główna
Ukryj komentarze(74)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
czekoladowymis
2020-04-10 05:48:22
Ocena: 13(glosow:25)-+
niech nas wszystkich wsadzą morawiecki z kaczyńskim i reszta bandy osłów, będą nas utrzymywać ze swoich podatków, może w końcu coś zrozumieją
Szpkaz
2020-04-12 18:49:49
Ocena: 1(glosow:5)-+
Te całe rozporządzenie jest nic nie warte, bo zostało wydane z przekroczeniem ustawowego upoważnienia. Zgodnie z ustawą rozporządzeniem można ograniczyć "sposób przemieszczania się" a nie przemieszczanie się w ogóle. Jest to konstytucyjne prawo. Pytanie tylko czy znajdzie się odważny sędzia żeby to głośno powiedzieć, czy będą jak zwykle przyklepywać wnioski policji, bo na TK nie ma co liczyć.
Ejkum-Kejkum
2020-04-12 12:29:11
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie masz ambicji, idź do milicji, tak było, jest i będzie po wszech czasy...
bboy135
2020-04-12 12:46:12
Ocena: -1(glosow:7)-+
Jedno pytanie, w ogóle znasz kogoś, kto zmarł z powodu tej choroby? Albo kogoś kto zna taką osobę, ja o wszystkim słyszę tylko z telewizji, a jej nie wierzę, a dwa, w policji mają normy mandatów jakie muszą w danym dniu dać obywatelom, więc szukają na siłę, byle powodu.
diskorelax
2020-04-12 09:45:26
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
SierzantYelonek
2020-04-12 07:06:01
Ocena: 2(glosow:4)-+
artykuł o tym, że nie stosujecie się państwo do ustawy...hahaha no logicznie bardzo
leminggrad
2020-04-11 19:27:37
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ja Pier dole naprawdę?
czapiewski
2020-04-11 18:43:57
Ocena: 5(glosow:9)-+
Z czegos musza miec pieniadze na pis-owska mafie, na wybory i 500+.
Pysialek8888
2020-04-11 18:03:19
Ocena: 1(glosow:11)-+
Milicja piSS gnębi polaków mandatami aby mafii piSS na premie nie zabrakło, bo już co mogli to rozkradli
zico9987
2020-04-11 16:56:07
Ocena: 4(glosow:14)-+
Tylko tu jest problem ze ludzie są zbyt nieodpowiedzialni , widać było to w pierwszy ciepły weekend przed wprowadzeniem restrykcji. Bo każdy patrzy na siebie a nie innego człowieka i właśnie tacy ludzie jak Ty wołają konstytucja a śmierć innych go nie interesuje bo jego prywatnie to nie dotknęło. Z góry napiszę że czy rządziło by PO czy SLD czy Konfederacja nie było by lepiej bo żaden system zdrowotny w żadnym kraju na świecie nie jest na to przygotowany , bo się fizycznie tego nie da zrobić , bo zawsze będzie jakieś "ale" . Dlatego najważniejszy jest zdrowy rozsądek a nie januszowanie bo kons
stywen
2020-04-11 16:39:39
Ocena: 2(glosow:6)-+
PISowskie zakłamanie organicznie wolności obywateli ,a sami robią bezkarnie spędy jak te w rocznicę smoleńską Wszyscy powinni być ukarani ....Gdzie policja,a wjazd kaczaka na Cmentarz Powązkowski,tez bezkarny .A wyjazd biznesowy jest dozwolony jeśli chodzi fanatykom PIS-dzielcom o fakty .
zico9987
2020-04-11 15:42:42
Ocena: 3(glosow:9)-+
Jakub w normalnym państwie czyli??? Bo jakoś Czechy Słowacja Włochy Francja Hiszpania czy Niemcy nie wprowadzili stanu wyjątkowego itp. i jakoś w każdym z tych państw są ograniczenia w przemieszczaniu się. Ale takie Januszem jak ty zawsze widzą jakieś "ale" na początek proponuję się dokształcić i poczytać dlaczego każdy kraj wstrzymuje się z wprowadzeniem stanu wyjatkowego. P.S każdy Janusz ma prawa ale żaden nie ma obowiązków.
fenek9
2020-04-11 15:39:37
Ocena: -6(glosow:8)-+
Rozporządzenia zostały wydane z naruszeniem 46 ust. 4 ustawy z 2008 roku. W konsekwencji naruszają one także art. 92 ust. 1 Konstytucji[…], zgodnie z którym rozporządzenia są wydawane przez organy wskazane w Konstytucji, na podstawie szczegółowego upoważnienia zawartego w ustawie i w celu jej wykonania.
fenek9
2020-04-11 15:37:53
Ocena: -1(glosow:9)-+
Problem nie polega na tym, że egzekwują prawo, tylko że egzekwują zarządzenia niezgodne z Konstytucją. Rząd nie wprowadził stanu wyjątkowego, tym samym rozporządzenia są sprzeczne z art. 92 ust. 1 Konstytucji, zgodnie z którym powinny być wydawane „przez organy wskazane w Konstytucji, na podstawie szczegółowego upoważnienia zawartego w ustawie i w celu jej wykonania”. Przy okazji łamane są podstawowe konstytucyjne prawa obywateli: wolność poruszania się i osobista.
