lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 28.12.2014, 18:05:42   przez: apoalipsa316
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 449  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(81)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
BOBY102
2014-12-28 18:38:16
Ocena: 35(glosow:61)-+
Już w 2009 roku KOMOR chciał prywatyzacji lasów. Obiecał oddanie kasy za mienie pożydowskie. Jako ANTYSEMICI jesteśmy im wg PO to winni. Widać elektorat POparańców jest jedyny?

kl12123
2015-01-20 22:12:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
Mój dziadek przed wojną miał 12ha lasu, zginął na wojnie więc - las jest teraz państwowy bo walczył z niemcami a gdyby walczył jak NSZ z polakami to miałby może i 50ha!PiS przecież bohaterom zawsze da!

darekrud
2015-01-11 22:57:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
a ch.j z tymi lasami, choinkę na święta i tak trzeba kupować, tak samo z drewnem budowlanym

DkNG
2014-12-31 17:37:28
Ocena: 3(glosow:5)-+
No to teraz musicie Jareczkowi jakiś pomniczek postawić

Marekbroda1
2014-12-30 21:07:50
Ocena: 2(glosow:6)-+
Polacy to dziwny naród,nie widzi że Lasy Państwowe to firma która wycina w lesie co popadnie i sprzedaje jak chce i za ile chce.Oczywiście pieniądze wydaje jak chce i ile chce patrz na samochody służbowe ,siedziby,bankiety.Nie zatrudniają ŻADNYCH pracowników leśnych np pilarzy!!!Dogadali się z IKEĄ i wycinają Polskie Lasy bez mrugnięcia.Głupi Polak cieszy się, że lasy są Państwowe bo można wejść na spacer do lasu!!!jak by na całym świecie nie można było chodzić po lasach!!! Lasy PAŃSTWOWE czyli niczyje,można choinkę wyciąć,śmieci wyrzucić to są zalety.LASY POWINNY BYĆ PRYWATNE!!!

ikcomas
2015-01-02 11:47:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ty tak serio czy z rasy lemingów?

av3kpl
2015-01-02 19:09:08
Ocena: -1(glosow:1)-+
@Marekbroda1 Ja pier****dole JAK można być takim debilem?

kris072
2015-01-22 15:28:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
lasy są cięte na potęgę..ruszycie dupe z przed kompa to zobaczycie..jeszcze z 5 lat i nie będzie gdzie na grzyby pójść..ale wy dale patrzcie przez różowe okularki

premnet
2014-12-30 18:03:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

JeannYine
2014-12-30 16:52:34
Ocena: 0(glosow:6)-+
Jak w ogole mozna wpasc na pomysl aby prywatyzowac lasy? PO ... brak slow!

gordon.lameman
2014-12-30 20:53:22
Ocena: 1(glosow:1)-+
Sęk w tym, że nikt na taki pomysł nie wpadł, ani nie próbował przeforsować. To co napisano wyżej to kłamstwo i manipulacja. Ale lemingi takie jak Ty dały sobie to wmówić.

sarsaparilla
2014-12-30 15:26:39
Ocena: -1(glosow:7)-+
Jaki zachwyt PiSem... Ci z kolei oddają Polskę Watykanowi i Tadziowi. Trzeba być ślepym aby nie zauważyć, że wszyscy przy korycie walą nas w du.ę.

fwio
2014-12-30 14:08:14
Ocena: 0(glosow:2)-+
niemożliwość, to lewactwo już teraz docenia działania PiSu???

sambakicikici
2014-12-30 12:10:45
Ocena: 5(glosow:7)-+
Ten Piechociński(vel Fred Flinston) już tak mnie wkurza swoim cwaniactwem że nie wiem... Ludzie nie wybierajcie już nigdy PO i PSL bo niedługo cały kraj będzie prywatny.

megasam1
2014-12-30 11:55:29
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ten kraj to bagno.

hanauer
2014-12-30 11:51:08
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

muszynianka2013
2014-12-30 09:46:59
Ocena: 4(glosow:10)-+
Dobrze że PIS jeszcze ma zdrowy rozum. Poczekajcie niech tylko wygra teraz wybory to wywali całe to żydowskie PO

Drago33
2014-12-30 13:06:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
UWIERZ , ŻE NAWET JAK WGRA TO NIC IM NIE ZROBI !!! NIESTETY ...

