lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Miesięcznie Zus zabiera mi 411 zł na ubezpieczenie, a w szpitalu ląduje raz na pare lat
główna
Dodano: 17.02.2013, 13:17:13   przez: BabolHans19
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 556  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(104)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
mdrfree
2013-02-17 16:16:06
Ocena: 12(glosow:22)-+
Niech mu przestaną zabierać to sobie wykupi

TryszkA
2013-02-27 00:03:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

eeeeeo
2013-02-26 13:27:30
Ocena: 1(glosow:3)-+
A spróbowalibyście przeżyć w polskim szpitalu na diecie specjalistycznej np. bezglutenowej. Trzy dni pobytu skutkowały tygodniem leczenia dolegliwości spowodowanych glutenem w posiłkach mimo zapewnień, że wszystko jest przestrzegane. Wyobraźcie sobie teraz sytuację, gdzie każdy, KAŻDY posiłek musi być dowożony przez rodzinę i znajomych a posiłków powinno być pięć, co trzy godziny, przynajmniej trzy ciepłe. Niech nie zabierają składek to zatrudnię służbę, osobistą, nie "zdrowia" :( żeby po szpitalu pacjent nie był bardziej chory niż przed.

emik47
2013-02-24 00:32:29
Ocena: 0(glosow:2)-+
dostałam jeszcze lepszy w Warszawie- makaron z serem i ................ karaluch!!!!!! na szczęście to była ostatnia godzina pobytu w tym szpitalu- ale cały odział była głodny przez najbliższe dni

mario1
2013-02-23 14:31:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
chlopi w wiezieniu pewnie lepiej jedza za nasze bo maja sile do buntu

r0b3rt89
2013-02-23 14:12:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
To jest Polska. A więzień dostaje diety wyznaniowe, zdrowotne i inne, a ty uczciwy chory człowieku jedz gów...

misiaczek414
2013-02-23 13:48:54
Ocena: -2(glosow:6)-+
Wszystko zależy od szpitala... W szpitalu się leży aby się leczyć a nie żreć... a co niektórym taka "dieta" dobrze zrobi

hektor11
2013-02-23 16:37:52
Ocena: 2(glosow:4)-+
widac, ze nie lezales w szpitalu albo lezales ale byles za maly zeby pamietac dlatego cos Ci powiem lezalem lacznie ok 20 razy w roznych szpitalach i nie ma nic wazniejszego niz dobry personel w miare dobre jedzenie i odwiedziny znajomych, rodziny

praszu
2013-02-22 20:39:17
Ocena: 3(glosow:5)-+
I w dodatku zimne podają, trzeba podgrzewać na kaloryforze.

BabolHans19
2013-02-22 20:05:51
Ocena: 1(glosow:5)-+
czasach komuny jak widac po wpisach innych użytkowników aha i nie życze nie którym trafić do szpitala 3 dni być nadczo bo ci ciągle zabieg przekładają a po 3 dniach głodówki dostać taki obiad bez smaku i polotu ale zawsze możesz iść do baru w szpitalu i kupic obiad za 15 zł i interes się kręci a że obiad na kaloryferze racja podgrzewałem sobie bo wszystko było zimne

hektor11
2013-02-22 21:16:59
Ocena: 0(glosow:4)-+
jestem weteranem szpitali i w 100% sie z Toba zgadzam, bulka przyniesiona z domu smakowala czasami jak kawior przy ich jedzeniu

BabolHans19
2013-02-22 20:02:12
Ocena: -1(glosow:7)-+
Po pierwsze nie miałem żadnej diety itp!!Po drugie System w POlsce jest chory leżałem w szpitalu w Niemczech!! Tam nawet żonka nie musiała mi bułki przynieś bo wszystko było zagwarantowane nawet automat z wodą i jednorazowymi kupkami był na korytarzu!! teraz do osób mówiących że do szpitala idzie się leczyc nie jeść a czy ja muszę się leczyć w warunkach jak w Czarnobylu ?? Po to jestem ubezpieczony by byc traktowany jak człowiek a nie śmieć!!! i co do moich obsesji jak to ktos napisał dlaczego jak fotka idzie na główną to wielcy jest ubliżanie osobie i chore domysły ?? może mamy 2013 rok ale w

NDKoks
2013-02-22 18:48:31
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nawet stolika nie ma .. i grzeją na kaloryferach :D

