lub  Do³±cz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
g³ówna
Dodano: 03.12.2014, 20:39:19   przez: Klub_Smolenski
 Oceñ:  Zag³osuj na TAK!   Zag³osuj na NIE!  | Ocena: 307  Zg³o¶ nadu¿ycie
Ukryj komentarze(60)Dodaj komentarze
Aby dodaæ komentarz musisz siê zalogowaæ
 Najwy¿ej oceniony komentarz:poka¿
m1k1
2014-12-04 09:49:22
Ocena: 58(glosow:64)-+
Przecie¿ to jasne, ¿e to dobry (bardzo) cz³owiek. Fakt. Rucha³ dzieci. Ale Jezus mu to wszystko wybaczy wiêc nie ma co roztrz±saæ. Alleluja i do przodu.

nonomnismorianw
2014-12-09 13:08:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

kazsu
2014-12-05 19:15:06
Ocena: 0(glosow:2)-+
Przecie¿ ¿yjemy w Polsce. Tu niæ nie jest normalne. A dlaczego wiêkszo¶æ chia³a by st±d uciec do normalnego kraju.

wujotim
2014-12-05 18:46:51
Ocena: 0(glosow:2)-+
maj± racjê ¿e sprawiedliwo¶ci za ma³o, bo jak± karê powinien ponie¶æ! a jak± poniesie?

labla2dor
2014-12-05 11:39:35
Ocena: 1(glosow:3)-+
Mo¿e jak im wielebny w³o¿y sw± "niewinno¶æ" w D to dojrz± sprawiedliwo¶æ przez wyba³uszone oczy. (przy okazji nie radzê otwieraæ wtedy ust ze zdziwienia bo ch... wie co siê jeszcze mo¿e wydarzyæ)!

adamamam
2014-12-05 01:47:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuniêty przez u¿ytkownika

Massolit
2014-12-05 00:59:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuniêty przez u¿ytkownika

kriskus1
2014-12-04 19:48:21
Ocena: 2(glosow:6)-+
Ciemnogród . One s± nie poczytalne.

Nordi23
2014-12-04 17:50:39
Ocena: 8(glosow:10)-+
Mam alternatywe dla ttych popaprancow,niech ru..aja te dewotki co tam cale dnie spedzaja.Ksiadz por.cha,mochery zaspokojone,dzieci bespieczne-PARAFIA NA 102.

d_j_siwy
2014-12-04 17:18:05
Ocena: 7(glosow:9)-+
ciekawe czy te koorvy ko¶cielne te¿ by tak za nim sz³y jakby ich syna/córkê wyroocha³

Klub_Smolenski
2014-12-04 23:51:50
Ocena: 3(glosow:5)-+
Te¿.

manga231
2014-12-05 14:06:28
Ocena: 3(glosow:3)-+
Te¿, bo dziecko przecie¿ k³amie i zmy¶la. Ma³o takich przypadków by³o czy to w ko¶ciele czy to w rodzine?

Massolit
2014-12-04 16:20:36
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usuniêty przez u¿ytkownika

hubertberger
2014-12-04 16:27:22
Ocena: 1(glosow:5)-+
Dobrze, ¿e ty wszystko rozumiesz (po raz kolejny) i nam to wyt³umaczysz... 106 latku chodz±cy do gimnazjum.

czyzad
2014-12-04 14:54:52
Ocena: 8(glosow:8)-+
a czego sie spodziewali¶cie ,¿yjemy w pañstwie katolickim,a narzekamy na islam,tam tez lubi± dzieci

Sebo30
2014-12-04 14:33:10
Ocena: 0(glosow:2)-+
do gazu ich wszystkich

Eric_Cartman
2014-12-04 12:49:01
Ocena: 4(glosow:6)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

hubertberger
2014-12-04 16:21:46
Ocena: 5(glosow:9)-+
Wiara to pewien stan ¶mierci mózgowej, no bo jak trzeba byæ têpym, ¿eby wierzyæ, ¿e jaki¶ bo¿ek, rzecz jasna po ¶mierci, da ci wszystko, ale teraz ty dawaj co masz i na kolana... Wiara powinna dawaæ si³ê, a nie ubezw³asnowolniaæ. Katolicy, podobnie jak islami¶ci, s± tolerancyjni tylko i wy³±cznie je¿eli im to pasuje.