YaPaE
2014-12-30 08:03:59
Ocena: 0(glosow:6)-+
Nie jestem za żadną partia, ale Co zrobi Po i Psl to Pis zawsze powie ze jest to złe:) Chyba nie było tematu co by pis przyklasnął PO ze dobrze robi :) To czasami naprawde bywa smieszne ze jedni i drudzy nigdy w niczym sie nie potrafia dogadać:)

gordon.lameman
2014-12-30 08:07:17
Ocena: 4(glosow:4)-+
To nawet nie jest śmieszne. To jest żałosne. Polityka to sztuka kompromisu, a my od wielu lat mamy wojnę polsko-polską, która się cały czas pogłębia. Coraz częściej mamy głosy o jakichś zbrojnych rewoltach i zabijaniu lewaków. A z drugiej mamy tzw. antyfaszystów, którzy sami zachowują się jeszcze gorzej niż Ci, którym zarzucają faszyzm. Masakra.

muszynianka2013
2014-12-30 09:51:07
Ocena: 0(glosow:8)-+
Zacznij się interesować politykom, to zauważysz że PO przez całe swoje rządy nie zrobiło nic dobrego, więc nie pisz głupot lemingu, jak nie masz zielonego pojęcia o świecie. PIS rządził bilet dobowy 7 zł, benzyna 3,60zł/l, podatek 21%, fajki i alkohol za pół ceny, PO bilet 17zł, paliwo 5.50zł, podatek 23%, fajki i alkohol 300% drożej dlaczego ? bo PO podczas całych rządów podniosło akcyzę o 200% stąd wszystko drogie. Chwilowa obniżka paliwa dlatego że rosja upada i za groszę oddają, gdyby akcyze przywrócić normalną jak za PIS to paliwo w tej chwili było by po 2.80zł/l

bierut1
2014-12-30 11:54:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gordon.lameman
2014-12-30 07:42:30
Ocena: -3(glosow:7)-+
Dzieci, zostałyście zrobione w jajo. Zmiana Konstytucji przewidywała, że zmiany własnościowe Lasów Państwowych mogą odbywać się na cele obronne (np. poligony wojskowe, bazy wojskowe) oraz CELE PUBLICZNE i tutaj mamy budowę dróg, autostrad, szpitali, elektrowni, oczyszczalni ścieków i tym podobnych celów. Zmiana ta absolutnie nie przewidywała PRYWATYZACJI lasów na cele prywatne czy prowadzenia działalności gospodarczej. Dajecie sobie wciskać kit, lemingi.

mi1979
2014-12-30 09:31:38
Ocena: -3(glosow:7)-+
Zgadzam się. Niestety PiSmaki zawsze pokażą w innym świetle to, o co chodzi naprawdę. A zwykły czytelnik już niestety nie poszuka dokładnej informacji na temat, na który się wypowiada i wierzy w tzw. prasę. Zazwyczaj z jedynego źródła np. SE lub FAKT.

blmusik
2014-12-30 10:03:30
Ocena: 2(glosow:2)-+
Co niestety nie zmienia faktu, że w naszym kraju podejmuje się fikcyjną decyzje o inwestycji, wycina las i sprzedaje, po czym stwierdza, że w tym miejscu jednak droga nie może być budowana. W tym kraju to już jest taką normą, że w zasadzie nikogo nie dziwią podobne machlojki.

Genialon
2015-01-19 22:30:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
"Lub czasopisma" pamiętasz? A "i inne rośliny" też? Jakoś nie wierzę politykom, obecnie rządzącym w szczególności.