SantaPL
2013-02-22 17:22:59
Ocena: -5(glosow:9)-+
Szpital to NIE restauracja / hotel / wakacje !!! Tam mają Cię zbadać, zdiagnozować i wyleczyć. A jak trochę tuczne wieprzki (pokażcie mi szczupłą osobę po 40) pobędą na lekkostawnej diecie to dadzą chwilę wątrobie na regenerację! Ubezpieczenie społeczne polega właśnie na tym, że jak Ty się nie leczysz to za te pieniądze leczą kogoś innego. Indywidualnie NIKOGO nie byłoby stać na leczenie w przypadku choroby wymagającej drogich procedur (np operacja)lub farmakoterapii. System nie jest doskonały, ale nie da się tego zorganizować lepiej !

ilus20
2013-02-22 18:12:51
Ocena: 3(glosow:3)-+
to ma być lekko strawna dieta? a co to za różowa breja? gotowane warzywa, pierś z kurczaka też są lekko strawne, lepiej karmią w więzieniach, zgadzam się co do idei - ubezpieczenie społeczne jest by jak nie ty to ktoś inny jest leczony, ale nie wiem czy miałeś/aś zaszczyt poleżeć w szpitalu- naćkane łóżek w pokojach, w łazienkach płytki odpadają, pół biedy jak na takiej diecie siedzisz tydzień ale właśnie przyjdzie długie leczenie?

LukasekxDD
2013-02-22 19:03:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
To ty nie widziałeś szpitala za granicą . Jakby dobrze karmili to na tych blaszanych półkach nie stałoby z 5 Kubusiów i 20 jabłek .

kasagaz
2013-02-23 11:39:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie jest doskonały?? hehehe jest beznadziejny, przez 8 lat nie byłem u lekarza, przez 8 lat płaciłem składki, po 8-miu latach gdy potrzebowałem badań poszedłem prywatnie bo pierwszy wolny termin był za 9 miesięcy. Tak.. u nas trzeba mieć zdrowie aby chorować.

Bambus1986
2013-02-22 16:11:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
i na dodatek ktoś zwędził kratkę od kaloryfera :)

sssddd187
2013-02-22 15:44:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
W więzieniu więcej dostają -_-

adrian198561
2013-02-22 14:44:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kasagaz
2013-02-22 13:11:34
Ocena: -1(glosow:1)-+
zbyt wiele aby umrzeć i zbyt mało aby żyć;)

Dzio3i
2013-02-22 12:48:14
Ocena: -4(glosow:4)-+
Ciesz sie, ze wogole dostałeś myslisz, ze leczenie jest za darmo.

Piteroooo
2013-02-22 12:28:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
To i tak miał szczęscie ze sie dopchał do szpitala . Mnie 4 razy odesłali z ciezko chorym dziadkiem tłumacząc ze nie ma miejsca a dziadkowi nic nie będzie :/

koyot69
2013-02-22 12:24:35
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jeszcze zimne mu dali bo na kaloryferze podgrzewa.

krzychoo33
2013-02-22 11:31:02
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ludzie, to jest szpital!!! Tam jest dieta, ktora musi byc dopasowana do pacjenta. Czasem dostajesz tylko szklanke wody i lyzke, zeby zwilzyc usta. Moze takie zdjecie tez ktos wstawi i podpisze "obiad w polskim szpitalu"???

Villemooo
2013-02-22 12:26:01
Ocena: 2(glosow:2)-+
Taa jasne. 2 razy leżałam w pewnym szpitalu na oddziale okulistycznym. Żadnych przeciwwskazań żywieniowych nie miałam, a to co dostawaliśmy jako obiad to była jakaś kpina. O śniadaniach i kolacjach to nie ma co wspominać.

Rolnikztolnik1
2013-02-22 10:27:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
W akademiku bym nie pogardził xD

Kristoffo456
2013-02-22 09:17:17
Ocena: 3(glosow:5)-+
A w wiezieniu na pierwsze rosolek z makaronem,a na drugie schabowy z serem polany sosem borowikowym z ziemniaczkami,surowka i kompocik!A ja sie pytam co to KU..A ma znaczyć?

rafal8
2013-02-22 09:04:36
Ocena: -5(glosow:7)-+
a cos ty chciał jesc w szpitalu kawior? Ty sie tam masz leczyc a nie wpierd@lać

wiocho
2013-02-22 08:02:57
Ocena: 4(glosow:4)-+
"Idź do więzienia" tam odżyjesz. Dobre jedzenie, siłownia, TV, beztroskie życie, a wszystko to za pieniądze twoich pracujących rodziców, kolegów, znajomych. "ŻYĆ NIE UMIERAĆ" :) :) :)

azi114
2013-02-22 07:58:05
Ocena: -2(glosow:4)-+
Żebyście zobaczyli co dają w Matce Polce na oddziale położniczym kobietą w ciąży:/ Jak mój mąż to zobaczył, to mało z krzesła nie spadł. Najlepsze było to, że na zupę musiałaś mieć swój kubek, bo nie mają na stanie głębokich talerzy. Porażka i masakra.

