewaka, zbiera na ratowanie dzieci jednocześnie protestując żeby można było je zabijać, mi mózg eksplodował

wiocha84
2020-12-03 19:52:51
Ocena: 0(glosow:8)-+
Panie Owsiak prawo jest równe dla wszystkich. Prawo trzeba przestrzegać po to jest w innym przypadku to jest anarchia. To walczycie o prawo czy o anarchię? I proszę się nie zasłaniać WOŚP bo większość z nas daje na WOŚP i na wiele innych akcji i wiele osób pomaga bezpośrednio a protestów NIE POPIERA odkąd wplątały się tam KODziarskie babiszony.

informatyk26
2020-12-03 21:29:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
To o co w ogóle ten kwik w Brukseli jeśli prawo jest równe dla wszystkich.

Meczybula39
2020-12-06 12:28:52
Ocena: -1(glosow:1)-+
No wiocha odpowiedz panu informatykowi26 bo ciekawi mnie jak sie do tego odniesiesz skoro twoja wladza lamie wszystko co tylko mozliwe,

grochodrzew
2020-12-03 18:26:25
Ocena: -1(glosow:9)-+
Jego zapytano ile procent kasuje dla siebie, uciekł, wstyd. Tak to jest jak pracujesz 1 dzień w roku....

kaadam5
2020-12-03 19:31:48
Ocena: 2(glosow:4)-+
Debil jestes!

wielkiro1
2020-12-03 17:52:50
Ocena: -1(glosow:7)-+
A kim jest ten owsik aby podważać decyzje policjantów na służbie? Skoro osoby dostały mandaty to widać złamały prawo i na nie zasłużyły. Co to, teraz celebryci będą oceniać co słuszne a co nie? Paszeł won !

kaadam5
2020-12-03 19:33:24
Ocena: 2(glosow:4)-+
Dla ciebie wsioku Pan Owsiak!!

elkaesiak
2020-12-03 17:10:42
Ocena: 3(glosow:11)-+
Nie od różowego słonia chciał to 100 zł... Ile wody w Wiśle musi upłynąć by jak na zachodzie dotarło do tych Polskich mózgów zw wszyscy powinni być równi wobec prawa? Jurek nie oraj sie!

suchy61
2020-12-03 20:53:47
Ocena: 1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tyrotyratorr
2020-12-04 10:58:41
Ocena: -1(glosow:3)-+
Suchy ty mnie nawet nie znasz, nigdy na wyborach nie byłem a ty mnie do jakiś partii chcesz zapisywać :D:D Nie znam żadnych pislamistów ani nazistów, sorry nie pomogę ci :D

wordeck
2020-12-03 16:14:43
Ocena: 6(glosow:8)-+
Kłopot jest taki, że to nie są protestu przeciwko zaostrzeniu, tylko za całkowitą liberalizacją. Do tego z silnym podtekstem totalno-opozycyjnym. O zaostrzeniu mowy nie było, było tylko orzeczenie Trybunału. Ale jest okazja, żeby pokrzyczeć i dorobić Polsce gombrowiczowską gębę. No i żeby wyjść na chwilę z domu.

gargus_bez_kota
2020-12-03 14:12:44
Ocena: 4(glosow:24)-+
komentarz usunięty przez moderatora

szatano999
2020-12-03 14:37:59
Ocena: 4(glosow:10)-+
Dzieci rodzić nie ważne w jakim stanie a później i ksieża i państwo mają rodziców z "warzywem" w du***. Logiczne, prawda?! A może takiemu księdzu albo politykowi dać zaadoptować takie dziecko niech poczuje jak tak się żyje!!!

PLPsycho
2020-12-03 15:10:35
Ocena: -1(glosow:7)-+
Rogslaw tego nie zrozumie, bo nigdy w takiej sytuacji nie był i prawdopodobnie nie będzie. Więc uważa, że ma prawo decydować o życiu innych.

gargus_bez_kota
2020-12-03 15:47:34
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

PLPsycho
2020-12-03 16:32:29
Ocena: 0(glosow:6)-+
Zarówno embrion jak i płód to nie dziecko nieuku. Dodatkowo, jeśli płód zagraża matce to nie można zostawiać tego w rękach Boga, bo go nie ma nieuku.

suchy61
2020-12-03 16:59:21
Ocena: 1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

elkaesiak
2020-12-03 17:13:10
Ocena: -2(glosow:6)-+
PLPsycho a kto ci taki głupot nagadał ze płód to nie dziecko? Z tego co mówią lekarze i matki to płód to dziecko geniuszu :D ale rozumiem ty jako mężczyzna wiesz lepiej

elkaesiak
2020-12-03 17:22:34
Ocena: -2(glosow:4)-+
Ps: w szkole też nie za wiele ciebie było chyba skoro przeoczyłeś na biologi temat o "rozwój płodowy dziecka" yhh dzieciaki do książek!!! A nie tylko ten internet.

suchy61
2020-12-03 17:54:07
Ocena: 1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

elkaesiak
2020-12-03 18:01:18
Ocena: -2(glosow:4)-+
Ja podaje temat ze studiów pedagogiki i medycyny. Temat w podręczniku dla studentów jest "rozwój płodowy dziecka". Dzbanie... A teraz mi powiedz co mam na ten wiki przeczytać? Bo czytam i słowa nie ma o twoich rewelacjach na skalę światową... Lekarze i kobiety w ciąży się mylą? W życiu nie słyszałem żeby kobieta mówiła że płód kopie albo lekarz że płód się rusza, wszyscy zawsze mówią o dziecku.

