lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 03.06.2012, 15:14:23   przez: BACHA666
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1051  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(139)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
szerifin
2012-07-05 15:18:46
Ocena: 18(glosow:20)-+
A mnie to nie dziwi bo: Kościół św. Michała Archanioła w Dębnie Podhalańskim to jest kościółek drewniany wpisany na listę UNESCO,jest z XV wieku i jest malutki. W związku z tym nie można go trzymać otwartego cały czas bo wyblakną i polichromie i inne rzeczy które są wrażliwe na mikroklimat w środku

misiorysio15
2012-07-27 13:20:09
Ocena: 0(glosow:2)-+
Bardzo fajnie, że ludzie cenią mądre komentarze. Brawa dla Szerifina. Ma słuszną rację. Ostatnio byłem za granicą i zwiedzałem meczet. I musiałem zapłacić tylko za to, że moje buty poleżały 3 minuty na półce (sam je zdjąłem, sam je tam położyłem, sam je stamtąd zabrałem).

Pan.M
2012-07-11 21:24:46
Ocena: -1(glosow:3)-+
No co ?? zagraniczni mają hajs i niech płacą... jak nie pasuje to nie zawracać dupy

Shadow741
2012-07-09 20:54:02
Ocena: -2(glosow:6)-+
Ale ogolnie to z zagranicy poszkodowani nie są dla nich jeden euro jak dla nas zlotowka :D

bleeblee69
2012-07-09 11:27:21
Ocena: 0(glosow:2)-+
"Cieszą się z nawiedzenia kościoła" xD Mają kościół nawiedzony!

Arch
2012-07-08 18:46:38
Ocena: 3(glosow:7)-+
Pazerność nie zna granic:)

jlx30
2012-07-08 00:15:55
Ocena: -4(glosow:10)-+
opodatkowac kosciol i tyle!!!! ja dozuce im ale poprosze fakturke

a_nnuschka
2012-07-07 22:02:04
Ocena: 2(glosow:2)-+
to jeszcze nic- w indiach maja wstep do parkow narodowych- hindusi piec rupii zagranicznicy 100 rupii. tu niecale dwa razy wiecej a tam dwadziescia :DDD

vipmenager
2012-07-07 20:35:43
Ocena: 1(glosow:3)-+
Dziwne , kiedy dwa miesiące temu dodałem to zdjęcie po pięciu minutach dostałem informację , że było już w tym serwisie . Potem od razu do archiwum przeniosło , a teraz identyczne zdjęcie jest na głównej. xD

malylobuz999
2012-07-06 22:30:53
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jestem parafianka i nic o takiej kartce nie wiem to mowcie o ksiedzu nie o ludziach bo z tego co wiem to ta kartka zawieszana jest wczesnie rano i zaraz przed msza sciagana zeby ludzie nie widzieli jednym slowem ksiadz to ....

fever32
2012-07-06 20:58:56
Ocena: 1(glosow:3)-+
No nie wiem czy akurat ten przypadek to wiocha. Koszty konserwacji i utrzymania drewnianego zabytku są dosyć wysokie a jedno euro dla europejczyka to śmieszny wydatek, no chyba że z Grecji.

du-hast-mich
2012-07-06 13:28:33
Ocena: -1(glosow:1)-+
wiadomo, że pieniądze zawsze się przydadzą, ale taki cennik jest już pełną wiochą.

rijsiard
2012-07-06 13:23:34
Ocena: 1(glosow:3)-+
A znając życie, naszi rządzący zrobili by tak, że zarabialibyśmy 200 euro i byśmy się z tego cieszyli jak debile, dalej gnoili kościół, wkurzali się że Niemcy mają lepiej i byłoby git.

rijsiard
2012-07-06 13:14:22
Ocena: -1(glosow:1)-+
@monika29: w euro chcesz zarabia0Œ4? I co to da? Zmiana waluty nie zmieni cen ani nie zwi0Ž1kszy zarobk¨Žw. Polak zarabiaj0Œ2cy 1500z0’0 b0Ž1dzie zarabia0’0, powiedzmy, 400-500˘ă.