SierzantYelonek
2020-04-12 07:15:28
Ocena: 0(glosow:2)-+
Policja się nie stawia w sądach jako świadkowie
TommyAtommy
2020-04-11 15:03:50
Ocena: 3(glosow:7)-+
A ja się zastanawiam, jak tryb karania przez sanepid, w którym nie istnieje możliwość odwołania od decyzji bez zapłacenia kwoty zbyt wysokiej do zapłacenia przez przeciętnego Polaka, a odwołanie nie jest i tak w pierwszej instancji rozpatrywane przez sąd powszechny (sąd prawdopodobnie zajmie się tym po latach) ma się do praw człowieka?
TommyAtommy
2020-04-11 15:06:54
Ocena: 3(glosow:9)-+
Może należy jak najszybciej kierować skargi do ETPC i jeszcze ludzie dostaną od tej dyktaturki z tekturki po kilkadziesiąt tysięcy euro odszkodowania?
papayos
2020-04-11 18:13:07
Ocena: 2(glosow:8)-+
Kur..wa, wszyscy tylko powtarzają slogany: Kaczyński to, Kaczyński tamto. Każdy powinien być odpowiedzialny za siebie! Jest rozporządzenie, żeby siedzieć na dupie w domu, to siedź!!! Każdy się szwenda jakby nigdy nic, a później będzie pieprzenie, że Kaczyński nic nie zrobił.
michalng
2020-04-14 19:53:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
papayos a jak wprowadzą rozporzędzenie ze musisz Kaczynskiemu dobrze ustami zrobić to zrobisz ? Władza wprowadza rozporzadzenia, i ogranicza twoja prawa. Co ciekawe sama sie do tych ograniczen nie stosuje. To władza uwaza ze ich te ograniczenia nie dotycza, na wszystkich szczeblach. Od Kaczynskiego i jego przydupasów na pl. Piłsudskiego zaczynajac a na policjantach grilujacych w Poznaniu koncząc.
maniutek2
2020-04-11 14:11:20
Ocena: 0(glosow:6)-+
pytanie retoryczne od kiedy w Polsce jest demokracja skoro rządzi państwem jedna osoba Kaczyński albo inny Tusek.puki nie będzie w Polsce jednomandatowych okręgów wyborczych to nic się nie zmieni w tym kraju. Kukiz próbuje uświadomić to ludziom od pięciu lat ale nie dociera od trzydziestu lat to samo bagno a bo ci to kradną a tamci kradli mniej i tak w kółko.
laparoskop
2020-04-11 14:02:57
Ocena: 1(glosow:19)-+
Tak się zastanawiam, czy Polska to już ostatni taki kraj w którym policjant nie może zapanować nad legitymowanym obywatelem.
Policjant nakłada mandat w związku z popełnionym wykroczeniem, podaje podtatawę prawną i tyle i albo obywatel przyjmuje albo nie. Jeśli się pyta za co albo o to czego dotyczy przytoczony akt prawny to znaczy, że go nie zna i wtedy funkcjonariusz nakłada kolejny mandat. Jeżeli dyskusja się nie kończy, funkcjonariusz nakłada mandat za utrudnianie wykonywania obowiązków służbowych i tyle.
Jeśli dyskusja nadal trwa - do tego stopnia , że uniemożliwia nałożenie kar to na 24
Juliankereb
2020-04-11 14:13:00
Ocena: -4(glosow:8)-+
Zgadzam się w 100%.
xdarksacrificex
2020-04-11 14:41:13
Ocena: 3(glosow:9)-+
Kara za nieznajomość przepisów? To coś nowego. Mandat z artykułu takiego i takiego. Przyjmują państwo czy nie, nie to kierujemy sprawę do sądu. Nieznajomość prawa nie zwalnia z odpowiedzialności. Przykład: Gwałciciel nie wiedział, że gwałt to przestępstwo, więc nie można go skazać? Nie wiedziałem, że obowiązuje ograniczenie przemieszczania się więc nie mogę dostać mandatu? Gość w aucie twierdzi, że siedzi w aucie i z niego nie wysiadł to nie roznosi wirusa. Zgoda, ale się przemieszcza i lepiej, żeby miał dobrą wymówkę dlaczego się przemieszcza :)
oryginalgabber
2020-04-10 23:15:35
Ocena: -3(glosow:13)-+
Jak sobie skór@#$%y znalazły sposób na wyciąganie pieniędzy od obywateli!!!
psykopunkz69
2020-04-11 13:20:01
Ocena: -2(glosow:8)-+
Wszędzie jest napisane, że trzeba mieć średnie, ale rozumiem. Większość ma właśnie średnie, ty pewnie też, więc obrażać sam siebie nie możesz.