PLPsycho
2020-12-03 18:11:53
Ocena: 0(glosow:4)-+
"Temat ze studiów pedagogiki" hahahah Król. A uczyli cię tam, że podczas 5-6 dni po zapłodnieniu, to jest połączeniu plemnika z komórką jajową, około 1/3-1/2 tych „osób” obumiera, a następnie ulega reabsorbcji lub wydaleniu. Podczas drugiego tygodnia, 42% „osób” już zagnieżdżonych w macicy ginie. Podczas trzeciego i czwartego tygodnia ginie kolejnych 15% „osób”. W okresie płodowym 1/3 płodów ulega samoistnemu poronieniu. A więc, na 1000 poczętych „osób” urodzi się tylko 120-160. Ten Bóg to musi być niezły s..l skoro tyle dzieci zabija.

suchy61
2020-12-03 18:15:38
Ocena: 1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

elkaesiak
2020-12-03 18:19:07
Ocena: -1(glosow:1)-+
PLPsycho oczywiście że uczyli, tak to temat na 1 roku studiów pedagogicznych i medycznych...

elkaesiak
2020-12-03 18:21:51
Ocena: 0(glosow:2)-+
Suchy matole pisowski :) ja ci mówię o podręczniku do biologi! Nie o wpisie z Wikipedii gdzie nie ma nic takiego napisane że płód to nie człowiek, zresztą. Tak studiowałem pedagogike. Zajrzyj do książek człowieku i przestań się ośmieszać ! Tak samo na studiach medycznych masz rozwój płodowy człowieka od poczęcia. Jeszcze raz mówię zajrzyj do książek! A potem pisz!

PLPsycho
2020-12-03 18:25:32
Ocena: -1(glosow:3)-+
To jak cię uczyli to o co chodzi? Nie rozumiem? Też uważasz jak rogslaw, że dziecko jest od momentu zagnieżdżenia się plemnika w komórce jajowej? Może idźmy dalej, przecież plemnik też żyje. Zakazać masturbacji, bo miliony żyć ludzkich się "marnują"!

suchy61
2020-12-03 18:31:08
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

elkaesiak
2020-12-03 18:33:32
Ocena: -1(glosow:1)-+
PLPsycho jak chcesz się dowiedzieć to po prostu przeczytaj... Ja nie pisze co uważam tylko o czym mówią nam odreczbiki i specjaliści...

gargus_bez_kota
2020-12-03 18:36:43
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

elkaesiak
2020-12-03 18:38:43
Ocena: -1(glosow:5)-+
Suchy sorry ty lewacki mózgu :) nie żadne moje książki tylko podręczniki na całym świecie. Pisane właśnie przez lekarzy i specjalistów. Proszę podaj mi lekarza który mówi że płód to nie dziecko albo jedna książkę która twoje zmyślone rewelacje potwierdza. Ajjj i zajrzyj w końcu do podręczników są dostępne w formie epodrecznika. Możesz również zajrzc na stronę badaniaprenatalne pisana przez lekarzy gdzie również masz rozwój płodowy człowieka i jego etapy... Dziecko doucz się!!

suchy61
2020-12-03 18:41:41
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

suchy61
2020-12-03 18:43:43
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

suchy61
2020-12-03 18:48:51
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

elkaesiak
2020-12-03 18:52:03
Ocena: 0(glosow:2)-+
Suchy głupi nie jesteś a takie głupoty wypisujesz... Ta są podręczniki na srudia pisane przez lekarzy i specjalistów. Są pracę naukowe na ten temat całe tomy, czy naprawdę mózg ci wyprano? Wszystko jedt dostępne w internecie, wystarczy zajrzeć i przstaniesz się ośmieszać...

elkaesiak
2020-12-03 18:53:56
Ocena: 0(glosow:2)-+
Suchy podaj nazwę i autora tego podręcznika oraz rozdział, sam znajdę :) ciekawy jestem tych rewelacji na skalę światową że płód to nie dziecko :) czekam!

PLPsycho
2020-12-03 19:02:57
Ocena: -1(glosow:3)-+
rogslaw jak zwykle nie zrozumiał o czym napisałem - masz kilka postów wyżej. Dziwi mnie to, bo niby przeczytałeś, skoro napisałeś, że to nie Bóg zabija. Ale nic poza tym nie zrozumiałeś.

suchy61
2020-12-03 19:05:30
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gargus_bez_kota
2020-12-03 19:22:55
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

PLPsycho
2020-12-03 19:22:59
Ocena: -1(glosow:3)-+
Po co ta dyskusja?Rozwój człowieka dzieli się na prenatalny (przed urodzeniem) i postnatalny (po narodzinach). Wyszczególnienie etapów prenatalnych prowadzi do okresu zarodkowego (do 9 tygodnia) i płodowego (lub alternatywnie do przedzarodkowego, zarodkowego i płodowego), kończącego się porodem. A elkaesiak pisze o "ewenemencie na skalę światową". Proszę cię wklej mi autora i tytuł dzieła medycznego, w którym autor używa innych terminów. To dopiero będzie ewenement na skalę światową.

