lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Ratunku ! nie tak ostentacyjnie, litości
główna
Dodano: 22.11.2023, 23:58:58   przez: FameMonster
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 49  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(74)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Andrzej59897
2023-11-23 00:10:43
Ocena: 5(glosow:9)-+
Starogrecki strój, drzewiej suknie noszono

enigma89
2023-11-30 19:10:33
Ocena: -2(glosow:2)-+
Ale ja cię proszę, Sam Smith to nie żadne LPG+ i nic do tolerancji tam nie ma, to zwykła attention whore jak obecnie Madonna Louise Ciccone, Harry Styles, nasza rodzima Edyta Durniak! Talent i oryginalność zdechła, 0 przebojów od dawien dawna, to trzeba się ośmieszać, szokować i wydurniać by pozostać w blichtrach reflektorów. Bo nie mają żadnej edukacji i nic innego nie potrafią poza byciem „celebrytą”.

kocurxtr
2023-11-24 14:56:35
Ocena: -3(glosow:9)-+
w starożytnych Atenach była jednostka wojskowa złożona z par peedalskich.. podobno bardzo skuteczna, bo kochanek walczył u boku kochanka i byli bardzio zmotywowanie... no ale potem przyszli prawdziwi mężczyźni ze Sparty i spuścili im przepisowy wpirdul :) może widzimy początki jakiego związku bojowego Unii Europejskiej ?

homo_sapiens
2023-11-30 18:02:14
Ocena: 0(glosow:6)-+
Na parę miesięcy odpuściłem sobie Wiochę, ale na te brednie musiałem zareagować. Jak to się mówi: słyszałeś, że dzwonią, ale nie wiesz, w którym kościele. Święty Zastęp złożony z par homoseksualnych mężczyzn był jednostką Teb, które najpierw walczyły po stronie Sparty przeciw Atenom, a później przeciwko Sparcie i w roku 371 p.n.e. ostatecznie pokonały wojska Sparty i jej sojuszników w bitwie pod Leuktrami. Tak więc to geje "spuścili przepisowy wpirdul prawdziwym mężczyznom". :)

guru2
2023-12-01 09:22:44
Ocena: -2(glosow:2)-+
E! Homo_ciota! Nie zmienia to faktu, że jednostka złożona z normalnych ludzi, to nie była. Nie jestem kocurxtr.

homo_sapiens
2023-12-01 13:26:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
Według czyjej definicji normalności człowieka? Takiego prymitywu jak ty? Już gruzawik pięknie wypunktował twoją mierność intelektualną poniżej, więc może nie będę kopał leżącego, ale zapytam tylko - czy leworęczny albo rudy to "normalny człowiek" według jaśnie oświeconego autorytetu guru2?

guru2
2023-12-01 14:01:01
Ocena: -1(glosow:1)-+
Są badania, które dowodzą tego, że homoseksualizm, to zboczenie: Np. odkryto gen homoseksualizmu, który to jest mutacją (kolejne badanie). Natomiast leworęczni są normalnymi ludźmi, ponieważ nie odkryto, aby jakaś mutacja w genach odpowiadała za leworęczność, a sami leworęczni często są inteligętniejsi od praworęcznych i oburęcznych. Rudzi, nie są normalnymi ludźmi ponieważ za rudy "kolor" włosów odpowiada mutacja w receptorze melanokortyny 1 MC1R na chromosomie 16, naturalnie nie ma rudego koloru włosów.

homo_sapiens
2023-12-01 14:21:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
"Są badania, które dowodzą tego, że homoseksualizm, to zboczenie" - ręce opadają... To, co jest aktualnie zaliczane do "zboczeń" przez dane gremium to kwestia umowna (tak jak np. to, do jakiej kategorii ciał niebieskich zaliczany jest Pluton) a nie prawo natury. Homoseksualizm nie jest zboczeniem według współczesnej medycyny od wielu dziesięcioleci. A jeśli definicją normalności są mutacje w genach, to mam dla ciebie złą wiadomość - 100% ludzkości jest nienormalna według twojej definicji, bo ewolucja, której również podlega gatunek ludzki to właśnie mutacje genów (mówiąc w skrócie).

guru2
2023-12-01 14:55:21
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

gruzawik
2023-12-01 15:19:39
Ocena: 0(glosow:2)-+
Gen zielonych oczu tez odkryto, no i co ma z tego wynikac?

