Ukryj komentarze(250)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
BartekHCOL
2013-05-16 09:38:41
Ocena: 167(glosow:287)-+
równowaga zaistniała. linkom i quadom w lesie mówimy nie.
kamilj.turbo
2013-05-31 22:20:36
Ocena: 2(glosow:2)-+
Do lasu nie wolno wjeżdżać pojazdami silnikowymi takie jest prawo - mogą natomiast pracownicy lasów , zulów , i ogólnie ludzie z stosownym pozwoleniem leśniczego
zielonalaka
2013-05-25 17:40:07
Ocena: 5(glosow:11)-+
Bardzo dobrze! W Bieszczadach też ktoś tak powinien zrobić. Idioci niszczą lasy, potem myją quady w potokach ociekają ze spalin, a ludzie potem piją tą wodę!
shogun13
2013-05-24 14:16:57
Ocena: 5(glosow:11)-+
myślę o swoim dziecku i rodzinie aby jakiś głupek na quadzie ich nie pozabijał albo nie okaleczył....masz quada to na tor a nie po lesie
co silniejszy wygrywa? to może ja tirem po lesie będę jeździł i wszystkich na quadach rozdaje na naleśnika zgodnie
linka nie jest OK........ale większą wiochę popełniają ci co wjeżdżają do lasu quadami...chamstwo leczy się chamstwem
DamianTIger
2013-06-05 17:50:55
Ocena: -4(glosow:6)-+
a jakby twoje dziecko się rowerkiem wpadło by na te linke i obcieło sobie głowe ???? POMYŚL DEBILU SKOŃCZONY!
owcazogorkowca
2013-10-15 20:29:14
Ocena: -1(glosow:5)-+
Dziecko na rowerku 190 cm...? No,no, słuszną linię ma nasza władza...
DamianTIger
2013-05-23 22:01:42
Ocena: -6(glosow:10)-+
No nie ale jak drwal wje*ie się z piłą i tnie połamane gałęzie.Lub jakis leśniczy biega se po lesie i zabija zwierzynę to już jest ok??! Tylko off roady są złe?
A POMYŚL IDIOTO IMBECYLU JE*ANY CZUBIE ŻE JAKBYŚ JECHAŁ Z RODZINĄ NA ROWERZE I NA TAKĄ LINKĘ NADZIAŁ TO TEŻ BYŚ STRACIŁ GŁOWE PAJACE! Normalnie k*rwa pajace. Ciekawy jestem co by było jak któryś z was pie*doleni imbecyle wjechał w taką linke lub żona/dziewczyna wjechała i straciła życie? Lub dziecko czy ktoś z rodziny??? MYŚLCIE KU*WA CZASEM!
bunior
2013-05-23 21:00:40
Ocena: 6(glosow:6)-+
Nie mogę pojąć jakimi pustakami jest większość udzielających się tu ludzi. Jestem przeciwnikiem jazdy takim sprzętem w lasach ale takie metody ich zwalczania to dla mnie skrajne buradztwo. A gdyby ten człowiek się zabił? Pewnie pomysłodawcy i wykonawcy zasadzki sam prezydent wręczyłby order zbawiciela świata. Pomyślcie idioci że jadąc rowerem na wycieczkę po lesie wasza żona, mąż, dziecko lub wy sami wpadacie na taką linkę i tracicie życie lub zostajecie kalekami do końca życia. I co wtedy? Na 1quada przypada może z 5000 rowerzystów. Samosądy to w średniowieczu były buraki! zostawcie to policj
eros557
2013-05-23 20:39:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
Co prwda to po lesie nie mozna jezdzic ale ta linka jest na drodze zakladam dopuszczonej do ruchu kolowego wiec samochody jak i quady moga ta droga jezdzic.
A zakladajac taka sytyacje jezeli jakis koles jechal by soobie na grzyby np. skuterem i spotkal by sie z ta linka to co?? byscie twierdzili ze skuterem tez drogami lesnymi nie mozna jezdzic??
shogun13
2013-05-22 12:54:40
Ocena: 4(glosow:8)-+
Szpanujecie quadami a dusicie kasę na wynajęcie toru? Dlatego niszczycie lasy i macie głęboko w d.... innych ludzi.
Quady i motory - Lat to nie miejsce dla tego typu zabaw.
Nieodpowiedzialni użytkownicy niszczą las, płoszą zwierzynę, zabijają ciszę i równowagę w ekosystemie.Jedna osoba powoduje tyle strat w przyrodzie, tylko dla tego że che sobie pojeździć. Skoro kogoś stać na quada to również go stać aby nim jeździć po specjalnych strefach.