PLPsycho
2020-12-03 19:25:19
Ocena: 0(glosow:2)-+
Rogslaw, gdybyś gamoniu przeczytał co napisałem wiedziałbyś, że doskonale wiem czym jest zarodek, płód, a czym dziecko. No, ale nie zrozumiałeś, dlatego napisałem, że nie zrozumiałeś. Wiec teraz ci znów piszę, że nie zrozumiałeś i nie tłumacz mi, że nie zrozumiałeś, bo nie zrozumiałeś. Zrozumiałeś?

gargus_bez_kota
2020-12-03 19:27:39
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gargus_bez_kota
2020-12-03 19:31:15
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

PLPsycho
2020-12-03 19:40:12
Ocena: -1(glosow:3)-+
Tak tak, embrion i płód są dziećmi bo rogslaw tak uważa i nie wyskakiwać tu z definicjami, bo one są tylko umowne. Hahaha

suchy61
2020-12-03 20:04:18
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

suchy61
2020-12-03 20:06:21
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gargus_bez_kota
2020-12-03 20:52:52
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

elkaesiak
2020-12-03 21:30:38
Ocena: -2(glosow:4)-+
Suchy kompletnie się sam zaorałeś to właśnie w tym podręczniku na określenie płodu pada wiele razy słowo dziecko. Ty w ogóle czytać umiesz!? Dział rozwój płodowy człowieka patrz nie dojść że dziecko w o jeszcze człowiek. Cytat z podręcznika: "okres ciąży, która obejmuje 2 etapy rozwoju dziecka: zarodkowy i płodowy." "Łożysko tworzy barierę odgraniczającą dziecko od drobnoustrojów" Skoro podręcznik i lekarze mówią dziecko to powiedz mi jedno. Kto ci tych głupot nagadał albo gdzieś to przeczytał ze płód to nie dziecko czy człowiek??? Skąd ty ta wiedzę czerpiesz skoro podręcznik mówi co innego i

gargus_bez_kota
2020-12-03 21:40:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

suchy61
2020-12-03 21:43:41
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gargus_bez_kota
2020-12-03 21:45:19
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

suchy61
2020-12-03 21:47:27
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

suchy61
2020-12-03 21:50:00
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

suchy61
2020-12-03 21:51:43
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gargus_bez_kota
2020-12-03 22:35:19
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

suchy61
2020-12-03 22:41:55
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gargus_bez_kota
2020-12-03 23:14:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tyrotyratorr
2020-12-03 23:32:54
Ocena: -1(glosow:3)-+
suchy nie rób z siebie większego pośmiewiska, to oficjalny podręcznik dostepny na epodręczniki autorstwa oczywiście Moniki Zalewskiej, wydawnictwo szkolne i pedagogiczne 2020r. I nie ma to nic wspólnego z ministerstwem bo to samo pisało w podręcznikach jak ja studiowałem a było to 10 lat temu.... W dodatku na stronie badaniaprenatalne masz wypowiedzi lekarzy i specjalistów z całej Polski i wszyscy mówią że to dziecko ! Zajrzyj doucz się, doinformuj ! A teraz powiedz mi geniuszu kto ci nagadał tych głupot ? Że płód to nie dziecko czy człowiek?Albo gdzieś to wyczytał ni chu.. nie moge znaleźć

tyrotyratorr
2020-12-03 23:36:34
Ocena: 0(glosow:2)-+
PS : masz również prace naukowe i doktorskie dostępne w internecie np Doktor Barbara Czech-Szczapa która w swojej rozprawie doktorskiej używa słowo dziecko na określenie płodu ponad 70 razy.... masz masę źródeł, wypowiedzi lekarzy, strony prowadzone przez specjalistów i lekarzy, podręczniki, prace naukowe i doktorskie... Teraz mi powiedz jakie jest twoje źródło tej wiedzy że płód to nie człowiek czy dziecko ? Kto ci takich głupot nagadał ?

gargus_bez_kota
2020-12-03 23:39:40
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

PLPsycho
2020-12-04 06:54:50
Ocena: -2(glosow:2)-+
Gargus, rogslaw, sławusiu... rozwój człowieka zaczyna się od plemnika. Nie oznacza to, że nazywamy plemnik człowiekiem. Podobnie rozwój rośliny zaczyna się od nasiona, co nie oznacza, że nasionko jest rośliną.

suchy61
2020-12-04 07:14:54
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

suchy61
2020-12-04 07:17:09
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

suchy61
2020-12-04 07:21:37
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

PLPsycho
2020-12-04 07:48:55
Ocena: 0(glosow:2)-+
Kiedy naukowcy pierwszy raz powiększyli spermę na tyle, że mogli dostrzec plemniki byli bardzo zawiedzeni. Liczyli, że to będą miniaturowi ludzie, z głowami, rękoma, nogami, biegający i szukajacy jajeczka. Rogoś to ten sam poziom, co nauka w średniowieczu. Nie potrafi czytać ze zrozumieniem, łapię go na tym co krok, ale do niego nie dochodzi nawet zawiłe tłumaczenie. Przeczyta zdanie o rozwoju człowieka i z automatu - plemnik w komórce - CZŁOWIEK!

gargus_bez_kota
2020-12-04 08:03:11
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

suchy61
2020-12-04 08:13:25
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

suchy61
2020-12-04 08:19:24
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Genno_Laskolnyk
2020-12-04 09:21:08
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