Zboczeniec666
2012-07-06 12:08:09
Ocena: 0(glosow:2)-+
Pfff, 2 złote. Co to jest? Wiochą są raczej podatki, których więcej się płaci.

zwalanacalego
2012-07-06 10:48:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie ma to jak Polska solidarność. :)

Dango
2012-07-06 09:45:30
Ocena: 3(glosow:3)-+
Bóg zapłać w cudzysłowie. Katabasy się już nawet nie kryją z tym, że to ściema

rbk17
2012-07-06 09:43:56
Ocena: 0(glosow:6)-+
Kościół to pi*da, dziękuję dobranoc.

czoss
2012-07-06 09:29:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
Mieszkam niedaleko tego koscioła i potwierdzam - komunizm...

czarna1281
2012-07-06 08:09:55
Ocena: -1(glosow:1)-+
wiocha !!!

leviticus_1
2012-07-06 05:58:12
Ocena: 0(glosow:4)-+
I teraz taki szkopek w złotych okularkach, którego przodkowie albo i on sam mordowali Polaków w obozach, przyjeżdża do Polski i za 1 eurówkę dostaje prawie 5 zł i żyje sobie jak panisko. Nie sądzicie, że to wiocha?

monika29
2012-07-06 06:39:18
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ale to,że ten szkopek zarabia więcej,to chyba nie jego wina?Gdybyśmy mieli normalnych rządzących,to też zarabialibyśmy w euro a nie w zł.

rijsiard
2012-07-06 13:17:54
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wiocha, bo Niemcy potrafili to sobie wypracować a Polaczki nie? Naprawde absurd że ciężko pracujący naród ma lepiej.

Phizo
2012-07-06 13:58:22
Ocena: 1(glosow:1)-+
Głupcy to że kraje europy zachodniej są bogatsze wynika wyłącznie z faktu, że u nich przez jakiś czas panował kapitalizm, jakies 20-30lat po wojnie. U nas kapitalizm trwał 2 lat pod koniec lat 90 więc nic dziwnego że jesteśmy biedniejsi. Faktem jest jednak to że to my się szybciej rozwijamy niż jaki

leviticus_1
2012-07-06 05:51:22
Ocena: 6(glosow:6)-+
I co tu jest wiochą? przeciętny Niemiec zarabia miesięcznie jakieś 1500-1800 euro. Przeciętny Polak- 1500, ale zł. I teraz tak: paliwo Niemcy 1.80 E - Polska - 5,5 zł. Piwo N-0,69 e - P-3zł. Papierosy N-e, P-12zł. Chleb N-0,89 P-2,50zł, Butelka wody N-0,29e P-1,50. Mam dalej wymieniać?

wertyxal
2012-07-06 01:13:58
Ocena: -6(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

TensorXXX
2012-07-05 23:43:18
Ocena: 7(glosow:9)-+
Zanim dasz na tace puknij się w glace..,

krzyh94
2012-07-05 23:00:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

asteya
2012-07-05 22:46:01
Ocena: -2(glosow:2)-+
to to jeszcze nic u mnie "ksiądz" zażyczył sobie druga plebanie bo odchodzi na emeryturę i mieszkańcy maja się złożyć po 5 tyś bo on z nowym proboszczem mieszkać nie będzie wiec ten ksiądz to pikuś w porównaniu do mojego :)

burza68
2012-07-05 21:17:53
Ocena: 9(glosow:11)-+
byłam niedawno na Słowacji i też zwiedzałam mały wiejski kościółek. Koszt wstępu 1 euro. Nie traktowałam tego jako datek na kościół bo nie poszłam się za to modlić tylko zwiedzać. Należy pamiętać że kościoły to też zabytki a jeśli wchodząc na zamek orawski zapłaciłam 6 euro za wstęp to 1 euro to nic

raider667
2012-07-06 08:21:11
Ocena: -2(glosow:4)-+
Koleżanko ! W Polsce zabytki kościele remontowane i renowane są z publicznych pieniędzy tzw. fundusz kościelny-renowacyjny. Jeżeli ksiądz pisze/mówi że zbiera na renowacje to KŁAMIE ! Takie rzeczy zapewnia Państwa za pośrednictwem kurii ...