Anternos
2013-02-22 13:00:21
Ocena: 0(glosow:2)-+
Akurat w Matce Polce gastronomia jest świetna. Zamawiają oni jedzenie z zewnętrznych firm kateringowych i posiłki są duże i smaczne.

majka11826
2013-02-22 04:22:53
Ocena: -1(glosow:3)-+
OBSESJE AUTORA: 1. Obiady w szpital vel więzienie 2. Katarzyna W 3. Rosja

szatanoslaw
2013-02-22 00:17:04
Ocena: 3(glosow:3)-+
ZUS nie płaci na szpitale inteligenci - jest jeszcze składka zdrowotna. A Ty inteligencie zatrudnij się na cały etat, albo zrozum, że pracodawca też płaci za Ciebie ZUS z potencjalnie Twoich pieniędzy.

majka11826
2013-02-22 04:04:20
Ocena: -3(glosow:3)-+
pracodawca płaci 50% zusu z tego co wiem... ja mam działalność to płace 950zł złodziejom.

omen100
2013-02-22 00:04:04
Ocena: 0(glosow:10)-+
Nastepny pomylil szpital z restauracja i na wioche wstawia.

dedede66
2013-02-22 00:07:19
Ocena: 4(glosow:4)-+
Nie nastepny tylko ten sam:)

seba_jot
2013-02-21 23:53:54
Ocena: -1(glosow:1)-+
kurde na bogato widzę:)

lukaaaszek
2013-02-21 23:51:42
Ocena: 2(glosow:2)-+
i tak masz niezłe żarło w tym szpitalu :) znam gorsze przypadki :P

malinalaleczka
2013-02-21 23:43:46
Ocena: -2(glosow:2)-+
po co placisz zus? nie plac rob na czarno i ubezpiecz sie na zycie . tyle

majka11826
2013-02-22 04:05:26
Ocena: 0(glosow:2)-+
a emerytura??????????????????

gibon_1234
2013-02-21 22:55:18
Ocena: -4(glosow:4)-+
Ja chce do więzienia przynajmniej sie najem ;DD

beliar34
2013-02-21 22:21:57
Ocena: 2(glosow:2)-+
taa tez bylem w szpitalu a na sniadnie jajko ugotowane kromka chleba cos tam cos tam ;p No ale trzeba sie liczyc z faktem ze sa osoby ktore na leczenie dostaja od zusu kupe kasy :)

Marek23033
2013-02-21 22:19:05
Ocena: -3(glosow:3)-+
palce lizac :D

mouse-in-house
2013-02-21 22:07:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wydaje mi sie ze po prawej to ryz z musem jablkowym, jadlam kiedys cos podobnego

mouse-in-house
2013-02-21 22:05:25
Ocena: 0(glosow:6)-+
Narzekacie na jedzenie, a nie kazdy wie, ze po chemioterapi obowiazuje dieta-nie mozna jesc surowych owocow, warzyw, ciezkostrawnych potraw,itd cieszcie sie, ze jestescie zdrowi. A co do tego obiadu to nie wyglada tak zle, jadalam gorsze

fiolek38
2013-02-21 22:04:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
po lewej chyba zurek ale po prawej ryz ale z czym????

mouse-in-house
2013-02-21 22:01:10
Ocena: 2(glosow:4)-+
Sama leze w szpitalu (na hematologi), obiady są tutaj rózne,ale na swietlicy mamy lodówke, w ktorej kazdy z pacjentow moze przechowywac swoje rzeczy a potem odgrzewac w kuchni w mikrofalówce, w kazdy weekend rodziny przywoza jedzenie chorym a zazwyczaj w poniedzialek to lodowka jest tak napakowana, ze peka w szwach..