PLPsycho
2020-12-04 09:38:45
Ocena: -1(glosow:1)-+
Chwileczkę, chwileczkę rogosiu. Życie człowieka zaczyna się od plemnika. Bez niego nie byłoby ciąży i jest on żywy! Idę tokiem twojego rozumowania, a ty nagle się buntujesz. Dlaczego? Przecież nie będę ci wklejał żadnych definici z książek, bo jak sam napisałeś to kwestia umowna. Dlaczego więc nie zabronic masturbacji? Jak tylko dojdę do władzy to to zrobię i pod karą więzienia bedę tego zabraniał, a jak będziesz się na to oburzał to napiszę ci, że władza wybrana demokratycznie, więc masz sie dostosować. I jedyny seks w twoim życiu przestanie istnieć. Tylko bez protestów rogslaw, gargus itd.

suchy61
2020-12-04 09:39:28
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tyrotyratorr
2020-12-04 09:55:33
Ocena: -1(glosow:3)-+
Suchy to ja elkaesiak. Limit mnie złapał nie mogłem odpisać. Dalej nie podałeś żadnego źródła, to o którym mówiłeś czyli podręcznik dla studentów mówi że dziecko wyżej wkleił ci cytaty, jest to oficjalne wydanie Zalewskiej przez kuratorium. Podałem ci również prace doktorskie i naukowe w których również lekarze i specjaliści mówią o dziecku jako płodzie. Podałem ci również adres strony prowadzonej przez lekarzy i specjalistów z całej Polski i również tam piszą że dziecko... badania prenatalne pl... Teraz Suchy podaj ty swoje źródło, bo nic w necie nie mogę znaleźć że płód to nie dziecko ?

gargus_bez_kota
2020-12-04 09:56:19
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Genno_Laskolnyk
2020-12-04 10:00:25
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Genno_Laskolnyk
2020-12-04 10:03:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

suchy61
2020-12-04 10:06:23
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tyrotyratorr
2020-12-04 10:10:13
Ocena: -1(glosow:1)-+
Suchy to ja elkaesiak. Limit mnie złapał nie mogłem odpisać. Dalej nie podałeś żadnego źródła, to o którym mówiłeś czyli podręcznik dla studentów mówi że dziecko wyżej wkleił ci cytaty, jest to oficjalne wydanie Zalewskiej przez kuratorium. Podałem ci również prace doktorskie i naukowe w których również lekarze i specjaliści mówią o dziecku jako płodzie. Podałem ci również adres strony prowadzonej przez lekarzy i specjalistów z całej Polski i również tam piszą że dziecko... badania prenatalne pl... Teraz Suchy podaj ty swoje źródło, bo nic w necie nie mogę znaleźć że płód to nie dziecko ?

suchy61
2020-12-04 10:11:08
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tyrotyratorr
2020-12-04 10:19:54
Ocena: -1(glosow:3)-+
suchy czy ty jesteś normalny ?? Ja ci podaje źródła !! Podręczniki dla studentów gdzie napisane jest że płód to dziecko, prace doktorskie, prace na habilitacje, wypowiedzi specjalistów i lekarzy którzy twierdzą to samo że płód to dziecko, stronę prowadzoną przez lekarzy gdzie są artykuły w których mowa że płód to dziecko. A ty nie umiesz podać jednego źródła ani jednego nazwiska lekarza gdzie ja ci podałem parę, na potwierdzenie swojej głupiej tezy !? Tak okres życia dziecka to również okres płodowy cytat z podręcznika ""okres ciąży, która obejmuje 2 etapy rozwoju dziecka: zarodkowy i płodow

tyrotyratorr
2020-12-04 10:22:31
Ocena: 0(glosow:2)-+
yyy czy dobrze zrozumiałem ty na przeciw podręcznikom, pracą doktorskim lekarzą i specjalistą stawiasz zdanie Gościa z Wiochy Genno_Laskolnyk ? ? hahha :D no to niezłe masz autorytety :D

Genno_Laskolnyk
2020-12-04 10:32:18
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

suchy61
2020-12-04 10:33:32
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tyrotyratorr
2020-12-04 10:42:55
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ale ja się tego samego uczyłem z podręcznika 10 lat temu jak żadnego czarnka ani pisu nie było. Gadasz kolejne głupoty bo wiesz że nie masz racji, podaj mi jakikolwiek na świecie podręcznik gdzie piszą te głupoty ? Jacy specjaliści i gdzie ci takie rzeczy mówią ? Właśnie jestem na stronie (what to expect com) to strona sponosorowana przez Amerykańskie ministerstwo zdrowia i tam również wypowiadają się lekarze napisane jest że "By week 14 of pregnancy, your baby could be sprouting some hair" słowo dziecko używają tam ponad 100 razy. Gdzie i kto ci takich głupot nagadał albo się naczytałeś ? ?

tyrotyratorr
2020-12-04 10:45:43
Ocena: -1(glosow:3)-+
Genno Sorry ale po prostu przeczytaj wyżej wstawiałem cytaty z oficjalnych podręczników gdzie jasno piszę że płód to dziecko, wstawiałem również prace doktorskie i habilitacyjne, masz również stronę prowadzoną przez Polskich lekarzy gdzie jasno mówi się że to dziecko badania prenatalne pl i podałem Amerykańską stronę opłacaną przez Amerykańską służbę zdrowia prowadzoną przez lekarzy i też mówią że płód to dziecko. Ja się pytam ciebie ? Gdzie i kto ci nagadał że płód to nie dziecko ?? ? ? Gdzieś to wyczytał albo kto ci to pwoeidział ? Wszytkie źródła i specjaliści twierdzą co innegoo.