TowarzyszPancerny
2014-12-29 23:46:12
Ocena: 5(glosow:9)-+
WARA OD NASZYCH LASÓW POpaprańcy, won do izraela icki i inne obrzezance

kanalia137
2014-12-29 23:35:08
Ocena: -2(glosow:4)-+
wpuścić IKEA - zobaczycie czyje są lasy, sk..wysyny tną wszystko, wiem, co piszę

Czaplak
2014-12-29 23:32:52
Ocena: 1(glosow:5)-+
Taaa... A właśnie że zmiana w konstytucji miała dotyczyć ZAKAZU sprzedaży lasów państwowych. Ale wszystko, co robi PO jest be i trzeba to zablokować...

rene30
2014-12-29 22:53:31
Ocena: -1(glosow:9)-+
jednak trza bedzie głosować na PiS ehh...demokracja.

Drago33
2014-12-30 13:13:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
Twój głos i tak nic nie da !! Pozwoli tylko pobawić się IM statystyką ;-( Wszystkie wybory już są ustawione na kilka lat do przodu ( nie tylko w Polsce ) zapamiętaj to !

malin12
2014-12-29 22:16:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
@ kejdzi powiem tylko hahahaha

zygabb
2014-12-29 21:31:35
Ocena: 1(glosow:7)-+
Bardzo ciekawy komentarz. Zastanawiające jest tylko jak ten jakże miłościwy Pis zablokował ten niecny plan Po-Psl nie mając większości parlamentarnej...? Czyżby sfałszowali głosowanie? Może rzucili Pawłowicz na pożarcie mediów, żeby odwrócić uwagę od fałszerstw...

zimol666
2014-12-29 22:05:27
Ocena: 0(glosow:4)-+
cytat z konstytucji RP - Art. 235.pkt 4: "Ustawę o zmianie Konstytucji uchwala Sejm większością co najmniej 2/3 głosów w obecności co najmniej połowy ustawowej liczby posłów oraz Senat bezwzględną większością głosów w obecności co najmniej połowy ustawowej liczby senatorów."

ZeuS112
2014-12-30 00:27:49
Ocena: 0(glosow:4)-+
@zimol666 i cytując ustawę sam na siebie wiążesz bata. PiS nie ma w Sejmie 1/3 żeby zablokować zmiany w Konstytucji. O ile mnie pamięć nie myli PiS na dzień dzisiejszy ma 132 posłów. PiS potrzebował głosów innych partii bo bez tego mogliby sobie postukać palcem po głowie. Proponuję weryfikować to co znajduje się w necie.

gordon.lameman
2014-12-30 08:03:11
Ocena: -1(glosow:3)-+
Fakt jest taki, że gdyby obecni byli 4 posłowie PO i PSL, a jeden z posłów PO zamiast wstrzymać się od głosu zagłosował na tak to zmiana Konstytucji by przeszła, dzięki głosom SLD, TR i mniejszych ugrupowań. Natomiast to PiS najwięcej kłamał o prywatyzacji i siał propagandę wmawiając ludziom durne kłamstwa. Jak widać udało się.

zimol666
2014-12-30 20:35:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
Po 1: cytat z konstytucji był odpowiedzią na post zygabb odnośnie tego jak nie mając większości można zablokować zmianę konstytucji. Po 2:Jak chcecie być tacy dokładni to weźcie sobie policzcie ile głosów mają w sumie PiS i SP (nie od dziś wiadomo, że te partie w wielu przypadkach głosują tak samo).

miro180270
2014-12-29 21:29:08
Ocena: 0(glosow:4)-+
Do zimol666. Mam do ciebie pytanie. Na podstawie jakiego aktu prawnego obecnie funkcjonują Lasy Państwowe. Ono ustawy. Więc nie pisz głupot, bo jeśli PO-PSL chcieliby coś sprzedać to uchwaliliby ustawę. Wkurza mnie jak ktoś nie wie a pisze głupoty. Proponuję samokształcenie.

zimol666
2014-12-29 22:07:40
Ocena: 0(glosow:2)-+
ustawa musi być zgodna z konstytucja RP...