majka11826
2013-02-22 04:09:59
Ocena: -4(glosow:6)-+
wiesz że swoją chorobą zabierasz nasze składki na swoje drogie leczenie i potem po wycieciu wyrostka my dostajemy żarcie pokazane na zdjeciu powyzej?:P

eeeeeo
2013-02-26 13:21:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
Gratuluję pomysłu odgrzewania jedzenia w mikrofali w przypadku problemów z krwią. P zjedzeniu jedzenia odgrzewanego w tym urządzeniu parametry krwi spadają drastycznie. Po jakimś czasie wracają do normy. Nie problem jeśli jest się zdrowym a ten sposób ogrzewania wykorzystuje sporadycznie. Żywienie w ten sposób pacjentów hematologicznych - mistrzostwo świata.

lifelover88
2013-02-21 21:14:08
Ocena: 7(glosow:9)-+
Zły obiad?? Zupka, do tego zdrowy ryż z fasolką i sosem. Nie wiem co wy za smakołyki jecie, że takie obiady wam nie pasują. Niektórych nawet na tyle nie stać. Smakosze się znaleźli...

noquarter98
2013-02-22 00:00:35
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

megaflax
2013-02-21 21:06:45
Ocena: 2(glosow:2)-+
o boze, ale wyzerka :O u nas w Bytomiu dostaje sie 2 kromki suchego chleba, kostke masla i plasterek niewiadomo czy to mozna nazwac szynką

Nati50
2013-02-21 23:30:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

JackCola
2013-02-21 21:05:56
Ocena: -5(glosow:7)-+
szaleństwo, jak można czymś takim się najeść, no jak?! Przypomina mi się 'jak leżałem w Holandii' tam było dobre jedzenie, też na w szpitalu ;)

Memoss
2013-02-21 21:16:09
Ocena: 2(glosow:4)-+
a no bo na psychiatrycznym lepsze dają xD

masakra01
2013-02-22 00:25:30
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

masakra01
2013-02-22 00:26:55
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

drLOUBITCH
2013-02-21 20:35:39
Ocena: 2(glosow:6)-+
411 zł? Mi ZUS zabiera miesięcznie prawie tysiąc. I co ja mam powiedzieć k*rwa?

zyzy33
2013-02-21 20:34:11
Ocena: 4(glosow:14)-+
Szpital to nie restauracja, bo Polska to nie Norwegia. Po to żyjesz w społeczeństwie, by mieć ludzkie odruchy. Ty byłeś kilka razy w szpitalu i wymagasz, bo płacisz składkę... pomyśl lepiej o tych, którzy są codziennie. Wszyscy ich opłacamy ze swoich podatków. Ja ani razu nie leżałem w szpitalu, więc mam być zły, że miałeś obiad za moją składkę? Pomyśl jakie pieniądze pochłania leczenie onkologii np. a później wymagaj kawioru i szampana.

hektor11
2013-02-21 20:28:59
Ocena: 6(glosow:6)-+
chlopie ciesz sie ze masz grzejnik ja spalem pod 4ma kocami tak pizgalo :(

Matuza94
2013-02-21 20:23:24
Ocena: 1(glosow:5)-+
Zupa ropna z kozami i potrawka poamputacyjna z ryzem

wiedxma
2013-02-21 20:37:56
Ocena: -1(glosow:1)-+
:D :D :D o jezu!!!

gregoriusXXX
2013-02-21 20:22:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
przynajmniej nie jest zimne :)

Kojocik30
2013-02-21 19:55:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
A co to w ogóle za danie jest? Bo się nie orientuje...

wiedxma
2013-02-21 20:39:14
Ocena: 3(glosow:3)-+
woda z majerankiem i zupa fasolowa na ryzu :D

klacska
2013-02-21 19:51:16
Ocena: -1(glosow:1)-+
Apropos służby zdrowia. Wiecie, że Czesi mają kilkanaście robotów da Vinci, a Rumuni 10?:D My mamy jeden i podobno stoi i się kurzy:)

rybkai2wisienki
2013-02-21 19:49:43
Ocena: 3(glosow:5)-+
Od kiedy chorzy w szpitalu dostaja jedzenie na grzejnik ?

