lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Jak można dostać prawo jazdy nie rozumiejąc czym jest manewr wyprzedzania?
główna
Dodano: 20.04.2024, 10:24:07   przez: mamamarcina
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 50  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(18)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
RychoLX
2024-04-20 13:06:15
Ocena: 5(glosow:5)-+
Dodam jeszcze, że wyprzedzanie kolumny/sznura pojazdów nie jest jednym wielkim/długim wyprzedzaniem (a wielu tak uważa), ale według definicji - ciągiem kolejno następujących manewrów wyprzedzania.

wiosek666
2024-04-29 10:06:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
To jakaś kosmiczna bzdura. 2 samochody jadące z tą samą prędkością są wydarzeniem niemożliwym. Zawsze jeden będzie jechał szybciej lub wolniej od drugiego. To tylko kwestia dokładności pomiaru. W związku z tym KAŻDA para samochodów przejeżdżająca przez pasy powinna być karana mandatem bo nie wiadomo który aktualnie wyprzedził. A może losowo jeden lub drugi? Czy ten przepis w takim razie ma sens?

Maciejgdi
2024-04-28 10:24:37
Ocena: 1(glosow:1)-+
Według przepisów zawinili, tylko, że przepisy są trochę skopane i później policjanci mają specjalne miejscówki gdzie wyłapuje się kierowców na pewny mandat, to są chamskie zagrywki...

fejk78
2024-04-27 15:00:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

fejk78
2024-04-27 14:58:58
Ocena: 3(glosow:5)-+
Debil co nie uwzględnił takiego przypadku zrobił to celowo aby nabijać kabzę przez podnóżki policmajsterskie. Gówno warty przepis służący tylko i wyłącznie do dopierdalania się przez policmajstruf do kierowców ... a żaden głąb nie zatrzyma pirata co łamie nagminnie przepisy tylko czekają na okazje takie jak zostawia ten ustawowy bubel.

jaszczuracs
2024-04-28 11:08:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
Co wedle ciebie jest złego w tym przepisie i co byś zmienił żeby poprawić bezpieczeństwo na pasach?

Kermitass
2024-04-27 12:48:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
WYPRZEDZAŁ PAN NA PRZEJŚCIU. Panie władzo, jakie wyprzedzanie, ja tylko jechałem szybciej lewym pasem. Skoro nikt nie zginął, to po co gębę strzępić? MA PAN RACJĘ, NIE RÓBMY Z TEGO ZAGADNIENIA. PROSZĘ JECHAĆ, SZEROKIEJ DROGI.

creator1234
2024-04-27 10:17:12
Ocena: -1(glosow:1)-+
W sieci jest film, na którym koleś pokazuje znaki drogowe przypadkowym kierowcom i co? I większość na widok znaku "ustąp pierwszeństwa" drapie się po głowie i wymyśla dzikie teorie. To o czym to świadczy?

baxbany
2024-04-20 19:11:21
Ocena: -1(glosow:3)-+
Całą logikę debila, który tworzył te przepisy szlak trafia, przy drodze jednopasmowej, na której przejście dla pieszych zasłania samochód np. ciężarowy stojący w korku.

creator1234
2024-04-27 10:14:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wtedy mówimy o omijaniu.

zado
2024-04-27 10:56:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
@creator1234 Dokładnie. Nie mylić z wymijaniem: wymijamy uczestników ruchu jadących obok w przeciwnym kierunku.

ateka
2024-04-27 13:02:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
@creator1234 Chyba, że stojący w korku ruszy, by podjechac metr. Wtedy znowu wyprzedzanie. Tak, zgadzam się, debil stworzył przepisy. A inny w mundurach jeszcze twierdzą, że przepisy nalezy literalnie czytac. żeby była jasnośc, ostatni mandat dostałem jakies 15 lat temu, nie jestem piratem. Ale ciekawe, czy osobu bezkrutycznie zgadzają się z policja w takiej sytuacji, stosują się do innych przepisów związanych z wyprzedzaniem. Np jak ruszają spod swiateł, skoro na pasie obok coś już przejeżdża a "pojazdowu wyprzezanemu zabrania się zwiekszania prędkości".

ajanik77
2024-04-20 13:25:14
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ajanik77
2024-04-20 11:40:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
A ja mam prawne pytanie - czy wyprzedzanie jest w momencie kiedy przód mojego samochodu minie przód wyprzedzanego pojazdu, czy dopiero kiedy "cały" mój pojazd znajdzie się przed wyprzedzanym pojazdem?

Jarewa
2024-04-20 11:46:49
Ocena: 0(glosow:2)-+
jest w momencie kiedy przód twojego samochodu przekroczy tył wyprzedzanego samochodu

RychoLX
2024-04-20 12:58:06
Ocena: 2(glosow:2)-+
Odpowiedź znajdziesz w definicji wyprzedzania - to przejeżdżanie OBOK wyprzedzanego pojazdu. Więc wyprzedzanie zaczyna się w momencie gdy 'dogonisz' pojazd który zamierzasz wyprzedzić, a kończy się gdy przestajesz już być 'obok'. BTW Wielu kierowców uważa, że wyprzedzanie rozpoczyna się w momencie włączenia kierunkowskazu i zmiany pasa. Ale choć jest to manewr niezbędny aby kogoś wyprzedzić, to wyprzedzaniem jeszcze nie jest.

RychoLX
2024-04-20 13:06:15
Ocena: 5(glosow:5)-+
Dodam jeszcze, że wyprzedzanie kolumny/sznura pojazdów nie jest jednym wielkim/długim wyprzedzaniem (a wielu tak uważa), ale według definicji - ciągiem kolejno następujących manewrów wyprzedzania.

RychoLX
2024-04-20 10:34:39
Ocena: 2(glosow:4)-+
Już od lat wiadomo, że kursy są po to żeby zdać egzamin (według wizji WORDu), a nie nauczyć przepisów. A że różnych bzdur uczą, to potem sądy muszą te bzdury odkręcać. Na przykład na kursie od lat uczyli, że już przed rondem trzeba włączyć lewy kierunkowskaz (a na rondzie nadal mieć włączony), gdy chce się z ronda zjechać ostatnim zjazdem. Sąd wybił im to z głowy.

michalng
2024-04-21 11:03:45
Ocena: 2(glosow:2)-+
Przed rondem nalezy miec wlączony lewy kierunkowskaz jak się planuje wjechać na rondo pod prąd ;-)
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Anżej skończ i wstydu oszczędź
  •  Były PIS-owski prezes urzędu ochrony danych osobowych
  •  No i Polscy kierowcy wzięli przykład z Zachodu i temat
  •  Nerwy i strach sprawiły, że Jaki

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0