VanHadi
2012-07-05 21:17:13
Ocena: 7(glosow:9)-+
ale pan dal dwa zlote - mowi proboszcz ja...ja...ich polen---odpowiada turysta:)

kometa100
2012-07-05 21:14:00
Ocena: 4(glosow:6)-+
Ciekawe jak ci "turyści z Zagranicy" mają rozszyfrować tą informację jeno po naszemu napisana przecie.

mauser
2012-07-05 20:58:27
Ocena: 1(glosow:11)-+
Czemu tylko 2 zł niech po 200zł płacą debile, którzy utrzymują tą instytucję.

amelka955
2012-07-05 20:41:58
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ktosiu15
2012-07-05 20:31:09
Ocena: -1(glosow:3)-+
skoro tyle sb chcę to niech odprowadzają podatek i chce dostać paragon a nie .

Ania141991
2012-07-05 20:24:00
Ocena: 1(glosow:5)-+
niby za mszę za zmarłego płaci się co łaska, a u mnie ksiądz po śmierci dziadka powiedział 300-500zł (co łaska). przy czym powiedział, że jeżeli dla mojej babci to za wysoka cena to nie musi przychodzić. teraz spotkać księdza uczciwego i bezinteresownego to szczęście

Motyleczek
2012-07-06 10:51:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
Za każdą mszę jest "co łaska" ale w każdym kościele "łaska" jest inna :] Ja tego nie rozumiem, przecież księża też mają wypłaty z kurii i w ogóle, rozbijają się najlepszymi samochodami .. Bóg tak chciał ? Ciekawe :/

Stekow
2012-07-05 20:17:15
Ocena: 3(glosow:3)-+
... okazji dowiemy się ciekawych historii związanych z zabytkiem to czemu nie?

Stekow
2012-07-05 20:15:21
Ocena: 1(glosow:3)-+
No... bez przesady! Jestem ateuszem i zawziętym antyklerykałem, ale jeśli jest to zabytkowy kościół, gdzie ktoś musi się fatygować i otworzyć go zwiedzającym (takie czasy, że niby więcej wierzących niż za socjalizmu a więcej kradną, nawet z kościołów) to parę groszy się należy jak psu micha. A przy

drLOUBITCH
2012-07-05 20:08:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
Cieszymy się z nawiedzenia naszej świątyni, ale bardziej ucieszą nas Wasze hojne datki. Co łaska.

AmbitnyTroll
2012-07-05 19:36:49
Ocena: 4(glosow:10)-+
Skąd to zdziwienie? Standard. Kościół obok rządu to najbardziej złodziejska instytucja w Polsce.

alii
2012-07-05 19:20:23
Ocena: 1(glosow:11)-+
Dla mnie nie ma wiochy...coraz częściej za zwiedzanie kościoła trzeba płacić,jak niemal za zwiedzanie każdego zabytku.Poza tym opłaty są naprawdę raczej symboliczne niż "zarobkowo-zdziercze"

alii
2012-07-05 19:19:02
Ocena: 0(glosow:10)-+
Dla mnie nie ma wiochy...coraz częściej za zwiedzanie kościoła trzeba płacić,jak niemal za zwiedzanie każdego zabytku.Poza tym opłaty są naprawdę raczej symboliczne niż "zarobkowo-zdziercze"

Hm-ciekawa-sprawa
2012-07-05 19:00:00
Ocena: -3(glosow:9)-+
No tak lepiej ,żeby klecha jadł powietrze i jeździł na hulajnodze a mieszkał w szałasie a autor tego absurdu pewnie zbiera na nowe brewki do swojej Beemki ...co za lud...

zanzara90
2012-07-05 18:55:53
Ocena: 3(glosow:5)-+
Wyznaczanie wszelkich cenników przez księży to wiocha jakich mało. Bierze się co łaska a nie dyktuje kto i ile ma zapłacić!

upsidedown81
2012-07-05 18:29:22
Ocena: -2(glosow:6)-+
Mim zdaniem to nie wiocha. Ofiara jest "opłatą" dobrowolną. To nie abonament, że trzeba dać koniecznie tyle co napisał - równie dobrze możesz nie dawać nic. Zresztą takie czasy gdzie jest coś to zobaczenia tam zbierają stałe opłaty.