guru2
2023-12-01 15:37:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

guru2
2023-12-01 15:40:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ale to nie zaburzeniowa mutacja genetyczna.

gruzawik
2023-12-01 15:57:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
A kto okresla, co jest mutacja zaburzrniowa? Skoro gen powoduje dosc precyzyjny i bardzo zlozony efekt, to raczej trudno go uznac za mutacje, szczegolnie, gdy sie w populacji utrzymuje.

gruzawik
2023-12-01 16:00:24
Ocena: 1(glosow:1)-+
WHO usunela, a skad mozesz wiedziec, ze przez naciski, a nie pod wplywwm przyrostu wiedzy o zjawisku? Trudno za zboczenie uznac zachowania dosc powszechnie wystepujace w naturze.

guru2
2023-12-01 16:50:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
Naukowcy to określają. "WHO usunela, a skad mozesz wiedziec, ze przez naciski, a nie pod wplywwm przyrostu wiedzy o zjawisku?" - to, że WHO usunęła przez naciski, jakoś dziwnym trafem, w tym samym roku w którym powstała organizacja lgbt o w okresie, miesięcy w którym zaczęła aktywnie działać, WHO usunęła wspomniane rzeczy ze zboczeń. Zespół downa, też nie tylko u ludzi występuje, a nikt go nie uważa za coś normalnego.

guru2
2023-12-01 16:52:36
Ocena: -1(glosow:1)-+
Doktor Dean Hamer, amerykański genetyk odkrył gen homoseksualizmu. WHO usunęła homoseksualizm, w ogóle lgbt i masturbację ze zboczeń, przez naciski. Chodziło mi o zaburzeniowe mutacje genetyczne.

homo_sapiens
2023-12-01 17:42:16
Ocena: -1(glosow:1)-+
Wujek Google nie zna terminu "zaburzeniowe mutacje genetyczne", co sugeruje, że ten termin wyssałeś sobie z palca. Podobnie ciocia Wikipedia, która podaje kilka klasyfikacji mutacji, ale nic tam o "zaburzeniowej" nie ma. No, chyba, że podasz jakieś naukowe źródło...

guru2
2023-12-01 18:41:09
Ocena: -1(glosow:1)-+
Medicover

homo_sapiens
2023-12-01 19:14:20
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nic. Są "zaburzenia genetyczne" ale nie "mutacje zaburzeniowe".

guru2
2023-12-01 19:48:09
Ocena: -1(glosow:1)-+
Co nic?

gruzawik
2023-12-01 22:39:27
Ocena: 0(glosow:2)-+
To naukowcy z who tacy podatni na swiezo powstala organizacje?

guru2
2023-12-01 22:42:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tak.

gruzawik
2023-12-01 23:16:26
Ocena: 0(glosow:2)-+
A dlaczego ze spolu Downa nie uwaza sie za cos normalnego? Wynika to z definicji zdrowia, jako stanu subiektywnego. Jesli joe przrszkadza pacjentowi, to nic mu nie jest. Ciekawe, pod jakimi naciskami powstaja normy dotyczace ortopedii...

gruzawik
2023-12-01 23:18:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
A dlaczego ze spolu Downa nie uwaza sie za cos normalnego? Wynika to z definicji zdrowia, jako stanu subiektywnego. Jesli joe przrszkadza pacjentowi, to nic mu nie jest. Ciekawe, pod jakimi naciskami powstaja normy dotyczace ortopedii...

guru2
2023-12-01 23:30:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
Psychopata, osoba chora psychicznie, albo osoba uzależniona może nie wiedzieć, że coś jest nie tak, nie czuć, że coś jest nie tak, nie wiedzieć, że jest chora, tak samo z debilami, zazwyczaj nie wiedzą, że nimi są.

gruzawik
2023-12-02 01:28:05
Ocena: -2(glosow:2)-+
Swietnie wiedza, zapewniam. Duzo miales kontaktu z chorymi psychicznie?

guru2
2023-12-02 08:52:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nawet masz nagłówek artykułu: Alkoholik z Paryża: nie wiedziałem, że jestem chory- PolskiFR.

gruzawik
2023-12-06 09:52:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tytul dowodem? Akurat w chorobie alkoholowej wiele chory robi, zeby sie samego przekonac, ze nie jest chory, o czym wie, ale uznac jedynie nie chce.