Meloman1
2014-12-04 17:04:46
Ocena: -7(glosow:9)-+
Ty za to jeste¶ piekielnie tolerancyjny.

hubertberger
2014-12-04 23:04:19
Ocena: -1(glosow:1)-+
Tak, jestem.

Meloman1
2014-12-05 12:48:49
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ale tolerujesz jakie¶ inne przekonania, czy tylko w³asne?

hubertberger
2014-12-05 14:31:47
Ocena: 0(glosow:2)-+
Je¿eli nie jest skrajnie absurdalne, nie wymusza na mnie pewnych niezgodnych z moja wola postaw i nie godzi w moje wierzenia to tak.

Meloman1
2014-12-05 15:19:07
Ocena: 0(glosow:2)-+
I oczywi¶cie sam decydujesz o tym, co jest skrajnie absurdalne, a co nie, prawda? Wobec tego jeste¶ tolerancyjny wobec tego, o czym sam uznasz, ¿e jest sensowne, oraz co nie godzi w twoje wierzenia. W tym sensie zamachowcy islamscy te¿ s± tolerancyjni, bo akceptuj± wszystko z wyj±tkiem tego, co godzi w ich wierzenia. Gratulujê kompanów intelektualnych.

Meloman1
2014-12-05 15:21:51
Ocena: -2(glosow:4)-+
Taka drobna robocza sugestia: je¶li kto¶ wiêkszo¶æ ludzko¶ci oskar¿a o ¶mieræ mózgow± i wyzywa od têpaków, to mo¿na mieæ ogromne w±tpliwo¶ci czy, jest to postawa tolerancyjna. Przemy¶l to sobie w milczeniu.

hubertberger
2014-12-05 23:09:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
Przepraszam bardzo, ale nie myl wiary w ko¶ció³ z wiara w Boga, bo to jest zupe³nie co¶ innego... Ja nic do katolików nie mam, ale do fanatyków religijnych ju¿ tak. Nie ma z³ego Boga to nasze dogmaty s± b³êdne, tak w islamie jak i chrze¶cijañstwie. Mowie o ¶mierci mózgowej w przypadku ludzi wierz±cych ¶lepo w ksiêdza i jego dyrdyma³y, a nie o tych którzy w Bogu opatruj± sile i ukojenie. Nie generalizuj.

Meloman1
2014-12-06 01:39:11
Ocena: 0(glosow:2)-+
To raczej ty przeczytaj, co napisa³e¶ i nie wykrêcaj kota ogonem. Zreszt±, kto ci da³ prawo oceniaæ, jaka wiara jest dobra, a jaka nie? I kto ci da³ prawo nazywaæ innych têpymi? Trochê pokory. No i tolerancji.

hubertberger
2014-12-06 11:13:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
No to proszê mi przytoczyæ co niby przekrêcam. Wiesz w ogóle o czym jest ta wiocha?

hubertberger
2014-12-06 11:21:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
Taki ma³y cytat: "Krótko: Je¶li znasz jakie¶ badania - podaj. Je¶li nie, spadaj, têpy fanatyku" i jeszcze jeden : "Zreszt±, kto ci da³ prawo oceniaæ, jaka wiara jest dobra, a jaka nie? I kto ci da³ prawo nazywaæ innych têpymi?" Hipokryzja a¿ od Ciebie bije.

Meloman1
2014-12-06 11:34:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
Napisa³e¶: "Wiara to pewien stan ¶mierci mózgowej, no bo jak trzeba byæ têpym, ¿eby wierzyæ, ¿e jaki¶ bo¿ek, rzecz jasna po ¶mierci, da ci wszystko". A potem: "nie myl wiary w ko¶ció³ z wiara w Boga, bo to jest zupe³nie co¶ innego... Ja nic do katolików nie mam". Najpierw piszesz jedno, potem co¶ innego.

Meloman1
2014-12-06 11:37:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie, ja nie jestem hipokryt±, bo nie twierdzê, ¿e jestem tolerancyjny. To ty twierdzi³e¶, ¿e jeste¶. A potem przyzna³e¶, ¿e jeste¶ tolerancyjny tylko wobec tego, co nie godzi w twoje wierzenia.

hubertberger
2014-12-06 12:01:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
No i w³a¶nie takich jak ty, cymbale nie toleruje. Wymuszasz na mnie co¶ czego sam siê nie trzymasz. Nie wysilaj siê to jest ostatni post ode mnie do ciebie.

