Ukryj komentarze(47)Dodaj komentarze
Aby dodaæ komentarz musisz siê zalogowaæ
Najwy¿ej oceniony komentarz:poka¿
Wyjadacz
gordonthompson
2016-12-29 12:56:19
Ocena: 26(glosow:40)-+
Gimbaza.Rozwi±zywanie zadañ rozwija umiejêtno¶æ logicznego my¶lenia itp,mózg te¿ reaguje na æwiczenia.Chocia¿ w sumie mo¿e i masz racjê,niektórzy i tak z tego nie korzystaj± w "prawdziwym ¿yciu".
Meewosheq
2017-01-04 23:54:14
Ocena: 2(glosow:2)-+
Skoñczy³em studia humanistyczne i powiedzmy, ¿e pracujê w tym kierunku (wielu nie ma takiego szczê¶cia). I powiem, ¿e cieszê siê, ¿e uczy³em siê tych wszystkich rzeczy w szkole. Do koñca liceum i technikum szko³a zapewnia nam wykszta³cenie ogólne, musimy posiadaæ jak±¶ wiedzê w ka¿dej dziedzinie i chocia¿ wielu z tych rzeczy nie wykorzysta siê w praktyce, dziêki nim mo¿na siê uwa¿aæ za osobê wykszta³con±, obyt±, oczytan±, potrafi±c± rozmawiaæ na ró¿norodne tematy, nawet te w których nie jest siê specjalist±. Chocia¿ szkoda, ¿e pewnie wiêkszo¶æ osób i tak nie jest w stanie tego doceniæ...
zonkumariano
2017-01-03 00:56:28
Ocena: 2(glosow:8)-+
komentarz usuniêty przez moderatora
marion1666
2017-01-02 18:51:44
Ocena: -1(glosow:5)-+
prawda jest taka ze nie kazdy zostaje inzynierem wiec nie powinni tego wszystkim narzucac, zawsze mowilam ze kazdy powinien uczyc sie tego czego chce a jak sie to dla niego skonczy to nie wasz za przeproszeniem zasrany interes, oczywiscie minimalna wiedze na kazdy temat, podstaw jak najbardziej trzeba uczyc ale takie wbijanie komus do glowy na sile jakichs dalszych zbednych informacji naprawde jest durnym pomyslem poniewaz i tak o tym dana osoba zapomina po krotkim okresie czasu bo po prostu nie jest tym zainteresowana wiec jaki jest w tym sens? zaden
forgotten32
2017-01-08 12:12:48
Ocena: 2(glosow:2)-+
W sumie do pracy na ta¶mie wystarcz± 2 dni szkolenia BHP i parê dni szkolenia stanowiskowego...
Jakie¿ to g³êbokie ile ludzie czasu marnuj± a mogliby ubogacaæ w³a¶cicieli fabryk i rz±d, tak pewnie od 13 roku ¿ycia ¿eby na sto³ku przy ta¶mie nie musieli staæ a rêce manualnie wykszta³cone wystarczaj±co (np. zamiast niepotrzebnych przedmiotów tylko to co siê w ¿yciu przyda - prawid³owy chwyt ³opaty, 101 lifehack-ów na szybkie wk³adanie komponentów do p³yt PCB, w³ókna MOP-a a problemy brudu w fugach itp.)
A tak na marginesie to nie ka¿dy zostaje polonist± to w sumie polskiego te¿ nie powinn
Ktokolwiek1992
2017-01-02 15:21:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuniêty przez moderatora
ktoszeszkoly
2017-01-02 14:47:29
Ocena: -6(glosow:8)-+
komentarz usuniêty przez moderatora
nissin
2017-01-02 13:32:47
Ocena: 7(glosow:15)-+
Zyj na 500+, to nigdy Ci sie nie przyda...Wystarczy sie modlic.
bresio
2017-01-02 12:46:27
Ocena: 3(glosow:11)-+
¦wiat jest pe³en ludzi, którzy uwa¿ali, ¿e matematyka im siê do niczego w ¿yciu nie przyda, bo przecie¿ jest kalkulator to sobie mo¿na policzyæ.
To Ci sami ludzie, którzy bior± po¿yczki i nie potrafi± policzyæ ile ich to bêdzie kosztowa³o.
To Ci sami ludzie, którzy wziêli kredyt we frankach, bo w z³otówkach nie mieli zdolno¶ci kredytowej.
To Ci sami ludzie, którzy my¶l±, ¿e pizza ¶rednicy 40cm jest mniejsza ni¿ dwie pizze ¶rednicy 25cm.
Jedno ich ³±czy - s± bardzo zdziwieni.
gordonthompson
2017-01-03 08:24:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tomi_tomi,masz racjê"z du¿ej litery",to od ruskich przysz³o.Ale ja bym siê nie czepia³ ch³opaka o to,b³±d niewspó³mierny,bo tylko skoñczone cymba³y pisz± "Ci sami","Ci ludzie"itp.
bossnr1
2017-01-02 11:46:40
Ocena: -5(glosow:13)-+
komentarz usuniêty przez moderatora
pawelwiktor15
2017-01-02 13:38:19
Ocena: -1(glosow:1)-+
Piszesz z telefonu czy z komputera?