Owszem proszę...ale na poligonach, torach, etc.......na wydzielonych placach gdzie nikt nikomu nie będzie przeszkadzał.
karolslaby
2013-05-20 21:36:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
v66o
2013-05-20 18:39:44
Ocena: 4(glosow:8)-+
Kilka lat temu w Polsce było głośno o linkach rozwieszonych w lesie, które miały być swoistymi pułapkami na motocyklistów, którzy jeżdżą offroadówkami. To powoli przestawało być tylko szokujące, ale zaczynało być naprawdę niebezpieczne. Sprawa skomplikowała się, kiedy w końcu jeden z nich w ten sposób stracił życie.
Myślicie, że to przeszłość? Nic bardziej mylnego !
Tym razem są to linki stalowe, podwójne, nawet przykryte błotem i zakamuflowane, aby nie można było ich dostrzec. Ktoś po prostu robi sobie polowanie na motocyklistów i quadowców
owcazogorkowca
2013-05-20 15:52:45
Ocena: 5(glosow:13)-+
Ludzie jeżdżący kładami i motorami to prawie zawsze prymitywne bydło bez wyobraźni. Ktoś się w końcu wk... i bardzo dobrze. Po lasach nie ma jazdy!
kolorowanka1987
2013-05-21 16:03:21
Ocena: -3(glosow:5)-+
A kto nam tego zabroni? To tak jakbym powiedziała, że po lasach nie ma chodzenia! Kto ma wyobraźnie wie gdzie jeździć i zwalnia przejeżdżając koło ludzi a wieśniaki Twojego pokroju rzucają w nas kamieniami albo linki rozciągają. Żal człowieku.
kolorowanka1987
2013-05-23 13:22:49
Ocena: -1(glosow:1)-+
Słuchaj "konkep". Prawo wielu rzeczy zabrania i przypuszczam, że Ty je też łamiesz nagminnie pewnie nawet o tym nie wiedząc, więc pierwsze patrz na siebie, a później innych pouczaj. A baranie to powiedz sobie w lustrze a nie do mnie.
lucluc
2013-05-20 12:08:05
Ocena: 2(glosow:14)-+
I BARDZO DOBRZE !!
Gówniarze niszczą lasy, hałasują, śmiecą, to samo robią na mojej działce leśnej i tak samo powinienem gnojków załatwić !
NA hamstwo jest tylko jedna recepta - zwalczać siłą !
Strzeżcie się małolaty, nieuki i malinowe ciecie !! ;)
patryk0115
2013-05-20 15:44:15
Ocena: -2(glosow:4)-+
daj adres tej działki to wpadnę
Axel21212121
2013-05-20 22:59:44
Ocena: -3(glosow:3)-+
tez chetnie na nia przyjade
FOTEL12345
2013-05-20 07:22:33
Ocena: 0(glosow:6)-+
kurw.... mnie bierze jak czytam a wy co tacy cacy wszyscy.Gość mógł się zabić bo jakiś debil sprawiedliwości żąda co to ma być,przypadki że na kładach jezdną zjeb... się zdarzają ale jak wszędzie,twój pies też morze kogoś użreć a 90% polaków bez kagańców nagina,samochody też ludzi potrącają to linki na drogach wieszać ludzie to jest 21 wiek w końcu gdzie ta cywilizacja połowa wypowiadających się tu to jakieś wsioki ty jak nawalony idziesz po chodniku to mniejsze zagrożenie ? śpiewający nawaleni turyści straszący zwierzęta w parku narodowym,można by tak długo.
PanPantofelek
2013-05-19 21:28:51
Ocena: 2(glosow:16)-+
Jest zakaz jazdy na pojazdach motorowych po lesie: Jest... Brawa dla linkarza! Kto nie rozumie elementarnych zasad panujących w społeczeństwie to trudno. Life is brutal and full of zasadzkas :]
iplaywow94
2013-05-19 11:44:32
Ocena: 7(glosow:17)-+
i dobrze kwa. rozpierdalaja drogi kara musi byc
kris17
2013-05-18 21:34:14
Ocena: 2(glosow:10)-+
Kiedyś czytałem że to dobrze że ktoś lasu w ten sposób chroni :/
Ale To jakiś DEBIL I POTENCJALNY MORDERCA!!
Linka rozwieszona na zwykłej drodze wzdłuż jakiś zabudowań/płotu
Kładowcy powinni takiego złapać i wykorzystać tę linkę inaczej!!