Memoss
2013-02-21 20:06:32
Ocena: 3(glosow:5)-+
haha może sobie tak podgrzewają:]

chml
2013-02-21 19:48:14
Ocena: 2(glosow:4)-+
Jak dla mnie tragedi nie ma. W Wietnamie posiłkami dla pacjentów zajmują się ich rodziny, szpital takich wydatków nie ma w planie :)

jedziemmalina
2013-02-21 19:41:35
Ocena: 1(glosow:5)-+
Marudzisz, jakbyś w domu miał lepsze jedzenie. Obiad zapewne tylko w niedziele i wielki smakosz się znalazł.

adi.wozniak83
2013-02-21 19:29:13
Ocena: 2(glosow:2)-+
To już przesada! To się bardzo rzadko zdarza w momencie jak szpital ma podpisaną umowe z firma cateringowa!jak sam żywi pacjentów w swojej placówce ma kuchnie to pacjent dostaje normalny,ładnie podany posiłek i smaczny.Więc nie rób afery tam gdzie jej nie ma

khartvin
2013-02-21 19:13:05
Ocena: 4(glosow:8)-+
ponad 50% funduszy NFZ pożera onkologia. miałeś w rodzinie kogoś kto na raka chorował? zapewne przez całe życie nie opłacisz składkami leczenia tej osoby.

Arakiel666
2013-02-21 20:12:26
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ciekawe co za kur.a dała Ci minusa.

sernik_na_zimno
2013-02-21 21:23:54
Ocena: 1(glosow:1)-+
a ile pożera administracja?

hollsek
2013-02-21 19:11:40
Ocena: 4(glosow:4)-+
To jest tak właśnie jak masz socjal. Ty płacisz ileś złotych i tego nie wykorzystasz, a ktoś jedną chemioterapią zabierze całe składki 1.000 osób. To tak dla przykładu. Nie życzę Tobie abyś musiał siedzieć w szpitalu, ale jak będziesz to niech ci rachunek wystawią i każą potem dopłacić za wszystko po wyliczeniu ile ich kosztowałeś etc. Samo zdjęcie renrtgenowskie to koszt rzędu 200zł + wizyta + położenie np. na 3 dni do szpitala to już masz 1.5 tysiąca w plecy przy pakiecie badań. Tego się nie wylicza i tyle. A to, ze jedzenie jest jakie jest to zależy od szpitala.

Arakiel666
2013-02-21 19:04:33
Ocena: 5(glosow:5)-+
Ale inni sa ciągle lub nawet leżą latami i za takie osoby płacisz także Ty. To logiczne, że te osoby same by nie dały rady się "opłacić".

majtek5
2013-02-21 18:56:53
Ocena: 2(glosow:2)-+
To może Waśniewską do szpitala zamiast więzienia Dwie lewatywy na dobę trzy razy domięśniowy i obiadek szpitalny zaraz pożaluje tego co zrobiła

Tayend
2013-02-21 18:53:51
Ocena: -1(glosow:3)-+
A koszt Twojego leczenia to pewnie ubezpieczenie płacone przez Ciebie od 10 lat ... Także nie wymagaj 5-cio gwiazdkowej restauracji w szpitalu ...

nexus4610
2013-02-21 22:35:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
tak cwaniakujcie wszyscy... jakby ciebie to spotkalo to byl do tvnu lecial

Tayend
2013-02-22 07:16:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
Akurat tak Ci się trafiło, że jak na złość w szpitalu bywam dość często :) I wiem, jakie tam panują warunki, także proszę nie mówi mi, co bym zrobił gdyby :)

adam92ea
2013-02-21 18:32:50
Ocena: 1(glosow:3)-+
Co parę lat w szpitalu to dość często. Ja byłem w szpitalu 2 razy, z czego pierwszy gdy się urodziłem. Trzeba na siebie uważać stary. ;)

majka11826
2013-02-22 04:11:00
Ocena: -1(glosow:3)-+
tak uważaj żeby nie zachorować na raka... :/

adam92ea
2013-02-22 16:36:48
Ocena: -1(glosow:1)-+
Tak spier...laj

bolek810
2013-02-21 18:22:08
Ocena: 1(glosow:3)-+
Bo większą część naszej kasy biorą te złodzieje w postaci nagród i premii!!!

inLoveKRK
2013-02-21 18:15:34
Ocena: 5(glosow:5)-+
Czy ktoś jeszcze zauważył brak kaloryfera w obudowie? Chyba, że to nowa technologia NFZ..."Grzanie z pozoru" a na zimę zabijemy okna gwoźdźmi...amen

Samarka
2013-02-21 18:13:46
Ocena: 6(glosow:6)-+
Pamiętam jak moja mama była w szpitalu...Raz dostała na kolację kromkę chleba z makaronem przykrytym liściem sałaty.Zupy na obiad miały każdego dnia identyczny smak,natomiast kompot smakował jak woda z cukrem.Na dole był taki sklepik-stołówka gdzie bułka kosztowała 2 zł,kg kiełbasy 30 zł,chipsy 5 zł(średnia paczka),butelka wody 4 zł,litr soku 7 zł...