AntyKatol
2012-07-05 18:20:36
Ocena: 1(glosow:11)-+
Zbiera na kur.. a nie na remont kościoła ^^ Klechy zaczynają żebrać gorzej niż Rumuny i Cyganie :D

hedonizm2
2012-07-05 17:47:45
Ocena: -2(glosow:6)-+
to ile maja dawac ci z zagranicy, 30 centow? dla nich 1 euro to zaden pieniadz

shark7
2012-07-05 16:54:45
Ocena: 4(glosow:12)-+
A mnie to nie dziwi,to są śmieszne pieniądze a parafia malutka więc datków na jego utrzymanie nie ma tyle co w parafii usytuowanej w centrum dużego miasta.Porcja zdechłej czy też mrożonej ryby sprzedawanej jako świeża nad morzem kosztuje kilkanaście złotych.

bimbek
2012-07-05 16:51:09
Ocena: 1(glosow:5)-+
a Ty pracujesz za darmo? to jest prosba, przewodnik za oprowadzenie po byle jakim gownie wzial by 5 dych od lebka minimum

ponury44
2012-07-05 16:46:16
Ocena: 5(glosow:7)-+
Mnie też nie dziwi. Byłem tam parę razy i zostawiałem dużo więcej, bo chcę,żeby ten zabytkowy kościół przetrwał jak najdłużej. Slesz, masz rację. Tak kręcono scenę ślubu Janosika i maryny.

xqwzst
2012-07-05 16:41:57
Ocena: 5(glosow:9)-+
No bez przesady... przecież dwa złote to marne grosze... nie popadajmy w skrajność.

pani-emonayn
2012-07-05 16:34:32
Ocena: -6(glosow:18)-+
Cała ta organizacja zwana kościołem to jest jedno wielkie nieporozumienie i wiocha. W***rdalają się do polityki, o wszystkim lepiej wiedzą od uczonych i lekarzy. To jest wiocha nad wiochami. (nie mówię tu nic na temat Boga i Jezusa, bo do nich nic nie mam).

pani-emonayn
2012-07-05 16:49:03
Ocena: -7(glosow:9)-+
                                                          Proszę o więcej o tutaj (-: ^^^

ponury44
2012-07-05 16:28:57
Ocena: 9(glosow:11)-+
Jak się komuś nie podoba, zwiedzać nie musi. A datki, o jakie prosi proboszcz są śmiesznie niskie, nie rozumiem oburzenia. Byłem tam nie raz i zawsze zostawiałem więcej, bo warto.

rotsich
2012-07-05 16:28:18
Ocena: -6(glosow:8)-+
Chwila, to ma być ofiara, jałmużna czy wyłudzenie pieniędzy. Kościół to nie muzeum. Jak nie masz pieniędzy to won stąd.

v.i.p.1
2012-07-05 16:14:07
Ocena: 0(glosow:10)-+
Nie masz 2, nie pomodlisz się!

ponury44
2012-07-05 16:20:13
Ocena: 6(glosow:10)-+
Problemy z czytaniem ze zrozumieniem? Ofiara jest za otwarcie i oprowadzenie po kościółku. Jak pójdziesz na mszę, nie płacisz.

AntyKatol
2012-07-05 18:23:09
Ocena: -4(glosow:12)-+
Nie zapłacisz 2 zł to ci twoje dziecko zgwałci ;/

manykubaki
2012-07-05 16:03:10
Ocena: 0(glosow:6)-+
Ignorancję i głupotę powinno się leczyć, a taka forma pomocy jest jak najbardziej skromna. Chcecie się prześmiewać?, proszę adres, zafunduję lusterko!

immortalkaos
2012-07-05 15:46:55
Ocena: 2(glosow:4)-+
A ludzie dziwią mi się, że niedziele wolę dłużej pospać :D

Djorganista
2012-07-05 15:33:44
Ocena: 6(glosow:14)-+
Zwiedzanie kosztuje ... nie rozumiem oburzenia i nie widzę wiochy. Jedyna wiocha to podział na Polaków i "niepolaków". Poza tym, to nie są duże kwoty...

FireCrow
2012-07-05 15:29:08
Ocena: 1(glosow:3)-+
hm... przypomina mi się sytuacja przy kasie w muzeum w Oświęcimiu... - 2 bilety poproszę... - grupa polsko-języczna: 50PLN - ale ja poproszę do grupy anglo-języcznej, żona nie mówi po polsku... - 80PLN... A przewodniczka mówiła arabskim-angielskim, że ledwo ją można było zrozumieć...