(nie napisze jak bo to nakłanianie i na to są paragrafy :) )
maximus407
2013-05-18 17:19:59
Ocena: 7(glosow:15)-+
W końcu sprawiedliwość
Talges
2013-05-18 16:54:11
Ocena: 19(glosow:23)-+
A co wy kurewa sobie myślicie? Że zwierzaki w lesie dobrze sie czują jak jakiś cymbał na kładzie hałasuje? Wiochą jest używanie takich pojazdów bez potrzeby w lesie. Jak byłem w Mrągowie na deptaku przy jeziorze Czos ledwo z żona odskoczyliśmy z chodnika jak dwóch idiotów tam zapierniczało dobre 60 km/h.
kolorowanka1987
2013-05-21 16:22:59
Ocena: -3(glosow:7)-+
Uwierz mi, że zwierzaki lepiej się czują słysząc na przykład crossa niż rozdartą rodzinkę i tą dzieciarnie co sra po krzakach i rzuca papierki po cukierkach gdzie popadnie. Zwierzyna przyzwyczajona jest do odgłosów mechanicznych, choćby ze względu na to że jest często wycinka drzew żeby właśnie tacy jak Ty mieli szafeczkę nocną, opał do kominka albo dupną szafę na ciuszki żoneczki. Tyle w temacie.
awiaters
2013-05-18 13:30:20
Ocena: 1(glosow:7)-+
Pare lat temu w okolicy miasta Zawiercia w zime wjechał chciał wjechac facet do lasu skuterem śnieżnym nie było szlabanu to ktoś też linke zamontował jak wjechał to mu głowe odcieło po jakimś dniu czy dwóch narciarze z biegówkami go znaleźli ... takie pomysły z linkami są poje@bane , ktoś ma problem z quadem są na to inne sposoby kierowca cały tylko portfel odchudzi skoro wcześniej nie mogą się dogadać...
neo86
2013-05-19 11:18:26
Ocena: 2(glosow:4)-+
Np. na mazowszu jak zobaczyłem na terenie objętym rezerwatem Quadowca i zadzwoniłem do nadleśnictwa i na policję to nic z tego sobie nie robili nie chciało im się d*py ruszyć no to jak inaczej nie można zrobić jak żyłkę zawiesić na takich sk#rwieli co niszczą przyrodę ?!
GheddoStylE
2013-05-18 22:41:28
Ocena: -11(glosow:11)-+
Motocykl debilu ;f
Motor masz w pralce !
GheddoStylE
2013-05-18 12:50:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
rootzz
2013-05-18 11:57:30
Ocena: 5(glosow:15)-+
Jedno pytanie do tych krzyczących jak można tak niszczyć las: czy za każdym razem jak jesteście w terenie to sprzątacie po sobie? Czy zawsze jak pijecie piwo, palicie papierosy, jecie śmieciowe żarcie czy wpier.alacie inne batoniki sprzątacie po sobie? Bo jak nie to jesteście j.banymi hipokrytami, którzy też niszczą las, ziemię, jeziora, rzeki i do tego swoją głupotą (popierając coś, co może odebrać innym życie) obrażacie gatunek ludzki.
immortallus
2013-05-21 09:23:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
rootzz nie wiem jak Ty, ale ja byłem tak wychowany i tak samo wychowuje swoje dzieci, żeby _ZAWSZE_ sprzątały po sobie. To świadczy o kulturze człowieka. Jeśli uważasz inaczej, to nie mamy o czym rozmawiać.
Fleuri
2013-05-18 11:46:31
Ocena: 11(glosow:13)-+
ciekawe na ile poszedł siedzieć kierowca quada, który zabił umyślnie kobietę, która była na spacerze ze swoim małym dzieckiem? Bo mu śmiała zwrócić uwagę, że sypnął kamieniami w dziecko w wózku... Pewnie jakieś śmieszne zawiasy, bo to "wypadek" był...
filoniszon
2013-05-18 09:20:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
leviticus_1
2013-05-18 09:06:36
Ocena: 12(glosow:14)-+
Lasy nie są do zapierdalania po nich quadami
angela2007
2013-05-18 01:09:20
Ocena: 2(glosow:10)-+
tak ogólnie to on powinien być bez głowy
jakub1975wawa
2013-05-18 00:26:03
Ocena: 6(glosow:6)-+
Panie autor już wole zdekapitowanych quadowych sukinsynow niż przejechane przez Wajdy matki z dziećmi. Doń
Brzeziński wam tak
TABASKO123
2013-05-18 01:16:02
Ocena: -4(glosow:8)-+
Ty w ogóle wiesz co mówisz!? Jak np. ja jadę po lesie to każdemu na rowerze, na pieszo jak idzie ustepuję, a że wyda się lekki pomruk to nic wielkiego, samochodem można jeździć, a Motocyklem lub quadem już nie???
zwierzak250477
2013-05-18 06:45:43
Ocena: 11(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Mid9
2013-05-18 13:09:43
Ocena: -2(glosow:2)-+
Tak, dokładnie. Sam jeżdżę drogami leśnymi bo nie mam gdzie jeździć, ale zawsze jak widzę pieszych to zwalniam aby nie zakurzyć itp. No ale wiadomo zdarzają się idioci i to właśnie przez nich quday mają taką opinnie a nie inną. Ale czemu wszyscy oceniają resztę z góry właśnie przez tych kilku idiotów? Ile jest idiotów, którzy wsiadają za kółkiem czy też na motorach? Przecież statystycznie incydentów że ktoś tam potrącił samochodem pieszego czy też motorem jest o wiele więcej niż tych z uczestnictwem quadów.