suchy61
2020-12-04 10:58:22
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Genno_Laskolnyk
2020-12-04 11:20:01
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tyrotyratorr
2020-12-04 11:30:13
Ocena: 0(glosow:2)-+
Pedagogikę w Łodzi, pierwszy rok mieliśmy wspólne zajęcia właśnie z katedrą medyczną"Rozwoju człowieka" na pierwszym roku masz okres prenatalny człowieka, do dziś. Gdzie te źródła Suchy ? ? Dalej czekam, czytałeś tą stronę Amerykańską od tamtejszej służby zdrowia gdzie mówią że płód to dziecko ? Gdzie są te prace naukowe i książki w których twierdzi ktoś że płód to nie dziecko ? Czy twoim jedyny autorytetem jest kolega z wiochy ? Dr Lichtenberg – Kokoszka Emilia o wielkim dorobku naukowym, autorka wielu książek, naukowiec z Polskiego Instytutu nauk pedagogicznych też twierdzi że dzie

PLPsycho
2020-12-04 11:32:38
Ocena: 0(glosow:2)-+
Podejrzewam, że ten sam. Z kilku kont. Nie ma sensu tego ciągnąć panowie. Teraz gamoń tłumaczy mi, że plemnik to nie człowiek, ku..a serio?

tyrotyratorr
2020-12-04 11:35:03
Ocena: 0(glosow:2)-+
Genno_Laskolnyk - ty do mnie zagadałeś, nie jestem w obowiązku odpowiadania na twoje posty... Ale tak przeczytałem. I teraz zadaje pytanie. Kto i gdzie ci powiedział że płód to nie człowiek lub gdzieś to wyczytał ?Podałem wyżej cytaty z podręcznika dla studentów, podałem prace naukowe i doktorskie, podałem wysokim stopnie naukowca Polskiego które również twierdzi co ja, podałem stronę pod Amerykańską służbą zdrowia gdzie rónież lekarze piszą że płód to dziecko, podałem również Polską stronę gdzie specjaliści i lekraze wielokrotnie się wypowiadają że płód to dziecko.Podaj źródło,cytat,autora

Genno_Laskolnyk
2020-12-04 11:38:10
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tyrotyratorr
2020-12-04 11:41:14
Ocena: 0(glosow:2)-+
PLPsycho pomyliło ci się, ja pisałem wyżej że to ja elkaesiak, tutaj jest limit na komentarze 20 na dobę. Ty mówisz o Gargusie... Ja z tobą o żadnych plemnikach nie gadałem :D ja jedynie podaje sprawdzone źródła i wypowiedzi specjaistów, lekarzy, naukowców oraz podręczniki i prace naukowe w których wszyscy twierdzą że płód to dziecko, i czekam na podanie jednego źródła które twiedzi inneczej. Koledzy jednak nie mogę znaleźć żadnych źródeł na potwierdzenie tej rewelacji, a jedynym ich argumentem jest że kolega na wiocha tak powiedział i podwozie samochodu że to nie samochód :D

tyrotyratorr
2020-12-04 11:44:11
Ocena: -1(glosow:3)-+
Genno_Leksykon czyli twoim jedynym źródłem jest zdanie twojej żony ? ? Dobrze rozumiem ? Jakieś pracę naukowe ona posiada w których to opisuje ? To jedyne twoje źródło ? Cchesz to przeciwstawić przeciwko zdań dziesiątek naukowców i lekarzy z dorobkiem naukowym i paroma ksiązkami na karku, podręcznikami i pracami habilitacyjnymi ? Również Amerykańska służba zdrowia się myli ?? :D niesamowite

Genno_Laskolnyk
2020-12-04 11:45:50
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tyrotyratorr
2020-12-04 11:49:55
Ocena: -3(glosow:5)-+
Jeśli dal ciebie poronienie jest zbrodnią to nie mamy oczym gadać, odpływasz chłopie. Ja jedynie staram się merytorycznie prowadzić rozmowę z cytatami, źródłami, opiniami specjalistów. Ty za to piszesz pierdoły,domysły i takie głupoty jak wyżej. To ma być to źródło i twoja odpowiedz ? To nie ja twierdzę że płód to dziecko tylko tak twierdzą naukowcy, specjaliści, podręczniki, prace naukowe... Tak i twoja żona pewnie jak robi scan to mówi, niech pani spojrzy jak sie pani płód rusza :D moja żona byłą w ciąży i w życiu w UK czegoś takiego nie słyszaliśmy zawsze lekarz mówił się dziecko. Źródła