BarbaeeIla125
2017-01-02 10:46:54
Ocena: -4(glosow:8)-+
komentarz usuniêty przez moderatora
pawelwiktor15
2017-01-02 13:39:29
Ocena: 2(glosow:4)-+
Tobie kto¶ urode zapiedroli³
kawalrafala
2017-01-02 17:40:17
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usuniêty przez moderatora
analny_destruktor
2017-01-02 10:43:52
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usuniêty przez moderatora
HybrydXXL
2017-01-02 10:37:53
Ocena: 0(glosow:6)-+
Jak kto¶ jest tumanem, to i zwyk³a tabliczka mno¿enia mu nie potrzebna. Taki mato³ek psioczy na podstawy logiki, a potem w ¿yciu sobie nie radzi, bo nic nie umie obliczyæ i nie wie ¿e wiêksza paczka do¶æ czesto dro¿ej kosztuje od ma³ej, a nie mówi±c ju¿ o przep³acanym kredycie, którego kosztów za nic nie ogarnie. P.S.: tak, powy¿sze ró¿niczki w zyciu mi siê wielokrotnie przyda³y, jestem in¿ynierem i siê tym pos³ugujê ¶rednio raz na miesi±c.
gordonthompson
2016-12-30 13:30:34
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ka¿e..nie czepia³bym siê,gdyby nie to,¿e akurat opier.dalasz za nieuctwo:)
Ejkum-Kejkum
2017-01-02 10:45:24
Ocena: 2(glosow:4)-+
Je¶li kto¶ pisze "on ci karze" to w³a¶nie jest zwyk³ym nieudacznikiem i niczego siê nie nauczy³, wiec powinien wróciæ siê do szko³y. No to jak gazetny, tak jest czy nie?
gordonthompson
2017-01-03 08:09:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
Pichorek,no o to mi chodzi:)
gordonthompson
2016-12-29 15:09:47
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jak nie lubisz gadaæ,to nauka mowy te¿ nie..
gordonthompson
2016-12-29 12:56:19
Ocena: 26(glosow:40)-+
Gimbaza.Rozwi±zywanie zadañ rozwija umiejêtno¶æ logicznego my¶lenia itp,mózg te¿ reaguje na æwiczenia.Chocia¿ w sumie mo¿e i masz racjê,niektórzy i tak z tego nie korzystaj± w "prawdziwym ¿yciu".
zwierzak250477
2017-01-02 12:26:23
Ocena: -1(glosow:1)-+
Zgadzam siê z tym po³owicznie :) Ukoñczy³em jeden z kierunków przyrodniczych na Uniwersytecie Wroc³awskim. Nigdy nie musia³em rozwi±zywaæ skomplikowanych zadañ matematycznych, a w szkole z matmy zawsze mia³em max 3. Pracujê jednak jako admin baz danych i programista - g³ównie pl/sql. Je¶li kto¶ nie ma epicko rozwiniêtego logicznego i analitycznego my¶lenia to nawet niech nie próbuje zabieraæ siê za ten zawód.
kawalrafala
2017-01-02 12:34:51
Ocena: -4(glosow:4)-+
komentarz usuniêty przez moderatora
zwierzak250477
2017-01-02 14:53:36
Ocena: 1(glosow:3)-+
Zdziwi³by¶ siê debilu jak bardzo skomplikowane mo¿e okazaæ siê zaprogramowanie kolejno¶ci pomieszczeñ do sprz±tania. Wg jakiego klucza? Powierzchni pomieszczenia, jego przeznaczenia, losowo czy wg planu? Czy mo¿e czê¶æ pomieszczeñ wg jednego klucza, a czê¶æ wg innego? Czy uwzglêdniaæ czas potrzebny na posprz±tanie konkretnego pomieszczenia? Je¶li tak to czy czas posprz±tania m2 w ka¿dym pomieszczeniu jest taki sam? Czy w trakcie sprz±tania ma byæ mo¿liwo¶æ zmieniania kolejno¶ci? Czy dla ka¿dego pomieszczenia ma byæ wyznaczona godzina pocz±tku sprz±tania? Ile osób mo¿e sprz±taæ?
kawalrafala
2017-01-02 17:41:38
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usuniêty przez moderatora
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
g³ówna
Wszystkie absurdy w serwisie s± generowane przez u¿ytkowników serwisu i jego w³a¶ciciel nie bierze za nie odpowiedzialno¶ci.
Je¿eli uwa¿asz, ¿e które¶ zdjêcie wykorzystano bez twojej zgody to mo¿esz skorzystaæ z linku "Zg³o¶ nadu¿ycie" który znajduje siê pod ka¿dym zdjêciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0