Dyr.RYDZYK
2012-07-05 15:25:27
Ocena: 2(glosow:6)-+
Kto by tam się takimi drobniakami bawił. Ja to przyjmuję datki dopiero od 50zł.

szerifin
2012-07-05 15:18:46
Ocena: 18(glosow:20)-+
A mnie to nie dziwi bo: Kościół św. Michała Archanioła w Dębnie Podhalańskim to jest kościółek drewniany wpisany na listę UNESCO,jest z XV wieku i jest malutki. W związku z tym nie można go trzymać otwartego cały czas bo wyblakną i polichromie i inne rzeczy które są wrażliwe na mikroklimat w środku

szerifin
2012-07-05 15:20:24
Ocena: 13(glosow:15)-+
. w każdym kościele o takiej wartości historycznej jest wprowadzona zasada że nie jest otwarty cały czas. Poza tym Dębno jest faktycznie maleńką wioską, a zabytek tego typu potrzebuje pieniędzy na utrzymanie.

szerifin
2012-07-05 15:21:48
Ocena: 12(glosow:12)-+
Jest to naprawdę jeden z najważniejszych kościołów w polsce, a już na pewno jeden z najważniejszych kościółków drewnianych. Nikt się nie dziwi, dlaczego np. kościół mariacki w krakowie jest taki piękny, a to dlatego, że turyści zostawiają w nim masę kasy, która potem idzie na remonty.

szerifin
2012-07-05 15:23:21
Ocena: 13(glosow:13)-+
W Dębnie tych turystówjest znacznie mniej a też trzeba kościół utrzymać. Mozna jeszcze powiedzieć ze niewazne koscioly, wyburzyc albo zrobic w nich dyskoteki, zeby tylko ksieza sie odwalili, ale to jest czesc naszej kultury i kosciol-dyskoteka duzo traci na swojej wartosci historycznej i estetycznej

slesz
2012-07-05 16:19:01
Ocena: 5(glosow:7)-+
O ile mnie pamięć nie myli w tym kościele kręcono sceny ślubu do serialu Janosik! Prawda wg mnie na ten kościół 5zl to nawet za mało. Ale skąd mają wiedzieć to Ci którzy wakacje spędzają przed monitorami?

Szydlo1983
2012-07-05 20:05:48
Ocena: 1(glosow:3)-+
i wszystko w temacie pewien pryszczaty antyklerykał chciał zabłysnąć ale jak zwykle mu nie wyszło....

patryk95c
2012-07-05 15:09:03
Ocena: -5(glosow:9)-+
Coraz gorsze te parafie..

cellarka
2012-07-05 15:03:37
Ocena: 1(glosow:9)-+
Widzę że admini naprawdę się ostatnio starają zadowolić wiochmenów :D Główna idzie pełną parą przez ostatni tydzień, jest bosko wręcz... Dziękuje administratorom, życie na wiosce znów nabiera sensu!

whoarethewarriors
2012-07-05 14:59:32
Ocena: 1(glosow:3)-+
w Dębnie nie ma turystów przecież ....

pies13
2012-07-05 14:58:12
Ocena: -3(glosow:5)-+
turysta w Polsce jest tylko frajerem, brawo! a potem wielki dziw i placz ze Polak za granica ma zla opinie

monika967
2012-07-05 14:56:42
Ocena: -3(glosow:11)-+
czarne pajaki ... pasożyty jedne... tylko ciągnąć kase chcą z ludzi ... a później gadaja , że ludzie sie odwracają od kościoła ... a dlaczego?? tu jest właśnie przykład ;]

blaaakonto
2012-07-05 14:55:52
Ocena: -6(glosow:6)-+
nie cierpie ich bo sa darmozjadami ale takie cos to juz mnie rozwala tez potrafie rozne glupoty podrukowac na wiocha.pl wstawic i bede fajny

nylon23
2012-07-05 14:46:45
Ocena: 4(glosow:12)-+
niech zaczną płacić podatki jak każdy - nygusy jedne i pasożyty

klinas
2012-07-05 14:46:02
Ocena: 0(glosow:12)-+
Polska dla polaków, a księżyc dla KSIĘŻY!!!!!

rijsiard
2012-07-05 14:42:00
Ocena: 0(glosow:4)-+
to przesada. Chociaz ja na swojego proboszcza nie narzekam. Jakąś dużą zrzutę zrobił tylko na remont zabytkowego kościoła. I ma tylko poloneza. Wyobrażacie sobie?