Meloman1
2014-12-06 13:02:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja niczego nie wymuszam, zwracam tylko uwagê na nielogiczno¶ci w twoim pokrêtnym my¶leniu. I rozumiem, ¿e to mo¿e byæ przykre :)

mingus33
2014-12-04 12:17:13
Ocena: 5(glosow:5)-+
nie wierni a durni.

sambakicikici
2014-12-04 12:06:36
Ocena: 7(glosow:7)-+
Kto broni pedofila sam jest pedofilem!

siwythc666
2014-12-04 07:22:45
Ocena: 7(glosow:13)-+
tak to jest jak stare babki maj± ma³e emerytury nie staæ je na jakie¶ wycieczki wyjazdy do spa, to tylko ko¶ció³ i biadolenie im zostaje ...

Massolit
2014-12-04 16:16:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuniêty przez u¿ytkownika

Massolit
2014-12-04 16:25:02
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usuniêty przez u¿ytkownika

golabeda
2014-12-04 19:22:36
Ocena: 5(glosow:5)-+
a i tak po³owa z tych emerytur idzie przekazem do Torunia

wojtek_69
2014-12-04 07:08:37
Ocena: -23(glosow:23)-+
sk±d wiesz jakim cz³owiekiem jest ten ksi±dz? ta sprawa ma inne pod³o¿e ni¿ ci siê wydaje , jedynym pewnikiem w tej sprawie jest tylko to ¿e znaleziono komputer z nieaktualnym oprogramowaniem , i nagranie na telefonie tego buraka który oskar¿a zrobione dzieñ wcze¶niej. a poza tym polityka ma inne oblicze ni¿ wszyscy my¶l± akurat tutaj by³o wszystko utajnione , wiêc nie wiesz jak tam by³o.

jurek1102
2014-12-04 07:31:32
Ocena: 8(glosow:10)-+
Pedofil to nie cz³owiek

m1k1
2014-12-04 09:49:22
Ocena: 58(glosow:64)-+
Przecie¿ to jasne, ¿e to dobry (bardzo) cz³owiek. Fakt. Rucha³ dzieci. Ale Jezus mu to wszystko wybaczy wiêc nie ma co roztrz±saæ. Alleluja i do przodu.

admin1944
2014-12-04 06:57:50
Ocena: 11(glosow:11)-+
NIEDLUGO TEGO BANDZIORA-PEDOFILA BEDA CHCIELI ZROBIC SWIETYM MECZENNIKIEM ATEISTOW !!

admin1944
2014-12-04 06:56:21
Ocena: 7(glosow:7)-+
CO SIE DZIWICI - PRZECIEZ TA UMYSLOWA TEPOTA NIE WIE CO TO JEST BANDYTYZM-PEGOFILIA !!. KTOS TYM DURNIOM POWINIEN WYJASNIC !!.

cairo
2014-12-04 01:30:36
Ocena: 10(glosow:10)-+
Twarze na fotce promieniuj± katolick± inteligencj±, u pañ widoczny zespó³ niedopchniêcia oddolnego.

rybin
2014-12-04 01:09:23
Ocena: 9(glosow:9)-+
Pamiêtacie sprawê Kroloppa? Jak s±dzili go¶cia za molestowanie chórzystów, rodzice pikietowali, ¿e to nieprawda, niemo¿liwe. Jak podali, ¿e ma AIDS, nikt nie pikietowa³, wszyscy z dzieciakami u lekarzy byli. Taka to ju¿ mentalno¶æ.

kostrogaj
2014-12-03 23:33:19
Ocena: 12(glosow:12)-+
Powinni jak pasa¿erowie pijanego kierowcy.....odpowiadaæ za wspó³udzia³....

majorero
2014-12-03 22:50:37
Ocena: -4(glosow:8)-+
I ten sam s±d, który skaza³ biednego ksiêdza, bêdzie rozstrzyga³ o wa¿no¶ci wyborów. Czy to o czym¶ nie ¶wiadczy przypadkiem? Na przyk³ad o tym,¿e w Smoleñsku by³ zamach.

jurek1102
2014-12-03 22:59:05
Ocena: 0(glosow:4)-+
Sêdziowie maj± wyprane mózgi przez TVN i Wyborcz±.

stary.kocur
2014-12-03 22:39:31
Ocena: 8(glosow:8)-+
To ten sam sort, jak ci co Rydzyka po t³ustych ³apkach ca³owali.

czadowyRyszard
2014-12-03 21:56:06
Ocena: 5(glosow:7)-+
Tym wiernym murzyn powinien du...pska przeoraæ wbrew ich woli. Dowiedzia³y by siê chocia¿ w ma³ym kawa³ku co czu³y te dzieci.