jurand1967
2023-11-23 15:49:41
Ocena: 0(glosow:4)-+
może to ewzoni - grecka reprezentacyjna formacja wojskowa?

guru2
2023-11-23 16:46:27
Ocena: 0(glosow:8)-+
Jednostka pedziów?

mezali
2023-11-23 03:03:50
Ocena: 4(glosow:10)-+
Nie wiedzą co to za zdjęcie ale dziabać będą. Jeszcze się obrażą gdy zwrócisz im uwagę.

guru2
2023-11-23 16:59:01
Ocena: -3(glosow:3)-+
?

djoshin
2023-11-23 01:11:27
Ocena: 2(glosow:12)-+
Historia tego zdjęcia jest taka.Dwóch przyjaciół z wojska obiecało sobie,że jak jeden zginie podczas akcji to ten drugi na jego pogrzeb ubierze się w spódniczkę.Dotrzymał słowa.....

guru2
2023-11-23 16:44:26
Ocena: -2(glosow:6)-+
Chory jest ten dzisiejszy świat.

enigma89
2023-11-30 19:17:05
Ocena: -1(glosow:1)-+
Wiesz, fanem nie trzeba być, aby wiedzieć że ten spaślak to Sam Smith - attention whore, a jak nie to się w google image wrzuca - nic to z tą historią [acz prawdziwą] nie ma a to twoje można wygooglować: "Barry Delaney in the dress he had promised to wear to the funeral of his best friend, Kevin Elliott"

guru2
2023-12-01 09:15:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Andrzej59897
2023-11-23 00:10:43
Ocena: 5(glosow:9)-+
Starogrecki strój, drzewiej suknie noszono

guru2
2023-11-25 14:18:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

guru2
2023-12-01 09:24:28
Ocena: -2(glosow:2)-+
Czyli z Grekami było coś nie tak...

Marmur87
2023-11-23 00:03:44
Ocena: -5(glosow:13)-+
Przecież to esencja lewicowych "wartości", rzekome podstawy nowej Europy. 😂😂🤣😅

gruzawik
2023-11-23 01:14:11
Ocena: 2(glosow:12)-+
Mniej wiecej: ze nic komu do tego, jak sie kto ubrac lubi. Wolno nie patrzec przeciez, pomaga na takie bole...

evender
2023-11-23 09:50:26
Ocena: 1(glosow:7)-+
Marmura znów urażają "lewicowe" wartości wszak powinien odzianym być w długą czarną suk...tfu , sutannę a lepiej jeszcze w czerwoną z białymi firankami a on , Marmur potrzymałby mu pieroga ...

guru2
2023-11-23 10:39:51
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ale u mnie to wywołuje odruch wymiotny.

guru2
2023-11-23 10:41:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
A czemu uważasz, że jak ktoś nie jest lewakiem, to jest katolem? A wogóle to istnieją wierzący lewacy. Marmur87, to akurat ateista.

evender
2023-11-23 15:14:14
Ocena: 1(glosow:5)-+
zawsze po Mszy św. udajecie się na piwko i jeszcze coś ? marmur z guru2 dwaj ateiści

guru2
2023-11-23 16:38:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ty jesteś głupszy niż ustawa przewiduje, nie jestem lewakiem, ale to nie oznacza, że jestem katolem, jestem ateistą, kumasz downie?

guru2
2023-11-23 16:42:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
Uważam Marmura za debila. Ale co oznacza "i jeszcze coś" ? Dorabiasz sobie jeszcze, że jestem wyborcą konfy? Nie jestem. I, że jestem p*dałem z jakiś wojowników Maryji? Nie jestem. Jeśli tak, to fajnie Ci się stygmatyzuje ludzi? To jest ta lewicowa "mowa miłości" ? I od razu napiszę, że nie jestem też wyborcą pis.

gruzawik
2023-11-24 19:12:20
Ocena: 1(glosow:5)-+
Ja tez miewam odruch wymiotny, jak na kupe patrze np. To wtedy nie patrze. Polecam. Ludzie maja Cie za katola czasami omylkowo, bo podobne brednie miejscami wyglaszasz. Twoje emocje uksztaltowal wciaz tamten system wartosci, w ktory nie wierzysz. Usiadz kiedy, zapal sobie, i przemysl porzadnie wszystko jeszcze raz.

guru2
2023-11-25 00:03:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ale nie trzeba nikogo stygmatyzować, to ma być ta lewicowa "mowa mułości" ? Że się ludzi stygmatyzuje? Wystarczy trochę pomyślunku. Nie palę.