bluecont
2014-12-29 22:15:42
Ocena: 0(glosow:4)-+
miro180270: Zanim kogoś zaczniesz przywoływać do nauki sam byś się doszkolił: Najpierw trzeba zmienić konstytucję RP, żeby było można ową ustawę uchwalić, według tej kolejności,a nie innej.

zimol666
2014-12-29 22:24:49
Ocena: -2(glosow:2)-+
A i zastanawia mnie czemu tak istotne zmiany prawne, jakimi jest zmiana konstytucji, koalicja PO-PSL przeprowadza o godz 24:00?Nie zastanawia cię to?

bluecont
2014-12-29 22:45:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
a mnie zimol zastanawia jak ma być lepiej skoro w Polsce jest tyle naiwniaków (mam na myśli tych co nie wyciągają odpowiednich wniosków) co wieżą w media co podaje tvn itd.. Oczywiście ogłaszają wszem i wobec że to teorie spiskowe, ale pragnę zauważyć że z śp. Leppera też się naśmiewano że widział talibów itd. a co się potem okazało ? chyba każdy wie. Nie jestem zwolennikiem Korwina, ale co do jednej rzeczy się z nim zgodzę, że większość wybiera "debila" i większością łatwo manipulować m.in. w/w mediami.

gordon.lameman
2014-12-30 08:05:16
Ocena: -1(glosow:1)-+
@bluecont Ja to bym chciał wiedzieć czy Ty masz pojęcie o czym piszesz :) Bo ewidentnie nie wiesz gdzie tutaj jest kłamstwo i kto sieje propgandę. Daleki jestem od chwalenia TVN i PO, ale z dreugiej strony w Polsce nie ma żadnych obiektywnych mediów. Żadnych. Mamy prorządowe i antyrządowe. ProPIS i proPO, ew lewicującą SuperStację. I takie są fakty. A sprawa LP to ewidentne kłamstwa i manipulacje PiS. Nie było żadnej prywatyzacji, nie było nawet ram prawnych na to. Ale lemingi łyknęły.

bluecont
2014-12-30 13:00:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
gordon.lameman: Tak serio piszesz ? Nie było prywatyzacji bo nie zmienili konstytucji. A czemu dzięki PiS nie przeszło ? bo wszyscy od nich głosowaniem by nie przeszła ta zmiana. Jaką ty tu człowieku widzisz manipulację ? Zabrakło tylko 5 głosów by zmiana przeszła.

gordon.lameman
2014-12-30 13:16:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
@Bluecont Bzdury. Zmiana miała pozwalać na zmianę właściciela gruntów tylko na cele obronnościowe i cele publiczne. Nie było mowy o żadnej prywatyzacji. Dałeś sobie wmówić kłamstwo i się jeszcze tego trzymasz. Gratulacje, lemingu :)

payperday
2014-12-29 21:18:54
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bluecont
2014-12-29 20:52:01
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kapitan89
2014-12-29 20:50:24
Ocena: 4(glosow:4)-+
a robili to w tym czasie jak małomyślącym podrzucili aferę z żarciem w sejmie, aby ich czymś zająć.

jacko79
2014-12-29 20:48:49
Ocena: -5(glosow:7)-+
Widać że ludzie tu piszący nie mają pojecia o gospodarce leśnej. Przekształcenie Lasów Państwowych ma na celu zlikwidowanie monopolu LP. Dla przecietnego zjadacza chleba nic się nie zmieni. Jedynie co sie zmieni to fakt ze polska branża budowlana i meblarska będzie bardziej konkurencyjna. Ceny drewna w Polsce Dzieki LP rosną co pół roku średnio o 10%. Widać ze propaganda PiS-u działa na idiotów

miro180270
2014-12-29 20:06:35
Ocena: 0(glosow:6)-+
Treść proponowanego przez PO-PSL wpisu do konstytucji: "Lasy stanowiące własność Skarbu Państwa nie podlegają przekształceniom własnościowym. Wyjątki od tej zasady, uzasadnione celami publicznymi lub celami zrównoważonej gospodarki leśnej, określa ustawa”. Opinie czy PO-PSL chcą sprzedać Lasy Państwowe niech każdy wyrobi sobie sam.

zimol666
2014-12-29 20:34:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

zimol666
2014-12-29 20:35:14
Ocena: 2(glosow:4)-+
Człowieku czy ty wiesz co znaczy słowo "wyjątek"?Taki zapis dałby im furtkę własnie do prywatyzacji a jedynym problemem byłoby wymyślenie jakiegoś tzw "celu publicznego". Przy obecnej większości parlamentarnej i ze "swoim " prezydentem przepchnięcie każdego, nawet najgłupszego uzasadnienia, byłoby banalnie proste!