Genno_Laskolnyk
2020-12-04 11:51:11
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Genno_Laskolnyk
2020-12-04 11:53:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Genno_Laskolnyk
2020-12-04 11:55:21
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tyrotyratorr
2020-12-04 11:56:44
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ja rozumiem twoje zdanie, to twoje zdanie. Ja jednek prosił bym o potwierdzenie tych rewelacji bo specjaliści i naukowcy mówią że płód to człowiek i dziecko, dosłownie. Podaje cytaty : "okres ciąży, która obejmuje 2 etapy rozwoju dziecka: zarodkowy i płodowy." "Łożysko tworzy barierę odgraniczającą dziecko od drobnoustrojów" < Podręcznik Dalej artykuł z Amerykańskiego ministerstwa zdrowia rozdział "Baby development" Przy każdym tygodniu masz użyte słowo Dziecko. Prace doktorskie dostepne w internecie "dziecko zaczyna połykać wody płodowe i odróżniać ich smak" Dr Lichtenberg–Kokoszka Em

tyrotyratorr
2020-12-04 12:00:02
Ocena: -2(glosow:2)-+
No podaje ci źródła i autorów cały czas a ty cały czas się nie odnosisz i nie podajesz swoich źródeł.... Chłopie kompromituesz się totalnie. We wszytkich źródłach pisza o człowieku i dziecku lekarze i specjaliści. Mam tysiące takich cytatów ze stron ministerstw zdrowia na całym świecie podręczników i prac doktorskich, wypowiedzi lekarzy i naukowców.... Jak chesz wyjść z twarzą to po prostu pwoeidze że to twoje zdanie niczym nie poparte, po prostu takie masz i porzestań się kompromitować

Genno_Laskolnyk
2020-12-04 12:03:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

suchy61
2020-12-04 12:06:36
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Genno_Laskolnyk
2020-12-04 12:07:56
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

suchy61
2020-12-04 12:13:19
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tyrotyratorr
2020-12-04 12:16:22
Ocena: -1(glosow:3)-+
Płód to jest termin medyczny jak wyjaśnia podręcznik używany na określenie tego etapu rozwoju człowieka, więc oczywiście że lekarze używają tego terminu, nawet jeśli mówią o dziecku jak podręcznik szkolny w którym mowa jest że dziecko, też używa się określenia płód na zmianę. To że jakiś doktor mówi o płodzi płód to nie znaczy że to nie jest człowiek i dziecko, żaden z tych cytatów nie potwierdza twoich rewelacji że płód to nie dziecko. Czyli na podręczniki, prace naukowe i doktorskie, strony służby zdrowia w Ameryce i Polsce, wypowiedzi dziesiątek lekarzy.

Genno_Laskolnyk
2020-12-04 12:20:38
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tyrotyratorr
2020-12-04 12:22:22
Ocena: -1(glosow:3)-+
Przedstawiłeś 2 cytaty w których nie ma mowy o tym że płód to nie dziecko..... poważnie ? To są te źródła tej wiedzy ? Dlatego Pomijasz tomiska książek prac naukowych i tysiące wypowiedzi lekarzy ? "Badania prenatalne mają na celu sprawdzenie zdrowia dziecka jeszcze na etapie życia płodowego" dr hab. n. med. Marcin Wiecheć, spec­jal­ista położnictwa i ginekologii Artykuł dostępny na oficjalnej stronie ministerstwa zdrowia. "Your pregnancy and baby guide" NHS Wielka Brytania ministerstwo zdrowia 7 razy używają słowa "Baby" na określenie płodu, oficjalny rządowy pordnik z Oxford....

Genno_Laskolnyk
2020-12-04 12:50:46
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gargus_bez_kota
2020-12-04 12:58:20
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

suchy61
2020-12-04 13:21:20
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

PLPsycho
2020-12-04 13:44:19
Ocena: -2(glosow:4)-+
Genno: "Powtarzam ostatni raz, płód w przypadku ciąży ludzkiej jest nazywany płodem ludzkim. I tak jest fazą rozwojową człowieka, ale człowiekiem jeszcze nie jest." następny post tyratyrrator: "Ja rozumiem twoje zdanie, to twoje zdanie. Ja jednek prosił bym o potwierdzenie tych rewelacji bo specjaliści i naukowcy mówią że płód to człowiek i dziecko, dosłownie. Podaje cytaty : "okres ciąży, która obejmuje 2 etapy rozwoju dziecka: zarodkowy i płodowy." nosz...Przecież ci gamoniu napisał, że to nie człowiek, a etap rozwoju człowieka. A ty wkleiłeś cytat nie o dziecku, a o etapie rozwoju dzieck

Genno_Laskolnyk
2020-12-04 13:55:12
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

elkaesiak
2020-12-04 17:39:12
Ocena: 0(glosow:4)-+
Genno, własnie czytam art z którego wstawiłeś cytat pana prof. Stanisława i pan profesor parę zdań później wyjaśnia ci że chodzi o dziecko, kompletnie się samozaorałeś. Jego innowacyjna metoda leczenia około płodowego ma na celu leczenie dziecka w łonie matki. I ty mi zarzucasz że ja nie czytam "że dzięki nowoczesnej medycynie płodu możemy uratować dziecko" Drugi cytat to samo "dają szansę na podjęcie leczenia jeszcze przed urodzeniem dziecka." dr hab Krzystof Preis. I to chcesz przeciwstawić to pracą doktorskim, podręczniką studenckim i wypowiedzią lekarzy i ministerstw zdrowia na świecie ?