Expert1994
2012-07-05 14:34:21
Ocena: 0(glosow:8)-+
Wcale mnie to nie dziwi ja się z czymś prawie podobnym spotkałem też chodziło o kasę:), gdy w Kościele staliśmy razem z kumplami i tylko kumpel rzucił 1zł a nas 4 nic to Ksiądz do nas " Taka wiara jak ofiara" i od tamtej pory pie*** nie chodzę do Kościoła:D

PavelSST
2012-07-05 14:30:14
Ocena: 0(glosow:6)-+
Ja nic nie daje na ofiarę...

AntyKatol
2012-07-05 18:26:01
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jak ktoś jest pojeb.. frajer.. to da :D

wiochowiec85
2012-07-05 14:24:26
Ocena: -2(glosow:6)-+
powinnismy wygnac ich z polski!!!!!!Zlodzieje pie***lone!!!!! Wierze w boga a nie w kościół i księży.

slesz
2012-07-05 16:23:44
Ocena: 0(glosow:2)-+
w którego boga? bo jak tego co księża i spora część świata to pisz Bóg - z dużej litery

lukaplast
2012-07-05 14:11:04
Ocena: 2(glosow:8)-+
Bez szału. U mnie ksiądz na mszy potrafi wyczytać nazwiska osób, które chodzą do kościoła, a nie dają na ofiare.

Aguszka1995
2012-07-05 14:04:03
Ocena: 4(glosow:8)-+
U mnie proboszcz też jest na szczęście w porządku. Nie wymaga od parafian żadnych pieniędzy.Tylko kto chce to może coś wpłacić. Jeździ tym samym samochodem od lat. Jest pracowity, zawsze coś naprawia lub pracuje w ogrodzie koło plebanii. No i ogólnie przedobry człowiek ;)

Motyleczek
2012-07-06 10:56:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wiem o co chodzi :] Proboszcz ode mnie z parafii jest po prostu "z powołania" z ludźmi budował kościół, nosił cegły i w ogóle, teraz widać go koszącego trawę czy przesadzającego kwiaty. Samochodem nie jeździ :P Ma rower :]

dylus
2012-07-05 13:52:53
Ocena: -2(glosow:6)-+
A nie łatwiej by było pin i zielony ???Przy takiej operacji euro jest po kursie z NBP.

ssij_mi_jaja
2012-07-05 13:49:30
Ocena: 15(glosow:21)-+
słowo kiedyś używane "co łaska" nie odeszło do lamusa poszło do cennika

Arakiel666
2012-07-05 13:45:06
Ocena: -6(glosow:8)-+
Klecha zapomniał, że kościół nie należy do niego.

ghost6
2012-07-05 13:42:30
Ocena: -3(glosow:15)-+
To nie wiocha, to życie. Utrzymanie zabytkowego kościoła (zwykle ma więcej niż parę lat) sporo kosztuje. A o te 2 złote to już chyba nikt nie zbiednieje. Na chlańsko to wam nie żal!

MINTOR
2012-07-05 13:27:01
Ocena: 0(glosow:8)-+
To juz podchodzi pod nacjonalizm.

BenedyktSzatani
2012-07-05 13:15:15
Ocena: 0(glosow:16)-+
Posdrafjam wass ciule!

zacietrzewiony
2012-07-05 13:14:16
Ocena: -3(glosow:7)-+
co łaska 500zł... wspomagajmy oni żyją w ubóstwie...

waldi65
2012-07-05 13:07:55
Ocena: 3(glosow:3)-+
krecono tam miedzy innymi slub janosika tego w starszej wersji.sa tam na przyklad cymbaly taki instrument muzyczny o unikatowym brzmieniu tony sa odwrotnie niz normalnie 2 taki instrument jest tylko w japoni

pies13
2012-07-05 13:25:42
Ocena: -1(glosow:3)-+
to masz symboliczny 1€ za info :)

pies13
2012-07-05 13:28:14
Ocena: -1(glosow:3)-+
(1 Euro)

waldi65
2012-07-05 13:01:00
Ocena: 6(glosow:8)-+
wszystkie te negatywne opinie sa bezpodstawne akorat w stosunku do tego proboszcza i tego kosciolka mialem okazje tam byc jako turysta i musze powiedziec ze ma proboszcz na co zbierac bo jest to zabytek klasy swiatowej wpisany do junesco jako swiatowe dziedzictwo kultury.krecono tam miedzy innymi sl

menton
2012-07-05 12:50:58
Ocena: -2(glosow:10)-+
BZ Bóg zapłać - nieoficjalna waluta watykańska.