Bazyl73
2014-12-29 22:22:56
Ocena: 0(glosow:2)-+
Zimol - a jaka jest w tej chwili ochrona lasów przed sprzedażą? Wiesz, że na podstawie art 38 ustawy o lasach wystarczy, że nadleśniczy określi, że dany kawałek lasu nie jest niezbędny do gospodarki leśnej i Dyrektor Lasów Państwowych może go sprzedać? Więc może jednak jest lepsza ochrona z wyjątkami?

zimol666
2014-12-29 22:31:21
Ocena: -1(glosow:1)-+
bazyl - zastanawia mnie dlaczego większość POsłów nie zgodziła się na wprowadzenie bezwzględnego zakazu sprzedaży LP do konstytucji (taki zapis proponował pis przy poparciu psl)?A co do tego art 38 - "kawałek lasu" to nie przedsiębiorstwo jakim są LP.

gordon.lameman
2014-12-30 07:44:54
Ocena: -1(glosow:3)-+
@zimol666 stek bzdur. Nie da się przepchnąć celu prywatnego jako cel publiczny, bo mamy Trybunał Konstytucyjny. Cele publiczne są jasno określone w ustawie i nie ma tam nic co można by było podciągnąć pod prywatyzację. Dałeś z siebie zrobić leminga i kłamcę. gratulacje ;)

zimol666
2014-12-30 20:55:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
"Wyjątki od tej zasady, uzasadnione celami publicznymi lub celami zrównoważonej gospodarki leśnej, określa ustawa" to fragment podany przez miro. Wystarczy stworzyć odpowiednia ustawę i przepchnąć ją w sejmie.Z takim zapisem w konstytucji będzie ona z nią zgodna i nawet Trybunał Konstytucyjny już nie pomoże. Czy nie tak?

gordon.lameman
2014-12-30 23:44:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
@zimol666 Nie, nie będzie. Cel musi być publiczny, albo uzasadniony gospodarką leśną. Cel publiczny to nie jest prywatyzacja. Cel publiczny to drogi, autostrady, szkoły, szpitale, elektrownie. Prywatyzacja to kit, który wam wcisnęli.

zimol666
2015-01-01 22:43:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
Art. 6. Ustawy o gospodarce nieruchomościami mówi że: "Celami publicznymi w rozumieniu ustawy są: (...) imamy pkt 10) inne cele publiczne określone w odrębnych ustawach."

muttley13
2014-12-29 20:00:04
Ocena: -1(glosow:3)-+
Świat na głowie staje "socjalisty " z PO chcą prywatyzować las ( zresztą wszystko chcą prywatyzować wiec co to za "socjalisty" ) Co na to kuce korwinowskie że prywatyzować to pewnie dobrze ale ze robi to PO to już chyba nie bardzo :)

makrelson
2014-12-29 19:58:56
Ocena: 5(glosow:5)-+
wydymali nas z emeryturami,każą nam je..c do śmierci,wydymali i dymają dalej praktycznie z wszystkiego,więc wydymają nas i z lasu, to kwestia czasu- nici z grzybków,jagód i malinek,lasy kupią jakieś kumple Bronka,Ewki i Rozencwajga z Izraela.

marcinko83
2014-12-29 22:06:12
Ocena: 2(glosow:2)-+
oczywiście kolesie z peło wykupią lasy za 1/3 ich wartości tak samo jak z przemysłem...