zwierzak250477
2013-05-19 08:41:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
krzymia
2013-05-17 22:45:10
Ocena: -5(glosow:7)-+
a ja sie ku**a zaloze ze ani zadnej zwierzyny ani lasu polowa z was nie widziala... po prywatnym lesie szkoda szukac jakiego kolwiek stworzenia poza mrowkami itp.. wam sie w dupach poprzewracalo, wszystko w tym kraju wam nie pasuje!!! a ja cos wam powiem: nie podoba sie to wyjazd do zachodniego cudownego kraju gdzie zaleje was islam albo beda was miec za szmaty.... pozdro od POLAKA
Paindemonium
2013-05-17 22:27:33
Ocena: 12(glosow:22)-+
Żadna wiocha! Skuteczne zwalczanie debili na motorach i quadach w lasach. W lasach się nie jeździ tym gównem bez zezwolenia! Bardzo dobry i skuteczny pomysł. Aż chyba podsunę go znajomym ze straży leśnej bo u nas to plaga.
filoniszon
2013-05-18 09:22:53
Ocena: -5(glosow:5)-+
świadczy to o twojej głupocie i o niczym więcej... jak czytam takie komentarze to ręce opadają
BezLipyZiom
2013-05-18 11:33:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
narta125
2013-05-17 22:22:52
Ocena: -1(glosow:11)-+
w taki sam sposób zastawiono na mnie taka linke i wcale nie w lesie a na zwyklej drodze gdzie porusza się każdy pojazd oraz wiele dzieci na rowerach i nie do końca rozumiem co to ma na celu czy w wolnym kraju nie można robic tego co się kocha bo innym to przeszkadza, Polska kraj w którym zaczyna przeszkadzać wszystko do okola nie taka ja pamiętam z młodych lat.Moze dlatego już w niej nie mieszkam.Dziekuje dobranoc!
jakub1975wawa
2013-05-18 00:28:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
bonntyy
2013-05-17 22:05:26
Ocena: -3(glosow:15)-+
Mówicie że las jest dla zwierząt i powinna być tam cisza, a więc gdzie oni mają jeździć? Bo gdyby jeździli oni normalnie po drogach to byście też mruczeli że quadami powinno się jeździć gdzie indziej. Więc postawcie się w sytuacji tych co mają takie hobby, bo jeździć gdzieś trzeba.
Arthum
2013-05-17 20:15:00
Ocena: 5(glosow:13)-+
Z tego co widzę na zdjęciu jest to droga na skraju lasu. Największą wiochą jest właśnie ta linka bo gdyby jechał szybciej mogło by się to skończyć tragicznie w dwa sposoby. Quad rozpędem mógł by jeszcze rozbić się o drzewo i zapalić zaczynając pożar. Ale co jest według mnie jeszcze gorsze osoba która to rozwiesiła była by odpowiedzialna za morderstwo.
Nie zrozumcie mnie źle, nie popieram jeżdżenia quadami po lesie ale chyba zabójstwo jest dużo gorsze :/
KoRnik8
2013-05-17 18:05:29
Ocena: 19(glosow:41)-+
Coś pięknego! Ciężko u mnie o współczucie. Ostatnia wyprawa rowerem do lasów pod Wrocławiem skończyła się lądowaniem w krzakach w celu uniknięcia rozjechania przez bandę quadowców. Ryczące maszyny są chyba efektem kompleksu małego penisa. Przemawia za tym także fakt, że wspomniani wyżej debile heroicznie zbluzgali staruszka łowiącego ryby, który miał czelność zwrócić im uwagę, że hałasują i niszczą las. Na wiochę pomoże tylko wiocha, ot co!
Python013
2013-05-17 17:53:00
Ocena: -7(glosow:15)-+
Za tą linkę komuś należy się złamanie z przemieszczeniem a typowi latającemu quadem po lesie skopanie dupska i najwyższa grzywna przewidziana za to wykroczenie. Sam mam quada typu sport i nie zdarzyło mi się ganiać nim po lasach. Co prawda do miejsc gdzie można na legalu trochę poszaleć quadem czy crossem mam 15-20km ale ratuje mnie to, że zabawkę mam zarejestrowaną i nie muszę quada transportować samochodem z przyczepką. Do takich konkretnych miejsc dla tego typu zabawek mam minimum 35km i nie dziwię się trochę, temu że całe ekipy lecą do nich bokami dla ograniczenia kosztów..
zwierzak250477
2013-05-17 17:21:56
Ocena: 12(glosow:18)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
amnottarget
2013-05-17 17:17:50
Ocena: 8(glosow:18)-+
Krótko zwięźle i na temat:
1. za linke bym jaja urwał
2. za quada w lesie podobnie
3. za worki ze śmieciami na poboczach kazał rozstrzelać
Dla chcących czytać:
-Dla qadów i crossow nie ma w polsce normalnych torów gdzie mogli by sobie poszaleć. Ja chcąc polatać autkiem po torze musiał bym zrobić 100km w jedną stronę i jeszcze wynająć cały tor za grubą kase aby sobie zrobić 2-3 kółka. Ale jak przekroczę prędkość to też mi linke rozwiesicie? zastanówcie sie luuuudzie!!!! To jest bezmyślne jeszcze bardziej niż te qady.