gruzawik
2023-11-25 00:17:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
Znaczy, jak kto sie do kogo przyp..la, i dac mu odpor na tym samym poziomie, to ze mowa nie bardzo milosci? Jak wlasnego lekarstwa zakosztowac to niedobre? Pomysl wlasnie: wuj Ci do tego. Co Cie to moze obchodzic? Kto Cie nauczyl zwracac ma to w ogole uwage?

guru2
2023-11-25 10:03:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ale ja może sobie tego nie życzę?

gruzawik
2023-11-25 10:35:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
To ktos ma sie ubierac, jak Ty sobie zyczysz?

gruzawik
2023-11-25 12:27:25
Ocena: 2(glosow:2)-+
Czy moze nie zyczysz sobie, by oceniac Ciebie, natomiast Tobie innych wolno, uzywajac tego samego typu retoryki? Znow katolixkie "Kali i krowy", dziwne, nie?

gruzawik
2023-11-25 12:29:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
No to wypij, albo muzyke sobie wlacz, ew lachona zamow. Tylko nie pisz, ze ani wino, ani kobiety, ani spiew, bo to sie kwalifikuje jako nienawisc do rodzaju ludzkiego :) generalnie: zluzuj gume, i daj ludziom zyc, jak sobie chca.

guru2
2023-11-25 22:02:46
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie, żeby ubierali się zgodnie ze swoją płcią. Nikt normalny tak się nie ubiera, zboczeńcu. Jakie katolickie?

gruzawik
2023-11-25 22:18:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dlaczego nazywasz mnie zboczencem? Bo malo mnie obchodzi jak sie kto chce ubrac? To raczej nadmierme zainteresownanie wskazuje na cos nie calkiem OK. Zgodnie z twoim wyobrazeniem, jakiej kto jest plci. Jakis kierunkowy dyplom masz, zeby sie o plciach wypowiadac? Biologia, medycyna, cokolwiek? Bo zdaje sie juz staniwisko biologii naswietlalem, i nie pomoglo.

guru2
2023-11-25 22:39:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tylko zboczeniec się tak ubiera, ja się ubieram normalnie. Znowu p********* o "płci umysłowej" ?

gruzawik
2023-11-26 00:53:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja sie tak nie ubieram, dlaczego mnie tak nazwales? Mnie po prostu lajno obchodzi, jesli ktos owszem. I przyp..nie sie uwazam za niestosowne. Daj ludziom zyc, jak sobie chca, dobra? O czym? Podawalem Ci 5 rzedow cech plciowych, jakie wyroznia biologia? Opowiadalem, co na tych rzedach natura wyprawia?

gruzawik
2023-11-26 00:58:53
Ocena: 1(glosow:1)-+
Rozne kultury przedchrzescijanskie mialy czesto w glebokim powazaniu, co i jak kto robi pod koldra. Dopiero chrzrescijanie, za zydami, uznali, ze to czy tamto ma byc tepione. Jak z reszta wszystko, co im sie nie podoba. Wiele rzeczy mi sie nie podoba, ale nie widze powodu, by to byla moja sprawa. Np pijak. O ile za swoje pije.

gruzawik
2023-11-26 01:05:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
Chyba za kiecke im nie placisz? Piszesz po polsku, mozna zalozyc, ze to wplyw kk. Nastawienie emocjonalne nie powinno zaburzac osadu: osobiste to nie to samo co wazne. Wazniejsze jest prawo innych ludzi do zycia po swojemu, choc nie podoba mi sie, bo pewnego dnia komus sie moje zycie moze nie spodobac, i tez niech sp..la na szczaw wtedy, proste?

guru2
2023-11-26 15:50:11
Ocena: -1(glosow:1)-+
Idąc Twoim tokiem "myślenia" , to chorych psychicznie też uważasz za normalnych?

gruzawik
2023-11-26 16:10:30
Ocena: 1(glosow:1)-+
Kto stwierdza chorobe psychiczna, Ty, czy ci sami, co rozwazanych tu zachowan za chorobe psychiczna nie uwazaja? Mozna poznac Twoje kwalifikacje, zeby sie okazaly lepsze od psychatrii, ktora od dobrych pol wieku tak nie uwaza?

guru2
2023-11-26 17:45:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
A Ty jakie masz kwalifikacje?

gruzawik
2023-11-26 23:17:23
Ocena: 0(glosow:2)-+
Dyplom UM.

gruzawik
2023-11-27 01:08:33
Ocena: 2(glosow:2)-+
Rzecz tez nie w moich kompetencjach, bo to nie ja zdanie medycyny podwazam.