DMxD
2013-02-21 18:35:49
Ocena: -1(glosow:3)-+
Przypomniałaś mi historię , jak leżałem w szpitalu , przed op. czekając na wycięcie wrzoda z dupy , ale jedzenie swoje miał@m . ! mama kazała mi zabrać z sobą . parówki musztardę i jajka usmażone w woreczku froliowym . Pozdrawiam :).

M1CLAY19
2013-02-21 19:00:56
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ceny byly takie bo szpital kosil dzierzawe za nore w piwnicy jak za lokal przy high street.I tak za wszystko placi ostatni.

werther
2013-02-21 18:05:12
Ocena: -3(glosow:5)-+
Ciesz się, że jesteś zdrowy i nie potrzebujesz terapii za dziesiątki tysięcy złotych złotych miesięcznie. Stać by cię było?

BabolHans19
2013-02-17 19:18:25
Ocena: 8(glosow:12)-+
Do elvisss1 Dieta?? a niby czemu nie chce schabowego a normalnie jeść nie dość że pacjenta traktują jak zło konieczne to jeszcze go katują jedzeniem które nie nadaje się do spożycia ryż był rozgotowany a Kisiel jak białko z jajka co do zupy masakra wystarczyło by troszkę się postarać rocznie idzie na ubezpieczenie ponad 5 tyś zł z mojej kieszeni w szpitalu byłem 1 raz od 10 lat teraz sobie policz ile kasy dałem a jaki obiad dostałem ale Szpital ma Stołówkę gdzie można sobie kupić obiad za 15 zł więc interes się kręci

King_Midas
2013-02-21 18:45:05
Ocena: 5(glosow:5)-+
Masz rację,płacimy tyle na ZUS więc normalne jedzenie i opieka nam się należy.Długo leżałem w szpitalu i gdyby nie obiady przynoszone przez mamę,pewnie bym wykitował.Nie wszyscy leżący w szpitalu są na diecie...

elvisss1
2013-02-17 15:45:07
Ocena: -7(glosow:13)-+
Oni cie mają leczyc a nie zywić baranie to sie nazywa DIETA a wygląda jak wygląda schabowego z kapustka byś chciał?? Może ci jeszcze kur we zamówić??

piotrbigaj
2013-02-17 15:50:55
Ocena: 6(glosow:10)-+
na Wyspach w szpitalach i lecza i dobrze zywia...mozna?

mdrfree
2013-02-17 16:14:06
Ocena: 6(glosow:8)-+
I w każdym normalnym kraju nawet net się zdaża.

piotrbigaj
2013-02-17 16:22:37
Ocena: 6(glosow:6)-+
dokladnie, nie ma do czego wracac...

szczurzyca
2013-02-21 18:23:23
Ocena: 11(glosow:11)-+
Dieta nie oznacza, że żarcie ma wyglądać i smakować jak rzygi.

tortilla
2013-02-17 14:57:56
Ocena: 6(glosow:6)-+
Gotowane na grzejniku to co się dziwicie ;)

gurool
2013-02-17 13:57:47
Ocena: 4(glosow:6)-+
w pudle jest lepsze jedzenie niż w szpitalu. Na dołku śniadanie wygląda tak: kilka kromek chleba, kostka masełka, pomidorek, sałatka, szyneczka, serek żółty i kakao.

carmamir
2013-02-17 13:49:10
Ocena: -8(glosow:14)-+
To sobie wykup prywatne ubezpieczenie. Proste ?

mdrfree
2013-02-17 16:16:06
Ocena: 12(glosow:22)-+
Niech mu przestaną zabierać to sobie wykupi

carmamir
2013-02-23 11:34:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
@mdrfree Sorry ale to niemozliwe, ja jakos mam wykupione i moi pracownicy tez maja dobre pakiety mimo niezlej opieki medycznej w UK. Dlaczego ? Pomysl.

BabolHans19
2013-02-17 13:43:12
Ocena: 0(glosow:4)-+
Kisiel z proszku :/ nie dało się tego zjeść a zupa niby ogórkowa ale nie wiadomo jaka to była bo w smaku niczego nie przypominała

maly648
2013-02-17 13:38:29
Ocena: 2(glosow:2)-+
a to z ryżem to niby co to jest koorwa??

murinforte
2013-02-21 18:48:58
Ocena: 10(glosow:10)-+
Salowa narzygała
główna
Dodano: 08.07.2018, 14:38:23   przez: endriu343
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 59Skomentuj (18) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0