elkaesiak
2020-12-04 17:44:21
Ocena: -4(glosow:4)-+
PLPsycho To już jest po prostu idiotyzm co piszesz.. rozwój człowieka opisuje rozwój człowieka, etapy tam wymienione są etapami rozwoju człowieka jak sama nazwa wskazuje. Zajrzyj do podręcznika masz to tam wyjasnione jak krowie na rowie :D To jest pierwszy etap życia człowieka i opisuje człowieka. Tak samo jak kolejne etapy np etap dorosłości opisuje osobę dorosłą ale dalej to jest człowiek mózgu :D.Cytaty z oficjalnego podręcznika dla studentów Anny Zalewskiej "Łożysko tworzy barierę odgraniczającą dziecko od drobnoustrojów chorobotwórczych""Życie człowieka zaczyna się od jaja zapłodnionego"

suchy61
2020-12-04 19:04:58
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

elkaesiak
2020-12-04 19:51:13
Ocena: 2(glosow:2)-+
Suchy to to już jesteś na orbicie obłudy i idiotyzmu. Gdzie ja o jakiś religiach pisałem? Chyba Ci się popitolilo z Panem Genno i Gargus tam rzeczywiście chłopaki o religie zachaczaja. Ja podaje źródła naukowe poparte badaniami naukowymi umieszczone w pracach i podręcznikach na całym świecie, to ty i psych z Genno powołujecie się na swoją wiarę i przekonanie. Totalnie odwrotnie jest t jak mówisz... No ale czego się spodziewać po kimś dla kogo autorytetem nie są lekarze i profesorowie, tylko wiara w poglądy i brak wiedzy.

suchy61
2020-12-04 20:10:03
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

elkaesiak
2020-12-04 20:18:29
Ocena: 1(glosow:1)-+
Suchy o czym ty teraz gadasz, jaki katolicki bełkot jak ja ani katolikiem nigdy nie byłem, ani nic o tym nie pisałem w żadnym zdaniu ? Totalnie odjeżdżasz i zmieni niasz temat, nic takie nie pisałem. Czyli ty uważasz że podręczniki, prace doktorskie, opinie lekarzy i miniterstw zdrowia na świecie to katolicki bełkot???? Bełkotem i to na pewno religiijnym to jest to co ty twierdzisz. Nie dziwi cię geniuszu ze na potwierdzenie twoich też że płód to nie dziecko, nie ma żadnych prac naukowych, nie ma o tym zdania w żadnym podręczniku i nie wypowiada się o ty żaden lekarz? Za to na potwierdzenie mo

elkaesiak
2020-12-04 20:21:48
Ocena: 1(glosow:3)-+
Są podręczniki pracę naukowe wypowiedzi lekarzy i opinia ministerstw zdrowia na świecie. Nie dziwi cię to mózgu o twojej teorii nie ma nigdzie ani słowa? Nigdzie!!

suchy61
2020-12-04 20:40:07
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

elkaesiak
2020-12-04 21:01:45
Ocena: -1(glosow:1)-+
Suchy problem jest w tym że ty sobie coś ubzdurałeś, na co nie masz żadnych dowodów i jest to twój wymysl. Oficjalne stanowisko jest takie jakie ja mam. Masz o tym napisane w podręcznikach, pracach doktorskich i o tym mówią lekarze. Na potwierdzenie twojej teorii że płód to nie dziecko nie ma nigdzie ani słowa. Nic kompletnie jedynie twój bełkot bez żadnych argumentów czy źródeł. Ja jeszcze raz wstawiam cytat z podręcznika dla studentów "Życie człowieka zaczyna się od jaja zapłodnionego przez plemnik" nazywa się to okres prenatalny życia człowieka. Ty masz tylko swój religijny bełkot bo z nauk

gargus_bez_kota
2020-12-04 21:05:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

elkaesiak
2020-12-04 21:39:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
W takim razie przepraszam, przyznaje się nie sprawdzałem... Widać kolega Suchy nawet sobie to wymyślił na potrzeby dyskusji. Pozdrawiam!

suchy61
2020-12-04 21:49:06
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Genno_Laskolnyk
2020-12-05 00:23:49
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Genno_Laskolnyk
2020-12-05 00:26:04
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

elkaesiak
2020-12-05 13:46:27
Ocena: -1(glosow:1)-+
Genno skompromitowałeś się wrzucając cytaty z artykułów które miały potwierdzać ze dziecko to nie płód, tym czasem nic tam takiego nie pisało a dwa zdania później profesor tłumaczył że chodzi o dziecko... I to mi mówisz że ja czytac nie umiem? Nie kompromituj się okazało się że ty czytać nie umiesz i nawet nie przeczytałeś prac z których nieudolnie próbowałeś coś wyrwać z kontekstu... Jak przeczytasz te artykuły i dowiesz się że profesor sam mówi o dziecku daj znać. Tym czasem nie kompromituj się bardziej i weź się w garść, obrażaniem i zmyślaniem nie zakrzyczysz rzeczywistości ani nie sprawi

elkaesiak
2020-12-05 13:49:30
Ocena: 1(glosow:3)-+
Sprawisz że Twoje zabobony i wierzenia staną się prawdą. Tym czasem odsyłam do książek i podręczników! I nie gadaj takich głupot w towarzystwie na poziomie, pomyślą że jesteś głupek, bez wiedzy... Pozdrawiam

suchy61
2020-12-05 14:06:57
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

elkaesiak
2020-12-05 14:23:39
Ocena: 0(glosow:2)-+
Suchy, przecież to ja podałem na potwierdzenie moich słów pracę naukowe, wypowiedzi lekarzy, stanowisku ministerstw zdrowia UK i USA oraz Polski. Baaa w podręczniku dla studentów pisze ze płód to dziecko i to wszystko ty twierdzisz że jest nie ważne? I ty masz rację bo masz rację choć nie masz niczego na potwierdzenie tych bzdur wyssanych nawet nie wiesz sam z którego Palca, i nigdzie nikt tych bzdur nie potwierdza, nigdzie żadna książka czy Lekarz. Nie sądzisz ze robisz z siebie kompletnego idiote?? Może jeszcze zaczniesz tłumaczyć profesorom swoje herezję? Hahaha