Marmur87
2023-11-30 18:30:46
Ocena: -2(glosow:4)-+
@evender Czy twoim zdaniem imbecylu, fakt pogardy dla lewackich bydląt i ich zabobonów musi z automatu oznaczać przyjmowanie jakiejkolwiek innej ciemnoty? 😁😁😅😅🤣

Marmur87
2023-11-30 18:34:30
Ocena: -2(glosow:4)-+
@gruzawik Tak, nazywany go naturalnym porządkiem rzeczy. Kopulacja faceta z facetem, poprzez kiszkę stolcową zdecydowanie do tego nie należy. Nie interesuje mnie to co robią w swojej prywatnej przestrzeni, jednak jak obnoszą się ze swoim zboczeniem, to niech liczą się z faktem, że nie wszystkim musi się to podobać. Zwłaszcza gdy próbują wciskać swoją ciemnotę nawet bardziej natarczywie niż Jehowi.

guru2
2023-12-01 09:19:22
Ocena: -1(glosow:1)-+
Miłości

homo_sapiens
2023-12-01 13:19:03
Ocena: 0(glosow:2)-+
"Ale nie trzeba nikogo stygmatyzować", "fajnie Ci się stygmatyzuje ludzi?" - napisał hipokryta, który sam stygmatyzuje innych, ale gdy ktoś Kalemu ukraść krowa...

guru2
2023-12-01 13:29:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie wkleiłeś całoścj: Dorabiasz sobie jeszcze, że jestem wyborcą konfy? Nie jestem. I, że jestem p*dałem z jakiś wojowników Maryji? Nie jestem. Jeśli tak, to fajnie Ci się stygmatyzuje ludzi? Jak widać, nie zakładam od razu, że gruzawik stygmatyzuje ludzi, tylko zadaję sobie takie pytanie. Hipokryta? Napisz mi przykłady moich komentarzy/wstawek w których stygmatyzuje ludzi, jeśli takie są, to poczynię odpowiednie kroki, aby nie robić takich rzeczy.

homo_sapiens
2023-12-01 13:33:56
Ocena: 1(glosow:1)-+
@Marmur - gdzie jest zdefiniowany ten twój "naturalny porządek rzeczy" i czy należy do niego kopulacja faceta z kobietą poprzez kiszkę stolcową? A stosunek oralny faceta z kobietą albo faceta z facetem? "jednak jak obnoszą się ze swoim zboczeniem" - ile razy widziałeś w przestrzeni publicznej "kopulację faceta z facetem poprzez kiszkę stolcową"?

homo_sapiens
2023-12-01 13:37:31
Ocena: 1(glosow:1)-+
"Napisz mi przykłady moich komentarzy" - daleko szukać nie trzeba. Wystarczy, że poczytasz sobie swoje komentarze pod tą wstawką. Twojej wątpliwej inteligencji pozostawię rozpoznanie, które to konkretnie, choć zdaję sobie sprawę z tego, że to zadanie może cię przerosnąć.

guru2
2023-12-01 14:12:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
Fakt, zauważyłem jeden, ale poprosiłbym jednak, abyś napisał wszystkie takie komentarze i wstawki, chyba, że nie widzisz już takich.

homo_sapiens
2023-12-01 14:24:15
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jeden w zupełności wystarczy. Jednak nie tak źle z tobą, jak myślałem. :)

gruzawik
2023-12-01 15:22:50
Ocena: 0(glosow:2)-+
Znawca natury sie odezwal i porzadkow w niej panujacych... jehowych pare razy u drzwi widzialem, a homoseksualistow, chcacych pogadac, ani razu. Nachodza Cie?
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Facet, który nakradnie miliony, śmieje się nam w twarz?
  •  Dla kolegi pytam ...
  •  Typowa kobieta
  •  Jakie to jest polskie
Zbyt głośno wykonywał martwy ciąg a podłożył sobie maty. Wtedy przyszedł szef wszystkich szefów
główna
Dodano: 22.08.2018, 11:25:05   przez: vashek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 29Skomentuj (24) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0