GheddoStylE
2013-05-17 16:24:13
Ocena: -14(glosow:24)-+
98% ludzi tu nie wie cop to pasja i siedzą tylko bezczynie przed pc wpierd*laniać chpsy. Nie popieram do końca jazdy qudem po lesie, ale to co zrobił ten idiota to już jest usiłowania zabójstwa ...
A ta droga wygląda na zwykłą drogę gruntową, należącą do gminy / miasta. Opamiętacie się ludzie !
Testoviron123
2013-05-17 16:22:13
Ocena: -1(glosow:1)-+
Tak w kryminalnych było
bursztyn27_1986
2013-05-17 16:20:39
Ocena: 12(glosow:24)-+
Świetny pomysł z tą linką. Dobry patent na tych bezmózgowców jeżdżących quadami po lasach! Koleś jeszcze powinien dostać za to mandat jeśli to do niego nie przemawia.
komercjusz
2013-05-17 17:14:26
Ocena: -2(glosow:10)-+
I tu się mylisz człowieczku. mam quada i jakoś nie jeżdżę nim po lesie tylko w terenach do tego wyznaczonych , a do lasu chodzę na spacer albo jeżdżę konno,
segal226
2013-05-17 15:51:34
Ocena: -6(glosow:14)-+
Ja pierdziele .Ciekawe co by powiedział ten idiota który ta linkę rozwiesił jak by chłopaczkowi głowę odcięło ,że co ,chciał im dać nauczkę??
Swoja drogą takie pułapki stosowali w czasie 2 wojny światowej hitlerowcy na amerykańskich żołnierzy jeżdżących jeppami bez dachu .
Jepp + takie coś i 4 gości na raz traciło głowy.
katowice1964
2013-05-17 15:48:46
Ocena: 0(glosow:26)-+
Po lesie sie spaceruje.....szkoda,ze ten łeb nie odpadl...moze to bylaby nauczka !!!!!!!!
neo86
2013-05-17 15:18:20
Ocena: -3(glosow:31)-+
Dobrze mu tak ! Też tak robię ale z grubą żyłką by była niewidoczna ... nienawidzę kiedy jekieś deb*le jeżdżą po lesie tymi hałaśliwymi i straszącymi zwierzęta oraz niszczącymi runo leśne maszynami ... ! Natura jest po to by ją chronić a jak więcej takich (...) będzie to nie zostanie nam ani jedno drzewo na tym globie !!! Brak drzew i natury = brak powietrza !
Puchalke23
2013-05-17 16:46:11
Ocena: 3(glosow:11)-+
Idiota to chyba Twoje drugie ''Ja'' Uważasz że jazda quadem po lesie ma coś wspólnego z drzewami i ich niszczeniem ? może swoją frustrację głąbie wyładuj na firmie zajmującą się wycinkami drzew na produkcję m.in Twojego biurka, przy którym napisałeś te pierdoły.
myszka49
2013-05-18 13:12:18
Ocena: -2(glosow:2)-+
ciekawe jak ty bys biegal po lesie np z okularami przeciwslonecznymi i nie widzial tej linki, niby nie przeszkadzasz i krzywdy sobie nie zrobisz ale jednak oberwiesz i wtedy zmienisz zdanie, pomyslcie jak obie strony, nie wierze ze wszyscy z was nigdy w lesie nie halasowali, krzyki tez strasza zwierzeta a polowa z was nie jest swieta... sa inne sposoby na likwidacje takich hobbystow...
danielek1576
2013-05-17 14:57:14
Ocena: -11(glosow:15)-+
ktry poje* zawi?za? ta linke przecie? ch?op ?eb mogl straci? ?eb
Mid9
2013-05-17 14:51:00
Ocena: -15(glosow:23)-+
Osobiście jeżdżę drogami leśnymi, no bo gdzie mam jeździć? Niech zrobią tory czy wyznaczą specjalne miejsca do jazdy to nikt nie będzie jeździł do lasu, proste. A dlaczego jak ludzie jeżdżą ciężkimi traktorami po lesie to nikt się nie czepia? Niech się lepiej martwią o śmieci w lesie, bo tego widzi się o wiele więcej niż quadów. Niestety w polsce tak jest, że wszystko co nowe to złe. Każdy wypadek z uczestnictwem quada będzie w mediach i pod każdym można sobie poczytać komentarze jakie to quady są złe i w ogóle. Tylko weżmy sobie statystki wypadków smiertelnych z uczestnictwem quadów...