adelberts
2012-07-07 16:12:27
Ocena: 0(glosow:2)-+
jak ci szkoda to nie płać... nie wiesz ile tracisz.... zagraj sobie w diablo....

julia_kotek
2012-07-05 12:50:28
Ocena: -2(glosow:8)-+
W dupach im się poprzewracało. Każdy daje tyle, ile może...

ponury44
2012-07-05 16:38:19
Ocena: -2(glosow:4)-+
No tak, 2pln to kupa forsy. Rozbój w biały dzień!

AntyKatol
2012-07-05 18:29:08
Ocena: 1(glosow:5)-+
Dokładnie każdy daje ile może... To ja w mordę bym takiemu chętnie dał ^^

wiechu20
2012-07-05 12:41:29
Ocena: 9(glosow:15)-+
Za oprowadzenie. A jak idziecie do muzeum albo gdzieś to was przewodnik oprowadza za darmo tak? Na msze wejść może każdy a za oprowadzenie trzeba zapłacić proste. Mała parafia a za coś trzeba kościół utrzymać, parafianie mają lżej.

dorodnykurczak
2012-07-05 12:38:53
Ocena: -1(glosow:7)-+
Wiocha byłaby gdyby ceny były na odwrót, tak to jest czysta ekonomia :)

Tewani
2012-07-05 12:33:51
Ocena: 0(glosow:4)-+
Turyści z zza granicy pewnie i tak nic z tego nie przeczytają.

dorodnykurczak
2012-07-05 12:31:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Hustlin
2012-07-05 12:07:26
Ocena: -18(glosow:20)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bluecont
2012-07-05 13:36:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bluecont
2012-07-05 13:38:07
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Hustlin
2012-07-05 15:44:12
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

xXxtigerxxx
2012-07-05 12:06:17
Ocena: -5(glosow:11)-+
mnie to jakoś nie dziwi... tacy są nasi polscy księża patrzą tylko na pieniądze rzadko jest któryś z powołania

figlash
2012-07-05 12:05:14
Ocena: -2(glosow:14)-+
ksiadz bedzie wdzieczny...... za skladke na nowe auto

Rei_Ayanami
2012-07-05 11:53:06
Ocena: 0(glosow:12)-+
totalna bezczelność, kiedyś chodziłem do kościoła ( można by rzec że byłem bardzo wierzący :P ) ale nigdy się z czymś takim nie spotkałem, jak ten człowiek z tupetem i bez honoru chce się w coś takiego bawić to opodatkować tą darowiznę. Ja jak chce coś komuś przekazać to płacę podatek ...

tuboosh
2012-07-05 13:43:40
Ocena: -3(glosow:11)-+
ja też kiedyś chodziłem, dopóki nie zmądrzałem, czyli jakoś w 2-3 klasie podstawówki :)

kicek1906
2012-07-05 11:38:59
Ocena: -3(glosow:11)-+
publikować nazwiska tych żydów!

lolek778
2012-07-05 11:38:09
Ocena: 5(glosow:19)-+
"Kościół jest domem bożym możemy się w nim pomodlić".Za dwa złote???Dziękuje pomodle się na zewnątrz za darmo amen.

Agape89
2012-07-05 11:35:58
Ocena: 11(glosow:19)-+
jestem w szoku, u mnie proboszcz to chyba jakis gatunek na wymarciu wśród proboszczów bo nie ma żadnych wymogów co do ofiar, w ogóle kasy po domach nie zbiera, w dodatku jeździ ciągle jednym i tym samym samochodem.....

Homo_erectus
2012-07-05 12:54:41
Ocena: -4(glosow:10)-+
może to nie ksiądz?:D bo faktycznie jakiś dziwny

AntyKatol
2012-07-05 18:17:36
Ocena: -3(glosow:3)-+
Pewnie mała ta twoja wioska ^^

bonifacq
2012-07-05 11:26:28
Ocena: -4(glosow:14)-+
Ma Kutas tupet ,

louisf
2012-07-05 11:17:39
Ocena: -4(glosow:10)-+
będąc w kościele na Słowacji musiałam zapłacić 'wpisowe' za wejście. Tam jednak kościół wyglądał prawie jak katedra Notre Dame, wymagał więc dużego wkładu pieniężnego. W Polsce takie budowle nie są zbyt okazałe i nie rozumiem,dlaczego pobiera się opłaty:/

Ksiwy
2012-07-05 11:14:43
Ocena: -2(glosow:10)-+
Czy to jakaś nowa forma nacjonalizmu?