Meloman1
2014-12-03 21:44:04
Ocena: -6(glosow:8)-+
Bo s±dy w Polsce nie myl± siê nigdy, a kto uwa¿a inaczej, to g³±b, nie?

daga8-8-8
2014-12-03 22:08:47
Ocena: 7(glosow:7)-+
komentarz usuniêty przez u¿ytkownika

Meloman1
2014-12-03 23:56:44
Ocena: -5(glosow:5)-+
Nie mam pojêcia o tej sprawie, wiêc nie mam zdania na temat ewentualnej pomy³ki s±du. Ale s±dy siê jednak myl± i z faktu, ¿e jacy¶ ludzie nie zgadzaj± siê z wyrokiem s±du nie wynika jeszcze, ¿e ci ludzie s± oszo³omami. Mo¿e maj± jakie¶ argumenty?

Meloman1
2014-12-03 23:58:39
Ocena: -3(glosow:3)-+
Tymczasem tu, na wiosce, ci sami, którzy pod innymi wpisami krytykuj± jakie¶ inne wyroki innych s±dów, przy tej okazji s± gotowi spaliæ na stosie ludzi, którzy robi± co¶ podobnego, a w dodatku maj± odwagê cywiln± ¿eby i¶æ na rozprawê. Jaki¶ kole¶ nawet zaproponowa³, ¿eby wsadziæ ich za wspó³udzia³. Czy to nie barbarzyñstwo?

daga8-8-8
2014-12-04 09:16:34
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usuniêty przez u¿ytkownika

Meloman1
2014-12-04 09:36:16
Ocena: -1(glosow:1)-+
Prawdê mówi±c, te¿ mam zaufanie do s±du. Ale to nie znaczy, ¿e muszê my¶l±cych inaczej (i jednak wiedz±cych o tej sprawie wiêcej ni¿ ja) ods±dzaæ od czci i wiary. Zw³aszcza ¿e tak jak zmowa milczenia, w sprawach o pedofiliê zdarzaj± siê jednak fa³szywe oskar¿enia.

daga8-8-8
2014-12-04 11:03:16
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usuniêty przez u¿ytkownika

Meloman1
2014-12-04 11:25:44
Ocena: -4(glosow:4)-+
Wysoko¶æ wyroku nie zale¿y od mocy dowodów, tylko typu czynu. Natomiast nawet je¶li ci ludzie siê myl±, to nie ma powodów, ¿eby ich obra¿aæ i poni¿aæ. Z tym siê chyba zgodzisz?

daga8-8-8
2014-12-04 12:55:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuniêty przez u¿ytkownika

klotylda601
2014-12-03 21:04:58
Ocena: 6(glosow:6)-+
no pewnie po ten pan czarnej kiecce nie podlega prawom ziemskim a tylko boskim

sarna
2014-12-03 20:47:14
Ocena: 3(glosow:7)-+
one to pewno by mu w³asne dzieci w ofierze posk³adali by sie pó¼niej do nieba dostaæ

ferdal
2014-12-03 20:41:47
Ocena: 7(glosow:13)-+
Katolska sprawiedliwo¶æ to niekoniecznie to samo co powszechna
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dok³adnie tak ...
  •  Kiedy domagasz siê my¶lenia u rolnika...
  •  Dla ludzi wierz±cych, do rozwa¿enia i tak¿e ku przestrodze;
  •  Kiedy domagasz siê my¶lenia u rolnika...
Kiedy to wystarczyl sam p³ot placu zabaw do zabawy
g³ówna
Dodano: 15.07.2018, 01:41:23   przez: vacarius
 Oceñ:  Zag³osuj na TAK!   Zag³osuj na NIE!  | Ocena: 141Skomentuj (27) | Zg³o¶ nadu¿ycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie s± generowane przez u¿ytkowników serwisu i jego w³a¶ciciel nie bierze za nie odpowiedzialno¶ci.
Je¿eli uwa¿asz, ¿e które¶ zdjêcie wykorzystano bez twojej zgody to mo¿esz skorzystaæ z linku "Zg³o¶ nadu¿ycie" który znajduje siê pod ka¿dym zdjêciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0