gabrieloo
2014-12-29 19:45:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

czapiewski
2014-12-29 19:07:47
Ocena: 2(glosow:2)-+
Lapy precz od LASOW PANSTWOWYCH

erwin32
2014-12-29 19:03:32
Ocena: 2(glosow:2)-+
Korniki z wiejskiej przegrały tą batalie, czy na długo?

antony
2014-12-29 18:57:06
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

miro180270
2014-12-29 20:11:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
A jak myślisz kto je wycina ? Wycina je firma Lasy Państwowe.

universal1988
2014-12-29 18:56:42
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

universal1988
2014-12-29 18:54:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kejdzi
2014-12-29 18:26:24
Ocena: -9(glosow:15)-+
Ilość proPISowskiej propagandy na tej stronie ostatnio przekracza wszelkie granice! To jest wiocha czy strona poświęcona jeżdżeniu po rządzie i żywa reklama PIS-u? Admini ostatnio zmienili poglądy polityczne czy zostali "wymienieni" na tych "sprzyjających"?

archiequatro
2014-12-29 19:00:54
Ocena: 0(glosow:2)-+
ty POyebany jestes

kejdzi
2014-12-29 19:43:03
Ocena: 1(glosow:5)-+
wow, cóż za argument... to jest strona do oglądania głupich zdjęć i filmików czy do agitacji politycznej? 99% ludzi na tej stronie nie ma żadnego pojęcia o polityce a się wypowiada. Wszyscy przeciwko PIS-owi to Żydzi lub Niemcy a tylko Pisowcy to prawdziwi Polacy. To tak nie działa, bo znowu 90% użytkowników wiochy nie pamięta rządów PIS i nie wie jak wtedy było...

kertal
2014-12-29 20:00:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Hrabia_don_Qtasco
2014-12-29 17:59:21
Ocena: 3(glosow:5)-+
Normalnie się wzruszyłem. Czyli to koryto Pawłowicz to był tylko kamuflaż przed właściwą batalią, tzw. znieczulenie przeciwnika?

zwierzak250477
2014-12-29 17:41:14
Ocena: -4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Slayer18
2014-12-29 17:56:16
Ocena: 1(glosow:1)-+
No chyba nie, pomyśl trochę co by to oznaczało, wszystko co do tej pory udało się sprywatyzować jest sprzedawane

wertyxal
2014-12-29 17:02:20
Ocena: -10(glosow:18)-+
komentarz usunięty przez moderatora

rozpruwacz78
2014-12-29 11:00:49
Ocena: 5(glosow:9)-+
Sprytne jak nie chcecie oddać nam mienia to dajcie lasy, wytniemy zarobimy i tak wykupimy swoje. Wyp.....ć do Izraela.

malecjan
2014-12-28 20:44:36
Ocena: 3(glosow:7)-+
No i wybory wygrane! Pewnie przy wyborach na prezydenta zrobią kartę do głosowania jako trzystu stronicową książkę. Na pierwszej stronie Bromosłam Komorkowski a resty szukajcie.

BOBY102
2014-12-28 18:38:16
Ocena: 35(glosow:61)-+
Już w 2009 roku KOMOR chciał prywatyzacji lasów. Obiecał oddanie kasy za mienie pożydowskie. Jako ANTYSEMICI jesteśmy im wg PO to winni. Widać elektorat POparańców jest jedyny?

BOBY102
2014-12-28 19:11:45
Ocena: 0(glosow:6)-+
zapraszam do poczekalni MOJEJ ;D

ZeuS112
2014-12-30 00:30:23
Ocena: 2(glosow:4)-+
wskażesz może ustawę czy może cokolwiek co na dzień dzisiejszy chroni w jakimkolwiek stopniu lasy Państwowe? Dużo osób chyba nawet nie ma pojęcia nad czym głosowano, bo to co tutaj napisali nie ma w ogóle pokrycia z tym co się działo.

KSUT
2014-12-28 18:29:54
Ocena: 4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Przez takie osoby, cierpią wszyscy operatorzy dronów. Airbus A380 przeleciał bardzo blisko.
główna
Dodano: 21.07.2018, 17:19:42   przez: vashek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 43Skomentuj (43) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0