Bluznierca
2012-07-05 11:13:34
Ocena: -7(glosow:21)-+
Jedno slowo sie cisnie na usta: sku********wysyny. Amen.

ponury44
2012-07-05 16:34:16
Ocena: 3(glosow:5)-+
Żal ci 2 pln? To nie zwiedzaj. Ale sporo stracisz, bo warto.

Bluznierca
2012-07-06 11:02:00
Ocena: -2(glosow:4)-+
Nie ze mi zal 2 zlotych (z reszta ja bym musial 5 co jest kretynskie). Ja poprostu od 26 lat nie wchodze do takich budynkow. Wspomaganie kosciola w jakikolwiek sposob to jak wspieranie mafii i/lub udzial w propagowaniu glupoty i niedorzecznosci.

wojtage
2012-07-07 16:03:59
Ocena: 1(glosow:3)-+
całe 5zł...? to ty za granicą........ powiatu mieszkasz? PAJAC!

AnkaLP
2012-07-05 11:12:58
Ocena: 1(glosow:9)-+
Przecież pieniądze z funduszu kościelnego są przekazywane na remonty zabytkowych kościołów...A z tego co wiem to "ofiara" nie jest obowiązkowa...Kolejny cennik:pogrzeb - 1000, chrzest - 200, ślub - 800 itd...ale oczywiście co łaska, nie mniej jednak niż...

Papaciaja
2012-07-05 12:31:51
Ocena: 1(glosow:7)-+
Twój cennik i tak jest optymistyczny. U mnie w rodzinie księżulek za pogrzeb zainkasował 1100 zł, po czym jedne z pierwszych jego słów podczas uroczystości były o tym, żeby "wykupować msze za zmarłą".

mauser
2012-07-05 21:03:31
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie taniej wyszło by wymyślić sobie innego boga?

pilek
2012-07-05 11:12:13
Ocena: -4(glosow:10)-+
zachłanne świnie

szatano999
2012-07-05 10:59:24
Ocena: 3(glosow:11)-+
a podobno wszyscy są równi w oczach Boga....niezależnie od wieku, koloru skóry, płci....a o pochodzeniu zapomniał...

Molek92
2012-07-05 10:57:50
Ocena: -4(glosow:8)-+
Ciekawe ilu zagranicznych turystów odczyta to dzieło zachłannego księdza

ASSOC
2012-07-05 10:56:38
Ocena: 4(glosow:10)-+
Dobrze, że zamazałeś nazwisko księdza, tak jak by na pieczątce nie było ;)

ster000
2012-07-05 10:53:20
Ocena: 4(glosow:10)-+
wysoko u nich stoi to euro, to chyba rekord. W tych okolicznościach dobrze jest wziąć kredyt.

ernani
2012-06-03 16:19:48
Ocena: 0(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pies13
2012-07-05 14:37:16
Ocena: 0(glosow:6)-+
bzdury piszesz, zwiedzanie kosciola nie jest platne, zwiedzanie zabytku owszem. zabytek nie jest w rece parafi lecz gminy i ceny wstepu sa rowne dla kazdego a dzieci czesto maja znizke. "polski" Bog niezna widocznie rownosci ;)

sex4all
2012-06-03 15:43:47
Ocena: -5(glosow:9)-+
czemu kler dał parafkę i stempelek a "parafianie " już nie?? 5zł- 1 Euro ?? Proszę księdza to już zachłanność !buahahah

murinforte
2012-06-03 15:17:35
Ocena: -2(glosow:14)-+
Bóg zapłać?W euro,czy w zł?
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  The Bill
  •  Zgadzam się ze wszystkim co Filiks Magdalena tu powiedziała.
  •  Czekamy, czekamy ale już widać, że się doczekamy
  •  Taka prawda
Co za dużo, to nie zdrowo
główna
Dodano: 02.07.2018, 20:53:50   przez: thomaass
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 378Skomentuj (24) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0