Genno_Laskolnyk
2020-04-11 23:45:05
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
psykopunkz69
2020-04-12 09:08:16
Ocena: -2(glosow:2)-+
A patrząc na twoje to ty nie masz żadnych kolegów, bo nikt cię nie lubi.
Genno_Laskolnyk
2020-04-12 11:31:05
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
riverside83
2020-04-10 06:57:26
Ocena: 4(glosow:20)-+
Panowie policjanci? Zwykłe pały udające strażników Teksasu!!!
czekoladowymis
2020-04-10 05:48:22
Ocena: 13(glosow:25)-+
niech nas wszystkich wsadzą morawiecki z kaczyńskim i reszta bandy osłów, będą nas utrzymywać ze swoich podatków, może w końcu coś zrozumieją
franek1999
2020-04-10 00:23:38
Ocena: 4(glosow:12)-+
Tu masz rację. Jednak milicja za komuny był inteligentniejsza. Przynajmniej tępak by się nauczył tych parę punktów.
franek1999
2020-04-10 00:26:08
Ocena: 4(glosow:12)-+
Tępe to są barany w mundurach. Gdyby miała inteligencję baranów w mundurach, przyjęłaby mandat.
xdarksacrificex
2020-04-12 13:09:50
Ocena: 0(glosow:2)-+
@stywen tylko, że oni mają biznes do premiera prosić go o coś, a premier z ulicy ich na pewno wysłucha XD
jakub1975wawa
2020-04-10 02:28:16
Ocena: 10(glosow:20)-+
Chodzi o to kochany że w normalnym państwie zgodnie z konstytucją nie można ograniczaćswobody przemieszczania się po kraju bez wprowadzenia stanu wyjątkowego. Tutaj byle debil z pałą wmawia ci że nie możesz chodzić po ulicy, bo tak on uważa. To nie jest normalne ! Rozumiesz wreszcie czy musisz dostać policyjną pałą w durny łeb zanim zdążysz powiedzieć że kochasz pisowską policję?
xdarksacrificex
2020-04-11 14:30:19
Ocena: 1(glosow:9)-+
Zgodnie z art. 52 ust 3 ograniczenie poruszania się mogą podlegać ograniczeniom określonym w ustawie(i nie ma mowy o żadnym stanie nadzwyczajnym). Zgodnie z USTAWĄ o zapobieganiu epidemii z 2008 roku w drodze rozporządzenia można wprowadzić stan zagrożenia epidemicznego oraz stan epidemii, a zgodnie z tymi stanami można wprowadzić ograniczenie co do sposobu poruszania się. Czy konstytucja zabrania wprowadzenie stanu epidemii? Nie znalazłem nigdzie zapisu, że ograniczenie swobód obywatelskich wymaga (PODKREŚLAM) WYMAGA wprowadzenia stanu wyjątkowego, wojennego czy klęski żywiołowej.
jakub1975wawa
2020-04-09 23:28:13
Ocena: 3(glosow:13)-+
Szkoda ze nie możesz mnie leczyć. Za głupi Jestes i za tchórzliwy by tego spróbować!
franek1999
2020-04-10 00:28:10
Ocena: 2(glosow:8)-+
Zaś prawaczków trzeba nauczyć pisać po polsku.
jakub1975wawa
2020-04-09 23:26:09
Ocena: 6(glosow:14)-+
To juz wsadza sie do pierdla na mocy decyzji administracyjnej? Nie potrzeba sadu? To jeszcze jest demokracja?
jakub1975wawa
2020-04-09 23:29:57
Ocena: 0(glosow:4)-+
Tak tylko pytam bo raczej nikt nie nosi 30 000 zł na łebka na ewentualne mandaty
franek1999
2020-04-10 00:31:34
Ocena: 3(glosow:11)-+
W każdym cywilizowanym państwie jest możliwość odwołania się od durnych przepisów wprowadzonych niezgodnie z ustawą zasadniczą przez tępe barany w obecnym rządzie. Nieścisłe przepisy pozwalają policyjnym pokurczom życiowym znęcanie się nad obywatelami za swoje nieudane dzieciństwo.
franek1999
2020-04-10 00:33:49
Ocena: 0(glosow:8)-+
Do jakub1975wawa,to już wymarzony stan nijaki kaczyńskiego. On teraz jest "wuc".
menwroclaw35
2020-04-10 14:41:33
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ani 30 ani 5 tys nie dostaną bo ta kara dotyczy osób łamiących kwarantannę.
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0