lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Na Allegro się nie wystawi, chyba że na fotce.
główna
Dodano: 2012-12-05, 21:53:30   przez: shark7
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 311  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(33)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Okocimski
2012-12-06 10:40:55
Ocena: 11(glosow:11)-+
spoko dupeczka :P

Houligan69
2013-01-10 07:29:34
Ocena: 1(glosow:1)-+
ta fota jest z Rosyjskiego portalu związanego ze sportem, chodzi o rzeźbę ciała, ja nie widzę tu wiochy

kojotus997
2013-01-01 18:58:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
fajna dziewczyna

chudydamian
2012-12-30 21:24:02
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ruchałbym :D

msz12
2012-12-18 19:28:32
Ocena: 4(glosow:8)-+
ja p*****le co w tym kraju to już same geje że dla nich takie zdjęcie to wiocha

dzikk
2012-12-24 01:28:38
Ocena: -2(glosow:4)-+
Wiochą nie jest dziewczyna tylko fakt, że wrzuca takie foty do neta. Zero szacunku dla samej siebie ;/ Więc bardziej niż orientacja seksualna ma tu znaczenie moralność.

Made-In-Poland
2013-01-09 10:31:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
Popieram! Sama dziewczyna nie jest wiochą bo jest niczego sobie ale tak jak dzikk wcześniej pisał tu chodzi o wrzucanie takich fotek do neta. Po co? No po co???

tyburski1989
2012-12-17 03:10:47
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ty frajerze mozesz pomarzyc o takiej tylko dlatego ja tu wstawiles...jak by chociaz jedno slowo z toba zamienila to bys sie posikal cwelu.!

evela1
2012-12-16 03:00:15
Ocena: 4(glosow:4)-+
ale ma ladny brzuszek :)

drax658
2012-12-17 16:39:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
Oj popieram w 100% ;)

pajac1234512345
2012-12-16 00:58:52
Ocena: 2(glosow:2)-+
Co wy ku*wa od niej chcecie fajna dupa a nie wiocha poprostu zazdroscicie

Rexik
2012-12-16 21:22:25
Ocena: 0(glosow:2)-+
Moje cycki w avku to pikuś w porównaniu do Twojego Avka:)

Shillen19
2012-12-15 18:43:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ludzka zazdrosc nie zna granic. Zwlaszcza jezeli dziewczyna na zdjeciu jest pikniejsza od panny dodajacej lub odrzucila zaloty pana wrzucajacego foto :)

kawka92r
2012-12-15 16:37:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
Fajna niunia :) Nie powiem , że nie :D!

nexus4610
2012-12-15 13:32:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
czuje sie zachecony przyjmuje oferte

Walezy5505
2012-12-14 17:39:36
Ocena: -1(glosow:3)-+
wszystko spoko tylko tata na fotelu siedzi

tasiorro86
2012-12-14 15:03:55
Ocena: 4(glosow:4)-+
na mnie zachęta podziałała, fajne brzusio;]

Hustlin
2012-12-14 14:51:10
Ocena: -8(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kometa100
2012-12-14 21:09:34
Ocena: -2(glosow:4)-+
"Zgwałcona poprzez brutalne duszenie"-ciekawe...

SoczekZfoczek
2012-12-14 21:41:12
Ocena: 1(glosow:3)-+
ale ty obrzydliwe pornosy ogladasz

sorciere
2012-12-14 22:38:20
Ocena: 1(glosow:5)-+
To nie pornosy. To doświadczenia z celi :) chyba nie masz już zaparć, co Hustlin???

Vivi
2012-12-14 14:30:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
chyba jakaś zaciążona

ostry5523
2012-12-14 12:26:41
Ocena: 3(glosow:3)-+
Na mnie działa taka zachęta:)

LeSaux
2012-12-14 11:25:27
Ocena: 5(glosow:7)-+
Fake ! Nie dość, że w pokoju jest porządek to i lustro czyste.

wdowa20.6
2012-12-14 11:10:47
Ocena: 3(glosow:7)-+
Ładna.. Ale po co tak prowokować..-,-

cobos18
2012-12-14 11:03:38
Ocena: 2(glosow:2)-+
so sweet;))))))))

Okocimski
2012-12-06 10:40:55
Ocena: 11(glosow:11)-+
spoko dupeczka :P

IHateBitch
2012-12-15 18:33:27
Ocena: -2(glosow:2)-+
Ależ Owszem W sam raz na raz. Potem codziennie sie módl aby wynik z badania lekarskiego na choroby weneryczne wyszedl Negatywnie .

J235
2012-12-05 22:11:37
Ocena: 2(glosow:4)-+
Faktycznie - jestem zachęcony :)

drLOUBITCH
2012-12-05 21:58:04
Ocena: 5(glosow:9)-+
Nie powiem ruchable jest.

Damager
2012-12-05 22:01:24
Ocena: -4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Eclat_Lunaire
2012-12-05 22:07:15
Ocena: 4(glosow:4)-+
ciekawe, naprawdę ciekawe:) najpierw gorylątko teraz dziewczątko, aż strach pomyśleć co jeszcze chcesz wyruchać

gurool
2012-12-05 22:12:08
Ocena: 4(glosow:4)-+
ale nie poruchasz w tym odcinku, zostaje renatka i pomoc tej laski na ekranie.

shark7
2012-12-05 22:12:40
Ocena: 5(glosow:9)-+
O w mordę!!!...siostrę wstawiłem.Nie wiem tylko jeszcze czyją.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Agata przemówiła!!!
  •  Same DON-y
  •  Pancerny Marian atakuje
  •  Czy TY też się z tym zgadzasz?
Czyli „Włączę awaryjne i pójdę po gofra”.
główna
Dodano: 2018-06-10, 12:54:35   przez: torna
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 133Skomentuj (23) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.