suchy61
2020-12-05 14:27:36
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

elkaesiak
2020-12-05 14:54:19
Ocena: 0(glosow:4)-+
Hahaha czyli jednak przyjmujesz do wiadomości ze lekarze i podręczniki mówią o dziecku i człowieku. Niesamowite :D teraz mi wytłumacz skoro już się o tym przekonałeś(chwilę temu jeszcze twierdziłeś że podręczniki i lekarze tak nie mówią) to skoro już to wiesz, skąd wymyśliłeś kolejna bzdurę ze tak naprawdę nie jest? Skoro te podręczniki i ci lekarze nic takie nie mówią, mówią wprost że to dziecko i człowiek? To jest napisane w 1 zdaniu tego podręcznika... Wytłumacz mi skąd ty te informacje zaczerpnoles kto ci kolejnych głupot nagadał? Niech zgadnę, nikt i sam to wymyśliłeś jak poprzednie farma

Genno_Laskolnyk
2020-12-05 15:20:51
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

suchy61
2020-12-05 15:47:05
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

elkaesiak
2020-12-05 15:58:17
Ocena: 1(glosow:3)-+
Po fazie obrażania faza wypierania... Ostatni bełkot zaorania i konwulsja podstawionego pod ścianą umysłu. Dziękuję panowie, radzę nie wychylać się wśród ludzi na poziomie z tym bełkotem, choć widzę że już zaczynacie rozumieć tylko wasz umysl się jeszcze lekko broni. No nic, miało być poważnie skończyło się groteskowo, ciekawy jestem czy zaczniecie tłumaczyć swoje bajki profesorom czy zostawicie temat który was wyraźnie przerósł, i okazało się że wasze wierzenie oparte jest tylko i wyłącznie na waszym wierzeniu i niczym więcej...

suchy61
2020-12-05 16:37:20
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Genno_Laskolnyk
2020-12-05 18:03:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Genno_Laskolnyk
2020-12-05 18:17:12
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

elkaesiak
2020-12-06 17:43:52
Ocena: 2(glosow:2)-+
Podaj nazwisko tego dziwaka co ci takich głupot nagadał, bo według podręcznika z którego się nie douczył, czytamy co innego i Ginekolodzy z dużym autorytetem i dorobkiem naukowym twierdzą co innego :) nie słuchaj kolegi ! Konował Oficjalny podręcznik : "Życie człowieka zaczyna się od jaja zapłodnionego przez plemnik" lub "Łożysko tworzy barierę odgraniczającą dziecko od drobnoustrojów chorobotwórczych" lub (dr hab. n. med. Marcin Wiecheć) >> "Badania prenatalne mają na celu sprawdzenie zdrowia dziecka jeszcze na etapie życia płodowego" Autorytety i podręczniki mówią że twój kolega to konował

jooz34
2020-12-03 13:44:28
Ocena: -1(glosow:17)-+
To co on teraz w szeryfa się bawi. Poucza policję komu dać mandat.

frajerzynawiosce
2020-12-03 14:20:48
Ocena: 4(glosow:8)-+
Córka prezydenta wraz z sopem poucza konie gdzie srać mają a Owsiak nie może?

Paoloesco
2020-11-30 23:00:50
Ocena: -3(glosow:15)-+
Owsiak na prezydenta ! Gorszego wstydu niż prezydentura dudy nie będzie!!!!

wiocha84
2020-12-03 19:54:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
Sorry za bardzo się jąka.

Tydzien
2020-11-30 21:10:11
Ocena: 10(glosow:24)-+
komentarz usunięty przez moderatora

wo79
2020-11-30 21:02:23
Ocena: 5(glosow:21)-+
Piszcie co chcecie, Jurek Owsiak pełen szacun, jak coś zawsze możecie mieć karteczkę że nie korzystacie ze sprzętu WOŚP

Meczybula39
2020-11-30 21:04:31
Ocena: 2(glosow:8)-+
Dla mnie Owsiak tez jest bohaterem narodowym

Gorilla1984
2020-12-03 13:25:03
Ocena: 4(glosow:6)-+
Dla PIS-owców jest złodziejem....

PLPsycho
2020-12-03 15:07:58
Ocena: 3(glosow:5)-+
Bo Caritas z chęcią widziałby te pieniądze na swoim koncie.

bialymis81
2020-12-03 15:25:20
Ocena: 2(glosow:2)-+
@gorilla Dla pisowcow każdy kto nie kradnie z nimi jest zlodziejem

ichich12
2020-12-03 15:59:35
Ocena: 1(glosow:5)-+
Dopóki nie wepchał się w politykę też miałem takie odczucia ale niestety wyrównał poziom do kaczki tuska i tej całej reszty
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Zgadzam się ze wszystkim co Filiks Magdalena tu powiedziała.
  •  The Bill
  •  To najlepszy wybór ...
  •  Po wyborach
Zdjęcia ma pewnie piękne i fejm na mieście również zapewniony.
główna
Dodano: 25.07.2018, 22:25:54   przez: adi122002
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 112Skomentuj (43) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0