cavefalcon
2013-05-17 16:47:58
Ocena: 11(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
PanEnderman
2013-05-17 14:36:31
Ocena: -8(glosow:28)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Conradus78
2013-05-17 14:15:12
Ocena: 6(glosow:12)-+
Co nagle to po diable... Trzeba było kupić sobie rower.
radek6544567
2013-05-17 14:33:09
Ocena: -14(glosow:18)-+
Czemu niby nie masz quada to musisz obrażać tych którzy mają żałosny jesteś ...
kastus
2013-05-17 14:05:58
Ocena: -2(glosow:20)-+
Boze ludzie, jaki las? Widac po lewej stronie jakis plot, ku*wa nawet hydrant jest, a wy dalej o jakims lesie gadacie. Wiocha totalna jest z tego, ze ktos takie zylki rozstawia na drodze, przeciez on mogl tego czlowieka zabic. Wiec skonczcie pier*olic, ekolodzy sprzed komputera...
dunaj79
2013-05-17 14:26:07
Ocena: -1(glosow:9)-+
teraz to już nie ważne gdzie to zdjęcie temat jest o lesie Kiedyś bedziesz płakał albo twoje dzieci jak za powietrze będziesz płacił i wnuki Tuska dowalą 99% VAT-u za to powietrze albo kaczora jak se je zrobi Szanujcie zieleń bo szybko odchodzi... Wiesz jak to jest pięknie kiedy wstaję rano a za oknem przy lesie sarenki biegają a potem przejedzie quad i lipa nie ma sarenek....
marek_biker
2013-05-17 14:09:15
Ocena: 5(glosow:11)-+
v66o: Sam siedzisz wlasnie przed komputerem, poza tym komputer tez moze byc czyjas pasja... To ze nie ma miejsc przystosowanych do jazdy to fakt, ale to nie usprawiedliwia tego ze ktos zapie***la po lesie i potem tam wyglada jakby przejechalo 20 czolgow, co sie czesto zdarza, przynajmniej w miejscu gdzie mieszkam. Jak sobie ktos jezdzi normalnie to nie mam nic przeciwko.
v66o
2013-05-17 14:21:54
Ocena: -10(glosow:18)-+
Skąd wiesz, że on nie jeździł normalnie? To gdzie ma ''zapie***lać'' jak nie po lesie?
Może zrobisz jakiś tor, który będzie do tego przystosowany, a nie się czepiacie ludzi, którzy mają jakąś pasję. Właśnie komputery to czyjaś pasja możesz czuć się bezpieczny. Pomyśl jak osoba, która jedzie z wysoką prędkością i wpada w linkę bądź drut kolczasty, bo też się z tym spotkałam. Nie wiesz jakie to uczucie, bo się z tym nie spotkałeś i pewnie nie spotkasz.
Agnieszka90m
2013-05-17 13:31:01
Ocena: -4(glosow:6)-+
Może isie nie jeżdzi ale są odpowiednie służby co sie tymi sprawami zajmóją... A nie okalecza sie ludziu na własną rękę! To bardziej powinno być karalne,niż jazda po lesie.... strach z rodziną wybrać sie do lasu na rowerach... Niech szlak tych co te linki wywieszają!!!
dunaj79
2013-05-17 13:25:12
Ocena: 8(glosow:12)-+
Pierdoli...sz idź dalej babki lepić do piaskownicy i pobaw się Quadem Pomieszkasz przy lesie to zobaczysz czy to są wandale czy nie A tak ogólnie po lesie mają biegać sarenki a nie quady Oczywiście linka to zły pomysł drut kolczasty dałby radę !!!!!!
A co do admina usuwaj szybciej te komentarze a nie człowiek przeczyta odpowie a ty usuwasz
dunaj79
2013-05-17 13:42:55
Ocena: 6(glosow:10)-+
Fajnie jest PRZY LESIE mieszkać:) Na pewno ktoś zwracał nie raz uwagę penisom na quadach i dzwonił do odpowiednich służb ale wszyscy mają to w dupi,,,,e głupio zrobił ale koleś pewnie prowokował a jak nie on to kumple na quadach. Robisz sobie grilla a tu ci kur...wa quadami napie...dalają ktoś nie wytrzymał i tyle ..
annakownacka
2013-05-17 12:42:42
Ocena: 16(glosow:20)-+
Bo się quadem po lesie nie jeździ !!!!!!!!!!!1
tlenowygonzo
2013-05-17 12:40:01
Ocena: 16(glosow:20)-+
Zajebiście utrafił z wysokością. widać na konkretnego szczyla polował:)))))
nightriders87
2013-05-17 12:32:31
Ocena: -2(glosow:8)-+
Ciekawe czy jechał po trzezwemu jak linki takiej nie widział z odległosći...
Marksman1221
2013-05-17 11:59:58
Ocena: 8(glosow:12)-+
Pewnie komuś się nie spodobało jeżdżenie quadem... Cóż. Z drugiej strony jak znajdzie się pen*s złamany który jeździ nam koło działki, przez pole to już na quady się poluje jak Burek na listonosza.
damaonpierwszy
2013-05-17 12:53:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
PENIS to nie jest słowo wulgarne ;p
szatanoslaw
2013-05-17 11:43:18
Ocena: 17(glosow:29)-+
Jeżeli ktoś jest właścicielem lasu, a jacyś wandale (inaczej tego nazwać się nie da) - ryją ścieżki quadami i straszą zwierzynę to powinno być prawo, że właściciel może do nich strzelać - quadowcy mieliby większą adrenalinę, a właściciel lasu mógłby sobie ich odreagować.
szatanoslaw
2013-05-17 14:34:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nad drogą krajową, czy gminną?
Ferencyvoros
2013-05-17 11:35:29
Ocena: 9(glosow:19)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Hanusiak
2013-05-17 11:13:14
Ocena: 10(glosow:22)-+
90% osób, które znam i jeżdżą quadami to chamy i prostacy, więc może tak "radykalne" rozwiązania do nich dotrą, że nie można w pewnych miejscach jeździć. Osobiście uważam to za zły pomysł, powinien linkę rozwiesić niżej (na wysokości brzucha/klatki), przynajmniej mniejsza szansa zgonu.
madarass
2013-05-17 11:06:33
Ocena: -7(glosow:23)-+
Niemieccy żołnierze rozciągali tak struny fortepianowe i w ten sposób zabijali amerykańskich żołnierzy. Struna fortepanowa potrafiła sciąć głowy wszystkich żołnierzy jadących w jeepie. Gdyby żyłka była mocniejsza to z pewnością obcięła by mu głowę. Quad quadem, może jest głośny ale prawo nie zabrania mu nim jeździć i sprawe trzeba zgłosić na policję, nie można pozwolić psychopacie chodzić po wolności. Lepszy quad w lesie niż psychopata.
cavefalcon
2013-05-17 11:37:35
Ocena: 11(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
kamila3792
2013-05-17 11:02:35
Ocena: -6(glosow:18)-+
Widzę że dla niektórych ważniejsza jest ścieżka w lesie niż ludzkie życie ten problem można rozwiązać w inny sposób pamiętajcie że na taką linkę może natknąć się dziecko i może nie mieć tyle szczęścia co osoba na zdjęciu pamiętajcie że może to być wasze dziecko jak i biegnące zwierze
madarass
2013-05-17 11:15:23
Ocena: -14(glosow:24)-+
To znaczy jak czują się bezkarni? jeżdzą nimi po OFFROADACH?
To już jest przesada. LAS, zero ludzi, zero cywilizacji, no bo jak to w lesie. A komuś przeszkadza, że ktoś tam jeździ quadem. Bo co głośno? piła motorowa jest jeszcze głośniejsza a nikt nie mówi, że drwale są bezkarni, a nawet też jeżdżą głośnymi traktorami. To jest zwykłe spinanie dupy. Zamiast ukarać psychopatę to byście ukarali poszkodowanego. Co za ludzie. Boże ześlij potop.
kenjiasai
2013-05-17 10:44:15
Ocena: -4(glosow:8)-+
Ale bzdury, nie ważne że zakłócają spokój, ważne że ktoś spowodował zagrożenie zdrowia i życia. Mój znajomy w wojsku musiał robić na poligonie tracheotomie (czy jak to się pisze, uj wie) bo jak jechali na przyczepie czy na transporterze już nie pamiętam wyrżnął gardłem w linkę podobną.
razorblade
2013-05-17 10:38:45
Ocena: 0(glosow:14)-+
Masakra.. To jest straszna głupota. W Polsce jest mało miejsc, gdzie można pojeździć. Jakby pobudowali więcej torów dla offroadowców nie byłoby problemu.
cavefalcon
2013-05-17 11:41:33
Ocena: 2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
otookojokoono
2013-05-17 10:30:02
Ocena: 11(glosow:13)-+
Dziś dymałem 4 km po lesie z przebitym rowerem na plecach. Na leśnej ścieżce rowerowej pełno jest ostrych kamieni bo jeżdżą po niej quady (i dla frajdy kręcą bączki na styku asfaltu i kamiennego pobocza). Jakim trzeba być pojebem, żeby quadem jeździć po równej jak stół ścieżce gdy 5m obok biegnie leśna droga gruntowa.
vitalis09 - założę się, że 09 w nicku to od IQ sobie wziąłeś.
qrde_balans
2013-05-17 10:09:46
Ocena: 10(glosow:26)-+
Można tak zrobić.
Quadowcy to chamy i prostaki, niszczący przyrodę, a nawet doprowadzający do śmierci niewinnych ludzi.
vitalis09
2013-05-16 21:50:08
Ocena: -11(glosow:29)-+
Ludzie mowiacy "quady be, quady be" jestescie tępi jak stonoga w lesie. Ludzie na kładach jeżdzą po 2 kategoriach terenu:
1.Jak pisano: leśne ścieżki po których i tir jest dopuszczony.
2. Takie bezdroża że na tych leniwych nóżkach i tak tam nie dojdziecie.
Które wam niby tak strasznie przeszkadza? A linka to kurewstwo totalne. Po takiej samej ścieżce ktoś mógł rowerem jechać i co? Też przeszkadza?
bacabaca
2013-05-16 23:07:49
Ocena: 21(glosow:31)-+
...niby taki oczytany...a taki...itd...to nie mnie przeszkadzasz, tylko zwierzynie mieszkającej w lesie, płoszysz ją a teraz jest okres wylęgu, (młode zostają nieraz oddzielone od matek przez debili na motorach i się gubią), powodujesz niepotrzebny stres, zakłócasz spokój...cieszyłbyś się, jakby ktoś ci quadem po mieszkaniu jeździł?...
sylwester2712
2013-05-17 10:31:03
Ocena: 8(glosow:8)-+
no ale istotnie to mógł jechać ktoś rowerem , wycieczka konna mogła być , pracownik leśny mógł dojeżdzać do pracy oni też używają motorów i kładów , mój leśniczy akurat konikiem ale sąsiad jak ciepło to kładem jeździ robić w lesie no jak zimniej to samochodem
cavefalcon
2013-05-17 11:44:03
Ocena: 3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
neurotyczny_jan
2013-05-16 20:37:54
Ocena: 6(glosow:14)-+
a jak można orać tymi przerośniętymi kosiarkami leśne ścieżki?
morinio17
2013-05-16 09:48:02
Ocena: -11(glosow:33)-+
Jak kierowca tego quada mógł niszczyć wszystko skoro linka jest rozwieszona nad drogą, która służy do poruszania się po niej? Każdy mógł nią jechać. To mówi tylko o skur*ysyństwie tego co rozwiesił tą linkę. Po lesie można sie poruszać quadem pod warunkiem, że nie jest to rezerwat ani teren prywatny. Więc nie piszcie że trafił swój na swego bo to śmieszne.
mariusz669
2013-05-17 10:26:26
Ocena: 13(glosow:21)-+
A w dupie mam gdzie mają jeździć. Zresztą prosze bardzo! Niech jeden z drugim kupi sobie z hektar ziemi albo 2 i zrobi tor. Od cholery tego odłogiem leży. Ale to kosztuje, zawsze to lepiej za darmo się komuś do lasu wpakować. Najczęściej to las prywatny ale też często rezerwaty
otookojokoono
2013-05-17 11:01:14
Ocena: -4(glosow:14)-+
Zamierzam kupić sobie kombajn - taki wielki i żeby głośno robił BRUM BRUMMMMM o k..rwa już nie mogę się doczekać. Ale problem jest taki, że nie mam prawka więc odpadają drogi publiczne, las też odpada bo te cholerne drzewa tak gęsto tam nasadzili, że się tym kombajnem nie zmieszczę. Na ogród mnie nie stać - cała kasa pójdzie na kombajn - może Ty masz jakiś fajny teren żeby wszyscy mogli mnie podziwiać jak robię BRUM BRUMMMMM o ja pier..ole nie wytrzymam.
nightriders87
2013-05-16 09:39:56
Ocena: 7(glosow:7)-+
Teren Państwowy czy prywatny?
BartekHCOL
2013-05-16 09:38:41
Ocena: 167(glosow:287)-+
równowaga zaistniała. linkom i quadom w lesie mówimy nie.
kolorowanka1987
2013-05-21 16:15:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jaka równowaga człowieku? W takim razie dodaj jeszcze, że spacerowiczom mówimy "NIE" którzy srają w lesie po krzakach i wyrzucają papierki gdzie popadnie - wtedy MOŻE przyznam Ci rację. Bo na razie mój cross robi mniej szkody w lesie niż Ci porąbani turyści co rzucają w crossoiczów kamieniami, zbierają trujaki do jajecznicy (debile)deptają po borówkach, niszczą mrowiska i gniazda zwierząt,szczają do strumyków i drą się bardziej niż czterosuwy. Amen.
immortallus
2013-05-16 09:37:13
Ocena: 27(glosow:39)-+
No cóż, trafił swój na swego. Idiota rozwieszający linki, na idiotę rozjeżdżającego wszystko quadem.
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0